Hee miriam, Tjonge jonge het houd niet op bij jou zeg.Wat een ellende,zeker als het zo'n benauwd weer is.Beterschap er mee. Ik kan me juist erg goed voorstellen dat je zo op het forum meer verteld!Het praat toch makkelijker,schrijven is toch iets makkelijker als praten en je hoeft je nergens voor te schamen want niemand kent je in het echt.Maar je moet dit eerst ervaren moet ik zeggen voordat je dat kunt begrijpen.Ik had ook nooit gedacht dat ik hier zo lang bleef hangen moet ik eerlijk bekennen.Dacht dat het voor mij niks zou zijn.Toch is het fijn dat mensen met je meeleven,iedereen heeft hetzelfde meegemaakt.Dat schept een band.Ik ben er in ieder geval blij mee. liefs bar
ja fijn he en vooral nu is het voor mij een uitkomst interpret zoals ik het altijd noem op de msn even praten via de hyves even praten via danique haar site even praten en jullie he het forum en niet een keer hoef ik me stem te gebruiken want dat werkt neit echt goed momenteel hihi ach meiden ik vind wel als dit het enige is wat er aan me mankeert het zij zo maar dat het een infectie van luchtwegen moet zijn met precies de zefde antibiotica dat vind ik dan weer naar alles koppel ik na danique terug waar het ook maar kan. maar ja ook dit kom ik wel weer te boven verder hier bij iedereen alles goed
Hoi Hoi, ik heb sinds vandaag bruine afscheiding en sinds van de week pijnlijke borsten.ik moet pas 20 augustus ongi worden.Heeft iemand hier dit ook gehad?Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... liefs bar
bar meid wat raar ik weet niet wat het zijn kan, maar als je zekerheid wilt zou ik toch de ha bellen hoor. knuffel miriam en laat nog even weten hoe het verder met je gaat he
Hee Mir, Ik wacht nog maar even af hoor,het zal toch niet heel erg zijn denk ik.Verder voel ik me ok.
hey miriam hoe gaat het nu met je, al iets beter? Marieke hoe gaat hetmet je vader? Hier gaat alles goed, Dominique mag vanaf vandaag op een fles minder, ik geloof dat ik er meer moeite mee had dan zij ha ha ha! Ik vondt het wel zielig, maar goed, het is gelukt, ze ligt nu heerlijk weer in haar bedje te slapen dus zal ze ook wel verzadigd zijn denk ik. Gisteren naar het CB geweest, ze is nu 9040 gram en 69 cm. het wordt al een hele meid hoor! Jetteman is nu voor de laatste keer denk ik tenminste naar de parapsych. hij doet het hardstikke goed vindt ik! Morgen moet ik weer beginnen te werken dan zit de vakantie er al weer op. Moet wel zeggen dat dit niet mijn ideaalste vakantie is geweest, de eerste week heeft jetteman nog gewoon gewerkt, we zijn weinig weg geweest omdat je toch nog met de slaaptijden zit, en de laatste week was het zo heet dat je haast niet buiten kon zijn, dus al met al niet zo geweldig. op naar volgend jaar, dan gaan we lekker met z'n drietjes op pad. Liefs Jette
Heey jette, Nee nog niet echt beter ben nog steeds best behoorlijk benauwd maar ja. Zal er allemaal wel bij horen denk ik dan beter nu de infectie in de luchtwegen dan over een tijdje weer zwanger en dan de infectie bij de eileiders of baarmoeder dus probeer positief hier over te denken en het is goed dat het er uit komt iedereen fijne avond liefs miriam
dames met mij gaat het weer langzaamaan beter en beter het os hier rustig geen nieuws goed nieuws hoop ik fijn weekend
