Goedemorgen! Vanochtend eerst heel lang uitgeslapen, tot 11 uur. Toen direct de pc aangezet om te kijken of er nog nieuws was. Bedankt voor alle tips m.b.t. die pillen. Ik ben er inderdaad wel achter dat ik die dus niet ga gebruiken. Vannacht was het heel onrustig. Ik heb gedroomd dat ik zulke krampen had, dat ik paracetamol van beneden haalde, maar ze niet kon innemen. Heel apart, hopelijk is het een voorbode. Verder is het nog rustig hoor. Zo nu en dan een gemene steek, maar vooral mijn onderrug daar heb ik een zeurende pijn. Ik moet jullie zeggen: ik ben blij met jullie! Gisteravond ook voor het eerst dat ik weer wat vrolijker was. Nu afwachten wat deze dag brengt. Zo direct maar even een hapje eten bij m'n moeder. liefs, Jet
hoi Jet, ben blij dat je je emotioneel gezien iets beter voelt, wat forumvriendinnen voor elkaar kunnen betekenen he? Eetse bij je moeder liefs jette
Hallo dames, Hier alles goed en nog steeds hetzelfde. Nog niet getest maar ook nog niet ongi. Gisteren zo druk gehad dat ik ook geen tijd had om te testen. Nog wel getwijfeld voordat ik naar bed ging. Met m'n vriend over gehad en hij zei, wacht nog maar even. Maar denk dat ik toch vanavond ga testen.... m'n ouders komen vanavond dus denk dat ik voor de tijd toch graag wil weten. Geen verschijnselen overigens... Neia, in principe is dit de eerste ronde na m'n MK. M'n 2de cyclus overigens maar wilde de eerste niet zwanger worden en werd ook afgeraden door de gyn. Marla, je heb ook helemaal gelijkt dat het waarschijnlijk niet uitmaakt dat paardrijden. Maar je gaat overal over na denken he?! Stom maar jullie begrijpen het vast.... Moet lachen dat van dat ijsklompje in bed. Dat herken ik ook heel erg. Als ik s'avond bij ons achter de pc heb gezeten, kom ik ook altijd met ijsvingers en tenen erachter weg. En jette, ik train inderdaad gewoon door met dit niet ideale weer... M'n 3 jr is alleen kreupel en staat nu al een week op rust en dat komt nu niet zo verkeerd uit. Gaat overigens alwel weer stuk beter met hem en wil hem eigenlijk dit wekeend weer oppakken. Hoop maar dat hij niet te fris is...... En het andere paard train ik gewoon en rij ik ook wel wedstrijden door. Maar moet dus wel steeds naar de manege toe om te rijden, helaas niet de luxe van een binnenmanege bij huis. Jij wel? Liefs, Corien
Hey corien, spannende tijd dus, ik hoop maar zo voor je dat het raak mag zijn! Dat heeft de driejarige goed uitgekiend om nu kreupel te zijn, het is hem vast te koud om te trainen ! NEE was het maar zo dat ik een binnenhal had, al mag ik niet klagen hoor de manege bij ons in het dorp is spikkiesplinternieuw, en is nog geen vijf minuten rijden met de trailer, ook wordt er haast geen gebruik van gemaakt, dus ik kan als ik wil wel doortrainen, maar ja het is zo'n gedoe he, de trailer er achter maken paarden inladen! Ben een beetje verwend hoor! Maar we overwegen nu wel om een andere bodem te nemen in onze bak, bij onze vorige woning hadden we een bodem die niet bevroor, dus kun je met dit heerlijke weer gewoon buiten rijden! Liefs jette
Hey Jetje, fijn dat je gisteravond een klein beetje vrolijker was. Het helpt echt, he, je gevoelens uiten op een site. Ik denk wel eens aan de vrouwen die vroeger een miskraam kregen: zij konden er met niemand over praten en dat lijkt mij zo vreselijk. Gelukkig dat wij deze website hebben en zo gedachten kunnen uitwisselen met lotgenotes. Helaas weet ik uit eigen ervaring dat de verwerking van de miskraam echt met ups en downs gepaard gaat. De ene keer voel je je goed, en daarna weer heel verdrietig en langzamerhand worden de dalen minder diep en kun je weer meer lachen. Daar moet gewoon wat tijd over heen gaan. Ik hoop inderdaad maar dat jouw droom een voorbode voor de miskraam is. Morgen zou je toch naar de gynaecoloog gaan, als ik het goed heb? Hoe