dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    hoi
    Ben er weer. Een tijd niet geweest maar zo te zien niet de enige.
    Sarah ligt nu alweer 2,5 uur te slapen en ik denk dat ik haar maar wakker ga maken of zo.
    Het slapen gaat hier steeds beter, is een echte slaapkop aan het worden. Heerlijk vind ik dat.
    MEt mijn schouder gaat het niet zo geweldig, zit nu voor 50% in de ziektewet en ben bezig met revalidatietherapie.
    Met Sarah gaat het prima, loopt lekker achter haar nijntje loopwagen aan en zwaait tegenwoordig naar iedereen zo'n beetje. Ze is alleen erg eenkennig en dat is niet erg handig, wel gezellig!

Miriam en Barbara, hoop voor jullie dat 2009 jullie jaar gaat worden!

Kreeg ook een hele lieve kerstkaart, dank je!

Neeke, Guus alweer een jaar, jee zeg dat gaat snel. Leuk verjaardagsfeest gehad? En hoe gaat het met hem? Ik lees dat ie jou goed bezig houdt.

Chantal. een wasmachine is niet te missen. En dan een stille..........

Marla, hoe is het met jou en Famke?

Jette, ook bij jou alles goed?

Liefs Anette

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey anette,

Ik hoop het ook dat 2009 ons jaar mag worden we moeten afwachten en gewoon heel veel hoop houden.

Ik zat even bij baby van de maand te kijken soms kijk is daar is zo lief die baby's en raad eens wie daar ook genoteerd staat mariaatje met haar baby daan
    ze kan nog wel wat stemmen gebruiken dus meiden stem even op daan van mariaatje

bar hoe is het met jou? zit je alweer tegen je ongi periode aan of nog niet?

chantal we zijn uiterst nieuwschierig hoor naar je verhaal maar begrijp ook heel goed dat je het nu gewoon onwijs druk hebt.

jette hoe ist met jou nog steeds alles toppie

Hier gaat het best goed ben een poosje uit de running geweest door een aanrijding helaas.
    Kan nu redelijk weer uit de voeten en dat werd hoog tijd, thuis ga je alleen maar denken en denken dat is niet echt bevordelijk.

Nu 10 dagen vrij en dan pas weer aan het werk heerlijk.

iedereen een heel fijn weekend liefs miriam

3. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Lieve, lieve Miriam, ook hier wil ik je zo ontzettend veel sterkte toewensen vandaag als mama van Danique, maar zonder een klein meisje dat je kunt vasthouden, knuffelen en waartegen je kunt zeggen dat het allemaal een vreselijke nachtmerrie is geweest en dat jullie gelukkig wakker zijn geworden. Nee, voor jou en Bart is het de keiharde realiteit, die vandaag helemaal zwaar is.
    Maar ook wil ik zeggen dat ik het zo knap vind zoals je je door dit jaar hebt gevochten als een echte tijgerin. Er wordt wel eens gezegd dat je in het leven krijgt wat je aankunt en als dat waar is, dan kun je een ontzettend veel aan, meer dan menigeen. Lieve Miriam, ik denk sowieso vaak aan je, maar vandaag helemaal!

Lieve Chantal, van harte gefeliciteerd met Niek! Ik hoop maar dat alles goed met jullie is. Je zult het wel razend druk hebben op dit moment. Voed je hem zelf? Hoe gaat het nu met je kleine zoontje?

Hey Barbara, ik zie dat je nog een MK hebt gehad! Wat erg voor je, zeg! Hoe gaat het nou met jou en met de tweeling van jouw vriendin. Zijn ze al wat aangesterkt? 27 weken is wel heel erg klein en vooral met een tweeling. Ik hoop maar dat alles goed gaat.

Hey lieve Jette, je komt hier ook niet meer zo vaak zo te lezen. Zag ook niet zo snel een reactie op het andere topic. Gaat met jou en Dominique alles goed? Kruipt ze al? Eet ze graag?

Hey Anette, wat balen dat het zo slecht gaat met je schouder. Is helemaal niet handig met zo'n steeds zwaarder wordend kleintje. Wow, loopt jullie kleine dame al achter een loopwagentje? Wat gaat het toch snel allemaal. Wel grappig at het zo'n slaapkopje is geworden. Kun jij tenminste flink bijslapen. Die eenkennigheid hoort echt bij de leeftijd, hoor. Famke is er ook een van de kat uit de boom kijken. Ze hangt nu ook erg aan mama. Gaat wel weer over.

