dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hallo dames,
    Een hele tijd geen berichtje meer achter gelaten, ik schaam me.... maar natuurlijk wel af en toe bijgelezen. Dat koste dan alweer zoveel tijd dat een berichtje er niet meer in zat. Beetje druk volgeplant de laatste tijd. Maar daarom leef ik natuurlijk niet minde rmet jullie mee.

Marla, wat onzettend erg voor jullie. Ik wens jullie natuurlijk heel veel stertke toe met dit verlies. Hoe gaat het met je vriend? Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben! Denk aan jullie!

En Jette, wat balen dat je toch ongi bent geworden... had goede hoop voor na aanleiding van je 'kwaaltjes'. Fijn dat je er zelf zo nuchter onder bent. Op naar de volgende rond en dus een nieuwe kans! Hoe ging je wedstrijd vorig weekend?

Chantal, wat fijn dat je ongi bent geworden! Nu maar hopen dat het ook meteen de laatste keer is geweest voor de komende maanden....

Neia, heel veel klus plezier! Ik heb ook m'n ovulatietesten in huis en ga ook vandaag maar eens testen...

Moonique, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super. Succes de 22 ste!

Ik zit dus nu rond m'n eisprong of dat denk ik.... waarschijnlijk duurt het nog wel een paar dagen aangezien de laatste cyclys 40 dg was... dus begin vandaag met de testen. Net even een behoorlijke dip gehad. Soms wordt het gewoon weer ff teveel. Gisteravond even bij m'n ouders geweest en met m'n moeder gaat het ook heel slecht dan hebben ze het vandaag hier op het werk alleen maar over kinderen en zwangerschappen... en tja, dan moet je ff naar buiten... gaat nu wel weer.

Nou meiden, wens jullie alvast een goed weekend. Mijn weekend begint mooi optijd want ik moet ons poesje zo ophalen van de dierenarts. Ze is gesterriliseerd. Zielig... maar het moest.

Liefs, corien

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hi Corien,

had je al gemist, wat heeft je moeder?

ja ben er vrij nuchter onder al kwam een collega net wel vragen hoe het met me ging "ze vond me witjes, met wallen onder mijn ogen en zo stil" nou bedankt he, mooi om zo het weekend in te gaan!

Mijn wedstrijd ging redelijk 2de maar met maar 177 punten terwijl wij erg tevreden waren, nou ja de eerste plaats had 181 punten dus de ontstemming was bij iedereen aanwezig!
    JURY SPORT HE?
    Heb jij nog gereden?

Je moet je niet zo vol plannen hoor, we horen hier graag wat van je!

liefs
    jette

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,

Marla; Wat onzettend erg voor jullie zeg! Het zal ondanks alles toch wel als een schok gekomen zijn. Ik heb je een pb'tje gestuurd!

Corien; Wat fijn om weer iets van je te horen. En jij ook aan de ovutesten! Super :D . Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
    Ik heb maandag, dinsdag en woensdag niet kunnen testen omdat mijn pakketje niet op tijd binnen is gekomen. Maar gister en vandaag geen dikke streep gehad, dus weet niet of mijn ei al is geweest of nog moet komen. Ik ga nog 4 daagjes door met testen, voor de zekerheid. En we blijven gewoon klussen hoor. ;)
    Dus met je moeder gaat het niet zo goed :cry: ? Voornamelijk lichamelijk of ook geestelijk? Kunnen jullie er samen wel goed over praten? Veel sterkte meid, en laat die tranen lekker lopen, ze komen toch!

Jette; Erg aardig dat je collega dat zei, niet natuurlijk! :( Dat zei mijn collega gister ook, had ik net een goede dag! Geniet van je weekend!

X Neia

4. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoi Jette,

Weer netjes gereden dus! Ga zo door. Ik niet meer weg geweest, volgend weekend weer. Denk laatste keer m2. Heb 5 wed m2 gereden en 5 x prijs en wp dus denk dat ze wel klaar is voor de z.

Met m'n moeder gaat het nog steeds heel slecht. Ze heeft borstkanker (al 9 jaar) en sinds enkele jaren ook uitzaaingen. Kuren slaan niet meer aan en ze proberen nu nog weer een andere chemo maar ze kan helemaal niks meer. Is moeilijk te zeggen of het van de kanker komt of van de kuur. Ga vanmiddag weer heen maar eerste ff rijden zo.

