dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam, veel sterkte! Niet leuk :( :( :(. Ik denk aan je meid.

Dikke knuffel, ook voor de rest,

Neeke

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Jette, zo'n dagje hebben wij ook wel eens gehad met Thijs hoor! Dan hebben ze zoveel indrukken gekregen, en dat moet allemaal verwerkt worden. En tsja, dat gaat dan door dat hoofdje en houd het slapen tegen... Pas als het altijd zo zou gaan zou ik overwegen om het anders aan te pakken, maar het was vast gewoon een keertje net teveel, gaat volgende keer vast veel beter!

Liefs Neeke

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Miriam, wat erg voor je. Niet leuk zo. Ik had het zo gehoopt voor je. Dikke knuf meid.

Jette, zo´n dagje is niet leuk maar inderdaad miscshien even te druk geweest of zo. Kun je haar dan ook niet op de een of andere manier zo vasthouden dat ze bij een van jullie in slaap valt?
    Hopen dat het niet al te vaak voorkomt.
    Verder wel alles oke? En alvast een fijn weekend

Marla, doet je goed zo´n vakantie. Er even heerlijk tussenuit, even nieuwe energie opdoen.
    Bij jou ook alles goed?

Barbara, super dat het met je sierraden zo goed loopt. Hoe ben je op het idee gekomen om te adverteren? Vind ik wel een hele goeie.

Neeke, druk met de bouw lees ik. Is ook zo ontzettend veel werk en soms is het zo fijn om dingen uit handen te geven, misschien helemaal zo slecht nog niet. Krijg je even een beetje rust.

Sarah slaapt steeds beter, vannacht werd ze om 4 uur wakker en heb haar om half 5 even uit bed gehaald, ze had het daar iets te gezellig. Toen ze sliep weer terug gelegd en ik werd om half 8 wakker, heerlijk zeg. Dit is al de derde keer sinds het weekend.
    En ze is ineens terug gegaan van 5 naar 4 flesjes.

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette hardstikke mooi toch meis, dat sarah zo veel beter slaapt, raar is het he dat ze ineens van 5 naar 4 flessen gaan, ik had ook gedacht dat dit veel meer stapsgewijs zou gaan.

Moet zeggen dat dominique de laatste drie dagen een beetje huilerig was, niets was goed en leuk, maar ik geloof dat ze er nu weer een beetje door is, wel kan ze "ineens" veel meer, ze drukt haar achterste heel hoog, draait zelf op haar zij en draait dan ook door op haar buik.
    Ook kan ze haar speentje uit haar mond halen en er weer in stoppen.
    Tja dit zijn ook enorme indrukken natuurlijk, logisch dat je daar een beetje door van slag raakt!

:)

Miriam hoe gaat het nu met je?

liefs
    jette

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh nee, lieve Miriam, ik vind het allemaal zo vreselijk voor je! Verdorie dit er ook nog eens bij. Ik heb net op je eigen topic gereageerd. Ben er echt even stil van en begrijp zo enorm dat je je kl... voelt en het even niet meer ziet zitten. Lucht je hart maar bij ons zo veel als je nodig hebt!

Wow, Neeke, jullie hebben al veel gedaan in jullie huis. Ik kan me voorstellen dat je het boven laat verven, want een leven met 2 kleine kinderen is al zo druk. Klinkt inderdaad alsof Guus ook tandjes krijgt. Om eerlijk te zijn mocht Famke best wat later zijn met haar tandjes, omdat de BV nu best pijn doet. Ik voel ze helaas echt. Ze beet vandaag ook nog eens met die vlijmscherpe mesjes in mijn neus. Heb helemaal een rode plek aan de onderkant.

Hey Barbara, wat grappig dat het momenteel storm loopt op jouw site. Inderdaad een erg goed idee om bij Sanoma te adverteren. Ik ga zometeen snel even op je site kijken naar je nieuwe sieraden. Gelukkig maar dat je niet al te teleurgesteld was over je ongi. Ik hoop echt dat de voorspellingen bij jou uitkomen!

