Hoi Anette, Fijn om te horen zeg,dat alles weer wat beter gaat.En nu met dat lekker weer kun je misschien ook wat beter ontspannen.Geniet ervan. groetjes barbara
heey dames ik ben zaterdag goed doorgekomen kan ik nu zeggen had momenten dat ik wel kon gillen en heel boos ineens was sloeg natuurlijk nergens op maar het is er allemaal uitgekomen waardoor is s'avonds bij mijn ouders thuis was en ikme kon ontspannen. vind het heel raar en vreemd dat die datum nu geweest is we waren zover en toch ging het mis en dan is die datum zo ja hoe zeg je dat die zit in je hoofd 24 uur per dag heel gek. veel meer dan ik ooit met een miskraam heb gehad. barjes meid ik kan me voorstellen dat je er van baalt je wilt gewoon maar 1 ding en dat is zwanger zijn en elke maand dat je moet wachten duurt te lang en ja je bent verwend met direct in een keer maar het komt echt wel heb geduld liefs miriam anette, o wat fijn dat je moeder je even verlicht heeft zeg en meid je had het nodig eerst even lekker weg ook niet gek en toen uitslapen heerlijk toch ik hoop dat ze het doorgezet heeft of was het vanacht weer helemaal mis? in ieder geval knuffel jette heb het bij het andere topic ook al gevraagd maar zit jou verlof er al op of bijna en hoe is het met je vinger? anette weet niet of je het andere topic nog gelezen hebt maar amber had iets van marla gehoord en ze was gewoon heel druk niks om je zorgen over te maken nou dames fijne dag geniet van het mooie weer liefs miriam
Dank je wel voor je begrip.Ook fijn om te horen dat het met jou nu ook wat beter gaat.Hoop dat dat alleen maar beter word en dat jullie ook een goede zwangerschap tegemoed komt. liefs barbara
miriam, had niks meer gelezen op het andere topic maar fijn dat er niks aan de hand is met Marla. wat goed van je dat je naar je ouders bent gegaan. Liefs Anette
ja miriam mijn verlof zit er op, moet woensdag weer beginnen te werken, heb er aan de ene kant wel zin in maar aan de andere kant............! Vooral als dominique zo doet als gisteren huilen huilen huilen, alleen maar op de arm willen, niet slapen, tjonge wat een dag en ik weet dat er meiden zijn die dit elke dag hebben pffff wat heb ik daar een respect voor. Vandaag is ze weer haar heerlijke zelf, rustig, lachen en slapen, ik denk dat ze haar 12-weekse sprongetje heeft gehad. Nou ja op naar de volgende zou ik zeggen, misschien morgen wel al, ze krijgt morgen haar 2de entingen, zielig hoor! liefs jette
a jette ik denk dat als het om je eigen kind gaat dat het door merg en been gaat je wilt zo graag de pijn over nemen en je weet niet wat er is en dan als ze huilt dan voel je je zo machteloos dus ja ik heb respect voor alle moeders die hier mee te maken hebben dus ook jij jette al is het maar 1 dag het is wel een hele dag en anette ik ben naar mijn ouders gegaan daar voel je je toch het veiligst gek eigenlijk he ik hoop het ook barbara en wie weet lopen we teglijk op nee denk het niet eerst jij dan ik ik sta er wel weer open voor maar bart nog niet dus geduld moet ik dan maar hebben dames geniet nog even van het weer ga ik ook doen liefs miriam
hoi allemaal Heb een mail terug van Marla, gaat goed met haar en Famke. Famke is super actief dus Marla is veel met haar bezig. Als ze slaapt doet ze veel aan het huishouden en probeert ze zelf te rusten. Ze hoopt ook dat we niet boos op haar zijn, heb gezegd dat dat absoluut niet zo is (neem aan dat ik namens iedereen kan spreken) ZE vroeg nog naar Jette en Dominique, heb gezegd dat je enorm geniet en dat het goed gaat en dat jullie er in juni even lekker tussenuit gaan. FAmke heeft een beetje last gehad van de inenting, de dag erna had ze buikgriep en ze wil nog niet echt uit een flesje drinken dus daar wordt voor geoefend. Liefs ANette die flesje voor Sarah gaat maken, ze is vanochtend naar de fysio geweest, schijnbaar erg vermoeiend want ze is meteen daarna n slaap gevallen, heb haar wakker moeten maken voor het flesje, nu dus weer.
