dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Welkom terug Miriam..
    Heel goed om te horen dat jullie er weer voor durven gaan.. !

Hier nog geen vakantie.. nog 2 lange weken te gaan. Bleeh.. heb er inmiddels een zware sik van.. na MK bleef ik buikpijn houden en gisteren mijn urine laten controleren.. loop dus volgens die arts van huisartspost al weken rond met blaasontsteking.. hij vond het wel gek dat ik het niet eerder gemerkt had.. ik zeg zwanger/miskraam, dan heb je genoeg buikpijn, dan valt dit niet meer op.

Heb kuur, zie er groen van zo misselijk wordt ik ervan.. met werken helemaal hinderlijk, maar ben echt wel toe aan vakantie nu.. even tijd om alles te verwerken.. en lekker wat rust te nemen. Als ik terugkijk had ik me eigenlijk gewoon ziek moeten melden toen ik MK kreeg, met al dat bloedverlies etc.. maar ja.. dan denk je, net nieuwe baan, wil niet dat ze weten dat ik bezig ben met zwanger worden.. grrr

heb er nu echt ff zwaar de P in.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    limmeke meid meid je krijgt dan alles tegelijk he

en blaasontsteking heb het niet veel maar vind het altijd heel naar en toch ook wel best pijn doen.
    hoop dat de kuur z'n werk doet en dat je er snel minder tot helemaal geen last meer van hebt

en ja nieuwe baan kan me je wel voorstellen vind het heel knap dat je dat kunt gewoon doorgaan, ik heb echt telkens wel even tijd nodig gehad om opnieuw op te laden ben er nu zelfs nog niet maar kan er weer tegenaan

waar gaan jullie heen op vakantie? gr, Miriam

3. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee Miriam,

Fijn om te horen dat jij er weer positief tegenoverstaat.Ik zou deze week weer ongi moeten worden.Ben benieuwd,voel me nog steeds niet zwanger.Toch is het iedere maand weer spannend hoor.We gaan er gewoon weer samen voor.Het zou toch een keer goed moeten gaan...
    Heb jij nog vakantieplannen?

Limmeke,
    Herken dat precies,die blaasontsteking van jou.Had ik ook tegelijk met mijn vorige miskraam.Had ook niet zo snel in de gaten dat het blaasontsteking was,inderdaad je voelt vanalles in je buik tijdens een zwangerschap.Nog even 2 weekjes doorzetten en dan genieten van een welverdiende vakantie.We gaan gewoon weer met z'n allen voor een gezond kindje!

liefs bar

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ja we gaan allemaal voor een kindje en het gaat ooit ook komen dat moet gewoon

Ik ga 22 augustus nog 14 dagen weg heerlijk met mijn manneke en mijn schoonouders we kunnen het heel goed met elkaar vinden dus de vakantie was snel geboekt samen.

We gaan naar suyderoogh als ik het goed neerzet een landal park even weg heerlijk.

blaasonsteking hoor ik wel vaker na een miskraam klop het hier af nog niet gehad.

bar het blijft spannend hoor ik duim voor je

liefs miram

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vannacht een echo laten maken, die was niet goed helaas. Wie herkent dit?

Ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis gegaan. Meteen een echo gemaakt. Duidelijk 2 vruchtzakken te zien, 1 was helemaal leeg, 1 was gevuld, maar de vrucht was al vroeg gestorven. Waarschijnlijk iets niet goed in de aanleg. Er werd nog een 3e holte gezien, mogelijk een vruchtzaak, maar mogelijk ook een blaasje met bloed. Dat weten ze niet.

Mijn baarmoedermond zit potdicht, dus mijn lichaam is het vruchtje niet aan het afstoten. Daarom voel ik me nog zo zwanger. Ik heb ook bloed laten prikken, om een eventuele molazwangerschap uit te sluiten. Morgen krijg ik uitlsag van de hcg-waarde, die mag niet te hoog zijn. Is de waarde goed, dan breng ik vaginaal 4 pillen in, om een miskraam op te wekken. Dan moet binnen 24 uur een miskraam optreden. Eventueel moet ik nog een keer de pillen inbrengen.

Dinsdag weer naar het ziekenhuis, om te kijken of alles is verdwenen. Zo niet, dan zal er een curretage gepland worden, ik hoop nog voor dezelfde week.

Zo dat was het wel. Ik ga weer verder. Spulletjes opruimen die aan baby's doen denken, de vk afbellen, MvM afbellen etc. Erg confronterend en zo pijnlijk. We keken er zo naar uit, ik had zo veel zin in die dikke buik. Maar helaas, ons kleine Javaantje mocht niet bij ons blijven.