Hi Neia, het gaat dus lichamelijk heel slecht met m'n moeder maar geestelijk wordt het ook minder. Ze is onderhand zo moe om te vechten.

Hoe gaat het met jouw vader nu?

En ik inderdaad ook aan de ovulatietesten.. heb nog geen positieve gehad. Dacht dat ik ook met die smiley's had (clear blue) maar het zijn streepjes. Heb wel de laatste dagen een licht streepje maar niet sterkter dan de controle streep... ga gewoon door...

Marla, hoop dat het na omstandigheden redelijk gaat bij jullie. Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen. Ik denk aan jullie!

Liefs, Corien

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Corien,

wat vreselijk van je moeder, al negen jaar een gevecht moeten leveren, pfff!
    Dat is niet makelijk voor jou en je vader lijkt mij, tjonge, tjonge!
    Ik hoop maar dat ze het nog een tijdlang mag volhouden met kwaliteit van leven welliswaar!
    Sterkte daarbij!

Dus het gaat goed met de merrie corien, je gaat haar Z starten?
    Heb je je al opgeven voor het Z, ben benieuwd naar het resultaat!

Zijn jij en je mannetje nog intensief bezig met kindertjes krijgen of hebben jullie een instelling van we zien wel?

liefs jette

6. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hi Jette,

Ja, ik hoop dat m'n moeder het nog een tijdje volhoud (zou zo mooi zijn als ze nog oma mag worden...) met een redelijke kwaliteit van leven wel te verstaan... gister voelde ze zich wel weer ietsie beter gelukkig.

En m'n merrie doet het inderdaad wel aardig. Wel een dwarskop hoor maar als ze (eindelijk) iets kent is het ook goed. Wel grappig want ben toen met 2 jonkies tegelijk begonnen en deze liep 2 klasses achter op de andere die al op 5 jr leeftijd in de z liep. Maar dit is m'n eerste eigen fokprodukt dus dan blijf je wel volhouden..... emotionele waarde he?!

Wij zijn natuurlijk nog wel bezig met kindjes krijgen... maar laten ons leven er gelukkig niet door beheersen. We zien inderdaad wel. Ben deze maand wel met ovulatietesten begonnen om een beetje inzicht te krijgen in m'n cyclus... En misschien toch iets vaker sex dan voorheen (zijn ook al 11 jaar bij elkaar.... ;))

Liefs, Corien

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ben blij corien dat het ietie beter gaat met je moeder, gelukkig maar!

Ja ik kan me dat goed voorstellen dat je met je eigen fokprodukt een wat langere adem hebt!
    Maar je bent er straks Z mee aan het rijden dat is toch hardstikke mooi!

Ik heb me ook voorgenomen me toch weer wat op het "normale" leven te storten, me weer volledig in te zetten in mijn sport, we gaan ook weer wat verder met onze verbouwing deze week, dus alles weer op de rails, voel me ook goed gelukkig!

liefs
    jette

8. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoi Jette,
    Ja, dat is inderdaad heel goed om je weer gewoon met je 'normale' leventje bezig te houden. Je denkt nog steeds vaak genoeg aan de MK en het opnieuw zwanger worden. Tenminste ik wel, ben er alleen gelukkig (nog) niet geobseseerd mee bezig.. ben dus wel met ovulatietesten begonnen maar hier ook nog niks wijzer van geworden. De eerste dag dat ik het gebruikte zag ik wel een redelijk positief lijntje en daarna is het alleen maar negatief geweest maar kan me nog niet voorstellen dat m'n eisprong is geweest aangezien ik nooit een cyclus korter dan 32 dg heb gehad en na de MK alleen nog maar 40 dg.... nou ja, we zullen zien. Ga nog een paar dagen door met testen.

Hoe gaat het nu met jullie paarden? Doet het jonkie het ook goed? Wanneer verwachten jullie een veulentje/veulentjes?

