Hey corien, 6 dagen overtijd, meis, ik heb het helemaal gemist....... ben ook veel te veel met mijn eigen sores bezig, dat ziet er goed uit of niet dan? Oh het zou geweldig voor je zijn! ik duim ik duim ik duim! Ligt je moeder nog in het ziekenhuis? Hoe gaat het nu met haar? Nogmaals sorry dat ik het gemist heb! Jette
Hey Jette, wat vervelend is het allemaal destijds gelopen tussen Jetteman en zijn broer. Ik kan begrijpen dat hij het contact verbroken had. Zou je zwager echt alleen maar vanwege het geld voor zijn vader zorgen? Ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan! Goed van je trouwens dat je toch nog naar die musical bent gegaan, ook al kon je niet zo genieten als anders. Je bent er toch even tussenuit. De situatie rondom je moeder klinkt redelijk, moet ik zeggen, maar ook ik durf niet te positief te zijn vanwege eerdere terugslagen. Maar het klinkt wel hoopvol, en zeker als ze het hebben over je moeder voorzichtig wakker maken. Hoe is het vandaag gegaan? Lijkt me voor jou zo enorm onwerkelijk als je moeder wakker zal zijn! Je hebt haar al zo lang niet meer gesproken, in de zin van dat ze wat terugzegt! Ik ben zo benieuwd wat haar eerste woorden zullen zijn! Oooooooh Corien: heel erg spannend! Die positieve test is toch echt positief, hoor! Je bent zwanger en ik wil je alvast heeeeeeeeeeel erg feliciteren! Hopelijk wordt dat 2e streepje snel wat duidelijker! Ah, nummer 2 al deze maand: het is een vruchtbare maand geweest. Dat mooie weer werkt natuurlijk heel erg mee. Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? (maar ik dacht het niet, toch?) Maar dan zou je een beetje kunnen uitrekenen hoever je nu bent. Super, joh! Wel heel naar dat je moeder zo veel pijn heeft, en onder de pijnstillers zit. Lijkt me heel vervelend om zoveel pijn te moeten verdragen. Wel fijn dat ze er geestelijk zo enorm goed onder is! Zit er wel een stijgende lijn in? Bij ons gaat het eigenlijk weer goed. Ik vind dat mijn vriend erg sterk is onder het overlijden van zijn vader en hij lijkt het goed op te pakken. Toen we dat kasteelweekend hadden, en we het even over zijn vader hadden, verschenen er wel tranen in zijn ogen. Weet alleen niet meer goed wat we daarna gezegd hebben. (te veel drank op ) Gisteren zijn we nog bij het graf van mijn schoonvader geweest, en we hebben het zand waar zijn hoofd onder lag nog geaaid. We moeten heel snel wat plantjes op zijn graf planten (de steen ligt er nog niet op, is ook nog niet besteld vanwege de ziekte van mijn schoonmoeder). Er ligt nog 1 verwelkt bloemstuk, maar dat ziet er zo troosteloos uit. Helaas is de begraafplaats maar tot 17.00 uur open, en omdat wij vaak 's avonds komen, kunnen we tot onze grote spijt maar zelden zijn graf bezoeken. De inbraak is nog niet helemaal afgehandeld: we moeten nog wat kleine correcties aanbrengen aan de lijst van vermiste spullen, en ook moeten we dringend op zoek naar een alarminstallatie. Al met al voelen we ons wel prima. Heel lief dat je ernaar vraagt! Hey Anette, wel heel fijn dat je ongi goed op gang is gekomen: nu kun je er weer echt voor gaan! En ja, dat je