dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey Corien, pas jij wel een beetje op met een uitproberende vierjarige, ik heb zelf momenteel ook een puberende vier jarige die overal bang voor is en voor de kleinste dingen panisch reageert met als gevolg dat ze soms onverwacht weg springt, en dan als je er niet opverdacht bent lig je er zo naast, dat kun jij er niet bij hebben Corien!

Ik heb momenteel al mijn wedstrijden afgezegd, was eigenlijk van plan om het buitenseizoen weer te gaan starten, moet zeggen dat het weer begint te kriebelen en dat heb ik al die tijd nog niet weer gehad!

Ik geloof dat mijn lichaam echt weer aan het herstellen is, mijn ongi is eigenlijk weer als voorheen, lang niet meer zo hevig en ook niet meer zo lang, het is nu al weer bijna voorbij, gelukkig maar!

Had vanmiddag onderweg van het ziekenhuis naar huis een beetje een dip, begrijp me niet verkeerd hoor ben hardstikke blij dat mijn moeder stabiel is, maar ik wil meer, ik wil dat de ontstekingen eindelijk eens oprotten, dat de buik dicht wordt gemaakt, dat ze weer wakker wordt, dat ik eindelijk een keer weer met haar kan praten, maar zo ver is het nog lang niet, dus ik zat er behoorlijk doorheen.
    Heb in de auto een cd van mijn favoriete band opgezet, en toen ik twee balads achter elkaar hoorde liepen de tranen over mijn wangen, kon niet meer ophouden, ik voelde me zo k*t!

Dat is wel het voordeel van zo'n lange autorit, tegen de tijd dat ik thuis was, voelde ik me weer wat beter, ik zal moeten afwachten!

Morgen wordt ze weer gespoeld ik hoop maar dat het goed nieuws opleverd, de zuster liet wel iets doorschemeren dat het misschien de laatste keer was, maar dat zeiden ze de vorige keer ook en toen moest de galblaas er ineens uit!

Nou ja laten we maar tevreden zijn met stabiliteit, heb geen keus!

Jette

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt Jette! Het is ook al een hele tijd geleden dat je moeder geopereerd werd. Gelukkig is ze nu stabiel, hopelijk morgen weer een goed bericht, dan kunnen ze haar vast snel zelf laten ademen (zal ook wel van de luchtpijp afhangen zeker? herstelt die goed?) en bij laten komen. Nog even volhouden meis!

En Corien, al wat meer verschijnselen? Hoeft helemaal niet zo vroeg in de zwangerschap hoor! Ik had mijn eerste echo met 8 weken, vond ik wel heel fijn. Soms duurt het best even voordat je voor een echo terecht kunt trouwens!

Marla, hoe is het met jou? Het is al een tijdje stil! Hopelijk is alles goed met jou en Marlaman, niet weer een onverwachte en onaangename gebeurtenis hoop ik?

Vandaag is mijn moeder aan staar geopereerd (ze is net 60 - beetje jong ervoor maar goed). Het lijkt goed te gaan, morgen om 12 uur mag de pleister eraf en dan weten we meer. Hoop zo voor haar dat ze dan weer goed ziet! Ze zag nu heel slecht, vergelijkbaar met -14 (zeg maar scherp tot 7 cm van je ogen of zo...), en dan niet te corrigeren. Nog even wachten op nieuws... Dit weekend lekker naar mijn oma. Hoop dat ik haar ook meer goed nieuws kan vertellen! Nog 37 uurtjes tot de echo... (erg he)

Liefs Neeke

3. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Ik hoop ook op goed nieuws neeke en ik weet wel ikl mag ook zeker niet ontevreden zijn, maar..................... ik wil zo graag dat ze weer beter wordt, maar ja je kunt zoiets niet afdwingen he?!

Ik duim voor je moeder, mag ze alles maar weer haarscherp zien!

Aftellen voor jou dus voor een echo he neeke, spannend hoor!

Marla..................... waar zit je nou?

Liefs
    Jette

4. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Neeke,

Heel veel succes bij de echo, ik hoop snel te kunnen lezen hoe het was.

