hey jette blij te lezen dat je moeder haar ogen opende, waarschijnlijk voelde ze al die tijd je aanwezigheid al, maar nu ziet ze je nog es erbij, ik duim mee dat ze stabiel blijft en meer nog veel beter wordt! flyke
Heeee lieve Jette, wat fijn dat je moeder stabiel is gebleven, maar ook steeds wakkerder is. Goed zeg, dat haar bloeddruk zonder medicatie zo netjes is! Ik duim met Flyke mee! Ik denk echt dat je moeder veel meer meekrijgt dan je zou denken: ze heeft volgens mij gehoord dat je zo enorm veel van haar houdt, en dat je door moet vechten. Dat zal ze ook zeker doen, want dat heeft ze al bewezen. Gisteren heb ik dus gewinkeld in Den Bosch. Ik heb 4 kaarsjes in de Sint Jan bij het Mariabeeld gebrand (als niet Katholiek ) waarvan de 2e voor jouw moeder. Ik hoop maar dat het helpt! En ja, Sjannie, wat grappig dat we gelijk lopen. Wanneer krijg jij meestal je eisprong? Ik heb nu 2 keer op dag 16 een positieve ovutest gehad. Hopelijk is dit onze laatste cyclus voor een tijdje. Jij was dus toch ook best teleurgesteld dat je ongi was geworden. Ik merkte zelfs gisteren nog onder het winkelen dat ik af en toe de tranen in mijn ogen had staan. We hadden echt een vrouwen onder elkaar dagje gisteren, en hebben ook nog wat gekletst over mijn miskraam onder het genot van veel glazen rose, en dat lucht wel op. Ze vonden dat ik wat relaxter met alcohol om moest gaan, en ik heb dit advies maar meteen ter harte genomen, haha. Wel fijn dat je het gevoel hebt dat je lichaam nu hersteld is: dat heb ik nu ook: ik heb voor het eerst geen pukkelaanval gehad sinds de curettages, en ook is de duur van mijn cyclus weer als voor de miskraam. Leuk, joh, zo'n ondeugend dochtertje: ik hou wel van pittige kinderen. Het was me al opgevallen dat jouw dochtertje zulke bruine ogen had, i.t.t. jouzelf,dus dat moest wel van je man afkomen. Gaaf, hoor. Ik het de pufclub bijeenkomst nog gezellig geweest? Liefs, Marla
hoi meiden het is weer even geleden, maar ik zat even in een mega dip. Ik bleef maar huilen, en de wil maar niet komen. Begin me echt een beetje zorgen te maken dat het er nog niet is. De wond is eigenlijk wel goed aan het genezen maar met de verhuizing en de kleine is het toch moeilijk om rustig aan te doen. Mijn buien zijn nogal wisselend, gelukkig kunnen mijn mannen veel hebben. Mijn mannetje begrijpt het heel goed en laat mij lekker gaan, en de kleine maakt heel veel goed, die voelt het aan en komt me dan ineens een knuffel en een kus geven. Dat maakt weer veel goed. Jette, meid wat ben jij sterk. Vind het ontzettend knap hoe je met alles omgaat, samen met je mannetje. Wat goed dat je moeder haar ogen al vaker open doet. Hoe is de spoeling gegaan? Marla wat fijn dat je met je vriendinnen er zo goed over kan praten, dat helpt zo ontzettend goed. En die roze, die verdien je, lekker van genieten. Chantal, wat rot dat je ongi is gekomen. En dan helemaal op je werk, je kan dan niet even lekker een potje huilen om het van je af te zetten. Het is dan net of alle vrouwen om je heen zwanger zijn. Je dochtertje is echt een kanjer, geweldig toch he. Ik heb dat ook met mijn zoontje, je kan dan echt trots zijn op je kind. Ik zal ook een foto in mijn album zetten van mijn zoontje. Neenke van harte gefeliciteerd met het wondertje. Ik hoop dat je lekker geniet van het zwanger zijn, maar ik kan me de angst ook heel goed voorstellen. Ik zal donderdag aan je denken. Corien, hoe gaat het met je moeder? Heeft ze nog veel last van haar schouder? Jammer dat de drain er niet uit mocht, je hoop toch dat als je terug moet komen dat hij er uit mag, dan is het toch een zware tegenslag als dat niet mag. Heel veel sterkte, en ik hoop dat de drain er snel uit mag. knuffel conny