Liefs, Corien

9. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Vandaag heb ik mn eerste echo gehad van deze zwangerschap. Nog erg klein en weinig te zien maar toch! het knipperde dus er is hartaktie!
    ook was het zo groot als het zou moeten voor dit termijn 8mm nogwat...
    Mijn mannetje zou een filmpje maken maar was te nerveus en daarna moest ik nog bloedprikken en toen is hij bijna flauwgevallen hij is gaan zitten op de trap in het trappenhuis van het ziekenhuis , er kwam een dokter voorbij en zij vroeg wat er was en of hij misschien net een onderzoekje had gehad ofzo. Ik vertelde dat ik net een bloedprik had gehad. Hahahaha zei ze ja klasiek geval hahaha ik lach je niet uit hoor hahaha. Hij mocht op de dichtstbijzijnde afdeling even op een bankje liggen met zn benen omhoog.Wel schattig hoor zo'n boom van een vent 1,90m 95kg die bijna neer gaat vanwege mijn bloedprikje hihihihi...
    in mijn album staat een ecofoto van het vlekje wat wij hebben zien knipperen ;)
    Volgende echo heb ik 27 mrt dan ben ik 10 weken , maar ik maak het filmpje dan zelf wel vanuit die stoel! :rolleyes:

10. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hi Moonique!

Wat ontzettend goed zeg! En al hartactie gezien, gefeliciteerd! Lijkt dus allemaal goed te gaan, fijn!

En tja, mannen... gigi. Wel schattig toch?!

Geniet ervan meid!

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi corien,

ja ik heb me voorgenomen en dat lukt ook vrij goed om mijn gewone leventje weer op te pakken en niet meer geforceerd bezig te zijn, ik voel me daar op dit moment gewoon veel beter bij, het valt me op dat ik er veel relaxter onder ben en weer wat meer kan genieten van de leuke dingen des levens, mijn paardjes, mijn werk, zit gewoon veel beter in mijn velletje.
    Nou is het natuurlijk wel zo dat mijn ei nog niet in aantocht is hi hi hi misschien verander ik dan wel weer maar nu voelt het goed!

De paardjes, tja hmmmm gaat redelijk, mijn m1 paard moet een andere manier van lopen aanwennen, nieuwe instructeur, zij was altijd gewend om met heel veel power door de baan te gaan, haalde daar ook altijd prijzen en hoge punten mee, maar nu binnen (is niet haar sterkste punt) haalt ze maar magere winstpunten, dus ben nu een keer gaan wisselen van instructie met betere accomodatie en nu moet ze veel ronder lopen en meer onder mij, dat vindt ze meeeeegggaa moeilijk!
    volgende week gaat de instructeur er zelf een keertje op, ben benieuwd!

Het L1 paard doet het hardstikke goed, loopt super, nadeel is dat zij supere gangen heeft maar qua uitstraling misschien net iets te kort komt, dat moet ze dus compenseren met beweging, de ene vindt dat mooi de ander niet!

Het jonge paardje, is een sensibel, snel afgeleid beestje, wat af en toe wat te vaak blijft staan omdat de wedstrijdpaarden voor gaan, das jammer, maar heb haar nu fanatiek weer opgepakt, het is s'avonds langer licht dus kan ik ook meer rijden!
    Gaat eigenlijk goed, ik wilde haar straks in het buitenseizoen L1 starten!
    Ze moet nog veel ervaring opdoen!

We verwachten ons veulentje 18 maart, dat is de bevallingsdatum, we krijgen jammer genoeg maar 1 dit jaar!
    En jullie wanneer komen jullie veulens?

Mijn man wil aldoor graag een hengstje hebben voor het schouwen van de merries, ik wil graag een fries hebben voor de sport, nu heb ik twee hele mooie gezien op het internet, qua prijs vallen ze ook heel erg mee.
    Misschien gaan we dit weekend wel kijken, maar ja dan haal ik me wel weer meer werk op de hals he ! heb ook niks te doen hi hi hi!

sorry meiden, hoop niet dat jullie het erg vinden dat het zo over de paarden gaat! :oops: :oops:

Hey moonique super, geweldig, fantastisch, goh meid wat ben ik blij voor je, ja die kerels kunnen groot en stoer zijn maar een prikje........... en nog niet eens bij zich zelf hi hi hi!
    Ga zo door meid!

liefs jette

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey moonique

leuk te lezen dat je een goede echo hebt gehad!

jette, hoe schattig, binnenkort heb je dus een veulentje!
    ga je gang maar, is wel een apart taaltje, paardentaaltje ;)

groetjes
    flyke

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ja kan me er ook op verheugen, de geboorte van zo'n veulen is zo leuk!

Hoop maar weer dat alles goed mag gaan!
    We zullen zien, geloof dat onze merrie er ook wel een beetje flauw van is hoor, ze is mega mega mega dik!

