dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Meiden, even om te laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Ik ben vorige week begonnen met werk en was daarom even niet online. Famke wordt nu wakker en ik moet naar haar toe. Ik hoop dat ik vandaag nog tijd heb om te posten.

Dikke knuffel,
    marla

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sarah heeft vnadaag nog maar een uurtje geslapen, ze kan de slaap niet vatten, ligt nu ook alweer een half uur in bed te draaien, op de buik en proberen te zitten, jee wat een drukte met dit weer zeg.
    Ik heb met haar nog steeds een fruit en groente probleem, ze hoeft het echt niet. We proberen het elke dag weer maar na een paar hapjes gaat de mond op slot.
    Net zaten mijn vriend en ik aan een magnum, grijpt ze ineens naar dat ijsje en dat vond ze wel erg lekker, huilen omdat ze het niet mocht hebben.
    Ik heb nu maar even olvarit drinkfruit gehaald. Vooral met dit weer is een extra drankje denk ik niet weg, water vind ze ook niks, laat ze gewoon langs haar gezicht lopen. Wat een mutsje is het toch.

Marla, ook alweer begonnen met werk? Hoe ging het en kun je een beetje wennen?

Rianne, wat vervelend allemaal zeg maar blijf goede hoop houden.

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Rianne hoe is het met je weet je al meer?

anoek meid die warmte is denk ik ook een strop voor de kleintjes, wat naar dat ze het niet wil lijkt me moeilijk zijn het kant en klaar hapjes mischien als je zelf met de blender gaat werken dat het wel wil hebben, had mijn oude buurjongen ook die moest ik altijd iets met de blender maken anders wou het niet.

ik hoop dat kleine sarah toch haar mondje open wil gaan doen voor de hapjes

marla meid de eerste week werken lijkt me zwaar maar vind het echt goed van je hoe je het hebt geregeld top hoor.

jette hoe staat het met de zaak die tegen die nare mensen is begonnen. en hoe is jette man eronder?

barbara weer niet moeilijk is dat he ik hoop echt dat je niet te lang hoeft te wachten.

corien lijkt me leuk nog eens iets van je te horen je gaat nu weer een moeilijke tijd in september is geloof ik je moeder overleden toch"?

limmeke hoe is het met jou?

Hier gaat het wel weer wat beter hoor, relativeren probeer ik elke dag opnieuw. Wel moest ik een stap op het werk terug nemen dat vond ik niet fijn.
    Wij hebben een werkwijze mensen die lang in dienst zijn en weten hoe en wat ze moeten doen en het zo ook doen zijn dan goldadvisor en nieuwe mensen en mensen die dat niet helemaal door hebben zijn of brons of silver advisor en ik ben van gold advisor terug gezet naar silver. Omdat ik de gesprekken niet altijd op en top klantvriendelijk doe en met meerwaarde in een gesprek en ik hierdoor niet juist functioneer. daardoor krijg ik dit jaar ook geen loonsverhoging. En dat terwijl we sinds dit jaar eindelijk een loonsverhoging konden krijgen de eerste in 6 jaar. Die loop ik nu mis als het vorig jaar was had ik die wel gehad, balen hoor. Al ruim 5 jaar doe ik zo onwijs mijn best en gooi ik er echt niet met de pet na, en omdat de zwangerschappen anders lopen dan ik gehoopt had en dat al zwaar genoeg is wordt ik op deze wijze extra gestraft zo voelt het.

Veder heb ik me afgesloten op een bepaalde manier voor mijn nicht en haar verdriet. Ik kon er niet mee omgaan en heb die knop omgezet in mijn hoofd anders ga ik er aan onderdoor.

neem er dus afstand van gaan dit weekend er nog 1 keer heen omdat bart nog niet geweest is, maar daarna ga ik een tijdje niet meer,kan dat niet opbrengen.

Werk deze week 3 uur en dat gaat goed het laaste kwartier is heel zwaar elke dag maar dat vind ik niet erg.
    sinds afgelopen maandag zijn mijn gesprekken al wel iets verbetert.

nou weer een hele lading leesvoer

iedereen fijne avond nog knuf miriam

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Rianne,

Ook ik heb een missed abortion gehad, waarvoor gisteren de curretage. De hormonen gaan gewoon door, omdat die door de placenta worden gemaakt. Je kan je dus gewoon hartstikke zwanger voelen, zonder dat je kleintje leeft. Dat maakt het nog erger he. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je morgen een hele mooie echo in handen hebt!

Liefs Sucre

5. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Haii meiden,

Bedankt voor jullie medeleven...mn bruine afscheiding is al twee dagen gestopt en voel me verder wel okey, behalve dan dat ik vreselijk moe en zon last heb van mn borsten pfff niet meer leuk...
    Als het vruchtje niet meer zou leven, geven de testen dan wel nog steeds zwanger aan? dan zou het bij mij waarschijnlijk al zeker 2 weken niet meer leven, test je dan nog steeds zwanger? weet iemand dat?