He conny wat spijt me dat dat jij zo'n mega dip hebt, ik hoop maar gauw dat je je wat beter gaat voelen! Marla hardstikke lief van je dat je een kaarsje voor mijn moeder hebt gebrand, ik vindt je een dikke schat! Nou mijn ongi is ook gekomen op de 29ste dag, ik was totaal verbaasd, ik denk dat mijn lichaam nu toch wat meer aan het herstellen is van alles, normaal had ik altijd een cyclus van 28 dagen maar na mijn MK aldoor 34! Ik zal mijn banner even aanpassen! Ben vanmiddag samen met mijn hubbie naar het ziekenhuis geweest, en heb weer een gesprek met de arts gehad! Hij was positief, voor het eerst een positieve arts, ik wist niet wat me overkwam, ze hadden mijn moeder vandaag weer gespoeld, de alvleesklier was nog wel wat ontstoken maar lang niet zo ernstig als de vorige keer! Ook kwam er minder weefsel uit, en de ontstekingswaarden waren behoorlijk gedaald! De arts vond dat dit een stap in de richting van herstel was, ze is nog steeds erg stabiel, geen koorts en bloeddruk goed zonder medicatie! Wel was hij nog wat zorgelijk over het herstel van de luchtpijp omdat dit weefsel zo dun is, hersteld dat ook moeilijk! Morgen gaan ze kijken hoe dit verloopt, ook gaan ze nog een keer spoelen morgen, ze hebben de smaak tepakken geloof ik! Mijn moeder was wakkerder als ooit te voren, ze opende regelmatig haar ogen, ze fronst, ze beweegt haar lippen en slikt voortdurend, ook vertelde de arts dat ze al vaak en veel meeademt met de machine! We zijn erg tevreden zei hij nog! Nou ik ben blij, maar ook bang ik wil geen tegenslagen meer, maar goed! Dit is winst, en hoopgevend! We zetten door met goede moed! Jette
zo, wat is hier weer een boel gebeurd. Jette, fijn dat je moeder al wat meer wakker is, moet je een goed gevoel geven denk ik. Ook al is er onzekerheid, dit is al een goed teken. Chantal, balen zeg, laat dit je laatste ongie zijn.. en Marla, dat wijntje, heerlijk toch, lekker van genieten nu het nog mag.. en erover praten is goed. Conny, als je je zorgen maakt moet je echt de gyn bellen. Ik weet ook niet wat normaal is maar bij mij heeft het 5 wken geduurd, ik weet niet hoe lang het bij jou geleden is. Komt goed, je lichaam heeft tijd nodig, is niet niks. Neeke, nog 4 nachtjes slapen........ Ik heb heb geen nieuws te melden, lekker in de zon gezeten, bbq aan dus wat wil ik nog meer? Heerlijk maar morgen weer werken, geen zin in. ben zo toe aan vakantie. Nog 12 weken (pf wat lang zeg) Liefs Anette
