Super nieuws Jette! Kwam even spieken hoe het met haar gaat. Dit klinkt echt heel goed, nu gaat het vast snel vooruit. En wat fijn dat je vader mee was gegaan naar het ziekenhuis! Liefs voor allemaal Neeke
hoi meiden, ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, was niet zo goed als gisteren, ze was moe, het kwam volgens de verpleegster door de ademtraining, die was haar vandaag erg zwaar gevallen! Ze keek niet zo helder, en ook niet echt naar de persoon maar meer naar het plafond, ook de temperatuur was hoger 37,9, maar we moesten ons geen zorgen maken, zei de zuster, omdat de training zo intensief was, is de temperatuur ook gestegen, verder geen slijm in de longen! Heel jammer was best wel teleurgesteld! Jette
Hallo meiden, Jeetje jette, je hebt het niet makkelijk gehad de laatste dagen. Maar fijn te lezen dat je alles weer hebt uitgepraat met jetteman. Hij had natuurlijk ook wel een beetje gelijk begrijp ik. Fijn dat je vader dit ook heeft ingezien en dat hij mee is geweest naar het ziekenhuis en jullie financieel gaat steunen. Het hoeft inderdaad niet allemaal op jullie schouders te rusten. Je doet al zo onwijs veel, al doe je het voor je moeder natuurlijk met alle liefde. Fijn dat paard is goedgekeurd! En jullie krijgen het dus ook een stukje rustiger op stal. Wel lekker en 2 paarden trainen naast je werk is ook zat! Ik heb altijd 2 paarden bij mij op stal (voor training) en de rest staat bij m'n vader, wel handig Wij hebben ook net gister de twenter en 3jr naar het land gebracht. Morgen de enters. Ik heb overigens ook m'n m2 paard laten insemineren afgelopen week, ben benieuwd! En anette, wat jammer dat je 2de test negatief was. Ik zag nl ook op die eerste wel degelijk een streepje! Maar zolang je niet ongi bent is er nog hoop! He marla, ik las bij het andere topic dat je jarig was. Alsnog van harte gefeliciteerd natuurlijk en ik hoop dat je een hele fijn dag hebt gehad! Al een positieve ovu test gehad? Hier alles prima. Krijg steeds meer zwangerschapsverschijnselen.... maar niet ernstig hoor. Vrijdag HA gebeld en mag dinsdag al komen voor echo. Ben zoooooo benieuwd. Nou meiden, allemaal een hele fijne koninginnedag morgen! Liefs, Corien
Hallo allemaal Goed weekend gehad? Jette, ik snap dat je teleurgesteld was maar je moeder heeft ook erg hard moeten werken zo te lezen. Maar het is niet wat je graag ziet natuurlijk. Er zit toch goede vooruitgang in dus dat komt allemaal weer goed, geloof ik zeker. Corien, morgen echo begrijp ik, spannend, laat je iets horen als je meer weet? Hier niks nieuws, alleen een mooie rode kleur gekregen (bruin kent mijn lichaam niet, dus donkerrood) dus ik ga nog even lekker buiten zitten en tot morgen. Ik ben benieuwd wat er deze week nog gaatkomen bij mij, ik hoop niks maar ik weet het niet heb al een weekje wat vage buikpijn, kan vanalles zijn. had ik vorige keer voor mijn ongie ook, dus ? en als het zo is is mijn cyclus weer als vanouds, dus dan kan ik weer goed tellen. Groetjes Anette
