dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja doe mijn best het is heel gek maar de ene dag denk ik stel dat ik me nu zorgen maak terwijl we met 32 weken nog lopen en het andere moment ben ik bang de volgende week niet te halen stom he
    we hebben nu een kinderwagen met maxicosi gekocht vind ik op zich eng stel dat maar daar wil ik niet aan denken en we moeten toch de dingen wel in orde maken voor als hetgoed gaat.

de weken sluipen voorbij maar achteraf is het vanaf week 19 tot vandaag best snel gegaan gek he

jette fijn weekend liefs miriam

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miriam, alweer 24 weken, dat gaat de goede kant uit. Die banner staat erg goed. Zaterdag weer meting en dan ben je alweer bijna 25 weken..
    Hoe voel je je? Kun je ondanks alle zorgen toch genieten van je zwangerschap?
    En een schimmelinfectie, ik ken het, vorige week ook hiervoor bij de huisarts geweest. Is gelukkig heel onschuldig (wel heel vervelend)

Jette, ouder worden is niet handig, haha. En heel soms zijn er momenten dat je denkt, jee, dat ging vroeger toch beter. Vooral de energie is hier minder.
    Hoe is het met jette-man? Heeft hij nog onderzoeken gehad?
    En met jou alles goed?

Ja, wij zijn bezig voor een tweede kindje maar mijn cyclus lijkt in de war. Ik ben nu aan het temperaturen en het lijkt erop dat ik op dag 21 een eisprong heb en dat met een cyclus van 26 dagen. Gaat niet lukken zo. Maar alles komt goed, ik moet gewoon geduld hebben en laat me dat nou een eigenschap zijn die ik niet heb.
    De nachten gaan hier nog steeds op en af, soms 1 keer er uit en soms wel 5 keer. Dan is het vaak even een kus en lekker onderstoppen en knuffel erbij en dan weer slapen.

Liefs

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden ben zo blij het is stabiel gebleven en de gyn feliciteerde me dat ik zover gekomen ben al en had een goed gevoel over alles ook al zou het nu komen de kansen waren toppie
    maandag as om 10 uur een groei echo van 28 weken een extra controle maar wel fijn dan vrijdag de proluton en de controle van e gyn weer
    dus volgende week twee keer naar het ziekenhuis maar dat vind ik niet erg.
    Ben tot op heden zeer opgelucht en blij dat het goed gaat en dat het stabiel is gebleven ze gaf nu aan week voor week te kijken maar een volgende mijlpaal op 32 weken heeft staan.
    ik ga eerst nog voor 30 hihi maar meiden ben opgelucht
    liefs miriam

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey mir, gefeliciteerd meis, dit moet wel een enorme opluchting zijn dat de arts aangeeft dat als het nu geboren wordt het hele goede kansen maakt, fantastisch meis!!!
    Dat betekent natuurlijk niet dat je nu "de beest" uit moet gaan hangen he ??

je klinkt ook weer beter meis, voel je je ook wat beter???

liefs
    jette

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja jette voel me weer iets gesterkt om door te knokken goed nieuws had ik nodig en denk ook even alles er uit gooien zodat mensen weten hoe en waar ik sta.

helaas inderdaad mag ik niet de beest nu uithangen dus blijf netjes rustig zitten
    fijn weekend meiden

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het is rustig hier he
    maandag heb ik een groei echo mogen krijgen en daar was alles goed op te zien het kindje groeide goed mee dus daar geen zorgen over had ik ook niet echt maar fijn dat we een bevestiging hebben gekregen voelt toch fijn.

nu nog 4 weken erbij en dan hebben we onze nieuwe mijlpaal gehaald 32 weken daar gaan we voor
    en ik hoop d'r nog overheen
    op hyves en hier in album heb ik foto's staan van mijn buik gr miriam

Deel Deze Pagina