Hallo meiden, Ik hoop ook dat jullie een hele fijne jaarwisseling hebben gehad! Annie; Natuurlijk ben je blij voor je zus, maar doet het toch ongelofelijk pijn als zij zwanger blijkt te zijn. Hebben jullie het tegen niemand verteld of wel tegen je ouders? Wij hebben namelijk erg veel steun van onze families en ze houden nu ook extra rekening met mij, dat voelt wel fijn. En waarom ga je al zo snel werken? Weten ze het op het werk ook niet? Dat lijkt me inderdaad erg moeilijk als je constant moet opletten of je niet doorlekt, omdat het zo kort na de curretage is. Ik zou zeggen; neem de tijd die je nodig hebt meid! Marla; Wat fijn zeg dat het bij jou de goede kant op gaat. En dat je lichaam weer een beetje normaal gaat doen. Ik kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft voor 2007! Zet hem op! Corien; Spannend nu wat ze met je moeder gaan doen. Is je moeder nu extra gaan vechten of is ze gewoon heel erg verdrietig nu? Mijn vader is vanaf het begin dat hij heeft gehoord dat hij niet te genezen is echt gaan vechten. Wij waren voornamelijk verdrietig. Maar hij zei alleen maar dat hij zou vechten om zo lang mogelijk leuke herinneringen op te bouwen. En dat heeft hij tot nu toe gedaan. En hij geniet nu van alles, dat is echt heerlijk om te zien! Hier gaat alles langzaam een beetje beter. Ik ben wel echt heel moe nog en vooral 's ochtends heb ik nog pijn. Ik ben echt blij als het bloedverlies helemaal weg is. Ik heb het nu wel gezien! Ik moet voor het werk een verklaring hebben dat ik zwanger ben geweest. Weten jullie toevallig of ik die bij de VK of de Gyn moet halen? Ik ga straks maar even rondbellen. X Neia
Hi Neia, Wat fijn dat je vader toch nog zo kan genieten. Lijkt me heel moeilijk, en ik vind het dan ook echt knap van hem. Ik weet niet goed waar je de verklaring moet krijgen dat je zwanger bent geweest. Misschien in het ziekenhuis? Zij sturen ook de stand van zaken op naar de huisarts. Je bent er waarschijnlijk nu al wel achter. Moet jij dan een verklaring voor je werk hebben? Bij mij hoefde dat niet. Ik had me gewoon ziekgemeld, maar er wel bij verteld dat ik een miskraam had gehad, en dat ik naar het ziekenhuis moest. Dat was bij mij voldoende. Ik hoop dat het bloedverlies snel bij je stopt. Pas dan heb je echt het gevoel dat het de goede kant opgaat, en dat je weer verder kunt. Ik vond het ook heel moeilijk om zo lang te moeten wachten, en had veel te weinig geduld. Ik ben na een kleine 6 weken na de eerste curettage weer ongi geworden, en was er nog nooit zo blij mee als toen. Hopelijk pakt jouw lichaam het snel weer op. groetjes, Marla
He Marla, Ja de verklaring moest ik dus bij de VK halen. Deze heb ik gisteravond opgehaald. Was ook wel even fijn om met haar erover te praten. Ik had ook doorgegeven aan mijn werkgever dat ik een curretage kreeg etc maar toch belde ze gister op. Ik vond het echt raar. Maarja het is geregeld. Mijn baas is toch nooit geinterresseerd in prive zaken. Dus ze belde echt zo van; ik wilde even weten hoe het met je gaat. En; hoe ben je er emotioneel gezien onder. Toen dacht ik al dat ze iets nodig had. Stom he. En toen was het dus die verklaring. En ik hoop zo dat ik net zoals jou na ongeveer 6 wkn ongie wordt, dan kan ik pas echt verder. Dan zal ik echt een gat in de lucht springen denk ik, haha ! Ook raar. Hoeveel weken was jij zwanger toen je de miskraam kreeg? Weet je of dat iets te maken heeft met hoelang het duurt voordat je ongie wordt? Mijn Gyn zei ook ongeveer 6 weken. Ik ben benieuwd! X Neia
Dag Dames, ik schrijf deze keer maar dag omdat ik het forum maar even ga verlaten.Ben vandaag voor controle in het ziekenhuis geweest en ik heb vermoedelijk een mola zwangerschap gehad. Weet er nog niet veel vanaf maar wat ik weet klinkt niet best.waarschijnlijk is het daarom in augustus ook fout gegaan. Wil jullie niet allemaal verontrusten want de meeste zwangerschappen gaan gelukkig goed maar ik heb mijn portie wel gehad nu.ik lees nog wel mee om jullie in de gaten te houden en heel veel suc6 met zwanger worden! Hommeltje.
