dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Oh annette,

Wat balen zeg dat ze zo vroeg wakker is !Maar ik kan je geruststellen,jesper is nu 2 en ik kom er achter dat dit gewoon fases zijn.Meestal is het van tijdelijke duur.

Miriam,ook hier weer geen goed nieuws.We gaan gewoon weer samen naar de volgende ronde!

groetjes bar

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey bar balen meid je blijft toch wel ergens hopen he,

maar bij mij is het er nog niet alleen de krampjes zijn zo dat ik zeg het is echt van de ongi dus vrijdag ben ik gewoon ongi

maar nu nog niet sorry voor de verwarring dames

hier een dip weer gehad gister slecht geslapen vanacht ben nu doodop en moet 8 uur werken
    nou kijken wat het wordt.

Heb zo geen kracht meer in mijn lijf het is er uit heb het gehad en de spanning voor de ongi het nieuws van die voetballer en de angst voor als het toch wel raak is.

ja het is net te veel allemaal en dan vraag ik me ook direct weer af is het wel verstandig om nu bezig te zijn en te blijven om zwanger te worden want ik heb nog zo vaak huilbuien ik weet het niet meer momenteel.

ik moet maar eens even kijken hoe het gaat als ik echt ongi wordt hoe mijn gevoel dan is en of ik gezellig ben of een groot chaggerijn

woensdag ochtend ga ik na mijn huisarts toch nog even praten en kijken of hij iets kan doen of betekenen voor me

heb weer veel hoofdpijn door het denken
    dus hoop dat hij iets voor me kan doen.

liefs miriam

3. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Oh miriam,

Sorry dan had ik het inderdaad niet goed begrepen.
    En wat vervelend weer dat je niet lekker in je vel zit.Ik denk dat het heel verstandig is om even bij je huisarts langs te gaan.Even proberen weer alles op een rijtje te krijgen.Suc 6!Als er iets iets kom je maar weer hier terug!

liefs bar

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, hier ben ik dan.
    Een hele tijd geleden he. Druk druk druk ik heb een weekje weg geweest voor het goede doel, nu hebben we ook de hele badkamer gerenoveerd, letterlijk alles, dit begint stilaan op z'n einde te lopen.

Gisteren hebben m'n schoonouders samen met m'n man en zoon de tuin onderhanden genomen want dit deed ik altijd en mag van de gyn niet meer, moet trouwens rust houden.
    Voel ook goed dat de rust z'n werk doet en lang staan en rondwandelen is niet meer aan me besteed. Heb rust voorgeschreven gekregen omdat ik contracties had en de gyn hoopte ze zo te kunnen bedwingen.
    Niet altijd even gemakkelijk met een man die veel moet werken en kinderen in huis.
    Maar voor de rest gaat alles lekker, de kleine is volop aan het stampen nu ik recht zit, niet naar z'n zinnetje precies.
    Vandaag heb ik de geboortelijst met ventje gaan leggen en hebben we de geboortekaartjes gekozen want ondertussen weten we wat het gaat worden ;) Maar dat blijft een verrassing. ;)
    Nu is het echt terug bankhangen, heb veeeeeeeel buikpijn en heb weer contracties.
    En dames hoe is het met jullie?

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Ben veel te lang niet geweest, het is nog drukker dan eerst! Vorige week maandag hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, en de hele week + weekend geklust. Langzaam aan begint het vorm te krijgen, de kamers van Guus en Thijs zijn al bijna af, ze zijn begonnen met de toiletten en de badkamer en volgende week komt de keuken. Afgelopen maandag moest ik naar Parijs, en toen ik 's avonds thuiskwam was Neekeman alweer op weg naar Z-Frankrijk voor een driedaagse meeting. Het gaat maar door! Maar met de jongens gaat het helemaal super, Guus doet erg z'n best om te kruipen en zit al veel op handen en knietjes maar schuift nog vooral achteruit. Thijs is toe aan wat anders! Duurt niet meer lang...

Ik kan nu niet alles teruglezen, dus begin maar met reactie vanaf deze pagina.