laat moet je? En Corien, ik vind het toch zoooooo spannend: wie weet is het al in de eerste ronde raak en het kan: je schijnt nou eenmaal extra vruchtbaar te zijn na een miskraam, dus wie weet! Ben benieuwd wat er uit je test komt, vanavond: ach 1 testje kan wel, toch? En als hij negatief is en je menstruatie er over een paar dagen nog niet is, dan kun je toch nog een keer testen, toch? Jij bent dus ook altijd een ijsklomp als je achter de PC hebt gezeten? Ik wil dan altijd graag mijn voeten opwarmen tussen de benen van mijn vriend. Meestal mag dat wel, maar als ik te koud ben, dan moet ik ver van hem af liggen. Hey Jette, ben jij speciaal voor je paarden naar Duitsland verhuisd? Ik kan me zo voorstellen dat je dan wat meer ruimte hebt dan in Nederland. Liefs, Marla
ja marla, we zijn voor de paarden eigenlijk verhuisd, er zijn mensen die ons voor gek verklaard hebben we hebben in nederland 2x een nieuwe woning gebouwd en toen hebben we onze spullen gepakt en zijn geemigreerd niet ver hoor 7 km. over de grens. Het is natuurlijk heel reeel nu hebben we veel meer grondoppervlakte, groter huis voor MINDER geld! Maar nu moesten we wel verbouwen, dat viel wel tegen! Maar ja is niet anders he? jette
He gezellige kletsers, Jetje; Wat fijn zeg dat je je gister al iets beter voelde! Ik heb ook echt gemerkt dat dit forum gewoon helpt! Ik moet je zeggen dat ik een week (nadat ik hoorde dat het hartje niet meer kloptte) geen zin had in dit forum, omdat ik het associeerde met mijn zwangerschap. Maar ik ben zoooooooo blij dat ik toch bij het topic miskraam ben gaan kijken. Het helpt overal bij; de verwerking, je verhaal kwijt kunnen, vragen stellen etc. Corien; Spannend! Ik duim echt voor je! Laat je het hier nog weten voordat je ouders komen? En zoals Marla al zei als hij negatief is kun je altijd over een paar dagen weer testen. Hoelang na je MK had je de 1e ongie? Was die normaal? Jette; Leuk om te horen dat het zo goed bevalt 7 km over de grens . Mijn broer heeft een tijd geleden een huis gekocht in het zuiden, tegen de grens aan. Echt super goedkoop, terwijl je zo'n huis bij ons in de buurt voor 500.000 euro zou kunnen kopen. Echt belachelijk! Marla; Dat ijsklomp verhaal ken ik ook, hahaha. Ik ben echt een koukleum, want ik heb het altijd koud. Maar in bed warm ik me altijd aan mijn mannetje op . En inderdaad de tijd moet (als het goed is) nog komen wanneer we echt gaan klussen. Maar volgens de testen moet ik vandaag beginnen als ik een 27-daagse cyclus aan houdt, zoals ik na de MK heb gehad. En als ik er tekort kom, koop ik gewoon bij. Ik wil hem niet missen hoor ! Wanneer moet jij beginnen? Ik moet nou nog even 20 minuten het ophouden , ja ik neem de 4 uur echt letterlijk ! X Neia
En....al een uitslag van de test? Ben niet nieuwsgierig hoor! Ben vandaag tot een nieuwe ontdekking gekomen! Ik ben iets minder bezig met mijn miskramen. Als ik nu op het forum ben ben ik gewoon erg benieuwd wat jullie allemaal weer te vertellen hebben. Of het nu over paarden of over ijsvoeten (heel herkenbaar) gaat, ik wil gewoon alles lezen! Niet dat ik niet met mijn en jullie mk's bezig ben maar het gaat ietsje naar de achtergrond.Ik ben me ook erg bewust dat het leven verder gaat maar de bekende mokerslag heb ik nog niet gehad. Bij de eerste mk wel hoor maar dat is eigenlijk ook pas 5 maanden terug.Mischien heb ik toen al genoeg gehuild dat het nu iets minder is.(probeer altijd voor alles een verklaring te zoeken). Jetje: Ik hoop dat je het bovenstaande niet verkeerd op vat want ik wil niet over jou gevoel heenlopen en ik weet heel goed waar je nu doorheen gaat maar ik moet af en toe even naar alle leuke dingen des levens kijken.Ik leef met je mee en geloof me zonder dit forum zou ik nu ook niet zo vrolijk zijn. Sterkte! Liefs Hommeltje