Liefs Sucre

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    sucre meid wat verschrikkelijk voor je dat je dit nieuws moest horen heftig en dat afbellen verschrikkelijk vond ik het elke keer dan heb je net die dingen allemaal geregeld en dan kun je bellen het hoeft niet meer.

pff wel heftig om te horen dat je zwanger was van waarschijnlijk dan 2 kindjes twee wondertjes en nu met lege handen staat te kijken.
    Die pillen ken ik niet vervelend dat het niet vanzelf komt hoop dat curretage niet nodig is bij je ook al doet het geen pijn hoor maar in je hoofd is dat naar mijn inzien minder en beter als je bevalt hoe vroeg het dan ook maar is.

heel veel sterkte de komende dagen en als je van je af wilt praten dan zijn we er hier voor je
    een leuke kleine gezellige groep van een x aantal dames die allemaal het verlies hebben mee gemaatk waar jij nu doorheen gaat.

knuf miriam

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sucre, sterkte met alles, zo balen voor je meid. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Laat je ons nog ene keer weten hoe het met je gaat?

Miriam, vakantieplannen lees ik, zal je erg goed doen denk ik.
    Het gaat weer wat beter met je geloof ik of heb ik dat verkeerd?

Limmeke, jak, blaasontsteking dat is niet zo fijn. Laat de tabletten maar snel hun werk doen en hopelijk ben je er snel vanaf.

Barbara, spannend deze week, ik duim voor je.

Jette, alles goed bij jullie en met jetteman? Hoe is het nu met je moeder?

Marla, ook nog alles palletti?

Ik kom me voor een paar daagjes afmelden, we gaan morgen naar Rome tot zondag. Vind het wel raar om zonder Sarah te gaan maar ook wel weer erg lekker, even tijd voor elkaar en doen waar wij zin in hebben, lekker op het terras, dingen bekijken of in het zwembad.

Liefs Anette

8. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Ik heb een vraagje....

Wanneer jullie zeggen dat het hartje bij een echo met 6,5 week klopt bedoelen jullie dan de 6,5 week zonder de twee weken van voor de eisprong? of 6,5 week incl de twee weken van voor de eisprong?

Ik vraag dit omdat ik vandaag een echo heb gehad omdat ik wat roze slijm verlies, en op de echo was niet zo heel veel te zien, alleen een kring, de dokter zei een beginnede zwangerschap van ongeveer 4-5 weken, zonder de twee weken van voor de eisprong dus! met deze twee weken zou ik dan nu 6 weken en 4 dagen zwanger zijn, wat niet overeenkomt met de echo!

Kunnen jullie mij wijzer maken? maak me erg zorgen en word gek van onzekerheid!

Groetjes Rianne

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve Rianne

het verschilt geloof ik nog al maar als ik het heb over weken dan bedoel ik vanaf de eerste dag van je laaste menstruatie

en als ik bij mijn vriendin kijk dan dacht ze dat ze tegen de 8 en een halve week zou moeten zitten werd ze terug gezet naar 5 weken dus een behoorlijk verschil meid het kan van alles zijn.

niet naar maken dat kun je genoeg doen als het mis is gegaan nu gewoon genieten probeer dat maar.

anette heerlijk hoor een paar dagen weg o ben zo jaloers mag ik mee?

nee gekheid lekker geniet van elkaar

hier gaat het inderdaad weer beter gek he, hoe dat continu verspringt hopen dat ik zo blijf hihihi

komt denk ik ook wel omdat bart nu door wil zetten direct dat voelt voor mij toch goed.

fijne avond meiden
    liefs miriam

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Denk je net zelf weer wat beter terug in je eigen vel te komen gebeurt er weer iets

kreeg net telefoon van mijn tante dat mijn nicht bevallen is ook met 21 weken spontaan weinig tot geen vruchtwater en ineens weeen daniel is geboren heeft nog drie kwartier op deze wereld mogen leven en is toen overleden. Mijn nicht moest naar de operatiekamer omdat de placenta niet los liet.
    dus heeft ook een operatie achter de rug.

Het is bijna het zelfde als bij mij en danique en zo kort achter elkaar tjee wat doet dit pijn en wat ben ik geschrokken zeg niemand heeft dit verwacht heb het niet zien aankomen.
    ben er helemaal stuk van
    en moest het even tegen iemand kwijt en dan zijn jullie er he

miriam

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @sucre: Veel sterkte meisje.. verdorie, wrom gaat het bij zoveel mensen mis?

@miriam: we gaan week naar zeeland, samen met mijn kids.. gewoon ff lekker weg.
    Wat een rotnieuws van je nichtje.. kan wel janken als k dit allemaal lees :( *DIKKE KNUFFEL*

12. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hier is alle hoop gevaren deze maand.Dus weer op naar de volgende ronde.Begint gewoon te worden. :(

Miriam,wat een verschrikkelijk bericht weer bij jou zeg!Word er gewoon akelig van.Je vraagt je toch af waarom zoiets moet gebeuren?...Hoop dat bij jullie nu alles niet weer te erg boven komt.Want je klonkt net weer positief!Sterkte!

13. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Anette,als je hier nog leest,bij deze een fijne vakantie in rome!Geniet ervan!

liefs barbara

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en weer een poging.... Sarah ligt in bed maar is druk aan het babbelen, ze rolt in bed tegenwoordig op haar buik om vervolgens dwars te gaan liggen en vast te komen zitten en dan mogen wij weer komen om alles weer oke te maken. Wat zijn wij toch supermensen........