Hallo allemaal, Wat een heerlijk weekend was het! Mooi weer, lekker rustig aan gedaan, veel geslapen (elke dag een middagdutje... ben net een ouwe vrouw!), had het echt nodig. Jullie ook allemaal een goed weekend gehad? Jette, ik kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was na gisteren. Maar goed, als ze lang niet zelf geademd heeft dan lijkt me dat ze haar spieren weer moet trainen dus ze heeft gewoon een flinke work-out gehad! Krijg het zelf ook warm van een uurtje flink sporten (geloof ik - heb ik al lang niet meer gedaan ). Vertrouw maar op de verpleegster! Anette, spannend voor jou nog steeds lijkt me... Lastig he dat zoveel ongi-voortekens lijken op zwangerschapssymptomen! Nog maar een paar dagen, ik houd het in de gaten hier! Corien, het schiet al aardig op bij jou! Wel grappig, aan jouw banner zie ik veel beter hoe snel de tijd gaat dan aan m'n eigen. Alweer bijna 8 weken! Ik had de eerste echo met 8wk 2d, was al best veel op te zien. Succes voor morgen! (morgen! fijn dat je zo snel terecht kunt). Marla, was jou nog vergeten te feliciteren, dus bij deze alsnog gefeliciteerd! Heb je genoten van Antwerpen? Hier verder alles ok al begin ik steeds zenuwachtiger te worden voor donderdag nog 3 nachtjes slapen... Zo spannend. Hoorde dit weekend dat een kennisje, die 3 weken verder was dan ik en het al vroeg aan iedereen verteld heeft, een mk heeft gehad. Als het nu bij mij goed blijft gaan, ben ik dus zo iemand die haar er steeds mee confronteert hoe ver ze had kunnen zijn... Lastig hoor. Tenminste dat vind ik zelf. Maar in dat geval (en laat het alsjeblieft zo zijn...) ga ik niet, net als een andere kennis die zo ver is als ik zou zijn geweest als de mk in december niet was gebeurd, alleen maar over mijn eigen zwangerschap praten als ik haar zie, dat neem ik me heilig voor! Dames ik wens jullie allemaal nog een fijne avond! Liefs Neeke
Oh was ik nog vergeten: ik heb goede hoop dat hier binnenkort onder alle berichten een zwangerschapsbanner staat hoor! Dus Jette, hoop dat jullie het de laatste dagen gezellig gehad hebben
Even een snel berichtje. Vanmorgen dus voor echo geweest en het zag er allemaal goed uit. Heb hartje zien en horen kloppen (vorige keer nooit gezien) Zoooo mooi! Ben erg blij. Heb er nu iets meer vertrouwen in! Liefs, corien
Corien, wat een goed nieuws! Ben superblij voor je. Probeer er inderdaad zoveel mogelijk van te genieten! (moet je horen wie het zegt... durf het zelf nog steeds niet zo goed... hopelijk na donderdag!) Liefs Neeke
Hey meiden, dat was lang geleden: onze thuiscomputer ligt plat en we moeten helaas een nieuwe bestellen. Dit houdt dus in dat ik alleen nog maar op het werk wat kan mailen. Neeke en Corien, hartstikke bedankt voor jullie felicitaties. Mijn dagje Antwerpen was erg leuk: we hebben zelfs een heel mooi zandstenen beeld uit 1800 gekocht. Ik kan niet wachten totdat we hem kunnen ophalen! Oh ja, en 's ochtends verscheen er een mooie smiley op mijn ovutest, dus de dag begon al goed. Ha die lieve Jette: wat is er veel met jou en je moeder gebeurd de afgelopen dagen, zeg. Wat geweldig dat je moeder haar ogen open heeft, en zich bewust van haar bezoek is. Helaas heeft ze na deze 2 stappen vooruit, weer 1 stap terug moeten doen. Alle indrukken en de ademhalingstraining hebben haar natuurlijk zo veel inspanning gekost, dat ze de dag daarna nodig had om bij te komen. Ben je gisteren ook nog bij haar geweest? Hoe was ze toen? Wel ongelooflijk vervelend dat je zo'n ruzie met Jetteman hebt gehad. Ik kan jullie allebei goed begrijpen: Jetteman vindt dat jij zo ontzettend veel voor je moeder doet, terwijl je vader de makkelijke weg kiest en ervoor had gekozen om niet naar je moeder te gaan en dat ongenoegen uit zich bij