Ja Jette, ik snap het: de huizen zijn in Nederland zo duur, he? Vrienden van ons wonen in Belgie (onze vriendin komt oorspronkelijk uit Zeeland en was altijd al helemaal Belgie fan) en omdat het hun zo goed beviel en je veel meer grond bij je huis in Belgie hebt, hebben wij daar ook huizen bezichtigd. Was toch wel bang voor de reactie van de Belgen, want die Hollanders zijn er niet altijd even populair en ik kan ze nog geen ongelijk geven ook. Wij zijn uiteindelijk toch maar in Nederland gebleven en zijn super blij met ons nieuwe huis, waar we sinds december 2005 in wonen. Neia, zo keek ik voor mijn miskraam altijd op dit forum naar de bevallingslijst van april en mei (was toen weliswaar nog geen lid), maar daar ben ik sinds mijn curettages maar niet meer geweest. Dat vond ik toch te pijnlijk. Daarom is het inderdaad fijn dat ze een speciaal miskramen onderdeel hebben. Dus jij moet eigenlijk vandaag al beginnen te testen? Als ik uitga van een cyclus van 31 dagen dat moet ik van Clear Blue op de 14e dag starten. Hoe veel staafjes zitten er in jouw pakje? Bij mij 7 stuks. Je hebt eigenlijk wel gelijk dat ik moet voorkomen dat ik de eisprong mis, en dat ik beter te vroeg dan te laat kan beginnen. Stel dat ik een cyclus van 28 dagen heb, dan moet ik dus op dag 11 met ovulatietesten starten. Ze zeggen officieel op de 11e dag na de eerste dag van mijn menstruatie. Is dat nou op dag 11 of dag 12 van onze cyclusbanner? Weet jij dat toevallig? Neia, heeft jouw broer een huis bij de duitse of belgische grens gekocht? Hommeltje: ik merkte na 1 a 1,5 maand ook dat ik beter om kon gaan met de miskraam zelf, en daar minder verdrietig om was. Toch vraag ik me nog wel eens af hoeveel weken ik zou zijn geweest en hoe mijn groot mijn buik inmiddels zou zijn. Ook merk ik dat ik wel enorm graag weer opnieuw zwanger wil zijn, en daar meer mee bezig ben dan voor de miskraam. Het is toch anders. Maar ik heb dus "maar" 1 miskraam meegemaakt en geen 2, zoals jij. Ik weet dus niet of je anders met een tweede omgaat. Ik weet nog wel dat het net na mijn curettage opeens zo diep tot me doordrong dat ik geen moeder meer werd, althans niet op korte termijn. Dat vond ik wel een moeilijk moment. Corien en Annie, mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren, hoor! Jette, gaat het een beetje met je? Liefs, Marla
Dag Dames, Op zich gaat het goed met me. Vanaf vanmiddag behoorlijk "ongesteld" geworden. Ben er blij mee, hoe gek het ook klinkt. Op dit moment behoorlijke krampen en loop vaak naar de wc. Ik wacht maar gewoon af wat er komen gaat, meer kan ik toch niet. Ik heb de verloskundige gebeld en morgenvroeg moet ik contact met haar opnemen. Dit ook i.v.m. de afspraak met de gynaecoloog. Leuk om al jullie verhalen te lezen over de paarden, etc., word je toch wat vrolijker van. Hommeltje, ik ben blij dat je er zo over praat. Ik hoop dat ik over een tijdje zo mee kan praten. Vanmiddag heeft m'n moeder me op sleeptouw genomen. Wat boodschappen gedaan, bloemetjes gekocht etc. Toch was ik blij dat ik thuis kwam, want toen werd het bloedverlies toch wat heftiger. Ik kruip weer lekker op de bank! liefs, Jetje
Hallo dames, Toch even snel nog een testje gedaan net. Kon het niet laten... helaas negatief. Maar eigenlijk dus ook wel verwacht. De uitslag valt me geestelijk mee, niet eens zo heel erg teleurgesteld. Natuurlijk niet leuk maar goed zoals marla ook schreef wel goed te relativeren. Nu wil ik natuurlijk weer heel graag ongi worden.... wordt moe van mezelf.... Jetje, stertke de komende dagen. snap dat het erg zwaar is voor je. En natuurlijk heel veel stertke bij de gyn. Nou, nu tijd om te gaan slapen.... Liefs, corien