Anette, Jette, heel herkenbaar! Daar stoor ik me ook mateloos aan en het is afgelopen vrijdag weer eens fout gegaan. Een jaar of drie geleden dacht ik dat ik ze zo goed kende dat ik alles kon zeggen, dus ik heb rustig uitgelegd waar ik mee zat (elke keer als we daar waren: "als jullie in het noorden zouden komen wonen..") maar toen sprongen ze uit hun vel en sindsdien houd ik mijn mond. Afgelopen weekend waren mijn schoonouders hier om op de jongens te passen. Het ging meteen vrijdagavond al mis, toen wij probeerden uit te leggen hoe ze het beste de dag konden indelen voor Guus, maar nee, ze hadden zelf kinderen gehad dus oma ging wel alleen oppassen (hebben we dus verboden) en zij weten heus wel hoe ze met de kids moeten omgaan. Grote ruzie, uiteindelijk was ik de bemiddelaar, ze heeft tot zondagavond niet met mijn man gesproken... Zondagavond zaten wij dus met twee overgestimuleerde kids, Guus wou opeens weer 's nachts drinken en Thijs kon niet slapen. Ook komen we erachter dat ze Thijs vol hebben gestopt met snoep (zondag alleen al in elk geval appeltaart, Dora koekjes, chips en een ijsje...). En nu wil mijn schoonmoeder dus elke maand alleen komen oppassen. Dat vind ik niet goed, ze kan Thijs niet eens tillen! En bovendien is het niet makkelijk met twee kleintjes. Eens kijken of dit nog doorgaat... Tegen mijn ouders kan ik alles zeggen, ze vinden het niet altijd leuk maar accepteren dat wij het voor het zeggen hebben. Schoonouders kunnen we niet eens aanwijzingen geven, ze vatten alles op als kritiek, en ze luisteren niet - citaat: "we weten wel dat we geen kadootje voor je mogen meenemen Thijs, maar we doen het lekker toch..." Sorry ik hou erover op.

Miriam, toen ik het nieuws over die voetballer hoorde dacht ik meteen aan jou. Verschrikkelijk... Ik ben er echt dagen door van slag geweest, terwijl ik het zelf niet eens heb meegemaakt, zo laat in de zwangerschap. Al je dromen in een keer weg... Bah. Hou je taai!

Barbara, is het al echt game over of verwacht je het alleen maar? Bij mij zeiden krampjes niks...

Ik duim in elk geval voor de dames die graag zwanger willen worden, het is jullie gegund!

Zico, fijn dat het bij jou allemaal goed gaat, ben benieuwd wat het wordt! Geniet ervan.

Hoe is het trouwens met Corien en Chantal?

Knuf voor allemaal, Neeke

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi neeke,

jullie zijn goed bezig he in jullie nieuwe huis, wel vermoeiend he, klussen, kids, werken, pfff ik hoop dat jullie snel met de voetjes omhoog kunnen gaan liggen, hebben jullie een planning wanneer het klaar moet zijn!

Tjonge jij hebt "moeilijke" schoonouders hoor, wat vindt neekeman hiervan?

Mijn ouders zijn niet zo moeilijk gelukkig, als ik zeg hoe ik het wil doet mijn moeder het ook zo (tenminste dat denk ik ha ha ha) neem nou deze week sinds afgelopen weekend slaapt dominique s'morgens langer zo ongeveer tot 7 uur / half 8, toen mijn moeder kwam oppassen wilde ze haar dan direct meenemen in de kamer maar ik heb haar gezegd dat ik dat liever niet had, ik wilde dat ze haar in de slaapkamer verschoond en daar ook haar fles zou geven en haar daarna nog weer in bed zou leggen, en zo gezegd zo gedaan en toen heeft dominique nog anderhalf uur geslapen :confused: lijkt me heerlijk straks als ik zelf thuis ben om na de voeding nog even een uurtje te slapen, dus dat heeft ze ook gedaan.

Het enigste discussiepunt is straks de winterperiode, dan wil mijn moeder graag dat dominique bij hun komt slapen........ dat verhaal had ik al verteld he, nou dat doe ik dus gewoon niet, ja maandagavond is geen probleem maar donderdagavond doeik dat niet, gaat ze dan moeilijk doen dan gaat dominique gewoon 1 extra dag naar de chreche.

1 ding nooit vergeten jij bent de moeder, jij bepaalt!

Jette

7. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    neeke,wat een drukte bij jullie zeg!Misschien heb ik iets gemist maar waarom moeten jullie zo vaak naar het buitenland?In ieder geval succes met het huis.Hier zijn de kansen echt weer bekeken.Ben weer gewoon ongesteld.

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    even kort heb nu geen tijd meer maar bar
    iedereen was zeer lovend over de sieraden bedankt heb een onwijs mooie dag gehad en als je dan complimenten krijgt dan groeit het zelfvertrouwen.

ps ben nog niet ongi dus snap er niks van waarom was de test dan negatief.
    nou ja afwachten nog maar

9. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Fijn om te horen dat de sieraden in de smaak vielen!Je hebt ze wel doorverwezen naar de site he?
    Heb het momenteel erg druk met de verkoop,heb geadverteerd in de nieuwsbrief van sanoma uitgevers en het liep daarna storm.Zelfs zo erg dat de website enkele uren overbelast was!

Tja en die ongi zal of dan nog wel komen of je hebt te vroeg getest.In ieder geval duim ik voor je!

groetjes bar

10. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam, ik hoop dat je te vroeg getest had! Kan heel goed natuurlijk. Ik duim voor je!

Barbara, we zitten allebei in de verkoop en hebben dan regelmatig met alle verkopers in Europa een meeting van een paar dagen. Verder is mijn gebied m.n. Duitsland dus dan ben ik nooit zo lang van huis.

