dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi hoi
    ik moet 1 april weer terug naar de natuurgeneeskundige hopen dat het nu al iets geholpen heeft ik hoop het zo
    verder gaat het eigenlijk best goed hoor met mijn werk ook ga in 5 weken mezelf weer helemaal terug op de bel vloer proberen te krijgen dan werk ik gewoon weer mijn 36 uur.
    wel ben ik er bang voor gaat het niet te snel kan ikhet wel aan, ook omdat de verlof en uitgerekende data er nu aan gaan komen en dat vind ik best wel heel moeilijk. verder zijn we ook nog bezig met monuta om een coulance te krijgen
    we hadden van hun een brief gehad waarin stond als je het door ons had laten doen dan had je een coulance gekregen maar nu niet.
    dat voelt echt zo als je vroeger iemand peste nananana weet je.

ik heb gebeld en gezegd van de meneer die wij gesproken hebben van monuta op die bewuste zondag gaf heel duidelijk aan dat het niet vergoed zou worden en daarom hebben we gekozen voor onze oude buurman.

ben net gebeld en ze blijven bij dat als monuta het verzorgd had ik het vergoed had gekregen echt even kapotvan

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miriam, veel sterkte meid en succes doe rustig aan. En wat betreft de coulance ik zou blijven doorvechten en het niet opgeven. Ze moeten je uiteindelijke toch gelijk geven.

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    mooi zo anette, dat lijkt er meer op, ze moet natuurlijk ook een regelmaat zien te vinden, het is voor zo'n ukkepuk ook heel wat zo'n nieuwe wereld.
    Heb jij haar de hele dat op haar kamer of heb je haar ook bij je in de kamer?

Hier gaat het ook weer beter, na een zeer moeilijke avond en dag is ze gisteren middag weer rustiger geworden en ook weer vrolijker.
    Ik had in het boekje oei ik groei en op het internet gelezen dat babys rond de vijfde / zesde week een ontwikkelingsprong maken, wat gepaard gaat met huilen, jengeligheid, niet willen slapen, nou dat klopte precies.
    Nu is ze weer mijn tevreden prinsesje heeft gisteren om kwart voor 10 de fles gehad en geslapen tot kwart over drie, vanmorgen om zeven uur weer, en daarna om 11 uur weer, dus keurig om de vier uur!

Toen ze dus gisterenavond zo heerlijk rustig was, ben ik ook maar in bed gekropen, lag er nog geen 10 minuten kwam jetteman melden dat de merrie begon met bevallen, pfffffff dus maar weer in de kleren en naar de stal, resultaat een heel mooi merrieveulen!

Liefs
    Jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames in het album van danique op haar eigen site heb ik foto's toegevoegd van de gips afdrukjes en het beeldje die van het beeldje is nog niet zo heel duidelijk probeer er nog even mee te knutselen maar dan kun je het zien

liefs miriam

5. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Anette,

Fijn om te horen dat sarah rustiger is geworden.ook ons jesper is in het begin onrustig geweest,had erge last van zijn darmpjes,we zijn toen op omnio voeding overgeschakeld en dat ging goed.Tja,alle begin is moeilijk he?

Mijn curetage is nu 4 weken geleden en mijn afscheiding begint al erg bruin te worden,denk dat ik het weekend wel ongi zal zijn.Dus weet ook weer dat mijn lichaam weer helemaal in orde is!Fijn dat je hier ook terecht kunt voor de mindere dagen hoor,al moet ik zeggen dat ik die na de curetage niet echt gehad heb,zag het echt als nieuw begin.

liefs barbara

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heej barbera, hoe is het in het weekend gegaan?
    Zielig he die krampjes, ze is er nog niet helemaal vanaf maar is wel een stuk minder lijkt

Miriam, zal gaan kijken op je site, vind heet ook zo goed van je dat je dat zo bijhoudt. heb je ook een dagboek of zoiets?

