Jette, we hadden zitplaatsen dus dat scheelt wel. Was echt super had het ook niet willen missen. Eigenlijk hoop ik ook nog carnaval mee te maken dit jaar dus ben benieuwd.. Was gisteren wel helemaal kapot toen we thuis kwamen, was te moe om te kunnen slapen dus ik ga ervan uit dat ik vannacht een goede nachtrust heb. Verder nog alles rustig bij jou? Liefs Anoek
hai anoek, de reden dat ik dit vraag is puur omdat ik een beetje onzeker ben zo nu en dan of het allemaal wel goed zit, ik voel me wel echt zwanger en heb er vertrouwen in dat het goed komt maar zo nu en dan word ik ineens heel onzeker en bang...je leest dan die nare verhalen van anderen en dat maakt je dan dus bang...vandaar dat ik me dit afvroeg... voor mij is het nu dus gewoon maar afwachten op de echo en hopen dat we een mooi baby'tje te zien krijgen..
petty lees niet te veel spook verhalen meid en geniet van je zwangerschap succes en hopen dat het wachten op de eerste echo niet meer al te lang duurt. jette nog steeds alles rustig? denk dat het woensdag komt waarom geen idee anoek ja gister ben je er al geweest he en lees dat het super was gaaf man. ook voor jou breekt nu toch wel de tijd aan he marla volgens mij zit jij ook al op 38 weken bijna dus ook voor jou de laatste loodjes nou iedereen fijne avond
Petty, zoals Miriam al zei, niet teveel dingen lezen, lees ook de goede dingen want het gaat veel vaker goed dan niet. Laat je even weten hoe het met je gaat en wanneer heb je de echo? Miriam, ben benieuwd of je gelijk krijgt met Jette, ik zou het hier zelf echt niet weten.
hallo allemaal, Hier alles rustig, zit op het wachtbankje en ben ineens erg ongeduldig. Weet ook niet waarom. Heb de drang om te testen, maar probeer het toch echt uit te stellen..pfff valt niet mee. Verder weinig te melden...oh ja, ging net stofzuigen en dweilen, laat ik die emmer vol met water vallen.... alles zeik en zeiknat. Ook de stofzuiger. Dus die heb ik maar even laten staan om te drogen. hoop dat de schade meevalt!
Mariaatje, nog even volhouden meid, vind het wel spannend voor je. En niet meer de emmer laten vallen, heb je nog meer werk juist. Mijn moeder is aan het poetsen hier, pff, wil ook meteen alles opruimen want ze vind hier een aantal dingen niet logisch staan. Dus ik moet het af en toe even in de gaten houden want anders kan ik straks gaan zoeken naar spullen (hebben we al eens gehad, uiteindelijk maar even gebeld waar het stond, haha) maar het wordt grondig aangepakt, dat is wel erg lekker. Miriam, hoe is het met jou en Bart? Een beetje gerustgesteld door het gesprek vorige week? Marla en Jette, nog alles oke? Ik ga even mijn moeder helpen (dat is weer een nadeel, ik kan dan ook niet rustig blijven zitten) Liefs
hoi anoek, ergens is er een soort van rust over me heen gekomen en aan de andere kant zit nog steeds die kwaadheid waarom kon dit niet voorkomen worden zoiets simpels en toch gaat het dan mis. ik heb nog geen volledige rust ervang vond het gesprek wel heel fijn. En heb geen vragen meer in het hoofd die niet beantwoord kunnen worden das wel fijn. o lekker zeg dat het allemaal nog effe goed gedaan wordt lief van je ma liefs miriam
Eeeh... kon het niet laten hihi. Weet dat ik de uitslag niet té serieus moet nemen, maar: Ik heb vanmiddag toch stiekem een testje gedaan. Had nog een cb digital leggen, maar dat vond ik zonde omdat ik natuurlijk voor mijn nod zit, maar ben ff bij het kruidvat geweest en kon het niet laten om ze te laten liggen hihi. Getest en moest na 5 minuten kijken en zag een heel vaag 2e lijntje. Mannetje erbij geroepen en hij zag ook een heel vaag 2e lijntje. Maar zo vaag dat het denk ik ook een indrooglijntje geweest kan zijn. Heb geen idee hoe dat eruit ziet, maar dat vertel ik mezelf om de teleurstelling straks kleiner te maken. Voel me niet rotter en ook niet opgelucht, was gewoon benieuwd. Nu volhouden tot de echte nod! Liefs
Hmmm Mariaatje dat is wel erg spannend ik duim echt zo hard mogelijk. Nou even volhouden nog een paar daagjes. Ik weet dat het lastig is maar maak jezelf nou niet gek. Hoop het zo voor jullie
Nee lieve Anouk, ik maak mezelf nu niet gek. Maar nu ik getest heb is de drang weg zeg maar en kan ik rustig naar mijn nod toeleven ahum..dat is de bedoeling hihi!