Goedemorgen dames, hey corien, wat jammer, zou het dan toch zo zijn dat jou cyclus ook nog niet te peilen is? Is bij mij namelijk ook zo, daarom heb ik mijn banner maar op 34 dagen gezet! Ik vind het echt jammer voor je, maar vindt dat je er super mee om gaat! Goed zo hommeltje, zo moet dat, ik heb dat ook namelijk vindt het heel fijn om hier met mensen te praten, en het hoeft niet altijd over de MK te gaan, die maken al zo'n groot deel uit van ons leven dat, tenminste dat vindt ik, het ook wel een keer over kouwe voeten, paarden, huizen of familieleden kan gaan! Ik ben blij als ik lees dat iemand een glimlach op haar gezicht heeft gekregen door allerlei dingen te hebben gelezen hier op het forum! Waar woon jij dan marla? klopt dat is bij de duiters ook wel zo, de nederlanders komen en betalen idiote prijzen voor duitse woningen, zij kunnen dat nooit betalen en vinden dat dus ook wel vervelend! Maar ik moet zeggen wij wonen in een hele fijne buurt, wonen allemaal heel vrij, wij zijn volledig opgenomen in de buurt, het eerste jaar hebben we ons echt ingezet om aan alles waar ze ons voor uitnodigden ook heen te gaan, was een druk jaar ! Die duitsers maken overal een feestje van, maar nu hebben we dingen geselecteerd en het gaat hardstikke goed! Het bevalt ons prima! liefs jette
Ik was zo benieuwd of Corien al getest had, en moest even als eerste hier spieken. Corien, wat jammer, zeg! Hopelijk krijg je een positieve test in handen in de komende dagen! Ik hoop het zo voor je. Maar het kan net wat je zegt ook zijn dat je cyclus nog niet helemaal op orde is na de miskraam/curettage. Heb daar zelf volgens mij ook last van. Ik duim natuurlijk voor je dat je zwanger bent of anders dat je ongesteldheid maar heel snel mag komen als het dan toch moet. Jetje, heel veel sterkte met de miskraam. Hopelijk komt het er nu snel uit, en heb je het achter de rug. Doe maar lekker rustig aan. Net na de constatering van mijn missed abortion las ik een onderwerp op het Viva forum over zwanger worden na een miskraam. Bijna iedereen was daar inmiddels alweer zwanger en ik kon het hele verhaal van hen lezen vanaf de miskraam. Dat gaf mij zo'n goed gevoel en ik wilde me meteen aansluiten om ook wat mee te pikken van die goede vibes. Helaas kon ik niets posten en moest ik het er bij laten, maar toch dat verhaal gaf mij zo veel hoop. Jette, ik woon vlakbij Eindhoven. Ben een import Brabantse. (ik kom oorspronkelijk uit Gelderland). In tegenstelling tot de meeste Nederlanders vind ik de duitsers altijd heel aardig. Op mijn werk lopen behoorlijk wat nationaliteiten rond, waaronder ook duitsers. Vind ze altijd heel lief. Leuk joh, dat het je zo goed bevalt in Duitsland en heerlijk dat je zoveel ruimte hebt. Wij moeten het nu doen met een mini tuintje, maar het is gelukkig groot genoeg om in te zitten en lekker te bbq-en in de zomer. Wij wonen in een huis in retrostijl. Alle huizen in onze wijk zijn verschillend en dat maakt het gebrek aan tuin weer helemal goed. Het bevalt ons ook super. Liefs, Marla
wat kan het toch spannend zijn he het verloop van anderen, ik merk ook dat ik helemaal mee leef als iemand over tijd is hier! Ja ik moet zeggen mijn buren zijn ook erg aardig en lief, nou ja niet allemaal natuurlijk ik heb zo'n oude buurman die is niet zo aardig, die wil vrouwen alleen maar kinderen zien baren en achter het gasfornuis zien staan! nou dan heeft ie aan mij een verkeerde maar dat weet hij inmiddels hi hi hi! oh retrostijl leuk man! wij hebben nu een soort van boerderij niet megagroot, maar wel veel ruimte, we hebben binnen bijna beneden alles verbouwd met alles er op en aan badkamer, slaapkamer, babykamer (was eerst kantoorruimte maar wordt als het mag lukken babykamer)! boven zijn nog drie grote slaapkamers en een badkamer, die hebben we nog in de oude stijl, we hebben die ruimtes nu niet nodig, maar wie weet in de toekomst! jette
