Hallo allemaal, Toch besloten om weer iets te posten. Bijna 2 jaar geleden vertelde ik hier, dat mijn vriendin en ik (via een donor) zwanger waren... Zo blij... Helaas maar voor korte tijd. .Want na 6 weken zwangerschap, heb ik een miskraam gehad.. Daarna zijn we wel weer verder gegaan met zelfinseminatie, maar zo'n 8 a 9 pogingen verder... niet gelukt.. Dus toch de stap gezet en zijn net gestart met een ziekenhuistraject. 2 april heb ik een HSG gehad en daarop was alles helemaal goed... gelukkig! Nu hebben we op 2de paasdag onze eerste IUI gehad in natuurlijke cyclus... Dus het is nu erg spannend.. en vind die wachtweken erg moeilijk... dinsdag 21 april moeten we naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en hoop met heel mijn hart dat het positief is... Weet niet wat ik nu eigenlijk wil, of wil vragen... maar denk gewoon even delen... Misschien zijn er meer (lesbische) stellen die dit herkennen of willen delen over hun ervaringen. ..soms voelt het toch best alleen... ook als je vaak ziet dat de mensen om je heen allemaal snel zwanger worden... en dat terwijl je nu eigenlijk al een kindje had kunnen hebben.... het maakt me machteloos, verdrietig en soms ook boos... en ben bang dat mijn lichaam faalt.. sorry misschien klinkt dit stom.. maar ja.. gewoon even delen.... Bedankt alvast...
Misschien moet je hier even kijken... http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/503342-lesbisch-282.html
Hoi Noaatje, Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad en dat jullie al weer een tijd bezig zijn. Dat is niet niks allemaal. Ik zal voor jullie duimen, gelukkig hoeven jullie nu niet zo heel lang meer te wachten op de test. Een topic van lesbische vrouwen vind je hier. Veel van de vrouwen in dat topic hebben al een kindje of zijn zwanger, maar misschien vind je het toch fijn om mee te lezen/schrijven. Mijn vrouw en ik willen ook IUI doen via het ziekenhuis. Wij hebben gekozen voor een voor ons onbekende donor, helaas zijn we voorlopig nog niet aan de beurt.
Dank jullie wel Spunkie en Inkt.. ik heb dat topic niet gezien.. maar vind het zeker wel fijn om mee te lezen en misschien te reageren ... @inkt wij hebben zelf een donor gevonden... zijn 4 haar geleden begonnen met het zoeken van een geschikte donor zodat we toen 2 jaar later konden starten... Deze donor is nog steeds ook onze donor nu via dit traject.. dat is wel heel fijn.... Deze dagen zijn echt heftig.... en ook al heb ik dit al vaker meegemaakt... het blijft moeilijk en spannend... Ik wens jou en je vrouw heel veel succes en hoop dat jullie snel aan de beurt zijn!!