hoi anette, wat fijn dat het goed gaat met Marla, ik heb haar echt gemist, ik hoop dat ze binnenkort weer wat tijd kan vinden om toch hier nog even weer te komen posten! ! misschien moet je vaker met sarah naar de fysio grapje hoor, waarom ga je daar eigenlijk naar toe? Dominique is net ook als een blok in slaap gevallen, vanmorgen naar het CB geweest en vanmiddag naar de buurvrouw op verjaardag, dus de hele dag nog niet geslapen, flesje gegeven en ze viel onderweg naar de kinderwagen al in slaap! liefs jette
Jette, ik ga met Sarah naar de fysio omdat de inderarts dat een goed idee vond. Vind het zelf ook fijn om daar naar toe te gaan, ze houden de ontwikkeling in de gaten en ik krijg tips om haar rustiger te krijgen en hoe ik haar het beste vast kan pakken, aan kan kleden enz. enz. Morgen moet je werken he, je eerste dagje weer. Succes. Heb je er zin in? liefs
ik denk dat dit een erg goed idee is anette om met sarah dat te doen, ook is het bezig zijn met haar natuurlijk erg goed om haar wat moe te krijgen zodat ze misschien beter slaapt. Misschien is babyzwemmen ook wel iets voor haar, misschien moet ze wel actief bezig gehouden worden. Ik hoop dat je er baat bij heeft. Ja morgen werken, ben gewoon een beetje zenuwachtig hi hi hi, ene kant heb ik er wel zin in maar aan de andere kant vindt ik het momenteel ook heerlijk om samen met dominique thuis te zijn. Helemaal als je bedenkt dat ze momenteel tegen half negen op bed gaat, ik moet minimaal tot half 5 werken dus ik ben dan pas tegen vijf uur thuis dan heb je die drie dagen maar drie en half uur met haar, dat vindt ik el jammer. Maar ja er moeten toch centjes verdient worden he! jette
Jette, hoe was je werkdag? Lijkt me wel heel raar zo´n eerste dag, je hebt zoveel te vertellen, foto´s mee van je kleine meid... En slapen van 20.30 tot in de ochtend? Hoe doe je dat en sinds wanneer heeft Dominique dat ritme?
Hee lieve dames, Sorry dat ik weer zo lang niks van me heb laten horen! Miriam, 3 mei ligt alweer 3 dagen achter je. Wat een mooie tekst op de steen van Danique, het is echt prachtig! Ik ben blij te horen dat je langzaam aan weer ernaar toe groeit om weer te proberen zwanger te raken. Geef Bart de tijd, als hij ziet dat het goed gaat met jou zal hem dat ook vertrouwen geven. Je bent een kanjer! Jette, hoe was je eerste dag op het werk? En wat slaapt Dominique super zeg! Guus sliep ook al vrij snel door, maar toen ik een maand aan het werk was opeens niet meer... Ach ja. Nu slaapt hij af en toe een nachtje door maar meestal nog steeds niet, al moet ik zeggen dat hij alleen wakker wordt om te drinken en dan aan de borst in slaap valt dus ik ben nooit lang wakker. Wij waren trouwens eind februari in Landal Park bij Emmen, helemaal super! Redelijk nieuw dus alles zag er nog perfect uit. Je zult het vast heerlijk hebben! Anette, ik hoop dat Sarah nog steeds zo goed slaapt. Wat een verademing he, als je een nacht kunt doorslapen! Dan kun je er meteen weer veel beter tegen. De kleine meid had vast last van een sprongetje, klopt bij Guus en Thijs echt altijd... En hoe is het nu met je schouder? Ga je zelf nog veel naar de fysio eigenlijk, sorry ben het even kwijt. Barbara, het was je zo gegund! Mei/juni is een vruchtbare tijd hier, vorig jaar 3 testen positief in no time (Marla, Jette en Anette), dus wie weet! Ik duim voor je. Chantal, Corien, hoe is het met jullie? Hehe, hier gaat alles super. Het is wel druk allemaal wat eigenlijk betekent dat ik 's avonds vooral probeer wat rust te krijgen. Ik werk 4 dagen en dat kost best veel energie, vooral als ik (zoals gisteren) "even" op en neer moet naar Parijs voor een bespreking... Maar het werk