dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja de tijd vliegt echt he, bijna al weer 1 jaar moeder!
    ongelofelijk!

time fly's !

jette

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jaaa Jette, ik weet nog hoe we vorig jaar aan het kijken waren wie het eerst zou bevallen: jij, Anette of ik. Goh, wat gaat het toch snel, zei Marla met een snik in haar stem. ;)

Weet jij hoe het met je banner gaat als Dominique een jaar is? Het lijkt erop dat die banner maar tot 12 maanden telt.

Liefs,
    Marla

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ik dacht dat de banner dan gewoon aangepast wordt, ik heb al diverse banners gezien met 1 jaar en zoveel maanden!

ach ik vindt deze fase heel erg leuk, zoveel ontwikkelingen, worden al echte mensjes!

jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja meiden mis anette en en mis bar en mis chantal en mis corien

het is hier maar stilletjes

het bloedverlies is weg de angst zit er nog en gaat ook niet echt meer weg denk ik, kan ook niet echt geloven dat het nu wel goed gaat dan maar ja de hoop geven we niet op hoor.dat mag niet

liefs miriam

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    goedzo miriam, de hoop niet opgeven, nooit, gewoon proberen door te zetten, leuke dingen te doen, maar ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.
    Maar je zult moeten meis en als je dan straks een klein beebje in je armen houdt is alle onzekerheid verdwenen!

Jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Waar is anette gebleven?

Anette is al een poosje niet meer online geweest
    iemand een idee waarom niet

gr miriam
    enne fijn weekend meiden enne miriam is heerlijk misselijk hihi
    en er zijn al weer 3 dagen voorbij hahaha

7. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam,

That's the spirit! Wel jammer dat je weer zo misselijk bent meid. En inderdaad, minder dan een week tot de volgende echo. Ik heb er een goed gevoel bij!

Anette, Corien, Barbara, Chantal, inderdaad, hoe is het met jullie?

Die banner verandert vanzelf hoor! Heb ik niks aan hoeven doen.

Ga gauw even op het andere topic bijlezen.

Dikke knuffel,

Neeke

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Het is hier inderdaad stilletjes!
    Ja, Miriam, ik kan me zo goed voorstellen dat de angst er goed inzit en dat je denkt dat die voorlopig nog wel blijft zitten. Ik had dat ook al, terwijl ik niet jouw voorgeschiedenis had. Meid, het zij zo, je moet hier helaas doorheen: kon je maar op een knopje drukken (van een teletijdmachientje ofzo) en dat dan je kindje lekker bij je in je armen lag. (sla die bevalliging dan ook meteen maar over)

Jette, weet je al wat je gaat kopen voor Dominique's eerste verjaardag? Famke was zaterdag op een verjaardagsfeestje van haar neefje, die een kartonnen Hema huis had gekregen. Ze wilde er meteen in, niet meer uit en ze had een angstaanjagend fanatieke blik in haar oogjes, hihi. We gaan dan ook een tentje voor haar kopen.

Neeke, wat heb jij Guus gegeven? En had je ook getracteerd op de creche? En wat dan?

Liefs,
    Marla

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Nee marla heb nog geen enig idee, een loopwagentje lijkt me leuk, of zo'n prinsessenstoel, maar zo'n huisje is ook leuk, zal me er volgende week eens in verdiepen!

Jette

10. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Guus heeft van ons een vrachtwagentje om mee te spelen gekregen - we hebben al zoveel spullen van Thijs! Hij is nu gek op muziek. Een loopkar/loopwagentje heeft hij tot nu toe nog niet of nauwelijks gebruikt, maar er zijn genoeg kinderen die daarmee leren lopen dus het verschilt heel erg. Met kerst heeft hij een speelding voor in bad gekregen van Winnie de Pooh, vindt hij geweldig.

Thijs vond een muziekset ontzettend leuk toen hij 1 werd (vooral de sambaballen). Verder speelde hij rond die leeftijd met Primo. Ik weet niet eens meer wat wij hem gegeven hebben, erg he. Oh jawel, iets voor in bad van de Teletubbies! Een loopwagentje heeft Thijs pas gebruikt toen hij bijna 2 was, lekker rijden door de kamer. Weet je welke "loopwagentjes" leuk zijn? Die met zwenkwieltjes! Helaas minder geschikt om achter te lopen :D maar wel heel gaaf om op te racen door de kamer, vanaf 1.5 jaar of zo.

