Hoi Jette, ik hoop dat je moeder morgen wel wakker mag worden. Het is ook heel eng om je moeder zo te zien, je wilt haar helpen maar je staat machteloos toe te kijken voor je gevoel. Je moeder voelt en weet dat je er bent en daar mee ben je een hele grote steun voor haar. Ik zelf was toen mijn darmen eenmaal weer goed door liepen weer heel snel aan het eten en mocht ik elke dag wat meer doen. Binnen een week mocht ik toen het ziekenhuis zelfs verlaten. Het enige wat heel lang geduurd heeft is de conditie omdat die echt tot het nul punt gedaald was, je moet dat weer helemaal opbouwen. En de wond, ze hadden mijn buik opengelaten voor de buikvliesontstekking, dat moet dan van binnen uit dicht groeien en moest twee maal per dag gespoeld worden. De littekens op mijn buik zijn daarom ook enorm, een buikcorrectie is al goed gekeurd door de arts maar gaat pas gebeuren als ik zeker geen kinderen meer wil. Helaas zijn de littekens nu hoogstwaarschijnlijk de oorzaak dat de zwangerschap bij mij nu niet goed zit, maar dat hoor ik morgenochtend. Hebben ze bij jou moeder de buik ook open gelaten of hebben ze het goed schoon weten te maken? knuffel conny
Goh, lieve Jette: wat lijkt me dat erg om te zien hoe moeilijk je moeder het heeft: toch denk ook ik dat ze door had dat jij bij haar was, en ze daarom tranen in haar ogen kreeg. Zelfs als je bewusteloos bent, dan kun je toch horen wat er op dat moment gezegd wordt: misschien is dat bij je moeder ook het geval. Ik hoop toch zo dat ze vandaag wakker zal worden. Als ik Conny zo hoor, dan duurt het nog heel erg lang, voordat ze weer een beetje hersteld zal zijn, maar toch is het al heel wat als ze in ieder geval is ontwaakt. Ik ben heel blij om te horen dat haar bloeddruk in ieder geval stabiel is. Voor jouw vader moet het ook erg moeilijk zijn. Kan me voorstellen dat je momenteel rondloopt met spanning in je nek en schouders. Een hele dikke vette knuffel van mij! Heel veel sterkte, meisje! Sorry dat ik nu pas reageer: maar ben zelf ook druk aan het heen en weer rennen van en naar het ziekenhuis ivm mijn schoonmoeder. Ik loop momenteel behoorlijk op mijn tandvlees, omdat het op mijn werk nog drukker is geworden dan het al was. (+ alle stress prive) En Minka, hoe gaat het nu met je keuken? Heb je het ergste achter de rug? Hebben je katten het overleefd en kun je ze uberhaupt nog terugvinden? Och erm: die kattenbeestjes toch. Volgens je banner is je eisprong al geweest: heb je zelf nog iets ervan gemerkt? Hopelijk heb je toch nog lekker op de puinhopen van je keuken kunnen klussen, haha. Misschien heeft het wel iets romantisch. En Corien, die grote slaapkamer komt wel goed te pas, he! Wie weet heeft het vruchtje wel op je nieuwe kamer gewacht: hoe heb je hem ingericht, helemaal in boerderijstijl? En wacht nog maar heel even met het kopen van je jurk: wie weet moet ie anders nog uitgelegd worden omdat je zwanger bent. Wanneer zou jij eigenlijk zijn uitgerekend als je zwangerschap goed zou zijn gegaan? Anette, probeer de moed niet te verliezen: je hoeft nog maar 1 nachtje te slapen, en dan weet je of het een molazwangerschap is geweest of niet. Wel vervelend al die spanning: je kunt de miskraam dan niet goed afsluiten. Na mijn eerste curettage bleef ik maar enorm bloeden en ik kan me nog herinneren dat ik me daar heel veel zorgen om maakte: eigenlijk was ik daar op dat moment meer mee bezig, dan met het verlies van het vruchtje. Ik kan me jouw gevoel dus goed indenken. Het is vast goed, anders was er in het ziekenhuis al meer alarm geslagen. Ik duim nog steeds voor je. Heel veel succes morgen! Goh Neeke, jij hoort vandaag wat de levensverwachting is van je oma: ik hoop echt dat het allemaal meevalt, en dat de tumor maar heel langzaam groeit. Ik kon uit je berichtje niet goed halen of je al wist hoe agressief de tumor was, maar misschien krijg