je man natuurlijk in ergenis rondom geld. En jij baalt natuurlijk enorm dat hij zich om dit soort futiliteiten druk maakt, terwijl jij wel wat anders aan je hoofd hebt. Ik denk wel dat het goed is geweest dat jullie dit hebben uitgesproken, zodat jullie ergenissen uit gesproken zijn. Vaak klaart dat de lucht enorm. Gelukkig is je vader een keer meegeweest: dat is zowel fijn voor je moeder als voor hemzelf. Als hij het bezoek aan zijn vrouw maar uit blijft stellen, dan wordt het alleen maar moeilijker om het weer een keer op te pakken. Hopelijk was hij er zelf ook blij mee dat hij toch was gegaan. Hopelijk heb je vandaag nog meer goed nieuws te melden! En jippie, lieve Corien, een mooie echo! Geweldig, joh: 3 dikke zoenen op je wang om je te feliciteren. Wat moet dat een enorm spannend moment geweest zijn: de minuten voor de echo, maar gelukkig heb je een mooi kloppend hartje kunnen zien. Klopte de duur van de zwangerschap ook ongeveer met je verwachtingen? Trouwens, ook wel heel fijn dat je zwangerschapssymptomen nu ook beginnen op te spelen. En Neeke, ik kan me zo voorstellen dat je zenuwachtig wordt, naarmate je echo nadert, en al helemaal als je dat rotbericht hoort van je kennisje. Maar bedenk goed dat de duur van je zwangerschap de vorige keer klopte, al net zo mooi als het hartje van je vruchtje, dus de kans dat het bij jou nog fout gaat, is eigenlijk maar heel klein. Ik duim me helemaal gek voor je, maar ik heb er wel een heel goed gevoel over, voor wat dat waard is. En wat je kennisje betreft: jij weet in ieder geval hoe je met haar om moet gaan, en dat je het beste openlijk over haar miskraam kunt praten. Jij begrijpt eigenlijk het beste hoe zij zich voelt en daarnaast vertegenwoordig jij ook de hoop voor haar, zolang je maar blijft praten. Goh Anette, wat apart dat je eerst een streepje zag op je test, maar nu helemaal niets. Dat is natuurlijk wel een enorme teleurstelling. Ik hoop echt heel erg dat je in de loop van de dagen ook een mooi streepje te zien krijgt op de CB test. (en dat die stomme ongi toch maar wegblijft). Ik heb eigenlijk niet zo'n heel leuk weekend achter de rug: mijn schoonzus is zaterdag bevallen van een gezonde zoon, en nog wel op de verjaardag van haar dit jaar overleden vader, wat natuurlijk wel heel erg mooi is. Haar zwangerschap associeerde ik altijd heel erg met die van mijzelf (zij was net zwanger toen ik een miskraam kreeg). Ik moet er wel bij zeggen dat zij eigenlijk nooit echt heeft meegeleefd. Ik dacht eigenlijk dat ik de kraamvisite wel moeilijk zou vinden, maar toch wel aankon, maar helaas bleek dit niet het geval. Zondag zijn we dus op kraamvisite geweest, en ik heb eigenlijk niet naar de baby kunnen kijken. Op een gegeven moment wilde mijn schoonzus de baby aan mij geven. Er ging toen best wel een schok door me heen, en ik heb dit aanbod dan ook afgewezen. Toen mijn vriend de baby daarna in handen had, werd het me te veel en ben ik naar de WC gevlucht en ben daar een tijdje in tranen op blijven zitten. Mijn vriend is toen gekomen, en samen hebben we een eind gewandeld. Toen we terugkwamen, werd er helemaal niets over gezegd. Daarna zijn we nog zo'n 2 uur gebleven, omdat zijn moeder er ook bij was en het natuurlijk haar kleinzoon was. Toen we na afloop bij mijn schoonmoeder waren, bracht mijn vriend dit onderwerp ter sprake en ik vertelde dat het me tegenviel