dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette wat vervelend dat sarah weer erger verkouden is geworden, nee ben niet naar de HA geweest heb gebeld met het consultatiebureau, zei gaven aan dat het wel een een week of vijf a zes aan kon houden dat af en toe hoesten.
    Moet zeggen dat het overdag goed gaat, je ze hoest wel wat maar niet extreem, geef haar druppeltjes van VSM die helpen wel goed vindt ik.
    Ze heeft ook geen snot meer en ze rochelt ook niet meer, maar s'nachts he, pffffff ze begint om de vier a vijf uur te hoesten, soms in haar slaap, soms wordt ze wakker, dan geef ik haar een hoestdrankje en wat roosvicee en dan slaapt ze ook zo weer verder, maar mamma niet!

Heb ook nog behoorlijke napijn van een wortelkanaalbehandeling dus dat helpt ook niet echt!

Hoe gaat het nu met sarah, wordt ze snachts ook wakker van het hoesten?

Jette

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oei een wortelkanaallbehandeling, schijnt niet prettig te zijn.
    De verkoudheid begint hier minder te worden, ze heeft afgelopen nacht weer doorgeslapen dus dat is erg lekker, wel weer om 6.15 uur wakker.
    Mijn vriend en ik hadden het gisteren over het vroege wakker worden, zouden wij dit kunnen beinvloeden? Haar in de avond eerder en langer wakker houden zodat ze langer gaat slapen? GEen idee maar dit is altijd wel heel vroeg.
    Vervelend is dat he als die kleintejs in de nacht wakker worden. Ik val daarna ook weer moeilijk in slaap. je merkt het dan wel na een paar nachtjes. Ik hoop voor je dat Dominique weer snel doorslaapt. Ik las dat jij roosvicee geeft? WElke? Geef jij dat overdag ook?
    En hoe gaat het bij jullie met de groente en fruit? Hier is het nog steeds waardeloos, we zijn blij als er een klein potje voor de helft op gaat.

Barbara, hoe was je echo ?

Miriam, hoe is het met jou?

Marla, Chantal en Neeke ook bij jullie alles goed?

Is zo stil hier, doe daar zelf ook aan mee.

Hebben jullie hyves?

Liefs Anette

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi,

ja anette het is momenteel een drama bij ons, vannacht is ze om 11 uur begonnen te hoesten, en dan elke 10 minuten tot half 1 toen heb ik haar er uit gehaald en een zetpilletje gegeven omdat druppels, hoestdrank en roosvicee niet meer hielp.
    Maar toen was mevrouw natuurlijk klaar wakker en begon te teuten en te zingen (op haar manier dan) en niet meer hoesten.
    Vondt het wel erg typisch of een zetpil dat hoesten zo direct weg kan nemen, maar ja zal wel. Vanmorgen om vier uur begon ze weer te hoesten, dus ik weer drinken halen en kijken lag ze gewoon te slapen :confused: .
    Vanmorgen heb ik dit bij de leidsters van de creche voorgelegd en zij vermoeden dat ze wel een beetje moet hoesten maar dat het toch ook wel gezellig is dat als zij hoest mamma komt aansnellen met drinken :confused: :confused: :confused:
    Dat doet mijn kind toch niet expres? Nu ben ik twijfel, ja overdag hoest ze heel af en toe ik vondt het logisch dat ze s'nachts meer moest hoesten, maar al twee weken en om eigenlijk elke keer dezelfde tijd.
    Ze stelde voor om haar vannacht gewoon te laten, als ze niet huilt niet naar haar toe gaan om drinken te geven, wel eventueel als ik zelf op bed ga, het flesje bij haar neer zetten in bed, ze kan deze zelf pakken net als haar speentje.
    en dan niet heen gaan wel moeiljik hoor!