vind ik echt superleuk en zou niet kunnen in drie dagen, gelukkig is Neekeman ook een dag thuis met Guus en vanaf 1 augustus gaan we rouleren met de oppas, afwisseling van papa, mama en opa's en oma's op de vrijdag. Vinden de jongens vast gezellig! En ik ga de woensdag dan niet werken, heb ik mooi een lange middag met Thijs. We hebben de afgelopen tijd ook veel tijd besteed aan het uitzoeken van vanalles voor ons nieuwe huis. 16 juni krijgen we de sleutel en dan gaat de grote verbouwing beginnen! Veel laten we doen maar er zitten ook heel wat vierkante meters verfwerk in. Iemand zin in een verfklusje? Gelukkig hebben we tot 1 augustus de tijd, dan moeten we ons eigen huis uit, dus voldoende overlap. We hebben nog steeds geen school voor Thijs, willen nog bij één school gaan kijken maar ze hebben nu vakantie... Volgende week dan maar. Hopelijk bevalt deze, en anders doen we toch maar de grote school (500 leerlingen) bij ons om de hoek. Dan nog een bevestiging van de BSO voor Thijs (Guus heeft al plek op de opvang) en dan zijn de grootste zorgen uit de weg. Ik heb er wel heel veel zin in! Zo sorry voor de lange post meiden, ik had natuurlijk ook wel wat in te halen. En je ziet wel, af en toe duurt het even maar ik kom altijd terug... Dikke knuf voor allemaal! Neeke
Hoi Neeke, Nou nou jij hebt het druk zeg,dat je dat volhoud!Erg knap!Lief dat je zegt dat mei juni de vruchtbaarste periode waren vorig jaar.Ik ga ervoor! groetjes barbara
Nou meiden mijn eerste werkdag zit er op en ik zit nu ook al weer achter mijn bureau (geeuw geeuw) nee hoor het valt wel mee. Dominique heeft gisteren weinig geslapen en toch wel in het begin even moeite gehad dat mijn ouders er waren. Maar na de eerste fles was ze weer de "oude"(3 maand hi hi hi) Ze was niet zo vriendelijk toen ik thuis kwam, ze lachte niet eens, toen opa naar haar keek, kreeg hij een bigsmile nou ja zeg! Ze was ook wat onrustig toen ze naar bed ging, en het duurde wat langer dan normaal voordat ze sliep. Ik voelde me best wel schuldig, hadden andere mamma's dat ook? Vanmorgen heb ik haar meegenomen naar het kinderasiel (cresch dus) tjemig wat een kindertjes worden daar gebracht zeg! Ik hoop maar dat het een beetje gaat, ik vindt het een raar idee hoor dat je je kind afgeeft en dat een ander voor je kind zorgt, onnatuurlijk! Maar zoals gezegd er moeten toch centjes verdient worden! Anette je vroeg hoe ik dat deed met dominique, ze kreeg normaal om 23.00 uur de laatste fles, ik geef friso voeding 1 maar in de laatste fles krijgt ze voeding voor zuigelingen nachtvoeding / hongerige baby's, hier zijn ze wat langer verzadigd, daarop sliep ze normaal tot zeven uur s'morgens. Maar zo ineens had ze er overdag gaan 4 uur meer tussen maar 3 uur, dus dan kreeg ze de laatste fles om 20.uur dus toen dacht ik dat ze s'morgens wel eerder zou komen maar niks hoor gewoon doormaffen tot zeven uur. Om zeven uur geef ik haar een schone luier en de fles op haar kamertje, geen licht aan en niet teveel tegen haar teuten, boertje doen en dan weer op bed, dan slaapt ze zo nog drie uur, dus kan mamma ook nog even gaan slapen. Jette
neeke fijn iets van je te horen en ja de tekst vind ik ook mooi ben altijd bang dat een ander het niet mooi vind en dat het te weinig is enz enz enz. maar we willen er geen drukke bende van dus leek ons dit mooi genoeg en het komt echt vanzelf wel ik moet bart de tijd geven en dan gaan we er ook weer honderd procent voor. hier gaat het goed wel heel moe komt door het weer denk ik en doordat er zoveel nog rond waaiert in mijn koppie maar dat komt goed. dames fijne avond ga op tijd naar mijn nest en moet straks weg dus komt vanavond niet terug
