dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    maar lieve jette je moet praten over jezelf je bent mama geworden en daar mag je trots op zijn.
    het gevoel was er wel maar het wordt nu weer beter maar merk wel dat jij minder post en dat vind ik vervelend kreeg het gevoel dat je je niet meer welkom voelt klopt dat?

dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn.
    het was alleen doordat ook verder niemand meer iets zij alleen nog maar baby's gepraat snap je

maar nu er weer volop gepraat wordt vind ik het weer prettig om te lezen en te antwoorden en ik wil ook jou belevenissen nog horen hoor.

want hoe je het ook wendt of keert jij en marla hebben bij mijn eerste miskraam mij geholpen ook door aan te geven dat ik op de twee forums mee kon komen praten en jullie hebben mij vanaf het begin gesteunt dus wil jou en marla hier nog lang houden als het kan

knuf miriam

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja klopt miriam ik voel me minder welkom hier, maar dat komt niet door jou persoonlijk hoor.

Het vervelende van dit forum is echter dat geluk en ellende zo dicht bij elkaar ligt, dat wanneer je de ellende fase achter je hebt gelaten en de gelukkige fase ingaat dat dit misschien niet meer de juiste plaats is om te posten.
    Ik zou het echter erg vervelend vinden om ons "clubje" te verliezen we hebben zoveel steun aan elkaar gehad, maar ik merk dat het posten door de mamma's minder gedaan wordt, ik mis marla ook zo!

maar nogmaals ligt absoluut niet aan jou hoor!

Dikke knuff.

jette

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee ik denk dat het aan niemand ligt maar dat het een proces is wanneer je dood ongelukkig bent en een bepaalde behoefte hebt om je ongeluk te delen je hier heel goed kunt komen en wanneer geluk eindelijk weer gaat overheersen wordt het toch minder om te posten.

en dat is denk ik het proces natuurlijk maar wel raar.
    Ik hoop dat je toch blijft posten ondanks dat je nu mama bent.
    Want nogmaals het is inderdaad een hecht groepje geworden en ik ben blij met jullie (mis marla ook)
    heb de verjaardagen net even bekeken ik ben de jongste he van de club hihi
    nou lieve jette voel je niet overbodig en vertel je verhaal knuf miriam

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Ik wou dat ik wat meer tijd en energie had om te posten! Meelezen lukt nog wel maar posten schiet er vaak bij in...

Anette, Jette, het gaat volgens mij hartstikke goed met jullie meiden! Binnenkort zeker alweer de eerste prik?

Miriam, alweer 6 uur aan het werk, geen wonder dat het je zwaar valt! En tuurlijk voel je je nu vaak erg verdrietig, met de uitgerekende datum in aantocht zit je nu in een erg moeilijke tijd. Ik las dat je het plekje van Danique nu helemaal op orde hebt. Heb je nog wat bedacht om in de steen te laten frezen? Misschien heb ik daar overheen gelezen. Hou je taai meid!
    En inderdaad ben je de jongste, maar als je in dezelfde fase zit maakt leeftijd helemaal niets uit. Ik hoop dat je binnenkort weer de moed vind om nog een keer te proberen een kindje te krijgen, want je bent een schat en het kindje dat lang bij jullie kan blijven zal een geluksvogel zijn! Dikke knuf meid.

Chantal, fijn dat je het hartje goed hoorde kloppen! Baarmoeder is ook al flink gegroeid - wat gaat dat hard he. Ik kon met 8 wkn al de baarmoeder voelen (normaal met 12-14 geloof ik) dus lag ongeveer net zo voor als jij, toevallig! En kindjes loslaten - moeilijk! Mijn oma zei dat je voor een kindje mag zorgen, maar dat je vanaf het begin bezig moet zijn met loslaten, en dat begint met de bevalling zoals wij allemaal weten...

Marla, met jou ook alles goed?

Hier alles prima, Guus was een paar nachten van slag door de zomertijd maar afgelopen nacht heeft hij van 11 tot 5 geslapen dus het gaat de goede kant op! Vandaag alweer zijn 3e inenting. Onze kleine man is nu 69 cm en weegt 7720 g. Een kleine reus! Met Thijs gaat het ook goed, hij is een schat. Helemaal weg van ridders en kastelen.
    Verder ben ik druk met werken maar houd ik de borstvoeding nog steeds vol. Volgende week in elk geval ook nog, en dan zie ik wel weer verder.