Verder gaat het hier goed, roosvicee krijgt ze ja, ik heb nu perzik maar had ook al een andere smaak beetje rood van kleur, de roosvicee staat bij de c1000 bij de kindervoeding.
    Fruit is ze stapelgek op, ze eet een heel potje per dag (groot potje), groente is erg wisselend ze lust niet zo heel veel alleen boontjes, bloemkool, bruine bonen met appeltjes en veldgroenten met rijst, wat ik wel eens doe is een beetje fruithapje en een beetje groente op de lepel dan wil ze nog wel eens "instinken" .
    Na de groente krijgt ze een danoontje daar is ze stapel op. danoontje voor kinderen "mijn eerste danoontje" zit ook opvolgmelk in.
    En dan krijgt ze nog een klein beetje bambix per dag, bambix met appel de andere lust ze namelijk niet moet ze van kokhalzen.
    Dit krijgt ze alleen als ze s'middags een lange middag heeft niet goed wil slapen, neem nou gisteren toen was ze pas om drie uur uit bed, dan krijgt ze GEEN bambix want toen heb ik haar om half vier groente gegeven anders komt alles nogal dicht op elkaar.

Tja het is erg puzzelen wat je kind lekker vindt, geef jij ook danoontje of zoiets?

Jette

4. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Hoi,

Hier weer slecht nieuws,op de echo was geen groei te zien.Ze dacht dat ik toch erg veel rekening moet houden met WEER een miskraam.Voor de zekerheid heb ik weer mijn HCG moeten laten prikken.Deze was enorm verlaagd van 500 naar 38!Dus dat wijst op slecht nieuws!Moet AS maandag voor de zekerheid nog een keer laten prikken,en dan volgende week dinsdag weer bij de gyneacoloog komen voor de uitslag.Tjonge jonge houd het dan niet op?...
    We gaan as weekend een nachtje weg van mijn mans werk,eerst een rit rijden in een EENDJE en daarna ergens eten,dan verblijven we een nachtje in een hotel in alkmaar.Denk dat ik dit toch maar ga doen,want hier thuis gaan zitten wachten heeft ook niet zo veel zin.En de kans bestaat toch dat het er vanzelf uitkomt.Waar ik ook ben.Maar wel weer moeilijk allemaal.

Annette,ik heb hyves hoor.

groetjes barbara

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he barbara wat een slecht nieuws meis, verdorie, maar toch goed van je dat je besloten hebt om toch mee te gaan, zoals je zegt het thuisblijven doet niks voor je, als het nou zo was dat wanneer je thuis zou blijven het goed zou komen zou je het hele weekend in bed gaan liggen, maar ja dat is nou eenmaal niet zo!

Probeer toch een beetje plezier te maken, en sterkte de komende tijd!

liefs
    jette

6. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Jette,bedankt voor je lieve woorden.

liefs barbara

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh barbara, wat een kl.te nieuws zeg. Het zit je niet mee. Weet ook niet zo heel goed wat te zeggen nu vind het zo balen voor je dat je dit nu weer mee moet maken.
    Vind het wel een goed idee om dit weekend mee te gaan, misschen kun je zo je gedachten een beetje veerzetten en als het echt niet zou gaan kun je altijd naar huis.
    Hele dikke knuffel voor jou

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik geef nog geen danoontje, heb er wel aan gedacht maar omdat mevrouwtje hier niet zo van fruit en groenten houdt vind ik eigenlijk dat ze dat eerst moet leren eten. Wel geven we een pÿamapapje met een smaakje om haar aan andere smaakjes te laten wennen en die gaan er in als pap, niet normaal de fles is zo leeg dan, heb zelf ook eens geproefd en ik kan het wel begrijpen dat ze het lekker vindt.
    En als jij vindt dat je er in de nacht uit moet gaan om naar je meisje te kijken gewoon doen hoor, wij laten Sarah in de nacht ook niet huilen dan gaan wij ook meteen kijken.
    Misschien kun je een nachtje proberen om iets langer te wachten voordat je gaat en dan kijken wat ze doet. Het kan natuurlijk ook wel een soort van uitproberen zijn, je weet het niet maar in de nacht je ouders uitproberen? Veel succes ermee. En als je van jezelf uitgaat, ik heb in de nacht ook altijd meer last van een verkoudheid dus wat dat betreft...

