dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hoi Sjannie,

Ik ben nu alleen nog maar blij dat ik zwanger ben.
    Maar mijn laatste bezoekje aan de gynaecoloog viel mij ook zwaar.
    Ik was toen nog helemaal bezig met het hoe en waarom , helaas zullen we dat nooit precies weten. Ook heeft hij me onderzocht of het echt niks lichamelijks fout was met mij , was helemaal gezond en ook mijn bloed nagekeken , alles was helemaal goed. En daarna heb ik het van me af kunnen zetten. Vergeten zal ik het nooit natuurlijk...
    Ik ben nu ook niet ongerust zelfs en heb er een goed gevoel over maar misschien komen de zenuwen nog als ik de 12e week nader.
    Tot die tijd loop ik met mijn hoofd in de wolken als een kip zonder kop ;)

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey meiden,

Neia; toen ik de eerste keer die bloeding een week voor mijn eisprong had, voelde ik me zo ongerust, en heb toen als een razende naar gelijksoortige ervaringen gezocht, maar kon ze maar heel beperkt vinden. Daar maakte ik me best wel zorgen om. Vandaar dat ik me kan voorstellen dat je blij bent dat iemand hetzelfde als jij hebt meegemaakt, en er niets aan de hand bleek te zijn. Mijn banner loopt denk ik 1 a 2 dagen achter, maar het kan ook wel gelijklopen, dus ik laat hem maar zo staan. Ik hoop heel erg dat mijn ovulatietesten hebben geholpen. Aan de ene kant geven ze mij hoop, maar aan de andere kant ben ik zoooo bang om opnieuw de teleurstelling van een nieuwe ongi mee te moeten maken. Hoop houden is de enige remedie!
    Bij jou duurt het nog wel even volgens je banner voordat je eisprong komt. Ben je al ongeduldig? Er valt de laatste paar dagen niet veel meer in mijn schrift te schrijven.... Ik ben begonnen met notities maken vanaf dag 8. Wanneer ga jij beginnen?

Hey Sjannie, wat fijn om weer wat van je te horen! Leuk dat je reageert, maar wel vervelend om te horen dat je zo'n laag HB hebt. Ik neem aan dat dat komt door al het bloedverlies rondom je miskraam? Bij mijn eerste ongi had ik ook alleen maar rood bloedverlies, en geen bruin, wat ik gewoonlijk wel altijd had. Ook waren er geen weefseltjes, maar dat is wel logisch als je gecuretteerd bent. Bij de 2e ongi had ik al weer een soort van rood-bruinverlies op het eind, en bij de 3e weer echt bruinverlies, en ook al weer wat kleine weefseltjes. Het herstelt langzaam, maar zeker. Toch wel goed van onze lichamen! Trouwens, fijn, joh, dat er geen afwijkingen in je baarmoeder geconstateerd zijn, en er geen zwangerschapsweefsel meer zat. Pfff....toch weer een opluchting! Ik kan me wel voorstellen dat je emotioneel bent geworden: die omgeving, de foto's....alles doet je denken aan je miskraam, en hij komt zo weer helemaal over. Ik heb hier al heel vaak geschreven dat de impact van een miskraam zo veel groter is dan je van te voren kan vermoeden. Dank je voor je lieve woorden over mijn schoonvader (ja, dat was ik ;))
    Ben je blij dat je weer zwanger mag worden, of voel je er nog niet klaar voor?

Moonique, wat fijn dat je zo'n goed gevoel over je zwangerschap hebt. Dat is vast een goed teken. Ik hoop echt dat die vreselijke onzekerheid je bespaard blijft.

Liefs,
    Marla

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,

Chantal; Leuk om weer iets van je te horen! :D
    Wat balen zeg dat je HB waarde zo laag is. Ben je ook extra moe?
    Goed ook om te horen dat de controle goed was, en dat jullie groen ligt hebben gekregen.
    Je hebt zelf ook de echo gezien, hoe ziet dat er dan uit als ik vragen mag? Ik stel me gewoon een lege baarmoeder voor?
    Kan me voorstellen dat het enorm emotioneel was, goed van je dat je je emoties gelijk getoond hebt, dan ben je er ook vanaf!