Liefs Minka

5. cvdw

cvdw Actief lid

Oct 27, 2006
    214
    0
    0
    Hoi Neeke,
    Kan niet wachten totdat ik een echo krijg, maar zal toch nog even moeten....wil ook met 8 weken heen. Ik heb het geluk dat ik een huisarts heb die ook pretecho's maakt en alle apparatuur in z'n praktijk heeft staan. In principe kan ik elk moment terecht. Wel fijn dus.

Hoi Jette,
    Ja, ik zal zeker voorzichtig doen met de vierjarige... wil er nu inderdaad niet naast liggen. Al weet je het natuurlijk nooit. Gelukkig durf ik hem nog wel steeds aan te pakken. Hij is ook niet echt gemeen alleen nogal tegen het been (slaat naar achteren) en schiet er nog wel eens vandoor. Maar stijgeren heeft hij nog nooit van gehoord gelukkig. Dus bij jou begint het ook al te kriebelen, bij mij dus ook. Heb m'n laatste wedstrijd dus af moeten zeggen en ga ook pas buiten weer starten... duurt me eigenlijk te lang maar m'n paard is ook nog steeds niet helemaal goed. Vanmiddag komt de fysiotherapeut... kijken of hij wat kan vinden.

Kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal te lang duurt met je moeder. Maar als het allemaal maar goed komt dat ik toch het belangrijkste! En het gaat toch steeds weer iets beter? Dus jij kan ook zo lekker janken in de auto.. Ik verwerk ook heel veel in de auto..... met bepaalde muziek erbij.

M'n verloofde (klinkt dat toch opeens raar :) ) vind het natuurlijk geweldig dat we weer zwanger zijn. Alleen is ook hij heel erg voorzichtig geworden... we durven beide nog niet echt blij te zijn.... eerst maar eens een goede echo.

Heb nog steeds niet echt verschijnselen... de eerste week was ik dus ontzettend moe maar dat is dus weer minder geworden. Voel m'n borsten ook nog niet zo als de vorige keer (toen voelde ik het voornamelijk wanneer ik aan het paardrijden was) Heb alleen wel eens beetje steken in m'n buik en wat witte afscheiding.. maar niet noemenswaardig eigenlijk...

Liefs, Corien

6. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Je verloofde is toch ook nog steeds je vriend Corien, ik zou hem nog steeds je vriend noemen als ik jou was!

Goedzo vertel jou vierjarige maar niet wat steigeren en bokken is, waarom slaat hij op het been?
    Is dit een paard van jezelf of van die mensen waar je voor rijdt?

Mijn hubbie heeft net een van onze paarden verkocht, het is de vijfjarige die L1 dressuur loopt, ach eigenlijk wist ik het ook wel we hadden al vaak gezegd dat er toch wel weer wat weg moet!
    Dit was het paard wat we een tijd geleden hebben laten beoordelen weet je nog?
    De hengstenhouder waar we bij aan het dekken zijn had er wel belang bij, we hebben een leuk dealtje kunnen sluiten met ook nog een dekking er bij!

Eigenlijk is 2 rijpaarden ook genoeg he? vooral als je ook nog wedstrijden wilt rijden, en dat ook nog goed doen is drie wel vrij veel!
    Mijn hubbie vindt ook dat ik het wat rustiger aan moet doen!

Dus opruimen maar, vindt het nooit zo leuk, dit is zo'n merrie die wat eenkennig is in het begin, maar goed ze is bij ons ook gewend dus kan dat bij een ander ook toch?
    Volgende week wordt ze gekeurd, wel spannend!

Ja de juiste muziek stimuleert soms de tranen he? ik heb lekker hard mee lopen te bleren en de tranen stroomden, toen ik thuis kwam was het ergste al weer voorbij!

