dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam, ook hier nog een keertje gefeliciteerd met de goede echo, super!

Anette, jij krijgt het ook niet kado... Jeetje het zit niet mee! Guus wordt ook nog wel eens wakker maar meestal een stuk eerder op de avond, als wij naar bed gaan. Hij krijgt dan ook nog steeds een flesje. Bij CB bleek ook dat hij behoorlijk hard gegroeid is de afgelopen maanden, hij is nu 82-83 cm... Goh Sarah ook alweer bijna een jaar!

Jette, leuke verjaardag gehad?

Famke, jouw dametje is ook al bijna jarig, al een kadootje gekocht?

Chantal, Zico, hoop dat het jullie ook goed gaat.

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Jette, ik las net je verhaal maar je bent een supermama die ook aan zichzelf denkt. Tja, ik moet zeggen dat ik heel vaak als mensen mij naar de geboortedatum vragen ik 8 februari zeg maar dat was de uitgerekende datum en die zit nog zo in mijn hoofd....
    Jullie hebben vast en zeker een geweldige verjaardag gehad

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette hoe is het met sarah? is ze al wat beter, dominique heeft vorige week ook ineens een aanval gehad ze was in eens doodziek, helemaal rood, koorts, alleen maar huilen, ontroostbaar, hoesten als een oude kerel.
    Heb zo'n beetje de hele nacht met haar opgezeten, als ik haar in bed legde moest ze hoesten en vreselijk huilen, heb haar direct een zetpil gegeven, ze viel op mijn arm in slaap maar als ik dan bewoog was ze direct weer wakker en zo zielig aan het huilen.
    Wat kun je je danmoedeloos voelen he?
    De volgende dag was ze weer een stuk opgeknapt, wel nog verkouden maar niet meer ziek.

Ja de verjaardag was hardstikke leuk slingers opgehangen, ballonnen, een mooie teletubbiestaart gekocht, hardstikke leuk, jetteman werd er gewoon een beetje emotioneel van toen hij het allemaal zag, lief he!

jette

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Wat kunnen onze kindjes ons ontroeren he.
    Met Sarah gaat het weer prima, alleen heeft iedereen waarmee ze in contact is geweest vorige week nu de buikgriep. Ik voel me ook ellendig maar hoef niet over te geven.
    DE huisarts is zelfs ziek, die heeft ze ondergespuugd. Mijn moeder ligt sinds vrijdag in bed, kan nog steeds niks binnenhouden. Mijn schoonmoeder is ziek en mijn vriend lijkt er met wat buikpijn vanaf te komen...
    Dus nu maar hopen dat wij Sarah weer niet aansteken.

Maar jullie hebben een fijne verjaarag gehad? Is wel bijzonder, een jaar alweer. Het zijn ook echte mensjes nu, een eigen willetje, lekker spelen en eten wat mama en papa ook eten. Heerlijk toch!
    Ik kan er zo van genieten.

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tjonge die sarah heeft sterke baccillen zeg, iedereen aansteken die bij haar in de buurt komt, niet zo mooi, ik hoop dat ik er geen last van krijg via de pc hi hihi!

liefs
    jette

verdorie breekt er net een stukje kies af, bah moet ik zeker weer naar de tandarts.

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Haha Anette, heel herkenbaar, Guus had rond zijn verjaardag de buikgriep - en meer dan de helft van het bezoek werd dus ook ziek!

Jette brrr, tandarts - had in december mijn eerste vulling gekregen, die tand blijft erg gevoelig :(

Miriam, zit je nog op je roze wolk? Maak het jezelf gemakkelijk, je moet er nog zo'n 30 weken op blijven zitten! Vriendin van mij is vrijwel gelijk met jou uitgerekend (6 september), zij heeft morgen de eerste echo - haar ouders weten het nog niet maar ik mocht het wel al weten :).

Thijs is flink aan het hoesten, hopelijk slaapt hij goed.

Knuf voor allemaal!

Neeke

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja meiden ik had echt mijn dag niet maandag, tjonge jonge, alles ging mis en mega druk op het werk, s'avonds had ik cursus pfff echt druk.
    Maar goed alles is nu weer op de rails, met jetteman gaat het ook weer wat beter, ik hoop maar dat mij de griep bespaard blijft.
    Ook dominique gaat weer goed, nou ja ze is wel heel erg aanhankelijk aan mij, hangt me steeds aan de benen, wil overal gaan staan, dus dat is wel opletten geblazen.
    Ze vraagt veel aandacht momenteel.

liefs
    jette

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Haha Jette, virusscan aanzetten! Ik ben weer opgeknapt.
    Jakkes, een stuk van je kies af, heb je er veel last van?