Neeke, las op andere topic dat jullie een huis hebben gekocht, leuk en spannend, vertel... Jette, al even niks gehoord, intussen al trotse moeder? ben zo benieuwd. We horen het wel. Marla, je relaxtijd is toch niet om nu? Je bent vast en zeker alweer druk druk druk... wel aan jezelf blijven denken hoor. Bij vk was alles goed, ze zei toen ik wegging, misschien zien we elkaar dit weekend nog wel, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh, wat bedoel je daarmee? Niks zei ze met een glimlach. Nou we zullen zien, mijn moeder denkt volgende week dinsdag, had ze gedroomd. Lijkt mij prima. Liefs
hoi, alles nog rustig hier hoor, heb eergisternacht een slechte nacht gehad, dacht dat het op gang kwam steeds harde buiken afgewisseld met getrappel maar het zit nog allemaal op de plek! Morgen mag ik weer naar de VK, ben benieuwd wat ze zegt, het wordt wel steeds wat zwaarder hoor, pfff wat een gewicht om mee te torsen, heb ook vaak steken van onderen, wat last van buikpijnen maar zal er allemaal wel bij horen he! Goh miriam hoe kom je aan dat voorgevoel van as. woensdag? Nou ben benieuwd of je gelijk krijgt! Mijn zwangerschapsverlof wordt nu natuurlijk alsmaar langer, ik had gezien dat wanneer het op tijd zou komen ik 1 week moest gaan werken en dan alweer een week vakantie zou hebben, nu heb ik die week er nog bij, hmmm wel lekker! Iedereen in onze omgeving wordt onrustig ze bellen jetteman dagelijks om te vragen of hij al pappa is, mijn moeder belt elke dag en soms wel twee keer, vandaag zei ze dat onze dochter wel een beetje mocht opschieten ze kon niet wachten! Hoe doen jullie dat bellen jullie je ouders wanneer de bevalling begint of als de baby geboren is? Mijn moeder wil het liefst dat ik van te voren bel, maar ik blijf aldoor zeggen dat ik haar wel bel als het kindje geboren is! Ik heb met haar afgesproken dat ze niet naar het ziekenhuis komt, omdat je toch niet weet hoe lang een bevalling duurt en dan zit ze daar maar te wachten, dan kan ze beter thuis zijn! Maar het ligt er natuurlijk aan wanneer het op gang komt s'nachts bel ik haar zowieso niet, maar ja als zij mij overdag belt en ik neem niet op ..... tja dan weet ze wel wat er aan de hand is! Nou ja we zien wel he, ze leeft enorm mee dat vindt ik wel erg aandoenlijk om te zien! Dus anouk je moeder is bij je aan het poetsen en opruimen, als mijn moeder dit had gekund had ze dit ook gedaan bij mij, maar goed ik heb alles zelf gedaan, het nestje is schoon, merk wel dat ik ook wil dat het schoon blijft Jetteman is s'avonds nog wel es wat aan het werk hier in het huis, hij heeft vorige week de wc gesierpleisterd, en gisteren in de gang heeft hij wat gestucadoord, hmmmm dan begint het te kriebelen, ik wil niet de vloer vies is als we weg moeten naar het ziekenhuis, had dus gisteren gezegd, als we vannacht naar het ziekenhuis moeten gaan we eerst nog stofzuigen en dweilen ha ha ha jetteman vondt dat ik gek geworden was! Maar goed vannacht alles rustig, dus vanmorgen alweer alles netjes gemaakt, pfff wat een schoonmaak miep ben ik dan toch! Alles moet picobello zijn, Jetteman viel het laatst al op, dat ik de was, de vaatwasser, etc. allemaal leeg en opgruimd had, als ik aan het werk ben blijft er nogal wel eens wat was liggen en de vaatwasser wordt dan als kast gebruikt, wat zo'n kleine allemaal kan veroorzaken he! hi hihi liefs jette