Marla; Nog 10 dagen! Ja, we gaan weer aftellen :D . Natuurlijk wordt het dan weer mega spannend, en het zal inderdaad een grote teleurstelling zijn als het niet is gelukt. Maar aan mijn duimen zal het niet liggen! ;)
    Nou mooi dat je banner 1 a 2 dgn achter loopt dan weet je in ieder geval zeker dat je kunt testen als de banner is afgelopen.
    Ik ben vandaag weer begonnen met de testjes. Ik ga nu gewoon de hele cyclus testen, zodat ik precies weet hoe hij in elkaar zit.
    Maar ik ben nog niet echt ongeduldig, komt over een weekje wel, denk ik. Maar we gaan lekker klussen!

Hier alles zijn gangetje, druk aan het werk!

X Neia

4. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Neia, het was geen echo maar ze gingen met een kijkertje (soort slangetje met een cameraatje) via de schede door de baarmoedermondopening naar binnen. We volgde alles via de tv en dan zie je inderdaad een leeg holletje. Alles wordt afgelopen zag ook de uitgang van de eileider links en rechts en je ziet wat zeg maar bewegende ijspegels... beetje gek gezegd maar weet niet hoe ikhet anders moet omschrijven. Je zietook de bloedvaatjes enz lopen. Best grappig.

@Marla, mijn vriend en ik hebben onlangs over evt nieuwe zwangerschap gesproken en moet zeggen dat bij ons allebei de schrik er goed in zat. Ik zelf had het vermoeden dat hij voooooorlopig nietmeer wilde maar uit gesprek is gebleken dat we het wel willen en ook weer voor gaan. Want hoe je het went of keert nu is het eng maar over een paar maanden blijft het eng. En dat realiseren wij ons goed. Daarbij wordt denise in september 5 en ze wil zooooooo graag een broertje of zusje dat we er ook nietlanger mee willen wachten. Dus we gaan het zien of het weer wil lukken...........
    Had van het weekend eisprong maar deze benutten we maar niet nu er gisteren zo'n slang de baarmoeder in is geweest. Maar bij mijn volgende eisprong gaan we het proberen......

@Monique, goed te horen dat je er een goed gevoel over hebt, houd dat vast en geniet er maar lekker van dat je zwanger bent! En zweef heerlijk op die wolk.
    Ik weet niet hoe ik reageer als zou blijken als ik zwanger ben. Ik denk dat ik mij elke dag erbij gezegend zou voelen. En hoop dat angst niet de overhand neemt.

Oja wat ik gisteren ook nog wilde vertellen maar op het laatst vergat is dat ik normaal gesproken vanaf eisprong tot onigi mega last van mijn borsten had en dat heb ik niet gehad bij mijn 1e ongi na miskraam. Ik geloof dat anderen dat ook hadden geconstateerd toch? Gek he dat je het normaal wel hebt en nu na miskraam niet meer.

Veder belde net een vriendin van mij van de pufclub (zwangerschapsgym toen ik van denise in verwachting was). We gaan nog steeds met dat clubje om en zien elkaar zo 5 keer per jaar. Vrijdag zien we elkaar weer en ze had nieuws; nl dat ze zwanger was. Ik vond het echt heel lief dat ze me van tevoren wilde informeren en dat het niet als een donderdslag bij heldere hemel bij mij vrijdag aan zou komen. Nu hoorde ik ook dat zij zwanger testte op de dag dat ik mjin miskraam heb gehad.

En meiden weten jullie hoeveel dicht in mijn omgeving zwanger zijn en dus ook letterlijk met de buiken geconfronteerd wordt: 11! Echt veel hoor een toch merk ik dat ik het wel goed kan handelen.
    Alleen zo'n gynae bezoek gisteren had onverwachte impact.

Nou lets keep hope and faith!

