dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    dat hoop ik ook miriam!

2. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden heb woensdag echo gehad en de kleine wordt op 4610 gram geschat. Kan iets minder zijn hoor. Wat ik ook hoop maar heb tegen VK gezegd dat ik echt niet langer door wil lopen! Dat begrepen ze. Volgende week worden er maatergelen genomen! Spannend dus en gek idee maar wel erg opgelucht!

Denise is nu 6jaar in ons leven en zo verweven in ons leven. Ben ook erg benieuwd hoe het straks zal gaan als ons andere kindje er is. Over het meer of minder houden van ene kindje daar maak ik me eigenlijk niet zo'n zorgen over. Het zal wel allemaal erg wennen zijn denk ik!

Liefs,
    Sjannie

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat spannnend meid wordt het we blijven heel rustig maar vol verwachting wachten op het goede nieuws dat het zover is meid
    succes knuf miriam

4. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee Sjannie,

Wat spannend voor je zeg!Geniet dan nog maar heel even van de rust.Heel veel succes en een voorspoedige bevalling!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette ik bedoel dat qua intimiteit. Voor de rest is onze band alleen maar sterker geworden en we genieten volop dus geen zorgen.

Miriam, jee zeg ik vind het allemaal zo knap van je en hoe je het omschrijft en dat je je echt goed voelt. Super, ik word er gewoon blij van om dat te lezen.

Sjannie, nog eventjes..............

en Jette, ik herken het ook, ik heb ook het gevoel dat ik niet nog een keer zoveel van een kindje kan houden.
    Al kan ik haar vandaag wel achter het behang plakken.
    Eerst om half 5 wakker, totaal uit het ritme. Heb haar wel tot 7 uur laten liggen, af en toe even kijken.
    Het slapen lukt niet goed, eten niet super. Ze ziet haarflesje nog echt als haar eten. Als ze honger heeft en we geven potje voeding of zelfgemaakte hap begin ze halverwege zo ontzettend hard te huilen. Pas na de fles is dat over en wil ze de rest van het hapje nog. Heel raar maar ja, ze lust het wel dus komt goed.
    Voor de rest veel huilen vandaag.

Nu dus ook, even kijken,doei

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o jee wat naar dat het zo moeilijk gaat met voeden van de kleine meid, maar de aanhouder wint he
    toch anoek?

enne vind het fijn dat het jullie ook goed doet dat het met mij weer wat beter gaat. Maar het is zo raar zo ineens is het goed (voorzover je het goed vind hoor) maar je accepteert het en je wil weer verder met je leven als voor je ooit over zwanger worden was.

en dat gaat redelijk

dus echt meiden ik heb niks te klagen op het moment.

chantal ben benieuwd hoor hoe lang het nog duurt

jette en anoek kan me voorstellen dat je ergens die twijfels hebt over een tweede kindje, maar ik heb altijd gezegd dat ik graag twee of drie kindjes zou willen, en ik weet niet hoe ik na dat ik 1 kindje vast mag houden er over denk

marla mis je

barbara hoe gaat het met je hoe voel je je bovendien

corien hoe is het met jou het is volgens mij een jaar geleden nu dat je moeder is overleden ergens in deze periode wat moet dat moeilijk en zwaar zijn knuf voor jou

7. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hier gaat het goed hoor.Ondanks dat ik bijna geen stem meer heb door de verkoudheid.

Wel ben ik erg benieuwd of donderdag mijn HCG uit het bloed is.Dat is afwachten...

Verder zijn we hier druk bezig met de nieuwe look van onze site.

Iedereen fijn weekend!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mooie site is het geworden meid toppie

hier de ongi weer in aantocht moest op het werk de meiden langs wie iets bij zich had het is namelijk 3 dagen eerder dan normaal

dus was even schrikken maar er zijn gelukkig altijd meiden met een vooraad hihi

nou fijne avond meiden knuf miriam

9. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Bedankt voor je compliment miriam!

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey meiden,

mag ik je vragen anette hoe je vindt dat het veranderd is qua intimiteit met je hubbie na de bevalling, als je het te intiem vindt worden gewoon zeggen hoor no problem!

vervelend he als zo'n kleintje haar dag niet heeft, nu komt dat hier gelukkig niet vaak voor, meestal is ze heel goed te pas, maar af en toe, zo vlak voor een nieuwe ontwikkeling is ze soms wat sneller huilerig maar gaat gelukkig ook snel weer voorbij!