Jette, wat apart, zeg, dat Dominique zo enorm moest huilen afgelopen zondag. Ik dacht eigenlijk meteen aan een groeispurt, maar dat komt vast omdat ik vandaag nog wat in het Oei ik Groei boek heb gelezen. Inderdaad opvallend dat ze nu zo veel meer kan. Het kan natuurlijk ook van te veel prikkels komen, zoals de anderen al opmerkten.
    Gaaaaaf dat je naar dat Landal park gaat komend weekend en nog wel in een luxe huisje! Met afwasmachine neem ik aan? (die heb ik stiekem wel gemist vorige week ;))

En Anette, was Sarah dan midden in de nacht aan het spelen in haar bedje? Famke kan tegenwoordig bij de spijlen van haar bed en soms horen we na de nachtvoeding haar handjes erlangs gaan en speelt ze zo nog wat. Fijn, joh, dat je zelfs tot 07.30 uur kon uitslapen! Ga zo door, Sarah!

Chantal, bij jou nog alles goed?

Nogmaals lieve Miriam, alle sterkte van de wereld toegewenst. Ik hoop maar dat je snel weer terugbent!

Hier nog alles goed. Ik word alleen wel wat somber van het weer. Over een kleine 2 weken ga ik weer werken. Aan de ene kant heb ik er wel weer zin in, maar aan de andere kant zie ik er ook wel wat tegenop..... Hopelijk blijft de BV dan goed gaan, dat is mijn grootste zorg, omdat Famke nog steeds niet uit de fles drinkt.

Liefs,
    Marla

6. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Annette,ik kreeg iedere dag de nieuwsbrief van www.oleuk.nl in mijn mailbox.Daarin staan iedere dag 2 aparte site's.Dus ik dacht,daar moet ik een keer in staan.Dus direct gemaild met sanoma of ze dat iets vonden,en...ze waren dol enthousiast.Ik verloot daar een armband.Dus zodoende kwam het idee.Inmiddels is die nieuwsbrief naar 23.000 emailadressen verstuurt!En daar komen nu nog dagelijks nieuwe bestellingen van binnen.

Hee Marla,leuk dat jij mijn site weer even gaat bezichtigen!Komt regelmatig nieuwe collectie op.Enne...die paar maandjes kan ik nog wel geduld opbrengen hoor,maar dan hoop ik ook echt dat het in september raak is,vind het dan wel lang genoeg geduurt hebben.

Even in het algemeen,mijn vriendin is vandaag in leiden geweest.Ze hebben nu van een drieling een tweeling gemaakt.Echt heel zielig hoor en dan voornamelijk hoe dat in zijn werk gaat.Gelukkig heeft ze nog wel een echo met alle drie erop meegekregen.Maar het is niet niks hoor,om zo'n keus te moeten maken.Ze hoopt dat ze nu eens kan gaan genieten.Het is ook raar verdeeld in de wereld...

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh Barbara, wat erg voor jouw vriendin en wat een afschuwelijke keuze heeft ze moeten maken. Het lijkt me zo erg om afscheid van 1 baby te moeten nemen, ook al weet je dat het de kansen van de anderen vergroot. Ik hoop maar dat het met de andere 2 helemaal goed is. Heel veel sterkte toegewenst voor je vriendin!
    Ik heb heel snel even op je site gekeken en zag weer wat moois staan. Het setje dat ik ook heel mooi vond, is wel weg. (was die roze ketting met die roze armband, die ook op de site als kopfoto heeft gestaan).

Liefs,
    Marla

8. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Marla,zover ze kunnen zien gaat het met de overgebleven 2 wel goed.Dus hoop dat dat tot het einde zo blijft.Ja hetis echt een moeilijke situatie geweest.Qua sieraden,tja het gaat op het moment super hard.Heb zondag een braderie gehad en morgen weer een party,dus de collectie is op het moment heel wisselend.Welke vond je nu mooi dan?