Nog een dagje werken en dan lekker even vakantie... Heerlijk!

Veel liefs

Neeke

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Jette, lijkt me leuk een prinsessenstoel! Best moeilijk, he, om iets leuks en passends te kopen voor kleine mensjes die 1 worden. Anderzijds kan ik ook wel weer de hele speelgoedwinkel leegkopen, maar goed....

Wij hadden een gratis houten loopwagentje gekregen bij een abonnement op Ouders van Nu. Famke loopt er nog niet zo hard mee, haha, maar ze speelt wel met het activity center dat erop zit,.

Hi Neeke, Guus zal wel gek op auto's zijn: daar is Famke nu ook helemaal door gefascineerd. Grappig, he? Leuk dat hij nu helemaal into de muziek is. Famke heeft ook 2 sambaballen en vindt ze helemaal geweldig. We hebben haar met Sinterklaas een pianootje gegeven en daar ramt ze keihard op. Vindt ze ook super leuk. Wat is primo eigenlijk?

Geniet van je vakantie: ik ben jaloers op je: lekker in de sneeuw en even er tussenuit. (maar wel op een positieve manier, hoor). Heel veel plezier toegewenst!

Marla

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Marla,

Primo is de baby versie van Lego/Duplo. Hebben ze erg leuke dingen van.

De spullen zijn allemaal gepakt op de knuffels van de jongens na, nu lekker slapen, morgen inpak-stress en dan vakantie!

Miriam, veel sterkte en plezier voor vrijdag!

Tot volgende week! Al zal ik wel eerder komen spieken hoe het met Miriam is gegaan vrijdag, maar dan kan ik waarschijnlijk lastig een berichtje achterlaten.

Knuf Neeke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Neeke,

ik wil je op de valreep nog even een hele fijne vakantie wensen meis!

Miriam hoe voel jij je?

Jette

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    JEUJ, Miriam, wat een geweldis nieuws, dacht het op hyves te zien en ben hier gaan kijken en ja! WAT ontzettend leuk, ben zo blij voor jullie.
    Hoe gaat het?

Ben alweer een tijd niet hier geweest, Sarah de waterpokken, ik de buikgriep en het eerste tandje van Sarah (ja, ik heb ze al lang :) )

Marla, FAmke al 6 tandjes, jee. Ik vind het er altijd zo liefs uitzien maar wat zijn die dingen scherp zeg

Jette, een vrolijk meisje lees ik, fijn en in de lucht lopen, zie het al helemaal voor me.

Ik zal nog eens een foto plaatsen die we gisteren hebben gemaakt voor de uitnodiging voor de eerste verjaardag.

Verder slecht weer hier, en morgen naar vrienden van amstel. Heb er zin in!

Hoe is het met de rest?

Liefs Anette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, lees nu dat je naar me vroeg, schaam me nu wel. Bij deze de belofte dat ik regelmatig iets laat horen!

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb de foto's in mijn album staan!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey niet schamen hoor was meer zo van huh waar is iedereen gebleven maar mischien ben ik straks wel de ersgste hihi
    en kom ik bijna niet meer terwijl ik nu verslaafd ben

ik hoop dat het zover komt dat jullie mij gaan terug fluiten dan weet ik dat het deze keer wel goed gaat.

iedereen een knuf morgen middag is het zover tweede echo spannend en eng
    duimen he

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey miriam, veel succces en veel plezier gewenst bij de tweede echo, toch de vrijdag weer gehaald he ondanks de zenuwen?!

Hey anette leuk meis dat je er weer bent, wat vervelend voor sarah waterpokken en tandjes, is ze erg ziek geweest van de waterpokken?

groeten
    jette

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, veel succes vandaag en ik duim hard voor je!

Jette, nee alleen in de nacht had ze last, veel jeuk. Het was in het weekend dus ik had ook niks om er op te smeren, hap gebeld en die hadden een recept voor een zalfje naar de apotheek gestuurd. Dat erop gesmeert blijkt het enorm te bijten...... dus een gillend meisje.
    Op maandag mijn eigen huisarts gebeld en die adviseerde een middel van vsm, calendula en dat werkte prima!

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Miriam,

Ik las op hyves dat de echo goed was, super!

Liefs

Deel Deze Pagina