Ik wilde net een antwoord typen, maar nu huilt Famke. Ik hoop er vandaag nog op terug te komen, maar anders morgen. (dat geldt ook voor het andere topic). Heb hele moeilijke dagen achter de rug (compleet met inzinking), maar er is nu wel een keuze gemaakt en dat heeft mij rust gegeven. Het verhaal volgt. Marla
sluit me bij jette aan meid, maar rust en de knoop doormidden is al fijn wacht op je berichtje knuf miriam
jette, paracetamol kan geen kwaad hoor, ik denk dat het beter is als ze goed slapen, knappen ze ook eerder op. marla, hoop dat het de goede kant op gaat, klinkt niet zo mooi. Knuffel voor jou
Lieve Miriam, ontzettend lief van je dat je toch altijd even iets post en van je laat weten, hoe moeilijk het misschien voor je moet zijn. Anette, oooh nu begrijp ik het: Sarah heeft reflux. Wat rot voor haar! Wel heel fijn dat ze zo'n lachebekje is en een druk en alert meisje is alleen maar leuk. Ze zeggen dat je nu al aan het karaktertje kunt zien wat het later voor een persoonlijkheid wordt. Mijn meisje wil ook altijd alles zien. Ik fungeer als haar benen, haha. Heeft ze daarna beter geslapen? Aaah, Jette, wat zielig voor Dominque dat ze zo verkouden is. Inderdaad als moeder wil je gewoon niet dat je kind wat mankeert. Famke heeft een keer buikgriep gehad en zag er zo beroerd uit. Mijn moederhart brak echt. (dat moet nog wat worden als ik dat nu al zo heb ) Volgens mij kun je gewoon Paracetamol gebruiken, hoor. Gaat het alweer beter met Dominique? Hey Chantal, jij hebt echt een mooie bloeddruk! Daar kon ik destijds echt jaloers op zijn. Ik neem aan dat de grootte van je baarmoeder nog steeds netjes is? Anders zou de VK het toch wel zeggen? Ik voelde me toch altijd nerveus voor bezoekjes aan de VK, ook al voelde ik de baby. Het bleef spannend. Ik weet nog dat ik me het beste (eigenlijk super goed) voelde tussen 3 en 7 maanden. Heb jij dat nu ook? Ik las dat je het zo druk hebt. Red je het een beetje? Ik heb de vraag over de flesweigeraar ook verslonden. Het zijn wel tips die ik al kende, maar toch steek je er weer iets van op. Vandaag heb ik mijn vriend gevraagd om even niet te oefenen. Ik had het even gehad met de fles. Morgen gaan we weer vrolijk verder. Sorry meiden voor mijn post van gisteren. Ik voel me er een beetje vervelend onder. Het lijkt net een schreeuw om aandacht, maar dat is absoluut niet zo bedoeld. Ik wilde jullie alleen maar laten weten dat ik van plan was om te posten, maar mij de tijd ontbrak. Ik heb me wel heel rot gevoeld. Ik heb maandag de uitzendkracht gebeld en die vertelde me dat ze pas aan het einde van deze week hoorde of ze aangenomen was en ze 50 procent kans daarop had. Dus ik zou pas vandaag horen of ik aanstaande maandag zou moeten werken. Ik trok dit totaal niet meer en kon niet meer slapen, niet meer denken en was behoorlijk in paniek. Mijn vriend is dinsdag thuis gekomen en heeft me gedwongen om dan maar het heft in eigen handen te nemen. We hebben mijn baas (die op vakantie is) opgebeld en ik heb hem verteld dat het zo niet meer ging en dat ik een keuze moest forceren, maar dat kostte mij ontzettend veel moeite. Het voelt echt als falen. (mijn BV loopt er dus ook weer niet lekker door). Ik neem extra vakantiedagen op en ga pas weer op 23 juli werken. Van de HA moet ik ook rust in bouwen en mag ik even niet meer aan het werk denken. (toch moeilijk). Ik ben dinsdag voor de rest van de dag bij vrienden geweest en heb me lekker laten verwennen. Ik voel me nog steeds opgejaagd en rusteloos, maar het gaat gelukkig wel beter. Sorry voor dit geklaag. Liefs, Marla
