Muphkuh, O meid wat kan ik me goed voorstellen dat je je leeg voelt het is of er een stuk is afgestorven dat vond ik altijd en het is ook ineens weg ja meid wat hard is dat he. die buikpijn heb ik ook wel even gehad maar niet zo heel erg als het te veel pijn doet bellen he. knuffel voor jou barbera hoe gaat het met jou? eerst ongi afwachten en dan weer beginnen goed hoor hopen dat het snel lukt voor jullie jette mijn collega bakerd ook in heeft daar ook alleen maar goede ervaringen mee vind dat je het knap doet hoor. anette wat vervelend dat ze zo veel huilt zielig is dat he nou ik moet er vandoor wordt geroepen op de rest kom ik terug
Ik heb helemaal geen last gehad van curretage. Geen bloedverlies meer, geen buikpijn Toch 1 ding dat wat mag meezitten he. Voor mij is het lichamelijk erg meegevallen, psychisch is het iets anders. Hoewel ik de spontane miskraam psychisch toch ook zwaar vond, kan je beiden niet echt vergelijken. Ik huil wel nog heel veel, mensen in mijn omgeving moeten er liefst niets over vragen want dan ween ik zonder ophouden. Ik wil er dus eigenlijk niet over praten, ik kan het niet. Ik denk dat dit geen goede reactie is en dat ik misschien toch hulp van buitenaf moet zoeken om er te leren over praten. Ik wil iedereen hier heel veel sterkte wensen en we hopen dat we toch allemaal snel en gezond zwanger mogen zijn. groetjes miesje
Heel veel sterkte Miesje. Ik zie dat je ook pas vrijdag gecurreteerd bent. Ik heb ook heel weinig bloedverlies gehad. Psychisch vind ik het ook erg zwaar maar vooral omdat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan.
Mupkuh, Ik kan je hier ook geen raad in geven omdat ik het zelf ook niet weet. Het enige dat een beetje helpt is om het hier van me af te schrijven en het te delen met jullie. Zo kan ik een beetje mijn gevoelens kwijt, maar of het voldoende is weet ik niet Ik weet wel dat praten met mensen die het meegemaakt hebben het makkelijkst gaat omdat zij perfect weten wat het is. Mensen die het niet hebben meegemaakt weten echt niet hoe het voelt en hoeveel verdriet het kan teweeg brengen. Zelfs mijn ouders en schoonouders wil ik niet echt hebben om mee te praten, ik doe toch niets dan wenen en ze kunnen zich er totaal niet in inleven omdat ze het niet hebben meegemaakt Als je graag iets kwijt wil ik ben altijd bereid om naar je te luisteren je kan me ook altijd een PB sturen, ik heb ook msn als je er graag over babbelt laat je het maar weten groeten miesje
Ik probeer het ook gewoon hier op het forum van me af te schrijven. En bij met mensen om me heen kan ik opzich ook best goed praten. Dus het zal vanzelf wel goed komen. Tenminste dat hopen we.
ben blij dat het praten op het forum jullie helpt het is ook zo dat ervaar ik ook dat lotgenoten je het beste bergrijpen en dan praat je ook iets makkelijker nou we zijn er voor jullie hoor knuf miriam
het gaat de ene dag beter als de andere dag vandaag had ik een goede dag denk de beste in lange tijd. ik was in de supermarkt en kwam daar mijn vk tegen we hebben even staan praten en ze zei dat ze net van de gyn het eindgesprek hadden gekregen met alle medische gegevens en ze vond eht heel hoopvol toch voor zover je dat kunt zeggen. het lijkt of dit me doet beseffen dat het de volgende keer echt goed kan gaan. ze zij dat ik echt goed in de gaten gehouden wordt dan en dat als het zover is en ik ooit een kleine ga vasthouden ze wil komen als ze geen dienst heeft dan komt ze gewoon nou geweldig vind ik dat. ze zijn daar ook zo lief geweest altijd voor mij. terwijl ik altijd dacht wat een zeur ben je ( ik dan he) belde voor mijn gevoel best vaak maar ze vind het heel jammer dat ik niet meer bij hun kom voor controle's ik ook nou heel veel weer over mezelf sorry knuf miriam
Miriam, wat lief dat je vk dat zei. Zo zie je maar weer dat je niet vaak genoeg kunt bellen. Maakt hun niks uit, daar zijn ze voor. En ik hoop dat je er een beetje hoop uit kunt putten, je blijft de volgende keer onder strenge controle staan. Ik ga weer even lapen, was een vreselijke nacht. De hele tijd huilen en brullen. Ben bij de ha geweest en ook hij adviseerde andere voeding, dus die heb ik nu gehaald. Maar die is zo dik dat ie amper door het speentje kan, dus daar moet ik nog even achteraan. ik hoop echt dat heet met deze voeding snel beter gaat. mupkuh, fijn dat je je gevoelens hier kwijt kunt, zo kun je ergens terecht bij mensen die je ook eecht begrijpen. Ik vind he fijn om te lezen dat je er ook goed over kunt praten. Oh ja, de echo van mijn schoonzus was niet goed, ze wordt deze week gecureteerd. Zo balen voor haar.