je dat dus vandaag pas te horen. Heel erg veel sterkte! Conny: ik heb je verhaal nog niet gevolgd, maar zo te lezen zit het waarschijnlijk niet goed met je zwangerschap? Ik hoop echt heel erg voor je dat dat niet het geval is. Ik hoop maar dat al het geluk jouw kant uitkomt, want dat kun je wel gebruiken! Ik heb het dus momenteel heel erg druk: zowel op mijn werk als prive. We zijn elke avond naar het huis van mijn schoonmoeder (50 km verderop) geweest, hebben daar snel een hapje gegeten en zijn vervolgens weer naar het ziekenhuis gegaan. Als we dan 's avonds thuis komen, dan moet er nog veel geregeld worden voor de Inbraak en allerlei telefoontjes gepleegd worden. Vanavond passen we op de kinderen van mijn broer, en morgenavond zullen we weer naar het ziekenhuis moeten. Hoop maar dat mijn schoonmoeder snel thuis komt, want dat zou ons heel wat rust geven. Jette, nogmaal heeeeeeeeeeel erg veel sterkte met je moeder! Ik moet veel aan je denken. Liefs, Marla
Hoi Meiden, Jette, ik denk inederdaad ook dat ze je aanwezigheid wel doorheeft. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je haar alles uitlegd, ook omdat de stem van haar eigen dochter heel rustgevend zal zijn. Stertke nogaals en ik hoop voor jullie dat ze vandaag wakker mag worden! Wel jammer dat je zelfs niet op de rug van je paard even je zinnen kan verzetten. Maar kan me het ook wel voorstellen.... je moeder is zooooo belangrijk! He marla, leuk weer wat te horen. Ik vroeg me inderdaad ookal af hoe het bij jullie ging. Ik begrijp dat het onwijs druk is... neem wel optijd je rust hoor.... een overspannen marla moet ook niet! Wat ontzettend vervelend dat er ook nog is ingebroken. Net of het nooit ophoud met alle elende.. is het dan nooit genoeg? Maar blijf positief, het zonnetje gaat vanzelf weer schijnen! Hoop dat je schoonmoeder snel wee rnaar huis mag. Gaat ze dan naar haar eigen huis of nemen jullie of je schoonzus haar in huis? Kan me voorstellen dat ze eerst wel wat hulp kan gebruiken. Conny, jij heb ook al wat meegemaakt zeg... lijkt me niet niks. En ik vraag me af wat je bedoelt met dat je zwangerschap niet helemaal goed is.... in ieder geval stertke deze ochtend! Liefs, Corien
Hallo allemaal, Jette, hoop dat je moeder elke dag weer wat opknapt, stukje bij beetje komt ze er vast wel. Het is gewoon erg belangrijk voor haar dat jullie er zijn, dat gevoel heeft ze vast wel. Dit is een erg moeilijke tijd voor je, je ouders steunen en doorgaan doorgaan doorgaan, maar probeer ook een klein beetje aan jezelf te denken. Dit zelfde geldt voor jou Marla, als ik je zo lees zit er ook bijna geen minuutje voor jezelf of Marlaman in. Maar ja, hoor wie het zegt, ikzelf heb vandaag vrijgenomen, wil het hele huis soppen, ivm de keuken (is erg mooi geworden, we zijn er ook erg trots op!) Loop al sinds zondag als een stresskip rond, en dat alleen maar om alle rotzooi! Ik heb weinig andere zorgen aan mijn hoofd zoals jullie met de familie (ook Neeke natuurlijk) daarom wil ik jullie ook hierbij een hele dik appaus geven! =D> Sterkte allemaal. Ik zelf heb niks van mijn ei gevoeld, was volgens mij al ruim 4 dagen eerder dan de berekeningen, heb doordat het huis volstond met onderdelen wel 2 dagen op de slaapkamer moeten bivakeren Zo ga maar weer eens verder aan de sop. Mocht ik een aantal namen vergeten zijn: meiden jullie ook sterkte met alles! Liefs Minka