hommeltje ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je na een tijdje rust gewoon weer hier komt kletsen dikke knuffelllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Jeetje, hommeltje, wat vreselijk voor je: eerst die ellende van beide miskramen en dan ook nog eens een molazwangerschap. Ik hoop echt voor je dat je dit niet hebt, omdat je dan volgens mij toch wel een half jaar uit de running bent, zo heb ik begrepen. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop ook dat je snel weer terug bent, maar dan met beter nieuws. Laat je nog eens iets van je horen? Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Je bent vanzelfsprekend meer dan welkom om je verhaal te doen, als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte, lieve Hommeltje, en ik hoop echt voor je dat er snel betere tijden voor jullie aanbreken. Liefs, Marla
Oh wat erg voor jullie hommeltje! Ik wil je heel veel sterkte wensen. En hopelijk kom je snel terug met goed nieuws. Dikke knuffel van Neia
Hommeltje, nogmaals heel veel sterkte! En Neia, om nog even op jou terug te komen: ik was zo'n 12 weken zwanger, maar het vruchtje was doodgegaan bij 10 weken en 1 dag. Ze zeggen wel eens dat je lichaam net zo veel tijd nodig heeft om te herstellen, dan dat je zwanger bent geweest. Bij mij lijkt dat wel een beetje te kloppen, maar of het echt waar is weet ik niet. Mijn gyn vond dat ik na 7 weken toch zeker weer ongesteld moest zijn geweest, of althans ik moest bellen als dit nog niet het geval was. Ze gaan er vanuit dat je cyclus weer wat op gang moet komen na een curettage of miskraam, en houden een gemiddelde cyclus van 28 dagen aan. Het wachten op de eerste ongesteldheid vond ik ook erg spannend. Je wil zo graag weer verder, en hoopt dat je lichaam het weer goed opgepakt heeft. Ik mocht de eerste ronde na mijn 2 curettages (op 5 en 19 oktober) niet zwanger worden van de gyn omdat ik dus 2 curettages in korte tijd had gehad. Dit heeft mij wel rust gegeven, omdat je zeker weet dat je niet zwanger bent als je ongi uitblijft. Komt van je baas niet zo meelevend over. Je vraagt je inderdaad af of ze ook gebeld had als ze die verklaring niet nodig had. Ik duim voor je dat je ongi deze maand komt! Liefs, Marla
Hallo dames, Hommeltje, wat vervelend voor je zeg. Weet eerlijk gezegt niet echt wat een molazwangerschap betekent maar kan me voorstellen dat je even wat rust wilt als je een tijdje uit de running bent en niet steeds geconfronteerd wil worden met vrouwen die druk aan het "klussen zijn". Wens je heel veel stertke en hoop net als de andere mieden dat je toch af en toe even laat horen hoe het met je gaat. Er komen ook vast weer betere tijden! En neija, ik was ook zo blij met m'n ongi na de curettaga. Was er nog nooit zo blij mee geweest. Dan kun je weer vooruit kijken. Bij mij kwam het 5 wk en 2 dg na m'n curettage. Ik duim ook voor je, weet hoe spannend het is. Jammer dat je baas zo ongeintereseerd is en weinig meeleeft. Beetje gevoel kan geen kwaad toch?! Maar fijn dat het allemaal geregeld is! En om nog even antwoord te geven op de vraag over m'n moeder. Ze blijft vechten zoals ze al jaren doet. Ze is natuurlijk wel verdrietig af en toe maar geeft het nog niet op. Al word het wel steeds moeilijker merk ik aan haar. Ze heeft best veel pijn. En marla, hoe gaat het daar? Toch nog lekker aan het klussen geweest ondanks je keelpijn? Hoop voor je dat het weer over is. Las dat je het met de jaarwisseling beetje moeilijk had gehad. Lief dat je vriend het ook doorhad. Ik heb er eerlijk gezegt helemaal niet aan gedacht op dat moment. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het komend jaar mag lukken en daar gaan we natuurlijk voor. Gaan morgen weg en gaan er een leuke klusweekendje van maken Liefs, Corien