Veel liefs, goed weekend en een dikke knuf voor allemaal!

Neeke

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Bedankt miriam, ik zal proberen om gewoon te blijven posten hier!
    Lekker gevoel of niet dat jij de jongste bent hier hi hi hi, snotneus! GRAPJE!

Hoi neeke leuk weer wat van je te lezen, ik weet niet wanneer de eerste inenting plaats vindt, hoorde net van iemand dat het pas bij 3 maanden de eerste inenting gaf, maar ik moet maandag naar het CB dus we zullen wel zien, kom er niet voor weg he, ha ha ha!
    Vindt het wel een beetje zielig maar het moet gebeuren he!

Hoe was guus onder de eerste enting, en wanneer heeft hij deze gehad?

groeten
    Jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neeke: fijn dat je er weer bent en dat je druk was dat had ik wel gedacht thuis gaat gewoon voor logisch

ja al weer 6 per dag volgende week 5x6 dus pittig maar ik mag wat anders gaan doen als het me te veel wordt dat is wel fijn de normale routine is er wel weer en dat is ook wel heel erg fijn hoor.

het is telkens een klein stapje vooruit en het gaat goed. Heb er nu zelfs vrede mee dat we nog niet weer bezig zijn om zwanger te worden vind het wel even goed zo.

nou dames fijn weekend liefs miriam

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh meiden wat hebben jullie weer veel gekletst, ik heb een paar dagen met gigantische hoofdpijn gelopen dus ben niet erg veel hier geweest en sta op het punt om naar de schouwburg te gaan.
    Ik beloof dat ik morgen tijd neem om terug te lezen want ik heb al een aantal dingen gelezen waar ik op moet reageren (posititef hoor)

Dikke knuffel Anette

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Chantal, heerlijk, een goed echo, altijd fijn om te horen. Leuk zeg, die reactie van Denise, is voor haar natuurlijk ook heel bijzonder, een baby in mama´s buik! En grote zus worden, een hele stap.
    En paracetamol mag je echt gewoon nemen hoor, met migraine rondlopen is ook niet fijn. Ik heb nooit migraine gehad behalve tijdens de zwangerschap. Pff, vreselijk.

ik moet van mijn vriend eerst komen eten, we krijgen dadelijk zijn moeder op bezoek. Dus tot vanmiddag

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, het lijkt alsof je iets meer rust in je hoofd hebt, klopt dat? En die rotdagen zullen blijven en laat dan de tranen maar gaan, moet eruit.
    En wat je werk betreft, fijn dat je andere dingen mag doen als het je teveel wordt. Ik denk ook wel dat je zelf goed aangeeft wat kan en niet.
    Hoe is het met Bart?

Neeke, fijn om van je te horen. En van slag door de klok? Had niet verwacht dat kinderen daar last van zouden hebben, vooral niet bij de klok vooruit maar het is echt zo.
    En wat is Guus al groot zeg.
    En thijs als grote broer moet natuurlijk ook weg zijn van ridders om zijn broertje te kunnen beschermen. Leuk die twee knullen.

Oh meiden, er heeft er eentje honger, dus alweer tot straks, worden wel veel berichtjes zo.

Liefs

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey,

ik denk inderdaad dat ik meer rust in mijn hoofd heb gekregen gek is dat he.
    ben er wel blij mee hoor is weer een stap vooruit

nou fijne avond iedereen liefs miriam

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ben ik weer even...
    Sarah krijgt donderdag haar eerste prikje, dus met bijna 8 weken. VInd het wel vroeg maar het zal wel zo zijn denk ik.

Jette, ik vind het jammer om te lezen dat je je minder welkom voelt hier. En je hebt gelijk dat de mama´s minder posten, ik ben hier ook een goed voorbeeld van.
    Ik heb me dan ook voorgenomen omdat Sarah nu rustiger is (al huilt ze nu) om vaker te posten hier, ik zou het erg jammer vinden als het hier een beetje spaak loopt. Dus Jette, ik hoop hier nog veel te kunnen lezen van iedereen. Ook over het moederschap, wat ik ook soms moeilijk vind om over te schrijven maar het beslaat eigenlijk de hele dag, meer maak ik op dit moment eigenlijk niet echt mee. Mis ik ook wel hoor, de andere contacten, ik ben denk ik niet echt een fulltime moeder.

En om met het andere topic mee te schrijven, ik vind het prima maar daar heeft iedereen elkaar ook leren kennen en iedereen kent elkaars verleden enzo.