Ja sorry begrijp dat voor niet paardemensen wij soms nogal uitegebreid over deze dieren kunnen praten, maar ze nemen nou eenmaal in mijn leven een hele grote plaats in!

groeten,
    jette

14. moontje21

moontje21 Lid

22 feb 2007
    25
    0
    0
    veenendaal
    hallo ik heb een vraag hoop een aantwoord op kunnen krijgen.ik heb 2-02-07 een bbz gehad en was geopereerd,rechte eileider afgesloten maar niet verwijderd.nu ben ik inmiddels 3 weken thuis ben nog niet ongesteeld geworden.sinds 3 dagen verlies ik witte slijm so als toen ik zwanger was,en mijn temp 37,2 sinds 2 dagen kan ik weer zwanger zijn?ik zal niet weten wanneer moet ik weer testen aangezien ik nog geen menstruatie gehad heb...volgende afspraak voor controle pas 6-03.gr moontje

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey meiden, wat een gezellige paardenverhalen lees ik hier. Ben het met Flyke eens: wel een apart taaltje, dat paardentaaltje en snap er soms niet al te veel van, maar wil jullie wel meegeven dat jullie toch ook wel aan eigen "veulens" moeten denken, hoor (oma spreekt ;) ) Straks hebben jullie geen tijd meer om te klussen.

Trouwens, Corien, wat vreselijk om te lezen dat het zo slecht gaat met je moeder. Je schrijft dat ze helemaal niets meer kan. Ligt ze dan alleen nog maar op bed? Ik schrok om eerlijk te zijn wel een beetje van je opmerking dat ze te moe was om nog te vechten. Ik hoop echt dat ze de kracht weer terug kan vinden: het lijkt me toch zo moeilijk voor haar dat ze al zo lang aan het knokken is voor haar leven.
    Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds zo'n dip, of ben je er weer uit.
    Wel grappig dat je nu van die ovutesten gebruikt. Heb je inmiddels al een positieve ovutest gehad? Ik was toch zo super door het dolle heen, toen ik die smiley zag!

En Neia, hoe is het met jou? Heb je een goed gevoel over je eisprong gehad en heb je inmiddels al symptomen? (maar daar zou het vast nog wel iets te vroeg voor zijn, hoewel, je weet maar nooit ......)

En Chantal, is met jou alles goed? Is je ongi al voorbij?

Moonique, wat gaaaaaaaf: en hartactie, en een vruchtje dat precies zo groot is als het moet zijn! Jippie, het hele belangrijke begin is er. Wel grappig, hoor, dat je vriend bijna onderuit ging van een klein prikje. Ik lag dubbel om je opmerking dat je bij de volgende echo zelf wel een filmpje vanuit de stoel maakt, hahaha.
    Nou meid, geniet ervan! Gefeliciteerd, joh.

Hier een kleine update: mijn schoonvader is gisteren pas begraven. Dit kwam doordat de boel hier in het zuiden stil ligt vanwege de carnaval.
    Het was een hele mooie en persoonlijke begrafenis.
    Ik schreef toch dat ik zo'n griep had en dubbel keek: nou, dat vonden de dokter en de neuroloog kennelijk zo erg, dat ik vanaf maandag opgenomen ben geweest in het ziekenhuis. Ik heb allerlei onderzoekjes gehad en ook is mijn bloed geprikt op de ziekte van Lyme, die je kunt oplopen door een tekenbeet. Ik ben alleen nog aan het wachten op de MRI scan (van mijn hoofd), maar die is nog niet geweest. Gelukkig mocht ik donderdagmiddag een paar dagen naar huis om de avondwake (donderdagavond) en de begrafenis bij te wonen, maar ik moet morgenavond weer terug naar het ziekenhuis.
    Nu maar hopen dat de MRI scan maandag kan worden gemaakt, er niets aan de hand is, en ik snel weer naar huis mag.

Ik ga nu lekker genieten van een avondje met mijn vriend.
    Zodra ik weer kan, laat ik iets van me horen.

Liefs,
    Marla

16. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Jeetje marla, wat een verhaal zeg.... Net of alles tegelijk komt. Wat zul je het moeilijk hebben gehad in het ziekenhuis, die onzekerheid en dan ook nog eens het feit dat je niet bij je vriend kan zijn na het overlijden van z'n vader. Wel fijn dat de begrafenis zo mooi verlopen is ondanks dat de gebeurtenis natuurlijk verschrikkelijk blijft. Wens jullie heel veel stertke nogmaals en ik hoop dat je scan goed is, dat het iets onschuldigs blijkt te zijn en dat je snel weer naar huis mag. Weet dat we aan je denken!

