dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jee Barbara, wat moet dat een moeilijk keuze zijn voor je vriendin. Ik weet toevallig dat een vriendin van een collega ook die keuze heeft moeten maken, ze heeft nu 2 hele gezonde kids. BIj haar was het de keuze of 2 of waarschijnlijk haalden ze het anders allemaal niet.
    Geef haar een dikke knuf van me.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    tjee bar wat een naar verhaal en ik kan me voorstellen dat het een zeer zware en nare beslissing is maar ja je moet toch een keuze maken en overleven is dan het belangrijkste en echt diabete zijn is niet een pretje ik zie het bij mijn vriendin die is constant in het ziekenhuis is nu bijna 28 weken geloof ik maar heeft echt een tien rittenkaart voor het ziekenhuis dus het zal met een meerling alleen maar zwaarder worden geef haar een toi toi knuffel

marla tja ik weet het niet heb soms een raar gevoel in de onderbuik maar heb ook gewoon zin in chocola en ergens denk ik dat het ook niet in 1 keer kan dus probeer me al in de dekken mocht het inderdaad niet zo zijn.

even een tip als je heel veel schrijft kun je ook een notebook openen en daar in typen dan kopieren hier in doe ik meestal ook dan weet ik zeker dat ik het niet kwijt kan raken

liefs miriam

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    *inbraak*

Barjes: Ik breek even in want schrijf normaal alleen in "Tussen realiteit en gedwongen positivisme", maar de kraai in mij kwam boven hihihi: ik heb ook wat bij je de besteld vanmiddag! 2 kettingen. Wat een mooie dingen allemaal zeg!

*einde inbraak*

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hahaha me2 verslavend he hihi mooie dingen allemaal he

ik heb op het werk een maandblad en ga daar voor je adverteren lieve bar dus hopen op veel bestellingen haha

me2 wat heb je besteld ? helemaal niet nieuwschierig hoor maar wil gewoon alles weten

5. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Me2,wat leuk!Heb de bestelling inderdaad binnen zien komen.Hij gaat morgen op de post.Maar ik begrijp het niet helemaal,als je op een ander forum zit hoe zie je dan wat hier geschreven word?Ja misschien ben ik dom ik weet het niet...In ieder geval hartstikke bedankt voor je bestelling!Wel reclame maken dan hoor!

Marla,ja mijn vriendin vind het ook een rare wereld wat dat betreft.Eerst heel lang wachten op een zwangerschap en dan nu 3 tegelijk,die het ook nog eens hartstikke goed doen...Tja gelukkig praat ze er wel goed over met mij.Eerlijk gezegd hoopt ze dat moeder natuur ingrijpt zodat ze zelf geen keus hoeft te maken.

Annette,inderdaad erg moeilijk allemaal.Ben blij dat ik niet voor die keus sta.

Miriam,inderdaad voorheen moest ze voor de hormonen enz al heel vaak naar het zkh en dat zal alleen maar meer worden.Maar goed het is voor een goed doel.

liefs bar

6. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee miriam,wat super lief van je zeg!Heel erg bedankt!

liefs bar

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Barjes: ik zit niet op een ander forum, maar op een ander draadje onder Miskraam op dit forum, samen met Marla, Jette en Miriam, en nog een paar andere hele bijzondere dames ;) En ik hoorde dat zij leuke dingen hadden gekocht dus ben meteen even gaan kijken :)

Miriam: heb 2 kettingen besteld. een met bruin en groen voor mijn zusje en een met ballen vor mijzelf. erg mooi allemaal!

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey barjes, je hebt er weer een klant bij hoor, ik heb ook een ketting besteld, wat een leuke sieraden!

Ik zal vandaag de betaling voldoen!

Ben jij het trouwens zelf, dat model?

Jette

9. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Me2,nou die maken goed reclame dan voor mij.Leuk!

Jette,zag je bestelling inderdaad.Hartstikke bedankt!Zal zo eens even mijn rekening gaan checken.

Groetjes barbara

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoef je nog niet te doen ben even mijn portomonai kwijt, hoop dat ie in de auto ligt, ga zo even kijken! :x +

jette

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nee dus, ben hem dan hoop ik thuis vergeten, kan dus niet eerder betalen dan morgen sorry!

wat ben ik soms ook een chaoot!

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Schrijf even een ego berichtje
    heb gisteren ruzie gehad met vriend over zijn moeder.
    Als we bij haar op bezoek zijn is het alleen maar Sarah hier en Sarah daar en hoe mooi ze wel niet is en hoe goed en blabla. Ze wordt ook bijna uit mijn handen getrokken, hou ik dus helemaal niet van!
    Ook hoor ik de hele tijd, ze lijkt echt op haar vader. Laat ze een boer: heeft ze van papa, laat ze een scheetje, precies papa. Gaapt ze, precies de gaap van papa. Lacht ze, ook van papa. De blauwe ogen heeft ze niet van mij maar van een nichtje van mijn vriend (mijn vriend heeft bruine ogen).
    Maar na een bezoek van een half uur en wel 30 keer dit gehoord te hebben zit ik alweer met een kwaaie kop te kijken. We hebben haar een fotoboekje gegeven, neemt ze zelfs mee naar de huisarts, niet normaal toch!
    Het enige dat ze zegt: ik wil dit met Sarah, ik wil dat met Sarah. Ik zit er erg mee maar wil er ook niet teveel over zeuren, we hebben er al vaker iets van gezegd maar ja helpt niet.
    Ook de verzorging is niet goed, want is anders dan vroeger.
    Wij geven nog geen fruit ivm darmpjes, komt het schema van mijn vriend erbij van toen hij 3 maanden was, ja, maar toen had hij al dit en dat.
    WEten jullie hoe ik dit aan moet pakken?
    Het is echt een schat van een mens, maar ze loopt zeg maar een beetje over van enthousiasme

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja das moeilijk anette, ik zou toch proberen het haar nog een keer uit te leggen dat jij het op jouw manier doet, en dat ieder het maar op zijn eigen manier moet doen!