En Neeke, hoe gaat het nu met Guus? Kruipt hij al of stapt hij al wat rond zelfs? (ik kan me nog herinneren dat Guus vrij krachtig was, toch?)

Ik kreeg zo'n lief kaartje van Miriam met Kerst en dat maakte dat ik hier ook weer "durfde" te komen. Ben zo lang weggeweest en durfde dan niet goed te kijken, omdat ik me zo schuldig voelde. Ik red het gewoon niet om bij te lezen, maar hoop hier gewoon af en toe te kunnen posten. "Helaas" lukt het mij niet meer om zo lang te posten.

Met Famke gaat alles heel goed. Op dit moment ligt ze wat te mopperen in haar bedje, onze eigenwijze tante. Ze kan echt heel goed duidelijk maken wat ze wel en niet wil en wat ze wel wil is mama's eten en wat ze NIET wil is vast voedsel (maar een paar hapjes) en de fles. Ik ben dus nog druk bezig met zelf voeden, maar dat geeft helemaal niets. Gelukkig kan ik dat live doen op de creche op ons werkterrein. Famke kruipt en tijgert nog helemaal niet. Ze wil eigenlijk ook nauwelijks op haar buikje liggen, dan draait ze snel weer op haar rug. Als er een ding is, wat ik van haar heb geleerd, is dat zij haar eigen tempo volgt en dat ik het uit handen moet geven en dat is een hele goede les voor deze perfectionist.

Ik ga even naar Famke kijken.
    Lieve Miriam, een hele dikk knuffel! Hoop dat je je ballon kunt oplaten, want dat is zo'n mooi gebaar!

Liefs,
    Marla

4. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Lieve Miriam,

Ook hier nog een keer veel sterkte voor vandaag! Jullie zijn in mijn gedachten.

Knuf,

Neeke

5. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Marla,

Wat mij betreft ben je welkom hoor! Ik heb zelf ook een tijd wat minder gepost door de verhuizing en alle drukte, geen vervelende reacties toen ik "terug"kwam gelukkig.

Hier alles goed, Guus alweer ruim 13 maanden, het gaat zo verschrikkelijk snel! Hij staat al best stevig, en doet af en toe wat pasjes los, maar veel verder dan 1-2 meter komt hij nog niet. Maar goed, dat is natuurlijk al hardstikke stoer van onze kleine man! Ik verwacht dat hij deze vakantie gauw vorderingen maakt.

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    lieve Miriam, ook hier wil ik je even zeggen dat ik aan je denk. Jullie hebben het afgelopen jaar zo ontzettend veel meegemaakt. Dikke knuffel.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Marla, leuk om weer van je te horen en ook al kom je niet zo vaak langs om even te kijken of te schrijven, ik (en ik denk dat ik wel mag zeggen 'we') vind het erg leuk om te horen hoe het met je gaat en met je kleine meid. Ook al zo eigenwijs, tja, meisje he!
    GEeft toch niks als ze geen vast voedsel wil hebben, is misschien minder handig voor jou maar zolang alles goed gaat lijkt het mij geen probleem. Mijn motto: als je kindje tevreden is is het prima, hoe dan ook! Je kunt toch niks dwingen, werkt niet het is een wedstrijd die je zeker gaat verliezen.

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ook hier heel erg bedankt voor jullie berichtjes dat doet me zo goed.

echt geweldig op danique haar site staan mooie foto's van haar eerste engeltjesdag

www.daniqueheidbuurt.vlindersite.nl

liefs miriam
    en iedereen fijne dagen

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Meiden de beste wensen voor dit jaar moge onze dromen uitkomen en mogen we nog lang en gezellig ook hier kletsen
    dikke knuf miriam

10. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Daar sluit ik me bij aan Miriam!

Voor iedereen de beste (baby-) wensen.

Veel liefs Neeke

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja en dan nu
    ga ik even wat fijns vertellen hier op het forum
    het zat er aan te komen wanneer dat wisten we niet maar het is eindelijk weer zover
    Danique heeft ons het mooiste geschenk gegeven wat we ons in ons diepste hartje maar konden wensen
    WE ZIJN WEER ZWANGER
    ja heb gisteravond een test gedaan en de streepjes laten niks te wensen over het overduidelijk.

we zitten nog maar in week 5 maar het is het begin.
    in de maand september mag ons wondertje gaan komen als deze zwangerschap wel goed gaat verlopen en laten we dit maar heel hard hopen

liefs miriam

12. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee, zie net dat ik was vergeten om je hier ook te feliciteren! Nogmaals van harte lieve Miriam, denk goed om jezelf he!