Ik heb de foto´s van Sarah in mijn album staan, heeft de fotograaf gemaakt.

Liefs

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey wat een mooie foto's zeg echt mooi en wat is ze al weer gegroeid dan he ik had niet zo'n verschil nog verwacht maar mooi

en ik heb inderdaad een soort van dagboek daar op de site van danique
    soms om mijn eigen ding echt even van me af te schrijven en soms om op een bepaalde manier mensen iets duidelijk te maken op een slinkse wijze hihi

barbera ben je ongi geworden meid?
    knuf van mij voor iedereen
    liefs miriam

8. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo Allemaal,
    Sja ben zowaar wakker en dacht laat ik hier ook weer eens even posten. Ik zit wat vaker bij de oktober mama's en die gaan zo snel dat ik als ik bijgelezen ben te moe ben om te reageren....en dus ook hier.

Miriam het gaat volgens mij ga jij je langzaam zachtjes aan een beetje beter te voelen voor wat betreft goeie dagen, lees ik zo een beetje ook uit het andere topic (gedwongen positisme) Ik zou het enorm fijn voor je vinden als je van de goeie dagen en de goede dingen weer meer kunt genieten. Enne vwb de coulance niet opgeven wie weet.... aanhouder wint zeggen ze. Een hele dikke knuf van mij!

Anoek Sarah is een schatje hoor en wat een mooie foto's zeg. Enne Jette volgens mij ben je druk aan het zoeken hoe het nou zit met het moederschap en kinderen incombi met je gewone leven maw volgens mij heeft het wel inpact op je...geef het de tijd en go with the flow....wil het niet te veel willen regiseren als ik zo vrij mag zijn.....Hoe is het met je man en zijn werk....is dat inmiddels weer een beetje in balans?

Neeke en Corien hoe is het met jullie?
    Marla ik hoop van harte dat met jou en kleine Famke ook goed is...

Barsjes kun je al beginnen met de nieuwe start? En Mupkuh hoe is het met jou?

Mocht ik iemand vergeten zijn...please forgive me!
    Hier nog steeds alles hoog en droog zeg maar....begin wel minder misselijk te worden maar ik ga regelmatig om 8 uur slapen. De borsjes doen ook nog wel zeer maar overhet algemeen gaat het wel...ben wel wat sneller over mijn theewater heen soms...en dan denk ik ook gutte gut dat had wel even iets milder gekunt....acht ja.....
    Woensdag weer spannende dag dan mijn 3e echo en dan ben ik 12 weken. Ik moet zeggen dat de weken 10 naar 12 mij toch het zwaarst vallen en dat mijn 1e MA erg naar bovenkomt...en zo zie je maar weer hoe diep het kan zitten! Ik word steeds heen en weer geslingerd tussen positieve en negatieve gedachten maar probeer vertrouwen te houden en dat gaat dus ene keer beter dan de andere keer! Maar he zover ben ik de laatste 2x in ieder geval niet gekomen en op naar oktober!

Meiden, veel liefs van mij! tot later maar vergeef me dat ik iets minder schrijf!

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o chan wat fijn dat je weer schrijft dacht vanmiddag nog die vergeet ik helemaal al bijna 12 weken meid wat goed zeg en wat fijn.
    hoop dat je ons niet helemaal gaat vergeten en bijlezen is ook zwaar vind ik ook zit ook op te veel verschillende momenteel dacht ga effe anderen helpen maar hou het niet meer bij

anders alsje te moe bent om te lezen hier wat allemaal geschreven is laat zo nu en dan effe weten hoe het met je gaat liefs miriam

10. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Ik ben het weekend goed doorgekomen hoor,flink bruine afscheiding,maar heb nu verschrikkelijke hoofdpijn,dus denk dat er wel wat aan zit te komen.Ik vertrouw op mijn lichaam.

Wat een mooie foto's van sarah zeg,leuk.