huh, dacht dat ik een bericht had geplaatst gisteren maar zie hem niet............. ga nu eten en dan stukje wandelen dus misschien tot vanavond
nou dat vanavond is nu geworden. Hier gaat het goed, Sarah slaapt nu alweer ruim een week door en is erg vrolijk. Lag net heerlijk in de box te spelen en toen werd het verdacht stil, ligt ze gewoon heerlijk te slapen, dit had ik 2 weken geleden nog niet durven hopen. Toen was het brullen omdat ze moe is. Ze zit duidelijk beter in haar vel. Kreeg gisteren ook een enorme schaterlach, zo lief, werd er gewoon emo van. WEl krijgt ze dadelijk haar prikje sen dat vind ik nu wel heel zielig, vorige keer minder want ze huilde toch al veel (klinkt heel gemeen maar toen kon ik niet zien of het huilen van de prikjes was of iets anders). Maar ja, lekker knuffelen vandaag. En vreetmonster, jep, we geven nu 5 flesjes van 180cc met 6 schepjes voeding, we denken er over om voor de nacht iets meer te geven, ze huilde gisteravond ook nog. Vind het moeilijk om dat in te schatten. Jette, hoe was het op de creche? En niet schuldig voelen hoor, is niet nodig. Je bent een supermoeder. Daarom zorg je er ook voor dat ze in goede handen is als je weg gaat. Hoe vonden jouw ouders het om op te passen? GAan ze dat standaard doen? Neeke, leuk om weer iets van je te horen. En blij dat het super gaat. Nog even en dan de sleutel van jullie nieuwe huis, echt superleuk! Je moet dan nog best wel wat doen maar lekker alles zoals jullie het willen. Hebben jullie veel nieuwe spullen uitgezocht? en.............(komt ze weer) ben benieuwd naar de foto´s van jullie huis. Corien, Chantal, lezen jullie nog wel eens mee en hoe gaat het met jullie? Liefs Anette
Hallo Meiden, Hier ben ik weer van terug geweest! Ben heerlijk op vakantie geweest met onze sleurhut en hebben lekker genoten van het mooie zomerweer.Wat een bofkonten waren we weer! Ben lekker bruin geworden en de buik is behoorlijk gegroeid! Alleen 29 april was het even heel spannend bij de VK toen ik voor controle kwam. Ze kon het hartje niet vinden. Juliie begrijpen....paniek pfffft sjannieman en Denise waren mee en zei maar tegen mezelf rustig blijven rustig blijven maar ik kon wel janken natuurlijk. het duurde maar maar geen hartslag. Gelukkig had ik controle bij de VK die ook echo's mag doen en al mijn echo's heeft gedaan en mijn geschiedenis kent. Ze hoorde mijn hartslag steeds hoger gaan via de doptone. Enin echo op mijn buik en toen zei ze meteen dat het goed was. Pffft wat een opluchting zeg! En toen hebben we ook naar het geslacht gekeken en we weten wat het wordt! Zo leuk! Willen jullie het ook weten?In onze omgeving houden wij het geheim! Maar goed vandaag ben ik precies 20 weken en op de helft en heb mijn medische echo in het ziekenhuis gehad. Gelukkig ziet alles er goed prima uit. Het hartje is extra goed nagekeken en dat klopt prima en ziet er ook goed uit. Alles op schema qua groei! Op de papieren voor de VK zie ik alleen maar normaal staan dus ik ga nu echt genieten! Want ik was behoorlijk gespannen toen ik ging liggen! ook weer gekeken naar het geslacht want wil het natuurlijk het wel zekerweten en ook dit keer bleek het zo te zijn. ! Ik vind het echt zo leuk om het dit keer wel te weten! Ik voel de kleine ook pas sinds een week pas echt goed. Dus met 19 weken regelmatig de bekende plopjes! Nou dit was het even voor zover een echo berichtje ik kom later op jullie terug. ! Wil alleen nog even zeggen dat ik 3 mei aan jou gedacht heb Miriam (ik was op weg naar vakantiebestemming) Ik hoop dat je deze dag goed bent doorgekomen ook al zul je de nodige tranen gelaten hebben! Dikke knuf! Liefs van een blije sjannie