Tuurlijk is het allerbelangrijkste dat het weer goed komt, maar ze is nu al zo lang stabiel dat ik graag wat verbetering wil zien, maar ik weet wel dat we moeten afwachten!1

Jette

7. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hahaha, Jette, nu moet ik toch wel een beetje lachen om jouw verkeerde interpretatie! Ik had een "gewichtigere" opmerking gemaakt dat jij dacht: jij schreef een keer dat ik een DIKKE schat was, en je vroeg of ik al was aangekomen. Ik had er een grapje van gemaakt door net te doen of je opmerkingen maakte over mijn gewicht. "Ben je aangekomen?" zou nl. ook op kilo's erbij kunnen slaan, om dan nog maar niet te spreken over de toevoeging van DIKKE. Was echt een grapje van mij, hoor, hihi.
    Trouwens, jij hebt wel een lekkere collega gehad, zeg, dat ze je zelfs kushandjes toeblaast op je eigen bruiloft. Ik zou me erg opgelaten voelen en had haar volgens mij uberhaupt niet uitgenodigd. Ik moest wel lachen dat Jetteman helemaal in een deuk lag, toen hij zag wie het was. Moet wel een vreemde vogel zijn geweest, hahaha. Ik kan me helemaal voorstellen dat je opgelucht was.

Heb je al weer iets gehoord over je moeder vandaag? Zou ze al gespoeld zijn, denk je? Ik hoop echt dat ze deze keer niets vreemds hebben ontdekt. Wel fijn dat het langzamerhand iets beter lijkt te gaan met je moeder.
    Ik vind het niet zo raar dat je moest huilen in de auto toen je die balades hoorde. De tranen komen altijd juist op een moment dat je in iets rustiger vaarwater bent terechtgekomen. Je moest al die tijd sterk zijn, en kan de teugels nu iets laten vieren. Goed he, van Marla, zo'n paardenspreekwoord er tussendoor? ;)
    Muziek is een echte trigger voor emoties, tenminste bij mij werkt dat wel altijd zo. Ik had gisteren weer naar het nummer astronaut geluisterd van Spinvis, en dat deed mij toch weer aan mijn eigen vruchtje denken.

En lieve Neeke, ik kan me goed voorstellen dat jij een beetje onrustig wordt door de buikpijn, eigenlijk door alles wat je in je buik voelt, maar het is net wat je zegt: je baarmoeder moet nu flink oprekken, want je bent op een moment aangekomen dat jouw vruchtje hard begint te groeien.
    Heeeeeeeel erg veel succes morgen! Ik hoop toch zo dat jouw kleintje je morgen toezwaait, en wat koppeltjeduikelt in zijn kleine kamertje, jouw baarmoeder dus. Laat je ons morgen snel iets weten? Ben erg benieuwd!

He lieve Corien, wat vervelend, he, dat je in zo'n vroeg stadium nog maar weinig voelt van je zwangerschap. Je bent nog maar pril zwanger, en volgens mij neemt het hcg pas flink toe vanaf 6 weken, maar daarnaast is de ene de andere zwangerschap niet. Je kunt de vorige keer enorm veel symptomen hebben gehad, terwijl je er nu nauwelijks last van hebt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je op zoek bent naar al het bewijs dat je zwanger bent. Wel fijn dat je moeder al weet dat je zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat jullie beiden wat voorzichtig zijn. Ik duim echt dat er over 8 maanden een hele mooie en gezonde beeb in je wiegje ligt! En ja, ik heb de terugweg op mijn fiets afgelopen maandag overleeft: ik had wel enorme zadelpijn, maar vond het wel heel lekker.