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Miriam meis, hoe gaat het nu met je?

Ja marla heerlijk hoor een vaatwasser, zonnenbank en sauna en als ik naar buiten kijk zullen we die vaak gebruiken ha ha ha!

Zou kunnen een groeispurt, als ik kijk wat ze ontwikkelt momenteel kan ik me voorstellen dat dit voor haar best heel indrukwekkend moet zijn.
    Maar volgens mij hebben ze dat met vijf maanden toch niet?
    Kijk even in je boek marla als je wilt!

Even update jetteman werk, na weer een week van boetedreigementen, en niet overmaken van geld heeft jetteman zich ziek gemeld, we hebben een document van zijn arts dat hij geen stress mag hebben maar het bedrijf blijft maar doorgaan, nu is het helemaal " leuk" ze hebben gisteren na zijn ziekmelding een betalingsstop aangekondigd, volgens mij mag dit helemaal niet, de fakturen die open staan moeten volgens mij gewoon worden voldaan.
    Ze zijn afgelopen maandag met 2 andere collegas van jetteman voor het gerecht geweest en de rechter vond dat de contractvorm meer weg had van een arbeidscontract dan een franchissecontract en stelde dus voor om deze contracten te ontbinden en dan eventueel nieuwe contracten op te stellen maar dat weigerden ze pertinent.
    Donderdag over een week wordt er uitspraak gedaan, het zou best kunnen dat wanneer er aangetoond wordt dat ze de contracten fout hebben opgesteld er zeer positief nieuws uit komt of nieuwe contracten (die dan natuurlijk NOOOOIT ondertekend gaan worden) of de rechter bepaalt dat ze al die tijd een arbeidscontract hebben gehad maar dat zij dan geen loonbelasting betaald hebben voor al deze jongens, dan krijgen ze een fikse betaling aan hun broek, dat betekent FAILLIET, nou dan hang ik de vlag uit meiden echt waar, het kost ons dan wel zo'n 7000 euro maar dat verrekenend met de fakturen die wij nog open hebben staan zal het op zo'n 4.000 euro uitkomen, en echt dat heb ik er wel voor over!
    Maar goed we wachten af.

Moet zeggen dat jetteman met behulp van de psycholoog er heel rustig mee om gaat :confused: knap hoor!

Jette

10. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Nou jette,wat een ontwikkelingen weer zeg bij je man op het werk.ik geloof dat ik er al lang niet meer tegen had gekunt.werk moet toch ook leuk zijn,en niet dat je iedere dag met tegenzin moet gaan.

Qua dominique denk ik ook dat ze een sprongetje heeft gemaakt.En dat kan heel frustrerend zijn voor jou.Gelukkig gaat het nu weer beter.Succes met alles hoor.

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja ik denk het ook barjes maar dan loopt ze niet in de pas qua leeftijd en sprongetjes, maar als ik kijk wat ze nu allemaal doet!
    Wel is ze nog wat huilerig ik hoop maar dat dit snel wat beter gaat!
    vindt het zo sneu als ze zo'n pruillipje maakt!

jette

12. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Lieve Miriam, heel veel sterkte toegewenst! Ik vind het allemaal zo erg voor je en wens je alle kracht toe samen met Bart! Een dikke knuffel! (om eerlijk te zijn, maar ik me toch een beetje zorgen om je, maar neem de afstand van het forum die je nodig denkt te hebben).