Liefs, Chantal

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Neia, wie weet merk je wel weer dat het klusseizoen geopend is door een hopelijk dit keer kleine tussentijdse bloeding. Heel slim om lekker vroeg te beginnen met testen: ik was de vorige keer op dag 13 begonnen, er vanuitgaande dat ik een cyclus van 31 dagen had, dus dat was ook redelijk bijtijds. Maar eigenlijk was ik ergens ook wel bang dat ik toch een kortere cyclus had en dus te laat was. Had me gelukkig voor niets druk gemaakt.
    Jij gebruikte toch de testen van de site, als ik het goed onthouden heb?
    Eergisteravond en gisteren had ik een beetje een zeurend gevoel in mijn buik, en merk dan meteen dat ik me afvraag of dit met de innesteling te maken heeft: de waarheid is, denk ik, dat ik er gewoon teveel op gefocused ben, en misschien wel daarom deze dingen voel. Ik wil er eigenlijk helemaal niet bij stil staan, maar merk gewoon dat me dat niet goed lukt.
    Ik heb trouwens nou nergens last van, dus het is waarschijnlijk gewoon inbeelding geweest.
    Ik hoop maar dat jij wonderduimpjes hebt, lieve Neia! Rondom de eisprong draaien die van mij ook als een gek rond voor jou! Ben benieuwd wanneer je een positieve test hebt.

Hey Chantal, wat apart, zeg, dat je zo duidelijk in je baarmoeder kon kijken: wat zouden die ijspegels zijn? Hebben ze dat nog gezegd? Raar hoor, dat je er van binnen zo uitziet. ;)

Oh wat fijn dat jullie toch weer gaan proberen zwanger te worden: ikzelf denk dat je daardoor toch iets minder verdrietig bent, omdat je in theorie weer zwanger kunt zijn. Maar dat verschilt waarschijnlijk wel van persoon tot persoon. Ik weet nog dat ik in ieder geval heel blij was toen we weer begonnen. Ben je bang dat die slang van invloed is geweest op de kwaliteit van je ei?
    Ga je nu ook een cyclusbanner nemen?

Jij schrijft dat je na de miskraam geen pijnlijke borsten meer hebt vlak voor je menstruatie. Bij mij is het dus juist andersom. Tijdens mijn zwangerschap had ik juist hele pijnlijke borsten, maar nooit voor mijn NOD, en ik hield mezelf voor dat ik een volgende zwangerschap zou kunnen herkennen aan mijn borsten.
    Helaas blijkt dat dus nu niet te kloppen. Toch vind ik het vreemd dat je lichaam zo verandert na een miskraam/ curettage.

Wat lief van je vriendin dat ze zo rekening hield met je gevoel. Jeetje mina, 11 zwangere buiken om je heen! Poeh, knap van je dat je dat redelijk kunt handelen. Nu maar hopen dat de volgende zwangere buik van jou is!

Mooniqe, wat een ontzettend gave zwangerschapsbanner heb jij!

Liefs,
    Marla

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Hihi sja die ijspegels. zijn natuurlijk geen ijspegels maar die vorm hadden ze zeg maar een beetje. Maar het was het baarmoederslijmvlies zei ze. Ze hangen aan de binnenkant (het holletje) van je baarmoederwand. Is wel wittig van kleur en zwiert naar beneden en beweegt.

Of het slangetje van invloed is op mijn ei weet ik niet. Vind het alleen geen lekkere gedachten er voor te gaan als er nog zo'n ding in mijn baarmoeder moest/is geweest. Wie weet zou het niet goed gaan innestelen, die gedachte heb ik een beetje en daarbij mag je ook niet zwanger zijn als je dat krijgt. Afgelopen maandag heb ik wel wat gevloeid. Was gisteren al over..gelukkig. Ik had ei van het weekend en dmaandag slang dus.... zou niet verstandig zijn.

Nee, neem geen cyclusbanner. heb er eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan. Weet precies wanneer mijn eisprong is. Als ik een banner neem dan wordt het een zwangerschapsbanner! Heb echt zo iets...we zien het wel. Eerst genieten van het klussen.

Trouwens ook nog vergeten te vertellen. Heb weer zo'n droom gehad van de week; Ik was zwanger van een tweeling! Toen ik moest bevallen was het eigenlijk te vroeg en mocht het nog niet maar toen ik toen ze eruit waren bleken de kindjes toch al veel ouder te zijn nl 35 weken in plaats van 30 weken. Iedereen helemaal blij. Maar achteraf bleken het er niet 2 te zijn maar 3. maar de derde had het niet gered en bleek ......een heel plat kindje te zijn. Letterlijk dus. Maf he?