Hoi Meiden, Hier ben ik weer en vooral een stuk dikker! Het spijt me verschrikkelijk dat ik lang niets van me heb laten horen! We zijn over naar een andere internetprovider althans overname en iedere keer weer geen verbinding. IK heb het daarna maar even gestaakt en erg druk met werk geweest zo voor mijn vakantie want wij gaan verhuizen naar nader pand en gaan flexibel werken hele archief door moeten spitten plus de projecten die liepen. Gelukkig is het me gelukt want ik hoef nu nog maar ma-di en donderdag te werken dan ben ik tot ca 19 januari vrij! Haleluja! Ben nu net terug van 3 weken op de camping! En weer hebben wij de beste periode van de zomervakantie uitkiend want wat was het warm zeg. Behoorlijk puffen maar heb me er doorheen geslagen en gelukkig zonder dikke enkels! Voor de vakantie met 29 weken nog controle bij Vk gehad en kleine Uk lag toen in een stuit en ik liep qua groei 3 weken voor! Maandag weer controle maar heb goeie hoop dat kleine gedraaid is! Want het moest voor 34 weken gedraaid zijn anders gingen ze het proberen te draaien. Ik maakte me er niet zo'n zorgen over want volgens mij nog genoeg ruimte want van Denise had ik nl ook zo'n mega toeter dus er zit vast nog rek in! Hoewel ik moet zeggen dat ik de buik nu wel zwaar vind worden! Op de camping keken ze me ook al aan van zoooo: dat jij hiernog rondloopt? enne zeker binnnekort aan de beurt en toen ze hoorde dat ik nog 10 of 9 weken moest rolden de ogen er zowat uit met gelijk opmerking weet je zeker dat het er1 is! Heb het zo vaak gehoord dat ik er zelfs over gedroomd heb dat beviel van een tweeling haha! Moet niet gekker worden! Ik heb even snel wat berichtjes gescand. Miriam astmaaanval gehad en prednison las ik, sjee meid tis wat hoop dat je er snel bovenop bent. volgens mij gaat het met de anderen allemaal zo z'n gangetje tenzij ik dat gemist heb. Enfin problemen computer zijn opgelost en straks lang met verlof dus zal weer wat regelmatiger gaan posten hier! Veel liefs, Dikkie Dik
Oja en waar we ook erg druk mee zijn geweest is de hele bovenverdieping. Je begint met een babykamertje en vervolgens kwam de hele bovenvedieping aan de buurt. We moesten toch nieuw tapijt hebben en dus hebben we gelijk alles doorgelegd maar ja wel een hele boel spullen, bed enz enz verschuiven wat uiteindelijk een enorme grote schoonmaak werd en gelijk alle muren gedaan. Ik zal binnenkort foto van babykamer maken en in album zetten. Zat nl nog even te denken weet dat ik druk was maar ja waar mee dan ook alweer haha? Ik merk dat bovenkamer steeds minder begint te onthouden hihi! O en ik kijk er zo naar uit om straks thuis lekker te huismutsen..Heerlijk!
Miriam, wat maak jij een hoop mee zeg, ik hoop dat je intussen weer wat meer lucht krijgt? Hoe is het met je vriendin? Chantal, leuk om weer van je te horen en mooie buik hoor. Oke, je kunt hem niet missen maar ik vind het een mooie buik. En stuitliging, ik hoop dat ie nu met het hoofdje naar beneden ligt. Succes. En zo te lezen ziet je huis er spik en span uit, hoezo nesteldrang? Jette, fijn dat het met Jetteman iets beter gaat en dat ie baat heeft bij de therapie. Duurt wel even he om je eigen ritme weer terug te vinden (Als dat al lukt) maar je hebt het rijden weer opgepakt lees ik, doe je goed, lekker een ontspan moment en een momen voor jezelf. Marla, die drukke Famke toch of slaapt ze al iets meer nu? Hoe is het verder met je? Barbara, met jou alles goed? Jij ging toch op vakantie of bijna? Neeke, ook alles goed bij jullie en met de jongens? Hier gaat het iets minder, vandaag met mezelf naar de hap geweest, mijn nek en rug zitten vast. Ik geloof dat ik nog nooit zo´n hoofdpijn heb gehad. Morgen moet ik weer gaan werken maar ben bang dat da tniet zo gaat lukken. Wel wil ik even gaan want ik vind het altijd zo ongeloofwaardig overkomen als je na de vakantie ziek bent. De frietjes zijn er, ben eten. Doei
Hoi Hoi, Hier alles goed,druk weekend achter de rug.mijn broer trouwde dit weekend.wel leuk hoor. Niet zo fijn anette,dat het met jou niet zo lekker gaat.Maar even rustig aan doen.Is inderdaad niet fijn als je je ziek moet melden net na de vakantie,maar je hebt er toch ook niet om gevraagd...Mijn vakantie zit er alweer lang en breed op,dat was begin juni!Ben er alweer aan toe.