Goh Jette, het is eigenlijk voor het eerst sinds de ziekte van je moeder dat je zo'n positief nieuws hebt! Ben zo enorm blij voor je! Echt geweldig dat je moeder zelfs zelf al mee ademt met de beademingsmachine. Heeft de dokter nog gezegd wanneer ze haar wakker willen maken, of willen ze de ontstekingen eerst nog verder onder controle krijgen? Ik hoop zo enorm voor je dat de vooruitgang doorzet! (ik hoop maar dat het kaarsje zijn werk doet. ) Je bent dus nu al ongesteld geworden! Hopelijk is het inderdaad een teken dat je lichaam zich herstelt heeft. Ik heb nu voor de tweede keer een cyclus van in de twintig (27 en nu 28 dagen), en dat had ik voor de miskraam ook. Ik ben daar ook heel blij mee. Verder heb ik dus voor het eerst geen last van pukkels gehad deze ronde, dus ik hoop echt dat dit betekent dat mijn lichaam weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Hey lieve Conny, ik denk dat je nu begonnen bent aan de verwerking van de miskraam/bbz. In het begin zat je nog een beetje in de ontkenningsfase, net als velen van ons, en nu dringt het echt tot je door dat het fout is gegaan, en dat er geen kindje komt! Helaas moet je ook door deze fase heen, en het is heel fijn dat je man er zo goed mee om kan gaan. Op een gegeven moment kom je in een fase dat de scherpe kantjes van het verdriet afgaan, en dat je je leven weer oppakt, en er zelfs weer met volle teugen van geniet. Maar daar moet wel wat tijd overheen gaan, en zelfs dan nog doet het bij tijd en wijle nog steeds pijn! En wat je ongi betreft: bij mij heeft het 40 dagen geduurd na de (eerste) curettage voordat ik weer ongesteld werd. Ik heb gehoord dat je lichaam na een miskraam (en waarschijnlijk al helemaal na een bbz) behoorlijk van slag is, en dat het even kan duren. Hoe lang is het nu voor jou geleden? En Anette, ik heb net als jij absoluut geen zin om te werken morgen. Ik had vandaag echt een vakantiegevoel: het was zulk mooi weer, ik heb lekker gerelaxed......en dan bestaat er tot mijn grote spijt ook zoiets als werk. Ben ook toe aan zomervakantie. Wij zouden in mei naar Florence gaan, maar omdat er zo veel gebeurd is, en wij na de inbraak ons huis liever niet een week "alleen" laten, hebben we besloten om dat maar op te schuiven naar het najaar. In de zomer gaan we ook nog weg, maar we hebben niet zo'n verre bestemming als jij. Moeten zelfs nog boeken. Nog een fijne avond! Marla P.s. Corien, is met jou nog alles goed?
Klopt marla, dit is de eerste keer dat ik positief nieuws krijg maar toch durf ik er nog niet te blij onder te zijn, eerst zien dan geloven! Er hangt natuurlijk altijd nog gevaar omdat er nog ontstekingen zijn, maar er is natuurlijk in een schone omgeving minder kans op ontstekingen dan in een vervuilde omgeving (buikholte) en als ze elke dag spoelen, kunnen de bacterieen en ontstekingen zich natuurlijk moeilijiker ontwikkelen! Ze willen vandaag nog een keer spoelen en haar luchtpijp bekijken, dan wordt er verder gesproken over wat verder te doen! Dus toch weer een spannende dag! Ja ik denk ook dat mijn lichaam weer een beetje normaal gaat doen, even nadenken november miskraam nu april is toch even 5 maanden! Goh wat is het al weer een tijd geleden als je dat zo bekijkt! Wat heeft een lichaam een lange tijd nodig om zich weer een beetje te ordenen! En dan is het natuurlijk nog geen garantie dat het lukt! Nou ja ik was er op voorbereid dat deze maand niets zou lukken, en maar goed ook denk ik, met al de stress en spanning van afgelopen weken............. dat zou nooit goed zijn voor een vruchtje! Ik weet zeker dat je kaarsje zijn werk doet marla en ook van de anderen natuurlijk nogmaals mijn dank! Corien, waar zit je, gaat alles goed, begin me een beetje zorgen te maken?! Jette
