Hey lieve Neia, van harte gefeliciteerd! Dat er volgend jaar om deze tijd maar een heeeeeele lieve wolk van een baby in jouw wiegje ligt! Net als Jette wens ik jou het mooiste ei van de wereld toe op je verjaardag of de dagen erna. Verjaardag + Neia's ei + Neiaman = hele mooie baby Misschien hebben de zieltjes bij jouw en Framboosjes' broer een taak en moeten ze hen wat leren. Kijk, wij zijn allemaal al zo wijs, en verstandig (ahum ) dat ze ons niets meer bij kunnen brengen. Nou zieltjes: wij moeten ook nog veel leren, hoor, dus hier is nog genoeg werk aan de winkel. Kom maar snel! Nou Neia, ik ga er nu echt voor 99% vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden, en dat er een nieuwe ronde aangebroken is. Mijn vriend wil alleen niet dat ik drink, om alles uit te sluiten, dus helaas moet ik nog even wachten met het glas op jouw verjaardag te heffen. Het is jammer, maar helaas. Gisteravond had ik het echt even heel moeilijk, maar vandaag is mijn oude moed en hoop weer teruggekomen. Een hele fijne verjaardag toegewenst en neem het er vanavond maar een goed van. Heel veel klusplezier! Trouwens, jouw virtuele stukje taart smaakt prima, hoor! Smek, smak... Ja Sjannie, gelukkig is mijn cyclus nu weer een stuk korter, dus het gaat de goede kant uit. Ik ben het even kwijt: zou jij ook nog zwanger kunnen zijn, of wilde je liever even wachten? Mocht het wel kunnen, dan hoop ik natuurlijk dat je ongi uitblijft, en wel voor de komende 8 a 9 maanden. Ha die positieve Jette, zeg, wil je niet zo vals zingen, ik hoor het hier in Eindhoven helemaal. Ik zing maar net zo vals mee, hehe. (hier ook geen nachtegaaltje) Kan die kraan van jou niet eens dicht? Het is nu niet leuk meer. Wat raar dat je zo heftig ongesteld blijft: misschien is dit wel je nieuwe cyclus. Blijf maar lekker positief, maar als je je iets minder voelt, weet dan dat je ook bij ons terecht kunt. Liefs, Marla
we kunnen beter samen kraaien (zingen dus), nou he zo vals zing ik ook niet hoor dat je het in eindhoven kunt horen! OVERDRIJVEN IS OOK EEN VAK! Het kan toch niet zijn dat er nog weefsel is achtergebleven bij mij dat ik daarom telkens zo hevig ongi wordt, hoe wist jij marla dat er weefsel was achtergebleven? jette
Oh, zou je denken? O (hihi) Nou, het lijkt me toch niet dat je nog achtergebleven zwangerschapsweefsel hebt. Bij mij begon ik een week na mijn eerste curettage enorm te bloeden: als de eerste dag van een hevige menstruatie. Dit hield niet meer op, en ik wilde net mijn gyn bellen, toen ik op een ochtend onder het bloed wakker werd en mijn hele onderbroek vol met stolsels zat, die er echt aan alle kanten uitkwamen (echt heel bizar, sorry! ) Er bleek bij mij echt nog maar heel erg weinig zwangerschapsweefsel te zijn achtergebleven, maar daar had mijn baarmoeder al heel heftig op gereageerd. Ik denk dat je was blijven bloeden mocht er bij jou sprake van zijn. Ik zou me daar absoluut geen zorgen om maken. Misschien is het gewoon nog een nawee van de curettage/miskraam, net zoals ik die pukkeltjes steeds een week na mijn eerste cyclusdag krijg. Zullen we nog even samen een verjaardagsliedje voor Neia kraaien? Ik hoor Neia geloof ik al smeken om op te houden. Marla
Hallo, Neia, Van harte gefeliciteerd meid en dat jullie maar een mooi ei voor jouw verjaardag mogen ontvangen en dat daar iets heel moois uit mag komen! Enne laat ik nu wel als een nachtegaaltje te kunnen zingen heb immes in paradiso mogen optreden Marla, Ja we gaan er wel voor maar wachten eerst nog eerst volgende NOD af. Ik had nl net voor mijn baarmoeder onderzoek een eisprong en deze hebben we maar niet benut. Nu dus afwachten op NOD en ik verwacht deze volgende week. Heb overigens wel een rommelende en opgeblazen buik van hier tot tokio en wellicht is het al onderweg. Ik zou het bijna vergelijken met de eerste tekenen van het zwanger zijn maar das niet het geval hoor! Heb het zelf gezien dat er niets is in de baarmoeder en daarna hebben we safe geklust. Eerstvolgende eisprong na aanstaande NOD gaan we eens zien of het wil lukken En daarbij ben ik erg nieuwsgierig of het vloeien nu langer duurt. Want vorige keer was ik met 2,5 dag abrupt klaar. Monique: Hoe voel je je overigens?