Over de pijnlijke borsten. In mijn geval ...nee geen teken. Maarrrr toen ik zwanger was, werden ze wel vlug groter en dat is normaal als ik ongi moet worden niet het geval. Dus bij jou, Marla, kan het een teken zijn wel zwanger te zijn!

Zou toch een stunt zijn he....als we allemaal straks vlak achter Monique zwanger blijken te zijn.... (even dromen hoor! ;)
    Liefs,
    Chantal

7. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja dat zou super leuk zijn! stap allemaal bij mij aan boord op mijn roze wolkje!

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    He Sjannie, ik moest wel lachen om die ijspegels in je baarmoeder: het zou niet best zijn als het daar vroor: moet die arme foetus een sjaaltje om. ;)
    Het is vast een goed teken dat je dat baarmoederslijm zo goed zag: dan is dat weer netjes opgebouwd.

Wat een aparte droom heb jij gehad. Wij zijn natuurlijk ook veel bezig met de miskraam en babies enzo, dus de kans dat je er over droomd is wel wat groter dan normaal: misschien betekent het wel dat je 2 gezonde kinderen krijgt (waarvan je er al 1 hebt), en slaat het platgeslagen kindje wel op je miskraam. Ik had laatst weer gedroomd dat ik een meisje kreeg (dit is nou de 3e keer). Soms vraag ik me af of het waar zal zijn, of dat het komt doordat ik er te veel mee bezig ben. Ik hoop natuurlijk op het eerste.

Ik heb nu (nog) geen pijnlijke borsten, maar had dat de vorige 2 cycli wel (dus na de miskraam). Toen kondigden ze helaas mijn ongi aan, dus ze zeggen mij niet veel meer, helaas. Ik heb alleen wat vage ruchtpijn (onderrug), maar dat zal wel komen door een verkeerde houding, ben ik bang.

Ik hoop inderdaad dat wij Moonique snel zullen volgen. Hopelijk lukt het bij jou al in de volgende ronde!

Liefs,
    Marla

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ijspegels in je baarmoeder, hilarisch zeg, ja dan moet de foetus maar echt een sjaaltje om en mutsje op!

zouden die dromen echt iets betekenen?

Ik heb een tijdje terug gependeld met vrienden van ons, de pendel gaf vier kindjes aan waarvan 1 het dus niet had gered!
    2 jongens en een meisje, pfff lijkt me aardig veel hoor!
    Dan mag ik wel opschieten, maar het frapante was we hebben ook vragen gesteld over onze paarden, welke merries drachtig waren en welke niet, nou heeft mijn vriendin niets met paarden maar ze had ze allemaal goed, TOEVAL?

liefs jette

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hmmmmm Jette, dat klinkt goed, maar dat betekent de komende jaartjes wel zwanger, he?

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nou pfff dat denk ik toch niet!
    Ik heb altijd gezegd dat ik heeeeeeeeeeel graag 1 kindje zou willen, mijn hubbie wil graag meer maar ik heb altijd gezegd laten we maar eerst eens kijken hoe 1 bevalt?!

Maar echt ze had alle merries goed, dus dat moet toch iets zeggen?

Geloof jij in zulke dingen?

jette

12. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik weet niet goed of ik in pendelen geloof: ik zelf ben toch geneigd aan toeval te denken als ik hoor dat pendeluitslagen uitkomen, maar het is wel erg toevallig van jouw paarden.

Ik geloof wel dat sommige mensen bepaalde dingen aanvoelen, en sommigen zelfs kunnen genezen met hun handen. Misschien zijn er zelfs mensen die in de toekomst kunnen kijken. Ook denk ik dat wij niet onze hele hersencapaciteit gebruiken, en in onze westerse wererld niet meer gevoelig zijn voor het bovennatuurlijke. Maar pendelen: ik weet het niet zo goed.
    En jij?