dat helemaal niemand wat tegen me zei en hoe zwaar het me viel, hoe moeilijk ik het vond, etc, waarop mijn schoonmoeder zei dat "we niet dramatisch moesten doen" en dat elk huisje zijn kruisje had en nog meer van die onzin. Ik was en ben daar nog steeds zo boos over. Maar het geeft natuurlijk het onvermogen van mijn schoonmoeder en schoonzus aan om te communiceren. Ik heb het er nu nog best wel moeilijk mee, en ben op zoek naar een manier om hier goed mee om te gaan. Ik weet dat dit verdriet wel weer over gaat, en probeer me daar maar aan vast te houden. Toch heb ik momenteel erg gemixte emoties: het ene moment gaat het goed, terwijl ik het volgende moment bijna in tranen ben. Ik hoop dat ik hier snel over heen raak. Het zou al wel schelen als ik opnieuw zwanger zou zijn. Nou ja, ik moet maar denken dat ik deze kraamvisit in ieder geval achter de rug heb. One down, one to go. Liefs, Marla
Oh Marla Ik kan heet zo goed begrijpen en dan ook nog zo´n reactie terwijl jij al de moed hebt om te zeggen dat je het er moeilijk mee hebt. Weet je ook meteen wat je aan ze hebt... En natuurlijk gaat het verdriet weer over, dat weet je ook wel maar het blijft allemaal wel hangen. Is toch allemaal niet niks. Veel mensen denken daar anders over, daar ben ik intussen ook achter gekomen. Zo van, ja no weten we het wel het is een keer misgegaan het gaat bij zoveel mensen mis (ja, weet ik maar daar kan ik niks mee) Huil, praat en word kwaad! Zo is er bij ons op het werk zwangere nummer 5! Ik heb dan ook echt geen zin om morgen weer te gaan, zal er wel weer eentje zijn. Merk ook dat nu moijn ongie eraan komt (of niet) dt ik het ook moeilijker vind, maar ja. Heb vanacht ook gedroomd dat ik ongesteld was, dus ik weet het ook niet. Maarrr Corien, wat fijn, een goede echo, een dikke knuffel van mij. Fijn om te zien lijkt me. Een geruststelling! Geniet ervan hoor, super Neeke, nog even en dan zijn bji jou ook de ergste weken voorbij.. Ik weet zeker dat het goed zit maar snap het wel. Succes donderdag. En wat betreft mijn test, heb nu de neiging om elke dag een test te doen, slaat nergens op. Ik weet dus ook niet hoe mijn cyclus zit. Is het hetzelfde of dan toch langer, zo vervelend. FF afwachten nog maar zoals gezegd verwacht ik er niks van. Denk ook zelfbescherming of zo. Duim duim duim x Anette
Nou Anette, ik zal toch enorm voor je duimen de komende dagen: hopelijk blijft die ongi daar weg door. En pfffff..... zwangere nummer 5 op je werk? Alweer eentje erbij? Volgens mij zit er echt een wonder-kwakje of zo in die airco van jullie. Ik moet donderdag voor controle naar het Elkerliek, maar zou me beter over kunnen laten schrijven naar het Catharina, geloof ik. Hoop dus echt heel erg dat jij nummer 6 op je werk wordt. Misschien is je advies om te huilen, kwaad te worden en veel te praten zo gek nog niet. Ik dacht dat ik er over heen was, maar toch komt dat verdriet weer opzetten. Ik heb eigenlijk wel zin om lekker te huilen, onredelijk te zijn, etc. etc. Grrrrrrr......soms baal ik van mezelf, maar je doet er helaas niets aan. Jette, is alles nog goed met je moeder? Liefs, Marla