Marla, let jij even een beetje op jezelf, als ik het zo lees ben je veel te druk in de weer, maar ja ik voel het precies net zo, je hebt geen keus! Conny hoe be-doel je dat je littekens te maken hebben met een eventuele zwangerschap? Gefeliciteerd Minka met jullie nieuwe keuken, fijn he zo iets helemaal nieuws in je huis, een heerlijk gevoel! Nou vandaag een hele stress dag gehad, erg zwaar, toen ik vamorgen belde naar het ziekenhuis deed degene al een beetje vaag aan de telefoon, maar ze zou zodra ik in het ziekenhuis zou zijn de behandelend arts roepen zodat hij me alles kan uitleggen, jullie begijpen dat is zo'n druk op iemand ik wist dat er iets niet goed was. Toen ik in het ziekenhuis kwam was mijn moeder nog een beetje bij kennis maar veel minder dan gisteren, ik zag direct dat er iets niet goed was, gesprek met de arts was schokkend, mijn moeder had koorst gekregen en na een echo bleek dat er vochtin de buikholte zat, wat er op wees dat de darm toch weer open was, het was alsof de grond onder mijn voeten vandaan geslagen werd, heb geprobeerd om te luisteren maar er schoot me vanalles door mijn hoofd. Ik hoorde nog woorden als vanmiddag opereren, misschien overplaatsen naar een andere kliniek! Heb de arts vriendelijk bedankt maar was niet veel wijzer, gelukkig was er de vriendelijke verpleegster die me alles nog een keer heeft uitgelegd. Nou het stond er dus niet goed voor ze zou direct nog een keer geopereerd moeten worden om te kijken waar het vocht vandaan kwam. Slopende uren braken aan, mocht om vier uur weer bellen! Er waren twee mogelijkheden, of de darm was weer open, dan zouden ze niets doen en haar naar een andere kliniek brengen om daar verder geholpen te worden, maar dan? Of er was een andere oorzaak, en wat dan. Heb om half vijf de uitslag gekregen, ze heeft een ontsteking gekregen en daardoor koorst en vloeistof in de buikholte, ze hebben dit gespoeld en ze krijgt weer medicatie hiertegen. Ze is nog wel in slaap maar ze willen eerst de koorts drukken en dan haar langzaam aan wakker te maken! Oh meiden het is zo'n stress en zo'n spanning....................., maar goed het is gelukkig goed gegaan! Jette
hey jette ik had gehoopt te lezen dat je moeder ontwaakt zou zijn , maar wegens die ontsteking dus nog even wachten. Gelukkig weten ze nu al meteen dat het een ontsteking betreft en kunnen ze de nodige medicijnen geven om die koorts te doen zakken. Sterkte en hopelijk lezen we hier snel dat ze goed ontwaakt is, flyke
Hoi allemaal even een goed berichtje van mij: het is geen mola. Mijn hcg was nu 125, dus erg netjes. Ik ben zo blij. Jette, vreselijk, nu komt die ontsteking er ook nog eens bij. Sterkte en ik hoop echt voor jullie dat je moeder snel weer bijkomt. Conny, hoe is het nu met je? weet je al meer? Minka, geniet van je keuken Marla, probeer goed aan jezelf te denken. Ik ga werken al staat mijn hoofd ergens in de wolken... . ze zullen me af en toe wel even tot de orde moeten roepen vandaag.. Veel liefs Anette
He Anette, Goed nieuws! heerlijk voor jullie. Nu kan je weer rustig denken aan een nieuwe zwangerschap! Geniet ervan en blijf maar even lekker met je hoofd in de wolken! Voor allemaal alvast een goed weekend, hoop dat er betere tijden aankomen voor iedereen! Liefs Minka
Jeetje Jette, het houdt maar niet op: in plaats van beter geworden, is de toestand van je moeder juist verslechterd. Als je zo'n vaag telefoontje krijgt waarin je gezegd wordt dat alles je in het ziekenhuis wel zal worden uitgelegd, dan weet je inderdaad wel dat het absoluut niet goed is. Jeetje, wat enorm schrikken, zeg. Ik kan heel goed begrijpen dat je van het gesprek met de arts heel weinig hebt meegekregen, maar gelukkig dat de verpleegster het nogeens uit heeft gelegd. Op de dag van mijn opname in het ziekenhuis heb ik ook eigenlijk maar heel weinig meegekregen van wat de neuroloog had gezegd. Achteraf hoorde ik van onze vriend die bij de onderzoeken was geweest wat er allemaal gezegd was, en toen schrok ik best wel. Lijkt me ook afschuwelijk om te moeten wachten terwijl je moeder met spoed geopereerd wordt. Gelukkig hoeft ze niet naar een andere kliniek overgeplaatst te worden. Ik hoop echt heel erg dat de medicatie aanslaat, en de ontsteking daarmee onderdrukt wordt. Is de koorst al minder geworden? Je hebt echt een paar kl.... dagen achter de rug: ik hoop maar dat je moeder's toestand snel stabiel wordt! En wanneer dat zo is, doe dan even een paar stapjes terug, en neem wat rust, want anders is het niet vol te houden. (nu kan dat natuurlijk nog niet, nu moet je alleen maar deze situatie doorworstelen). Weer een hele dikke knuffel van mij! En Anette, super dat het geen Mola is: dat is echt goed nieuws! Dus nu is het zeker, en ben je van de zorgen af! En daar hangt natuurlijk mee samen dat je weer opnieuw zwanger mag worden, want dat zou niet kunnen/mogen bij een Molazwangerschap. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ga je meteen weer beginnen met proberen, of wacht je je ongesteldheid af? Ik kan me goed voorstellen dat je er weer direct voor wil gaan, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het ook heel veel rust geeft om een menstruatie af te wachten. Hey Corien, volgens je banner is je eisprong dus geweest. Heb jij deze maand ook ovutesten gebruikt, of heb je het na de vorige keer maar voor gezien gelaten? Heb je trouwens wat van die vruchtbare afscheiding opgemerkt? Ik las een keer een topic op dit forum waarin iemand vertelde dat ze van haar dokter gehoord had dat veel vrouwen een vreemde menstruatie hebben gehad, voordat ze zwanger waren geworden. M.a.w. hun laatste ongi voor de zwangerschap was heel anders als normaal. Hoop maar dat dat dus ook voor jou geldt! Een vreemde ongi + Corien + Corienman = volgende ronde zwanger? Zou mooi zijn! Hey Minka, Toen jij vanwege alle troep op je slaapkamer moest bivakkeren, toen was Minkaman er hopelijk toch wel bij? Die heb je wel nodig om zwanger te worden, hihi. Volgens mij word je huis wel altijd ongelooflijk vies van een verbouwing. Het huis van een vriendin van mij zag er na de verbouwing uit alsof de bliksem was ingeslagen, en ze heeft nog lang moeten poetsen om alle stoflagen weg te krijgen. (was wel een hele grote verbouwing, hoor!) Ga je vanovond je keuken voor het eerst uit proberen? Ik voel me vandaag al weer een heel stuk minder gestresst en mijn dip lijkt over te zijn gewaaid. Gisteren hebben we op de kinderen van mijn broer gepast en ik vond het heel prettig om even niet naar het ziekenhuis te hoeven (en niet bij mijn schoonmoeder te hoeven zijn, oeps, maar dat hebben jullie niet gehoord ) Mijn vriend heeft net gebeld dat mijn schoonmoeder vandaag uit het ziekenhuis mag: we gaan haar na het werk meteen ophalen en brengen haar dan naar haar eigen huis. In principe is ze al weer helemaal hersteld, en morgen komt mijn schoonzus, dus dan is ze niet alleen. We nemen mijn schoonmoeder dus niet mee naar ons huis. Het klinkt misschien raar, maar mijn vriend en ik hebben even wat tijd voor onszelf nodig om weer op adem te komen. Mijn ongi is nu net opgehouden. Nog een weekje en dan zal ik mijn ovutesten maar weer eens uit de kast halen. Liefs, Marla
Hey anette van harte gefeliciteerd meis, wat ben ik blij voor je dat het geen mola zwangerschap is geweest! Marla hardstikke bedankt voor je lieve woorden, je steun en je knuffels! Het steunt me echt hoor dat je zo met me meeleeft, van iedereen trouwens. Mijn moeder is niet echt verbeterd, ze heeft nog wat koorts 38,3, haar bloeddruk en hart gaan nog steeds goed, zonder ondersteuning van medicatie. Ze hebben wel ontdekt dat wanneer ze haar op haar buik leggen dat ze meer zuurstof in haar longen krijgt en haar volledige longen gebruikt, terwijl als ze op haar rug ligt de beademing maar een klein deel van de longen gebruikt worden. Dus hebben ze haar vanavond weer op haar buik gelegd en ze hopen zo ook dat het effect zal hebben op haar koorts. Vandaag hebben ze wel wat thee door een sonde naar binnen gebracht en ze wilden ook met sonde voeding beginnen, dus ik heb geen keus gewoon nog afwachen, ikwil zo graag dat ze bij gaat komen, maar het zit er nog niet in! Jette
