dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ik geloof dat chantal het heel druk heeft
    en dat we nog even geduld moeten hebben

wel op de hyves kun je al foto's bewonderen dus alle dames aan de hyves hihi

gr mir

2. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi meiden,
    Hier even een beetje tijd om een klein berichtje achter te laten. De tijd gaat zo verdomd snel! Niek is alweer 4 weken vandaag. En ik ben tussen de bedrijven (ook denise van en naar school brengen enzo) door mijn bevallingsverhaal op papier te zetten, het is nog niet af nog even geduld dus. Gelukkig gaat het erg goed met Niek en met Mama. Hoewel bij mij het zweet letterlijk vaak uitbreekt. Snachts helemaal doorweekt. Voor de rest voel ik me redelijk weer de oude behalve dan de kilo'q/ ER zijn er al 13 van de 20 af maar tis niet genoeg om mijn oude kleren weer aan te kunnen!

Niek zorgt in ieder geval voor een goede nachtrust. Vanmorgen kwam hij om 5.45 uur en daarna pas om 9.00 uur weer! Heerlijk! Ik hoop dat hij dit nu gaat doorzetten. Daarvoor was het ook super hoor. tussen 4 en 5 dus echt niets te klagen. savonds is hij wat meer onrustig maar das prima te doen!

Ben dus met mij verhaal bezig enne het komt eraan ....ben jullie echtnie vergeten!

Liefs,
    Chantal

3. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    oeps moet mijn banner ook nog aanpassen zie ik';)

4. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Chantal,

Van harte gefeliciteerd met NIEK!Fijn om te horen dat alles goed gaat.

Ik heb inmiddels de uitslag van het chromosomen onderzoek en dat was gelukkig allemaal goed,niks gevonden.Nu wacht ik nog op de uitslag van het bloedonderzoek.Dat duurt nog even,pas november.Toch gaan we er weer voor.Dus iedere maand is weer spannend!

groetjes barbara

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bar fijn goed nieuws toch spannend meid

ik hoop snel goed nieuws verder van je te kunnen vernemen
    enne chantal ik wacht geduldig maar toch met spanning hoor enne banner inderdaad aanpassen foei hihi

hier de duivels weer op bezoek was er al bang voor dus ook deze maand geen geluk

fijne avond miriam

6. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee miriam,

Dat is weer even geleden!Ik heb deze maand ook geen goed nieuws hoor...weer op naar de volgende ronde.

Ben net bij mijn vriendin in het ziekenhuis geweest.Ik heb hier toch verteld dat die zwanger was van een tweeling...Nou die zijn afgelopen maandag geboren met 27 weken!Gelukkig gaat alles goed,heb ze net gezien in de couveuse.Echt onvoorstelbaar zo klein!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat spannend bar maar wat fijn dat het nu goed met ze gaat wel heel vroeg hoor pfff toch ook eng

hoop dat deze twee wonders mogen blijven op deze aard
    ja een tijdje rustig hier op dit forum geweest he

mijn teleurstelling is al weer over we zien het wel

wanneer het komt en ergens heb ik nu zelfs zo iets van laat nog maar even niet wachten tot januari maar we geven de natuur zijn beloop maar vind het dus niet erg
    goed van me he

knuf mij

anette hoe is het met jou?

8. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee miriam,

Inderdaad ze zijn heel erg mini hoor.En armpjes zo dik als mijn vinger!Onvoorstelbaar!Hoop ook zo dat alles goed zal lopen,gun het ze zo!

Heel knap dat jij het onderwerp"zwanger"zo onder controle hebt.Ik zag hier vandaag de moeders voor moeders bus weer in de straat en wil dan ook zo graag!Maar inderdaad we moeten geduld hebben.

liefs bar

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    bar dat heeft een hele tijd geduurd maar wat ik op een gegeven moment kreeg was niet meer verdriet of boosheid maar vreselijke jaloersie naar iedereen om me heen die maar zwanger raakte en ik gunde die mensen de ergste dingen. Toen het ook daadwerkelijk mis ging bij mijn nicht dacht ik dat het door mij kwam om wat ik gedacht heb, Toch bleef ik zo denken bij iedereeen die in mijn omgeving zwanger werd zo ook mijn nichtje helaas is ze eergister gecurateerd maar weer dacht ik tuurlijk ongewenst dat komt wel

niet dus.

En daardoor heb ik eigenlijk mezelf een vraag gesteld wil je zo leven bitter en niemand meer wat gunnen, geen kindje meer willen vast houden van een ander omdat het jou kind niet is.

En mijn antwoord was dat ik stik jaloers ben op de mensen met een baby maar dat ik er te veel van hou om afstand te nemen dus moet ik rust in dat koppie van mezelf krijgen.
    Dus daar mee aan de slag geweest en nu sta ik hier
    Het mag komen het mag ook nog even duren we zullen het vanzelf wel zien.
    Zie zelf voordelen van nog even wachten
    gek he dat ik die nu weer kan zien.

nou een heel verhaal maar hoop dat het een beetje duidelijk is waarom ik nu hier sta en hoe

knuf miriam iedereen een onwijs fijn weekend
    liefs

10. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hee miriam,

Nou ik wens niemand iets ergs toe gelukkig,wel denk ik :ik was eigenlijk eerder.Maar ja,ook ik wacht maar af.

Goed dat jij staat waar je nu staat.

Ik ga genieten van een lang weekend duitsland in landal greenparks.Dus ik ben er weer vanaf dinsdag.

Iedereen fijn weekend!

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    geniet ze knuf mij

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Zijn jullie er nog? Alles goed?