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette wat een leuke foto's zeg, hardstikke mooi!
    hoe gaat het verder met jullie?

chantal tuurlijk wordt het je vergeven dat je iets minder vaak hier bent, maar hou ons op de hoogte he!

Ja klopt ik ben zoekende naar een goede balans tussen mijn oude leven en mijn nieuwe leven, moet zeggen dat gaat best goed, ik moet gewoon wennen.
    Heb gisteren ook weer paard gereden toen jetteman thuis was, voor zover is mijn leven weer wat op orde, het enigste is dat ik even moet wachten totdat jetteman thuis is maar dat is best te doen!

Vandaag is dominique weer wat onrustig terwijl ze gisteren de hele dag zowat geslapen heeft, wel moeilijk soms hoor als ze zo onrustig is!
    Veel wakker en wat meer huilen dan normaal, wat doen jullie als ze zo onrustig zijn, nemen jullie ze dan meer op schoot of hebben jullie andere tips?

liefs
    jette

12. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden,

Goed nieuws: vanmorgen de 12 weken echo gehad en het gaat erg goed met onze UK.....pfffft wat valt er een last van mijn/onze schouders zeg en ben de gelukkigste vrouw op deze aarde nu! Uk spartelde heerlijk in het rond en echt alles zit er op en eraan....echt ongelooflijk! De VK/echoscopiste zei: zo nu ga je lekker een moorkop kopen en vanaf nu heerlijk genieten! Meiden echt ben zo blij blij blij! Volgens de grote was het 12 weken en 2 dagen maar we houden 1 oktober aan!

Yoehoeeeeeeee!

Volgens mij spat mijn :D van het scherm af en ga ik vanmiddag mijn 1e zwangerschapsspijkerbroek kopen!

Liefs,
    Chantal

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Chantal, JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wat een goed nieuws en ja, de blijdschap spat ervan af maar dat mag ook wel. Heerlijk zeg en ga maar eens lekker shoppen voor jou en je kleine uk.

Veel plezier en genieten!1

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Chantal van harte meis, ben hardstikke blij voor je!

anette hoe gaat het met sarah en natuurlijk met jullie?

Ik heb even een vraagje aan de doorgewinterde moeders hier, nee hoor grapje, ik ben morgen uitgenodig om even te komen koffiedrinken bij mij op het werk, nu twijfel ik moet ik dominique die tijd in de maxicosi laten liggen of moet ik de kinderwagen meenemen, het is een half uurtje rijden naar mijn werk, ik denk dat ik een uurtje op het werk ben dus zo'n twee uur weg in totaal, wat zouden jullie doen?

En als ik kies voor in de maxicosi, dan moet ze natuurlijk haar jas aan, maar trek ik die dan uit als ik op het werk ben of houdt zie die binnen aan, dat lijkt me zo warm, of hoeft ze geen jas aan in de maxicosi?

Hoop dat ik antwoord krijg op mijn vragen!

liefs
    jette

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    even snel een reactie voor chantal

meid wat goed wat gaaf wat fijn wat mooi heb er niet genoeg woorden voor ben heel erg blij voor je en hoop dat de onzekerheid langzaam aan weg gaat je mag gaan genieten meid.
    echt heel blij voor je liefs mir

16. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jette,
    Ik zou haar meenemen in de maxicosie en ja dus jasje aan maar ik zou haar jas uittrekken als je op het werk bent en haar ook even uit de maxicosie halen hoor! misschien wil een aantal collega's haar ook even vasthouden. Dus dat eruit en in de maxicosie zou ik afwisselen.

En even voor jou ...ik weet nog dat ik met denise naar het werk ging.....ik had werkelijk waar zweetdruppels op mijn voorhoofd staan zo inspannend vond ik het! Dus trek zelf niet te warms aan misschien een vest die je aan en uit kunt trekken!