Liefs voor alle dames,

Neeke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey marla zit je hier, meis dat is een tijd geleden, ja ik zit meestal op het andere topic, en veel op de topics die gaan over de babys ontwikkeling, voeding etc. Daar kun je zoveel handige tips opdoen!

Hoe gaat het met je meis, heb je gemist!

Hier gaat het erg goed, we hebben een wat mindere periode gehad toen dominique naar de creche ging, veel ziek, echt ziek, maar nu ze niet meer gaat gaat het super met haar.
    Eten, vindt ze heerlijk, ze eet altijd alles op, net zo'n vogeltje, het bekkie gaat altijd open ha ha ha!
    Broodje vindt ze nog niet zo, daar kliedert ze veel mee om.

Ze kruipt door het hele huis, eigenlijk meer tijgeren, draait in de rondte, en probeert alles open te maken, ze babbelt veel, mamma zeggen is haar favoriet, maar pappa en oma gaat ook goed.
    Ze gaat nu zelf staan in bad, heel eigenwijs gluurt ze dan over de rand.
    Gisteren twee keer zelf gaan zitten, het gaat erg goed!
    Een hele vrolijjke meid eigenlijk altijd heerlijk hoor!
    Ze heeft twee tanden nu, leuk gezicht!

Hoop marla dat je weer wat meer tijd kunt vinden om bij ons ervaringen uit te wisselen, heb je echt gemist!@@

Jette

14. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Oooh lieve Miriam, ik zit hier met een traan en een lach: een traan om Danique en de foto's van haar engeldag en een lach vanwegen haar toekomstige broertje of zusje! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! (wie het laatst lacht, lacht het beste!) Jeetje wat een goed nieuws en wat balen trouwens dat ik het "gemist" had. Dikke knuffel! Laat september 2009 de mooiste maand uit je leven worden! (of anders augustus of oktober, je snapt wel wat ik bedoel).
    Ben trouwens zo blij dat je de ballon voor Danique toch hebt op kunnen laten. Is je eisprong dan zo'n beetje rond Danique's sterfdag geweest? Dat zou toch echt bizar zijn. Ik moet weer aan je droom denken: ga hem nog eens opzoeken.

Hey Anette, het klopt wat je zegt: als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je kind een eigen persoonlijkheid is en zelf wel bepaalt hoe alles loopt en dat is juist heel leuk. Hoe gaat het nu met Sarah?

Hihi Jette, dus jij hebt nu een 2-tandige bandiet? Famke heeft inmiddels haar 6e gekregen. Het valt nog mee hoeveel last ze ervan heeft. Heeft Dominique er veel pijn aan gehad? Wij hebben hier ook een gezellige kletstante. Omdat ze nog niet kruipt, gebruikt ze haar vingertje als navigatiesysteem: Madam wijst en mama volgt. ;) Ik vind het nu heel snel gaan met haar ontwikkeling. Ze wordt echt een klein mensje met een heel eigen karaktertje. Wat knap dat jullie dametje al kan staan! We laten Famke wel eens stappen (lees: we dragen haar en zij beweegt haar beentjes) en dat is zo'n komisch gezicht. Met haar kleine maillotje en voetjes stapt ze heel snel. Mijn vader moest er heel erg om lachen afgelopen weekend. Ik heb jou en de anderen ook echt gemist Jette. Het was altijd zo gezellig om hier te komen! Wel naar dat Dominique zo vaak ziek is geweest, maar de creche is dan ook 1 groot oord van baccillen. Zodra je de deur na de kerstvakantie opendoet, dan wordt je kind alweer meteen aangevallen door die smerige virussen. Ik had net op de creche zitten vertellen dat Famke eigenlijk nooit ziek was, en toen begon het: ze werd accuut ziek en had oorontsteking en een flinke griep. Grrr.... maar goed, wie zegt dan ook zulke dingen?

Hey Neeke, jij hebt zeker een stoere man: echt knap dat hij nou al wat stapjes doet. Waarschijnlijk gaat het nu inderdaad al weer nog beter? Het gaat inderdaad zoooo snel: het baby-achtige is al echt van Famke af. Hoe vindt Thijs zijn broertje? Hij is vast een trotse grote broer?

