o ik ben even een beetje van slag werd vanmorgen wakker door de rot muggen en kon niet meer slapen toen naar het toilet en weer een test gedaan en dames heel heel heel licht een streep moet je echt heel goed kijken ergens ben ik bang dat het gezichtsbedrog is maar ik zie heel vaag een lijntje en dat houdt in de er negen spannende maanden wellicht toch echt aan gaan komen ben heel blij vind het ook heel eng en ben even iets van slag maar moest het even bij jullie kwijt liefs miriam
Miriam, Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen!Ik geloof wel dat je van slag bent.Nog even wachten dan op het duidelijke streepje.Je houd me op de hoogte he? liefs bar
ja bar ik hou jullie zeker op de hoogte maar de streep is er zeker ben in het daglicht buiten gaan staan en daar zie je de streep iets beter nu weet ik dat ik in ieder geval hcg aanmaak en dat ik dus zwanger ben nu nog een paar dagen wachten en dan weer een test denk ik maar ik ben wel blij hoor
dank je meid en je wilt niet weten hoe blij ik ben dat er iemand al online is want ik spat bijna uit elkaar en moest het kwijt vanmiddag mijn man vertellen dan komt ie uit het werk ga niet bellen o meid dit is te mooi om waar te zijn
Je hebt geluk dat ik zo vroeg ben,moet zo gaan werken namelijk.Geniet er lekker van vandaag!Ben benieuwd hoe je man gaat reageren.
hey mir, ik had op het andere topic al gereageerd, ik ben zo blij voor je, ik begrijp dat je de streep nu duidelijker ziet, ohhhh dat zou geweldig zijn, mijn duimen draaien overuren voor je!@! ik hoop het zo voor jullie, wat zei bart? jette
oh Miriam, kwam even kijken of je al meer weet en wat blijkt? De streep is duidelijker. Ik duim ook heel hard voor je, wat zei Bart en heb je kunnen wachten met het nieuws? Dikke knuffel Liefs Anette
bart is voorzichtig blij moest nog wel een nieuwe test van hem doen dus dat gaat dit weekend gebeuren en toch ben ik dan weer bang dat er niks te zien is stom he maar voor nu nog hier bij mij ongeloof en blij
vanmorgen de digitale test van clear blue niet zwanger dus geef het op zal wel een maand overslaan of het komt heel heel laat op gang maar dames denk niet dat ik zwanger ben ook al wil het zo graag en zo graag geloven dat de testen het niet juist hebben moet dit even een plekje gaan geven nu liefs miriam
Miriam,wat een tegenvaller dan he!Maar laat je niet kisten,ik wacht ook alweer vanaf maart/april.We gaan er gewoon weer samen voor hoor!Enne,een zomerbaby is erg leuk hoor.Weet er alles van met jesper.Nog even geduld,maar sterkte voor de komende dagen. liefs bar
tot een eind conclusie gekomen en dat is dat ik niet zwanger ben. ik ga hier vol vanuit had gister ook iets roze in het afveegpapier de ha zegt hele vroege miskraam wellicht ik wil hier niet bij nadenken. gewoon niet. ik wacht met geduld mijn ongi af en als het woensdag er niet is moet ik bellen de ha vond me sterk en gaf aan dat dit een juiste inslag is hierdoor wordt je weer rustig ook van binnen en als er door stress iets uitblijft komt dat nu vaak ook goed. wel moet ik realistisch blijven hij vond de test wel positief maar zegt het kan dus ook echt mis gegaan zijn heel vroeg. hou hier rekening mee voor je eigen gevoel nou die molen je wordt er niet goed van ik ga gewoon met bar mee op na een nieuwe kans nieuwe ronde iedereen fijn weekend liefs miriam ga vandaag lekker weg heb geen zin om thuis te zitten dus gaan er op uit.
