dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    miriam, sterkte in deze tijd. Zal inderdaad niet gemakkelijk zijn maar jullie zijn zo ontzettend sterk.
    Dikke knuf.

Jette, ik heb me gisteren ziek gemeld op het werkr, gaat zo niet. Ik heb deze en volgende week nog vakantie en dan moet ik weer beginnen.
    Ben zowieso niet lekker op dit moment, al sinds zaterdag keelpijn en dat gaat niet echt over maar ja zal ook wel door vermoeidheid komen.
    Tegen de tijd dat ik moet gaan werken kijk ik hoe het gaat hier en ik wil dan ook beginnen met halve dagen, wil toch naar het werk, heb er wel zin in.

VInden jullie het ook niet raar dat we helemaal niks meer van Marla hebben gehoord? Had ik nooit verwacht!

Hoe is het met de rest van de meiden hier?

Liefs

2. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Hoi,

Hier gaat alles goed hoor,jesper is alleen goed verkouden,maar wat wil je met dit weer.

Jij beterschap anouk.

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    niks voor marla, ik denk daarom ook dat er iets aan de hand is, kan haast niet anders!

Balen anette dat het nog niet zo lekker gaat, huilt sarah nog zo veel?

jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames beterschap

en wat marla betreft ik vind het ook heel jammer vooral omdat ze best actief altijd was en van die lieve lange verhalen had altijd soms denk ik wel hopen dat ze weer langs is geweest. Mischien moeten we juist dan denken dat het heel goed gaat jette omdat ze niet meer post zit ze weer helemaal in haar eigen leventje en heeft ze ons niet meer nodig en gaat ze door, ergens ook wel logisch maar wel jammer ik denk dat er niks aan de hand is. Maar dat ze doordat een kleintje druk druk is ( en jullie weten er alles van) ze geen tijd meer heeft om hier nog energie in te steken.
    Maar missen ja dat doe ik haar wel.

maar lieve meiden we hebben elkaar nog

van corien hebben we ook al even niks meer gehoord ben benieuwd hoe het met haar is.

nou ik hoop dat deze week heel snel voorbij gaat zie er toch ergens wel tegenop ben bangdat ik er niet te veel bij stil sta of juist te veel ach weet ook eigenlijk niet goed hoe ik me nu voel dubbel dat wel.
    En als ik het nodig heb kom ik zaterdag na werktijd ng even hier langs moet wel tot half 4 werken geloof ik.

nou dames fijne avond
    liefs miriam

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    en toch denk ik dat er iets met marla is, want ze zou ons nooit zo maar aan de kant zetten, daar is ze te betrokken en te fanatiek voor.
    Corien was geen dagelijke postster zij blijft wel vaker wat langere tijd weg. Nou ja we moeten maar afwachten!
    Ik hoop dat zetoch nog een keer gauw terug komt.

jette

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    verslag kinderarts: medisch gezien gaat het goed met Sarah, we hebben het nog wel gehad over medicijnen die de sluiting van het maagklepje bevorderen maar daardoor krijgt ze meer krampjes dus we zien daar vanaf.

Met mij gaat het niet zo goed, ik merk dat ik er steeds minder plezier aan beleef en het zie als ik moet weer........ deze nacht ook weer zo´n nacht, ik op zolder gaan slapen zodat ik weer wat slaap kon pakken, word ik om 4 uur wakker door haar, dus ik denk waarom staat mijn vriend niet op? Ik naar haar kamer gegaan en zegt mijn vriend dat hij van 0.30 tot 1.30 met haar beneden heeft gezeten en van 2.30 tot 4.00. Daarna ben ik met haar op de bank gaan zitten en heb zelf zitten huilen. Nu slaapt ze en zou ik dus ook kunnen slapen maar dat lukt me nu dus niet meer.
    gisteravond ook al met haar in mijn armen op de bank gezeten, 2 keer een half uur laten krijsen in de hoop dat ze stil zou worden maar nee.
    Zo raar, als je haar dan bij je hebt is ze na een minuut of 10 wel rustig, ook al huilt ze dan af en toe ook nog maar als je haar dan in bed legt is het weer mis, ze kijkt dan ook heel angstig en klampt zich dan helemaal aan ons vast. Ik dus een tijd bij haar bedje gestaan maar dan wordt ze steeds meer wakker, hele gesprekken volgen dan, wel leuk maar niet in de nacht.
    Gisteren overdag, het perfecte kindje! In de ochtend sapen, eten, slepen en slapen. Niks aan de hand, we snappen er ook helemaal niks meer van.
    Dan nog mijn baas, was vorige week hier dus wij ook gezegd dat SArah veeel huilt en dat ik de laatste weken eecht nodig heb om bij te komen. Meld ik me afgelopen maandag ziek zegt hij ook nog tegen het subhoofd dat hij het niet snapt dat ik er niks over tegen hem heb gezegd. Nou ja zeg.
    Daarbij heb ik 2 jaar thuis gezeten met mijn schouder, hij is niet 1 keer langs geweest, heeft zelfs nooit gebeld. komt ie hier op visite, begint hij erover: ja, want toen jij met de schouder zat en toen ik bij ju ben geweest, dus ik zeg dat hij nooit is geweest, lult ie daar overheen, hij wist het zeker van wel.
    Nou, lekker begripvol. Heeft hier natuurlijk niks mee te maken maar zit me niet lekker.
    Sorry meiden voor mijn geklaag, het is echt een schatje, daar ligt het aan!