Hey Corien, heb nog steeds keelpijn, maar dat weerhoudt mij niet van klussen. Klussen zal ik, totdat ik er bij neerval Weet je, ik had eigenlijk ook niet verwacht dat ik het moeilijk zou hebben op het scheiden van 2006. Ik had nl. echt het gevoel dat ik de miskraam al goed verwerkt had, maar omdat de laatste paar maanden van het oude jaar zo rot zijn geweest (een goede collega van mij is ook ziek geworden en zo was er nog meer), kwam het toch even boven drijven. Maar ben het nu al weer kwijt en kan gelukkig weer vooruit kijken. Gelukkig dat jij nergens last van had afgelopen zondag. En ook ik duim dat het snel raak voor ons en alle anderen zal zijn. Nou had ik vannacht weer heel veel vruchtbaar slijm, dus ik denk dat mijn eisprong zelfs later was dan ik had verwacht. Straks lopen we nog helemaal gelijk. Corien, klus ze tijdens het weekendje weg. Heel erg veel plezier en ik wens je een erg mooi ei toe komend weekend! Veel liefs, Marla
Hee Hallo daar. Jaaah Het is echt waar...... na ruim 6 weken bloedverlies te hebben gehad.....vloei ik sinds gisteren niet meer! HALELUJAAAAAAAAAA! Meiden, ik ben zoooooooooo blij dat ik nu van het maandverband af ben! En al met al dus binnen een week na de curretage 29-12 gestopt met vloeien! Ben dus erg opgelucht en ik geniet nu van het feit dat ik nu niet meer vloei. Maar hoop natuurlijk wel over een aantal weken ongi te worden want das het teken dat alles weer werkt zoals het hoort! En als inderdaad blijkt dat je net zo lang nodig hebt als je zwanger (13 weken) was dan wordt ik denk ik over ...6 weken ongi. hmmm hoop toch wel eerder. Maar goed even afwachten... Ook ik had het met oud en nieuw erg moeilijk liet heel wat tranen vloeien en heb bij mn vriend en vrienden even uitgehuild. Ze begrepen het allemaal en het was erg fijn dat ze er voor me waren. Ik heb net even snel jullie verhalen vluchtig gelezen en hieronder even kort een reactie: @hommeltje...meid wat ontzettend naar en vervelend nieuws! ik heb er wel het eea over gelezen en het schijnt dat je bij een mola zwangerschap een heel hoog HG hormoon gehalte hebt. Dat is tekenent dat je ook nog heel lang last hebt gehad van de zwangerschapverschijnselen ook al was (komende)miskraam een feit. Meis, ik wens je ontzettend veel sterkte en snap dat je het even voor gezien houdt. Onthou, je blijft altijd welkom! @Neia, erg vervelend hoe je werkgever reageert. Bij mij erg meelevend en dat scheelt een hele hoop. Ik hoop dat ze bij jou ook gaan inzien wat voor impact het heeft en dat enig medeleven zeker op zijn plaats is! @Marla: even nog terugkomen op jouw vraag. Mijn vriend was er tot 9.00 uur en mocht in principe niet mee naar Ok en bij terugkomst hadden ze gezegd dat er gebeld mocht worden. dus we zijn er vanuit gegaan dat hij er niet bij mocht blijven. Maar had toch geen zin want ik was echt mega suf tot een uur of 15.30 uur. Om 16.00 uur was hij er met mijn dochter en is toen tot 18.30 uur gebleven! Oja ik heb nog een vraagje.....ehhh wanneer kanje weer echt sexen na curretage? Ik weet niet meer wat ze gezegd hadden. Maar goed ik vloei niet meer volgens mij kan het dan maar durf nog niet...Dus laat even weten. Nou meiden even tot zover... Tot later Liefs, Chantal