extra op je klusdagen let, is alleen maar heel herkenbaar. Ik was er voor de miskraam lang niet zo mee bezig, maar sinds mijn curettage ben ik me erg bewust van mijn vruchtbare dagen (dat zegt dus iemand die inmiddels ovutesten gebruikt, haha). Zelfs mijn vriend let nu heel erg op mijn eisprong terwijl hij er eerst niets van wilde weten. (nu werkt het lustopwekkend, in tegenstelling tot eerst, hihi). Hoe gaat het met jou, Chantal? Meiden, ik verwacht dat mijn NOD overmorgen of vrijdag is. Ik hoop maar dat mijn eitje goed haar werk heeft gedaan, en dat ik ook in de polonaise achter Amber, Me2 en Corien mag aansluiten. Ik moet maar afwachten........maar ik ben heel geduldig. Het heeft allemaal al zo lang geduurd, dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij. Heb trouwens afgelopen zaterdag hele gave schoenen gekocht, cremekleurig met een gouden gesp (van D&ck Boons). Ben er helemaal blij mee. Had er ook nog een peperdure rok bijgekocht, maar dat lijkt achteraf gezien net een zak. (vind ik dan, i.t.t. Marlaman en mijn ouders). Ik had al een hele tijd niets meer gekocht, dus vond dat ik het wel verdiend had, haha. Liefs, Marla
hallo meiden, Balen man, net een heel verhaal getikt ga ik even nog kijken wie nou wat had gezegd en weg stuk tekst. Dus ik houd het nu even kort. Bloedonderzoek wees geen onsteking uit. Al verwacht want pijn was vrijdag zo goed als weg. Wel opgelucht. Raadsel wat het dan wel was. Had gisteren ongi moeten worden. Misschien verlate eisprong gehad en dan volgende week. Wel apart als je 3x cycli van 26 dagen had. Heb sinds vandaag weer borrels en plopjes in buik. Had ik vorige keer ook dus laat me niet gek maken. Ik wacht het allemaal wel af. Jette, goede berichten. Houd hoop! lees/leef met je mee. Corien, lichte streep is lichte streep dus zwanger. snap heel goed dat je nog even afwacht, zou ik ook hebben maar ziet er wel goed uit meid! marla wie weet bij jou ook! En ja Annete fijn dat de'boel'weer op gang is. Dat betekent dat je lichaam hersteld is en dat is toch een heel prettig idee! Ik moet nu echt gaan. zingen vanavond met de meiden. Liefs, X Chantal
Hoi Chantal, Fijn dat je bevestigd kreeg dat er geen ontsteking was. Dat is toch altijd goed nieuws. Wie weet komt je ongi de komend 8 maanden wel niet meer! Ik hoop het voor je Liefs Minka
Hallo meiden, heb net even weer met het ziekenhuis gebeld, en een goed gesprek gehad met de arts, ze hebben vanmiddag alles bekeken hij noemde het de bouwplaatsen even vrij vertaald, hij bedoelt hier de luchtpijp mee en de buik! De luchtpijp bevat dus een scheurtje door het plaatsen van dat eerste buisje! Dit kan dus niet spontaan genezen, en moet dus gehecht worden, dit wordt vaker gedaan met een luchtpijp ook als het buisje er uit gehaald wordt! Ook wordt de buikholte nog een keer gespoeld, dit gaat over 2 dagen gebeuren dus even afwachten nog! Wel hebben ze vandaag weer een kort buisje in de luchtpijp geplaatst maar dan een niveau dieper, dus voorbij het scheurtje! Ze is gelukkig nog steeds stabiel en zonder koorts en ze willen morgen beginnen met de aftraining van de beademing! Een klein stapje vooruit, nu maar hopen dat er geen terugslagen meer komen! Jette