Rome was erg mooi en warm maar we hebben genoten, lekker uitgeslapen en geslenterd door de straatjes. Maar nu ben ik weer blij dat ons gezinnetje weer compleet is.

Miriam, wat schrikken, dat nieuws over je nichtje. Het is altijd zo kl.te als je zoiets hoort en voor jou is het zo herkenbaar, ik denk dat jij ook alles weer opnieuw hebt beleeft. heb je je nicht nog gesproken? Als je het van je af wilt schrijven, we zijn er, je weet ons te vinden.

Barbara, ik lees dat deze maand ook weer voorbij is, balen zeg. Kun je het wel een beetje van je afzetten?

Sucre, hoe gaat het met je?

Rianne, ik weet helaas geen antwoord op je vraag ik hoop dat je al duidelijkheid hebt intussen en dat alles goed is. Laat je nog iets van je horen?

Limmeke, er even tussenuit gaan is geen slecht idee denk ik. Probeer ervan te genieten.
    Ik las net in je onderschrift dat je een mola zwangerschap hebt gehad, dat is ook niet niks zeg. BIj mij was er een verdenking op mola maar (gelukkig) was het niet zo.

Jette en Marla, een tijdje niks gehoord van jullie, gaat alles goed?

Ik merk ook aan mezelf dat ik het best druk heb met de dingen om me heen, sorry dat ik daardoor minder te vinden ben hier maar ik probeer echt regelmatig bij te lezen en te reageren. Jullie zijn er ook altijd voor mij geweest en ik vind het nog steeds erg fijn dat jullie er zijn.

Hele dikke knuf
    Anette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik heb net even in je album gespiekt, die foto op het strand is echt zo mooi. En heeft Dominique een badjasje aan ? Zo lief!

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey hoi,

ben terug, weer problemen gehad met internet :x , hier alles goed, tja vandaag 1 jaar geleden dat schoonvader is overleden maar jetteman doet het hardstikke goed, wat heeft hij een baat bij de parapsych.

Leuk he die foto anette, ik zal binnenkort even nieuwe foto's zetten, b.v dominique onder de spinazie et. ha ha ha!

Vondt je het niet moeilijk om zonder sarah weg te gaan? Wij gaan vrijdag naar Verden WK dressuurpaarden blijven ook een nachtje slapen, dat vindt ik eigenlijk al te lang hoor, maar opa en oma vinden het heerlijk om haar te hebben logeren, moet hun ook vaak remmen, als het aan hun ligt komt ze elke week logeren ha haha!

He wat een kloten nieuws mir, tjemig heftig hoor, het komt toch nog best vaak voor he die vroeggeboortes! Hoe gaat het nu met jullie!

liefs jette

17. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Anette,ik word bijna jaloers als ik lees hoe leuk het was in rome...Onze vakantie zit er al lang weer op.Misschien nog een weekje in september.

Ja ik vind het ook lang duren hoor voordat het hier raak is,maar het zal zo zijn redenen wel hebben.We wachten nog maar rustig af en stiekem hoop ik op de voorspelling in september.

groetjes barbara

18. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    hoihoi...nou hier nog steeds geen zekerheid...
    afgelopen vrijdag een echo gehad in het ziekenhuis, dat ik zwanger ben is duidelijk maar er was niet te zien hoelang:(, ik verlies dagelijks bij het afvegen bruine afscheiding, al een week of drie, komende vrijdag weer een echo, als het vruchtje dan niet gegroeit is betekend dit dus dat het niet goed is en moet ik kijken hoe verder...

Wel een vraagje? als het vruchtje al gestopt zou zijn met groeien gaan je zwangerschaps klachten dan gewoon door? ik heb zon vreselijke last van mn borsten, zo erg dat ik er van moet huilen, en ben echt vreselijk moe!

liefss rianne

19. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Rianne,wat verschrikkelijk allemaal zeg!Er is niks zo erg als onzekerheid!Maar ik kan je vertellen dat ik in febr 2008 een miskraam heb gehad en dat mijn klachten gewoon doorgingen hoor.Dat is erg frustrerend,want ik wist dat het niet goed was met het vruchtje en toch voelt je lichaam 100% zwanger.Hoop echt dat het bij jou volgende echo gewoon goed is.Suc6 en probeer je niet al te druk te maken,al weet ik dat dat van mij heel makkelijk gezegd is.Maar weet niet zo goed waar ik je dan mee kan oppeppen.In ieder geval weet hier iedereen hoe het is om onzekerheid mee te maken.Kop op!

liefs barbara

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey Rianne,

Ja de klachten kunnen gewoon door gaan dat is ook zo oneerlijk het voelt ook niet dat het dan niet goed is.

Maar zolang er nog niet is geconstateerd dat het mis is hoop blijven houden meid

En je weet het he de wonderen zijn de wereld niet uit dus wie weet kun je ons heuglijk nieuws vertellen ik blijf hoop houden voor je

En meid hou ons op de hoogte he
    knuf miriam

andere dames als ik vanavond er op tijd weer ben klets ik even bij knuf mij

Deel Deze Pagina