Hey Chantal, goed nieuws zeg, dat het vloeien is gestopt. Kan me zo voorstellen dat je erg blij bent na die vele weken van bloedverlies. Ik kan me nog goed herinneren dat ik er toen ook helemaal gelukkig mee was. In principe mag je weer klussen als het vloeien helemaal gestopt is. Ze raden je in het ziekenhuis aan om een cyclus te wachten met zwanger worden, maar dat heeft alleen maar te maken met het feit dat je niet goed weet hoe lang je zwanger bent. Maar ja, dat kunnen ze natuurlijk ook met een termijnecho bepalen. Het heeft niets te maken met een slecht ei, of zoiets. Het is puur vanwege de bepaling van de duur van de zwangerschap. Als je al een paar dagen niet meer gevloeid hebt, dan kun je er dus in principe voor gaan. Corien, hoe was je weekendje? Heb je al het gevoel dat je eisprong in aantocht is? Heel veel klusplezier. Volgens je banner is het vandaag je meest vruchtbare dag. Annie, en Neia, met jullie ook nog alles goed? Mijn schoonvader heeft afgelopen vrijdag een 2e hersenbloeding gehad. Het gaat dus erg slecht met hem. Vanavond gaan we weer bij hem op bezoek. Het klussen staat nu even op een lager pitje, dus hoop maar dat ik mijn eisprong ook daadwerkelijk gehad heb. Heb wel het gevoel dat ik nu tussen de eisprong en NOD inzit. We wachten dus maar af. Liefs, Marla
Hallo dames, Wat fijn voor je chantal! Ik weet ook nog heel goed dat ik ook zo blij was toen het vloeien ophield. Beetje het gevoel dat het allemaal weer goed zit van binnen. En marla, wat vervelend voor je schoonvader zeg. Denk je dat het weer wat beter gaat en dan gebeurt het weer. Stertke in ieder geval, voor de hele familie. Hoe gaat het met de cyclus? Ei wel kunnen benutten? Ik heb een heerlijk weekend gehad. Was erg mooi en romantisch... hebben dus ook flink kunnen klussen. Helaas komt m'n ei beetje laat... m'n banner zeg dat vandaag de dag is, maar m'n vriend is meestal door de week niet thuis en is er dus vanavond ook niet... nou ja, we zien wel, maar hopen dat het een tijdje blijft zwemmen. Liefs, Corien
Hey Corien, Naar omstandigheden gaat het wel met mijn schoonvader, ben alleen bang dat er over niet al te lange tijd een fatale hersenbloeding komt. Je weet het niet. Het kan nog een tijdje goed gaan, en het kan zo afgelopen zijn. Misschien is dit alvast een voorbereiding op afscheid nemen en komt de klap straks niet zo hard aan. Ik hoop maar dat ik mijn ei heb kunnen benutten. Ik heb het gevoel dat ik afgelopen vrijdagochtend mijn eisprong heb gehad. Ik had opeens zo'n "last" van vruchtbare afscheiding en we hebben toen nog even geklust. Nou maar weer afwachten. Gaaf dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Het is vast goed om relaxed te klussen. Stel dat je het afgelopen zondag voor het laatst gedaan hebt, en je eisprong vandaag is, dan kun je nog heel goed zwanger raken. Daar duimen we op! Heb je al het gevoel dat je eisprong eraan komt? De vorige keer had je ook een klein beetje cervixslijm. Heb je dat nu weer? Trouwens, wel balen dat je vriend er meestal door de week niet is. Als je eisprong midden in de week valt, dan heb je weinig kans om zwanger te worden. Hmmm...... kan je vriend niet een keertje extra door de week langskomen, of werkt hij echt te ver weg? Nou Corien, hoop maar dat de zwemmertjes van je vriend vandaag jouw ei weten te vinden. Volgens mij heb je dan meer kans op een meisje. Ik heb ergens gelezen dat de "vrouwelijke" spermatozoides minder snel zijn, maar wel langer blijven leven. M.a.w. wanneer je klust vlak voor de eisprong, dan zullen de snelleren waarschijnlijk eerst de eicel bereiken, en als het wat langer uit elkaar ligt, dan blijven de sterkeren over. Haha, wij vrouwen zijn dus echt het sterke geslacht! Ik ben benieuwd! Liefs, Marla