Ik ga dochterlief even pakken want het volume loopt omhoog. Stukjes bij beetjes lukt het tch om te posten

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee dames,

Ben ik weer! Lekker weekend gehad. Het is extra druk nu omdat de opa van Neekeman in het ziekenhuis ligt. De afgelopen twee weekenden zijn we telkens een dag naar Hoogeveen gereden. Vandaag is Neekeman alleen geweest, we waren gisteren ook al met de kids naar R'dam (verjaardag broertje) en ik wil ook wel eens een dagje rustig thuis zijn met ze! Het was erg gezellig. Heb flink lopen opruimen, allemaal kleine dingen - nadeel is dat je dat nauwelijks ziet :( maar goed.

We zijn ook flink bezig met dingen uitzoeken voor ons nieuwe huis. Keuken is besteld, badkamer zijn we ook al ver mee. Maandag gaat m'n mannetje met de stuccadoor en schilder kijken (wel sneu, de huidige bewoners vinden de stenen binnen zo mooi maar alles is schoon metselwerk en daar houden we niet van dus we gaan alles laten stuccen...), en vrijdag komen de keuken- en badkamerman de boel opmeten. We hadden een mooie opstelling voor de badkamer bedacht, blijkt de heteluchtverwarming zo ongeveer midden uit de vloer te komen (valt nu onder het bad) dus we moesten weer wat anders bedenken! Maar we zijn er bijna uit. Vloerbedekking voor boven moeten we nog uitzoeken. Mannetje wou zeil op de kamers van de jongens maar dat vind ik zo ongezellig klinken. Nou ja we gaan maar eens kijken, we worden het vast wel eens.

Als het heel even over baby-advies mag (anders gewoon zeggen hoor!):

Jette, eerste prikje kreeg Guus bij 2 maanden. De pneumokokkenprik is erg pijnlijk. Hij was er de eerste twee keer 's middags een paar uur van van slag, echt flink krijsen en alleen maar gedragen willen worden. Vrijdag heb ik 'm preventief een paracetamol gegeven na overleg met de wijkverpleegkundige (maar dat mag nog niet bij twee maanden geloof ik) en dat ging een stuk beter.
    Hoe is het met jou? Rijd je alweer paard of mag dat nog niet? En hoe gaat het met de veulentjes?

Anette, geniet lekker van je kleine wereldje! Voor je het weet is die tijd voorbij. Ik vind het heerlijk die twee jongens, maar ik zou er geloof ik niet blij van worden als ik altijd thuis zou zijn. Gelukkig kan ik mijn baan goed combineren met thuis.

Miriam, weer een stapje vooruit, goed hoor! :thumup: Je doet het super meid. Danique is vast en zeker trots op je! Ik las bij het andere topic dat een aantal infecties verholpen zijn. Ben blij dat te horen! Voel je je lichamelijk nu ook beter? Kun je trouwens goed met Bart praten over Danique en over hoe je je nu voelt? Je zou zomaar uit elkaar kunnen groeien... Zorg goed voor elkaar he!

Barbara, Mupkuh, hoe is het met jullie?

Corien, hoe bevalt het werken? En hoe doet Rienk het nu op de creche?

Zo da's wel even genoeg voor vandaag :) ik moet nog een was ophangen en Guus voeden en dan ben ik er wel weer aan toe om te gaan slapen...

Ik wil binnenkort ook weer op het andere topic posten maar ben nog lang niet bijgelezen, er is daar een en ander uitgesproken zag ik dus daar wil ik even de tijd voor nemen. Komt nog!

Veel liefs voor allemaal en sorry voor de egopraat,

Kus Neeke

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Neeke, hoezo egopraat? En nooit sorry zeggen, dat mag niet van mij!
    Leuk zeg allemaal dingen uitzoeken voor je nieuwe huis, wat voor soort keuken hebben jullie uitgezocht?

Miriam, ik lees net dat er een aantal infecties weg zijn, dat moet een heerlijk gevoel zijn of niet?
    Zoals NEeke al zei, goed voor jullie samen zorgen maar ik heb het gevoel dat dat wel gode zit bij jullie

Sarah huilt een stuk minder, en dat is me toch lekker zeg, met mijn schouder gaat het nu ook een stuk beter gelukkig. Ze blijft nog wel iets meer huilen dan normaal de bedoeling is maar wij zijn er al heel blij mee. ECht, ik krijg zo ook nog tijd voor mezelf, kan ik eindelijk Harry potter uitlezen.

