dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    MArla, heb je pb gestuurd.
    Gordijnen hangen, zie foto in mijn album, nu is het kamertje ook echt af. Jammer dat beebje nog geen zin heeft om het te bewonderen..
    En je bloeddruk, nog even volhouden, ik hoop voor je dat ie op deze waarde blijft hangen, dat moet gewoon.

Jette, ook ik ben benieuwd, ik ga eervan uit dat je bevallen bent en dat je het heel druk hebt met genieten. Als je zin hebt zien we je wel weer langskomen hier. Succes met alles in ieder geval.
    En je geboortekaartjes klaar, heerlijk gevoel (vond ik tenminste)

Mariaatje, je brabbelt geen onzin. Je hebt er goed over nagedacht en daarbij kun je tegen de tijd dat je uk er is nog altijd kijken of je naar iets anders op zoek wilt. Daarbij is horeca heel afwisselend en het feit dat je in de avonden moet werken lijkt mij best ideaal. Zo hoef je geen kdv te regelen en kunnen jullie volop genieten straks.

Miriam, hoe is het gesprek gegaan gisteren?

Sjannie, nog steeds aan het genieten van je knallende streep op de test?

Ik ga even kijken voor een leuk plaatje voor bij de geboorteadvertentie in de krant.

Liefs Anoek

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jette en Anouk, ik ben zooooo benieuwd naar jullie meiden! TOI TOI TOI!

Heb de soll gisteren idd afgebeld. Ik voelde me er niet goed bij en vind het eigenlijk wel lekker om straks 2 of 3 avondjes te werken. Heb nu ook een contract voor 20 uur, dus er zal straks weinig veranderen, ook qua inkomsten, dus dat is ook wel prettig eigenlijk.

Verder, heb gisteren toch getest..hihi :oops: . Had mezelf zo voorgenomen om het niet te doen, maar voelde me zo onzeker, moest weer een bevestiging hebben en die kreeg ik gelukkig, het 2e streepje knalde binnen een minuut van het scherm af, dus ik helemaal blij en weer even opgelucht!

Bijna 5 weekjes op de teller dus daar ben ik ook blij mee!

Marla, fijn dat je bloeddruk voor jou begrippen goed was! Voor jou word het ook spannend meid! Joehoeee straks hebben we 3 beebjes erbij! Ben zo benieuwd naar de namen die jullie verzonnen hebben!

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Deze week heb ik zo ongelooflijk veel dingen gedaan voor ons nieuwe huis, ik ben veel te lang niet online geweest! Gisteren voor een badkamer gaan kijken bij een geweldige speciaalzaak, die hebben 5 jaar geleden een badhoek in het huis waar we nu wonen geplaatst, echt heel mooi - en ze wisten nog wie we waren! Ongelofelijk. Ze hadden meteen ideeën en gaan wat ontwerpjes maken, ik kreeg er helemaal zin in. We hebben het budget voor de badkamer maar wat verhoogd... Post onvoorzien is nu al op dus nog even hard sparen de komende maanden!

Als ik het zo lees ligt Jette dus uiterlijk NU te bevallen - of is er al meer nieuws? Ik zal gauw eens het andere topic checken.

Chantal, Mariaatje, wat leuk dat jullie zo samen opgaan! En tuurlijk krijgen jullie straks een prachtige echo, ik weet het zeker!

Anoek, Marla, bij jullie al iets begonnen?

Miriam, goed dat je de eerste stap hebt gezet, ben benieuwd hoe je gesprek bij de psycholoog was, ik zal zo eens bij je eigen topic kijken.

Monique, doe rustig aan he! Zo'n curretage is niet niks. Ik had "gelukkig" zoveel bloed verloren vooraf dat ik alleen nog maar pips op de bank kon liggen, maar die verplichte rust was wel goed voor me, anders was ik zeker ook teveel gaan doen.

Barbara, ben benieuwd hoe het gisteren was, toen was je toch bij de gynaecoloog of vergis ik me?

Veel liefs voor alle dames,

Neeke

4. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Neeke,

Ik was inderdaad gisteren bij de gynaecoloog.Ik heb besloten tot volgende week vrijdag mijn lichaam nog de tijd te geven om het zelf af te stoten anders word er volgende week vrijdag gecureteerd.Dus ben benieuwd.

groetjes barbara

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kom even snel kijken of er Jette nieuws is maar zie nog niks, meid zet hem op! Ik hoop echt dat je snel je beebje vast mag houden (misschien houdt ze je nu erg bezig met vanalles en nog wat)

Ik kruip even in bed, vannacht een uur geslapen, kon niet liggen van de pijn in schouders (allebei)
    en nu hangen mijn ogen op half 11

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    jette ik kom ook even spieken of er al nieuws is. Ik hoop dat je al heerlijk aan het genieten bent!