Fijn te lezen dat het weer steeds ietsie beter gaat met je moeder jette! Chantal, wat een goed nieuws dat het geen ontsteking is! Ga je er ook snel een testje tegenaan gooien? En marla, ik heb geen idee wanneer ik de eisprong heb gehad. Ergens in week 12 gok ik. Begin nu wel wat verschijnselen te krijgen.. m'n borsten worden af en toe wat gevoelig en ik ben onwijs moe... eigenlijk al meer dan een week. Dacht dat het gewoon door de drukte en verkoudheid kwam. Vorige week een keer was ik zo moe dat ik de auto niet meer uit kon komen toen ik thuis kwam en eerst in de auto een half uur heb liggen slapen voordat ik 't huis binnen ging.... absurd. Daarna wel weer energie gevonden om te gaan paardrijden. Vandaag ook even half uurtje geslapen toen ik thuis kwam van het werk.... moest daarna trouwjurken passen... Dus misschien heb ik toch wat verschijnselen... Liefs, Corien
Hallo dames, Zo, dat was een heleboel om bij te lezen na bijna een weekje weg te zijn geweest! Vorige week een aantal avonden van huis, vrijdag naar Frankrijk en gisteravond laat pas weer terug. Nu kon ik eindelijk weer bijlezen! Jette, klinkt goed van je moeder. Ik blijf duimen voor jou en haar! Hoe is het nu met je vader? Marla, wordt alweer spannend voor jou, goed dat je je niet gek laat maken. Wat een gedoe nog met die inbraak... Jullie kunnen ook wel een wat rustigere tijd gebruiken! Anette, fijn dat je cyclus weer hersteld is! Een goed teken. Corien, wat spannend! Nog plannen om binnenkort te testen? Ik duim voor je! Chantal, klinkt wel als een eisprong eigenlijk, deed bij mij de laatste keer ook zo'n pijn dat klussen niet meer fijn was. 1-2 dagen ervoor wel geklust, en zie mijn banner... Minka, bij jou is het lekker rustig Baken van rust in deze topic! Tsja, hier alles ok, rustig eigenlijk. Heerlijk weekend gehad met de familie, alleen wel lange reis terug gisteren dus ben een beetje moe (maar dat ben ik al zo'n week of 5, what's new!). Lijkt wel alsof ik al een klein stevig bolletje voel en zie net boven mijn schaambeen. Dan zou die baarmoeder wel heel hard groeien! Vrijdag (de 13e...) naar de vk. Hoop dat ik een echo krijg daar maar zal wel niet. Vorige zwangerschappen gingen beide keren rond de 13e mis (1e keer vruchtje toen verloren, 2e keer begon het bloedverlies toen...) dus ik ben een beetje zenuwachtig. Nog even volhouden... Zal er vanaf nu weer wat regelmatiger zijn! Liefs Neeke
Hey corien, lijkt goed of niet dan? Wanneer is jullie trouwdatum? wordt dit een bruiloft met een dikke buik? Hoop het echt voor je meid! Mijn moeder is vandaag nog steeds stabiel, geen koorts, hart en bloeddruk in orde, ga vanmiddag weer naar haar toe! Hubbie gaat mee, hij is gisteren thuis gebleven en vandaag ook, hij is doodop, werkt veel te hard en begint veel te vroeg, maar nu even twee dagen goed bijgeslapen en hij is er weer! Vindt het wel fijn dat hij mee gaat, het is een pokke end rijden en dan alleen is er niets aan! Morgen weer een spannende dag dan wordt het scheurtje in de luchtpijp gehecht, kan er niets over vinden op het internet, baal er van! Mijn vader, tja dat gaat, hij praat wel veel meer en is me zo dankbaar voor alles wat ik doe, wel lief! Jette
