Hey marla, you are back! meid wat kun je lange berichten schrijven zeg! Ja ik ben er nog steeds zeker van om in nederland te bevallen, ik wil, als alles goed is, zo snel mogelijk weer naar huis! en de afstanden voor ons naar een ziekenhuis is gelijk halfuurtje nederland, half uurtje duitsland, dus daar zit de keuze niet in! Ik heb aldoor een beetje een onbestendig gevoel ove rmijn werk, komt denk ik omdat mijn verlof er aan zit te komen, over hoe het zal zijn als ik weer kom, is mijn baan er dan nog wel, of is alles overgenomen! Mijn twee mannelijke collega's zijn zo close met elkaar, ik wordt er soms naar van, ik maak ook wel eens een opmerking daarover naar mijn leidinggevende maar hij reageert er niet echt op! Het komt dat mijn nieuwste collega die is er al twee jaar op inleenbasis en is sinds drie maanden hier in dienst gekomen, mede doordat ik straks eerst weg ben en daarna natuurlijk minder ga werken! Mijn leidinggevende ondergaat ineens een verjongingskuur lijkt het wel, lacht om alle verhalen van de andere, en vindt alles prachtig wat hij doet, als hij een steekje laat vallen maakt het allemaal niet uit, als ik een steekje laat vallen krijg ik meestal een preek! (gelukkig gebeurt dat niet zo vaak! 8) 8) ) Ach aan de andere kant denk ik wat kan mij het schelen, maar toch.....! Liefs jette
Jette, dat zijn mannen, zit je baas in een midlife crisis? Een soort verjongingskuur. Ik zou bijna willen zeggen, laat ze, jij gaat bijna met verlof en daarna zie je weer verder. Maar ja, je zit er toch mee. Meer als het melden kun je niet helaas. Toch af en toe rare wezens die mannen (dat is het!) Marla, ik vond het ook niet leuk dat ze die droom vertelde maar heb dat niet gezegd, wel dat die opvoeding goed gaat lukken en dat we wel zien wie onze meid gaat verzorgen. Ach, ze loopt ook een beetje over in enthousiasme (eng). Kan het me ook wel een beetje voorstellen, ze kijkt er al zo lang naar uit om oma te worden, moeten we ook al jaren op verjaardagen aanhoren dat het wel eens tijd werd voor kinderen, daar zijn de ergernissen ook al over geweest, gelukkig had mijn vriend dat ook. Corien, moet zo aan je denken vandaag, hoe gaat het met je? Pff, en je kunt niks schrijven vandaag dus het geduld wordt hier op proef gesteld. Als je weer lekker thuis bent en je bent eraan toe om even een berichtje te plaatsen, ik ben echt zoooooooooo nieuwsgierig. Succes! Chantal, ik weet dat je ergens hebt geschreven da tje moet zingen maar ik weet zo even niet meer of je in een bandje zingt of dat het om een andere reden is. WEl erg leuk om te doen denk ik. Succes alvast. Miriam, bijna 20 weken echo, wat gaat het bij jou ook snel zeg. Willen jullie weten wat het wordt? Leuk hoor om die kleine weer te mogen zien, je ziet nu een echt mensje, was al natuurlijk maar je zult verbaasd zijn hoe groot hij/zij nu is. Ik heb vandaag een halve dag gewerkt en ging best goed. Niet veel gedaan, mocht niet van collega´s (zo lief) maar voelde goed om toch op het werk te zijn. Heb wel afgesproken dat als het echt niet meer gaat dat ik dan eerder stop. Ik hoop pnatuurlijk van niet want de kerstperiode is bij ons altijd wel gezellig. Liefs Anoek
anoek ben inderdaad heel benieuwd van wat we gaan zien vrijdag middag hafl 3 zijn we aan de beurt. nee we willen niet weten wat het wordt ik heb altijd gezegd dat je gezegend bent als je een kindje mag krijgen en na mijn twee miskramen heb ik heel duidelijk gezegd dat het goed is ongeacht wat het wordt en ik het wel hoor en zie als het er is. begin nu zelf een gevoel te krijgen nog niet helemaal voor een bepaald geslacht maar neig meer naar een meisje waarom geen idee iedereen zegt jongen en de kalender hier ook maar ik weet het niet. ben helaas nog steeds goed misselijk, heb op het werk op mijn werk plek vandaag overgeven in een prullenbakje had een klant aan de tel kon niet zo weg lopen had geen tijd meer. nu weten ze echt allemaal dat het menens is voor de genen die het nog niet wisten. ga nu lekker onder de wol hoop snel bericht te zien van corien hoe het gegaan is en de naam he en een foto natuurlijk we zijn heel nieuwschierig dus lieve corien nee hoop dat het allemaal heel goed is verlopen meid. liefs miriam