Bedankt weer voor jullie luisterend oor en ik ga toch proberen om te slapen.

Liefs Anette

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en als ik dit dan terug lees en denk aan Miriam vind ik het zo erg dat ik hier over klaag.

Even over Marla, ik zal haar nog een mail sturen en vragen of ze aub even wil laten weten of alles goed is en dan laat ik haar met rust. Kan me ook niet voorstellen dat ze ineens niks meer laat horen.

Miriam, sterkte en probeer de dag niet voorbij te laten gaan, je kunt er niet teveel of te weinig mee bezig zijn, echt niet. Je bent er al mee bezig dus dat zegt al veel.
    Heb je nog contact gehad met je vriendin?
    En hoe is het met Bart in deze dagen?

Corien, alles goed?

Barbara, altijd vervelend zo´n verkoudheid, kunnen ze best last van hebben.

Chantal, hoe is het bij jou?

Jette, even lekker weg, doe je goed. Ik ben er ook over aan het denken om even een weekend weg te gaan, SArah moet dan wel mee.
    Heb zelf geen ervaring met Center parks en Landal. Heb ook altijd gezworen dat ik daar niet naar toe ga maar ja, denk dat ik dat niet vol ga houden..

Ik ga nu op de bank liggen, Sarah ligt in haar hangmat en ik durf haar niet in bed te leggen, bang dat ze weer wakker wordt en over een uur zal ze denk ik weer honger hebben

Knuffel voor jullie

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb Marla mail gestuurd met de vraag of ze aub even iets wil laten weten omdat wij ons zoorgen maken.
    Ik hou jullie op de hoogte

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi Anette,

Tuurlijk mag je je even hier laten gaan en niet gaan vergelijken met mijn situatie dat kan niet. dit is toch onwijs slopend voor je dit hou je niet vol meid heb zoveel respect voor jou en je man

Hier gaat het ben futloos heb nergens zin in voel me niet top maar ook niet super slecht.
    contact met mijn vriendin hoor er nooit meer iets van heb haar vorige week zaterdag gebeld of ze mee ging naar intratuin in de middag dat wou ze wel komt ze na buiten toen ik haar ophaalde had ze een shirt aan met het logo raak mijn buik niet aan weet je wel in het engels dan zo opzichtig kon dat nu niet anders maar okee we gaan op weg geen gesprekstof althans heel weinig niet vragen go mir hoe is het niks in de intratuin wel gezelllig maar dan heb je het toch over plantjes dus oppervlakkig toen weer bij haar thuis van die nare stiltes en uiteindelijk ik heb een kinderwagen wil je diezien.
    ja is goed geef ik aan en dan nog niet vragen hoe is het nu met je mir.

toen naar huis tot 1000 geteld en weer iets rustig geworden, tot vandaag nog niks weer gehoord ben benieuwd of ik zaterdag nog iets hoor denk hetniet als ik dan niks hoor ben ik er klaar mee
    echt waar.

zo triest bah

met bart en mij gaat het goed we voelen elkaar goed aan en dat is voor mij en hem momenteel voldoende echt heel erg veel praten doen we niet maar deden we ook nooit hij is geen prater.

hij is wel lief voor me dat is het belangrijste

nou dames dat was in het kort mijn story even weer.

hoop dat je iets van marla hoort ben benieuwd

knuf aan jullie liefs miriam

10. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Annette en miriam,

Heel veel sterkte voor jullie!Ik denk aan jullie,dadelijk word het mooier weer,misschien dat jullie dan weer wat kunnen ontspannen.

groetjes,
    barbara

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    anette, meis wat moet dit een slopende tijd voor je zijn, envoor je vriend natuurlijk ook, man wat slopend.
    Medisch gezien is er dus niks met sarah aan de hand, maar er moet toch een reden zijn waarom ze zoveel huilt?
    Ik begrijp je volkomen ik zou er ook helemaal moedeloos van worden, maar blijf volhouden meis, het moet toch een keer overgaan?