Liefs Anette

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi anette,

ja maar dat is nou het moeilijke ze huilt niet, ze hoest alleen maar, wat zou jij doen in mijn geval?

jette

10. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    annette,het zit me inderdaad niet echt mee nee.Ja het is wat als je zo graag wilt.Ja het is niet anders,probeer toch maar in mijn achterhoofd te houden dathet altijd erger kan.Bedankt in ieder geval voor je medeleven.

liefs barbara

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden druk druk geweest afgelopen week terug van vakantie de was weg gewerkt en het huis onder handen genomen dus behoorlijk druk geweest
    mijn vriendin is afgelopen dinsdag bevallen van een gezonde dochter en dat was even weer een klap recht in je gezicht onvoorstelbaar hoeveel pijn het me toch nog deed. Toch er naar toe geweest in het ziekenhuis en of de duivel er mee speelt lag ze in de kamer recht tegenover waar danique geboren is. En de zuster die er bij was met de geboorte van danique kwam haar nu eten brengen heel moeilijk allemaal. het lijkt wel of we er in blijven hangen in de kwelling zo voelt het voor mij.
    Verder ben ik niet heel erg bezig meer met zwanger worden gek he, het lijkt wel of ik denk dat komt later wel ben ook bang dat ik nu zwanger raak voor december en dan slecht nieuws hoor in december dus dat heeft er ook wel mee te maken. Maar ja we hebben besloten het op z'n beloop te laten dus blijft elke maand wel spannend en afwachten.

De vakantie was echt buitengewoon super heerlijk ontspannen gedachten thuis gelaten de zorgen ook en heb werkelijk elke dag genoten het ging dan ook veelste snel voorbij.
    We waren lekker uitgerust ervan en ik heb gevoel dat ik er ook weer even tegenaan kan.

barbara meid wat lees ik toch wat een onzekerheid gatver bah bah bah vind het knap hoor dat je toch mee gaat, je gedachten zullen er vast niet de hele tijd bij zijn maar we gaan hier toch met z'n allen duimen dat er maandag een wonder is gebeurd en dat het gegroeid is en dat er een hartje klopt blijf duimen hoor niet opgeven nog heb nog vertrouwen en als het maandag dan toch mis is dan kun je dan de brui er aan geven hoop doet leven

anette hoe is het bij jullie?

dikke knuf miriam en iedereen een heel fijn weekend

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey mir,

ben nogmaals blij dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad, je moet ook zorgen dat ondanks de vreselijke ellende die jullie hebben meegemaakt ook weer lichtpuntjes gaat zien, genieten met zijn tweeen en zorgen dat jullie er weer voor 100% voor willen gaan.
    En ja het leven zal echt bestaan uit veel teleurstellingen, angsten en onzekerheden, maar geloof me uiteindelijk maakt het jullie sterker!
    Al is dat nu nog allemaal veel te pril.

En meis ik gun jullie zo een goed verlopende zwangerschap en bevalling toe dat er dan zo'n klein minimensje in jullie leven verschijnt en jullie harten voorgoed steelt!

Dikke knuff jette

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette wat lief zeg ik hoop dat je gelijk hebt en dat het ons inderdaad sterker maakt.

Enne dat er een mini miriam of mini bart mag komen

we zullen heel veel geduld moeten hebben
    en aan de ene kant denk ik dat ik dat ook wel heb nu maar aan de andere kant duurt het me veelste lang.

dubbel he

14. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Miriam,

Fijn om te horen dat jij weer goed in je vel zit,probeer dit vast te houden!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik eigenlijk de hoop al heb laten varen,ook misschien om mezelf in bescherming te nemen.Als mijn hcg van 500 naar 38 is gedaald wil dat eigenlijk niet veel goeds meer zeggen denk ik.Ga nu lekker mijn bedje opzoeken en daarna proberen te genieten van het weekend.

liefs bar

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, als ze hoest en ze reageert goed op een drankje of zo, gewoon doen. Doen waar jij je goed bij voelt en wat anderen zeggen dat zal wel. Anders een nachtje proberen om niet te gaan, kijken wat ze dan doet en hoe jij het zelf vindt. Als jij vindt dat je naar Dominique moet gaan om haar ven te troosten of iets te drinken te geven, gewoon doen, echt waar!