Hallo, hallo, ik ben weer terug van weggeweest (vakantie op de Veluwe). Allereerst, jeetje Miriam, wat wordt jij qua emoties van het ene naar het andere uiterste geslingerd. Lijkt me zoooo afschuwelijk als alles erop wijst dat je zwanger bent, en je dan toch een negatieve digitale test hebt en wat roze afscheiding. Zou er toch niet een klein kansje zijn dat je toch......? Ik hoop het zo enorm voor je! Ik begrijp wel dat je er nu maar vanuit gaat dat je toch niet (meer) zwanger bent. Echt enorm kl......! Ik hoop toch nog op een wonder! En Barbara, jij bent zo te lezen ongi geworden. Echt balen voor je, hoewel ik weet dat je ervan uit ging dat het deze maand niet raak was. Wel heel gaaf dat je sieraden zo goed lopen. Je zult wel hard moeten werken om weer een nieuwe voorraad te maken, toch? (hihi) Anette, fijn dat Sarah weer wat beter slaapt. Famke heeft na haar ochtendslaapje ook geen echt slaapritme overdag. Ik heb wel eens begrepen dat dat vanzelf komt. Zelfs op de creche zeiden ze dat ze de kleintjes zelf maar lieten aangeven wanneer ze wilden slapen. De laatste tijd heeft Famke overdag niet veel geslapen, maar meestal gaat het 's nachts wel goed. (alleen om 04.00 uur vannacht wilde ze spelen). Neeke, je bent een drukke dame! Wel heel erg vervelend dat jullie een aanvaring met je schoonouders hebben gehad en wat raar dat ze totaal geen rekening houden met jullie wensen en dat ze juist expres er tegen in lijken te gaan. Tegen je eigen ouders kun je inderdaad veel meer zeggen dan tegen je schoonouders. Echt super rot voor jullie. Hopelijk komt het toch goed en houden je schoonouders iets meer rekening met jullie. En Jette, een dikke knuffel voor Dominique. Hoe gaat het nu met Jetteman? Hoe is zijn 2e sessie bij de para-psycholoog verlopen? Chantal, hoe gaat het met jouw zwangerschap en je bolle buikie? Wij zijn dus net terug van vakantie en hebben het echt super leuk gehad met zijn drieen. We zaten in een huisje in Hoenderloo en merkten dat Famke het geweldig vond om daar te zijn en ze was natuurlijk helemaal blij met alle aandacht (de hele dag door!) die ze daar kreeg. Jullie zullen het niet geloven, maar ze heeft in de vakantie haar eerste tandjes gekregen! (2 tandjes onder) Ze heeft er relatief weinig last van gehad, maar poept alleen groen, zevert veel en had op een gegeven moment wel last van drinken en sloeg zomaar 3 maaltijden over. Liefs, Marla
Hee lieve dames, Anette, hoe is het nu met jou en met Sarah? Slaapt ze weer wat beter 's nachts? Zij is niet de enige die nog niet direct een goed ritme heeft hoor, ik denk dat het bij Guus ook wel tot een maand of 5 duurde. En nu nog heeft hij regelmatig opeens een heel ander slaappatroon. Hij krijgt ook nog steeds een fles 's avonds laat. Soms heeft hij om zeven uur (na de avondhap) geen zin meer, maar ik durf die van elf uur nog niet over te slaan, veel te bang dat ik er dan 's nachts weer uit moet! Hoe ging het met je verstandskies trouwens, en de ontsteking in je schouder? Wordt wel tijd dat het nu eens wat rustiger wordt voor jullie! Miriam, hoop dat je nu in elk geval duidelijkheid hebt. Wat een onzekerheid! Ik duim voor je meid. Marla, heerlijk een weekje vakantie! Mooi gebied he . En wat is Famke vroeg met tandjes! Misschien juist wel fijn, Thijs was vrij laat (ruim 8 maanden) en heeft er erg veel last van gehad. Guus heeft dit weekend 2-3 keer per dag een poepbroek in de raarste kleuren en geuren dus ik heb zo'n idee dat er wat aan staat te komen. Jette, wat is die Dominique braaf zeg! Ongelofelijk wat een super ritme! Kan me voorstellen dat je haar niet ook nog twee nachten wil missen als je ook al werkt. Compromis dus zoeken zeker? Barbara, hoe was je vakantie eigenlijk, heb ik helemaal gemist! Chantal, Corien, ben benieuwd hoe het met jullie is. Hier nog steeds druk met verbouwen, de kamers van de jongens zijn zo goed als af, die van ons maken we hopelijk dit weekend ver af. Keuken is geplaatst, toiletten, badkamer maken ze morgen af. Beneden is alles gestuct - mooimooimooi! Ik merk wel aan Neekeman dat het hem niet in de kouwe kleren gaat zitten dus ik heb besloten dat we de boel beneden gaan laten verven - dan maar een jaartje wachten met mooie lampen enzo, het scheelt zoveel werk en stress, dat is het me wel waard. Dus de schilders komen eind deze week. We hebben ook al een muur tussen garage en berging gesloopt, ook veel beter nu. En er is nog een hele lange lijst klusjes, maar een flink deel blijft nog even liggen. Het wordt volgens mij wel prachtig. Heb er veel zin in! Heel veel liefs voor allemaal, dikke knuffel, Neeke