Meiden, ik had ik geks zojuist. Ik dacht ik ga de angelsound weer eens een keer gebruiken. Leek me wel leuk en gisteren 11 uur gewerkt en kleine rustig dus dacht ga toch even luisteren. Want denk je ............ik hoorde 2 hartjes! Ik vind dit heel gek want de locatie was linksonder bij de buik en rechts midden van de buik. Nu kan het natuurlijk zijn dat het signaal zo sterk is maar het gekke is als ik dat ding in het midden zetten ik alleen maar geruis hoorde! Heeft iemand deze ervaring ook gehad? Ik kan er echt geen 2 hebben zitten want ik heb 5 echo's gehad! Bizar he? Ik ga het van de week nog maar eens proberen, kijken hoe het dan zit. Maar jullie zullen mijn vraagtekens mijn hoofd wel begrijpen! Marla heel goed dat je een beslissing hebt genomen. En het is een goeie beslissing. Deze nu ook volledig accepteren, zou ik zeggen! Anders heb je nog niets aan je beslissing. 23 juli is nog een heel eind weg dus probeer je rust te krijgen. Of iemand jou in de tussentijd kan vervangen is niet jouw verantwoordelijkheid, laat dat maar aan je baas over. Ik zeg altijd .....voor alles is een oplossing. Je BV en Famke zijn het belangrijkste want weetje wat is nou 1 jaar op een mensenleven en dat 1e jaar van het leven is nou eenmaal het meest belangrijkste! ! Dikke knuf en het komt allemaal goed! Liefs X
Goh Chantal, dat is raar! Kan het niet het bloed dat door jouw eigen aderen stroomt, zijn? Ik zeg maar iets vreemds of een echo van je eigen hartslag ofzo. Maar als je zwanger zou zijn van een 2-ling, dan zouden ze dat toch al lang gezien hebben? Kan me voorstellen dat je hier een beetje verbaasd over bent. Ik zie het al helemaal voor me: de beeb houdt je voor de gek en zwemt als een gek op en neer tussen 2 plaatsen tegelijk en lacht dan stiekem met zijn hand in zijn vuistje. Als je wat meer weet, laat het ons dan vooral weten, he? Marla
Hey marla, nee mijn eigen hartslag is het niet want toen ik em linksonder hoorde hoorde ik vaag mijn eigenhartslag erdoorheen en deze is duidelijk langzamer. Ik houd het er maar op dat het gewoon weg niet kan en dat het aan het apparaat ligt...tja wat moet ik anders hihi.
Chantal, haha lijkt op een verhaal dat ik hier heb gehoord. Is iemand zwanger van een tweeling, ging ze voor 20 weken echo zegt de vk, het is iet goed, het ene kindje heeft 3 armpjes, en na veel kijken blijkt er een derde kindje achter te zitten. Maar is vast een afterbeat van de hartslag of zo, heb je het nog een keer geprobeerd? marla, goed dat je later kunt beginnen met werken, eerst aan jezelf denken (hoor wie het zegt )
Jaaa Chantal, ik voel me altijd erg verantwoordelijk, maar in dit geval moet mijn baas maar voor een oplossing zorgen en dat lukt vast en zeker. Ik heb dit keer eens voor mezelf en Famke gekozen. (het moedergevoel is echt sterk, haha). Ik merk wel dat ik door de hormonen een stuk minder kan relativeren. Echt heel apart. Heb je nog een keer geluisterd? Toch geen 3 hartjes gehoord deze keer? Nou Anette, wow, 3 kinderen ipv 2. Dat is een hele worp. Gelukkig heeft Chantal haar 20-weken echo al gehad. Dikke kus van Famke aan Sarah! Liefs, Marla
Jeetje Zeg denk je een tweeling das al heel wat blijkt er nog 1tje erachter te zitten. pffft. Gelukkig heb ik mijn 20 weken echo al gehad en inderdaad het zal wel iets zijn geweest een storing ofzo? Ik maak me er niet ongerust over dus dan zal het ook wel niet zo zijn. Maar ik had wel enorme vraagtekens boven mijn hoofd hangen. Van de week probeer ikhet nog een keer, hoor ikhet weer dan bespreek ik het wel met de VK als ik 26e juni op controle moet. hihi aan mijn buik te zien, hoor ik wel vaak ....en zijn het er soms 2 ? Mensen hun ogen rollen vaak uit hun kassen als ik zeg dat ik 23 weken ben en nog 4 maanden moet! Ach ik had van Denise ook een mega buik..ik hoop allleen qua gewicht dat het in de perke blijft want sja moet er ook allemaal uit he liefs! x
Hoi Hoi, Ik ben weer terug van vakantie.We hebben best lekker weer gehad,zeker niet te klagen gelukkig. En wat lees ik hier allemaal toch?Een tweeling onderweg misschien?Spannend nieuws weer allemaal,je mist veel als je een weekje weg bent.Hoop dat het hier weer met iedereen goed gaat,zag dat er ook wat zieken geweest zijn.Hier hebben we in ieder geval een erg verkouden jespertje,denk van de weersverandering.Maar ja gaat wel weer over. Ik ga hier snel wat bestellingen gereed maken,want er was in 1 week weer veel besteld in mijn webshopje.Ik kom hier later weer gezellig terug. liefs barbara