Neeke, jij ook al zo'n besmettelijk kindje. De carnaval komt er weer aan dus daarna zijn er weer veel zieken.

Dit jaar maar 2 daagjes carnaval voor ons ipv 6. Wel even wennen maar wel lekker genieten. Als Sarah groter is kunnen we weer meer gaan maar wij vinden het genoeg om haar 2 daagjes weg te brengen. Misschien dat we met haar nog even anar het cafe gaan op een minder drukke dag, kan ze lekker met een ballon spelen...

Miriam, hoe is het met je?

Chantal, nog vergeten te zeggen maar je hebt mooie kinderen. Hoe oud is Denise? WAt zal ze trots zijn op haar broertje.

MArla, is Famke intussen opgeknapt? BIjna jarig, al volop bezig met de voorbereidingen?

Neeke, een blindedarmontsteking hoeft niet zo rampzalig te zijn, ik was er ook ruim op tijd bij maar ik kon de symptomen dan ook herleiden vanuit mijn opleiding dus even op tijd aan de bel getrokken. De eerste week na de operatie voelde ik me niet zo lekker maar daarna gind het steeds beter.

Liefs Anette

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette, sarah ook al weer zo jarig toch? wat gaat het snel he, en wat worden de kleintjes groot he.

Ik begrijp je volledig hoor, twee dagen is al lang he om de kleintjes weg te brengen.
    Wij gaan einde van deze maand met de fokvereniging naar Denemarken, dan gaat ze drie nachtjes bij opa en oma slapen pffff zie er wel tegenaan maar dominique niet en opa en oma ook niet, die maken er een feestje van!

nee heb helemaal geen last van mijn kies, dus heb nog geen afspraak gemaakt, zal volgende week wel even bellen.

jette

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden hoe is het hier?

Ik ben druk druk heb in andere forum uitgebreid alles vermeld knuf aan jullie liefs miriam

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden,

hier gaat alles redelijk, dominique zit in een fase dat ze vaak wat jengelig en huilerig, en dat ken ik helemaal niet van haar, ze wil het liefst steeds opgepakt worden maar als je dan met haar gaat zitten wil ze er zo snel mogelijk van af.
    Ze wil constant staan, wat haar ook goed afgaat, maar soms rommelt ze ondersteboven.
    Dan is het weer huilen geblazen.
    Ook s'nachts is erg vermoeiend, ze is vaak wakker, en vroeg, zeer vroeg, ik zit dan al om half zeven met haar in de kamer op mijn vrije dag :( !

Heb haar gisteren naar mijn ouders gebracht, ze zou daar slapen maar heb haar even wat eerder gebracht dat ik even wat tijd voor mezelf zou hebben (slechte mamma he :D ) heb genoten heerlijk even voor mezelf, alleen thuis.
    Ik verheugde me op een heerlijke nachtrust, ligt er niet iemand naast me constant te hoesten :( ik heb hem om half 2 verzocht om te verkassen naar de bank!
    Weg nachtrust!

Jette

12. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Hoi,
    Miriam yoehoe goeie echo! Nog maar even en dan ben je in ieder geval door de 1e fase heen! Enne zo zie je maar je hoeft niet helemaal kostmisselijk te zijn. Het blijft dit keer gewoon goed gaan!
    Heb ergens gelezen dat je getest wordt op infectie. Hoe heette die infectie van jou toen (CMV?)

Jette gefeliciteerd metje kleine meid! De tijd gaat echt veel te hard. Begreep dat het een leuke dag was.

Anette gelukkig ben je er weer bovenop. Zal vast schrikken zijn geweest gelukkig herkende je de symptomen...maar hoe dan ook lijkt me geen pretje als je zo adhoc geopereerd moet worden. Sarah van daag 1 jaar Hoera....gefeliciteerd hoor! Hoe heeft ze het beleefd?

Marla is Femke ook niet zeer binnenkort jarig?
    Ja Niek doet het super. We hebben weer 2 mijlpalen gehad. Van het weekend zijn 1e fruithapje gehad (wat een heerlijk gezicht zo'n snuitje ...hij vond het niet lekker) en hij heeft zich voor het eerst omgerold van rug naar buik. Zijn zus was een weekje later met 20 weken las ik terug. Erg leuk om te zien dat ze veel raakvlakken hebben qua ontwikkeling...ook nu met slapen. Nu eerder wakker gemiddeld 7.30 uur en overdag langer slapen. Zus deed dat dus ook inzelfde periode....best grappig he?