Liefs,
    Marla

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden;

Marla; Nog 8 dagen! ik ben nog steeds bezig met m'n wonderduimpjes hoor! ;)
    Ik ben inderdaad bezig met de testen van deze site, bevallen erg goed, omdat je het streepje steeds dikker ziet worden. Maar nu komt er natuurlijk niks, want het is nog erg vroeg in mijn cyclus, maar een piepklein streepje zit er al wel.
    Echt vervelend dat je nu allemaal dingetjes gaat voelen he? Ja, dat zeurend gevoel kan natuurlijk alles betekenen. Maar ik weet ook dat er veel tussen onze oortjes kan zitten, haha. Hopelijk heeft het iets met de innesteling te maken :D .
    Ik reken op jouw wonderduimpjes tijdens mijn eisprong he?! :D
    Goed teken trouwens dat je borsten nog niet pijn doen.

Chantal; Volgende maand duimen we voor jou hoor! Kan me voorstellen dat je het nu raar vindt om ervoor te gaan na dat onderzoek. In ieder geval fijn dat je groen licht hebt gekregen.
    Ja, en die dromen...........ik ken ze. Volgens mij zijn we er allemaal erg veel mee bezig, en dan is het logisch dat je erover droomt. Ik geloof er niet in, maar hopen dat ze uitkomen mogen we natuurlijk altijd! ;)

Jette; Nog 1 dag! Spannend. Voel je al iets raars? Weet je al wanneer je gaat testen?

X Neia

14. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Neia, het is al wel een goed teken dat je een dun streepje ziet....je lichaam is vast bezig om zich klaar te maken voor de eisprong. Ben je al begonnen met klussen? Wij waren vanaf dag 12 begonnen, als ik het goed onthouden heb. Wel fijn is dat ik dus aan mijn afscheiding merk dat mijn eisprong eraan komt. Heb jij dat ook?

Helaas heb ik gisteravond een pijnllijke rechterborst gekregen. De vorige keer had ik ook alleen aan die kant pijn, en ik ben dus bang dat ik dus toch gewoon ongesteld zal worden over een week. Best wel balen. Ik weet gewoon dat ik niet zo op mijn lichaam moet letten, maar sinds de miskraam ben ik gefixeerd op elk pijntje en krampje dat ik in buik en borst voel. Ook al zou ik dat niet willen, toch gebeurt het helaas, en ik dacht gisteren al dat dat per cyclus zou toenemen.
    Ik heb in ieder geval nog genoeg ovutesten op voorraad om een nieuwe ronde aan te kunnen. ;)

Klus en test ze! Ik ga heeeeel hard voor je duimen als je eisprong in zicht komt, en hoop maar dat jij meer geluk hebt deze ronde! :D

liefs,
    Marla

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hi neia,

ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ben eigenlijk geneigd om tot het einde van het weekend te wachten of mijn ongi komt!

Ik heb geen ongi symptomen, wel pijnlijke borsten, en al een paar dagen pijn in de linkerkant van mijn buik, wat zich nu aan het "verspreiden" is het wordt een soort van gebogen lijn onder in mijn buik wat pijnlijk is!

Ik wil proberen niet direct te testen maar ik denk dat wanneer ik morgen nog niet ongi ben geworden de test in mijn kast brandt! hi hi hi

liefs
    jette

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Marla;
    Het lichtte streepje is inderdaad een goed teken. Maar ik denk dat het nog wel even gaat duren. We zijn nog niet actief begonnen, maar waarschijnlijk vanaf het weekend wel. ;)
    Voor de MK merktte ik inderdaad aan de afscheiding dat mijn ei eraan kwam, maar de vorige cyclus dus niet. Hopelijk komt dat nou wel, is wel handig! Maar tot nu toe heb ik nog niks gezien.
    Die pijnlijke rechterborst hoeft natuurlijk niks te betekenen. Zo zie je maar, voor Jette kan het een goed teken zijn. Dan kan dat ook voor jou tellen! Ik hoop voor je dat je de ovutesten niet meer nodig zult hebben!

Jette;
    Het klinkt allemaal veel belovend! :D
    Kan me voor stellen dat de testen morgen liggen te branden. Ik zou ze gebruiken als ik jou was, anders vliegen ze nog in de fik en heb je er helemaal niks meer aan! :D
    Mijn duimen draaien!

X Neia

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja als ik het zo terug lees klinkt het belovend, maar ik geloof er zelf nog lang niet in, ben een beetje voorbereid dat het niet raak is!