Maar ik herken het wel een beetje, als mijn moeder komt is het ook altijd van wat is het een mooi meisje he, ik weet wel de eerste tien keer ben je nog trots maar op een gegeven moment.........!
    Ik zit dus ook een beetje met mijn moeder zij past 2 dagen in de week op en nu wil ze in de winterperiode eigenlijk niet zo vroeg bij het pad in verband met slecht weer etc.
    Nu zit ze vaak te drammen dat zij graag wil dat dominique dan bij hun komt slapen, nu heb ik daar maandags geen problemen mee dan heb ik haar het hele weekend en de maandag bij me gehad, maar donderdags wil ik dat pertinent niet, dan zit ze al de hele dag in de creche en als ik haar dan om kwart voor vijf op haal, en ze moet tussen half 8 en 8 al weer naar bed dan moet ik haar praktisch bijna doorbrengen, dat weiger ik dus pertinent.
    Nu had ik haar dat uitgelegd en ze begreep dat (zei ze!) maar begon ze er zondag weer over dat het beter was dat dominique dan bleef slapen, ik reageerde nogal vinnig met "ze kan in de wintermaanden ook wel 2 dagen in de creche"!
    Ze bondt toen direct in, je moet wel zorgen dat je zelf de touwtjes in handen houdt vindt ik hoor, het is jullie kindje!

succes meis!

jette

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    heeeeeeeeeeeel herkenbaar
    wordt er ook dikwijls gek van
    ik ga ook steeds minder naar haar toe (schoenmoeder) gewoon door bepaalde opmerkingen. het moet ooit wel een keer bespreekbaak worden gemaakt denk ik

succes

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik denk dames eerlijk duurt het langst
    en echt eerst zal de regen komen maar daarna komt er zonneschijn en wordt het alleen maar beter en beter

vb kijk na mij en mijn vriendin doordat ik niks zei en zei dus ook niet waren we elkaar bijna kwijt als vriendinnen want echt je gaat je aan de domste dingen ergeren die normaal niet zo op zouden vallen maak het bespreek baar

echt het doet wonderen

en bar nog even en we willen mee profiteren met je succes kwa sieraden hahahaha

nou ga zo op ziekenbezoek bij een collega ze heeft een lichte beroerte gehad en is nog maar begin 30 bah echt naar

maar ze is sterk en komt er goed bovenop

liefs miriam iedereen fijne avond

o ja vergeet ik helemaal welkom momhairy

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hier de bekende krampen voor de ongi dus toch zet het denk ik door de ongi volgende week

hoop bar dat het er bij jou tot op heden beter uit ziet en dat ik toch nog ongelijk krijg maar mijn gevoel zegt echt over en uit deze ronde nu hopen dat dan die ongi maar snel aandient

liefs miriam

17. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Wat jammer miriam,ik lig momenteel goed beroerd op de bank.Snot en snot verkouden,hoofdpijn,keelpijn,oorpijn,verschrikkelijk koud.Denk dat ik een griepje te pakken heb.

Denk ook hier geen goed nieuws,voel geen enkel teken van een eventuele zwangerschap.

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bar we gaan samen de next rond in wat balen dat je je zo slecht voelt bah bah

hoe is het vandaag met je nog hoofdpijn? en grieperig

heey heb je site even weer beken mooie foto's nou hoor met je nieuwe model

greets miriam iedereen fijn weekend

19. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Miriam,wat balen dat bij jou de kansen deze keer echt gevlogen zijn.Volgende keer beter.Ik moet morgen ongi worden,ben meestal tot op de dag nauwkeurig.Dus ben benieuwd.En anders samen maar op naar de volgende ronde.Beter samen dan alleen.

Vandaag voel ik me wel weer wat beter.Alleen verschrikkelijk moe,vannacht om 4.00 sliep ik nog niet,zo vervelend een verstopte neus!En zodra ik op bed lig moet ik hoesten.Word er niet echht vrolijk van.En overal spierpijn van het hoesten.Maar ja,er zijn ergere dingen zullen we maar denken.

Leuk dat je mijn site weer bekeken hebt.Het is wel hetzelfde model hoor alleen zomerfoto's.Vind ze wel erg goed gelukt moet ik zeggen.

ook van mij iedereen fijn weekend.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hallo, kom even kijken hoe het met jullie gaat maar ik lees dat de volgende ronde zich heeft gemeld? Jammer zeg maar komt goed. Mijn duimen blijven draaien.

Heb niet zo veel tijd om te schrijven want ga zo Sarah halen, die had afgelopen nacht weer een wakker uurtje, jee zeg, vindhet ook moeilijk wat dan te doen, na een half uur heb ik haar maar bij me in bed gelegd en zo is ze toch in slaap gevallen. Moet alleen geen gewoonte gaan worden.
    Voel je ook wel zo´n nacht. Van het weekend was ze elke keer om 5.30 wakker. Heb toch even utgelegd dat dat niet de bedoeling is maar kreeg alleen een mooie glimlach terug.

Verder alles oke met jullie allemaal?

Liefs Anette

Deel Deze Pagina