Vreselijk de show van dr Phill die nu bezig is. (herhalin van gisteren). Die vrouw slaat haar kinderen vreselijk in elkaar. Dat mens zou geen (vijf!) kinderen moeten hebben. En dan zijn er zoveel goede en lieve mensen die geen kinderen kunnen krijgen. Wat een oneerlijke wereld! Ik ga snel verder kijken!
Ik kan geen tv aanzetten maar kan me niet voorstellen dat je dat doet en tuurlijk ik ben van de opvoedkundige tik hoor lekker op de pampers voelen ze niets van maar schrikken ze wel effe, ik heb ze ook gekregen en niets van overgehouden (denk ik hihi) maar je kan veelste ver gaan! en zo'n soort mensen zouden ze moeten sterriliseren!
Ik kreeg ook weleens een tik op mijn kont maar die vrouw gooit ze gewoon tegen de grond enzo Echt niet gezond
ik ben ook aan het kijken , gatverdamme dit is toch niet normaal. mag hopen dat de kinderbescherming erbij komt. dit is lichamelijke en psychische mishandeling! kan het niet uitstaan dat mensen dit doen. en idd zo iemand mag toch eigenlijk geen kinderen hebben totdat ze haar eigen problemen heeft opgelost. zoveel mensen die wel veel liefde willen geven aan een kind maar niet kunnen, zij heeft de rijkdom dat ze 5 kindjes heeft en ze mishandelt ze! zag in het voorstukje ook dat die vader blijkbaar nog een stok heeft om ze mee te slaan, duh! mag echt hopen dat het goed komt met die kindjes want die zijn nu al beschadigt! o we gaan weer verder! joyce
Ik heb nog geen kinderen, naar heb mijn nichtjes (tijdens oppassen) ook wel eens een klein tikje gegegeven als ze steeds weer wilde grijpen naar gevaarlijke dingen (pan op vuur, thee oid), maar dat is wat anders dan slaan. Deze vrouw die beukt gewoon die kids en ze blijft haar zoontje ook achtervolgen. Hij kan zich nergens beschermen. Ga gauw weer verder kijken, reclame is over....
Hoi Ik kijk er niet eens naar kan me dan zo kwaad maken en ze wel door de tv heen trekken. Iemand die zijn kinderen op die manier slaat die moet zelf eens voelen hoe het is. BBBBrrrrr
Ja ja.. ik denk dat dit topic langzamerhand de kant op gaat naar het topic wat Maisy voor de grap wilde openen; de pedagogische tik. Want ik zie hier en daar al een mening staan. Ik pak vast weer ff de cola en de chips erbij, en dan kan het genieten beginnen!
Hehe dat ze nog op tv durft te komen man niet normaal ik zou me kapot schamen! En dan ook nog zielig zitten janken daaro pff wat kan ik daar slecht tegen niet normaal! Zo zielig ze moeten eens zo tegen haar doen
Nee, dat lijkt me geen goed plan..... ik vind dat je kinderen echt niet mag slaan. Dat tikje van mij was trouwens geen tikje, meer mij wijsvinger op haar handje 'aantikken'. Maar daar was dit topic niet voor bedoeld nee, en insinuaties over welke kant het topic uit ziou kunnen gaan werkt dat misschien in de hand..
die arme kinderen lijden zo veel pijn. maar zouden nooit hun ouders aangeven, of wat dan ook.. zo ziej je maar voor je kinderen op dat moment kun je nooit wat verkeerds doen. zullen het voor je opnemen. hoe bont je het ook maakt. ik hoop dat die kinderen strax in een gezonde leefruimte komen te zitten en niej meer in dat huis belachelijk.
jeetje die kerel dan, als je toch dat soort beelden ziet van je eigen vrouw de moeder van je kids dan trek je die toch van die stoel af! hij blijft zo koel niet normaal gewoon. die vrouw heeft echt heel snel hulp nodig, want dit gedrag komt wel ergens vandaan! arme kindjes! joyce
Wat een vreselijk naar filmpje was dat zeg.... Ik ben een tijd overspannen geweest, en soms was dat zo erg dat ik ook schreeuwde tegen mijn zoon.....uit wanhoop.. Ik zal mijn leven lang zijn gezichtje niet meer vergeten toen ik dat deed... Ik heb daarna hem vastgehouden en gezegd dat het me speet...en dat ik heel veel van hem hield...maar tot op de dag van vandaag vind ik het zo erg van mezelf... En nu je dat jochie ziet....bbbrr...