Verder ook weer lekker aan het werk. Kortom alles lekker zijn gangetje.

Wij hebben weer probleem met onze verbinden (&^^^*&&*&*&^& ZIGGO) Volgende week monteur dus hopelijk snel opgelost heb soms dagen ook geen huistelefoon.

Liefs
    Sjannie

13. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja en verleden week naar het CB geweest en NIek weegt nu 7760 gram en is 65 cm. Een beer ja! Prikjes gingen dit keer beter. Ik heb nu net als de 1e keer zijn beentjes direct na de prik gemasseerd en heb toch het idee dat hij minder last had. Enkel wat verhoging en minder piepen dan de 2e keer.

Ik heb weer een foto in album geplaatst. Deze is genomen toen hij voor het eerst naar het kdv ging. De fotograaf was er die dag....dus wat een mazzel. Hij kreeg Niek leuk lachend op de foto (als zeg ik het zelf) Ik krijg op deze foto's wel de vraag of hij rossig is. Maar dat is hij niet (schoonvader heeft foto ingescand en er zit nu watrood in de foto. Shirt is ook niet de juiste kleur. Wel heeft Niek smorgens vaak rode wangen. Heel apart.

Bij het uploaden van de foto's zag ik zojuist dat je her en der een leuke tekst bij foto's hebt geplaast Marla....nooit gezien leuk om dat nu terug te lezen.

14. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Ik heb veel te lang niks van me laten horen en daarmee ook nog twee verjaardagen gemist... Sorry....

Dus alsnog:

Anette, gefeliciteerd met de verjaardag van Sarah! Hebben jullie het nog gevierd? Vond je kleine meid het leuk?

En

Marla, ook jij nog gefeliciteerd met de verjaardag van Famke! Groot feest gehad? Wat hebben jullie haar uiteindelijk gegeven?

Chantal, inderdaad een beer :D Heerlijk toch, zo heb ik er ook twee!

Guus was met 14 maanden 12 kg en 82-83 cm. CB heeft 84 gemeten maar dan zou hij wel heel snel zijn gegroeid, man en ik hebben nagemeten, hij kwam op 82 en ik op 83 dus toch wel echt een lange vent! Ik vond al dat hij zo snel door maatje 80 heen raakte...

Thijs is al 114 cm, hij is bepaald niet de kleinste van zijn klas, wel een van de jongsten. Maar het lijkt wel alsof kinderen erg op lengte af gaan, hij voelt zich volkomen gelijkwaardig aan kindjes van bijna 2 jaar ouder als ze ongeveer even groot zijn, heel grappig.

Beetje carnaval gevierd met de kids maar niet zoveel, Thijs vond het wel erg leuk allemaal.

Nu moet ik echt aan het werk :oops: veel liefs voor allemaal!

Neeke

15. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Miriam. zag op hyves dat je weer een echo hebt gehad en dat het met het kleine mensje daarbinnen alles goed is! Gefeliciteerd.

Ik snap dat genieten voor jou nog best lastig is. Eerst maar eens over die 20 weken (echo) komen. Maar laat ik ook zeggen dat ik er van overtuigd ben dat zoiets niet snel een 2e keer zal gebeuren. Daarbij wordt je nu extra goed in de gaten gehouden en ik duim dat er geen gekke dingen in de kweek terug te vinden zijn!
    Liefs,
    Chantal

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja gelukkig goede echo gekregen dat geeft weer iets rust het spannende is natuurlijk nog niet voorbij maar ik begin steeds meer te geloven dat het mischien nu wel goed kan gaan.

ben wel heel zenuwachtig voor de uitslag van de kweek die ik over 14 dagen krijg maar probeer me daar over ook nu nog niet al te druk te maken.

ga eens mijn aanrecht opruimen lijkt wel of er een bom is ontploft hihihi

iedereen gr mij

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej

Miriam, weer een goede echo, fijn zeg! Die angst begrijp ik helmaal maar probeer ook van je zwangerschap te genieten.
    Hoe voel je je verder? Geen zwangerschapskwaaltjes?