Hallo dames, Anette, ik sluit me helemaal bij Marla aan: jij bent gewoon de volgende in de rij zwangere collega's! Wordt lekker druk voor de niet-zwangeren bij jullie als jullie met z'n allen met verlof zijn. Mijn duimen draaien in elk geval voor je, hoop zo voor je dat het raak is! Marla, wat een kl*te weekend zeg... Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. En je schoonmoeder is niet erg tactisch, om het héél erg zacht uit te drukken. Ongelofelijk dat ze dat tegen jou zegt! Het is zo confronterend, zo'n kleintje terwijl je zelf 9 mnd geleden dacht... Nou ja ik hoef het ook niet in detail te beschrijven, je weet het zelf wel. Ik had in november ook 2 vriendinnen die een kindje kregen. Voor mij was het toen wel makkelijker om op kraambezoek te gaan omdat ik zelf weer zwanger was, maar even goed was het een confrontatie omdat ik zelf ook gedacht had dan alweer een kleintje van 5 mnd te hebben... En achteraf, toen het weer misging, kwam de klap natuurlijk alsnog. Heb zo te doen met m'n kennis, zag het verdriet in haar ogen toen ze me feliciteerde. Ze weet het van mijn 2 mk's en gunt het me daarom zeker wel, maar dat doet geen afbreuk aan haar verdriet. Probeer je verdriet niet weg te stoppen hoe verleidelijk dat ook is. Elke keer word je er een beetje sterker van, en hoe ongewis het ook is, elke dag is er weer eentje dichter bij de dag dat je je eigen kindje in je armen houdt. Maar wist je maar wanneer dat zal zijn he, dan zou het een stuk makkelijker zijn. Heel veel sterkte meid! Jette, hoop trouwens dat met jouw moeder alles goed gaat. Corien, vroeg naar bed zeker? Heel veel liefs voor iedereen, zorg goed voor jezelf en voor degenen die belangrijk voor je zijn. Neeke
hey corien, fantastisch meid, geweldig voor je! Ja ruimt lekker op op stal, niet dus, mijn hubbie heeft nu een paard gekocht........... pffff een 7 jarige flemmingh merrie die is afgericht op lichte tour niveau maar toen een peesblessure heeft gehad, ze is nu hersteld maar het risico is natuurlijk altijd aanwezig dat ze een terugval krijgt! Alle knoppen zitten er op, wissels, pirouettes, noem maar op, een grote zwarte van 1.75 m. We willen haar insemineren, en toch ook proberen wat lichtjes op te pakken, de dierenartsen die haar behandeld hebben zeggen dat het kan! Nou ben erg benieuwd! Waar heb jij je m2 merrie mee genistemineerd? Ik heb afgelopen weekend voor het eerst mijn vierjarige gestart, eerste proef 4e met 187pt en de tweede proef 1e met 201 geweldig of niet dan? Ze was zooooo braaf! Al onze fokmerries lopen momenteel al in de wei! Dit weekend gaan nog 3 in de wei in nederland en dan hebben we dus maar meer 3 op stal, heerlijk rustig! Mag ook wel met deze drukke tijd, met ziekenhuisbezoeken en werk etc. Maar mijn moeder gaat momenteel redelijk, het gaat me te langzaam, maar daar is niets aan te doen ik moet geduld hebben Liefs jette
Hey Neeke, bedankt voor je lieve antwoord. Gelukkig voel ik me al wel weer wat positiever na gisteren flink uitgehuild te hebben aan de telefoon. Ik heb wat gesprekken gevoerd, die me echt aan het denken hebben gezet. Ik merk nu dat ik naarmate de tijd vordert na mijn miskraam obsessiever met zwanger worden bezig ben, en dat dat juist niet bevorderlijk werkt. Ik moet voorkomen dat er straks nog maar 2 momenten belangrijk zijn in de maand. Verder heeft mijn schoonzus tegen mijn vriend vertelt dat ze mijn verdriet kon begrijpen, maar alleen niet de juiste woorden kon vinden op dat moment, en er daarom niet over begonnen is. Zij vond de opmerkingen van mijn schoonmoeder ook erg pijnlijk en totaal de verkeerde woorden. Ben erg blij