Jette, wat een lieverdje is die Jetteman! Zich zorgen maken om jou maar ondertussen zichzelf over de kop werken . Goed dat hij even wat tijd voor zichzelf heeft genomen, want jij hebt hem natuurlijk hartstikke hard nodig nu. Succes vanmiddag! Neeke
Ja meiden jetteman is zeer okay! ik vindt het ook lief dat hij vanmiddag alweer mee gaat naar het ziekenhuis, hij vindt het een erg akelig gezicht hoe mijn moeder er bij ligt, maar hij doet het voor mij, dat ik niet alleen heen hoef! Ik heb met hem erbij niet de druk die ik wel voel als mijn vader mee gaat, hij gaat rustig aan het voeteneind staan wachten totdat ik ben uitgekletst tegen mijn moeder en vindt het ook niet raar! hij is lief! Jette
Hey Chantal, wat fijn, zeg, dat alles goed was: Ik moet wel zeggen dat alles bij jou heel positief klinkt: vreemde bubbeltjes, EN in principe overtijd! Ik duim voor je. Ik snap dat je je niet gek wil laten maken (dat doe ik wel voor je ). Ik probeer mezelf ook in toom te houden. Minka, jij bent al weer op weg naar je eisprong! Gaat lekker snel, he? Lieve Jette, wat enorm balen dat er een scheurtje is ontstaan bij het plaatsen van het buisje: wat dat betreft hebben jullie ook wel veel pech gehad, en zijn er veel complicaties opgetreden: het is nu dus tijd dat alles goed gaat! Ik duim er in ieder geval voor! Dus morgen wordt het scheurtje gehecht? Dat zal vast wel "kinderspel" zijn voor de artsen, hoop ik. Hebben ze daar nog iets van gezegd? Zijn ze vandaag inderdaad begonnen met de aftraining van de beademing? Die Jetteman is echt een schatje! Fijn dat hij je zoveel rust geeft! En Corien, dat klinkt als.........zwangerschapsverschijselen, echt wel! Wat grappig dat je al zo moe bent, ook al is het voor jou natuurlijk minder. Maar het is toch een bewijs, natuurlijk! Ik was juist eigenlijk nauwelijks moe toen ik zwanger was, maar stikte wel van de andere symptomen, als was dat wel pas in de 5e of 6e week. Wanneer ga je opnieuw testen? (volgens mij is dat niet nodig, hoor ) Neeke, leuk dat je weer terugbent, en heerlijk om even een weekend in Frankrijk te zijn geweest. Je hebt het er vast enorm naar je zin gehad! Wat grappig dat je al een stevig bolletje in je buik voelt: je vruchtje voelt zich vast geweldig in jouw veilige baarmoeder. Ik duim voor je dat vrijdag de dertiende voor jou een geluksdag is! Kan me wel voorstellen dat je je druk maakt gezien je eerdere ervaringen, maar dat is vast puur toeval geweest. Hoop erg dat je er vrijdag nog een echootje uit kunt trekken. Liefs, Marla P.s. Ik verwacht morgen, of overmorgen mijn NOD te hebben, dus het schiet op. Gisteravond was ik opeens best wel verdrietig door het idee om weer opnieuw ongesteld te moeten worden. Ik zie juist tegen mijn NOD op, in plaats van er naar uit te kijken! Ben gewoon bang voor de teleurstelling. Als het nu niet raak is, dan komt er voor mij geen kindje meer in 2007 en schuif ik door naar de 2008 moeders (mag ik hopen).
Hallo, Jullie hadden nog wat van mij tegoed! Jawel de foto's van mijn getatoerde wenkbrouwen. Ze staan in mijn album. Ik heb de foto's iets kleiner moeten maken anders waren ze te groot om in het album te plaatsen. Als je op de foto klikt dan krijg je een grotere foto. Ik moet overigens nog een keer, wat overigens gebruikelijk is want dan blijft het langer en beter zitten. Nou laat maar weten..... Jette morgen een spannende dag! Hoop dat alles goed verloopt, dat mag nu zo wel he? na alle terugslagen. Corien heb je al een nieuwe test gedaan? Ik wacht nog even hoor.... ik kan wel testen maar misschien is het nog veel te vroeg en volgt mijn NOD volgende week gewoon omdat het een verlate eisprong was. Ik hou het voorlopig daar op. Neeke, zou je niet om een extra echo mogen vragen...gezien de 2e eerdere miskramen. Maar het zit vast goed gezien de verschijnselen en het groeiende bolletje in je buik! Good luck morgen! Liefs, chantal
Ha die Chantal, wat leuk dat je er nog aan gedacht had om foto's te plaatsen van je wenkbrouwen. Het resultaat is heel mooi, maar toch blijf ik angstig voor die naald met inkt. Ik blijf geloof ik toch maar freubelen met een potloodje (heb mijn wenkbrouwpoeder inmiddels wel ingeruild), zeker nu ik hoor dat je voor de 2e keer moet. Trouwens, wat heb jij een ontzettend leuk dochtertje, zeg! Echt een schatje. Hoe oud is ze? liefs, Marla
Mooi hoor chantal, ik zit er ook wel aan te denken om dat te laten doen, altijd goed gemodeleerde wenkbrauwen, geweldig! Op dit moment kom ik nergens aan toe, moet nodig naar de kapper, moet zeer nodig weer aan het blonderen, heb nog nooit met mijn eigen kleur rondgelopen en nu, al weken! Het intereseert me eigenlijk ook niet echt! Ik weet niet marla of dat een eitje is die ingreep, denk het niet, kan er ook niets over vinden op het internet, wil zo even bellen, of het nog steeds doorgaat, zie er best tegen op, als je terug kijkt is er nog geen operatie geslaagd tot nu toe! Gisteren samen met jetteman naar het ziekenhuis geweest, ik was eerst van plan om 's'middgs alleen te gaan maar hij zei dat ik eerst gewoon naar huis moest komen en dat we dan met z'n tweeen zouden gaan is toch gezelliger vondt hij! Tja dat is ook zo, na het bezoek even wat gegeten in oldenburg en we hebben ons getracteerd op een heerlijke ijsbeker! Mijn moeder was stabiel al klimt haar temperatuur wel iets, ze had nu 37,8 ik weet wel geen koorts maar zie haar liever op 37,3 of zo! Jetteman vondt dat ze niet meer zo opgeblazen was en dat klopt ook wel, er werd nu veel meer vocht afgevoerd tenminste als ik dat zo kon beoordelen in alle vochtopvangers aan haar lichaam! Duimen meiden voor vandaag dat alles goed mag gaan! Ik ga zo even het ziekenhuis bellen! Oh ja ik ben gisteren begonnnen met het aanleggen van een soort dagboekje in een schrift, per dag schrijf ik op wat er gebeurt, zodat wanneer mijn moeder weer beter mag worden ze dit terug kan lezen! Ben gisteren 2 uur aan het schrijven geweest, wel moeilijk hoor om je nog iets te herrinneren wat er in het begin allemaal gebeurt is! Ja de grote dingen weet ik natuurlijk wel maar er waren natuurlijk ook dagen dat ze redelijk stabiel was! Jette
heb ik hier net een verhaal zitten typen en weg is ie. Jette, wat goed van je dat schriftje. Zo kan je moeder straks het eea lezen en voor jezelf is het ook goed want je kunt daar je verhaal in kwijt en ook nog eens rustig terug kijken wat er allemaal is gebeurd de afgelopen tijd. en die ijsbeker.... daar kun je me ´s nachts voor wakker maken. Duimen doe ik nog steeds hoor, vergeet ik niet. Gelukkig gaat heet steeds beter met je moeder. Hoe is het met je vader? Chantal, lijkt me wel pijnlijk... ik vind het al vervelend als ze mijn wenkbrauwen waxen. en heb je al getest? Corien, hoe is het met jou? duim, duim, duim Neeke, veel succes morgen en ik zou echt vragen om een echo en dan natuurlijk een mooie afdruk Marla, wie weet is het deze ronde raak... zal ook voor jullie duimen. Hier gaat alles zijn gangetje, straks belafspraak met gyn, kan ik zeggen dat alles goed gaat. En volgende week druk klussen, vind het wel weer spannend ook omdat we op vakantie gaan. Van de ene kant wil ik wachten maar aan de andere kant ook weer niet. En daarbij moet het ook nog maar eens lukken.
