Oh, wat een gruwelijk verhaal.. Ik denk trouwens dat ik óf helemaal door zou draaien, wat emoties betreft, of zo in shock zou zijn dat er geen enkele emotie meer naar buiten komt..
Wat een hel zeg......2x afscheid moeten nemen De 2de keer vlak na een wonder die je heel veel hoop gegeven heeft. Hoe kun je dan nog vertrouwen hebben dat je kind dit keer echt overleden is.....oh echt vreselijk
Heb mijn eigen dochtertje moeten begraven. Maar had het toch niet heel erg op prijs gesteld als iemand gefilmd had moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Wel foto's gemaakt achteraf van het mooie plekje in het crematorium van het kistje met alle knuffeltjes en dingetjes er om heen en van het open kistje enzo. Maar filmen... nee? Dat is echt niet in me opgekomen. En gelukkig ook niet bij iemand anders
Vandaar de uitdrukking a dead ringer. Vroeger werd men begraven met een bel aan de teen en werd en een nacht of meer gewaakt bij een graf. Voor dit soort gevallen dus. Wel heel erg voor xe ouders idd om twee maal afscheid te moeten nemen
Ik las op een andere nieuwssite dat het kindje niet 'wakker' is geworden, maar dat het een stuiptrekking kan zijn geweest. Een arts heeft het kindje nogmaals gecontroleerd en aangegeven aan de ouders dat het kindje echt is overleden.