Annette, fijn dat het geen mola was! Heb een beetje meegelezen, ben blij voor je. Marla, zie hier dat je schoonmoeder alweer uit het ziekenhuis is gelukkig. Moeilijk he, om een balans te vinden tussen anderen helpen en aan jezelf denken... Jette, kl** dag inderdaad! Kom straks weer even kijken of er beter nieuws is. Ben zelf langzaam aan het wennen aan het idee dat mijn oma niet het eeuwige leven heeft. Ze kiest ervoor om niet meer behandeld te worden, zodat ze lekker naar huis kan (waarschijnlijk eind volgende week) - voor haar laatste maanden denk ik, het zal vast geen jaar meer duren. Ook voor alle andere dames natuurlijk een fijn weekend! En niet alleen maar poetsen Liefs Neeke
Jette, hoe is het nu met je moeder? Vreselijk om te moeten wachten op nieuws. Hopelijk gaat het snel beter ik hoop dat de koorts zakt. Hoe staan de artsen er tegenover? Marla, goed dat jullie tijd voor elkaar nemen, heel goede beslissing. En heel belangrijk Neeke, veel sterkte met je oma, dat ze maar snel naar huis mag in haar eigen vertrouwde omgeving waar jullie nog tijd met haar door kunnen brengen. Raar om dat te moeten beseffen dat je oma er niet eeuwig kan zijn. Sterkte ermee. Wat betreft de vraag of we er meteen weer voor gaan? Ik wil zowiso een menstruatie afwachten want we zijn allebei toe aan rust. Daarna zien we wel weer. Net een vakantie geboekt naar zuid-afrika (nu kan het nog). Misschien ben ik dan wel weer zwanger, dat vind ik wel een eng idee, maar ja. Liefs Anette
Hey anette, een vakantie naar zuid afrika, toe maar, heerlijk voor je zeg! Je hebt gelijk, gewoon doen meis. Neeke geniet van de tijd die je nog met je oma hebt, maak er een kwalitatief super tijd van! Mijn moeder..... tja ik vind het raar, ze heeft nog steeds koorts, heb vamorgen met haar arts gesproken, ze weten niet waar de koorts vandaan komt, ze denken toch nog steeds aan een ontsteking, maar dat is niet echt te vinden in haar bloedwaarden. Wel vond hij dat ze vooruit ging, haar longen zijn hardstikke goed vooruit gegaan, hart en bloeddruk zijn goed, maar die koorts zit me toch dwars. Ze hebben vandaag een andere soort antibiotica toegedient omdat ze denken dat haar lichaam te veel went aan de andere soort antibiotica. Ze willen morgen beginnen met haar te laten afwennen van de beademing, en ook rustig aan beginnen met haar weer wakker te laten worden. Ik hoop maar dat de koorts gaat zakken en dat het goed mag gaan! Jette
Ben nog even weer terug, heb gebeld naar het ziekenhuis, koorts was gestegen naar 39,7, de schrik sloeg me om het hart, wat voor gevolgen heeft dit, de zuster vertelde dat ze vanmiddag niets toegediend hadden omdat het wel eens goed kon zijn dat het lichaam het zelf kan verlagen, bullshit voor mij natuurlijk dien medicatie toe, of ben ik nu onredelijk? Na toediening van medicatie is de temperatuur gedaald naar 39,3, ze wilden haar nog gaan deppen met koele doeken! Ik maak me nu vreselijke zorgen, ben helemaal van slag, heb net al woorden met mijn mannetje gehad omdat ik hem er van beschuldigde dat hij mij meer moest steunen in plaats van tv te kijken, totaal onterecht natuurlijk, maar ik was boos zo boos! Hij moest het ontgelden, we hebben samen een potje zitten janken, maar het lucht niet op! Meiden ben weer zo bang en onzeker! Komt dit goed? angstige jette
Lieve Jette, Ik weet even niet wat ik moet zeggen, had zo gehoopt dat de koorts zou zakken en dat er verbetering in zat. Ik kan me goed voorstellen dat je op alles en iedereen boos bent, jammer voor je mannetje dat hij het nu juist moest ontgelden, maar hij zal het vast wel begrijpen. Lieve Jette, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en laten weten dat ik aan je denk. Liefs en sterkte knuf van mij. Minka