Hoi hoi, ik wilde hier ook reageren, maar kom er even niet meer aan toe. Misschien lukt het nog vanavond, maar anders morgenmiddag. Ik moet morgen om 11.45 uur weer naar de VK en hoop echt heel erg dat mijn bloeddruk weer goed is (was zondag op mijn thuismetertje nogal hoog, maar ik heb er na een paar metingen toch nog een 83 onderdruk uit weten te persen, dus wie weet komt het toch nog goed). Liefs, Marla
Hallo Meiden, Geheel onverwachts blijk ik zwanger te zijn! Met onverwachts bedoel ik; alles losgelaten en totaal niet specifiek geklust en dacht er zelf niet in de buurt van ei te zitten maar toch....WEL dus! Het is nu mijn 4e zwangerschap en ja ben dan wel zwanger maar ben er erg gelaten onder ... van nou we zien het wel weer! Had voor NOD erg last van borsten en ik dacht zelfs nog sjee krijg ik weer last van mijn borsten tussen ei en NOD wat ik vroeger voor mijn 1e MA ook had....echt niet eens nagedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, kun jullie nagaan? Heb even gedacht ik doe geen banner en vertel ook niks maar ja Waarom ook niet en probeer toch maar van het positieve uit te gaan door deze keer wel een banner te plaatsen en het jullie wel te vertellen! Liefs, Sjannie
o chantal wat mooi gefeliciteerd super wat goed zeg het is je heel erg gegund meid nu hopen op het aller aller beste ik ga zeker voor je meeduimen goed begin van 2008 voor jou. heel veel liefs miriam
jette marla en anoek het blijft nog even spannend jette ik heb een bepaald voorgevoel en mischien zit er helemaal naast we zullen vanacht en morgen afwachten liefs mij
Jette, daar had ik nog niet aan gedacht dat je verlof zo steeds langer wordt, prima toch alleen wordt het wel tijd dat jullie meisje zich eens laat zien, misschien is ze nog een beetje verlegen. Wij bellen onze ouders pas als onze uk er is. Anders zitten zij ook maar in spanning en ze kunnen verder toch niks doen. Stel je voor dat het enorm lang gaat duren of zo, vind ik ook zo zielig. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Die buikpijnen horen erbij zei de vk tegen mij vandaag, allemaal voorbereiding en was ook gunstig voor de bevalling, dat zullen we maar hopen dan. Zo te lezen heeft Jetteman ook nesteldrang, nog de klusjes afwerken voor het moment daar is. En dat poetsen, ik heb ook zoiets van, als de kraamhulp straks moet komen moet het wel nietjes zijn, vind het anders ook zo vervelend. Die hormonen ook, af en toe wel handig. Marla, succes morgen bij de vk, laat je even weten wat ze zei? Ik zie je al helemaal in de weer met de bloeddrukmeter, net zo lang tot de bloeddruk weer een beetje lager is. Ik hoop voor je dat het morgen netjes is, veel rusten dus (zeg ik streng) Chantal, JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat een leuk nieuws zeg, en zo zie je, als je het zelf niet verwacht. Spannend voor je. Ik duim heel hard dat het goed blijft gaan. Spreken we af! Staat goed die banner. Heb je de gyn al gebeld voor een afspraak? Miriam, ik ben benieuwd of je gelijk hebt morgen. Ik vind het steeds zo knap van je dat je hier reageert en je klinkt best positief maar moet ook wel moeilijk zijn voor je met die zwangeren. Extra knuffel voor jou. Ik ben er weer even vantussen Liefs Anoek
Even een inbraak: Chantal, van harte GEFELICITEERD meid! Ik ben zoooooooooooo blij voor je! Natuurlijk is alles nu onzeker en moeilijk, maar goed van je dat je toch een banner hebt genomen. Ik denk aan je! X Neia Uitbraak