Neeke, dat zijn inderdaad lengtes waar je u tegen zegt. En snel door maat 80? Ik heb een aantal zomerdingetjes in maat 86 besteld en ik kan me echt niet voorstellen dat Sarah dat gaat passen voor de herfst weer begint, haha.
    Ze is nu 74 cm en 9 kg. '

Chantal, echt superleuke foto's van Niek. Een heel wijs mannetje zo. Een goede fotograaf lijkt me. Heb je de foto's in groot formaat? Kun je iets leuks van maken.
    en wat leuk dat je alles bij hebt gehouden qua ontwikkeling, zo zie je maar dat iedereen zijn eigen tempo volgt.
    De verjaardag van Sarah was leuk, druk voor Sarah maar gezellig. En weer nieuw speelgoed, dat is altijd super, toch!

Hier gaan de ontwikkelingen op dit moment erg snel, in een week tijd klint Sarah zelf de trap op, kan blokjes op elkaar leggen en staat erg vaak los dus misschien binnenkort lopen?
    Ik schrijf alles op de kalender, ben ook zo trots als er weer iets lukt (emo muts).
    De nachten gaan sinds een week of 4 niet echt super want ze begint soms ineens te gillen (een keer of 3 per nacht). We moeten dan echt naar haar toe en haar even uit bed halen, net of ze aan het dromen is ofzo en dat ze dan even wakker moet worden. Dus gebroken nachten voor ons.
    Gelukkig is ze verder vrolijk, een beetje hangerig maar ja.

Ik ga lekker slapen, morgen zijn mijn vriend en ik samen vrij, SArah naar het kdv. Eerst even poetsen en dan gaan we lekker ergens lunchen, heerlijk!

Liefs ANette

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette heb je een leuke vrije dag gehad samen met je vriend?
    Geniet er van meis, is erg belangrijk!

Die gebroken nachten herken ik maar al te goed, hier precies het zelfde, het gillen is voorbij maar ze wordt nog wel 2 a 3 x per nacht wakker!
    Het geven van een speentje of wat drinken is afdoende en dan slaapt ze zo weer verder!

Zeer vermoeiend!

jette

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja, een heerlijke dag gehad ;)
    Ik heb dat soms echt nodig een dagje met zijn tweetjes, heerlijk gewoon.
    Ook nog vanalles gedaan, de kamer waar de computer staat opgeruimd (de kasten uitgemest en 3 dozen oud papier weggedaan), slaapkamer en kamer van Sarah goed gepoetst, lekker geluncht.

Dus bij jullie ook zo'n gebroken nachten? Is dat dan zo moeilijk om lekker door te slapen tot een uur of 9? Ik snap dat niet.......
    Maar het is inderdaad wel erg vermoeiend ja.
    Hoe is het verder met jullie?

Liefs Anette

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad, soms ben je dat even nodig he!
    Geen schuldgevoel gehad?

Hier gaat het verder goed, we hebben drukke weekenden achter de rug, eerst naar den bosch, toen naar denemarken, maar nu komen we in rustiger vaarwater, nou ja noem maar rustig, veulentje op komst van een merrie de we net hebben gekocht, was gisteren uitgeteld. dus weer spannend, maar ze heeft nog helemaal geen voortekenen dus we maken ons nog niet zo druk.

Met dominique gaat het een beetje beter s'nachts, gisteren moest ze om 23.00 uur hoesten maar niet huilen dus ben niet heen gegaan en ze is weer zelfstandig in slaap gevallen.
    Om half drie huilde ze wel, heb haar een beetje drinken gegeven, en toen sliep ze ook zo weer.
    Om zes uur vanmorgen werd ze wakker van jetteman zijn wekker, maar heb haar weer drinken gegeven en toen sliep ze ook weer verder, om 7.20 toen ik naar mijn werk ging hoorde ik haar voor het eerst weer :confused: hopen dat ze dit volhoudt, dit is een stuk beter dan 6.00 uur!

En verder ja eigenlijk alles zijn gangetje, jetteman werkt helemaal niet meer voor zijn franchissegever, al vanaf de bouwvak niet meer, er zit nu een jurist op van onze rechtsbijstandverzekering maar we horen weinig.
    Ze moeten voor het gerecht met andere jongens, hoger beroep, ze hebben al 2 mensen van kantoor ontslagen, ze hebben geen werk, er lopen al een aantal jongens thuis, ons gevoel is dat ze op een faillisement afgaan.
    Nou betekent dat voor ons natuurlijk een kostenpost van het bedrag wat wij nog tegoed hebben, maar aan de andere kant zijn we dan ook van hun af, wat een heerlijk gevoel zou zijn, maar goed zoiets duurt altijd lang dus geduld hebben!

Deel Deze Pagina