Maar ja, we zullen zien!

jette

18. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    He Neia, ik ruik de rook die uit jouw duimen komt: niet te hard duimen, he, anders heb je geen duimen meer over voor jezelf straks. ;)
    Volgens je banner duurt het nog 1 week tot aan je eisprong: hopelijk komt ie toch wat eerder. Het duurt allemaal zo lang!
    Hoe gaat het nu met jou nu de miskraam ongeveer 1,5 maand geleden is?

Mijn rechterborst doet nog steeds zeer, wat ik dus de vorige keer ook had: ik denk dat ik echt vanuit moet gaan dat het niet raak is. Nou ja, ik kan echt alleen maar afwachten.

Nou Jette, ik ben benieuwd of je zwanger bent! Laat je het maandag weten?

Liefs,
    Marla

19. Spetter01

Spetter01 Lid

23 jan 2007
    9
    0
    0
    commercieel medewerker
    Hoi,

ik heb een tijdje niets van me laten horen. UIteraard wel regelmatig jullie gesprekken gevolgd via deze site. Ben toch altijd wel nieuwschierig hoe en wat. Hier alles goed! Ik heb gisteren twee weken geleden de miskraam gehad. Ik twijfelde of alles er wel uit was, aangezien ik bijna niet had gebloed. De woensdag erop ben ik naar de gyn geweest voor een echo. Het bleek dat er nog wat weefsel in zat, maar afgesproken nog een week te wachten. Afgelopen donderdag weer heen geweest. Een hele leuke gyn heeft me geholpen. Ze nam alle tijd voor me en op de echo kon je zien dat de hele baarmoeder mooi schoon was. Ook liet ze zien dat ik over ca. 2 weken ongesteld zou worden en je kon een eitje zien zitten. Ik zou over 2 a 3 dagen mijn eisprong krijgen.

Blij dat alles toch vrij snel is gegaan. En, hoewel het wachten echt bijna niet te doen was, viel de rest me toch wel mee. Heb ook het gevoel dat mijn lichaam zich aardig snel heeft hersteld. Ik voel me ook beter, ook al heb ik zo nog mijn emotionele buien.

Wij gaan eerst even rustig aan doen. Eerst ons nieuwe huis opknappen, verhuizen, gewoon alles weer in het normale ritme. Als ik over enige tijd weer zwanger ben/wil worden zal ik zeker naar dit forum terugkomen. Ik heb er echt heel veel steun aan gehad.

Heel veel succes allemaal!

Groetjes Jet

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden;

Jette; Je maakt het wel erg spannend voor ons hoor! Wij zijn zooooooooooooo benieuwd. Hopelijk laat je het morgenvroeg gelijk weten.

Marla; Nog 5 dagen! Nog andere kwaaltjes, behalve je rechterborst?
    Inderdaad nu 1,5 maand geleden, en al met al voel ik me wel goed. Af en toe heb ik nog verdriet, maar dat hoort er gewoon bij, dat slijt niet denk ik. Verder heb ik het erg moeilijk met het feit dat je gewoon niet weet wanneer je zwanger zal worden. Wij willen het echt heel graag (net zoals jullie), maar het idee dat het nog een aantal maanden kan duren vind ik echt verschrikkelijk.
    Daarnaast vind ik het ook zo oneerlijk dat mijn broer en zijn vriendin een kindje krijgen, terwijl zij alles doen wat verboden is. Daar heb ik nog het meeste moeite mee.
    Maar ik ben wel trots op mezelf dat we het leven weer hebben opgepakt, en dat we ook kunnen genieten van andere dingen, zoals mijn vader.
    Afgelopen week is hij weer met een ambulance naar het zh gebracht omdat hij zo ongelofelijk kortademig was/is. Maar ze geven gewoon aan dat dit steeds erger wordt. De arts zij tegen m'n vader dat we er rekening mee moeten houden dat het snel gebeurd kan zijn. Mijn vader werd enorm boos en zei dat hij de arts niet meer geloofde, want in november 2005 gaven ze aan dat hij maximaal tot februari 2006 zou leven, en nu is het al een jaar later.
    Hij geeft dus gelukkig niet op!
    Wij blijven van heb genieten zolang het kan.
    Hopelijk mag hij onze zwangerschap nog meemaken!

X Neia

Deel Deze Pagina