ja anouk ik denk dat hij een midlife crisis doorloopt als je het ineens interessant vindt dat je veel jongere werknemer in het weekend in de kroeg zit en veel te veel bier drinkt, zit je volgens mij in een midlifecrisses. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik verwacht dat mijn bureau en mijn werk er na de verlof periode gewoon nog zijn, ik bedoel ik werk hier al 17 jaar, ze kunnen me toch ook niet zo maar aan de kant zetten! Ach dat zal ook wel los lopen, hier is altijd genoeg te doen en ik ben er dan maar meer 3 dagen in de week, maar toch is er een stukje onzekerheid, ook omdat mijn leidinggevende niet zegt dat alles gewoon bij het oude blijft, maar ja dat zijn mannen he die denken daar niet over na! Nou ja ik heb alles overgedragen, alles gedocumenteerd wat ik allemaal doe, ook is er de mogelijkheid om mij nog via mail vragen te stellen dus ik blijf wel wat betrokken bij het geheel. Deze week kan ik alles afronden, dan heb ik nog een week voor allerlei dagelijkse werkzaamheden en dan ................ tja dan is het zover, en kom ik terug in april als mamma, hele rare gedachte hoor! Mijn moeder heeft daar ook wel een beetje last van anouk dat over bemoeiachtige ik moet hier om denken, daar om denken, dit zo doen, dat zo doen, maar dan zeg ik ook "mam komt allemaal goed maak je niet druk" en dan lacht ze wat! Soms kan ze net doen of ik nog van plan ben om te gaan bungyjumpen of zo, dan maak ik haar duidelijk dat ik het een stuk rustiger aan doe als voorheen maar volgens mij gelooft ze me niet! Wat ik wel erg leuk vindt is dat ze bijna elke dag zegt "wees zuinig op mijn kleinkind daarbinnen" dat is wel erg schattig. liefs jette
Vandaag heb ik een echo gehad. Deze was goed. Het baarmoederslijmvlies was rustig. Wel nog die 2kleine rondjes (waren zwart) zijn niet gegroeid en zag er rustig uit en was verder prima zeiden ze. Iets van een bloedvat of een kleine cyste. Ze kon ook zien dat ik dus rond mijn Ei zit. Was echt grappig best groot zo'n ei...ze zag ook wat vloeistof (cervixslijm) volgens mij had ik mijn ei di-woe gehad (gezien hoeveelheid cervix) maar ze kon net zie of ie al geknapt was of niet en zei nou ga er nog maar voor hoor! Gyn zei ook alles ziet er goed uit op de echo in principe mogen jullie er weer voor gaan. Maar ja wat nu ...het is immers 3x misgegaan wie zegt dat het nu straks goed gaat ik snap jullie onzekerheid...Ze zei dat het zo kan zijn dat wij gewoon 3x pech hadden gehad en straks wel goed gaat of dat er toch iets kan zijn tussen sjannieman en mij dat het steeds niet goed gaat. Dus voorstel chromosomenonderzoek...maar vaak komt hier ook niets uit. Ze zei denk er maar over na. Over 10 weken kunnen we bloedprikken en over 2/3 maanden heb je dan uitslag. In ieder geval goed gesprek gehad. VK van het geboortecentrum belde mij ook nog vanavond (ze was het niet vergeten.. ik vind dat zo attent!) Ook goed gesprek gehad en ze hoopte mij binnenkort als zwangere te mogen verwelkomen! Corien ik hoop dat het gisteren allemaal goed is verlopen en hoop snel iets van je te horen hoe het is gegaan. Miriam ik wens jou morgen een hele fijne 20 weken echo toe! En ik hoop dat je misselijkheid straks na 20 weken af gaat nemen! Jette ....Werk is maar werk...het is echt zo en het wordt hoe dan ook toch anders straks....je prioriteiten liggen gewoon anders....het loopt zoals het loopt en het komt zoals het komt....laat die mannen maar lekker even uitrazen als jij met verlof ben Anoek doe jij ook rustig aan....als het niet meer gaat dan gaat het niet meer....JIJ en je beeb zijn echt het belangrijkste! Marla ben echt opgelucht dat je weer wat van jehebt laten horen en ben ook erg blij te horen dat je bloeddruk onder controle is. Maar ook jij ...houd jezelf in de gaten ..je slaat jezelf voor je kop als door andere zaken zoals werk het straks niet lekker zou gaan.....want dat is het nl niet waard! Gek genoeg gaat het opzich best goed met mij. Ik ga niet ten onder van verdriet. Ben er best rustig onder...snap het zelf ook niet goed. Wat mij het meest bezig houdt is ...gaan we er weer voor of stoppen we...want hoeveel kan een mens hebben? Voorlopig zie ik het allemaal wel...en doe ik wat ik altijd doe gewoon blijven ademen, je ding doen en erg gezegend zijn dat we Denise hebben! Liefs, Chantal
hallo lieve meiden, Corien, gefeliciteerd meid, hoop dat alles goed is gegaan en dat je een prachtkind op de wereld hebt gezet! Marla, fijn om van je te horen! Denk je goed om jezelf meid, want als ik het zo lees hier en daar ben je lekker druk! Om je vraag te beantwoorden: nee, ben nog steeds niet ongesteld. Had zondag tot dinsdag ongi krampjes en dacht echt dat het ging komen deze week, maar helaas gister en vandaag weer niks gevoeld. Dus denk dat ik toch nog moet wachen. HCG was 4, 24 december moet ik weer prikken, dus ik hoop zooo dat het dan eindelijk weg is. We moeten dus nog even geduld hebben....
