Marla, succes vandaag bij de vk en dat die bloeddruk maar mooi blijft! Laat je even weten hoe het gegaan is. Ik weet dat je hier de apotheek binnen kunt lopen voor de bloeddruk op te laten meten, dus als je je onzeker voelt kun je dat misschien doen. ik zou ook met een thuismeter aan de gang blijven. Volgens mij zat dat ding dan aan mijn arm vastgeplakt. Jette, ik heb je verhaal gelezen, pff vond het wel heftig maar gelukkig gaat het nu goed (heb ik toch goed begrepen?). En hoe is het met Jetteman? Geniet lekker van jullie meisje, al wachten we hier wel op foto´s (haha, ja, ben heeeeeel nieuwgsgierig naar jullie meisje). Doe maar rustig aan en we zien je wel weer een keer verschijnen. Barbara, succes vandaag. Neeke, zie dat Guus alweer 2 maanden is, jee wat gaat dat snel. Je verlof zit er bijna op dus nog even genieten samen. Kan me zo voorstellen dat je je mannetje niet zo graag wegbrengt maar komt goed hoor. Hier weer een waardeloze nacht die ik vanochtend maar weer in heb gehaald. Krijg zo af en toe wel de zenuwen, wanneer en wat zal de gyn zeggen enz... Zoals ik ook al tegen Marla heb gezegd zit de uitslag van de combinatietest me op dit moment best wel in mijn hoofd, zal ons meisje gezond zijn.. kan daar af en toe zo onzeker van worden. Maar ja, zal er ook wel bij horen. Ik ga even eten, liefs Anoek
Hoi Marla, Bedankt voor je berichtje.Ik moet om 15.30 bij de anestesist zijn,ben benieuwd.De afspraak voor de curetage staat gepland voor as vrijdag.Hoop dat straks snel alles achter de rug is en dat we opnieuw kunnen beginnen.Ben daar wel aan toe nu. En voor jou zit het er bijna op,spannend hoor.Hoop dat je je nog goed voelt. groetjes barbara
Lieve dames, Anoek, je was iets te snel met typen denk ik vanochtend , morgen is Guus alweer 3 maanden! Ongelofelijk he. En met 3 maanden zijn ze al zoveel verder dan als ze pas geboren zijn, Guus begint nu dingen aan te pakken, en zijn favoriete spelletje is "aan mama's haren trekken", of anders "mama's bril van d'r neus trekken". Lol dat-ie dan heeft! Het is echt een snoepje, ik kan hem wel opvreten! Jouw zwangerschap is ook zo snel voorbij gegaan, ik weet nog dat je testte (op mijn verjaardag!). En ook al zit het nu nog potdicht, je bent toch echt binnen een paar weken mama ! Spannend! Ik hoop dat je dan gauw wat beter gaat slapen want die pijn, da's niks. Marla, bij jou is het ook al zo spannend, het gaat nu echt niet meer lang duren! Morgen je uitgerekende datum. Ben benieuwd of je voorgevoel klopt. Ik hoop dat je bloeddruk laag blijft, je zit nu bijna bij de vk. Mariaatje, ik hoop ook dat je niet teveel last krijgt van etensluchtjes! Had ik wel, met name tomatensaus en broccoli... Maar van de andere kant, het zal je best wat vertrouwen geven nu de symptomen komen, of niet? Chantal, 7 weken alweer (toch?), voor je het weet ben je hoogzwanger! Ok, ik loop een beetje op de zaken vooruit maar ik heb er een mega goed gevoel bij, net als voor Mariaatje. Over een week weet je meer! Barbara, succes voor morgen en ook alvast voor vrijdag. Het zal je vast meevallen en inderdaad, dan kan je ook weer verder... Hopelijk ben je net zo snel zwanger na je curettage als ik (een keer ongi geweest erna). Gisteren waren we bij een creche in Beuningen gaan kijken, ik had er een goed gevoel bij. Guus was volop aan het sjansen met de manager, zo lief! We gaan misschien nog bij een of twee andere kijken, maar eigenlijk vind ik het ook wel prima zo, maar eens even met het mannetje over praten. We moeten ook nog op zoek naar een school voor Thijs, dat vind ik zo moeilijk! Vandaag of morgen maar eens wat scholen bellen, er zijn er een aantal vlakbij ons huis dus we hebben teveel keuze... Mijn verlof is officieel al "lang" voorbij ( sinds woensdag), ik had nog wat vakantiedagen over waar ik nu dus volop van geniet. Zeker met dat mooie weer de laatste dagen! Word vandaag wel opeens overvallen door allerlei existentiele vragen (wat klinkt dat mooi he). Normaal sta ik daar nooit zo bij stil - je maakt bepaalde keuzes en maakt er dan het beste van - maar nu opeens ben ik me bewust van allerlei keuzes die gaan komen, werk, voor de kinderen, wonen, noem maar op... Zucht... Misschien omdat ik me nu voor mijn gevoel voor het eerst ergens ga "vestigen" (Neeke heeft geen rust in d'r kont ) door het nieuwe huis, of omdat ik dit jaar 35 word, omdat Thijs na de zomervakantie al naar school gaat of omdat mijn broertje vertelde over een superbaan waar hij voor benaderd is, of door mijn neefje die net zijn eigen restaurant gestart is (hij doet mee met Mijn tent is top, kennen jullie dat?)... Gek he. Niks voor mij. Nou ja, dan zal het ook wel snel weer over zijn! Moest het toch even kwijt. Guus ligt heerlijk te slapen, hij wou niet in z'n eigen bedje slapen dus ben ik maar even gaan wandelen met hem, hij sliep al voordat ik de tuin uit was . Nog maar even wat strijken dan . Alle andere dames natuurlijk ook veel liefs! Neeke
Barsjes ik wil je even een hart onder de riem steken straks! Ik weet nog dat ik van de gyn gelijk naar de anestetist moest en dat ik van a naar b alleen maar huilend door de gangen liep. Alles kwam weer erg naar boven! Anoek nou meid morgen de 41 weken. Ik was 9 overtijd van Denise en ik zal je vertellen dat ik smorgens vroeg aan echt niet gedacht had dat snachts mijn vliezen zouden knappen en dat dat het begin van de bevalling was. Ik zei tegen mijn collega die toen op bezoek was nou voel me nog prima er gebeurd nog niets ik kan zo nog wel een maand doorlopen voor mijn gevoel en toch ineens plotseling begint het! Marla morgen voor jou een speciale dag je uitgerekende datum en nog wel op valentijnsdag! mooi hoor! Ik hoop dat bij de VK blijkt dat het met je bloedruk nog steeds goed zit! Gelukkig houden e je goed in de gaten en let ook zelf goed op de signalen! Jette heb je verhaal gelezen op het andere topic..........tjonge zeg wat een verhaal. Kan me heel goed voorstellen dat het even tijd nodig heeft om dit een plekje te geven want echt het is niet niks en dan de hormonen die op z'n kop staan. sluit dat ook niet uit! Ben erg opgelucht dat na een slechte start met Dominique alles goed is! Hoe is Jetteman eronder? En over dat huilen tussen 6 en 7 uur savond.....och meid heel herkenbaar. Is het bekende huiluurtje. Ik vond het zo apart dat als sjannieman en ik wilden gaan eten of hetnou om 18.00 uur of 18.30 uur was ze steevast huilde! Dus heel gewoon. Je leert op eeen gegeven moment de huiltjes herkennen en ja je zult toch met een aantal zaken en plannen die je soms maakt flexibel om moeten gaan want babies laten zich in het begin nog niet regisseren. je staat in dienst van de kleine ....accepteren is even het beste en geef het de tijd om aan alles te wennen.....GO WITH THE FLOW! dikke knuf! Hier vandaag minder missselijk zelfs bijna weg en merk dat ik erop zit te wachten! gelijk weer in paniek ...huh het is over en uit zeg ik dan tegen mezelf...dan weer wat nou...helemaal niet geen bloed geeft moed.... Mijn boekje van Denise erbij gehaald en daar staat alleen maar moe en pijnlijke borsten in week 7 en dat ik kleine beetjes moet eten....weet je ik kan niet wachten tot de echo volgende week. Ik wou dat ik een afspraak voor morgen had gemaakt! Bah al die onzekerheid... Vanmorgen hard gelopen en na het lopen toch pijn in mijn rechter zijflank.... hmmm denk gelijk aan een BBZ ofzo....gek wordt ik van mezelf! sorry moest er even uit! Liefs van mij!