Ik denk miriam als je 1 mag vasthouden en in je ritme zit je graag nog een tweede zult willen, ik bedoel ik kijk naar mezelf ik was helemaal niet zo'n moedertype maar het verbaasd me echt hoeveel je van zo'n kleintje kunt houden, hoe leuk het is en hoeveel plezier zo'n kleintje brengt, daarom is het jou ook zo enorm gegund om ook zo snel mogelijk zo'n klein wurmpje in je armen te houden! Dikke knuff.

Nu weet ik natuurlijk dat het niet allemaal zo geweldig gaat, ik lees hier vaak genoeg dat er ook mindere kanten zijn, maar ik ben gezegend met tot nu toe een heel gezond en vrolijk kleintje! :D

Liefs
    Jette

11. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hier donderdag weer flink ongesteld geworden!Mijn HCG was donderdag 3 dus dat was goed zei de gyneacoloog.Na deze menstruatie hebben we weer groen licht gekregen!Dus kunnen we er weer voor gaan.Wel word er as dinsdag nog een bloedtest gedaan om te kijken of de miskramen te maken hebben met mijn HELLP vorige keer.Maar ik ben erg blij dat we weer mogen.

liefs barbara

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, geeft niet maar de zin is er gewoon niet en doet nog steeds pijn. Ben op dit moment nog steeds zo blij als ik in bed lig en kan slapen... Heeft ook met mijn schouder te maken, vaker last en kost veel energie. We hebben het er wel vaak over, dat ik er zo van baal en zo maar ik krijg dan altijd te horen dat dat niet het belangrijkste is.

Barbara, op zich heb je nu wel duidelijkheid en het is goed dat je lichaam weer oke is zeg maar. En dat jullie groen licht hebben gekregen om weer meteen te proberen. Ik blijf hard voor jullie hopen.

Miriam, een paar dagen te vroeg ongie, gelukkig werk je niet op een mannen afdeling. Oko voor joudraaien mijn duimen

Hier mijn vriend en ik allebei de buikgriep. Man, wat is het dan zwaar om een kindje te verzorgen. De trap op is al teveel. Maar met vriendje gaat het alweer een stuk beter, heeft alweer zin in een broodje krket want misschien smaakt dat wel. Ik moet daar niet aan denken dus ik = nog lang niet beter.

Liefs

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    oooooh de griep te pakken anette,

meid ziek het goed uit want anders komt het net zo hard weer terug

knuf

bar jijook knuf volgende ronde we gaan er voor he

en jette jij ook een knuf hoor
    liefs miriam

14. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Hoi,

Anette,wel fijn dat je vriend zo meelevend is hoor.Voor hetzelfde geld zat hij je te pushen.Er komt vast wel weer een tijd dat het wel fijn gaat worden.Maak je niet druk.enne,beterschap,vier het goed uit hoor!

Miriam,mijn ongi is net voorbij dus we kunnen er weer voor gaan.deze keer weer samen.Lijkt me leuk als we allebei tegelijk eens aantellen.Trouwens op de foto bij hyves staat een foto met 2 personen.ik vroeg me nou eigenlijk nieuwsgierig af wie jij nou bent?

Liefs bar

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette, hier ook ziek, vorige week zondag hoesten verkouden hardstikke ziek, koorts!

Deze zondagnacht zo overgegeven bah bah bah, maandag zo ziek kon niet op mijn benen staan, jetteman is thuis gebleven ik was niet in staat om dominique te verzorgen.
    Man man man ik hoop maar dat het nu voorbij is, heb nog wel buikpijn en zweet direct en nog wat gammel moet dus niet denken aan een broodje kroket bah!

ben gewoon bang voor as. zondag wat komt er dan weer!

Jette

16. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Jette,jij ook beterschap!ik hoor hier ook iedereen om me heen die ziek is,dus het heerst.ikzelf ben erg verkouden geweest en mijn stem bijna kwijt.Begint nu wat beter te worden.Doe het rustig aan!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, deze zondag gaat helemaal zonnig worden.
    Beterschap meid.

Ik zag op Chantal haar hyves dat ze een zoontje heeft gekregen, Niek.

Liefs Anette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    chantal van harte gefeliciteerd meid met je zoon niek

fijn om te horen

gr miriam
    en dames beterschap het heerst zeker

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    chan komt binnenkort ons verblijden met het geboorteverhaal

Niek is een weekje oud nu en het gaat goed.
    altijd fijn om te horen

Nou Chan we wachten met spanning op je verhaal

knuf miriam

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Chantal van harte meis!

kunnen niet wachten op je geboorteverhaal!

Liefs
    Jette

Deel Deze Pagina