dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Goed weekend gehad allemaal?

Jette, wij hebben ervaring met twee Landal parken, een niet ver van Emmen en eentje bij Enter, allebei mooi en voldoende faciliteiten. Die bij Emmen had veel water, op zich heel ruim opgezet en mooi, maar minder handig met kleintjes.

Anette, hoe is het met jou? Rommelige cyclus, ik herken het wel - heb sinds de geboorte van Guus ook eerst paar dagen bruinverlies voordat het doorzet. Heb je al een afspraak met de huisarts gepland?

Chantal, Corien, spieken jullie nog wel eens mee?

Miriam, bij jou alles rustig? 22 weken alweer, dat gaat in de goede richting!

Dikke knuf voor allemaal!

Liefs Neeke

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey meiden hier goed nieuws het is stabiel echt stabiel lijkt het wel onvoorstelbaar dit had ik niet durven hopen en gebeurt toch. Ik weet we zijn er nog lang niet maar meiden mijn nieuwe mijlpaal ligt bij 28 weken dat is nu nog 6 weken dat moeten we halen ik ga ervoor.
    heb gevraagd of ik in een rolstoel naar buiten mag en nu het stabiel lijkt te blijven is er toestemming van gyn dus ben blij dat ik weg mag als ik behoefte zou hebben.

Vrijdag middag om kwart over twee weer controle hopen op weer het zelfde nieuws stabiel

Heey neeke jij in enter geweest hihihi wat leuk daar ben ik groot gebracht hihi voor ik op mezelf ging wonen in almelo
    mooi plaatsje he hihi geen water wel een saai vierkant bad bij het park en anders kun je naar wierden voor zwemmen he.

wat grappig
    meiden fijne avond en ook ik ben benieuwd of de andere dames nog wel eens meelezen
    chantal, corien, barbara, en marla
    we missen het toch hoor jullie hier
    gr miriam

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Miriam, geweldig nieuws! Nu al meer dan twee weken stabiel of niet? Heerlijk! Fijn dat je in de rolstoel naar buiten mag als je dat wil, maar blijf vooral rustig aan doen meid, nu niet overmoedig worden (zegt mama Neeke...)...

Nee hoor ik weet zeker dat je er alles aan doet om je jongetje (denk ik) zo lang mogelijk bij je te dragen. 28 weken zou al mooi zijn maar wij gaan er natuurlijk alles aan doen om je tot de 37 weken erdoor te slepen!

Geniet ervan meid.

Veel liefs Neeke

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Oh miriam wat ben ik blij dat het nog steeds stabiel is, go girl!!!
    Je doet het fantastisch echt geweldig, volhouden meis, het is voor een geweldig doel!
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Hier weer een geboorte dames, niet bij mij maar bij onze merrie, vijf mei om 3 uur s'morgens geboren,he he eindelijk, we zijn er hardstikke blij mee, het is een hoogbenig adel veulen heel mooi koppie er op, en muisgrijs, dus dat betekent dat hij zwart wordt!!
    Heerlijke kleur!!!

Verder met Dominique gaat het ook erg goed, ze slaapt s'nachts weer veel beter, meestal 1keer wakker maar afgelopen nacht geen 1 x heerlijk hoor, ook is ze s'morgens weer wat later wakker, half zeven, dat is redelijk te doen hoor!!

Liefs
    Jette

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, wat super, ben zo blij voor je. DAt is nu eens goed nieuws. Blijf goed aan jezelf en jullie uk denken, nu niet meteen vanalles willen doen maar wel lekker dat je even naar buiten mag in een rolstoel. Knuf

Jette, gefeliciteerd, leuk een veulentje erbij. ALles goed gegaan? Zo bijzonder, ik heb het ooit 1 keer gezien, vond het heel indrukwekkend.
    Wat fijn dat Dominique beter slaapt, kan ze even tegen Sarah vertellen hoe ze dat doet????
    Met een goede nachtrust ben je zelf ook weer een stuk meer mens. Fijn om te horen.

Neeke, leuk dat je weer meeschrijft. Jij denkt een jongetje bij Miriam, oh, ik ben wel benieuwd, ik hoop dat we nog lang moeten wachten voor we het weten.
    BIj jullie ook alles oke?

Ik heb gisteren een afspraak gehad met de huisarts, die vond mijn cyclus wel prima. Ik ben nu aan het temperaturen om zo meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.
    Verder zijn de nachten hier werkelijk dramatisch, Afgelopen nacht 1 - 2- 3.30-4.00 wakker en huilen. Ik ben er maar 1 keer uitgeweest maar toch word je zo vaak wakker en dan gaat die stomme wekker weer, bah. Het duurt me iets te lang zo.