Chantal, nog gefeliciteerd met de geboorte van Niek! Ben even heel lang niet hier geweest, sorry... Hopelijk gaat alles goed met de kleine man, alweer bijna twee maanden...

Hier alles prima, Guus heeft alleen vanmiddag geen zin om te slapen en ik had me net verheugd op een uurtje voor mezelf nu Thijs met Neekeman naar de film is... Zul je altijd zien. Zo te horen heeft hij er echt geen zin in...

Dus ik ga maar even kijken. Punt is dat als hij me gezien heeft, het dan zeker gedaan is, dan gaat hij echt niet meer slapen. Maar dit is ook wel zielig.

Tot gauw weer!

Veel liefs Neeke

PS: Miriam, al een voorgevoel? Jij zit nu aan het einde van je cyclus of niet? Duimduimduim... En Barbara, voor jou natuurlijk ook!

13. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    Hoi Hoi,

Inderdaad ik heb hier ook al lang niks meer van me laten horen.Ben vrijdag weer ongesteld geworden,dus deze maand weer niks.

Heb inmiddels wel de uitslagen van het chromosoomonderzoek en de bloedtest en daar is niks uitgekomen gelukkig!Dus het zal wel gewoon pech geweest zijn dan.

Hoe is het weer bij jullie?Hier is alles goed wit en het sneeuwt behoorlijk.

groetjes barbara

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey barbara,

balen dat je ongesteld bent geworden meis, echt balen, maar het is wel positief dat er niks uit de onderzoeken is gekomen!

Doorzetten meis en volhouden!

Bij ons sneeuwde het ook behoorlijk, maar toen ik de grens van nederland overging was het ineens opgehouden, hier in het noorden ligt momenteel nog niet zoveel!

liefs
    jette

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    marieke hoe gaat het met je meis?

jette

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja zit aan het einde van de cylus dus duimen draaien volop ben er wel weer bang voor dat het weer niet zo is maar ja wachten op de duivels denk ik

meiden ook ik ben hier een poosje niet meer geweest morgen ga ik uitgebreid op iedereen reageren dus later

krijg straks bezoek voor verjaardag van mannetje

bar kloten dat je ongi bent geworden

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neeke het is zo leuk dat je er weer bent, hopen dat je een tijdje blijft nu zal gezellig zijn.

bar ongi geworden ik ook het is zo kloten he elke maand eerst hoop dan vrees dan weer hoop van toch mischien en dan die rot duivels het helpt me niet echt mee te ontspannen en vrolijk te zijn.

het lijkt wel op het moment bij ons echt zo'n vloek

ik vind ook dat ik niet meer zo nuchter ben dan als ik eerst altijd was. dus volgens mij doet het veel met je lijf.

jette hoe is het verder bij jullie? doe jullie al aan sinterklaas?
    en hoe loopt het nu tussen je ma en jou en hoe is het met jetteman? wat een vragen he

anoek hoe is het bij jullie? ook al een poosje niet meer hier geweest.

marla ook nog steeds niet vergeten maar wel heel erg gemist meid ik hoop dat je nog een keer weer langs komt al zal het alleen zijn om ons geluk te wensen en dat wij jou gezondheid mogen wensen ik mis je

chantal hoe gaat het met de kleine heb je binnenkort al een keertje tijd om ons je horrorverhaal te vertellen of denk ja ach nee dat hoeft niet, foto's vinden we ook altijd leuk he

hoop dat het goed met je gaat.

corien hoe is het bij jullie? zware tijd ook voor jullie he meid ook jij blijft bij de groep horen hoor.

nou meiden hier gaat het momenteel weer iets beter ben ziekjes geweest hoopte op zwanger daarom zo beroerd maar toch griep want de duivels zijn geariveerd helaas.

nare maand die nu komen gaat voor ons dan althans zo voel ik het.
    toch gaan er waarschijnlijk fijne dingen gebeuren de tekst die ik zo enorm graag wil vind bart goed.
    dus zaterdag gaan we nu echt er mee aan de slag en ook voor een mooie herrineringsballon die ik de 23ste op wil laten voor d'r
    mooi he

nou iedereen een fijne week liefs miriam

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Dames allemaal druk druk druk denk ik he,

Vast met die goede oude sint en zijn pieten

heb een afspraak gemaakt voor zaterdag dan gaan we er echt voor om het af te sluiten van de dingen die we nog kunnen doen
    iedereen fijne avond

19. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Dames ik beloof jullie van het weekend komt mijn verhaal nog. Horrorverhaal is het niet hoor! kijk er best ok op terug! mannetje huilt moet weer gaan....ik ren ik vlieg ik hol ik zit hooguit 2 minuten efkes op een dag! neeke dat herken ik wel van e week kwam wij jonge ouders binnen ik dacht of ik ga even boven stofzuigen of ik ga even lekker lezen. wilde dat dus doen en ja hoor en daar was Niek weer (wakker van de wasmachine,n u ook weer morgen gauw een nieuwe kopen want deze knalt nog een x uitelkaar haha!

veel liefs, van mij!

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee dames,

Druk inderdaad hier, verjaardag van Guus gehad, dan Sinterklaas erachteraan... Ben echt toe aan kerstvakantie.

Goh Chantal Niek alweer twee maanden! Dan is het pasgeborene er ook echt al af he. Gaat het goed?

Miriam, Barbara, ik duim mijn vingers blauw voor jullie - volgende Sinterklaas voor jullie allebei een beebje hoor, jullie zijn nu toch echt aan de beurt.

Dikke knuffel allemaal!

Neeke

Deel Deze Pagina