Lieve Sjannie, het valt ook meteen op als je een keer niet misselijk bent. Ik weet nog dat ik toen een dagje heel blij was dat ik kon ontbijten zonder heet weer terug te hoeven geven. Maar de volgende dag begon het weer. Ik kan zo goed begrijpen dat het je onzeker maakt maar deze keer blijft alles goed gaan hoor! Het zijn die stomme eerste weken waar je echt doorheen moet, niet leuk. Een hele dikke knuf van mij en komt gode, echt waar
Even heeel snel: Joepiieeeee Jette gefeliciteerd met Dominique! Ga zo je verhaal ff lezen op het andere topic. Wou ook ff zeggen dat de naam Dominique ook voor ons een kanshebber is! Grappig! Hier alles goed, vandaag echt nergens last van, helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar ja, 5wk3d, is eigenlijk ook helemaal niet zo vreemd. Er kwam net weer ff een doem-gedachte op en die heb ik gauw weggebannen hihi!
Hallo dames, Jette, VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van Dominique. Geweldig en inderdaad een mooie naam! Net je verhaal even gelezen op het ander topic, heftig allemaal zeg... Hoop dat het nu allemaal goed gaat met jullie. Zult nog wel pijn hebben aan je buik, maar geloof mij, gaat heel snel beter! Ik zit bv alweer op het paard. Die onzekerheden zijn heel normaal volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel last van had maar dat komt ook dat Rienk de eerste weken heeeel makkelijk was. Huilde eigenlijk helemaal niet, vond de kraamverzorgende niet echt normaal... die was blij als hij af en toe eens huilde. Nu heeft hij touwens wel huiluurtjes hoor. Maar goed, baby's huilen nu eenmaal wel eens. Wat bij Rienk erg helpt is hem op de arm nemen en lekker tegen je aan nemen, heerlijk knuffelen. Een baby van een paar weken kun je niet verwennen. Ik laat hem nu overigens ook best eens huilen hoor. Marla en Anouk... jeetje ik ben heel benieuwd naar jullie beeb/bevalling... zal vast niet lang meer duren. Ik wens jullie alvast veel succes! En marla, hoe was het bij de VK vanmiddag? Wel vervelend voor je anouk dat je van die moeilijk nachten heb. Probeer dan overdag maar lekker bij te slapen... je zult je energie nog wel nodig hebben. Sterkte met je schouder... Mariaatje en Chantal, volgens mij heb ik jullie nog niet eens gefeliciteerd ik schaam me, ben te lang niet hier geweest. Maar bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Klinkt allemaal heel positief bij jullie! Komt goed deze keer. Hoop dat die onzekere eerste weken snel voorbij zijn. En Chantal volgende week al echo je krijgt vast een mooi kloppend hartje te zien. Ik duim voor jullie. Barjes, veel sterkye vrijdag. Ik vond de curettage ook ontzettend is meegevallen. Ik was ook onder algemene narcose en dan krijg je volgens mij altijd zon ding in je keel bij algemene narcose maar daar merk je helemaal niks van. Heb alleen heel klein beetje droge keel gehad daarna. Mariam25, wat goed dat je bent gaan praten met iemand. Denk dat dit erg goed is voor de verwerking al zal het niet altijd even makkelijk worden. Fijn dat jullie een mooi plekje voor jullie Danique hebben waar je naartoe kan. Is het dichtbij? Neeke, jullie Guus ook alweer 3 maanden . Gaat snel he?! Dus jij ziet er ook zo tegenop om de kleine straks weg te brengen . Moet ook nog aan het idee wennen wij gaan volgende week een middagje proefdraaien, Rienk gaat naar een gastouder straks 3 dagen. Zal nog even een recente foto plaatsen van Rienk en dan maar eens met het eten aan de gang. Moet vanavond naar nagym (zwangerschapcursus) voor de laatste keer . Altijd erg gezellig. Liefs, corien
Hey Anoek, ik kan me zo goed voorstellen dat je tegen het bezoek aan de gyn opziet: je hoopt toch altijd dat de bevalling spontaan op gang komt en ikzelf heb toch bepaalde herinneringen aan het ziekenhuis en de gyn, hoe aardig hij ook was. M.a.w. ik begrijp je helemaal, ook je onzekerheid over de gezondheid van je baby: oh Anoek, als de baby maar gezond is en er geen complicaties optreden bij de bevalling, dan zijn wij 2 gelukkige vrouwen, toch? Ik merkte dat ik erg gestresst werd van mijn thuismeter: ik voelde me erg gespannen als ik mijn bloeddruk opmat en hij hoog was, maar gelukkig was mijn bloeddruk bij de VK (voor mijn doen) heel goed: 87 onderdruk! lager dan vorige week en dat vond ik echt een opluchting. Ik was wel maar liefst 2 kg opeens aangekomen: zou dat met de lunch te maken hebben gehad? Gewoonlijk had ik mijn controle voor de lunch en nu erna (of toch met die chocolade-paaseitjes?) Toen ik thuis ben gekomen, ben ik als reactie meteen gaan snaaien, in plaats van mezelf inhouden, grom! Oeh