Miriam, fijn dat je toch een fijne vakantie gehad hebt. En wat een herinneringen weer met je vriendin. Misschien klinkt het heel gek maar moet het zo zijn en wil jullie Danique zo laten weten dat alles goed komt en dat ze bij jullie is.
    Jullie komen er wel daar ben ik van overtuigt.

Barbara, ik hooop dat jullie beter weer hebben dan dat het hier is en dat je je gedachten een beetje kunt verzetten.

Dikke knuf allemaal

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi anette, hoe is het ermee?

nou ben vorige week begonnen met NIET naar dominique toe te gaan wanneer ze hoest en nu zijn hoestbuiten veel minder en veel sneller voorbij.
    Kan natuurlijk ook toeval zijn he?!

Maar het gaat een stuk beter, ze heeft afgelopen nacht helemaal niet gehoest en de nachten ervoor 1x een paar keer en dan sliep ze zo weer verder.
    Vanmorgen hoeste ze wel even bij het wakker worden, maar dat is volgens mij ook wel normaal.
    Ik geloof dat we het ergste weer achter de rug hebben, nou maar hopen dat het een tijdje goed gaat, we willen graag een keertje weer met haar zwemmen maar ja als ze verkouden is doen we dat liever niet.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Jette

17. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug,even geen zorgen en even niet piekeren.Het weer viel erg mee,alleen zaterdagochtend wat regen maar toen zaten we toch binnen bij ducktrail.(trouwens hele leuke tip voor familie-uitjes kijk maar eens op www.ducktrail.nl)Super mooie rit door de landschappen.

Gisteren bloed laten prikken op hcg,vandaag om 10.30 moet ik weer bij de gyneacoloog zijn.Dan word de uitslag besproken en wat te doen.Ben erg benieuwd!

Jette,fijn hoor dat het met dominique weer wat beter gaat.Hoop voor jullie dat dat zo blijft!

Groetjes barbara

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Barbara, heel veel succes vandaag

Jette, goed dat jullie het proberen. Alles kan toeval zijn het is jammer dat je daar niet achter zult komen. Sarah is weer opnieuw verkoduen, grrr echt zo vies, waar al dat snot vandaan komt? Dus hier ook geen zwemmen vandaag. Jammer.

Straks naar de revalidatietherapie, kom vanmiddag wel even laten weten hoe het was

19. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest.Mijn hcg was nu gedaald van 38 naar 20.Dit betekent dat mijn lichaam zelf het vruchtje aan het afstoten is.Waarschijnlijk word het deze keer dus geen curretage.wel zei de gyneacoloog dat we chromosoomonderzoek kunnen laten doen omdat dit nu de 2de miskraam is.Dus hebben mijn man en ik maar bloed laten prikken.De uitslag is er over 6 wkn.Ik moet nu over 2 weken weer terugkomen dan word weer mijn hcg geprikt.dat moet 0 worden.Dan moet ik mijn eigen menstruatie afwachten en daarna willen ze een bloedonderzoek doen om te kijken of het door de HELLP komt.Ze zei dat dat in sommige gevallen is,dan is de stofwisseling verstoord.Pas na dat onderzoek kunnen we weer groen licht krijgen om voor een volgende zwangerschap te gaan.dus al met al een hoop gedoe!

Zo jullie zijn weer op de hoogte!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    toch he meid je was er al bang voor zo oneerlijk dikke knuf voor jou

en ik hoop dat er niks uit het onderzoek komt en dat je snel weer groen licht krijgt.

hoe voel je je er zelf onder?

liefs miriam

Deel Deze Pagina