He Jette, ik kan me voorstellen dat je eerst nog meer vooruitgang wil zien bij je moeder, voordat je het echt kunt geloven. Inderdaad wordt het toch weer spannend vandaag! De luchtpijp is dus haar zwakke plek, schreef je, en ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Hopelijk verloopt alles net zo voorspoedig als de afgelopen 2 dagen! Het valt mij ook enorm tegen hoe lang je lichaam nodig heeft om weer een beetje op orde te zijn en die rare pijnlijke rechterborst van mij geeft ook wel aan dat mijn lichaam zelfs nu nog niet helemaal de oude is, maar in het algemeen ben ik toch wel heel blij dat het zich uberhaupt al zo ver hersteld heeft. Had je ergens toch nog hoop dat je zwanger zou zijn, of echt helemaal niet? Hopelijk liggen de kansen deze ronden weer helemaal voor je open. Liefs, Marla
Eindelijk weer even tijd gevonden om een stukje te tikken. Beetje druk... Gisteravond nog wel ff bijgelezen maar toen was het al aardig laat en m'n ogen vielen steeds dicht dus niks meer geschreven. Was gister de hele dag bij m'n ouders en m'n vriend (oh nee, verloofde , zijn vrijdag in ondertrouw gegaan) moest samen met z'n zus het kantoor van z'n ouders (welke zijn overleden) leeghalen aangezien het bedrijf verkocht is. Best moeilijk voor hem. ' Met m'n moeder ging het erg slecht, had heel veel pijn. Gaat zo wisselend... de ene dag gaat het weer iets beter en de volgende dag gaat het heel slecht. Heb haar wel even onder de douche gezet en ze vond het heerlijk. Wel fijn als je dan iets kunt doen want je kunt al zo weinig. Jette, wat ontzettend fijn dat het de goede kant weer op gaat met je moeder! Wat is ze toch sterk! Gaan jullie vandaag weer heen? Zal wel niet zo lang meer duren tot ze helemaal wakker wordt zeker? He marla, wat heerlijk zo'n shopdagje! Kun je echt van genieten he?! Valt het tegen om weer aan het werk te zijn? Ik had weinig zin, was zo lekker vanmorgen buiten..... Hier gaat het goed. Ben niet zo moe meer, heb eigenlijk heel weinig tot gaan zwangerschapsverschijnselen.... wat me dan ook weer zorgen baat... maar goed nog even volhouden en dan naar de huisarts. Wil nu al zo graag een afspraak maken maar wil zeker niet te vroeg heen gaan en dan hetzelfde hebben al vorige keer. Dus nog ff afwachten... Nou meiden, werk ze en misschien maar wat eerder naar huis om van het lekkere weer te genieten! Liefs, Corien
Hey marla aangekomen? op het werk bedoel ik he? Nee ik had totaal geen hoop op zwanger zijn deze ronde, dus voor mij geen teleurstelling! Op naar de volgende dan zal ik misschien ook meer zin hebben om mijn best er voor te doen! Ja vandaag weer spannend, eigenlijk zijn natuurlijk haar luchtpijp en haar buikholte beide zwakke plekken, we zijn er nog lang niet, maar elk positief berichtje is er 1! Corien, komt de pijn nog van die operatie of van haar ziekte? Goed van je meis dat je haar even lekker gedoucht hebt, kleine moeite groot plezier ! Ja mijn moeder is mega sterk ik hoop maar dat ze dit zo vol kan houden! Ligt eraan hoe de buik en de luchtpijp zich ontwikkelen, ik geloof dat de luchtpijp bepalend hiervoor is, nu wordt ze nog beademend onder de luchtpijp dan krijgt deze zoveel mogelijk rust, dat is goed voor het herstel! Jette