Barbaria, sorry, ik had even niet begrepen dat je vrijdag al gecuretteerd zal worden: pffff..... geen prettig vooruitzicht, omdat je er momenteel natuurlijk tegen opziet, maar inderdaad de ingreep zelf valt behoorlijk mee; ik vond alleen de geestelijke nasleep best zwaar: voor mijn gevoel kwam toen de verwerking op pas op gang en de dag erna voelde ik me behoorlijk gedeprimeerd. Succes bij de Anesthestist. Hopelijk horen we nog hoe het is geweest, voordat het vrijdag is! Goh Neeke, jij bent flink aan het malen de laatste tijd: en voor welke stad doet jouw neef mee aan "Mijn tent is top"? Toevallig heb ik het gisteren met een schuin oog gezien. Ik hoop voor hem Groningen, dan had hij gisteren gewonnen. Er komt natuurlijk veel verandering in je leven: Thijs naar school, weer aan het werk, je nieuwe huis en dorp (je gaat dus naar Beuningen? Mijn ouders wonen niet heeeeel ver van je vandaan, nl. in Oosterbeek) en dat brengt natuurlijk de nodige onrust met zich mee. Wel heel fijn dat je zo'n goed gevoel bij de creche van Guusje had. Dat hadden wij ook met de creche die wij uiteindelijk gekozen hadden. Het uitkiezen van een goede school voor Thijs lijkt mij ook erg moeilijk. He bah, Chantal, je zit zo overduidelijk in die vreselijke onzekere eerste weken, die je echt moet doorworstelen. Weet je dat je door de stress je symptomen kwijt kunt raken? Toen ik 10 weken en een dag was, de termijn waarop mijn eerste vruchtje was gestopt, raakte ik al mijn symptomen kwijt, net als de eerste keer en ik was zo enorm in paniek: ik had het niet meer. Op de echo bleek er niets aan de hand te zijn, Ukkepukkie stuiterde als een dolle heen en weer, en daarna kwamen prompt mijn symptomen terug. Ik kan met recht zeggen dat je niet elke dag misselijk bent en hoeft te zijn, maar oh, wat begrijp ik jouw onzekerheid. Ik weet nog dat Amber van het andere topic hetzelfde aan mij schreef, dus zij heeft ook een paar dagen geen symptomen gehad en vervolgens kwamen ze toch weer terug. Ook ik hield me keihard vast aan het gezegde: geen bloed geeft moed! Maar ja, wij zijn gewoon het vertrouwen in ons lichaam kwijt en dat krijg je niet zo 1, 2, 3 terug. Als je het niet meer uithoudt, bel dan voor een vroege echo: ik heb mijn eerste echo deze keer bij 6 weken en 6 dagen gehad (vanwege die bloeding) en het hartje klopte al! Ik duim voor je, lieve Chantal! Haha, Mariaatje, wat goed van je dat je die doemgedachte snel hebt uitgebannen: jij zit echt op de termijn van je wel en niet zwanger voelen. Volgens mij voelde Anette zich in het begin nog helemaal niet misselijk, toch Anette? Dat kwam bij haar rond 7 weken? (kan ook later zijn?) Ik kan me nog zo goed herinneren dat mijn banner net zo ver was als die van jou nu, toen zat ik trouwens in zak en as vanwege die bloeding die ik had gehad en moet je me nu eens zien.... een enorme bolle buik, alsof ik een voetbal heb ingeslikt en die hopen wij over 30 weken ook bij jou te zien, lieve Maria! (wat zeg ik nu? Die zien we dan bij jou!). Nou, gelukkig was mijn bloeddruk dus voor mijn doen heel netjes en daar ben ik erg blij mee: wel raar om opeens een vervangster te hebben: ook al was ze heel aardig, stiekem hoop ik toch een van de vaste garde bij mijn bevalling te hebben, dat is iets meer vertrouwd. Ze raadde me aan om morgen lekker uit eten te gaan, maar ik geloof dat Marlaman niet echt toehapte: hij vertelde me al dat hij morgen weer naar de visboer zou gaan, voor een zalm en een "harinkie" en dat hij nu al zin had in zijn zalmpasta met gorgonzola en geroosterde tomaatjes met knoflook. Ahum, ik zal vanavond nog wel eens een balletje opwerpen.... Liefs, Marla
Heeeee Corien, wat leuk om weer eens wat van je te horen en volgens mij zit je erg goed in je vel. Ik heb de foto's van Rienk gekregen en moet je echt zeggen dat het een prachtig jochie is! Kun je al zeggen of hij op zijn vader of moeder lijkt? Echt meiden die al bevallen zijn, wat hebben jullie toch allemaal mooie kinderen gekregen! Ze zijn stuk voor stuk prachtig: Rienk, Lize, Guus en JP! En Corien, ik zie dat je de halve collectie van Lief! hebt opgekocht! Grappig, hoor! Dat past zo te horen goed bij Rienk. Liefs, Marla
Lieve Marla, ik ben zoo blij dat je bloeddruk goed was vandaag! Toch weer een zorg minder, nietwaar?! En die choco-eitjes...praat me er niet van, ze zijn té lekker, vooral die met praline gevulde..jammie! hihi Corien, Rienk is echt een schatje zeg! Wat een droppie, MArla heeft trouwens gelijk, ál de forum-beebjes zijn droppies om te zien hihi. Ja Marla, binnenkort zit jouw kleine spruit er ook tussen!