Hier alles z'n gangetje. M'n moeder voelde zich de laatste paar dagen weer ietsie beter, eet in ieder geval weer wat. Ze ligt inderdaad veel op bed maar is ook wel paar uur beneden overdag en dan zit ze in een speciale stoel. Gister nog weer even bij haar geweest en had het idee dat ze toch weer beetje wil vechten. Hoop dat ze niet weer zo'n terugslag krijgt als vorige week. Was zo raar want ze kan altijd zo genieten van de dieren in het weiland voor hun huis en van de vogels maar afgelopen week zei ze dat het haar allemaal geen bal meer interesseerde... daar schrok ik toen ook heel erg van. Het gaat eigenlijk met ups en downs...

M'n eigen lichaam doet ook weer raar.... sinds zaterdag verlies ik wat bloed. Het is geen ongi want daar is het te weinig voor. Zit nu op de 26 dg en dat zou ook heel vroeg zijn voor mijn ongi. Heb overigens afgelopen week geen positieve ovulatietest gehad. Alleen dus de eerste test vorige weekend (vrijdag) was beetje positief. Heb gister de laatste gedaan want ik verwacht hem nu ook niet meer....

Toen ik gister van het paard af stapte voelde ik me ook opeens niet lekker. heel warm en buikpijn... gisteravond was het gelukkig weer over... snap er allemaal niks meer van...

Nog even voor de paardenmensen ;) ... had dus gister dus wedstrijd en het ging best lekker. had 194 punsten en was 2de. Net afgereden door iemand met 196 p maar dat was terecht.... deden 28 mee dus mag niet klagen. Jij nog weggeweest jette? Leuks dat jullie veulentje krijgen, wat voor een? Mijn eigen fokmerrie is helaas gust dit jaar. Het johnson veulen was al heel laat (half juli) dus hadden eigenlijk nog maar 1 goede kans (veulen hengstigheid komt bij haar altijd te vroeg (6dg)).
    Bij m'n 2de thuis komen er wel weer 5. Help daar altijd veel en rij ook paarden voor hun. Eigenlijk al m'n hele leven. Veel fokmerries gereden maar Ielrite, melrite en temelrite in de wedstrijdsport uitgebracht. Als je ze wilt zien (www.elrite.nl) Let alleen niet op de foto van temelrite met mij erop... ik trek een heeeeeel raar hoofd daar. concentratie denk ik ;) Heb nu wennemars op stal.

Zat te denken om m'n m2 paard (een mondriaan) ook te laten dekken dit jaar.... wil wel graag keer veulentje uit (san remo).... moeten we (paard en ik) maar tegelijk zwanger zijn ;)

Nou, weer genoeg paardenpraat van mijn kant... sorry.

Post niet zo vaak maar als ik het doe, is het ook meteen een lap tekst zie ik... nogmaals sorry.

Liefs, Corien

17. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,
    Hee corien wat leuk weer wat van jou te horen! Wel erg om te horen dat het met je moeder niet zo goed gaat...lijkt me erg zwaar als ik het zo lees en kan me voorstellen dat je schrikt als je hoort dat eea haar niet meer intereseert terwijl ze er vroeger zo van kon genieten. Hoop dat ze de kracht kan vinden om te blijven vechten. Maar als je als 9 jaar aan het vechten bent kan ik me ook heel goed voorstellen dat het dan niet meer zo makkelijk gaat allemaal! Veel sterkte!
    Enne van je lichaam. Wel ene beetje raar.... maar kan hetniet zijn dat je ovulatie eerder is en dat je een kortere cyclus hebt. hmm even in de gaten houden.

@marla jee ook jouw verhaal niet te geloven! Denk je een griep te hebben lig je vervolgens voor onderzoeken in het ziekenhuis. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat de scan geen rare dingen traceert. Ik denk aan je meid! en hoop snel te horen dat het goed met je is! En net wat Corien zegt; nu ook alles tegelijk sjee hoeveel kan een mens hebben?

@MOniqe, wat ontzettend fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Super hoor en GEFELICITEERD!