om dit te weten. Ik merk dat ik nu ook begrip voor haar situatie kan opbrengen: zij is natuurlijk zielsgelukkig met de geboorte van haar zoontje, en ik merk dat ik nu ook blij voor haar kan zijn. Zoals mijn vader gisteren opmerkte mag je wel verdriet hebben, maar mag je nooit jaloers zijn. Ik vond dat er veel waarheid in deze woorden verscholen lag. Goh Neeke, morgen is het al zo ver: hoe laat moet je? Dan kan ik mijn duimen op het juiste moment in razend tempo laten doordraaien. (ik krijg er wel spierpijn van, hoor, maar als het maar helpt ) En Jette, jouw geduld wordt ook flink op de proef gesteld. Het lijkt me moeilijk om wat achteruitgang te moeten constateren, net nu het zo goed gaat. Je wil vanzelfsprekend dat het veel sneller gaat, en dat je moeder vandaag wakker wordt, en je vertelt dat het eigenlijk allemaal maar een nachtmerrie is geweest, dat alles goed komt. Hopelijk kun je het nog opbrengen om nog wat geduld te hebben. Ik ben benieuwd hoe je moeder's toestand over een week is! En Anette, het wordt toch wel spannend voor je: nog maar 1 dag. Ga anders nog een keer extra onder die airco op je werk zitten. Ga je morgen testen? En Chantal, ik vroeg me af hoe het met jou is. Alles nog goed? Komt je eisprong al weer in zicht? Liefs, Marla
ja marla, ik ben te ongeduldig maar het is soms zo raar, zoals gisteren wilde niets lukken met de beademing en vandaag zo maar 3x achter elkaar 20 minuten volghouden, je kunt er niet echt wat van na vertellen, het is soms te wisselend, maar okay ik bijt me er doorheen, ik moet wel! Ja meis probeer niet zo obsesief te leven dat er maar twee belangrijke momenten zijn in de maand, dat kan niet goed zijn! Geniet van kleine dingen om je heen, het komt voor ons goed, dat weet ik zeker, al begint het er wel een beetje op te lijken dat wij achterblijven! Er zijn nu alweer een aantal meiden zwanger, wat ik geweldig vindt, maar nu moeten wij nog ! Het komt goed marla, voor ons! ik weet het zeker, hou hoop! Jette
Grrrrrr... er zit vandaag iets in de lucht waardoor getypte berichten zomaar verdwijnen. Helaas was ik mijn post dus ook kwijt. Even kijken of ik het nog op kan rakelen. Jette, heeft je moeder haar ogen nog open tijdens de ademhalingstraining? En heb je het idee dat ze weet dat jij dan bij haar bent? Fijn joh, dat je moeder het vandaag zo goed heeft gedaan, ze gaat toch echt vooruit, maar kan misschien morgen toch wel weer een kleine terugval hebben. Maar vergeet niet dat ze toch weer 2 stappen vooruit heeft gedaan, en 1 stap terug, en dat is toch een positief saldo. Je hebt gelijk, ik moet hoop houden, en meer genieten van de kleine dingen in het leven, zoals van dat vele vlees tijdens het bbq-en en die grote ijscoupe die ik heb weggewerkt. Ik merk dat ik deze ronde, en eigenlijk sinds mijn bevallingsdatum niet erg lekker in mijn vel zit: ik zie iedereen om me heen zwanger worden en ben daar inderdaad heel blij om, maar vraag me wel eens af wanneer wij aan de beurt mogen zijn. Hopelijk gaat het bij ons ook eens snel lukken... Maar ik weet zeker dat ik snel uit dit dalletje kom. Heb je een goed gevoel over je klussen gehad? Jullie zijn lekker fanatiek bezig geweest... Wij hebben het beschaafd gehouden, en deze keer ons aan het ritme van om de dag gehouden. Weinig sportvlekken op onze matras deze keer. Liefs, Marla
