Hoi Miriam, dank je wel!Ik heb zelf ook het idee dat het gewoon 2 keer pech is geweest,en als het al ergens aan ligt dan zal dat mijn stofwisseling zijn.Want met jesper's zwangerschap was het echt kritiek met mij door de HELLP.Heb toen ook donor-bloedplaatjes gehad.Dus ja we wachten maar af,maar we hopen inderdaad ook snel op groen licht! Voel me lichamelijk ok,maar psychisch is het wat lastiger.Je lichaam faalt nu al voor de tweede keer,maar daar zul jij ook over mee kunnen praten!Dus we gaan maar weer vol moed verder. liefs bar
Lieve Bar, Ja helaas kan ik er over mee praten en dat zou ik willen van niet maar ik kan het wel na de tweede keer bij mij was ik kapot ik begreep het niet wat was er dan toch niet goed bij me na verloop van tijd had ik zoiets van drie keer is scheepsrecht en moed moet je ook blijven houden weet je, uit elk negatief ding kun je iets positiefs halen als je er voor open staat en ik probeer dat toch telkens ik hoop echt voor je dat je net als mij gewoon weer vol vooruit kunt en mag. dikke knuf miriam
Hee miriam, Je hebt inderdaad gelijk,je kunt bij de pakken neer gaan zitten of met goede moed verder gaan.Ik kies ook voor het laatste,het zal toch nog wel goed komen denk ik.We gaan ervoor... Al valt het niet altijd mee hoor.Al die zwangere vrouwen opeens overal... liefs bar
nee dat maakt het ook zo zuur vind ik overal waar ik kom is er wel iemand in verwachting dan denk ik vaak dat was eerst ook niet zo maar dat was waarschijnlijk wel zo maar ik zag het niet omdat ik er zelf niet mee bezig was. maar daar heb ik ook veel moeite mee met iedereen maar zwanger
meis daar zijn we toch voor om elkaar in goede en slechte tijden te steunen en elkaar op te beuren! dikke knuff! Marieke weet je al of je op vakantie kunt? jette
Miriam, heel fijn dat je zo met me meeleeft.Ik voel me eigenlijk best goed.Heb van de week weer die helderziende aan de telefoon gehad en die heeft me gerustgesteld dat we toch echt een prachtige dochter krijgen.Probeer me daaraan vast te houden.Dat zorgt er ook mede voor dat de moed erin blijft.Ze heeft in het verleden ook voorspelt dat mijn vriendin een tweeling zou krijgen en die is nu 21 weken zwanger van een tweeling.Dus wat waarheid zit er wel in.We gaan er gewoon weer voor zodra we groen licht hebben! liefs bar
Hoi Allemaal, Nou heb jullie gelukkig gevonden met hulp van Anette. Was paar weken geleden al eerder wezen kijken en dacht nah waar zijn jullie nou gebleven? Maar wat lees ik nu Bar was je zwanger en is het opnieuw misgegaan. Och meid wat verschrikkelijk. Misschien kan ik je hoop geven. Na mijn dochter heb ik 3 MK's gehad en ben nu 38,2 weken zwanger en heb een enorme toeter! Al hoop ik voor jou dat JIJ geen 3e mk zult krijgen. Wens je veel sterkte meid! meiden ik ben al een tijdje met verlof maar mijn nesteldrang is verschrikkelijk. Tjonge wat ben ik bezig (geweest zeg) Vandaag pas voor het eerst dat ik mezelf een rustige dag gun! Moet ook wel want alles is nu zo'n beetje wel gedaan. Maar ja dus wel verlof maar tis keihard werken met nesteldrang haha. Wilde in ieder geval laten weten dat alles nog ok is en dat het eigenlijk zomaar zou kunnen gebeuren. Ik heb echt een mega buik (iedereen denkt dat ik allang moet bevallen of dat het minstens een 2 ling is) Maar ja alles zit in de buik en draag nu eenmaal erg naar voren. De VK schat de klene op ruim 8 /8,5 pond bij de geboorte. Verder voel ik