Nou Jette, ik leef ook helemaal mee met iedereen. Volgens mij is Amber70 de eerste van ons clubje die zwanger is geraakt en voor haar vind ik het ook zo super! Nu afwachten wie de volgende wordt. Wow, dat zulke conservatieve mensen nog bestaan, maar ze bestaan dus echt. Goed zo, Jette, dat hij weet dat jij meer rechten hebt dan het aanrecht. Wij hebben 2 krasse knarren naast ons wonen, die ontzettend van het leven genieten (kijken volgens mij ook regelmatig te diep in het glaasje). Ook al zijn ze 70, toch is de liefde voor elkaar van hun gezicht af te lezen. Het is altijd onwijs gezellig om bij hun te zijn. Als ik zo oud mag worden, dan teken ik ervoor. Volgens mij heeft Corien ook een boerderijtje, toch Corien? Grappig, hoor, nog meer overeenkomsten tussen jullie. Zo he, jullie hebben ruimte genoeg voor een enorm gezin. Ik vond dat wij al veel kamers hadden: 4 slaapkamers, dus Marla + vriend + 3 kinderen kunnen we prima aan. Marla
Hallo meiden, Corien; Wat balen zeg dat de test (nog) niet positief was. Hopelijk volgt dat nog of wordt je snel ongie. Dan kan je weer verder. Zo oneerlijk dat je lichaam zo van slag kan raken van een MK! Marla; Ja, ik moest gister inderdaad beginnen. Ik heb 10 testen. Maar ik heb de test nog nooit zo negatief gezien. Alleen een controlestreep. De vorige keer had ik al een licht streepje die elke keer dikker werd. Dus ik sla vandaag gewoon over, en ga morgen verder. Anders heb ik er straks niet genoeg. Misschien is mijn cyclus straks wel 35 dagen! Ze bedoelen volgens mij dag 11 hoor, want je 1e dag van de menstruatie telt ook mee. Als ik jou was zou ik de 11e beginnen. Jij hebt natuurlijk een grotere kans dat je cyclus weer korter wordt, zoals voor de MK. En als je bijvoorbeeld op de 17e dag een positieve test krijgt dan komt je eisprong pas de 18e of 19e dag, dus is je NOD dag 31 of 32. Snap je het nog? Jetje; Hoe is het bij jou? Moest je vandaag nou nog naar de Gyn? Wel fijn dat het bloedverlies nu erger werd, misschien komt het er dan snel aan. Misschien zeggen ze in het ziekenhuis wel dat je nog een paar dagen moet wachten. Ik ben benieuwd! Hommeltje; Wat fijn dat het ook met jou een stuk beter gaat, en dat je minder met de MK bezig bent. Dat heb ik ook gelukkig. Hopelijk mogen we snel weer zwanger zijn! Jette; Wow jij hebt veel slaapkamers! Dat komt wel goed dan ! Heb je al enig idee of je eisprong is geweest? Druk aan de klus? X Neia
ja neia slaapkamers genoeg! Ik ben een beetje aan het gokken betreffende mijn eisprong, eerste cyclus was helemaal van slag, toen 34 dagen, dus ik ben nog niet op regel, dus druk aan de klus, gisteren, eergisteren, dinsdag en zondag, pffffffff ben het nu wel even zat hoor! Maar ja doorzetten he, het is voor een goed doel! jette
Hoi meiden, Ook ik heb negatief getest vrijdag, dus nu maar hopen dat mijn ongie snel weer terug komt. Weet ik tenminste hoe lang mijn cycli gaan zijn.In elk geval nog geen 28 dagen dus, zoals voor de zwangerschap. Lastig want dan kan ik mijn het moment van eisprong ook niet goed inschatten. Dat ik nu nog niet zwanger ben viel me opmerkelijk genoeg niet zo zwaar als ik gedacht had. Ik heb ook een beetje angst denk ik om toch weer zwanger te worden. Ik zou me dan namelijk echt heel veel zorgen gaan maken. Dit gevoel overviel mij een beetje net voordat ik de test ging doen. Herkennen anderen dit gevoel ook? Ik ga er nog wel even over nadenken of ik er zo snel alweer voor zal gaan, ik denk dat ik het toch eerst een beetje moet verwerken. Heb vrijdag wel geklust trouwens, maar daar verw8 ik niks van want dat was dus dag 29 na de curretage en dan zou ik wel een erg lange cyclus hebben nu. Heb trouwens laatst op dit forum iets gelezen,bij zwanger worden geloof ik, dat veel vrouwen met ovulatietesten op de verkeerde momenten klussen. Dat het moment dat de LH piek word aangegeven eigenlijk al te laat is om te klussen ofzo. Heel interessant. Zo het is aardig laat geworden er was zoveel om bij te lezen, nu dus nog even geen reactie op iedereens verhalen maar ik lees wel en leef wel mee hoor! Groetjes Annie