Corien, gefeliciteerd met je ondertrouw! Het lijkt me heel erg moeilijk voor je "verloofde" (maf he, dat je nu geen vriend meer zegt) om het kantoor van zijn ouders te moeten leeghalen. Volgens mij wordt je dan zo vreselijk geconfronteerd met hun dood. Wat rot om te lezen dat het zo slecht met je moeder gaat. Maakt de hitte het ook erger voor haar? Heb je haar daarom onder de douche gezet? Wel fijn voor haar dat haar dochter dat doet. Heb je je moeder al verteld van je zwangerschap en zo ja, wat vindt ze ervan? Je bent nog maar pril zwanger, en de symptomen kunnen volgens mij gaan en komen. Ik kan me goed voorstellen dat je erg onzeker bent, maar dat je ook nu nog niet naar de huisarts wil voor een echo, vanwege de vorige keer. Je hebt toen zo lang in onzekerheid moeten zitten. Heb je nog geen datum vastgesteld of kun je er wanneer jij er klaar voor bent naartoe? Ik had vanochtend totaal geen zin in werken, omdat ik zo'n vakantiegevoel had gisteren. Als ik thuis kom, dan ga ik weer verder met het uitzoeken van een vakantie. We gaan nu dus in september of oktober naar Florence, maar willen nog wel een weekje in een sfeerhotel in Frankrijk in juli of augustus. Sowieso neem ik in die periode 3 weken vrij. Gelukkig maar Jette dat je deze maand totaal geen hoop had om zwanger te zijn. Door alle stress van de afgelopen maand heeft jouw hoofd er natuurlijk helemaal niet naar gestaan. Heb je vandaag al met het ziekenhuis gebeld? Hopelijk wordt je moeder een beetje wakker! Ik ben nog steeds stijf en luiig door het fietsen van vanochtend. Volgens mij moet ik al weer als ik wat bijgekomen ben, maar ik kan natuurlijk niet klagen: heb het mezelf (en Marlaman) aangedaan. Liefs, Marla
Trouwens, Jette, dit is nu al de tweede keer: eerst vind je me een DIKKE schat, en nu vraag je me of ik al ben aangekomen? Wat ik hier nu weer van moet denken, hihi.
Hallo lieve dames, Het is vandaag weer heerlijk weer! En ik ben zo gelukkig om op maandag altijd vrij te zijn, heerlijk rommelen met m'n zoontje... En dat met zulk weer! Jette, dat zijn allemaal hele positieve berichten! Hoop dat er vandaag weer zo een volgt, en dan over de luchtpijp en het spoelen vandaag. Lijkt mij dat vooral het feit dat ze zoveel meer bij is, een goed teken is. Ze heeft je vast en zeker gehoord! Ik blijf duimen voor jou en je moeder en hoop dat het binnenkort niet meer nodig is. Hoe is het trouwens met je mannetje? Weer aan het werk nadat hij zichzelf bijna voorbijgerend was? Corien, wat vervelend dat je moeder zoveel pijn heeft! En dan ook nog het kantoor van de ouders van je verloofde leeghalen... Je hebt vast wel eens leukere tijden gehad! Gelukkig heb je ook leuke dingen ernaast, zwanger en verloofd! Wij zijn getrouwd toen ik ruim 5 maanden zwanger was van Thijs, heel bijzonder vond ik. En lastig he, als je geen symptomen hebt... Ik had in het begin best wat buikpijn. Vermoeidheid kwam vanaf een week of 6-7 denk ik. Marla, bij jou lijkt het inderdaad even wat rustiger geworden. Fijn hoor! Moeilijk he om te werken met dit weer - ik moet morgen ook weer (en dan ook nog vroeg op, moet om 10 uur in Gent zijn, dus om een uur of 7 in de auto zitten...), heb er helemaal geen zin in. Heerlijk vooruitzicht om een leuk hotel te gaan uitzoeken voor de vakantie! Heb op dit moment eigenlijk helemaal geen energie om te werken, vrijdag heb ik zelfs 's middags vrijgenomen omdat ik het niet meer trok. Had ook wel met het bezoek aan