me wel ok eignelijk hoewel ik van de week echt zo iets had van ja het wordt nu fysiek echt wel zwaarder. Maar moet zeggen bewegen is het beste medicijn want als ik ga zitten dan doet alles zeer bij het opstaan. Bloeddruk blijft keurig zo rond de 110/60 suiker ok hb is ook nog in de marges dus ja eignelijk verloopt alles wel voorspoedig. Hoewel ik wel een beetje tegen de bevalling opzie omdat de kleine een sterrenkijkertje zal zijn ....waarschijnlijk. Dus ik krijg volgende week een echo om te kijken hoe groot en hoe het ligt. Want bevallen van een sterrenkijkertje is nu eenmaal wat moeizamer (heb ik begrepen) en ik heb goeie afspraken met de VK gemaakt dat ik er geen martelgang van wil maken....we zullen zien...go with the flow! Even tot zover liefs, Chantal
chantal wat fijn om even iets van je te horen meid, heerlijk hoe het gaat zo voorspoedig ben benieuwd wanneer we goed nieuws krijgen hoor heb je een foto van je mega buik zal eens kijken en als het er is dan wel even laten weten he we zijn natuurlijk heel nieuwschierig hihihi bar fijn dat je je zo goed voelt, en fijn dat het gesprek je ook ergens rust geeft ik heb ook van een bekende een nummer gekregen van een man die ook via de telefoon mij zou kunnen helpen met een x aantal vragen maar iets in me houdt me onwijs tegen om te bellen ben ergens bang voor maar weet niet waar voor. mischien moet ik het gewoon eens doen anette meid hoe gaat het met sarah? heb je al kriebels voor nog een kleintje? en jette meid hoe gaat het met dominque en heb jij nog kriebels voor nog zo'n kleintje? Hier gaat het lekker momenteel wennen het werken volledig dat wel heel zwaar zo'n eerste week maar heb het volbracht. vandaag in een molen van emotie's geweest een hele lieve collega nam per direct afscheid heeft een betere baan dichter bij huis aangeboden gekregen, en een andere collega kwam na een jaar terug had een moeilijke tijd achter de rug haar moeder is vorige week overleden vorig jaar borstkanker geconstateerd dat is zuur hoor verschrikkelijk dus de emotie's liepen behoorlijk hoog bij me op afscheid welkom en overlijden zwaar nou ga een druk weekend tegemoet maar ja verplichtingen horen erbij he meiden iedereen fijn weekend dikke knuf miriam
haha Miriam, met Sarah gaat het goed en ja, heb alweer kriebels maar we wachten nog wel even hoor. Even genieten van ons meisje. daarbij is nog niet alles in onze relatie als voor de zwangerschap, als je begrijpt wat ik bedoel.... Wij gaan vanavond uit dus ik ga me even optutten en dan naar de kermis. Gezellig! Jee, ben jij echt alweer volledig aan het werk? Petje af hoor, echt waar. Ik hoop zo dat je je rust weer terug gaat vinden en dat het geluk je toe gaat lachen. Dikke knuf
ja ben weer volop aan het werk het is zwaar maar het is te doen wel merk ik dat ik s'avonds thuis minder zin heb in het huishouden dus dat wordt toch weer weekend werk verder heb ik vandaag een 1 op 1 gehad met mijn leidinggevende en hij was in het afgelopen half jaar best een beetje bang voor waar ik zou eindigen( kwa gevoel en doen en laten) Toen ik dus nu aangaf dat het goed ging niet gewoon goed maar echt goed kon hij het ook niet echt geloven ik heb proberen uit te leggen hoe ik me het afgelopen jaar gevoeld heb. ik zat in een achtbaan van geluk verdriet angst geluk en wederom verdriet. die achtbaan bleef maar doorgaan er kwam geen einde aan. en nu na de laaste miskraam is er ergens