Veel liefs allemaal!

Neeke

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    en miriam, hoe lijkt het bij je, benje nog ongie geworden of niet?

jette

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, ik lees dat je niet ongie bent geworden, hoe is het nu?

Sorry dat ik jullie weer heb verwaarloosd, ik ben totaal op, Sarah slaapt weer slecht, heb zelf nu nachten van 4 uurtjes. En een ontsteking in mijn schouder, vandaageenspuit gehad en de pijn neemt dan eerst even toe. Dus aankomende nacht weer geen succes vrees ik.
    Verder is Sarah een schatje, doet het heel goed (behalve slapen dan, vind ze denk ik jammer van de tijd, is natuurlijk veel liever bij mij maar dat snappen jullie wel ;) )

Jette, kan ook wel een beetje rust geven als je Dominique in de winter een nachtje laat logeren. Kun je heerlijk slapen en rustig naar je werk al begrijp ik dat 2 nachten misschien wel wat veel zijn. Ik denk dat jullie daar vast een goede oplossing voor kunnen vinden.

Marla, bij jou ook alles oke? Eist kleine Famke nog steeds veel tijd of is het rustiger geworden?

Er huilt er eentje nu wel heel hard, ga even kijken.

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    kweet niet anette of ik dat doe, ik bedoel dit niet vervelend hoor maar ik hoef dominique niet weg te brengen om een goede nachtrust te krijgen, ik leg haar zeven uur in bed dan slaapt ze binnen 10 minuten en wordt s'morgens tegen zeven uur wakker, dus daarvoor breng ik haar niet weg, als ik dat zoudoen doe ik het voor mijn ouders.
    Maar dat zien we nog wel!

Hoe kan dat nu dat sarah zo weinig slaapt? is er een oorzaak aan te wijzen?

jette

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    geen idee Jette waarom ze zo slecht slaapt, ik hoop maar op een sprongetje. Ze heeft ookgeen honger of zo. ZOu het kunnen dat ze overdag te veel slaapt?

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja das moeilijk te zeggen waar het aan ligt, je kunt haar ook moeilijk overdag wakker houden, bij ons gaat het ongeveer zo, ze wordt tegen zeven uur wakker, krijgt ze de fles, dan gaat ze weer naar bed tot een uur of negen, dan komt ze in de kleren, fruithapje, spelen, of wandelen eigenlijk slaapt ze dan niet meer, tegen 11 uur fles, tegen 12 uur naar bed, ze slaapt dan gemiddeld anderhalf tot twee uur, dan van bed, spelen, of weer wandelen, tegen drie uur fles, daarna in de box spelen, tegen vijf uur groentehap, daarna vaak nog klein slaapje van een uurtje, tegen half zeven in bad, zeven uur fles, half 8 naar bed.

Ik vindt dat dominque ook best veel slaapt, maar gelukkig slaapt ze s'nachts goed door!

Hoeveel slaapt sarah dan per dag?

Jette

16. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Miriam,

Waar zit je?Ben zo benieuwd!

groetjes barbara

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bar heb vanmorgen weer getest weer negatief nog steeds geen ongi te bekennen.

heb de ha gebeld en het ziekenhuis wat te doen
    en antwoordt dom afwachten een hele week lang kijken of de ongi toch komt en anders over 1 week weer opnieuw een test doen nou ik ben het zat.

ze zeiden ook heel duidelijk dat als er negatief uit komt dat ik waarschijnlijk echt niet zwanger ben en ik me daar maar aan moet vast klampen maar er is een stukje in mijn lijf dat dat niet wil want waarom ben ik dan niet ongesteld

tjee voor jaren terug dacht ik dat zwanger worden heel anders zou gaan. maar beslist niet zo

liefs miriam

18. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Nou miriam,wat een verschrikkelijke onzekere tijd zeg!Ik zou ook graag duidelijkheid willen.Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!Ik duim voor je mee dat het goed afloopt!Suc6!

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he bah miriam, ik wil je heel veel sterkte wensen meis, de komende dagen!

jette

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, vervelend zeg, ik hoop voor je dat je snel duideijkheid hebt, niet leuk zo. Dikke knuf!

jette, Sarah heeft nog neit echt een duidelijk slaappatroon, meestal rond half 7 wakker, flesje, rond 8 uur naar bed tot 10 uur, flesje, en dan is het een groot vraagteken, elke dag een verrassing maar wel is het zo dat het sinds deze week weer beter gaat met slapen, vanochtend zelfs half 8 en ik maar om 6 uur opgestaan zodat ik me nog even kon douchen, haha, wat een muts ben ik toch.

Ik stop nu, kom vandaag denk ik nog even lang, moet naar de tandarts want mijn verstandskies gaat eruit, brrr

Deel Deze Pagina