Hallo lieve meiden, Bedankt voor alle lieve felicitaties! En voor het vreselijke gezang ( op dat van Chantal na dan), hahaha . Maar toch ben ik jullie enorm dankbaar hoor! En ja.........zelfs op mijn verjaardag maak ik even tijd vrij om met jullie te kletsen, want ik kan m'n forum vriendinnetjes natuurlijk niet vergeten. Marla; Balen zeg dat je echt denkt dat het je ongie is. Kan me voorstellen dat je gister echt even in de put zat, maar wat knap dat je er nu al uit bent, heeft Marlaman je geholpen? Trouwens jou filosofie vind ik erg goed (een hele mooie baby)! Gelukkig laat je het stukje taart smaken, natuurlijk wel een chocoladetaart. Of hou je daar niet van? Gelukkig wordt je cyclus nou wel weer korter. Ga je nog verder met de ovutesten? Mijn pakketje is vandaag weer niet geleverd, ik baal enorm, ze zijn op en ik verwacht dat hij eraan zit te komen. In de mail staat dat ik pas na 5 werkdagen mag bellen, en ik heb het donderdag besteld, balen balen balen. Maar ik blijf gewoon klussen hoor! Jette; Kan me niks bij voorstellen dat er nog weefsel is achtergebleven bij jou. Ik denk gewoon dat je lichaam nog steeds van slag is. De Gyn vertelde mij dat het GEMIDDELD 3 maanden duurt voordat het weer "normaal" wordt. Dus geen zorgen maken hoor, gewoon je positieve energie in de volgende ronde gebruiken! Moonique; Wow wat een prachtige balonnen, super! Hoe gaat het met jou? Fijne avond dames, en als het kan/mag drinken jullie er dan een samen met mij? X Neia
Chantal opgetreden in parasdiso wow! dan moet je wel goed kunnen zingen? neia heb gisterenavond het glas op jou geheven, hoop maar dat je dit jaar zwanger mag worden, en blijven, dat was mijn wens voor jou! liefs, jette
Nou Chantal, Neia had inderdaad maar mazzel dat jij wel goed kunt zingen: je hebt toch wel een ander repertoire voor haar dan in Paradiso (zong jij niet Think, van Aretha Franklin enzo?) Raar, he, dat je ongi zo anders is na de miskraam. Zoals Neia al zei kan het wel 3 maanden duren voordat je lichaam weer een beetje de oude is. Ik hoop maar dat je ongi snel komt, dan kun je weer verder en hopelijk is het de volgende ronde raak! Ha die Neia, die chocoladetaart van jou smaakte prima. Ik hou er (te veel) van. Heb je gisteren nog een leuke dag gehad? Als ik jou was, zou ik voor de zekerheid een pak ovutesten in de gewone winkel halen. Ze zijn wel wat duurder, maar het is toch fijn om te weten wanneer je een positieve test hebt. Je wilt hem zeker niet missen, ook al klus je fanatiek. Ik heb nog 1,5 pak testen op voorraad, dus ik kan er nog wel even tegenaan. Ben benieuwd hoe mijn nieuwe cyclus verloopt. Dit is de tweede ronde waarvan ik eigenaardigheden noteer in mijn schrift, en ik kan dus nu gaan vergelijken. Dat is best wel grappig. Mijn dip was maandagavond wel heel diep, maar gelukkig kan ik het snel weer van me af zetten. Wie weet lukt dat jou straks ook wel: je moet toch weer verder! Maar ik duim natuurlijk dat je ongi wegblijft, hehe. Heb je nog geen tussentijdse bloeding gehad rondom de eisprong? Dat zou heel mooi zijn. Hey Jette, je hebt toch niet te veel gedronken, he, gisteravond? Liefs, Marla
neeeeh niet te veel marla, net genoeg hik hik! Is jou ongi nu doorgezeg marla? Die van mij wordt qua bloeden nu veel minder maar heb nu al de hele morgen buikpijn bah, wordt er gek van! maar ja volhouden he nog een paar daagjes ! liefs, jette
Ik ben super misselijk maar verder alles goed. Dat klinkt best tegenstrijdig he? Ik loop hier s'morgens kokhalzend door het huis tijdens klaar maken voor vertrek en op de fiets zo nu en dan ook ik verberg het wat in een soort kuchje maar goed gaat vanzelf wel weer over en is eigenlijk maar een luxe probleempje Je bent een misselijke vrouw zei mijn man vanmorgen nog
een misselijke vrouw? ja ik begrijp wat hij bedoeld ha ha ha, hoop voor je dat de misselijkheid snel over mag zijn moonique! jette