Barbara, toch "fijn" (beetje vreemd uitgedrukt) dat het met de overgebleven babies wel heel goed gaat. Hoe ver je is vriendin nu in haar zwangerschap? Ik hoop maar dat het een beetje met haar gaat.
    Veel plezier aanstaande zondag. Je zult vast wel opnieuw veel verkopen. Hoe ver ben je nu trouwens in je cyclus, of houd je dat liever niet bij? Ik was me na de MK altijd super bewust van mijn eisprong, maar wat wil je ook als je ovutesten gebruikt. ;)

Goh Jette, wat een ontwikkelingen allemaal rondom je man. Ik als leek zou denken dat ze de facturen van geleverd werk verplicht zijn te betalen. Dat zou wel mooi zijn: als iemand zich ziek meld, dan zeg je maar gewoon dat je niet betaalt. Dat lijkt mij heel vreemd en volgens mij ben je in Nederland wel goed beschermd. Maar nogmaals, ik ben maar een leek en heb er geen verstand van. Me2 wel, maar die heeft nu vakantie.
    Dat van die rechtzaak klinkt wel heeeel hoopgevend. Betekent het dat de uitspraak 2 kanten opkan: ofwel het is een ongeldig contract, ofwel het is eigenlijk een arbeidscontract? Kan die man ook in het gelijk worden gesteld? (ik hoop het natuurlijk niet). Misschien is het wel goed trouwens dat er een doorbraak is en dat Jetteman zich ziek heeft gemeld: zo ging het niet langer en ging hij er zelf aan onderdoor. Ik ben wel heeeeel blij voor Jetteman dat hij er zo rustig onder blijft.

Oh ja, wat die groeispurt betreft: het Oei ik Groei boek heeft het over een spurt rond 19 weken (4,5 maand) en de volgende is rond een half jaar. Maar zij gaan wel uit van de vroegst mogelijk tijd dat babies een spurtje hebben en niet van de gemiddelde tijd, dus het zou echt heel goed een groeispurt bij Dominique kunnen zijn. Wat kan ze dan nu inmiddels meer dan eerst? (ben benieuwd) Famke knaagt en knabbelt op alles wat los en vast zit. Ze onderzoekt alles met haar mondje.

Anoek, hoe gaat het nou met Sarah?

Chantal, met jou ook nog alles goed?

En Neeke, kan je de drukte nog een beetje aan? (haha, ik weet het antwoord nu al: een grote JAAAAAH)

Ik ben woensdag zo geschrokken: ik was naar het winkelcentrum gewandeld samen met Famke en keek bij terugkomst niet goed uit: toen ik wilde oversteken, liet een man in een Audi mij voor en ik bedankte hem, maar keek dus niet naar links. Pfffff..... daar kwam dus een vrouw (stom mens!) in een auto aan, die heeeeeel boos op mij was. Ik stond ongeveer aan de grond genageld. Ik vind een aanrijding voor mij zelf niet zo erg, maar voor Famke des te erger. Dus ik trillend verder. Bleven even later de wieltjes van mijn wandelwagen achter een rand van straatstenen hangen, waardoor de wagen 90 graden de lucht in schoot en Famke helemaal boven in het bakkie belandde. Een vrouw in een auto stopte, omdat zij zich ook helemaal lam was geschrokken. Nou anders ik wel. Ik ben echt met ingehouden tranen naar huis gelopen. Echt weer iets voor mij..... domme Marla!
    Maar gelukkig is het goed afgelopen, dat ik het belangrijkste.

Liefs,
    Marla

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nog iets vergeten: Lieve Jette, geniet van je weekendje weg! Enne... wel heel fijn voor jullie om er even tussenuit te zijn. Hopelijk kan Jetteman de boel even helemaal loslaten.

Liefs,
    Marla

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jettet, ik kom jullie een fijn weekendje weg wensen. Geniet ervan samen.

Marla, ingehouden tranen? Pff dat zou ik niet kunnen ik zou van schrik hard beginnen met huilen. Gelukkig is er verder niks gebeurt.

met Sarah gaat het goed, rolt de hele box rond en fruit vindt ze niet lekker tot nu toe.
    Het zitten is weer gedaan en nu wil mevrouwtje alleen maar staan. Ik zeg telkens dat haar lichaampje daar nogniet voor gemaakt is maar ja, het niet-luisteren begint nu al ;)
    Haar schedeltje is nog steeds plat en dinsdag hebben we een meting waaruit gaat blijken hoe erg het is.