He marla, haha.. dat is een goeie... maar daarom baren vrouwen ook kinderen en mannen niet toch? Wat jij schreef heb ik ook wel eens gehoord. Een vrouwlijke spermacel heeft ook meer informatie meer te slepen aangezien deze uit 2 X chromosomen bestaat en een mannelijke uit een X en Y (Y chromosoom is stuk korter) Maar goed, een meisje of jongen maakt mij echt niet uit. Eerst maar een zwanger zien te worden... Dus het gaat redelijk met je schoonvader na omstandigheden.. fijn om te horen. En tja, je weet nooit hoe het verder gaat. Dat is juist zo vervelend. Misschien is dit inderdaad wel een soort voorbereiding maar misschien gaat het ook nog een hele tijd goed met hem. Mijn schoonvader is overleden aan een hersenbloeding toen hij 59 jaar was. Hij had daarvoor 2 maal een tia gehad maar toen hij de hersenbloeding kreeg was hij binnen een paar uur overleden en dan is het toch nog wel onverwacht. Was ook heel raar, hij kreeg het op oudjaarsdag eind vd middag en om 10 min. voor 12 is hij overleden. Heel raar als het vuurwerk dan allemaal de lucht in gaat. M'n vriend zei toen, het kan ook nooit normaal met m'n pa.... Nou, stertke met de familie! Ik heb helaas nog geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken. Vorige maand was het zo duidelijk maar nu helemaal niks.. of het moet nog komen maar dat betwijvel ik. Heb overigens voor m'n miskraam ook nooit van dat slijm gezien maar om eerlijk te zijn ook nooit op gelet. Hoop dat jij je ei goed hebt benut maar dat zit wel goed toch? Hopelijk komen ze elkaar tegen! Liefs, corien
Haha, Corien, dat is inderdaad de reden waarom alleen vrouwen kinderen baren. Ga ik vanavond eens lekker inwrijven. Goh, wat erg van je schoonvader. Het is net wat je zegt: de dood komt altijd onverwacht, ook al kun je hem zien aankomen. Heeft je vriend nu voortaan altijd een slecht associatie bij Oudjaarsdag? Lijkt me erg surrealistisch om dat vuurwerk te zien, terwijl je vader net is overleden. Hoe is het trouwens met je moeder? Is ze nog steeds geestelijk zo sterk? Hoe gaat het lichamelijk? Mijn schoonvader heeft gisteren er koorts bij gekregen. Hopelijk is hij vandaag weer wat opgeknapt. We zullen het vanavond zien. Ik heb deze maand ook veeel minder vruchtbaar slijm gehad, dan tijdens de vorige cyclus. Misschien wil het bij jou niet zeggen dat je eisprong nog niet geweest is. Het kan best dat je baarmoederslijmlaag zich tijdens de vorige cyclus voldoende heeft opgebouwd, en dat je daarom er nu praktisch niets van merkt. Hoop maar dat je eisprong al geweest is, of anders aanstaand weekend komt. Ik probeer deze keer maar heel erg nuchter te zijn in de periode tussen de eisprong en mijn NOD. De vorige keer meende ik pijnlijke borsten te hebben, maar daar ga ik nu maar helemaal niet op letten. Volgens mij had ik bij mijn zwangerschap pas wat later last van mijn borsten, dus dat wil uberhaupt niets zeggen. Ik zie het wel over 1,5 week. Zal waarschijnlijk wel ongi worden. Ik heb trouwens eergisteren een oproep voor een uitstrijkje gehad in het kader van bevolkingsonderzoek. Ik zie dat nu echt niet zitten, en wilde het al verzetten. Gelukkig zag ik op de achterkant staan dat je de laatste 6 maanden niet zwanger mag zijn geweest, en dat heb ik dus als reden voor uitstel gegeven. Wel heb ik gevraagd of ze me pas over een half jaar opnieuw willen oproepen. Ik heb op dit moment echt geen zin in al dat gepluk aan mijn lichaam. Liefs, Marla
Hallo meiden, Marla; Wat erg zeg van je schoonvader! Ik kan me voorstellen dat dit een spannende tijd voor jullie is. Hoe is je vriend/man eronder? Ik hoop voor jullie dat hij weer helemaal opknapt! En nog 1,5 week wachten! Ik zal echt voor je duimen! Corien; Typisch dat dat vruchtbare slijm bij iedereen weer anders is. Bij mij was het rond mijn eisprong wel altijd erg veel. Ik ben benieuwd of dat nu ook zo zal zijn. Leuk om te horen dat jullie zo'n geweldig romantisch weekendje hebben gehad. Waar zijn jullie heen geweest? Hopelijk heb je daar je ei gehad, dan zit het wel goed! Chantal; Wat fijn zeg dat het vloeien gestopt is, dat is in ieder geval een goed teken! En mijn Gyn had aangegeven dat we 2 weken na de curretage weer konden sexen. Dus veel plezier! Hier gaat alles redelijk. Ik ben gelukkig ook van al het vloeien af! En mijn pijn wordt ook iedere dag een beetje minder. Dus ik voel me ook weer een stuk positiever. Alleen mijn mannetje is nog erg verdrietig. Hij heeft zich de hele tijd zorgen om mij gemaakt en nu begint hij pas met het verwerken. Is wel moeilijk om te zien hoor. Hij zou zo'n geweldige vader zijn! X Neia