Hier ben ik weer,heb vandaag de hele dag op de braderie gestaan met mijn sieraadjes!Het was heerlijk weer.Hoop dat iedereen lekker genoten heeft van het weer.Doet een mens goed. Miriam,zo is dat,we gaan er samen weer voor!Hoop wel dat al die ellende nu achter je ligt en dat de zon voor jou eens mag gaan schijnen.Op de toekomst! Marla,fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie gehad hebben.Kan je weer even op teren he?!En niks is zo fijn om even lekker met je gezinnetje weg te zijn.Tenminste zo ervaar ik dat.Qua sieraadjes heb ik inderdaad 2 super drukke weken gehad.Had op sanoma-uitgevers geadverteerd en het liep hier storm.As woensdag nog een party en dan word het weer even rustig.Je zult misschien al wel weer op de site gezien hebben dat er weer veel nieuws is bijgekomen.Tja,dat moet als je zoveel verkoopt.Enne ja,die ongi was niet echt een verrassing hoor.Als ik in oktober nog niet zwanger ben denk ik dat het me zwaarder gaat vallen,we zullen zien. Neeke,wat fijn dat jullie huis lekker opschiet,dan krijg je denk ik ook steeds meer zin .Wonen jullie er al wel?Ja een nieuw huis is denk ik niet zomaar iets,echt alles moet gebeuren.Onze vakantie was lekker geweest hoor.Heerlijk genoten,lekker all-inclusive.Alleen jammer dat er af en toe wat regen viel en dat het zwembad ijskoud was,maar ja,verder mogen we niet klagen.Jammer dat vakantie altijd weer zo snel om is. Liefs bar
He miriam wat jammer had zo voor je gehoopt,...... nou ja het was misschien ook wel heel snel...... maar ja je hoopt toch altijd en het is ook altijd weer een teleurstelling als het niet zo blijkt te zijn he? Maar toch vreemd je had toch een lichte lijn? Tjemig wat heb ik een zondag achter de rug, we zouden naar vrienden van ons, dus zo gezegd zo gedaan, na dominique haar half 11 fles hup in de auto en op pad, het is bijna een uur rijden maar ging prima mevrouw sliep vrij snel. Daar aangekomen was dominique een beetje uit haar gewone doen, ze vondt het allemaal niet zo grappig en ik had het gevoel dat ze het allemaal wel heel druk vond. Nou ja wij broodje gegeten dominique fruit, ging prima, geprobeerd om haar even in bed te laten slapen, ja zeg gieren en brullen, dus haar er maar weer uit gelegd en op het speel kleed, gieren en brullen, camping bedje naar beneden gehaald gieren en brullen, poepluier, daarna gieren en brullen tjemig gezellig hoor een middag weg. Mevrouw was doodop wreef zich constant in de ogen maar kon de slaap niet vatten. Jetteman heeft haar op de arm genomen en toen was ze gelukkig stil maar nog steeds doodmoe. Toen de fles, ik dacht haar daarna wel even weg kon leggen hmmm niet dus, toen we aan het eind van de middag weg gingen slilep ze vrij snel in de auto, thuis gekomen in bad en fles en naar bed, zou je denken dat ze vrij snel zou slapen niet dus weer gieren en brullen, snap er niets van. Na een dik uur speentje geven, handje vasthouden etc. viel mevrouw eindelijk in slaap maar ze is wel 5 x wakker geweest! tjonge gezellig hoor eventjes weg ! He marla fijn dat je er weer bent, had je al gemist, fijn dat het zo mooi was de vakantie apart he om zijn drietjes weg te zijn, eindelijk een gezin. Wij gaan aankomend weekend nog weg, naar de hellendoornse berg in een luxe huisje van landal, heb er echt zin in dan hebben we heerlijk drie weken vakantieeeeee! liefs jette
Hoi meiden hier is het toch niet goed gegaan, blijkt toch wel zwanger te zijn geweest de test die posi was geeft duidelijk hcg aan maar ben nu behoorlijke stolsels aan het verliezen en heb krampen dus helaas weer niet. zit er even echt helemaal door nu de angst de hoop de twijfel dan de posi test dan even de roze wolk en vervolgens donder je er kei hard vanaf om weer in de realiteit terug te komen. nee dit is zo kl*te iedereen knuffel liefs miriam
dus toch weer een mk? pfff meis dit is weer in en in triest! Is er een medische verklaring voor dat jij wel erg vruchtbaar bent maar dat het dan mis gaat? veel sterkte meis! dikke knuff jette