ames goed nieuws alles gaat goed kwa groei geen afwijkingen kunnen zien en wat een wonder en mooi om nog een keer te mogen kijken naar ons kindje hartje deed het goed dus ben blji blij blij liefs miriam
Dat is nou mooi om te horen Miriam Gefeliciteerd met deze mooie echo enne ja zeker het blijft een wonder! Liefs, Chantal
hallo meiden, Even een snel berichtje want kan nog niet zo lang achter comp zitten. vandaag thuis gekomen en alles is goed gegaan. Buikwond doet nogwel ontzettend zeer, valt me eerlijk gezegt beetje tegen. In ziekenhuis iedereen onwijs lief en behulpzaam geweest (met onervaren ouders ) Maar het grote nieuws: Rienk Janco is woensdag 14.48 geboren en woog 3170 gram. Alles gaat heel goed met hem, drinkt en slaapt prima. 't is een schatje! Nou, snel een keer meer... hoop ik. Liefs, Corien
Corien, Gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt maar het is idd een buikoperatie en dat duurt even, jammer dat het toch wat tegenvalt. Laat je lekker verwennen. Liefs Anoek
Corien GEFELICITEERD met jullie ZOON! Fijn te horen dat alles goed is gegaan en ja het blijft natuurlijk wel een operatie zo'n keizersnee onderschat dat niet. Desondanks hoop ik dat je heel snel hersteld! Liefs, Chantal
Ohh ja en begin van de avond hebben we opgetreden in de kroeg! Het was super leuk om te doen en ging hartstikke goed....(als ik de andere mensen zo mag geloven) Was wel spannend voor het eerst in een kroeg en 2e keer met microfoon. Smaakt maar meer..... Liefs!
He corien, fijn wat van je te horen, gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie zoon, vindt het erg vervelend voor je dat je zo'n last hebt van de buikwond, maar het is natuurlijk een echte buikoperatie he, hoop dat dit snel beter wordt! Geniet van je kleine man! liefs jette
oh ja, Corien, als je in de gelegenheid bent om foto´s te plaaten....................... ben heel nieuwsgierig naar je mannetje
van harte corien jammer inderdaad dat de buikwond nog pijn doet. maar wat een mooie apparte namen zeg echt mooi en foto's daar zijn we inderdaad dol op he hihi chantal volgend jaar idols ? fijn dat je het leuk hebt gehad hier alles zijn gangetje ben nog steeds ontzettend moe en misselijk maar ik ben dol gelukkig dat ons kindje tot op heden het ontzettend goed doet. we weten niet wat het wordt daar is ook niet naar gekeken blijft een verassing
nou, wat is het hier rustig zeg. Allemaal druk bezig voor de feestdagen? Hier nog 3 ochtenden werken, ik ben echt aan het aftellen. Vooral nu het zo koud is en ik straks lekker kan blijven liggen in mijn warme bed.. Liefs
wel een lekkere gedachte he anouk, wat ik zo fijn vindt is dat het eerst nog voor iedereen vakantie is en dat wij dan niet meer heen hoeven als de rest weer moet beginnen hi hi hi! Hoe is jou gevoel verder over de nabije toekomst? ik bedoel zie je het moederschap al helemaal zitten, heb je angsten, twijfels, onzekerheden? liefs jette
Jette, nou ik heb echt wel mijn twijfels hoor, die beginnen nu te komen over vanalles en nog wat. Ben heel nieuwsgierig naar onze uk, hoe ziet ze er uit, is alles goed, enz. Ook over mezelf, ben ik een goede moeder, hoe zal het gaan. Tja, ik zal nog even moeten wachten om deze vragen beantwoord te krijgen.. Hoe is het met jou hiermee? Ook mee bezig of toch niet? niet dat het veel is maar spookt soms rond in mijn hoofd, heel normaal denk ik dan. Liefs Anoek die nu nog 2 daagjes gaat werken..
hoi dames even kort een berichtje van mij hier afgelopen nacht weer bloedverlies gekregen en is nu nog iets niet heel veel meer maar wat een spanning weer en nog steeds eigenlijk, vanmiddag hartje weer gehoord dus dat ziet er eigenlijk wel goed uit ze kon het niet plaatsen waar het bloed verlies vandaan komt. heb best veel last nu van steken en vind het toch eng allemaal hoor, vorig jaar op 22 dec hebben we te horen gekregen dat het kindje toen niet meer leefde dus dat komt nu extra hard terug nu leeft ons kindje nog wel hoor maar ik ben wel echt bang weer geworden. maandag mag ik nog een keer langskomen om het hartje te luisteren lief van de vk hiero ga weer spannende tijden tegemoet. miriam