Ja en wat een goed nieuws he! ben echt zo blij en heb de hele dag een smile van oor tot oor hihi. Heb 1 broek gekocht en een shirtje maar het viel me echt tegen wat ze hebben qua collectie bij ons in het dorp! Dus ik denk echt dat ik naar de speciaal zaken toe moet!

Liefs van mij !

17. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Chantal,wat een fijn nieuws!Geniet ervan,en ga jezelf maar eens lekker verwennen!

Jette,ik zou ze lekker in de maxi cosi leggen,gewoon met jasje en op je werk het jasje uitdoen.Niet te moeilijk denken hoor,gewoon je gevoel volgen.En een paar uurtjes in de maxi cosi kan geen kwaad hoor,ons jesper heeft er niks aan overgehouden. ;)

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb mijn 12 weken echo nu ook in mijn album staan....let op het handje en de vingertjes!

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    bedankt voor de tips meiden, ja waar je je al niet druk om kan maken he, even koffie drinken en het zweet breekt me nu al uit!

Maar ik ga het zo doen zoals jullie allemaal zeggen in de maxi cosi met jas aan, op het werk jas uit en op de arm of in de maxicosi.
    Ik zie er wel een beetje tegenop, ben nog niet zo vaak met haar op pad geweest, ja een keer op boodschap met mijn ouders.

Nog een andere vraag, wie van jullie is bekend met rijstebloem van nutrix om dit door de laatste voeding te doen om te bereiken dat een kindje s'nachts doorslaapt, vanaf welke leeftijd mag je dit gebruiken en hoeveel?
    Ik hoor van vele moeders om me heen dat ze dit gebruikten maar is dit goed om te doen of mag je dat pas vanaf een bepaalde leeftijd doen?

Chantal ik ben nogmaals hardstikke blij voor je meis, echt waar!

liefs
    jette

20. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    He chantal, wat een geweldig nieuws! echt heel blij voor jullie, lekker genieten nu! Mooie echo trouwens!

Jette, ik zou haar ook gewoon in de maxi cosi houden en jas open (als ze slaapt) of uit inderdaad. succes en veel plezier natuurlijk.

Anette, wat een mooie foto's heb je van sarah in je album staan. Wat een schatje zeg! Gaat het allemaal goed?

Miriam, hoe gaat het nu met jou? Je reageert veel op de anderen, denk je ook wel een beetje aan jezelf? 't is niet niks wat je moet verwerken... gaat wel even over heen. Mooi grafje hebben jullie trouwens gemaakt.

Heeft iemand nog wat van marla gehoord de laatste tijd? Vroeg me af hoe het met haar en de kleine meid gaat.

En barbara... al ongesteld geworden? Hoop het voor je en anders duurt het vast niet lang meer.

Hier alles goed. Zijn alleen snotverkouden. Zijn afgelopen zondag voor het eerst uit eten geweest met rienk, ging prima. Wel de wandelwagen meegenomen en voor het eerst in openbare ruimte gevoed. Wel een beetje afgescheiden zodat niemand zich eraan hoefte te storen.

Ben sinds vorige week ook weer aan het werk en het valt me allemaal reuze mee. Het enige probleem is dat Rienk nog niet zoveel uit de fles wil drinken. Afgelopen dindag heeft hij helemaal niks gedronken (is ook wat ziekjes) en ben ik dus eerder naar huis gedaan om de borst te geven. Dat wilde hij wel maar hij had toen 9 uur niks gehad. De dag ervoor dronk hij wel redelijk uit de fles (2 x 100 ml., bij mij drinkt hij 150 ml ongeveer) Vind ik wel wat zorgelijk maar hij was niet erg ontevreden ofzo... heeft heel veel geslapen. morgen gaat hij weer naar de oppas dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat. We hebben inmiddels alle soorten flessen en spenen al geprobeerd, zelf een neptiet die je vol met melk gooit... heel grappig gezicht hoe manlief de borst gaf :)

Liefs, Corien

Deel Deze Pagina