Wat een l*l die baas van jou, trek je er niets van aan hoor, jullie gezinnetje is het allerbelangrijkste!

Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat!

Veel sterkte meis, en volhouden hoor!

liefs jette

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou, we hebben heerlijk geslapen vannacht. Sarah was zo moe dat ze heeft geslapen van 23.00 tot 6.30, helemaal super toch.
    Morgen gaat ze een nachtje naar mijn ouders, wij gaan dan een avondje uit (Zal wel niet laat worden want ik wil er optimaal gebruik van maken).

Huisarts heeft vandaag gebeld en ze vond het fijn als ik om de week even langskom om te praten en dan kijken we samen hoe we Sarah aan gaan pakken (wat klinkt dat streng zeg).
    Kan ze mij ook meteen in de gaten houden.
    Merk zelf wel dat het nu nog gaat maar de buffer energie is bijna op, moet om het minste of geringste huilen dus dat betekend voor mij dat de grens een heel eind in zicht komt maar de liefde voor SArah zit zo diep dat we het helemaal gaan redden hier.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lieve Miriam, moet vandaag veel aan je denken. Hoe ben je deze dag doorgekomen, hebben jullie nog iets bijzonders gedaan?
    Een hele dikke knuffel voor jou en Bart

Liefs Anette

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Neeke, ik weet niet of jij hier nog wel eens meeleest maar hoe is het met je en je kids? Gaat alles goed met jullie?

En Jette, dacht ineens aan je vinder, hoe is het daarmee?
    Ik hoor alarm dus ben even weg

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey anette,

Ik ben vandaag de dag wel doorgekomen maar morgen is de dag de ellendige dag die ik het liefst over wil slaan.

Je moet echt even goed aan je zelf denken hoor meid dit hou je echt niet lang meer vol
    bah wel fijn dat je nu met iemand er over praat en telkens kijkt wat nu te kunnen doen.

ik hoop maar dat ze snel weer een vrolijke baby wordt

jette hoe is het met je vinger en het stoten ervan.

en neeke hoe gaat het met jou? volgens mij duurt de verhuizing niet meer zo heel lang of wel?

en barbara hoe gaat het met jou? zit je al op de wachtbank?

knuf miriam

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi meiden,

ja anette zo te horen is je limit bereikt, heel lief van je ouders dat ze sarah een nachtje willen overnemen, neem het er van meis, maar maak het niet te laat, beetje bijslapen is goed voor jullie!
    Nou zul je zien dat ze bij je ouders heel anders is, ik heb dat ergens gelezen dat wanneer ze ergens anders zijn ze ook anders reageren!
    Goed idee van je huisarts om sara (en jou) wekelijks onder controle te houden.

Mijn vinger geneest goed maar is nog steeds erg pijnlijk, denk dat dit ook nog wel even een tijdje zo blijft!.

nou fijne avond nog!

jette

17. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Miriam,

Ik denk dat het ons deze maand niet gelukt is,mijn afscheiding word erg donkerbruin,wat normaal een voorbode is van een ongi.Dus ik kan je zeggen dat ik min of meer toch teleurgesteld ben.De eerste en tweede keer was het meteen raak,daar was ik nu stiekem ook vanuit gegaan.En ik weet wel ik mag niet klagen hoor,het is pas de eerste poging(andere doen er soms wel een jaar over)maar toch...Ik had het graag anders gezien.Sorry voor mijn onterechte geklaag!

liefs barbara

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Barbara, is geen onterecht geklaag, mag je ook niet meer zeggen van mij!
    Tuurlijk zie je het graag anders maar helaas hebben we daar geen invloed op.
    Als je ergens mee zit, je weet ons te vinden.

Knuffel Anette

19. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Heel lief je reactie,bedankt.We gaan dadelijk maar weer op naar de volgende kans!

liefs barbara

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb net mijn ouders gebeld, heeft ze gewoon geslapen van 23.00 tot 8.00 vanochtend, wat een supermeid zeg! Ben er zo blij mee, mijn moeder schrok om 4 uur wakker en is snel gaan kijken, om 6 uur nog een keer, haha en wij maar slapen. Gisteren eerst uit geweest maar al om 00.30 uur thuis, was zo moe. Maar dit voelt wel goed, net wat ik nodig had.

Dus maar hopen dat dit zich zo voortzet........

Deel Deze Pagina