Anoek voor jou wordt het ook echt spannend zou elk moment kunnen gebeuren..!

x

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hahahaha Anoek, dat is toevallig, zeg: ik zie dat jij precies dezelfde gordijnen hebt als wij, alleen dan in de roze variant (wij in de aqua met turqoise, paars, creme en groene variant). Merk is denk ik Eijffinger?
    Trouwens, jouw kamertje is erg mooi geworden: wat een geinige schilderijtjes van de koe. Enne.... je hebt echt mooie buikfoto's en een mooie buik, hoor!

Jette, jette, het MOET nu echt gebeurd zijn: ze zouden je toch inleiden als de baby er gisteren nog niet zou zijn? Gefeliciteeeerd alvast!

Hihi Mariaatje, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je toch nog een keer getest hebt en zeker nu je een knallende streep te voorschijn zag komen, geeft dat toch weer rust! Nogmaals een dikke proficiat! Leuk, leuk!
    Enne... ook groot gelijk dat je de sollicitatie hebt afgebeld...
    Morgen staat er echt een 5 op de teller.

Hey Neeke, super leuk dat uitzoeken van de badkamer: ik kan me helemaal voorstellen dat je je budget verhoogd hebt: die duurdere ziet er toch altijd net weer wat mooier uit, haha. Ik krijg al helemaal zin om weer te verhuizen als ik jou zo lees, maar anderzijds zijn we zo blij met ons "nieuwe" huis dat ik hier ook absoluut niet weg wil, maar goed, de voorbereidingen vind ik zo leuk.
    Nee, het rommelt hier nog helemaal niet. Ik moet nog een half boek uitlezen over de kraamtijd (= 150 blz.) dus ik heb nog heel even nodig. ;)

Barjes, ik heb dus ook een tijdje gewacht en ik had wel echt het gevoel dat ik mijn lichaam echt de kans had gegeven om het zelf af te stoten. Rommelt het al wat? (dat was bij mij niet het geval).

Hey Chantal, hoe voel jij je nu?

Anoek heeft 2 foto's van de kinderkamer verkleind: ze staan nu in mijn album. Allebei door Marlaman zelf gemaakt, zei Marla helemaal trots. ;)
    Anoek, hartstikke bedankt: ik ga morgen wat knutselen aan mijn buikfoto's.
    Ik ga vandaag naar Delft en heb geen tijd meer.

Liefs,
    Marla

8. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Marla,

Er rommelt nog niks hoor.Ik wacht tot vrijdag en anders word er gecureteerd.Dan kan je ook echt weer opnieuw beginnen.Bij jou schiet het op zie ik,succes!

groetjes barbara

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Kwam weer even kijken. Jette, ik hoop echt dat je aan het genieten bent van jullie meisje.

Marla, ik weet niet van welk merk de gordijnen zijn maar ik vind ze ook erg mooi moet ik zeggen.

Heb even geen puf om veel te reageren na weer een slechte nachtrust, lag om 7 uur nog wakker. Toen was ik al 2 kee rin bad geweest en op de bank en in het logeerbed.
    Ben echt helemaal kapot nu maar ja, nog even doorzetten. Was van plan om huisaartsenpost te bellen voor een lichte slaappil maar ik weet niet of dat dat zo´n goed idee is.

Liefs

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    we hebben helaas nog niks van jette gehoord hoop dat ze aan het genieten is van haar kindje

dikke knuf miriam

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goedemorgen, ik heb best goed geslapen, wat is dat toch lekker zeg.
    Hier geen nieuws, we zijn afgelopen weekend gaan kijken naar een ander huis, nieuwbouw. Maar niet zo veel zin om op zeer korte termijn alles uit te moeten zoeken en achter hypotheek aan te gaan. We wonen net 5 jaar in een nieuwbouw huis (2 onder een kap) maar willen graag vrijstaand. Dus alles net op een rijtje en dan weer weg en we wonen hier erg fijn.

Niemand iets gehoord van Jette?

Miriam, hoe gaat het met je enmet je vriendin?

Barjes, ik hoop voor je dat de curretage niet nodig zal zijn en dat het vruchtje vanzelf loskomt. Anders alvast heel veel succes deze week. Je zult zien dat de curretage op zich echt meevalt. Ik voelde me zelfs een beetje opgelucht erna. Zag het ook als een nieuwe start.

Neeke, jullie zijn wel druk bezig met dingen uitzoeken voor he thuis. Lukt het een beetje?

Chantal, hoe voel je je ?

Ik ga weer even naar bed, mannetje lag net zo te snurken en hij moet er bijna uit dus ik dacht, laat hem maar even

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Anouk toch, jouw kleine laat ook lekker op zich wachten he!

Deze week waarschijnlijk 3 forum-beebjes erbij! Ik ben zóóóóó benieuwd!

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mariaatje, die kleine geniet er wel van ja, in mijn buik maar ik wil wel eens zien waar ik wakker door lig enzo. Ben zo nieuwsgierig en mijn vriend zegt ook al iedere avond dat ze mag komen.
    Maar ja, nog even geduld.
    Hoe is het met je, begin je al wat zwangerschapskenmerken te krijgen?