de vk te maken natuurlijk. Gelukkig was het rustig en kon ik eerder ophouden met werken. Vermoeidheid is nu echt erger dan ooit tevoren, maar ik geloof dat het HCG nu ook op z'n hoogst is. Kan niet wachten totdat die vermoeidheid wat minder wordt (en m'n mannetje ook niet ). Nu ook best wel wat buikpijn, ik probeer er vanuit te gaan dat het komt doordat de baarmoeder nu flink moet gaan groeien maar vind het toch elke keer weer eng. Nog 3 nachtjes tot de echo... Anette, bij jou alles goed? Wanneer ga je ook alweer op vakantie? Heel veel liefs en een dikke knuffel, Neeke
hey marla er niets achter zoeken hoor, ik val niet op vrouwen! vrouwen trouwens wel op mij maar dit is een heel ander verhaal! Ik bedoel het echt alleen maar vriendschappelijk, en met de vraag of je aangekomen bent bedoel ik niet in kilo´s maar na je fietsstrijd van vandaag! Ja heb het ziekenhuis gebeld, schrok eerst een beetje, de arts vertelde dat ze de galblaas hebben verwijderd, hier was eerst helemaal nog niet over gesproken, maar hij vond het beter om de haard met ontstekingen maar weg te nemen, wat weg is vond hij kan ook niet meer ontsteken! Nou ja ehhhh vroeg ik nog, kan ze er zonder dan? Hij moest lachen ja natuurlijk was het antwoord, anders had ik het toch niet weg gehaald! oeps ja natuurlijk! Ze hebben haar gespoeld, de waardes waren gedaald dus dat is positief! Maar toch wil ik haar graag weer even zien, raar is dat zo'n dag niet naar het ziekenhuis te gaan, ik wil het liefst haar met eigen ogen zien! Overmorgen gaan ze weer spoelen! Ze hebben echt een aanpak hier in het ziekenhuis! Ze hebben in haar luchtpijp weer een nieuw buisje geplaatst, waarom weet ik eigenlijk niet, dat moet ik morgen nog maar even weer vragen! Maar ze is gelukkig nog steeds stabiel! Jette
Dat klinkt goed Jette! Inderdaad kun je prima zonder galblaas, mijn oma doet het al decennia zonder. Enige wat zij daarvan merkte is dat je af en toe moet oppassen met vet eten - gal zorgt namelijk voor de afbraak van vet dus zonder galblaas kost dat wat meer moeite. Ben trouwens wel heel nieuwsgierig naar jouw aantrekkelijkheid voor hetzelfde geslacht Liefs Neeke
hoi, jette, gelukkig nog steeds positief, moet toch een goed gevoel geven. Neeke, nog 3 nachtjes, zal voor je duimen. Wij gaan over 3 maanden op vakantie, duurt nog heel lang, misschien zijn we dan weer met zijn drietjes (hoop het). Corien, geen symptomen wil niks zeggen, ik was stront misselijk en ging mis. Dus geen symptomen, goed teken? Vervelend dat je moeder zo veel pijn heeft, heb je het haar al verteld? Vandaag op het werk kwam een collega tegen me zeggen dat ze zwanger is. Nou dat heeft me de hele dag een rot gevoel gegeven. Ze bleef er maar over praten iin de pauze, ik zat naast haar. Ben gegaan, geen zin in. Dit is al de derde collega sinds mijn miskraam. De vorige collega kwam naar me toe: ik weet niet hoe lang ik zwanger ben , zo rond de 6 weken! Ik dacht echt: die is gek, maar ja. Deze week klus week dus, druk druk druk... groetjes Anette