Liefs

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Miriam, hoe voel je je? Aangeslagen door het nieuws van het andere forum? Hoop dat je je goed voelt. Weer een dag erbij dat je kleintje zich goed vast houdt. Denk goed om jezelf en je beebje! Hoe is het nu met Bart? Kunnen jullie goed samen praten? Hij zal wel apetrots op je zijn, of niet?

Jette, een mooi veulentje zo te horen, gefeliciteerd! Hehe nu geen merrie alarm meer, dan worden de nachten nog beter! Fijn dat Dominique het zo goed doet. Guus slaapt ook prima gelukkig. Hoe is het met Jetteman? En met je moeder? Geen ruzie meer gehad? ;)

Anette, he vervelend dat Sarah zo onrustig slaapt. Had Guus overigens ook op deze leeftijd - niet elke nacht, maar toch wel een paar keer per week. Het leek erop dat hij vooral wakker werd als hij 's avonds niet wou eten, maar ja, dat kun je niet afdwingen... Succes! Hoe is het trouwens met je schouder?

Hier alles weer op de rit, vandaag lekker gewerkt, voelde me wel opeens duizelig maar zal wel van de vermoeidheid komen (was afgelopen week erg druk met zieke man en twee kindjes die volledig voor mijn rekening kwamen). Mannetje voelt zich weer ietsje beter al kan hij nog maar weinig. Guus krijgt toch nog boventandjes :D :D stel je voor, een beer van waarschijnlijk 84-85 cm, met maar twee tandjes beneden! Een groot uitgevallen, lopende baby... :D (maar wel de allermooiste natuurlijk!). Maar het gaat toch gebeuren, er zitten twee duidelijke strepen voor de twee linkerboventanden. De twee andere zullen er wel snel achteraan komen. Ben zo benieuwd, dan veranderen de gezichtjes zo!

Veel liefs voor allemaal en fijne avond,

Neeke

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Anette hier heeft het slecht slapen erg lang geduurd (wil je niet flauw maken hoor) maar dat was ook wel een beetje mijn eigen schuld, ik gaf steeds drinken wanneer ze wakker werd, nu niet meer, twee zware nachten gehad daardoor maar nu wordt ze gemiddeld 1x per nacht wakker omdat ze haar speen kwijt is, dat is voor mij een weelde hoor.
    Wel is ze s'morgen nog vroeg wakker meestal half zeven (als ik moet werken zoals vandaag, sliep ze om half 8 nog, de grapjas)!!

anette heb ik iets gemist, zijn jullie bezig voor een tweede????

jette

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja eerst even annete zijn jullie bezig voor een zusje of broertje???

vandaag controle weer gehad en stabiel zoals ze zegt wel is de meting van 1,4 naar 1,3 gegaan dus mijn zorgen worden dan weer aangewoekerd zeg maar.

neeke bart heeft er nog steeds niet echt veel vertrouwen in wil denk ik ook niet te veel hopen zodat de teleurstelling dan minder pijn doet.
    hij is trots op me maar zegt het niet kan het zien aan z'n ogen.

Wel merk ik dat onze londjes die we hebben steeds iets verder op raken en dus steeds vaker op elkaar alles afreageren.
    niet zo aardig maar vooral ik doe dat bij bart en die heeft denk ik hele brede schouders want reageert heel rustig over het algemeen.

vind het de ene dag makkelijker dan de andere en op dit moment is het weer moeilijk om te denken dat het wel goed komt want het oogt niet super maar wil zo graag positief zijn en niet al te negatief.

maar ja we wachten en tellen de dagen af tot weken en hopen zo stiekem nog een heel eind te mogenkomne.

liefs miriam

o ja het nieuws van hope is vreselijk en vind het dan nog moeilijker om te klagen ik ben in ieder geval zwanger weet je maar ja
    hoop dat ze deze tegenslag kan verwerken zal heel zwaar worden

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey miriam, tuurlijk is bart hardstikke trots op je, net als wij allemaal hier op het forum, begrijp wel dat hij het probeert wat af te sluiten dan zou slecht nieuws hem minder treffen, maar geloof me dat is niet zo, maar denk dat dit een instincieve manier van handelen is, maar we gaan er nog steeds voor toch? dez 0,1 vermindering in twee weken, dat gaat toch nog??
    Hoop houden, volhouden, je er in vast bijten, al weet ik wel dat je er zelf zo verdomd weinig voor je gevoel voor kunt doen, maar kijk waar je al staat, je bent nu al zo ver, je moet volhouden!