Mensen, deze gelukkige Anette gaat de tanden poetsen want de mevrouw van felicitas komt zo, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

en moet ene wasje aanzetten, net een hele volle luier verschoont, lukte niet zonder de kleertjes vies te maken, bleh. Maar ben er zo blij mee want dat lukte eerst niet, ze had er zoveel moeite mee.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik had Marla haar mailadres nog en heb haar even een mailtje gestuurd met de vraag hoe het met hun gaat.

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi dames,

ja een x aantal infectie's zijn weg nu nog de laatste loodjes stiekem hoop ik dat het dan echt allemaal weg is maar ben er toch ook wel weer heel bang voor dat het nog niet weg is straks en dan duurt het allemaal nog langer ook al heb ik nu rust maar dat komt denk ik doordat ik nu hoop dat na mei we weer langzaam aan de draad kunnen oppakken en als het dan in mei zo is dat nog niet de infectie weg is uit de baarmoeder dan moet ik nog langer wachten.pff moeiijk hoor.

praten doen we niet echt met elkaar over danique daar heeft bart niet echt behoefte aan en ik kan hier op het forum mijn ding kwijt bij verschillende onderwerpen. en natuurlijk de site van danique.

we zijn niet uit elkaar gegroeid gelukkig we staan nog net zo als voorheen denk ik .

en tuurlijk mag het wel over de kids gaan neeke hoeft niet helemaal geweerd te worden hoor.

nou dames genoeg voor vandaag.

ben benieuwd of je reactie van marla krijgt anette.

andere dames hoe gaat het inderdaad met jullie?

liefs miriam

16. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    hallo iedereen,

na een mk was ik na anderhalve maand terug zwanger, natuurlijk ben ik nu bangmaar ik vertrouw op het lot en mijn lichaam. een mk is het einde niet, kanker ofzo meestal wel. je kan zwanger worden, dat is al een stap vooruit!
    veel moed tijdens deze droevige dagen, ik ken het gevoel

xxx

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey neeke,

fijn weer wat van je te lezen, hier gaat het hardstikke goed, ja ik rijd alweer sinds een week of drie, heerlijk hoor, ik had geen toestemming gevraagd aan de gyn. ben er gewoon opgestapt en had geen klachten, toen ik voor nacontrole was bij de gyn. heb ik gezegd dat ik weer reed en of dit mocht, toen vroeg ze wat ik zou willen dat ze zou zeggen ha ha ha, ja natuurlijk, ze vroeg toen je galoppeert toch niet, natuurlijk wel zei ik toen!
    Ze vondt het wel erg vroeg maar als ik geen klachten had mocht het gerust.
    Een week later kukkelde ik van het paard af, niet zo handig natuurlijk maar ja het risico is er altijd he!
    Alles goed gegaan hoor, geen problemen door gehad.

Anette, hoe is sarah haar prikjes verlopen, dominique heeft ze gisteren ook gehad, ik zag er behoorlijk tegen op, maar ja het moet he!
    De eerste prik gaf ze geen kik, maar de tweede begon ze op te huilen, zielig he, ze heeft meer geslapen dan anders maar wel goed gedronken en geen koorts dus eigenlijk is ze er goed door gerold!

liefs
    jette

18. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Hoi iedereen,

Is even geleden dat ik gepost heb.Om de een of andere reden kreeg ik geen bericht meer als er een nieuwe reactie was.En het gaat hier zo goed dat ik helemaal vergeten ben om hier te komen kijken.Ben nu ongesteld geworden en na deze gaan we aan de gang voor een nieuw wondertje,vol goede moed.Dus wij genieten weer van het leven en natuurlijk van jesper.

Hoe is het met jou miriam,gaat het weer wat beter of valt het nog tegen?

groetjes barbara

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi barbara,

was al bang dat je geen zin meer in ons had hihi

het gaat met ups en downs maar elke keer wel een stapje voorwaarts.

wel begin ik het moeilijker te krijgen met mijn vriendin haar zwangerschap en dat zit me totaal niet lekker dus weer dubbel gevoel.

ben blij dat het met jou goed gaat moo meid
    en nu maar duimen gaan draaien en hopen dat we snel weer een keer goed nieuws krijgen dat kan ik wel gebruiken

knuf miriam

pucci
    dank je voor je bericht ben blij voor je dat je weer zwanger bent
    gefeliciteerd

voor iedereen weer een knuffel liefs miriam

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster