dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Natuurlijk komt het goed met ons! Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in.. ondanks dat ik gevoel heb dat mijn leeftijd beetje mee begint te spelen.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Natuurlijk komt het goed met ons! Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in.. ondanks dat ik gevoel heb dat mijn leeftijd beetje mee begint te spelen.

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat kan ik me voorstellen meid maar je hoort zo vaak dat dames op latere leeftijd toch gewoon zwanger raken dus ook dat komt goed.

Hoe gaat het nu verder met je?

Hier gaat het minder ik neem dan ook afstand van het forum je blijft welkom hoor bij dood vruchtje de anderen zullen vast wel reageren als je vragen hebt of even je hart wilt luchten

ik moet even tijd voor mezelf nemen en deze laatste miskraam ook een plaatsje geven.

jou wens ik heel erg veel sterkte en kracht en een gezonde baby toe.
    het komt goed liefs miriam

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Limmeke, balen zeg meid, hoe is het nu met je? Zoals Miriam al heeft gezegd, als je je verhaal kwijt wilt of vragen hebt, je kunt altijd hier terecht.

Miriam, Ik wil je veel sterkte toe wensen en je weet het he, als er iets is...... we zijn er voor je. Doe wat jij denkt dat goed is, volg je gevoel. Dat is het enige juiste. Dikke knuf meid!

Marla, ik wilde ook even wachten met fruit tot de 5-6 maanden maar omdat Sarah ineens terug ging van 5 naar 4 flesjes vond ik het wel tijd om ermee te beginnen. Moet zeggen dat hetnog niet echt lukt, ze vindt de smaak nog niet super. Wij geven in de ochtend fruit en soms in de avond (ligt eraan tot oe lang ze slaapt) groente.
    Het scheelt wel dat ze bijna 5 maanden is dus het kan wel. Ze was ook al weken aan het smakken enzo.
    Wat betreft zitten, ze zet haar beentjes nu af en wil graag gaan staan maar natuurlijk is ze daar nog lang niet klaar voor.

Jette, is Dominique intussen weer rustiger geworden? En hoe gaat het met je keine meid en met jetteman?

Liefs Anette

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hi Anoek,

Het gaat wel hier, het vele bloedverlies is eindelijk aan het stoppen.. nu het allemaal uit mijn lichaam is voel ik me wel stukken beter.

Ik moet wel zeggen dat mijn twijfel toeslaat of ik het nog keer aandurf, aan andere kant, de wens op een baby samen met mijn vriend is ook enorm groot.. het is zo dubbel allemaal.

We gaan er ook voor, alleen dit keer vertel ik het hem niet mocht ik weer overtijd zijn, ik wil niet dat hij weer zo gigantisch teleurgesteld raakt. Gelukkig houdt hij mijn cyclus niet bij.. :)

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Lieve Miriam, heel erg veel sterkte met het verwerken van de nieuwe miskraam! Neem er vooral de tijd voor, omdat je zo ontzettend veel ellende hebt meegemaakt. Ik weet nog hoe ontzettend veel verdriet ik van mijn miskraam had en dat was er "maar" 1, laat staan de pijn die jij bij 3 MK's moet voelen en bij het immense verlies van je dochtertje! Ik blijf veel positieve gedachten naar je sturen. Hopelijk helpt het. Rouw vooral goed! Wij zijn er hier voor je...... Ik zal je missen!

En Limmeke, ik zie dat jij ook maar liefst 3 MK's hebt meegemaakt en 1 VMK. Echt vreselijk waar je doorheen bent gegaan. Ikzelf ben er bij 12 weken achtergekomen dat mijn vruchtje bij 10 weken is gestopt en ik heb toen op een spontane loskoming gewacht. Is helaas niet gebeurd en ik ben toen gecuretteerd, dus ik heb geen ervaring met een spontane MK. Wel heb ik toen veel over MK's gelezen en het klinkt toch wel een beetje alsof je 2 vruchtjes hebt verloren, omdat je ze niet uit elkaar kon trekken. (bleergh, wat vreselijk om dat zo op te schrijven. Sorry!). Had je ook extra veel zwangerschapssymptomen deze keer? Mijn zus heeft nl. een tweeling en vertelde me dat ze ongeveer 2 keer zo misselijk was als de eerste keer.
    Ik kan me voorstellen dat de twijfel over opnieuw zwanger worden bij je toeslaat, maar zoals je zelf ook al aangeeft, wint waarschijnlijk toch het verlangen naar een baby met je vriend. Heel erg veel sterkte toegewenst! Je bent meer dan welkom om met ons mee te kletsen.

Anette, weet je zeker dat het verder wel gezellig was? Zo klinkt het absoluut niet! ;)
    Wat buitengewoon irritant dat jouw schoonfamilie niet luistert naar jullie en dan ook nog eens kwaad op jullie is, terwijl blijkt dat jullie absoluut gelijk hebben. Ja wat wil je, jullie kennen Sarah al langer dan vandaag! Ik vind het knap dat je tot 100 hebt geteld, want ik was volgens mij echt geexplodeerd en had er zelf ook met een kwaaie kop tussen gezeten. Op zijn minst had ik hartkloppingen gehad. Grrrrrrrrrrrrrrrr. Schoonfamilie ook af en toe! Wat grappig dat Sarah al een poging doet om te staan, ook al lukt het nog lang niet.

Jette, hoe was het in Hellendoorn en hoe is het nu met Jetteman?

Famke is vannochtend voor het eerst naar de creche geweest voor 2 uurtjes om er te wennen. Mama-Marla had er meer moeite mee dan Famke zelf. Ik ben in de tussentijd op mijn werk geweest en heb wat afgeklets. Ik ben er moe van. Gelukkig ging het heel goed met Famke en toen ik haar ophaalde lag ze zelfs te slapen.

Liefs,
    Marla

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @Marla, nee, ik was niet meer misselijk dan bij mijn andere zwangerschappen.

Bij beide zwangerschappen was ik zo beroerd dat ik me niet eens kan voorstellen dat het mogelijk is nog misselijker te zijn.. thuis overal met emmer slepen en als ik wegmoest.. gingen de plastic zakken mee zodat ik niet boven openbare wc's hoefte te hangen.

Lief dat ik mee mag kletsen.. heb nog zon 180 paginas door te lezen.. dat ga ik ook maar eens doen :)

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Limmeke, ik wens je veel succes bij die 180 blz. ;) Je mag ook nu instappen, hoor! Misschien herken je nog wat in onze verhalen. Als je toch al zo enorm misselijk was, dan is dat geen graadmeter, natuurlijk. Ga je er nu toch maar vanuit dat je een tweeling hebt verloren? Heb je nog contact met de VK of gyn erover?

Lieve Barbara, ik was jou nog vergeten: balen dat de braderie verspilde moeite was, maar dan weet je dat voor de volgende keer. Wel heel goed dat je zo relaxed met je cyclus om kan gaan i.t.t. tot mijzelf. Ik wist tot op het uur bijna nauwkeurig wanneer mijn eisprong was en heb heel wat ovutesten gebruikt. Maar goed, dat werkt inderdaad waarschijnlijk alleen maar averrechts.

Liefs,
    Marla

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Kan er wel vanuit gaan, maar heb er niets aan natuurlijk. Over mijn VK ben ik niet te spreken.. ik belde daarop om mijn afspraak af te zeggen voor die intake.. krijg een miep aan de lijn dus ik met tranen in ogen:

wil mijn afspraak afzeggen, heb nl miskraam gehad.
    antwoord: ik streep het door, goeiemiddag.
    tuuttuuttuut.