Hai Marla, Klopt dat oudjaarsdag nooit meer is zoals vroeger omdat je er altijd toch even bij stil staat. Maar 't is niet zo dat oud en nieuw niet meer gezellig kan zijn gelukkig. Geestelijk gaat het met m'n moeder wel redelijk goed maar lichamelijk niet echt. Ze heeft best vaak pijn in is heel snel moe. Volgende week hebben we een afspraak bij de oncoloog dus dan horen we waarschijnlijk weer meer. Maar zie het niet zo hoopvol in. Van dat bevolkingsonderzoek kan ik me heel goed voorstellen, zou ik ook geen zin in hebben nu. Maar je hebt een goede reden om nog niet heen te gaan! Ik heb afgelopen zomer m'n eerste uitstrijkje gehad. Zag ik toen wel tegenop maar viel me eigenlijk reuze mee. En hoe is het bij jullie thuis? Koorts weet wat afgezakt bij je schoonvader? En kan je vriend het wat aan allemaal? He neia, Is inderdaad heel raar dat het zo verschilt per vrouw. Hoop voor je dat je dat slijm wel weer krijgt, lijkt me wel een ideale vruchtbaarheidsmeter! Ik heb echt geen flauw idee wanneer mijn eisprong was, moet maar een beetje van m'n banner op deze site uitgaan. Wat lief dat je vriend zich zo'n zorgen om je heeft gemaakt. Maar hij moet natuurlijk zichzelf niet vergeten. Hij zal vast een goede vader worden! Super dat je niet meer vloeit en dat de buikpijn ook steeds minder word! Dus je mag er nu ook meteen weer voor gaan? Goed zeg! Wij zijn afgelopen weekend in Brugge geweest (belgie) Wij komen zelf uit friesland dus dan is het wel een stukje rijden, maar zeker de moeite waard. Tot zover maar weer eens.... zou even snel reageren Liefs, Corien
Hey Meiden, @ Marla wat ontzettend erg van je schoonvader. Ikhoop dat deze bloeding niet al te veel beschadigd heeft want dat kan het soms in de communicatie e.d. ook moeilijker maken. Heel veel sterkte enne hou hoop meid.... maar kan me je gevoel wel voorstellen ...zo snel achter elkaar maakt het ook wel dat je denkt dat straks de fatale komt. Maar nogmaals hou hoop. @En ook voor jou corien. Ik kan me zo voorstellen dat het best zwaar is. Ook al die ziekenhuisbezoeken ivm chemo enz zal niet meevallen. Houd de moed erin. @Neia wat goed dat het vloeien bij jou ook gestopt is en dat je ook geen buikpijn meer hebt. Wat dat betreft lopen we een beetje gelijk op. Wacht je nog menstru af of willen jullie er gelijk weer voor gaan? Ik wacht denk ik nog even 2 menstru af. Ik heb overigens volgens mij mijn eisprong (gehad) heb 3 dagen last van mijn buik en vanmorgen kon ik bijna niet lopen toen ik even aan het winkelen was. pfff a) voel ik het altijd heel goed en b) had ik ook vruchtbaar slijn. Dus op zich een heel goed teken en als het goed is dan wordt ik over 2 weken voor het eerst weer ongi. Zo kan ik ook zien of het klopt dat ik mijn eisprong had. Denk het eigenlijk wel. Want het is mij bekend. Al met al is mijn lichaam zich volgens mij weer aanhet herstellen. 5 februari krijg ik dus de hystroscopie. Heb net het boekje en pijnstillers (naproxen) toegestuurd gekregen. Maar als ik het allemaal zo lees is het eignelijk gewoon een kleine kijkoperatie en ik krijg ook nog een injectie (in de baarmoeder dus) hmmm nouik laat het maar over me heen komen. Als het goed is ben ik dan net ongi geweest en dat zou dus een teken zijn dat alles weer goed zit. Ergens vraag ik mij af of het dan nog wel nodig is.... Aan de andere kan ook wel prettig om te weten of alles er goed uit ziet. Verder ga ik lekker starten om voor de fun te klussen want das een poos geleden ;-( en straks zie ikhet wel weer verder. Liefs, Chantal