hey Meiden, Ehhhhhhh zo goed kan ik ook weer niet goed zingen hoor en gelukkig zit ik in een popkoortje en hoef ik niet solo. Zo zelfverzekerd ben ik nou weer niet. Maar vind het wel onwijs stoer dat ik in de muziektempel heb mogen optreden tijdens de koordagen. Leuke anekdote voor als ik later in het bejaardentehuis zit Koor klinkt natuurlijk heel suf maar dat was/is het niet. Ja ons repetoire is soul-pop en we deden inderdaad aretha Franklin medley maar ook o.a. Oletta Adems met Get here, September van cool and the gang. Gosspel Shackles. Enfin erg leuk om met de meiden met zingen bezig te zijn. Monique wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? en wanneer ga je een echo laten maken. Wel eerder met bv 7 weken? En ja die misselijkheid....lastig maar wel een GOED teken dat de hormonen door het lijf gieren. Je wilt niet met ...maar kunt ook niet zonder. Althans zo zou ik denken. Enne kijk erg uit naar mijn ongi op het moment....laat maar komen! Liefs, Chantal
Hallo meiden, Jette; Super bedankt voor je lieve wens! Natuurlijk wens ik jou ook een gezonde zwangerschap toe dit jaar, maar liever ZO SNEL MOGELIJK! Marla; gelukkig heb je van je taart genoten, haha . Mijn verjaardag was erg gezellig. 24 Februari geven we pas een echt feestje, maar 's avonds zijn wel m'n ouders, broer, zus en schoonouders op bezoek geweest. Was erg gezellig! En ik heb je advies opgevolgd om in de winkel ovulatietesten te kopen. Was wel enorm duur, maar hopelijk krijg ik het geld terug van de site, ik heb net een boos mailtje gestuurd! Over 3 uurtjes ga ik de test doen. Maar ik merk dat ik flink wat vruchtbaar slijm heb, dus hopelijk is het ei in aantocht. Jij hebt er dus nog genoeg, mooi! En nu kun je inderdaad in je schriftje van vorige maand je opmerkingen vergelijken. Ik ben benieuwd! Ben je al van je ongie af? Moonique; Misselijk is inderdaad vervelend maar wel heeeeeeeeeeel goed! Spannend de 22e! Hier dus nu alles z'n gangetje. Om de dag zijn we aan het klussen! En hopelijk wordt het vanavond weer gezellig in de Neiaslaapkamer. Hebben jullie nog iets aan valentijn gedaan? Wij niet echt hoor. Gisterochtend na het douchen lag er wel een lief kaartje met bonbons op mijn kussen van mijn mannetje, super lief. Verder hebben we gisteravond nog een diep gesprek gehad over ons 1e wondertje. Was erg prettig om er nog af en toe eens goed samen over te hebben. X Neia
wij hebben niet veel aan valentijn gedaan, mijn mannetje vindt dat ie altijd lief voor me moet zijn , ik ben het met hem eens! Verder gaat alles zijn gangetje, mijn ongi is gelukkig bijna voorbij, was toch wel even weer heftig, maar het is nu bijn over! Weer op naar de volgende kans! jette
Hallo meiden, Nou mijn ongi heeft zich aangediend hoor! Yes! En ook netjes op tijd. Een cylus van 26 dagen. Wel had ik zoals eerder aangegeven voordat ik ongi werd ernorm last van mijn buik. Geen menstruatiepijn maar echt zo'n opgeblazen rommelde buik alsof buik goed zijn best moest doen om ongi los te laten komen. Monique spannend hoor de 22e. Zal aan je denken! Nou wilde het natuurlijk even melden Liefs, Chantal
Wat super Chantal! Echt fijn voor je, dan kan je tenminste weer verder. Is je ongie anders als voor je MK? X Neia
Hey Neia, veel vruchtbaar slijm: dat is absoluut een goed teken. Volgens mij moet je nu wel onderhand een positieve ovutest hebben gehad! Heel veel klusplezier: ik duim voor je dat het raak is deze maand. Chantal: fijn dat je weer ongi bent geworden! Trouwens, ik besef dat mijn opmerking over Aretha Franklin's nummer think een beetje raar overkwam: ik vind het nummer zelf heel leuk, maar had onthouden dat je dat in Paradiso had gezongen: ik bedoelde alleen dat de tekst wat minder toepasselijk was, bij wijze van grapje. Moonique, geniet van je zwangerschap en succes met je echo! Meiden, ik heb slecht nieuws: vanochtend is mijn schoonvader overleden, en ik zelf ben zo ziek dat ik niet naar mijn schoonfamilie kan. Ik moet eerst uitzieken. Zodra ik kan, laat ik iets van me horen! Liefs, Marla
Neeeh Marla, Wat ontzettend verdrietig! En nu ben je ook nog ziek dat je er (nog) niet heen kan!. Vind het verschrikkelijk voor jullie. Gecondoleerd en sterkte met dit verlies. Ik hoorde je de laatste dagen niet zoveel meer over en was in de veronderstelling dat het wat beter ging. Is het alsnog plotseling gegaan? Nogmaals veel sterkte en take care de komende tijd en hoop dat je snel hersteld. Liefs, Chantal