Hey Neia, harstikke bedankt voor je extra uitleg: het maakt voor mij heel veel duidelijk. Het kan heel goed zijn dat je cyclus nu wat langer is, en het is slim dat je een dagje over hebt geslagen met testen. Ik hoop dat er inmiddels een licht streepje is verschenen op je test. Ik merk dat mijn vruchtbare slijm heel langzaam aan toeneemt. Vrijdag had ik echt maar een heel klein beetje rekbare afscheiding en gisteren was het al iets vruchtbaarder. Vanochtend heb ik dan ook voor het eerst getest: ook ik was bang om te weinig testen te hebben en heb op overige eisprong symptomen gelet. Ik had geen smiley (dwz een LH piek), maar toen ik het teststaafje verwijderde, zag ik een heeel licht 2e streepje op de test, dus het gaat de goede kant op. Ik ben echt blij dat ik nu test, en merk dat het me iets meer rust geef. Ik blijf gewoon regelmatig klussen, om dan ook vooral niets te missen, zoals Annie schreef, en ook om het zaad op kwaliteit te houden. En ach, het is natuurlijk vooral geen straf. Hoe staat het met jouw testen? Ik ben benieuwd! En Annie, Gelukkig ben je niet al te aangeslagen door de negatieve test. Het zou natuurlijk ook wel heel snel zijn, tenminste dat hield ik mezelf de eerste ronde voor. Ik ben niet bang om opnieuw zwanger te zijn, maar ik heb dan ook "pas" 1 miskraam gehad. Sterker nog ik kijk er enorm naar uit. Ik weet nu al wel dat ik ongelooflijk zware weken voor de boeg heb. Pas als ik voorbij de eerste 12 weken ben, dan kan ik pas genieten. Ergens houd ik wel rekening met een tweede miskraam, ook al hoop ik van ganzer harte dat ik dat niet nog eens mee hoef te maken. Wel vervelend, he, dat je niet weet wanneer je je ongi kunt verwachten. Ergens probeer je heel erg je eisprong te achterhalen, maar je lichaam reageert toch anders in de eerste cyclus. Mijn gyn zei dat ik toen niet echt mijn vruchtbare slijm kon aflezen, omdat alles door de curettage anders verloopt. Pas tijdens de 2e cyclus kon ik weer echt mijn eisprong herkennen. Ik hoop echt dat je zwanger bent of dat je ongi dan maar snel komt. Nou Jette, ik ben echt benieuwd of je cyclus al weer wat korter is geworden. Hoop trouwens maar dat je de lengte uberhaupt niet te weten krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel. Jetje, hoe is het met je? Gaat het een beetje? Liefs, Marla
Hallo meiden, Marla; Ja leuk he die testen! Dus het gaat de goede kant op bij jou. Nou bij mij nog niet echt. Gister de 2e test gedaan, en weer super negatief. Zometeen ga ik de 3e doen, hopelijk zie ik dan iets! Ik ben zo bang dat ik geen eisprong heb. Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat mijn lichaam echt de kluts kwijt is. Gister erg pijnlijke borsten? Nu nergens meer last van? Fijn ook dat je vruchtbaar slijm toeneemt, dat is een goed teken. Ik heb ook constant slijm, hopelijk is dat wel goed. Wij klussen gewoon ook om de dag hoor, is toch gezellig! Annie; Fijn dat je niet zo geschrokken bent van de negatieve test. Zie het gewoon als een goed teken, dat het hcg uit je lichaam is. Nu mag het weer terug komen he, volgende keer een positieve test! Ik snap alleen niet zo dat je te laat kunt zijn met klussen als je je LH piek hebt. Want als een ovulatietest dat aangeeft dan komt je eisprong tussen de 12 en 48 uur. En als hij dan gesprongen is, dan kan hij nog 12 uur bevrucht worden. Dus lijkt me sterk dat je dan je ei kan missen. Wat een technisch verhaal eingenlijk, hahahaha, klinkt allemaal zo stom. Jette; Nog even doorzetten meid, zodat je zeker weet dat je ei is geweest. Het is inderdaad voor een heel goed doel! Vandaag de verjaardag van mijn moeder. En ik moet de strijk nog even afmaken , bah. Fijne dag meiden! X Neia