Mijn HA is op vakantie.. enige wat ik nu nog heb is de echo die al stond voor as. vrijdag.. die mag van mij wel doorgaan om te kijken of boel goed schoon is geworden. Hoewel ik wel denk dat er niets meer zit.. na verliezen van deel 2 is vloeien nu vandaag zo goed als over en ook de buikpijn is weg.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou ja limmeke, dat is toch geen antwoord, heeft ze je wel goed gehoord?
    Neem je nog contact op met je ha? Anders daar ook even melden, zo ga je niet met mensen om

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jeetje, zeg, Limmeke, wat een enorm bot mens is die assistente van de VK! Echt belachelijk om zo met iemand die net een MK heeft gehad om te gaan. Ik weet nog dat de assistente van de VK-praktijk waar ik bij de eerste zwangerschap bij was, ook heel zakelijk naar mij reageerde net na de MK. Ik wilde haar laten weten dat ik toch een MK had gehad (was nl. in het ziekenhuis bevestigd), omdat ze dat misschien nodig zou kunnen hebben voor het dossier. Zei dat mens "nee, dat hoef ik niet te weten, zeg dat de volgende keer nog maar een keer". Er is geen volgende keer gekomen, want om deze reden heb ik een andere VK-praktijk gezocht. Blijf jij bij deze VK-praktijk?

Inderdaad wel goed om de echo van aanstaande vrijdag door te laten gaan om er zeker van te zijn dat er niets meer is achter gebleven. Ik hoop het echt voor je.

Miriam, ik denk nog steeds aan je!

Jette, ben je al terug?

En Chantal, hoe gaat het met jou?

Afgelopen weekend waren wij in Delft, bij mijn schoonzus. Was er ook een oud indonesich besje dat wel 3 keer tegen mijn vriend zei dat ze dacht dat Famke een jongetje was omdat ze van die dikke armpjes en beentjes had en dat ook nog eens 2 keer tegen mij moest vertellen. Mijn vriend en ik waren er maar bij weggelopen: kwam ze opnieuw naar ons toe om het nog eens te zeggen! Misschien is zij een ander soort kinderen gewend, ofzo, maar meestal vinden mensen Famke juist een echt meisje. Ik ergerde me er in ieder geval groen en geel aan. Zelfs mijn vriend, die normaal heel relaxed is, vond het nog een rare opmerking.
    Die oudjes ook altijd. (en ze had nog niet eens zelf kinderen).

Liefs,
    Marla

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ach Marla, hier krijg ik dat ook wel eens te horen maar omdat ze dan blauw aanheeft of zo, rare mensen.
    WEl irritant dat ze het meerdere keren moet herhalen zeg, grrr. Op zo´nm moment zou je wel eens de waarheid willen zeggen maar kun je beter niet doen.

13. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Limmeke,heel veel sterkte voor de aankomende tijd!En mocht je je verhaal kwijt willen dan kun je hier altijd terecht hoor.Maar als ik jou was ging ik in ieder geval nooit meer terug naar die verloskundige praktijk.Wat een omgang met mensen zeg!

Marla,ja jammer dat de braderie niks was.Volgende keer beter,vind het wel erg leuk om te doen moet ik zeggen.Denk misschien aan een kerstmarkt ofzo straks.Denk dat daar de sieraden ook wel goed verkocht zullen worden.We geven de moed niet op,en ook niet met een zwangerschap.Hoop nog steeds dat ons een tweede kindje is gegund.

liefs barbara

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ben naar de arbo arts geweest wel was arbo arts een andere maar hij was geweldig rustig maar wel met veel begrip voor het geen waar ik nu inzit.

hij heeft me terug geplaast naar 2 uur per dag werken en vond dat deze en volgende week wel genoeg daarna per week 1 uur per dag erbij

dus zorgen gemaakt om niks

had inderdaad terug gelezen in dossier en vond dat ik aan mezelf moest gaan denken en gewoon even tijd voor mezelf moest inlassen.

ook had hij het ervan om een half jaar of jaar een stop in te bouwen toen keek hij me aan en schrok van mijn reactie.