Ha marla, Ik kan zelf niet echt zien op wie hij lijkt maar bijna iedereen vind hem op mij lijken... m'n man vind hem de ogen van mijn moeder hebben... vind ik wel mooie gedachte. Die shirtjes van Lief! hebben we gekregen, erg fijne shirtjes en goede qualiteit trouwens... Choco-eitjes... praat me er niet van.. heerlijk. Ze staan hier ookal op tafel.
Hoi Hoi dames, Ik ben net bij de anesthesist geweest.Ik mocht kiezen tussen een ruggeprik of algehele narcose,heb maar voor het laatste gekozen.Lijkt me fijner als ik er niks van merk.De slang word tijdens de narcose in de keel gestopt,gelukkig,alvast een zorg minder.Ik word vrijdagmiddag gecureteerd en mag vanaf sóchtend 8 uur niks meer eten.Hoop dat alles snel achter de rug is en we een nieuwe start kunnen maken. Alvast iedereen bedankt voor de steun! liefs barbara
Neeke, ik heb inderdaad te snel getypt of niet goed genoeg gekeken, gaat nog sneller dan ik al dacht.. Grappig dat jij nog weet dat ik testte en de tijd is echt snel voorbij gegaan, ze zeggen dat wel eens maar het klopt. En die vragen waar je het over hebt, allemaal belangrijke dingen in je leven en je hebt er de tijd voor om na te denken dus lekker denken, zijn allemaal leuke dingen volgens mij. En heb je nog nieuwe foto´s (nee hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig) Corien, leuk om weer van je te horen en wat is RIenk een schatje zeg, vind dat hij ook heel wijs de wereld inkijkt. Alles goed in je geheugen prenten. Mooi zeg dat hij de ogen van je moeder heeft volgens je man, heel speciaal. en choco eitjes, ik kon die zak echt nieet laten liggen, heerlijk en als het pasen is vind ik ze nooit meer zo lekker, ben ik al volgegeten. Marla, dat uiteten vind ik een heel goed idee, is toch een bijzondere dag vandaag. Wij zijn vorige week gaan lunchen op mijn uitegerekende dag. Vond het toch wel bijzonder (is maar een datum, maar toch). Die visboer is er volgende week ook weer maar die datum is zo weer voorbij. En goed van je bloeddruk! Houden zo. Barbara, heel veel sterkte voor morgen, denk aan je. En ook jouw foto´s zijn erg mooi, mooie blauwe ogen zeg. Jette, hoe is het met de nieuwe mama? En met Dominique? Doet ze het goed? Ga maar lekker genieten van je meisje (zeg ik terwijl ik denk, dat wil ik ook!) Allemaal lieve en mooie kindjes hier, Marla, kom op, nu wij nog en dan weer even wachten en weer nieuwe baby´s, vind het allemaal zo leuk Liefs Anoek
Even iets tussendoor...het valt me op dat je een andere banner hebt Anoek? Heb je die al een tijdje of pas net? Hoezo deze andere? Groetjes, Chantal
Ik heb deze banner omdat die andere geen tijd meer aangaf, stond alleen onder: baby is geboren of laat oop zich wachen. Vind dit leuker (nou ja, overzichtelijker). En toen ik die andere weg gehaald had kon ik die ook niet meer terug plaatsten, kon geen uitgerekende datum invullen die al voorbij was, grrr. Jij alweer 7 weken, Jippie, gaat goed zo!