En lieve Anette, wat moeilijk voor je dat er 3 collega's zwanger zijn. Pfff.... dat is zo confronterend! Ik kan me voorstellen dat je bijna boos bent als er eentje zegt dat ze niet weet hoe lang ze zwanger is. Voor jouw gevoel gaat ze er zo makkelijk mee om, maar ze kan natuurlijk ook bedoelen dat ze gewoon niet weet wanneer haar eisprong is geweest. Ik hoop echt dat jij ook snel een nieuwe zwangerschap mag aankondigen.
    Mijn baas en mijn schoonzus zijn beiden begin mei uitgerekend (de vrouw van mijn baas dan, hihi), en ik zal waarschijnlijk zwangersloos op kraamvisite moeten. Daar zie ik wel een beetje tegenop, hoewel dat nu wel meevalt. Ik had me van te voren echt voorgesteld dat ik al zwanger zou zijn, en het is best raar dat dat nu niet het geval is. Nou, als ik rond Hemelvaart nog niet zwanger ben, dan gaan we met onze beste vriend eerst uit eten, daarna op de fiets de stad in, en ons lekker lam drinken. Dat hebben we op Hemelvaartsdag vorig jaar ook gedaan, en dat was zo megagezellig. Ik tolde echt in mijn bedje, en moest lachen toen onze vriend de volgende dag aan het ontbijt daar oprecht verbaasd over was. We hadden toch niet zo veel gedronken volgens hem? En dan moet je nagaan dat hij onze koploper was. Ik weet nog dat ik me zo op en top gelukkig voelde die avond, en dat gevoel wil ik weer ervaren op die dag. Dus dames, berg je voor berg, ik ga los op Hemelvaartsdag!

Oh meiden, sorry dat ik zo lang niets van me had laten horen! Had het gewoon heel erg druk op mijn werk, en mijn vriend had gisteravond de computer nodig. Als ik de komende dagen hier niet zo vaak te vinden ben, dan weet je hoe het komt. Ik lig dan niet opnieuw in het ziekenhuis, hoor, althans dat hoop ik niet natuurlijk. ;)

Ik vroeg me trouwens laatst af hoe het met Hommeltje zou zijn. Hommeltje, mocht je dit lezen: hoe gaat het met jou?

Liefs,
    Marla

8. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Neeke, nog een vraag: hoe is het nu met je moeder's oog? Is de operatie definitief goed gelukt? Mijn moeder heeft ook zo'n operatie gehad, en had ook heel vroeg staar. Haar ogen zijn gelaserd, en ze heeft weer hele goede ogen.

Marla

9. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Dank jullie voor het meeleven meiden! Echo morgen om 11.00 u. Ga daarna door naar kantoor, weet niet of ik er nog aan toe kom om dan te posten, anders zeker morgenavond.

Marla, fijn dat het bij je moeder ook (!) goed is gegaan. Net de uitslag gehoord van mijn moeder, ze ziet weer 90% en kan niet wachten tot het andere oog gedaan wordt! Ze moet nu gewoon een zonnebril dragen omdat ze niet meer gewend is aan het felle licht. Ben zo blij dat het goed gegaan is!

Moet nu gauw mijn kleine boefje gaan halen, morgen zal ik weer wat uitgebreider schrijven.

Liefs Neeke

10. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Heeeee Neeke, wat goed zeg, dat de staaroperatie zo goed gelukt is bij je moeder. Hopelijk kan ze snel geholpen worden aan haar anderen oog. Mijn moeder had er van te voren ook tegenop gezien, maar het viel haar achteraf enorm mee.

Veel plezier met je zoontje. Geef hem maar eens een flinke knuffel!

Liefs,
    Marla

11. hommeltje

hommeltje Niet meer actief

Hallo dames!

Wat lief dat er aan mij gedacht word! Ik lees regelmatig mee maar durf niet zo goed wat te schrijven, mede omdat ik ook weer zwanger ben.

Ik lees nog regelmatig mee maar durf niet zo goed te reageren. (dom eigelijk).

Ik ben dus weer zwanger en heb ook al een kloppend hartje gezien maar het is allemaal nog afwachten en ik ben nog nooit zo onzeker geweest als nu. Ik moet nu weer over twee weken terug voor een echo en als alles dan goed is kan ik het aan iedereen vertellen maar zoals het bij mij hoort verliep het begin weer niet helemaal vlekkeloos.

