Mariaatje, morgen je echo! Spannend meid! Ik denk aan je en mijn duimen draaien volop. Het zal vast allemaal goed zijn. Ik begrijp je heen en weer geslinger van gevoelens maar al te goed! Wie weet heb je straks 2 smurfjes bij je! Liefs, Chantal
Anette, veel succes voor morgen, ik duim dat de uitslag goed is! Mariaatje, jij veel succes én plezier bij de echo morgen. En zoals Chantal zegt, misschien wel twee . Duimen draaien! Knuf voor allemaal, Neeke
anette heel veel succes vandaag, ik denk aan jullie! nog even een vraagje voor de dames die een keizersnede hebben gehad, het is niet zo smakelijk hoor, maar wie herkent dit, ik had gisterenavond ineens een stuk meer bloedverlies als de afgelopen twee weken, en toen ik naar het toilet ging hing er ineens een slijmerige, bloederige massa uit, het leek wel een beetje op een soort van vlies, ik heb dit er voorzichtig uitgehaald en daarna werd het bloeden ook weer minder, vanmorgen had ik hetzelfde weer, wat kan dit zijn? Wordt er tijdens een keizersnede de moederkoek etc. uitgehaald? Maak me een klein beetje zorgen wat dit is? jette
Anette , heel veel succes vandaag. Kan me je angst goed voorstellen maar het is vast allemaal goed. Laat je het snel weten? Mariaatje, heel veel succes met de echo, wordt vast genieten van een mooi kloppend hartje! Jette, ik had ook een keizersnede maar ik herken dit niet. Bij mij was het vloeien steeds minimaal tot 5 weken na de keizersnede. Heb niet opeens meer bloed gehad en geen slijm. Bij een keizersnede halen ze ook meteen de moederkoek eruit. Misschein is het verstandig om dit even na te vragen aan de VK. Het zal wel goed zijn maar voor je eigen geruststelling misschien wel prettig. Heb je geen buikpijn? En marla... we zijn erg benieuwd naar je bevallingsverhaal! Liefs, Corien
Even een ego-berichtje van mij: Wij hebben vanochtend een mooi geweldig kloppend hartje gezien! Ben helemaal in de wolken en blij, ze zag niks raars en het vruchtje was precies 7 weken en 1 dag, dus helemaal goed! Over 3,5 week moet ik terug komen, ze zag geen reden om dat sneller te doen, das dan wel weer jammer, maar ook een goed teken! Liefs een gelukkige Maria
en nu even mijn stoom afblazen. Wij zouden tussen 12 en 1 gebeld worden door het ziekenhuis ivm de uitslag. Nou, om 13.15 uur zelf maar eens gebeld met de vraag waarom we niet gebeld waren. Was een miscommunicatie, ze bellen als de uitslag binnen is. Ik ben me nu toch kwaad zeg. Zit helemaal in de stress, al 2 dagen knallende koppijn. Maar ze zei wel, ga er maar vanuit dat alles goed is. Verdorie, kon ik dat maar.
He Anette, nog geen nieuws van jou - en inderdaad, hoe mensen dan denken dat je zomaar die knop kunt omzetten! Nee tuurlijk ben je ongerust, tot je goed bericht krijgt. Hopelijk heb je het wel vandaag gehad? Mariaatje, gefeliciteerd! Zie je wel En nu proberen te genieten meid! Jette, ik heb geen keizersnede gehad maar had wel na zo'n 2-3 weken opeens wat meer bloedverlies en ook verlies van stolsels. Daarna werd het weer minder. Anders gewoon de vk even bellen! Voor alle andere dames een dikke knuffel, Neeke
Lieve mariaatje, ben zo blij voor je! Yoehoe een goeie echo en een kloppend hartje! Was op mijn werk al de hele tijd aan het spieken of het goede nieuws er al was maar kan vanaf daar niet reageren! GEFELICITEERD Meid! En ja nu echt genieten van dit goede nieuws. Ik had dat verleden week zoo van dit pakken ze me niet meer af maar langzaam aan komen zo nu en dan toch weer de onzekerheid om de hoek kijken...want immers vorige keer ging het met 10 weken fout! Maar we gaan er niet vanuit! Anette meid wat een onzekerheid en wat ontzettend slordig daar in het ziekenhuis! Ik hoop zooooo dat je goed nieuws heb gekregen....laat snel wat van je horen! Jette ik heb met een keizersnede ook geen ervaring...komt echt wel goed en je kunt net wat Neeke zegt altijd even de VK bellen! Marla hoe is hetmet jou en de kleine. Heb begrepen dat je een complicatie had/heb en niet zo mobiel bent...ik hoop geen totaal reptuur ofzo...hoop dat je snel in staat bent wat van je te laten horen! Miriam...jij bent nu lekker aan het genieten van je wintersportvakantie, hoop ik zo! Even eruit. de sneeuw opsnuiven en hopelijk wat energie kwijt in het skieen....ik hoop dat het je goed doet meid! sjee als ik zo terug lees merk ik dat er veel ik hoop staat...maar dat hoop ik oook echt voor je Liefs, Chantal