Heey meiden chan wat lees ik nu toch kan me wel voorstellen dat je van die mooie ? had en vast wel zoveel als ik hier heb staan of mischien nog meer. Heb je het nog weer gehoord of was het iets eenmaligs zou toch wel heel appart en gek zijn niet en heb je nog een mooie buikfoto voor ons barjes fijn dat jet terug bent van vakantie heb je het naar je zin gehad vast wel. en het was vast ook te kort hihi even een vraag mischien een domme maar wat voor webwinkel heb je als ik vragen mag jette marla op de ander forum ook al even wat aan jullie gevraagd maar wil toch even zeggen ik ben wijs met jullie hoor en marla ben blij dat je er weer bent anoek hoe is het bij jullie thuis gaat het al iets beter met de kleine en met jou vooral? pak je je rust een beetje knuf aan iedereen liefs miriam
Hoi Hoi, Miriam,wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad.Heerlijk weer,dus lekker niksen.Niet veel meer gezien dan zwembad en strand.Enne...geen domme vraag hoor maar wij hebben een sieradenwebshop.Ik maak alles zelf en verkoop het in mijn sieradenwebshop.Super leuk!En helemaal als het goed verkoopt! Hoe gaat ie met jou?Trek je het nog een beetje allemaal? liefs bar
ja eigenlijk gaat het heel goed met me momenteel juist omdat ik weet dat ik nu echt weer op die wachtbank zit en we er weer vol voor gaan. heerlijk is dat alleen denk eind van de maand dat de zenuwen weer de macht hebben hoor wel neit wel niet weet je alles van denk ik he. Maar zoals ik me nu voel teken ik er voor. hoe is het met jou? knuf miriam
Hoi Hoi, Hier gaat alles goed hoor.Ken jou gevoel precies.In het begin voel je je gewoon maar zodra de tijd aanbreekt dat de ongesteldheid moet komen,word je toch echt zenuwachtig en kan je niet wachten.Ook dacht ik allerlei kwaaltjes te voelen die op een zwangerschap duiden.Dus heel herkenbaar... Ik zal dadelijk even in mijn kralendoos duiken om te kijken of ik bij die ketting nog oorbellen en een armband kan maken. Heb wel hyves hoor,zal dat dadelijk even prive mailen. Dus je hoort nog van me. liefs bar
hm, barbara, je maakt me wel heel nieuwsgierig, kun je je site ook aan mij pb-en? Verder kan ik even niet reageren, ga Sarah halen. Gisteren draaide ze zich van de buik naar de rug, heel apart om te zien en een lol dat ze had. Miriam, heel fijn om te merken dat je berichten er weer positiever uitzien, doet me goed. Liefs en tot snel
haha ja goed he ik ben ook een toppertje hihihi de site van bar kun je zo aanlinken bij haar website gr, miriam
Hoi meiden, heb mijn buikfoto's geplaatst hoor. Ze zijn niet geweldig en ik had me ook zo voor genomen elke week een foto te maken om zo de groei te zien maar ja. Straks even VK bellen. Was zaterdag gevallen (die rottegels ook!) en heb mezelf prima opgevangen door niet op mijn buik te vallen door en zwiepert naar links te maken. Kant rechtbuik deed wel zeer door de zwiepert maar he viel me allemaal reuze mee. Maar vanmorgen omgedraaid in bed en toen au au au voelde mijn spieren soort van scheuren daarna kon niet lopen of staan en tranen in mijn ogen. na half uutje wel weer gezakt maar sja wat moet ik nou dacht ik: Naar de dokter dan? doktersassistente gesproken en ze zei beter even naar VK om te bespreken en voelen en naar hartje luisteren temeer omdat het ook aan mijn placentakant zit. Het zal allemaal wel meevallen maar deed verrekte zeer. Nu zit ik hier zo te tikken en heel langzaam voel ik de steken weer opkomen bah. Ben benieuwd wat ze zegt. De kleine is in ieder geval de polonaise aan het doen dus dat zal vast goed zitten. Maar goed heb nog wel 16 weken te gaan! Barsjes welkom terug lekkere vakantie gahad lees ik! Ik zal je website ook eens bekijken. Mir spannend op de wachtbank dit keer...wat fijn als het 1 in keer zo mag zijn! En bedenk en dat wil ik je meegeven dat het statistisch bepaald is dat iets je nooit helemaal een zelfde keer zal gebeuren! Anette mooi gezicht he zo'n kleintje dat zich ontwikkelt helemaal als ze er plezier bij heeft dan moet vast een glimlach op jouw mond toveren! Liefs,