@Moontje21: Ik denk eerder dat je last hebt gehad van je eisprong. Gezien det tijdspanne. dus dat betekent dat de boel weer op gang komt en dan zul je wellicht over 2 weken ongesteld worden. Succes!

Mijn ongi heeft zich inderdaad doorgezet en duurde nu zo 4 dagen dus weer iets langer dan de vorige keer. Met een cyclus van 26 dagen en das voor mij heel netjes! Heb goede hoop dat alles weer op orde is en we gaan nu eens kijken of het weer wil lukken ;)

Nou dat was het even voor zover!
    Liefs, chantal

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi meiden,

marla hoe gaat het nu met je, ben benieuwd hoe de uitslag van de scan is geweest? Hoop zooooo dat het beter met je gaat!

hey corien, dat lijkt me heel erg moeilijk van je moeder, het gevoel krijgen dat ze niet meer wil vechten voor haar leven, pfff, maar ja.... dit klinkt misschien wel heel stom maar kan me ook voorstellen dat wanneer je dit aan gaat je de moed wel eens opgeeft om nog te vechten, hele moeilijke situatie hoor pfff !
    Hoop maar dat ze het nog heel lang vol mag houden met nog wat kwaliteit van leven!

Ik ga zo zeker even op de internetsite kijken ben erg benieuwd!
    Gefeliciteerd met je 2e plek, hardstikke goed, en weinig verschil met plaats 1, ik ben met het L1 paard op pad geweest, maar van te voren met weinig vertrouwen, ze was de hele week helemaal doorgedraaid, ze deed niets anders als een soort van passage achtige draf en sprong steeds maar changementjes, niet dat dit gepland was hoor, maar zo gek was ze!
    Bleek dat mijn mannetje haar per ongeluk al een behoorlijke tijd, per ongeluk veel te veel voer had gegeven! :rolleyes: :rolleyes: !

Maar het ging redelijk, ze was nog wel wat gestrest maar het ging al beter ze was vierde met 184 punten, dit was op dat moment het meest haalbare!

Het veulen wat wij verwachten is een San Schuffro, we hadden ons vorig jaar wat op duitse hengsten georienteerd, ben benieuwd!
    De merrie is een Zeoliet x Notaris!

Dit jaar dekken we met Westpoint, mede omdat hij nu nog in Winschoten staat bij Laarakkers, daar les ik ook dus is dat nu nog handig!
    We zijn dus ook al begonnen met insemineren!

Wat is jou tweede huis corien, bedoel je daar je ouderlijk huis mee?

ik ga nu even de fotos bekijken!

jette

19. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie lieve woorden!
    Ik heb inmiddels de MRI-scan gehad, en gelukkig is daar niets uitgekomen: ze hebben geen afwijkingen kunnen zien op de voorlopige uitslag. Ik hoef pas op 3 mei terug te komen voor de definitieve uitslag. Ben toch zo enorm blij en opgelucht!
    Wel heb ik een behoorlijk hoge bloeddruk, en dat moet ik natuurlijk wel in de gaten houden wanneer ik opnieuw zwanger word. Toch denk ik dat ik aan witte-jassen stress lijd, en ook word ik al nerveus als ik alleen al die bloeddrukmeter zie. ("als ik maar geen hoge bloeddruk heb", zo dacht ik de hele tijd). Waarschijnlijk heeft die lamgelegde oogzenuw te maken gehad met de griep, maar ik ben toch blij dat ik nu zeker weet dat er niets aan de hand is. Ben nu een hartfilmpje rijker, een longfoto, en niet te vergeten die hersenscan en ook zijn een aantal bloedwaardes gemeten. M.a.w. ik heb een grote beurt gehad, en kan er weer voor jaren tegen. (hoop ik). Helaas loop ik vandaag mijn goddelijke (ahum) ziekenhuismaaltijd van kip-kerrieragout met rijst en gegarandeerd kapot gekookte groente mis. Jammer, hoor, maar niet heus. ;)