Hoi Hoi, Met mij gaat het gelukkig weer goed,ben vandaag weer wezen werken en had na een dag staan nog nergens last van!Dus dat gaat de goede kant weer op. Wat fijn mariaatje dat je het hartje hebt gehoord,tegen mij hadden ze toen der tijd gezegd dat als je het hartje eenmaal goed hoort kloppen de kans dan echt klein is dat het misgaat,dus lekker genieten hoor! Jette,ik heb ook een keizersnede gehad maar wat jij vertelt komt mij echt niet bekend voor.Dat ik weet word de moederkoek en placenta er direct uitgehaald.Misschien toch even met de gynaecoloog contact opnemen dan weet je wat het is. liefs barbara
Jaaaaaaaaaaaa, goed nieuws, onze meid is helemaal gezond. Heb lekker gehuild van geluk. Hebben ook een opmerking gemaakt richting het ziekenhuis dat we het niet zo netjes vonden. Vonde ze zelf ook maar ja, ik hoop dat ze er bij een ander kindje rekening mee houden. Zijn toch een paar spannede dagen zo. Ze belden pas om 17.50 uur. Jette, heb je de vk al gebeld? Ik zou zo ook niet weten wat het is. De placenta wordt in ieder geval bij een keizersnede verwijderd, misschien een bloedstolsel? Tegen mij is gezegd dat je stolsels kunt verleizen ter grootte van een tennisbal en dat ik daar niet van moest schrikken. Maar ik heb dan ook geen keizersnede gehad.Als je twijfelt, altijd bellen. Zijn ze voor. Marla, hoe is het met je? Ben benieuwdnaar je verhaal en natuurlijk de foto´s. Wij gaan as zaterdag naar de fotograaf met Sarah, eens kijken of we mooie foto´s kunnen laten maken van onze meid.. Liefs Anette
Hoi Anette, Wat een GOED nieuws zeg!Gelukkig is alles ok!Maar geloof goed dat je spannende dagen hebt doorgemaakt.Ga nu maar lekker genieten.
anette geweldig nieuws jipppieee jeeeeh geweldig zeg, wat zal er een spanning van jullie afgevallen zijn meis echt fantastisch! Nu is het echt genieten hoor, laat het achter je en geniet van je kleine meid! Ik heb geen last meer gehad van die troep die er uit kwam, ik heb ook totaal geen buikpijnen gehad of krampen misschien hoort het er gewoon bij! Moet wel zeggen dat de bloedingen bijna gestopt zijn nadat het laatste stolsel er uit kwam! Marla ik hoop dat het goed met je gaat meis, maak me een beetje zorgen! Maar ik weet ook dat zodra je kunt jij wel een berichtje stuurt, dus je zult het nog wel niet kunnen, maar je begrijpt natuurlijk dat wij mega nieuwschierig naar je verhaal zijn. Liefs jette
@Jette Ik ben een paar dagen na mij bevalling ook vlies verloren maar dit was echter wel een natuurlijke bevalling.Zou toch maar even contact op nemen met de gynecoloog. Nou ben gisteren weer voor het eerst ongi geworden nade curettage. Ik had op 19 januari een spontane miskraam en 1 februari alsnog een curettage.Dus dat ik nu alweer ongesteld ben is volgens mij best wel weer vlot.Nu op naar een nieuwe ronde voor een zwangerschap.
hi monique, ik heb me voorgenomen dat wanneer ik nog weer wat verlies ik contact op ga nemen met de gyn., echter ik heb niks meer verloren en het bloedverlies is ook gestopt, misschien was dit het laatste restje van de zwangerschap! Ik voel me verder goed! Gefeliciteerd met je eerste ongi na de MK / curretage nu kun je weer vooruit kijken! Liefs jette
Dan zit dit wel het laatste geweest zijn wat eruit moest.Als het bloeden nu gestopt is is dit een goed teken. En dan nog een vraagje.Was jullie eerste menstuatie ook zo heftiger na een miskraam/curettage? Buiten het vele bloed verlies heb ik ook gewoon gigantisch last van mijn rug.(heb dit altijd als ik ongesteld ben maar nu erger) en het lijkt wel of mij hele onderkant beurs is.