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Nee nog niet echt kwaaltjes te bespeuren hier. Merk wel dat ik moet eten, anders word ik ff misselijk, als ik dan gegeten heb is het weg. Gister zijn we uit eten gegaan en toen ik bijna klaar was kreeg ik een kokhals gevoel. Ik was gelijk klaar hihi. Verder nog weinig. Nu ik achter de pc zit heb ik een beetje een ongi-gevoel in mijn buik.

Vanochtend mijn allerlaatste test gebruikt die ik had liggen en het teststreepje was donkerder dan de controlelijn, dus het hcg stijgt in ieder geval goed!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mariaatje, gaat echt goed deze keer, die teststreep laat zien dat je hcg goed stijgt.
    En wat nu, nieuwe testen halen? Wanneer had je nu ook al weer de eerste afspraak? Vergeet dat steeds.

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Nee, heb me voorgenomen om nu echt geen testen meer te halen! 25 februari mag ik voor mijn 1e echo, nog 2 weekjes geduld hebben dus! Ik hoop maar dat het goed gaat, maar moet aan mijn allereerste gevoel denken: ik wist dat ik zwanger was en ik was heel rustig en positief, het gaat gewoon goedkomen. Dat gevoel moet ik blijven houden! Ik doe mijn best!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Gaat zeker lukken, en over twee weken, is nog even wachten maar wel te overzien denk ik.

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook nog steeds alles goed. Ben echt zwaar misselijk en zit steeds tegen overgeven aan maar wil er niet aan toegeven. Heb het in ieder geval al langer uitgehouden dan de laatste 2x! Ik neem het nog steeds dag voor dag en volgende week woensdag de echo, dus ook nog even geduld! Het werk kan me even niet zo boeien maar dat komt omdat ik me echt niet lekker voel.....ze vinden me stilletjes (hihi)

mariaatje je hcg is goed gestegen meid! fijn toch zo'n bevestiging....ik heb er ook nog 1 liggen maar of ik het op kan brengen om hem niet te gebruiken kan ik nog niet beloven hoor!

Marla lekker aan het genieten vanje verlof...mooie letterbak hoor....nu nog de foto van je buik! Is met je bloedruk nog steeds alles goed?

Anoek bij jou kan het ook elk moment komen, je kan zomaar ineens morgen je meisje in je armen houden!

Jette hoe is het met jou? hoop dat alles goed gaat en dat je heerlijk aan het genieten bent!

Miriam, fijn dat het gesprek goed verlopen is!

Liefs,
    Chantal

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Chantal, ze moesten eens weten op je werk.. nog even en dan de echo. Maar de misselijkheid geeft je denk ik wel bevestiging.

We hebben net de box in de kamer gezet (dat is wennen zeg) en ik hoop dat de hint begrepen gaat worden..

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey allemaal

jette, anoek, marla alledrie op springen of jette, en marla is het bij jullie al gebeurd? laat ons niet te lang in spanning dames

chantal en mariaatje wat geweldig zeg jullie zitten ook heel dicht bijelkaar zeg. allebei oktober of niet hopen dat het snel zover is.

barbera en monique hoe gaat het met jullie hoop dat het na omstandigheden redelijk goed gaat en dat jullie heel langzaamaan de zon weer gaan zien schijnen al zal dat nog wel een tijdje dure denk ik. (kijk na hoe ik was na miskraam duurde heellang voor ik weer positief was)

corien hoe gaat het met jou en met de kleine groeit enorm hard denk ik, je zult het wel lekker druk hebben.

neeke heb in het andere topic al gevraagd hoe het met de beide jongens gaat maar hoe gaat het met mama kan ze wennen en dan ook nog een nieuw huisje spannend hoor.

Hier gaat het redelijk, morgen weer naar de psyg ben benieuwd hoe het gaat probeer er zo open mogelijk na toe te gaan maar heb wel zo mijn bedenkingen maar even afwachten wat morgen brengt.

wat mijn vriendin aangaat heb ik eigenlijk een afstand genomen omdat ik gewoon voel dat ik haar dingen verwijt die ik haar nooit zou hebben verwijt als dit bij ons gebeurt was. En het dus officieel ook niet meen, Wat ik wel heel erg jammer vind is dat ze nooit meer over Danique praat ik zou zo graag willen dat ze gewoon zou zeggen mir wanneer heb je tijd gaan we een keer naar haar plekje toe even kijken. alleen dat is zo fijn dat mensen interesse tonen en daar na toe willen gaan.

maar ja dwingen kan ik niet het zeggen wil ik niet want dan denk ik constant als ik niks gezegd had was ze niet gegaan dus ze doet het voor mij. en ze moet het ook uitzichzelf willen.

moeilijk ben ik he,

zaterdag zijn we alweer 1 jaar getrouwd wat is die tijd enorm snel gegaan zeg vorig jaar rouwden we om de miskraam nu om danique dankzij jullie heb ik een prachtdag gehad vorig jaar en nu dankzij jullie voel ik me al weer redelijk echt zonder jullie was ik niet zover nu dankjewel

liefs miriam en een hele dikke knuffel

Deel Deze Pagina