Veel liefs,
    Marla

15. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey marla,

ja dat is dus ook de reden waarom wij haar van de creche hebben gehaald ze werd er zo verkouden van, niet normaal meer, nachten heb ik met haar opgezeten, druppeljes geven, smeren, drinken niks hielp.
    Ik ben zooooo blij dat mijn moeder direct spontaan zei dat ze nog wel een dag extra wilde oppassen, mijn moeder is echt stapelgek met haar.
    Toen de kerstvakantie begon, zei mijn moeder heel sneu "zie ik haar nu twee weken niet?" dus ik zo van "is toch lekker even vakantie?" maar nee hoor mijn moeder ziet haar het liefst elke dag! :D

Ze staat nog niet zelf hoor, maar wil zich aan alles optrekken en als je haar dan ondersteunt gaat ze staan, leuk gezicht hoor!
    Ja twee tanden, ik dacht twee weken terug dat nr. drie er aan kwam, stinkluiers :( veel stinkluiers, kwijlen, aan de oren trekken en enorm jengelig, maar nee niks bij gekomen, nog steeds maar twee!

Met famke gaat ook alles goed als ik het zo lees, wat is het toch heerlijk he!

liefs
    jette

! ben echt blij dat je terug bent hoor!

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Wow, Jette, wat een luxe dat Dominique-oma zo dol is op haar kleinkind en zo graag oppast! Ik moet zeggen dat ik het nu wel heel jammer vind dat mijn moeder (ouders) zo ver wegwoont en ze niet snel even langs kan komen. Ze vindt dat zelf ook ontzettend jammer. Vooral de eerste maanden na de bevalling had ik dat heel sterk. Soms zitten er wel 2 maanden tussen dat ze elkaar niet zien, maar goed het zij zo.

Heeft iemand nog wel eens wat van Corien en Chantal gehoord?

Chantal, hoe gaat het met je kindje? Ik ben razend nieuwsgierig!

Hey zwangere Miriam, gaaaaaaaaf he? Ik hoop echt dat je vertrouwen kunt houden!

Liefs,
    Marla

17. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ja marla ik weet dat ik er ook heel gelukkig mee moet zijn, zit soms wel te denken of het niet te veel van het goede is hoor, maar mijn moeder wil niet anders.
    Ze is echt stapel op haar kleinkind, en vindt het geweldig dat ze zo veel mee maakt van de opgroei van dominique.
    Ik laat het zo omdat het voor mij ook enorm verlichtend werkt, en als het van alle kanten zo makkelijk gaat........... waarom dan niet he?>!

Moet wel zeggen dat ik het ook enorm waardeer hoor, en haar daarom ook vaak even wat meeneem, en zoals met haar verjaardag ook haar extra verwen.
    Ik heb haar voor haar verjaardag een 10baden kaart gegeven voor het bronnenbad bij ons in de buurt, kun je heerlijk relaxen en tot rust komen, maar ze heeft haast geen tijd om er heen te gaan....... GRAPJE!

jette

18. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Lieve Miriam,

Hoe is het nu met je? Ik vind het zoooo erg voor je dat je op deze manier zo gekweld wordt! Laat het alsjeblieft een innestelingsbloeding zijn!

Lieve Jette, goed om je moeder er ook echt voor te waarderen. Vaak wordt oppassen door opa's en oma's als een vanzelfsprekendheid ervaren en dat doe jij zo te horen helemaal niet. Dikke knuffel voor Jettemama!

Liefs,
    Marla

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey miriam hoe gaat het?

20. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Chantal, ik ben zo benieuwd naar hoe het met je gaat. En Barbara hoe is het nu met jou?

Miriam, ik hoop zo dat het een beetje met je gaat en dat de bloedingen weg zijn gebleven! Het is je zoooooo ontzettend gegund. Hier wordt ontzettend voor je geduimd!

Mooie banner, vandaag, Jette: 11 maanden 1 week en 1 dag. Jeetje, Dominique is alweer bijna 1 jaar. Een jaar geleden ging ik al bijna met zwangerschapsverlof en nu is Famke alweer bijna 11 maanden. De tijd vliegt. Ik heb kleine uitdeelboekjes van Dikkie Dik gekocht en die geef ik aan de kinderen op de creche.

Anette, Sarah schiet ook al flink op naar haar verjaardag. Zit ze op de creche en doe jij daar nog wat aan?

Groetjes,
    Marla

Share This Page