Ja anette, ben wel blij met nog steeds redelijk goed nieuws, ja ik heb op internet gezocht naar galblaas en wanneer die ontstoken is wordt deze verwijderd! Ik denk dan maar wat weg is kan niet meer ontsteken, en vet eten deden ze toch al nooit dus dat hoeft dan geen problemen op te leveren! tja en dat met de aantrekkelijkheid voor het zelfde geslacht, is een lang verhaal maar zal het inkorten, was een vrouwelijke collega die niet onder stoelen of banken stak dat ze voor me viel, zat elke dag met me te slijmen, ging met me mee het centrum in, heel erg beklemmend was dat.! Toen ging ik trouwen, en toen vertelde ze iederen dat zij mijn getuige zou zijn, nou toen ging het werkelijk los hier, heel veel vrouwelijke goede collega's gingen me bellen waarom zij mijn getuige zou worden als ik dan voor een collega zou kiezen waren er toch wel collega's die daarvoor meer in aanmerking zouden komen! ha ha ha! Toen ze binnen kwam op mijn bruiloft feest, ging ze bijna door de knieen en kuste haar handen en blies dit naar mij toe! Mijn man had haar nog nooit gezien en vondt het eerst wel grappig om te horen dat een vrouw op mij viel ja ja ja ! maar toen hij haar zag moest hij erg lachen! Ik heb haar een aantal keren duidelijk gemaakt dat ik totaal niet op vrouwen val, maar dat kwartje is nooit gevallen! Later werd ze overgeplaatst, niet door mij hoor, maar dat gaf wel weer rust in de tent! Jette
Even snel.... jeetje Jette, dat lijkt me inderdaad heel beklemmend. Kan me voorstellen dat het veel rust geeft als zo'n collega overgeplaats wordt. Fijn dat het nog steeds weer iets beter gaan met je moeder. Lijkt me inderdaad wel schrikken als je hoort dat ze opeens iets weg hebben gehaald. Maar je kunt prima zonder galblaas gelukkig! Anette, ik hoop inderdaad dat je gelijkt hebt... maar soms wil ik wel iets voelen.. beetje beversteging ofzo. maar goed, ik zal nog even af moeten wachten. Ik denk dat ik in de 8ste week een afspraak maak voor een echo. Heb het m'n moeder natuurlijk meteen verteld en ze vond het ook geweldig. Maar ook zij is voorzichtig... eerst maar eens de eerste maanden door. He marla, jeetje wat ben jij sportief zeg! Wat een eind fietsen... vandaag zeker weer gewoon met de auto? Nou, hier weer snel verder.... liefs, Corien
Misschien praat je volgende week wel heel anders corien, stel je voor dat je elke dag misselijk zou zijn, dan wil je graag naar deze tijd terug! Ik zou blij zijn als ik geen nare zwangerschapsverschijnselen zou voelen! Positief blijven meis, komt goed! Blijf je eerst wel gewoon rijden, heb je nog gereden de laatste tijd? Hoe reageerde je "verloofde" op het zwangerschapsnieuws? Jette
Hoi Jette, Ja, ik blijf natuurlijk gewoon doorrijden. Zal net zo lang door blijven rijden totdat het niet meer gaat. Heb even geen wedstrijden gereden aangezien m'n paard niet helemaal lekker liep. Net dat ze stok kreupel was maar gewoon niet helemaal goed. Een leek ziet het niet maar je voelt het wel. Heb dit afgelopen zomer ook keer gehad... op de friese kamp. wel te verstaan en mocht toen s'middag overrijden en toen was het weer over. : Mocht ook nog naar de hippiade in ermelo! Nu heeft het alleen bijna 2 weken geduurt...mij wat te lang. Morgen komt de fysiotherapeut... misschien dat hij iets kan zien. En de 4 jarige dit ik net een paar maanden op stal heb is er nog niet echt aan toe om te starten. Hij is me een beetje aan het uitproberen de laatste weken en we moeten in de L beginnen dus wacht ik nog ff. Maar wil hem dit zomer eigenlijk nog wel uitbrengen.... we zullen ziien. Jij zeker ook weinig gereden de laatste weken? Liefs, Corien