Ik las net een verhaal van een meisje die twee testen had gedaan, beide positief, een week later weer een test negatief, de gyn had gekeken en vertelde haar dat ze een missed abortion had gehad en ze moest geduld hebben tot het vruchtje er vanzelf uit zou komen...volgens mij test je toch nog gewoon positief? omdat de HCG nog in je lichaam zit?

Morgen weten we meer gelukkig! het wachten breekt me op!

> Miriam: WAt heb jij al wat moeten doorstaan zeg! wil jou heel veel kracht en liefde wensen!

> Sucre: Pff wat rot voor je! hoe voel je je nu? en viel de curretage mee of tegen? denk dat als het niet goed is morgen ik hier ook voor kies, wil me dan ook niet meer zo zwanger voelen....vind het erg rot voor je..

Nou jullie horen morgen van me...

duim duim duim....

liefsss

6. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik dacht, laat ik ook weer eens op het forum kijken en lezen hoe het met iedereen gaat. Het is nog precies als vanouds, leuke en minder leuke berichten. Weer nieuwe vrouwen in onzekerheid of met de grote teleurstelling. Meiden, dit forum helpt echt met het verwerken van het verdriet, schrijf van je af! Al is het niet makkelijk, dat weten we helaas allemaal hier.....

Ik zal maar niet reageren op iedeen persoonlijk want ik heb net zoveel pagina's bijgelezen.... dat het wat teveel zal worden. Weet wel dat ik met iedereen meeleef!

Vond het lief te lezen dat er af en toe naar me werd gevraagd, dus hierbij een update van ons.

Het gaat super. Reink is inmiddels al weer 7 maanden geweest en eet al aardig goed z'n fruit en groente hapjes. Gelukkig want de fles wil hij nog steeds niet echt goed drinken. Geef daarom ook nog steeds borstvoeding maar wil toch wel graag onderhand afbouwen. Probleem is dus dat hij niet graag uit fles drinkt, hebben alle soorten en maten alwel geprobeerd. Het kan zo zijn dat wanneer ik aan het werk ben hij de hele dag niks tot 50 ml drinkt. Hij haalt het s'avond bij mij gelukkig wel weer in dan en hij groeit ook nog prima dus dat is allemaal wel ok. We gaan over paar weekjes op vakantie (weekje griekenland) en daarna moet hij het echt met de fles gaan doen. Op vakantie lijkt het me nog wel makkelijk die borstvoeding...

Het is een erg vrolijk mannetje en huilt heel weinig. Slaapt s'nacht prima, we zijn nog nooit wakker geweest door hem (afgezien van de nachtvoedingen de eerste 7 weken dan). Hij kan goed slapen! En als hij s'ochtens wakker wordt ligt hij lief te spelen met z'n knuffel totdat we hem eruit halen. Het is overdag een actief mannetje, wil van alles en heeft hele grijp-graage handjes.

Zal ff paar nieuwe foto's in m'n album zetten zodat nieuwschierigen onder ons :) kunnen zien of hij ook veranderd is.

Zal weer eens wat vaker op het forum lezen want het was nu echt te lang geleden... en dus heeeel veel leesvoer.

Groetjes, Corien

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey hoi corien, wat leuk dat jij nog eens een keertje voorbij komt, hardstikke leuk, wat een leuke fotos van rienk hardstikke mooi mannetje hoor!
    Hoe gaat het met de paarden, nog steeds actief bezig?
    Wij gaan morgen naar Verden WK jonge dressuurpaarden, blijven 1 nachtje en gaan zaterdag weer terug, Dominique gaat naar mijn ouders, we hebben er mega veel zin in maar gaan Dominique vreselijk missen!
    :rolleyes:

Ik heb inmiddels al weer wat wedstrijden gereden, vindt het hardstikke leuk om weer bezig te zijn hoor!
    Het valt nu allemaal nog goed te combineren, het werk, rijden, huishouding en dominique.

Liefs
    Jette

8. efina

efina Actief lid

13 jul 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    Nou meiden...

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Net echo gehad ennnnnn het hartje klopt!

helemaal verbaasd zit ik hier op de stoel!

Joeppppie!

9. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Rianne,fijn om te horen zeg!En nu gaan genieten hoor want de 9 mnd zijn zo om!

miriam,fijn om te horen dat het met jou ook weer wat beter gaat.Je moet ook doen wat goed voelt!Misschien zijn we straks tegelijk zwanger!

liefs barbara

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    rianne meid wat een fijn nieuws maar blijf lekker hier schrijven hoor positieve verhalen vinden we erg fijn om te horen
    ja we hebben een hele nare moeilijke tijd achter de rug en het doet ontzettend veel pijn maar we zijn sterke mensen en vechten ons een weg er door heen al lijkt het soms niet te stoppen. Ik probeer maar heel vaak te denken we zijn zelf gezond en dat is toch ook heel erg veel waard ook al mis ik dus zeker nog wel iets.
    maar je kunt blijkbaar niet alles in een keer hebben en we zullen heel veel geduld moeten hebben en het verdriet van de afgelopen tijd ook gaan plaatsen.
    maar dat komt goed dat moet en zo heeft ieder wel iets in de eigen omgeving waar geen einde aan lijkt te komen. daarom is het zo fijn om hier gewoon te kunnen komen je narigheden op tafel gooien maar ook de mooie dingen.

barbara ja we moeten samen maar goed ons best doen, ik hoop het zo zit inderdaad beter weer in mijn vel maar het gaat wel op en neer en ook daar heb ik me bij neergelegd.

we moeten geduld hebben en geduld is een schone zaak.

corien fijn om wat van je te horen meid, en ben blij dat het goed met je gaat.
    en met rienk natuurlijk ook.
    We hebben je natuurlijk gemist en je blijft hier gewoon bij horen meid of je nu dagelijks wekelijks of soms komt je hoort bij de groep

marla lukt het allemaal werken famke voeden en ritme vinden

neeke al helemaal gesetteld meid?

jette, o wat zal het toch spannend zijn om je meisje achter te laten ook al weet je dat ze in de beste handen is, maar leuk zeg en je bent al weer heel fanatiek zeg fijn voor je, en ben ergens blij voor jetteman en jou ook al wordt het fincieel een strop maar als het er door komt komen er betere tijden aan dat moet echt.

sucre hoe voel je je nu? kun je het een beetje een plaatsje geven?

morgen komen bart zijn nichtje en neefje weer logeren en ja mensen ik heb er voor het eerst echt zin in in beide kinderen bart zijn nichtje had ik nooit problemen mee maar zijn neefje is dus net zou oud als ons eerste kindje had kunnen zijn als het direct goed gegaan was, maar heb er dus zin in.

Verder gaan we niet dit weekend naar mijn nicht toe, ergens stel ik het uit maar ga volgende week bellen om het weekend dan te komen en dus gewoon iets af te spreken.

Verder gaat het op het werk ook goed de uren die ik werk hou ik vol volgende week op na de 4 uur kijken hoe dat gaat. maar ben positief.

iedereen een heel fijn weekend knuffel miriam

11. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Miriam,dat kan ook niet anders dan dat het op en af gaat.Goed dat je je daar hebt bij neergelegd.Ook bij ons gaat het goedkomen,al zal ik maar helemaal niet klagen want wij hebben al een kindje en jullie nog niks.dus vind eigenlijk dat ik geen recht van klagen heb.

liefs bar

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bar dat is klink klare onzin of je er nu 10 hebt of geen 1 dat maakt echt niet uit. als er een wens is moet die gewoon uitkomen en lukt dat niet is het heftig net als bij ons.

Maar wie weet hebben we straks een peleton kinderen(hoop dat ook weer niet) hihi

net bij vriendin geweest begint s'nachts met harde buiken is nu 32 weken wat is dat toch snel gegaan zeg, pfff moet er nog zo aan wennen dat ze straks een kindje hebben en het is al bijna zover

nou iedereen knuf miriam

13. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Nou miriam,een heel peleton hoef ik niet.Zou met 1 erbij volmaakt gelukkig zijn.

Bedankt voor je lieve woorden.

14. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Wou even laten weten dat ik aan jullie denk. Wij zijn inmiddels "over", zitten nog tussen de verhuisdozen, maar de kamers van de jongens en de speelhoek zijn af gelukkig.

Alles goed met Thijs en Guus, Guus kruipt overal heen en gaat dan lekker om zich heen zitten kijken, begint zich op te trekken en kletst honderduit. Thijs wil graag naar school maar hij moet nog 2 weekjes wachten (in die tijd BSO). Hij verheugt zich erg op zijn verjaardag (de 22e).

We hebben thuis nog geen Internet dus zal wel weer even duren voordat ik terugkom, hopelijk wordt het komende week geregeld (KPN...).

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

15. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoi Miriam,

Wat ben jij sterk zeg! En altijd voor iedereen een lief woord. Heel logisch dat het op en neer gaat. Ik heb daar zelf ook nog wel last van, al is het om een andere reden. Mis m'n moeder natuurlijk nog elke dag en ook m'n schoonouders die er niet meer zijn. Had het zo leuk gevonden al die trotse opa's en oma's maar helaas moet Rienk het met een opa doen al doet hij het fantastisch.