mag ik jullie wat vragen.. ? als je een echo laat maken omdat je bang bent dat je een miskraam krijgt en je bent pas 6 weken zwanger, kunnen ze dan wel zien of het nog leeft? want als het hartje NOG niet klopt omdat het te jong is dan denken ze misschien dat hij dood is? kan dat? thanks..
lisa84 ze kunnen zien of je op schema ligt met 6 weken soms zie je al wel een hartje soms nog niet maar om te kunnen zeggen dat het niet goed is wordt 1 a 2 weken later nog een echo gemaakt ik hoop dat het goed is en dat je over 9 maand een kleintje mag vasthouden mocht het niet goed zijn dan mag je hier altijd je verhaal doen we luisteren anette meid wat naar zeg net na je vakantie maar zoals bar ook zegt je vraagt er niet om dus niet naar maken jette ben blij dat het ietsbeter gaat thuis werd ook tijd en dat geeft rust en dat knobbelhobbelen zoals mijn man het altijd zegt vind het top dat je dat doet. bar ja dan ben je zeker al weer aan vakantie toe hihi jeetje ik moet nog over twee weken begint bij mij de vakantie chantal mooie buik meid heb het op hyves ook even gezegd tjee het gaat ineens hard leuk spannend begint het weer te worden marla druk druk druk met kleine famke misje neeke jij ook druk druk druk ook jou mis ik dames update hier gaat het steeds beter elke dag een beetje de antibiotica hangt me de keel uit maar kan weer normaal ademen heerlijk als je dat kunt zeg en dat vind ik echt gewoonlijk zo normaal maar nu een echte verademing mijn vriending die vorige week met weeen opgenomen is is weer thuis heeft enkel een harde buik maar is stabiel dus gaat tot op heden goed mijn broer heeft me verteld dat hij papa wordt in febr dat was even slikken maar vind het nu wel leuk al had ik natuurlijk zelf liever dit nieuws willen vertellen van mij maar mijn broer en schoonzus ook leuk morgen gaan we over op ander netwerk kwa interpret dus hoop dat het goed gaat en dat we dan ook internet hebben we zullen afwachten maar als ik niet online kom een x aantal dagen weten jullie waar het van komt gr miriam en fijne week iedereen
lisa je bent welkom hoor om je verhaal te doen en dat spreekt hier voor zich iedereen mag meepraten het is juist zo fijn dat we hier een groepje hebben van meiden die allemaal 1 of meerde miskramen hebben gehad en dan kun je juist zo fijn praten en dan zie je ook dat het toch ook vaak beter weer gaat heel fijn vind ik dat dus nogmaals welkom hier jammer de reden maar toch welkom greets mir
Miriam ben jaloers op jou met je vakantie in zicht.Ga je nog weg?Wanneer verwacht jij je ongi weer? groetjes bar
heey bar heb net mijn ogi er op zitten en we gaan 22 aug weg naar lauwersoogh puntje groningen heerlijk 14 dagen naar landal greenparks ontspannen relaxen niks doen o bar ik heb daar zo'n zin in ben er zo aan toe dat als men zou zeggen mir je mag morgen weg dan pak ik nu nog mijn koffers in en ga want ik ben wat dat aan gaat echt op en moet even weg. weg van alles en iedereen we gaan samen met mijn schoonouders voor het eerst 14 dagen hebben wel eens midweek of weekend samen weg geweest maar niet zo lang ik kan goed met mij schoonouders dus lijkt me geen probleem worden mijn schoonmoeder en ik zijn beide in de vak jarig dus ook dit jaar geen mensen die ik moet ontvangen heerlijk o ik moet stoppen over vak te praten want ik wil nu al zo graag liefs mir sorry voor de ego praat over de vak