Hebben jullie tijd? Komt het: Ik deed een zwangerschapstest op de dag dat ik uitgerekend was van mijn eerste zwangerschap 20 maart. Die was dus positief en ik en mannetje gematigd positief. na 3 dagen wat roze slijmverlies en een gevoelige stekende pijn in mijn buik dus naar de dokter. Daar werd het vermoeden van een bbz uitgesproken dus ik weer de bibbers. Roze slijmverlies hield gedurende een week aan dus naar het ziekenhuis voor een vroege echo. Daar bleek ik een week achter te lopen dus 5 wk ipv 6.

Er werden al gesprekken gevoerd over verdere onderzoeken omdat de kans groot was dat het weer niet goed zou zijn.Maar toch weer een afspraak voor een volgende echo een week later.

Die week ben ik erg ziek geweest maar er vanuit gegaan dat het toch wel niet goed zou zijn (hing ik kotsend boven de pot).

Nou en toen zag ik voor het eerst na 2 eerdere mk's een kloppend hartje! Ontzettend blij natuurlijk maar daarna slaat de onzekerheid toe, blijft het goed gaan en hoe kan het nou dat ik een week achterloop?

Afgelopen zaterdag had ik een vroege ochtend dienst en erg veel buikpijn dus hup naar het ziekenhuis bij mijn werk. Daar konden ze alleen een vertraagd hartje zien en was er wat paniek. Vriend trok het niet meer en is naar de eertse hulp van het ziekenhuis gereden waar ik onder behandeling sta.En daar was ook paniek omdat ze het niet goed konden zien todat ze uitzoomden met het echo apparaat en het er goed uitzag. Het was dus erg moeilijk te zien als ze inzoomden op het vruchtje maar als ze uitzoomden was het een mooi snel kloppend hartje.

Nou dat was dus weer mijn verhaal, het lijkt wel of dit bij mij hoort er kan bijna nooit iets normaal gaan! En nu dus weer afwachten.

Ik probeer niet te veel op het mk forum mee te lezen maar kan het niet laten ik hoop zo dat jullie allemaal weer snel zwanger zijn! Dus ik lees stiekem met jullie mee en hoop dat het allemaal goed blijft gaan.
    Hommeltje.

12. cvdw

cvdw Actief lid

Oct 27, 2006
    214
    0
    0
    Gefeliciteerd hommeltje!
    Echt super.

Leuk dat je wat van je laat horen. Ik snap dat je zo onzeker bent... wat is dat wachten toch moeilijk he?!

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Hoi

Wat weer een hoop gebeurd hier.

Jette, ik snap het heel goed hoor dat je emotineel wordt van muziek. Ook goed van je dat je je tranen laat gaan, moet er toch uit. Is ook zo veel gebeurd.
    En dat die ontstekingen maar snel weggaan..
    het ziet er nog steeds positief uit, toch? Komt goed, dat moet gewoon.

Neeke, succes morgen met de echo..
    En fijn voor je moeder dat de staar operatie goed is gelukt. Is zo fijn als je weer kunt zien.

Marla, laat je lekker gaan op hemelvaartsdag, genieten is ook erg belangrijk. Laat gaan die Marla

Corien, ff gemist maar heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?
    Snap heel goed dat jullie nog voorzichtig blij zijn, is heel normaal.
    enne je verloofde klinkt wel heel officieel, nu mag je idd nog vriend zeggen, nu kan dat nog.......

Noou ja, zwangere numer 4 op mijn werk. hebben die mensen daar niks anders te doen?
    Ik weer een rotgevoel de hele dag maar ja.
    Vind het echt heel leuk voor ze ,klinkt heel gek maar ik heb met zoveel dingen pech, begint ook normaal te worden.
    En dan te bedenken dat het maar 1 keer mis is gegaan bij mij, eigenlijk is dat ook nog niks aparts.

Liefs Anette

14. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Okay marla, dom van me dat ik je grapje niet heb gesnapt, blond he?

nee ik had hem echt niet opgevat :oops: :oops:

He hommeltje, leuk eens een keer weer wat van je te horen, je kunt toch gewoon lekker meekletsen ondanks je zwanger bent?
    Het is toch niet zo dat wanneer je zwanger bent je hier niets meer te zoeken hebt? Het gaat hier al lang niet meer alleen over zwanger worden maar over alles wat we meemaken, voelen en beleven?