Wat zeiden ze bij de meting, gaan ze dinsdag weer meten??

liefs jette

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    morgen geen controle vrijdag weer nu 1 keer per week en dat moet afdoende zijn.

op zich is het ook niet veel maar die angst van binnen zegt dan als het nu dit is wat dan de volgende meting snap je

vandaag 23 weken dus op zich ben ik al blij maar tevreden nee nog lang niet.
    kan me ook niet zoals normaal voorbereiden op een bevalling want ik weet niet wanneer en wat er daarna gebeurt.

ik weet ook niet wat er ons nog allemaal te wachten staat mischien beter maar ik wil altijd overal overzicht in hebben en dat heb ik nu niet.
    dat voelt naar

maar ja vrijdag weer meting en dan zijn we al bijna 24 weken

11. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Miriam,

Moeilijk he, als je iets zelf niet in de hand hebt! Maar dat ze de meting nu naar een keer per week verschuiven lijkt me een goed teken. Joh, na de volgende meting ben je alweer bijna 24 weken, zo gek lang is het dan niet eens meer tot aan de 27 weken grens, maar het is natuurlijk de bedoeling dat je beebje nog veel langer blijft zitten.

Een paar weken geleden was je er volgens mij van overtuigd dat het binnen een paar dagen mis zou gaan, en moet je nu eens zien, als je toen had geweten dat het gestabiliseerd zou zijn zou je dolgelukkig zijn geweest. Houd moed!

Veel liefs,

Neeke

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ik probeer ook moed te houden maar het is zo moeilijk

vanmiddag naar het ziekenhuis omdat ik net gebeld heb dat ik jeuk heb bij de schaamlippen en dat is niet van vandaag of gister maar durfde niet hierover te bellen stukje schaamte mischien

nu willen ze me zien dus ben wel weer angstig straks is het een infectie en dan
    vroeger heb ik een herpes virus gehad mischien is dat het wel
    maar even laten kijken en hopen op niks ernstigs

miriam

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he mir, nu dat weer, goed van je hoor dat je direct gebeld hebt, en niet je kop in het zand hebt gestoken!!!

laat je het ons weten wat dit is??

ps. ik maak het geld vrijdag even over, was het alweer helemaal vergeten #-o !!
    liefs
    jette

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goed hoor meid heeft geen haast.

het is een schimmelinfectie
    onschuldig dus

liefs miriam

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Nou gelukkig meis, ben blij dat het iets onschuldigs is, gadver vandaag gaat me ook haast niet lukken heb aldoor cursus en heel veel te doen bah bah bah, ergens wel lekker maar heb het nu te druk!!!

liefs
    jette

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette maak je niet druk er komen nog heel veel dagen en ik zit er niet verlegen om hoor het is niet zo dat we daardoor geen brood kunnen kopen dus komt goed heb vertrouwen dat je het overmaakt en zie wel wanneer

mijn meting was goed wederom 1,2 a 1,3 dus wel een beetje stabiel ze was zelf heel erg tevreden waardoor ik me er ook niet naar om maak gek he

volgende week zaterdag weer terug voor controle tussen de middag en vrijdag dan gewoon de injectie halen

maandag 24 weken hoera hoera zijn bijna bij de volgende mijlpaal vanaf dan ga ik per week verder kijken
    liefs miriam
    iedereen ook een heel fijn weekend

17. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Goed nieuws Miriam, ben heel blij voor jullie - minder dan 1 mm verschil in 1 week dus. En nu blijft het vast weer 3 weken stabiel! Van de andere kant, als het de komende maand 1 mm per week zou veminderen, heb je ook nog voldoende speling! Dit komt helemaal goed meid!

En inderdaad alweer bijna 24 weken, gaat snel ineens. Geniet ervan hoor, niet vergeten!

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    YES MIRIAM je mijlpaal is behaald meis, fantastisch nu weer verder kijken volhouden meis het moet gewoon goed komen!!!

hoe zit je nu in je velletje???

goh wat heb ik het vrijdag druk gehad, niet normaal meer zo druk heb ik het in jaren al niet gehad, of ik wordt oud natuurlijk dat ik het tempo niet meer bij kan houden ha ha ha!!!

liefs
    jette

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Heey vandaag weer een mijlpaal gehaald hiep hiep hoera 24 weken
    dit hadden we een x aantal weken niet durven dromen en zag ik alleen maar een doem senario waarin ik zag hoe alles wat toen bij danique* nu ook weer zou gaan komen tot op heden niet dus
    en we zitten nog steeds rustig geen harde buiken geen weeen tot op heden en hopelijk zo nu nog een maand door minimaal
    heb geloofik er nu wel iets meer heil in dat het ook een keer positief kan gaan.

zaterdag weer meting en dan zitten we tegen de 25 weken aan
    dan gaat het voor mijn gevoel snel ineens

dus al met al zit ik op dit moment goed in mijn vel hihi

de kleinebeweegt ook goed.
    meiden fijne dag

enne jette mis wordt je ouder hihi
    hoe is het trouwens met de rest die hier ooit schreef leven jullie nog???? het is zo stil om jullie heen

greets miriam

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi mir,

fijn meis dat het zo goed gaat en zo door gaan he!!!

liefs
    jette

Deel Deze Pagina