Weet precies hoe jullie je voelen! Ik had ook na 6 weken een missed abortion. Moest volgens het ziekenhuis wachten tot de natuur zijn werk deed. Nou, na een dikke maand nog niets. Geen bloedverlies helemaal niks. Toen heb ik gekozen voor curretage. Dat was 11 januari. En toen weer wachten op mijn ongi. Niks. Nu dus bijna 9 weken geleden. Vanmorgen was ik het zat, en dacht doe eens een test. En ja, duidelijk zwanger! Dus dames, laat de moed niet zakken. Ben natuurlijk erg bang dat het weer mis gaat nu, maar toch, wil het eigenlijk uitschreeuwen van vreugde. Maar rustig aan he....
Gefeliciteerd meid, wel voorzichtig natuurlijk. Maar gaaf zeg dat je zwanger bent. Weet je al hoe lang je zwanger bent nu of wanneer krijg je een echo. Schijnt nogal moeilijk te zeggen te zijn na een curretage.
Hoi Mupkuh, volgens mij heb ik gewoon een cyclus overgeslagen, en we hebben 1x niet 'opgepast', dus zal n week of 4 a 5 zijn. 1 April naar de gyn, dan pas weten we meer. Niet te veel over denken nu... hahaha, en dat is moeilijk!
Wat goed,zwanger na de curetage,gefeliciteerd!Kan heel goed begrijpen dat je nu erg onzeker bent...maar laat de moed niet zakken!Mijn curetage is nu bijna 4 weken geleden.Wacht nu ook op mijn ongi,ben erg benieuwd wanneer die gaat komen! groetjes barbara
ook van mij gefeliciteerd hier krijg je weer kracht om door te gaan van super heel goed dikke knuf miriam
ja dames hoe is het er mee? druk druk denk ik we hebben nu jette marla neeke en anette als jonge moeders geweldig eigenlijk he dat het ook goed kan gaan levende bewijzen zijn jullie de andere dames hoe gaat het met jullie allemaal weer vol goede moed hopen op een positieve test of is dat nog te vroeg liefs miriam
Hoi Miriam, Inderdaad weer hopen op een positieve test!Met mij gaat het super en zie alles dan ook weer van de zonnige kant!
barbara wat fijn om te horen dat je weer zo positief bent, denk ook dat je dat moet zijn eer je wilt beginnen aan een zwangerschap dus nee je doet het goed hoor. En mocht je even in een dipje komen dan zijn wij er natuurlijk om je op te vangen he ben blij hopen op een posi test zeer snel duim voor je liefs miriam
heej lieve meiden. Na een weekje huilen lijkt Sarah iets rustiger, hopen dat dat zo blijft. Miriam, hoe is het met je? Heb er al een tijdje niet naar gevraagd, was iets teveel met mezelf bezig, sorry daarvoor. wanneer moet je weer terug naar die andere arts (weet even niet meer wat hij ook alweer doet). Hoe is heet op je werk? Lukt het een beetje om je daar weer voor in te zetten? Jette, alles goed bij jullie? Marla, je bent denk ik heel druk maar vroeg me af hoe Famke het doet, en jij ook natuurlijk. Hoe is het met je bekken? Barjes, hou die zonnige kant vast, fijn om te horen. Mijn ongie kwam na 5 weken, dus ik hoop voor je dat het bij jou ook snel komt. Corien, Chantal, ook bij jullie alles nog oke? Oh, heb zo het gevoel dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb, sorry sorry sorry. Maar even goed nieuws, Sarah lijkt rustiger, ik hoop dat dat doorzet. Durf nog niet te hard te juichen maar ja, begin is er. Gisteren om 22.00 uur laatste fles gehad en vannaacht om 4.15 uur meldde ze zich pas weer. Daarna vanochtend om 8.15. Super toch? Ze ligt weer in bedje te slapen. Dus ik ga even snel strijken en het bed verschonen. Liefs Anette