ergens zit er dus nog wel iets heel sterk verborgen voor denk ook mezelf
    maar ik zei dat ik niet wil wachten dat ik al lang genoeg wacht en nu ik toch midden in de sores zit wel door wil gaan. hij was er even stil van

maar gaf toen aan dat als het op die manier goed voelde ik dat moest doen, hij vond wel dat ik sterk overkwam hihi en ik maar huilen en dat is sterk

nou morgen overleggen of ze op het werk hier mee accoord gaan denk het wel

liefs miriam

15. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee Miriam,

Heel fijn dat de arbo-arts zo begripvol was!Dat heeft iedereen op zo'n moment nodig.Neem nu dan ook even echt tijd voor jezelf.Heerlijk relaxen in bad(als je die hebt)heerlijk beetje surfen op internet of als het droog is lekker de buitenlucht in.Het komt vast goed met jou!Houd hoop hoor,al zal het allemaal niet 1,2,3 weer goed voelen.Het komt echt goed net als bij mij!

liefs bar

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, fijn zo´n arbo arts. En heel goed dat ie je terug heeft geplaatst naar 2 uurtjes werken, zo ben je toch even op je werk en kun je daarna aan jezelf denken. Het opbouwen komt dan weer vanzelf. En ja, je bent enorm sterk, echt waar dat heeft hij heel goed gezien, het huilen hoort ook bij sterk zijn, je durven over tegeven aan je emoties!
    Knuf voor jou

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden ben terug, ja al eerder maar kon niet op het internet.

Miriam fijn dat de afspraak met de arboarts zo goed is gegaan, en ja je moet doen waar jij denkt dat het beste is!

Hier gaat het redelijk goed, jetteman is nog deze week onverwacht aan het werk dus dat is iets minder maar ja het liep heel erg tegen dus moest ie wat langer door, wel is hij elke dag om twee uur thuis dus dat scheelt.
    De rechtzaak is gewonnen door de collega's van jetteman, dit houdt in dat de franchissegever hun moet betalen, 1x 26.000 euro en 1x 16.000 en een boete van 7.0000 binnen 10 dagen, gebeurt dit niet dan krijgen ze per dag een boete opgelegd van 1000 euro!
    Ik denk dat ze failliet gaan nu, dat is natuurlijk goed nieuws aan de ene kant, dan zijn wij ook van het contract aff, maar wij krijgen ook nog geld van hun nou ja wordt vervolgd.

Met dominique gaat het goed, ze is meestal weer erg vrolijk soms ineens huilen dan weet je niet wat er is meestal moe!
    Het weekend was erg leuk maar veeeeel te kort, we verheugen ons er op dat we volgend jaar echt weer weg kunnen!

liefs
    jette

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Jette, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Anders gaan jullie in september nog een weekend weg of zo. Dus met Dominique is alles goed gegaan op vakantie, heel goed van jullie meisje.
    Hier ook soms ineens huilen,uit het niks en ook meestal moe. Ach ja, ze kunnen oko nog niet aangeven dat ze willen slapen.

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette,

tja dat is een overweging maar moet heel eerlijk toegeven dat ik het te kort vindt zo'n weekend, je bent net gewend en dan moet je al weer weg, wil niet verwend klinken hoor 8) maar liever een weekje weg, maar wie weet misschien zit er nog wat in het vat!

Vanmiddag heeft dominique ineens drie uur achter elkaar geslapen :confused: die was echt moe!
    en ook vanavond weggelegd en slapen, nou moE!

liefs
    jette

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi meiden,

Ik heb lange tijd even niks van me laten horen heb wel alles gelezen en ik had even de tijd nodig voor mezelf.

Het gaat inmiddels weer iets beter kan het weer iets relativeren wel heb ik iets op slot zitten waardoor ik soms raar reageer tegen de mensen die dicht om ons heen staan maar ja ik heb ze allemaal gezegd dat ze maar even een dikke huid moeten hebben.

Werk momenteel dus 2 uur per dag ben er al weer weg eer ik denk dat ik er ben.
    Weet niet of ik het hier al gemeld heb, maar we geven de moed niet op na veel over en weer gepraat te hebben gaan we stug door tot onze wens in vervulling gaat.

Dus de moed hebben we niet laten zakken.

marla jette anette, barbara, neeke, limmeke, en corien

meiden hoe is het met jullie het is hier rustig
    veel zullen denk ik wel vakantie hebben.

iedereen een knuf miriam

Deel Deze Pagina