Ooooh Jette, ik hoop echt zo enorm dat de operatie vandaag slaagt! Heb je inmiddels al gebeld met het ziekenhuis? Is de temperatuur van je moeder al weer iets gedaald? Ik kan heel goed begrijpen dat je het niet prettig vond dat ze nu 37.8 had, terwijl ze eerder een halve graad lager zat. Toch is het inderdaad gelukkig nog geen koorts! Heel slim om een dagboekje te beginnen: dan kun je het later allemaal nog eens teruglezen. Je maakt ook zo veel mee, en ik kan me voorstellen dat je anders alles vergeet. Het is nu al moelijk om je te herinneren wat er in het begin gebeurd is. Trouwens, wat een goed idee om samen uit eten te gaan na afloop van het bezoek aan je moeder. Gewoon jezelf even lekker verwennen, want dat mag wel eens na die vreselijke rot weken. Hebben jullie nog veel gepraat onder het eten? Dat doen wij altijd heel veel. En voelde je daarna wat ontspannener? Hmmmmm lekker hoor, zo'n ijsbeker. Aan het einde van het leven van mijn schoonvader, liep mijn vriend ook al met veel te lang haar rond, omdat de kapper wel het laatste was waar hij aan dacht. Zelfs mijn kapper vond dat ik zo lang niet was geweest, maar dat had natuurlijk een reden. Ik weet wel dat ik het heel fijn vond om eindelijk weer naar de kapper te zijn geweest. Hopelijk kun je er snel weer naartoe, maar ik weet uit eigen ervaring dat je je daar inderdaad totaal niet voor interesseert. Ik duim mijn duimen blauw vandaag! Ze draaien op hoge snelheid voor de goede gezondheid van Jettemama en voor een perfect verlopen operatie! Heeel erg veel sterkte met het doorkomen van deze zenuwslopende dag! Heel veel liefs, Marla
Hey Anette, ik ben net als jij ook zo benieuwd hoe het met Corien gaat; hopelijk is ze te moe om te reageren. Veel succes straks met de telefonische afspraak: wel geweldig dat je kunt zeggen dat het zo goed met je gaat. Enne... er gewoon voor gaan, je kunt ook zwanger op vakantie, he? Vandaag of morgen wordt het spannend voor mij: vandaag kan ik al ongi worden, en elke dag die ik nu bloedeloos ben doorgekomen, is winst. Ik was gisteravond heel somber over een eventuele ongi, en heb dat verdriet erover al achter de rug: als ik nu toch ongesteld word, dan kan ik het accepteren. Ik hoop natuurlijk heel erg dat ik geen bloed zie de komende week. Jette, nogmaal megaveel succes! liefs, Mala
Hey anette, waar ga je naar toe op vakantie, is toch heerlijk dan kun je heerlijk ontspannen klussen, tenminste dat is bij ons vaak zo'n inhaalslag met dat wat we gewoon thuis in het drukke ritme wel eens laten verslorderen! Heel veel plezier meis! Ja waar is Corien, als dit maar geen slecht nieuws betekent,........... nee vast niet, ze is vast erg druk met allerlei dingen dat ze geen tijd heeft om te reageren, of de computer is stuk .................! Ja marla, we kunnen dan heerlijk even lekker bij praten, dat doen we altijd als we uit eten gaan alleen is dat er de laatste tijd niet zo van gekomen! Echter vroeg ik Jetteman onder het eten of hij dacht dat het allemaal goed zou komen......... zijn antwoord duurde me te lang! Hij vroeg me of ik daar nooit aan twijfelde, en natuurlijk die scenarios heb ik allemaal al voorbij zien komen! Ben behoorlijk zenuwachtig nu, mag om 2 uur bellen, zul je zien hoor is ze nog niet geopereerd, ik hoop zoooooo op goed nieuws! Jette
he gedver heb net gebeld, ze wordt net klaar gemaakt om naar de OK te gaan, heb al de hele dag in de zenuwen gezeten.......... nou maar duimen meiden dat het goed komt! Mag nu om vijf uur bellen jette