Lieve Barbara, heel veel succes morgen! Ik vond vooral de avond ervoor heel apart: het idee dat je voor het laatst het vruchtje bij je draagt en dat het de volgende dag niet meer bij je is, vond ik best moeilijk. Ik was even vergeten hoe lang van te voren je nuchter moet zijn: ik had het geluk dat ik 's ochtends als eerste aan de beurt was, dan hoef je alleen 's nachts niet te eten. Bij mij viel de narcose reuze mee: het is net alsof je uitgezet wordt met een lichtschakelaar en een minuut later weer plotseling aan wordt gezet, maar ik hoor ook wel eens dat je tijdens de narcose dromen hebt, maar dat heb ik dus niet gehad. Ik denk aan je! Ik ben het met Anoek eens: Jesper is ook een mooie jongen met prachtige blauwe ogen. En Chantal, Denise is ook al zo'n leuk meisje om te zien. Hey Mariaatje, op naar de 6 weken: het gaat goed vooruit! Voel je je nog steeds positief? Corien, inderdaad wel een heel mooi idee als Rienk's ogen op die van je moeder gaan lijken: zo is ze toch een beetje bij jullie alledrie en heeft iets van zichzelf doorgegeven. Anoek, dit is toch dezelfde banner als die je in het begin had? Hij komt me zo bekend voor! Heb je het gevoel dat de baby nu snel komt, of denk je dat ze nog even op zich laat wachten? Ik kan me jouw posi-test ook nog zo goed herinneren. Dat was een week voor die van mij, toch? Sowieso wel erg leuk om zo dicht op elkaar zwanger te zijn. Ik heb inderdaad maar een tafel voor 2 geboekt in het restaurant in onze wijk: ik kon pas vanmiddag bellen, je weet immers maar nooit, en er was gelukkig net een afmelding, dus geen zalm met gorgonzola voor ons vanavond! Hey Chantal, jij bent echt lekker opmerkzaam: de zwangerschap scherpt jouw geest zo te zien. Wacht maar, de verweking komt bij jou over een paar weken ook nog wel, hihi. Met dank aan Anoek heb ik dan eindelijk wat buikfoto's kunnen zetten in mijn fotoalbum. Ik merkte dat er maar liefst 10 weken tussen de laatste 2 sessies zat. Liefs, Marla
mooie buik Marla, had jou alleen met donkere haren verwacht, wel grappig dat dat niet klopt (heb ook een heel slecht voorstellingsvermogen, klopt nooit bij mij). Leuke foto´s! Eet smakelijk en dan een andere keer maar zalm met gorgonzola!
hoi, gaat hardstikke goed hier, tja de huiluurtjes is nog wel iets waarik aan moet wennen omdat dominique de hele dag super zoet is, heb haar vanavond gewoon lekker op de arm genomen ben op de bank gaan zitten en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Toen ik haar op bed legde werd ze natuurlijk weer wakker, jetteman is toen nog iets van een half uur bij haar op de kamer met haar lekker tegen zijn borst aan gaan zitten, een heel vertederend beeld. Uitendelijk is ze in slaap gevallen. Jetteman kwam in de kamer met tranen in zijn ogen dat hij niet begreep dat mensen hun kinderen niet lief hadden en dat hij zo veel van zijn dochter hield.............. we hebben elkaar evn heerlijk geknuffeld en we zijn zo dankbaar voor onze heerlijke dochter. Fijn gevoel! liefs jette
ben vanochtend naar de natuurgeneeskundige geweest en o o wat zit er toch veel in je lichaam waar je niks van merkt heb 5 verschillende soorten infectie's actief. bij mijn baarmoeder eierstokken en baarmoederslijm heb ik een mrsa bacterie zitten bij mijn longen en darmen zit een bacteriele infectie en bij mijn hersenvocht en centrale zenuwstelsel en 1 deel dunne darm heb ik ee gordelroosvirus en dit is het begin want er was nog meer maar dit waren de belangrijkste boosdoeners nu heb ik hier voor korrels gekregen die ik moet innemen 1 april moet ik terug komen en kijken hoe het dan is. waarschijnlijk gaat het daarom ook elke keer mis bij mijn zwangerschappen. ben er even ondersteboven van kan nu ook het beste wachten tot in ieder geval deze drie boosdoeners weg zijn eer ik weer zwanger ga worden kan wel een jaar duren ben er even kapot van liefs miriam