Hoi Hoi, Ben net toch maar even bij de huisarts geweest,vond het nu lang genoeg duren.Heb nu al 2 weken last van mijn borsten en een week bruine afscheiding.Werd toch bezorgd.De dokter heeft even met een eendebek gekeken,hij denkt wel aan een zwangerschap maar kan nog niks met 100% zekerheid zeggen.Wel zegt hij dat er weer een kans in zit dat het misgaat.Mijn baarmoedermond stond namelijk een klein beetje open,bij een beginnende miskraam staat hij helemaal open.Dus het kan 2 kanten op of verder open gaan of sluiten.Moet gewoon een week afwachten.En ik heb dus absoluut geen geduld meer.Zal nog een moeilijk weekje worden. liefs bar
okay, nou ben erg benieuwd ik hoop dat het goed gaat voor je! suc6 meis en nogmaals mijn duimpjes draaien door! liefs jette
jeetje bar heb je berichtje niet gelezen sorry lees het nu pas, wat naar allemaal wat een onzekerheid heb je zo zeg niet leuk o ik hoop dat als je zwanger bent dat het ook goed gaat meid meid wat een onzekere tijd bah knuf voor jou jette fijn dat het goed gaat bij jullie en dat dominque geen koorts meer heeft is toch wel eng he meid je kunt denk ik ook niet rustig zijn als er iets is met je kleine meisje marla neeke corien chantal en de andere meiden hoe is het met jullie? hier gaat het goed zit weer lekker in mijn vel voor zover dat kan dan he, heb wel momenten dat ik me afvraag of ik zo door wil gaan, maar heb wel weer iets energie. lichaamelijk gaat het ook stukken beter morgen ga ik weer werken ook daar kan ik na uitkijken en dan deze en volgende week nog werken en dan op vakantie dan moeten jullie mij twee hele weken missen nou iedereen fijne nachtrust liefs miriam
ik begrijp je volledig miriam dat jij je afvraagt of je zo door wilt gaan, telkens weer hoop en spanning en de teleurstellingen! Maar geloof me meis als jij straks een kleintje in je armen houdt is het allemaal waard geweest! Doorknokken meis, kop der veur! en volhouden! Jette
Hoi Hoi iedereen, Ik kan het wel van de daken schreeuwen,mijn test is positief! Heb toch maar een test gedaan kon niet meer wachten!En die was direct positief!Wel vroeg want ik zou eigenlijk pas volgende week woensdag kunnen testen.Maar mijn borsten doen zo'n pijn dat ik eigenlijk dacht het kan niet meer mis.Nu wel erg spannend of alles goed gaat!Duimen jullie met me mee? Sorry hoor,dat ik zo enthousiast ben,maar heb de test net gedaan en mijn man is nog niet thuis en moest het toch echt even kwijt.Ga het hem straks vertellen.Dus jullie hebben de primeur! liefs bar
o bar wat een super goed nieuws zeg van harte gefeliciteerd meid o wat fijn en nu kleine barbakind 9 maand blijven zitten en dan mama het leven zuur maken (grapje hoor) maar wel blijven zitten tot het eind super super super super hoop je toch snel te mogen volgen liefs miriam
Hee Miriam. erg goed nieuws he,ben ook helemaal in de wolken,hoop nu ook echt dat het 9 mnd blijft zitten. En nu moet jij me maar snel volgen,jullie verdienen het echt!Wie weet gebeurd het op vakantie,hoor je vaak,andere omgeving andere gedachten.Ik duim voor je!
ik hoop het bar we zullen zien maar jij moet gaan genieten en relaxen en ontspannen fijn weekend en een dikke knuf bar
Mir,ik hoop dat ik dat kan hoor.Kijk toch erg uit naar de eerste echo moet ik zeggen.Maar ben wel super blij!
En? heb je een echo gehad? Ik ben hier wel heel benieuwd naar....ik ben namelijk bijna 6 weken zwanger en zit - vrees ik - midden in een miskraam. Gisteren ineens 2 grote bloedproppen verloren en nu blijft het maar nabloeden. Wel heel weinig...maar tis wel bloed. Snap m'n eigen lijf niet meer en word gék van onzekerheid. Misschien kan ik maandag een echo laten maken (dan is het precies 6 weken). Ben benieuwd of ze dan al wel iets zouden kunnen zien of niet.
he Barjes, wat lees ik nou... van harte meid, echt goed nieuws, wat zei je man? Heb nog steeds veel last en met typen word het niet heel veel beter dus vandaar dat ik er weinig ben, sorry maar ik haal het echt weer een keer in..
He anette,natuurlijk was mijn man ook hartstikke blij al moest hij wel weer even aan het idee wennen.Maar we hopen echt dat het deze keer goed blijft gaan. wat vervelend voor je dat het maar niet over wil gaan met de pijn,doe maar rustig aan!
Ik kreeg helaas ook met 9 weken te zien op de echo dat het hartje niet meer klopte; de week ervoor nog wel. Het was alsof mijn wereld instorte. Ook ik wilde dat het zo snel mogelijk weggehaald werd. dat werd, net als jij, eerst een week wachten. Dat was een ontzettende rot week. de laatste dagen vlak voor mijn opname kreeg ik enorme krampen in mijn buik...maar geen afvloeiing. ze hebben me pas een paar dagen erna gecurreteerd. Wat heb ik geschreeuwd en gehuild in de uitslaapkamer. Ik heb nog een week in het ziekenhuis moeten liggen vanwege mijn medische achtergrond. dat was heel erg. Je wilt weg en er niet meer aan herinnerd worden. Goedbedoelde maar harde opmerkingen van mensen....."het was toch nog eigenlijk niets" en "wees maar blij dat het geen 20weken was". Wat moest ik daarmee? Dat maakte mijn verdriet er toch niet minder om? Ik was er zo klaar mee. Thuisgekomen voelde ik me leeg. Ik had niet verwacht dat het zoveel met me zou doen. Nu je dit zo schrijft, komt het weer helemaal boven en ik begrijp zo goed wat je voelt. Je mag je ook rot, kwaad en verdrietig voelen. Dat is je volste recht! Probeer het ook een plekje te geven. Heel veel sterkte voor jou en je man.
Herkenbaar! Mijn miskraam is uit zichzelf gekomen anderhalve week geleden. Ik was 9 weken zwanger maar het vruchtje had maar 7,5 week geleefd. Vreselijk verdrietig waren we er ook van. En dan zijn er inderdaad mensen die zeggen 'ach joh, volgende keer beter!' of 'gelukkig dat het nu gebeurt, want anders was er vast iets mis geweest met het kindje'. Maar ik heb ze lekker laten kletsen, lekker belangrijk wat 'ze' zeggen! Wij weten wat het betekent en hoe het voelt, en zullen ermee om moeten weten te gaan.
synove en Marjanneke Het is verschrikkelijk om een miskraam te moeten krijgen om die pijn te moeten voelen en helaas weten alleen mensen die het zelfde hebben meegemaakt hoe het voelt je kunt anders niet weten wat voor een helse pijn het is je hart is leeg je dromen zijn weg en de hoop is verloren maar weet dat je hier altijd je verhaal kunt en mag doen wij weten wel hoeveel pijn het doet liefs miriam