Goh Corien, wat zorgwekkend van je moeder dat ze vorige week zei dat het haar allemaal geen bal meer interesseerde. Ik kan me toch zo voorstellen dat je je daar enorm zorgen over maakte. Wel fijn dat ze een heel klein minibeetje positiever is. Ik hoop echt dat ze nog lang bij jullie mag blijven, maar ik hoop ook dat ze niet al te veel achteruit gaat. Wat een zorgen allemaal, zeg. Ik denk heel veel aan je!
    Trouwens, wat raar dat je dat tussentijds bloedverlies hebt: ik kan me toch niet voorstellen dat je je eisprong nog niet hebt gehad: misschien heb je hem toch wel gemist, en is hij deze maand een stuk eerder geweest. Tja, en als ik weinig bloedverlies hoor, dan kan ik het niet helpen om te denken dat het misschien wel met een nieuwe zwangerschap heeft te maken. Denk jij daar zelf ook aan, of weet je zeker dat je niet zwanger bent? Ik zou denken dat je lichaam zich nu toch wel moet hebben hersteld. Die van mij in ieder geval wel: ik merk dat ik deze maand voor het eerst geen rare pukkels heb gehad, en ga er maar vanuit dat dat een goed teken is. Ik laat deze maand het zwanger worden varen: we doen het alleen als we er zin in hebben, maar nu mijn vriend's vader is overleden ga ik hem niet pushen. We moeten eerst maar wat op orde zien te komen.

Hoi Sjannie: wij (mijn vriend) en ik blijven positief, hoor, maar ik denk wel dat de griep mij zo enorm te pakken heeft gehad omdat er zo veel gebeurd is de afgelopen maanden: die miskraam dus, en zelfs 2 curettages (dat gaat ook niet in je koude kleren zitten), de 2 hersenbloedingen van mijn schoonvader, de oom van mijn vriend die is overleden, en nu mijn schoonvader zelf. Ik had mezelf helemaal geen rust gegund na de missed abortion en curettages en ben na een dag telkens al weer gaan werken. Ik kreeg altijd al van mijn collega-vriendin op de kop dat ik veel te snel weer aan de slag was gegaan, en dat de klap nog wel zou komen. En ik neig ernaar om te denken dat hij nu is geweest.

Het lijkt er trouwens op dat jouw lichaam zich netjes hersteld heeft: het is goed dat je ongi al weer wat langer duurde: 4 dagen is heel netjes, en een cyclus van 26 dagen is al helemaal keurig. Je lichaam is in ieder geval weer klaar voor een zwangerschap: laat dat zieltje nu maar snel komen, he?

Ha die Jette, oude paardengek ;) het gaat dus al weer een heel stuk beter met me: ik ben nog een klein beetje gammel, en blijf denk ik deze week nog thuis: in ieder geval morgen nog wel, maar de oude Marla is al weer bijna terug. Jouw eisprong komt er ook weer aan: ben je nu wat rustiger eronder, zoals je hoopte, of begin je al weer in de stemming te raken? Zet Jetteman alvast maar weer aan, als je begrijpt wat ik bedoel.

Nou meiden, ik ga nog maar eens rustig een boterhammetje eten en vooral mijn 2 stuks fruit naar binnen werken voor de vitamines.

Liefs,
    Marla

20. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoi Marla,

Wat ontzettend fijn dat alles goed met je is! Ben heel blij voor je! Je hebt nu ook wel weer genoeg gehad zeg, pfff. En hou je vriend inderdaad goed in de gaten. Bij mijn vriend kwam het ook ongeveer een half jaar later...

En of ik misschien zwanger ben.. tja, geen idee. Als m'n eisprong toch eerder is geweest zou het kunnen al heb ik nog totaal geen verschijnselen... dat bloeden tijden een innesteling, hoe lang zou dit kunnen duren? Het duurt bij mij nl al 5 dg onderhand. Is niet veel, een heel klein beetje... meer bruinverlies.

Chantal, dat klinkt goed... weer een normale cyclus en een normale tijdsduur van je ongi. Ik zou er ook maar van uit gaan dat alles weer normaal is dus... go for it!

Hai Jette,

Ik bedoel met m'n 2de thuis niet m'n ouderlijk huis maar van mensen waar ik m'n hele leven al veel rond loop, daar de boel doe als ze op vakantie zijn en hun paarden uitbreng.

Dus een San Schuffro! Mooie hengst! Ben ook erg benieuwd naar het resultaat!

Wat een grapjas is die kerel van je! Keer zoveel krachtvoer geven... tja, dan willen ze wel lekker fit zijn. Maar ik begrijp dat ze niet gemeen was, alleen beetje druk? Je blijft wel zitten he?! Toch ontzettend netje 4de met 184! Gefeliciteerd ook!

Nu ff aan de thee...
    Liefs, Corien

Deel Deze Pagina