Ik heb vanmiddag gebeld, weer teleurgesteld, de chirurg was inmiddels al weer weg, kon dus alleen met de verpleger spreken, alles was stabiel maar hij kon me niets over de toestand in de buik vertellen, moet dus weer AFWACHTEN!
    Morgen mag ik om tien uur bellen dan zou de chirurg aanwezig zijn!

Ik wil weten hoe het er mee staat!

Jette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Jette, vervelend zeg, moet je weer wachten.
    Als het goed is heb je gebeld nu, dus hoe is het?

En Neeke?

Hier ontzettende poetswoede, word gewoon moe van mezelf. EEn voordeel, alles is weer netjes en schoon.

16. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi anette,

ja heb vanmorgen een arts gesproken, ontstekingen aan de alvleesklier waren er nog steeds maar zag er wel iets beter uit!
    Het duurt gewoon heel lang voordat een alvleesklier zich weer hersteld!
    Ze gaan nu niet meer om de dag spoelen maar pas maandag weer!
    Wel willen ze haar wat wakkerder maken, misschien zo ver dat ik met haar kan communiceren!

Dus we moeten nog steeds afwachten!

jette

17. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Even heel snel: alles was goed vanochtend bij de echo! Hartje klopte mooi en groei ligt goed op schema. Ongelofelijk hoe snel die groei gaat, alweer meer dan twee keer zo groot als twee weken geleden... 't Wurmpje werd wakker en begon lekker te jumpen. Zo bijzonder, ik gun het jullie allemaal ook zo!

Veel liefs Neeke

18. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hey neeke, fantastisch nieuws meid, gefeliciteerd!

;)

Jette

19. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    :whistle: :whistle: :whistle:
    Ik ben de kleine van Neeke! kijk mij eens springen!

Geweldig Neeke, je zult nu wel superblij zijn. Geniet ervan!

Liefs Minka

20. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Zo Minka, die stuitert inderdaad flink op en neer, hihi.

Oooooooo Neeke, gefeliciteerd met je mooie echo! Wat geweldig dat alles helemaal goed was en wat zul jij opgelucht zijn! Enne....je bent al bijna 11 weken, het grootste risico ligt toch al echt achter je. (ik snap dat het voor jou iets anders ligt, maar zou het 2 keer zo laat fout kunnen gaan? Vast niet! :D )

En Hommeltje, fijn om weer wat van je te horen, en ik wil je toch heel hartelijk feliciteren met je nieuwe zwangerschap. Wel heel jammer dat het met zo veel onzekerheid gepaard moet gaan. Dus over 2 weken krijg je een nieuwe echo? Wat enorm eng voor je! Ik hoop zo dat het hartje van je vruchtje heel mooi klopt en dat deze zwangerschap een hele mooie baby oplevert.
    Ik snap wel dat je niet al te vaak op het miskramenforum wil kijken, want dat maakt je alleen maar onzeker. Laat je ons wel weten hoe het over 2 weken gegaan is? Ben zo benieuwd!

En Corien, vandaag staat er al weer 6 weken op de teller! Gaat snel, he! Ook voor jou duurt het nog maar 2 weekjes totdat je je eerste echo hebt.

En Anette, is er weer iemand zwanger op jouw werk? Dat is wel erg confronterend voor je. Natuurlijk ben je ook blij voor hen, maar het herinnert jou natuurlijk wel heel erg aan je eigen zwangerschap!

Trouwens, ik zie dat je vandaag je eisprong hebt. Benut hem goed en klus ze, vanavond. ;)

Hey Jette, wel heel fijn dat de altvleesklierontsteking van je moeder al wat herstelt, zij het heel langzaam. Zou wel super gaaf zijn als je binnenkort weer met je moeder kon praten. Dat kun je je toch bijna niet voorstellen, lijkt mij!

Ik ben inmiddels weer bijna van mijn onig af en mag volgende week weer aan de ovutesten.

Liefs,
    Marla

Share This Page