Lieve Jette, Weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik erg met jullie meeleef. Kan me heel goed voorstellen dat de spanning je af en toe teveel wordt. Je uitvallen zijn heel begrijpelijk en je mannetje zal het ook zeker wel snappen. Afreageren doe je toch op degene die het dichts bij je staan.... Maar hou moed he?! Het zal misschien even duren en het zal met ups en downs gaan maar ze komt er vast en zeker weer bovenop. Ze blijkt een stertke vrouw te zijn volgens mij. Anette, ik wilde jou nog even feliciteren dat het geel mola was! Super zeg. En naar afrika, gaaf hé! Een heerlijk vooruitzicht dus! Gaan jullie in de zomer? En neeke, stertke met je oma. Maak er nog een mooie tijd van en geniet van elkaar! Hier wel goed al had ik gister een erg pijnlijke plek in m'n buik. Heb ik eigenlijk nooit eerder gehad. Zou misschien eisprong kunnen zijn maar ik weet het niet. Het is nu gelukkig weer over en we hebben in ieder geval wel geklust dus daar zal het niet aan liggen En Marla, ik heb geen ovulatie testen gebruikt deze ronde. Vorige ronde niet echt veel mee opgeschoten aangezien ik alleen maar negatieven heb gezien. Denk dat ik toen te laat was begonnen overigens. Ook geen vruchtbaar slijm gezien... 't is weer een raadsel deze ronde. Bij jullie alles goed? Schoonmoeder weer lekker thuis? Neem nu zelf ook maar eens even rust... geniet van je weekend. Mijn weekend is overigens weer lekker gevult met paarden dus rust zit er voor mij niet in echt in. Hoorde vandaag ook dat ik nodig achter een trouwjurk aanmoet... dacht dat ik nog wel ff had maar blijkt dat je zo'n ding al maandan van tevoren moet bestellen... volgende week maar eens kijken.... Liefs, Corien
Lieve Jette Ik begrijp het zo goed dat je kwaad wordt. Je zit ook zo in onzekerheid en telkens lijkt het beter te gaan en dan is er weer iets. Zo kl.te! Om zo in onzekerhied te zitten sloopt je echt. Je man begrijpt het wel. Op zich goed dat je je woede uit maar het is altijd tegen degene waar je veel bij bent en veel van houdt, daar durf je je tegen te laten gaan. Leg het uit, huil samen. Jullie emoties moeten er uit. Staat ook zoveel druk op jullie. Heel veel sterkte en dat je nu maar eens goed nieuws mag krijgen want dat wordt echt tijd! Veel liefs Anette
Die reis naar zuid afrika is in juli, we zitten vast aan de bouwvak. Dan is het daar winter (kan zelfs ´s nachts vriezen maar overdag meestal mooi, rond 20-25 graden)
hoi meiden, weer een dag voorbij en nog geen stap verder qua nieuws, mijn moeder heeft nog steeds koorts, vanmiddag was het 38,9, heb uitgebreid met de zuster gesproken over de koorts maar ze weten gewoon niet waar het vandaan komt, bloedwaardes zijn in orde, echo van de buik was prima en met de longen gaat het ook weer veel beter. Maar waar komt de koorts dan vandaan? Ze hebben wel vandaag een nieuwe antibiotica gegeven, en ook nog een soort van paracetamol wilden ze haar vanmiddag ook geven. De uitspraak "gewoon nog weer afwachten" is schijnbaar mijn lijfspreuk geworden, maar het is wel elke dag weer een teleurstelling hoor, en moeilijk om sterk te blijven, maar het moet wel! Heb nog wel een klein goed nieuwtje vanmorgen is het veulen geboren, een hengstveulentje en alles is goed met moeder en kind! Dat is in ieder geval een zorg minder. Jette
Sorry dat ik nog niet gereageerd had, ik ben donderdag met spoed geopereerd omdat het kindje helaas buitenbaarmoederlijk zat. Ze hebben mijn linker eierstok verwijderd. Dit bedoelde ik ook met de littekens, ik had een verhoogde kans op een bbz vanwege de zware buikoperaties. Onvoorstelbaar hoe snel het kan gaan, ik was voor mijn gevoel lekker zwanger maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Jette het gaat nog niet echt vooruit he, ik had zo gehoopt dat het voor uit zou gaan. Heb in het ziekenhuis aan jou moeder liggen denken en hopen dat ze wakker zou zijn en het al weer beter ging. Wat gaan de artsen nu doen, hoe kijken de artsen er na. Heel veel sterkte, knuffel conny