Jette, dus ook alweer fanantiek aan het rijden! Heerlijk weer he?! En met Dominique gaat het dus ook prima allemaal. Fijn! Mooie meid trouwens hoor, ziet er goed uit! En vind ze de paarden ook zo leuk? Rienk begint altijd keihard te lachen als de paarden hem 'afsnuffelen'

Ik ben inmiddels ook weer lekker aan het rijden. M'n merrie die een veulen heeft gehad is nog met verlof en staat lekker in de wei te genieten van haar kleintje samen met de andere moeders. de 4 jarige gribaldi is nu een paar maanden onder het zadel en het gaat best goed. Wil september/oktober gaan starten (denk L2). De andere, 3 jarige springer ben ik aan het longeren en denk dat ik daar ook binnenkort op ga. Mis de wedstrijden wel maar duurt dus niet lang meer :)

Rianne en Efina, wat een goed nieuws! Nu komt het vast allemaal goed, genieten he?!

Liefs, Corien

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    klinkt goed corien, ja tuurlijk mis jij je moeder nog elke dag, het lijkt me vreselijk om zonder je moeder verder te moeten. Hoe gaat het met je vader, hoe gaat hij er mee om?

Ja het rijden is weer heerlijk, ik ben nu ook met de jonge bezig, de sportmerrie staat ook nog in de wei heerlijk te genieten.
    Maar binnenkort zal het gedaan zijn met de rust. Zal ze toch weer aan de bak moeten!
    Wanneer train jij als de kleine op bed ligt?

We zijn twee dagen naar Verden geweest WK jonge dressuurpaarden, leuk hoor alle trainingen volgen, maar onze kleine meid wel vreselijk gemist, haar vanmorgen weer opgehaald gelukkig! Ze mocht nog wel langer blijven volgens mijn moeder, maar neeeeh mooi weer mee naar huis!

Liefs jette

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rianne, wat een goed nieuws, hou je ons op de hoogte over hoe het met je gaat?

Miriam, wat een lieve reacties heb jij toch altijd, ik hoop echt zo hard dat het geluk jullie snel ook toe mag lachen.

Neeke, leuk om weer eens van je te horen en Guus die al lekker rondkruipt, heerlijk! Ik was me al af aan het vragen wat zo ongeveer de tijd is om te kruipen. En Thijs naar school zal een hele verandering zijn, hoe kijk jij er tegenaan? je moet hem dan ook weer een beetje loslaten. Zo zie je maar al te goed dat ze groter aan het worden zijn.

barbara, ik ben van mening dat als je een kinderwens hebt, ook al heb je al weet ik veel hoeveel kinderen gekregen dat het niet fijn is als alles zo loopt. Ook voor jou hoop ik snel op goed nieuws.

Sarah is wakker en ze slaapt op haar buik. het terug draaien lukt nu ineens niet meer, was normaal volgens de fysiotherapeut. Dus nu ligt ze kwaad te miepen in haar bed. Ik ga haar maar snel uit bedje vissen.

Doeidoei

18. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Wat lief dat je dat zegt annete.Wij hopen ook snel op goed nieuws!

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey Corien,

Nee niet altijd voor iedereen een lief woord de woorden die ik zeg die behoren je dan ook toe en dat is niet te veel maar hoort gewoon,

ja dat het voor jou ook moeiijk is kan ik me voorstellen, nu weet ik hoe belangrijk mijn moeder is als ik het even moeiliijk heb. o dan bel ik haar direct of ga er heen stom hoor maar je merkt het niet. in je dagelijkse leven pas als er belangrijke dingen gebeuren positief of negatief merk je dat.

dus dat je moeder mist lijkt me logisch en het is september als ik het goed heb een jaar geleden of neit meid.

knuf voor jou

bar we gaan er echt samen voor komt ooit goed dat moet.

Had het op het werk nog over jullie als internet vrienden, en toen zei mijn team manager die zich niet voor kan stellen dat ik jullie alles vertel hoe ik me voel wat me bezighoud enz. hij had zoiets van je kent ze niet eens op straat loop je er zo voorbij.
    Je legt toch niet zomaar alles hier neer. ik zo ja ik wel en voelt goed. hij vond het maar vreemd helemaal omdat we elkaar dus niet in het echt kennen.

Nou meiden ik ben blij met jullie,

zit thuis met een astma aanval en heb een infectie bij de luchtwegen ergens kon er allemaal wel bij he.
    pretnisolon antibiocitca kuur en inhalers allemaal weer aangeschaft voor mij.

nou iedereen fijne avond
    liefs een kortademige miriam hihi

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tjemig mir het zit jou niet mee, hoop dat jij je snel beter voelt!

dikke knuff

jette

Deel Deze Pagina