Liefs

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Anette, thuis moest ik dan ook meteen huilen en mijn vriend bellen voor wat troost.
    Wat bedoel je met het zitten is weer gedaan? Zitten op de domoseat of op schoot? Probeert ze nu dan haar beentjes onder haar kontje te schuiven? (dat begint Famke nl. ook te doen, maar dat lukt haar natuurlijk voor geen meter). Dus Sarah eet al fruit? Bij BV adviseren om pas met bijvoeding te beginnen vanaf 6 maanden, dus Famke moet nog even geduld hebben. Lijkt me wel echt super leuk om daarmee te beginnen en de reactie van je kind te zien. Geef je nu nog alleen fruit of ook al groente?

Liefs,
    Marla

16. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Marla,
    Mijn vriendin is nu precies 12 weken.Ze heeft gisteren nog een echo gehad en de overgebleven 2 doen het goed.Die hebben er niks mee geleden.

De braderie was afgelopen zondag,het viel tegen,de meeste mensen kwamen voor de rommelmarkt.Dus dat weten we ook weer.Maar via de site daarentegen gaat het erg goed.

Hoe ver ik in mijn cyclus ben houd ik absoluut niet bij.Ik heb echt zo iets van hoe meer je daar mee bezig bent hoe moeilijker het misschien gaat.En dan moet je op geplande dagen...Nee,ik wacht wel af hoor.Zal toch echt wel een keer komen.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Heb misschien een rare vraag

afgelopen woensdag is mijn miskraam ingezet na een korte zwangerschap van bijna 6 weken. De verloskundige en HA zeiden dat ik moest opletten of vruchtje afkwam.. zou ik goed kunnen herkennen tussen de stolsels in. Gisteren zag ik vruchtje, grootte van pinda en ook veel harder dan de stolsels.

Maar vanmorgen had ik nog een keer zo iets.. ben ik dan 2 vruchtjes kwijt? of is het toch iets anders?

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    limmeke meid wat een rot situatie zit je in zeg bah bah bah

het is moeilijk te zeggen wat een stolsel is en wat niet een stolsel is maar je moet je gevoel nagaan, ik heb nu 3 miskramen achter de rug en toen mijn eerste miskraam zich aankondigde heb ik geloof ik 2 keer de verloskundige laten kijken naar een stolsel waar wij echt van dachten dat het ons kindje was.

die miskraam was welliswaar met 13 weken maar toch

nu met 6 weken heb ik ook net een miskraam weer gehad en heb niet een kindje kunnen vinden gewoon onwijze stolels

heel veel succes en sterkte meid

knuf miriam

bij twijfel bellen en informatie vragen

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat is tot 2 keer verloor was geen stolsel, want al die bloedstolsels kon ik echt uit elkaar trekken en dit niet.. was ook anders van kleur en stevig, echt een pinda en hard.

na dat ik dat 2de kwijt was is ook direct het vloeien heel stuk minder geworden.

jij ook al 3 miskramen? bah,. oneerlijk is het soms toch

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja meid drie miskramen en een vroeggeboorte ons dochtertje danique is toen door een infectie te vroeg geboren met bijna 22 weken op de teller

dan lijkt het dat het twee vruchtjes kunnen zijn hoe was je gevoel hierop en ik denk dat je het nooit zeker kunt weten het zal altijd iets blijven wat je denkt maar als je prettig erbij voelt dat het niet 1 is maar twee dan moet je dat ook eren als een tweelingen zwangerschap meid sterkte en ik weet ergens in het diepst van mijn hart dat het ooit goed komt met ons

knuf miriam

Deel Deze Pagina