in mijn koppie een knop omgedraaid dat het leven doorgaat ik stil ben blijven staan en steeds verder weg zakte in de maatschappij het boeide me allemaal niet meer. Nu sta ik naast een put een hele diepe put in die put zat ik nog geen maand geleden en nu sta ik er naast en kijk ik er op neer. van dat nooit meer ergens ben ik nu op een punt dat als het niet gebeurd nog niet dat het goed is en als het wel gebeurd dat het ook goed is ik vind het zo fijn dit te kunnen zeggen onwijs wou het jullie toch meedelen knuf miriam
Hee die miriam, Wat goed zeg!Echt knap dat je dit nu kunt zeggen.Wij weten hier als geen ander hoe ver je in die put zat.Inderdaad,ik denk ook proberen positief te blijven! Liefs bar
Miriam bedoel je of wij nog een tweede willen? Tja weet ik niet, aan de ene kant zijn we zo tevreden met een zo'n gezonde lieve kleine meid dat we bang zijn dat dit geluk ons niet een tweede keer gegund is, BEN OOK AL 36 natuurlijk, dus qua leeftijd zou ik snel moeten beslissen toch binnen twee jaar. En dan denk ik alles is eigenlijk perfect zo! Maar het is zo enorm genieten dat zou toch geweldig zijn als je dat nog een keer mag beleven. 1 is natuurlijk makkelijk, 2 wordt natuurlijk een geregel en georganiseer, veel meer als nu en stel je voor dat het een heel ander kind wordt, veel meer huilen etc. al zei de parapsych. van jetteman van niet, omdat wij alles "goed geregeld" hebben, ontspannen zijn en heel veel regelmaat hebben (hoe is het mogelijk de grootste chaoten hebben regelmaat wie had dat ooit gedacht ha ha ha) tja zoals je hoort weet ik het niet! ! ben ergens ook bang dat de eerste zo speciaal is dat een tweede dat niet kan overtreffen, hou je van de tweede net zo veel als van de eerste? heel verwarrend eigenlijk, dus ik weet het nog niet! Ik denk als we 10 jaar jonger dat we makkelijker zouden zeggen dat we nog voor een tweede zouden gaan als nu! Jette
nou jette je moet je gevoel ook volgen je hart geeft echt wel aan wat je wilt en waar je voor gaat of 1 of 2 en mischien weet je het diep diep van binnen wel maar nog niet van buiten het komt wel vind het leuk om te horen hoe jullie er over denken en jette ik denk inderdaad zoals ik denk er heel makkelijk over 1 ach waarom geen 2 maar mischien als ik er 1 heb dat ik er ook anders over denk hoor knuf miriam en bar ja ik ben van heel ver gekomen en sta ineens naast die put voelt goed, wel ben ik uiterst zenuwachtig weer zal het deze maand raak zijn ben er bang voor we gaan vol goede moed verder knuf
Jette,dat wat je verteld van bang zijn om net zoveel van een tweede te houden herken ik wel een beetje.Ook ik vraag me dat wel eens af.Maar dan denk ik ook heel snel,natuurlijk,2 meesterwerkjes van ons zou toch helemaal top zijn! Miriam,ja dat is iedere maand weer spannend of het raak is he!Herken dat helemaal!Ik duim ervoor en zodra ik groen licht krijg,kom ik je weer vergezellen. Houd moed! liefs barbara
hey anette hoe bedoel jij dat je relatie nog niet weer is als voor die tijd? Ja barbara raar is dat he, ik had nooit gedacht dat ik zoveel van zo'n kleintje kon houden, en zoveel liefde heb ik toch niet in me voor nog zo'n kleintje? Maar ben blij dat jij het herkent. Jette
Heey meiden het is hier rustig ook ik ben veelste druk met dingen en ik weet niet eens met wat triest eigenlijk he bar ik hoop snel weer je naast me te zien dan gaan we samen er weer voor fijne avond meiden liefs miriam