he meiden, Hou wel hoop he?! Wees positief, ik weet zeker dat het bij jullie ook snel weer raak is. Jullie zijn tenslotte al zwanger geweest dus het kan zeker! Ik snap het wel heel erg goed en ik dacht er precies zo over maar zoals je ziet, 't komt goed. Ook bij jullie! Liefs, Corien
Hoi weer update van mij, ik denk dat ik niet hoef te testen, eerste tekenen van ongie waren er vandaag. Even balen natuurlijk maar ik merk ook wel dat ik het heel fijn vind dat ik mijnoude cuclus van 26 dagen terug heb. Het zet nog niet door maar denk dat dat morgen komt. Vanmorgen weer iemand zwanger, ik heb haar zelfs de test gebracht gisteren. Ze zag een hele lichte streep en is 3 dagen overtijd... zegt genoeg denk ik. Maar over dat jaloers, af en toe ben ik dat wel een beetje maar ik weet niet zo of het echte jaloezie is, ken dat eigenlijk niet. Maar, genieten is een gezonde zaak, dat zie je goed Marla, alleen je wilt zo graag. En geen dikke buik van al dat vlees en ijs.......... maar het komt echt wel, weet ik zeker! en balen dat mag best! Heel veel liefs Anette
goed gedaan marla, je even lekker tegoed doen aan heerlijk bbq en een nog lekkerdere ijscoupe mmmmmm heb ik ook wel zin in! maar ik begrijp je meis, ik denk ook wel eens dat het voor mij en mijn hubbie niet is weggelegd om zwanger te worden, ook al klussen we elke dag een hele maand, lukt het volgens mij nog niet! Ik heb het geluk dat ik nog zo'n tijdrovende hobby heb met mijn paardjes, die slepen mij er elke maand doorheen! Gelukkig heb ik momenteel weinig tijd om er over na te denken! komt echt goed meis, HET MOET! jette
Lieve dames, Allereer: ik gun het jullie zo om allemaal héél snel zwanger te worden! Jullie verhalen zijn zo herkenbaar. Het gaat vast snel lukken, het is al een keer gelukt dus komt zeker gauw weer. Ik duim in elk geval voor jullie! Marla, je klinkt gelukkig alweer wat positiever! Fijn dat je schoonzus nog met je mannetje gepraat heeft, dan begrijp je haar ook wat beter. Soms moeilijk om ergens over te praten, maar het kan ook heel erg opluchten. Geniet de komende tijd lekker van het mooie weer, bbq-en , ijsjes... Heb zelf ook gehad tussen 1e en 2e mk dat ik er heel erg mee bezig was, maar nu val ik in herhaling geloof ik. En je zult zien, net als je er niet meer op rekent gebeurt het! Jette, wat een positief bericht over je moeder! Fijn dat het vandaag zo goed gaat. Marla heeft gelijk, goede kans dat ze binnenkort weer wat terugvalt, maar het saldo blijft positief. Volhouden! Schrijf je nog regelmatig in het dagboek? Anette, jammer dat de voortekens volgens jou niet hoopvol zijn, maar ik blijf stug doorduimen totdat het tegendeel bewezen is. Corien, hoe voel jij je? Ook bereid om heel veel zwangerschapshormonen (en een beetje vermoeidheid ) te delen met deze dames? Morgenochtend weer spannend voor ons, de volgende echo... Gelukkig al om half negen. Probeerde gisteren m'n favo jeans aan te trekken die ik al 2 weken niet meer gedragen had door het mooie weer - past niet meer... Pas nu nog maar in één broek. Hoop zo dat dat een goed teken is! Vandaag ook 2 collega's die onafhankelijk van elkaar durfden te vragen of ik misschien zwanger ben. Tsja dan ga ik ook niet liegen. Heb ze wel gevraagd om het stil te houden, omdat het nog erg spannend is voor ons. Nog minder dan 11 uur... Hoop dat ik een beetje kan slapen. Ben moe genoeg... Fijne avond allemaal! Dikke knuffel voor iedereen, Neeke