dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh Neeke, het is nu heel spannend voor je: heel veel succes en laat je ons weten hoe het is gegaan? (rethorische vraag ;) )

En ja Corien, het geeft inderdaad veel hoop om te lezen dat jij je ook afvroeg of het ooit nog ging lukken, en nu dus zwanger bent. Hoe gaat het met je symptomen? Nemen ze nog steeds toe? Voelt het nu goed aan?

En Anette, wel balen dat je vermoedelijk toch ongesteld wordt: had jij nou met Romed getest? Dat schijnen niet de meest betrouwbare te zijn. Maar wel fijn dat je je oude cyclus weer hebt. Is lekker snel al weer op orde, en dat is vast een goed teken! Bij mij heeft dat toch wel een paar cycli geduurd, maar ook ik zit nu weer op het oude ritme.

Wel knap van je dat je zelfs een test hebt meegebracht voor je collega. Nou, dan wordt jij gewoon nummer 7 op je werk. Beloof je dat? ;)

Haha Jette, die ijscoupe heb ik nog wel gegeten in de beste IJssalon van Nederland. En denk nu niet dat elke ijssalon dit over zich zelf zegt: deze heeft de eerste prijs gewonnen en er prijkte een grote beker in de zaak. Het smaakte dan ook bijzonder goed.
    En tja, ik heb genoeg afleiding en doe veel leuke dingen, maar dat helpt maar voor eventjes de laatste tijd, maar dat wil ik snel weer veranderen. Wil weer net zo positief zijn als voor mijn bevallingsdatum.

Hoe is het met je moeder?

Ik weet eigenlijk al weer zeker dat het niet gelukt is deze maand, en heb dat vanochtend tegen mijn vriend gezegd, die toch ook teleurgesteld was.
    Ik heb de bekende ongikrampjes weer op precies het foute moment, en ook weer een klein beetje pijnlijke rechterborst. Als ik geluk heb, komen de duivels op dag 26 (volgende week woensdag). Laat ze nu maar snel komen, dan kan ik snel weer een nieuwe ronde in.

Liefs,
    Marla, die nog volop duimt voor Neeke

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Vandaag lekker een dagje vrij met m'n mannetje om wat klusjes in huis te doen, komt goed uit.

En... een hele mooie echo vanochtend! Ons wurmpje was druk aan het springen, een echte wildebras. Groei weer heel erg goed op schema. Ik mocht gelukkig al om half negen, de arts-assistent had zich goed voorbereid qua dossier dus ik mocht meteen gaan liggen voor de echo. Ze kreeg eerst alleen het hoofdje in beeld dus toen wisten we nog niks, maar al gauw het hele lijfje. Springen! Nu is ons wurmpje ook groter dan bij de vorige mk. De arts-assistent was heel aardig, alles ziet er volgens haar heel goed uit dus nu echt geen reden meer voor zorgen. Hehe, nu proberen echt te gaan genieten, maar dat moet nu toch wel lukken!

Marla, probeer je jezelf al een beetje te beschermen voor volgende week? Lastig he, die laatste week wachten. Vond ik altijd de lastigste periode van de cyclus. Maar ik ben heel hard voor je aan het duimen, dat er nú een innesteling plaatsvindt! En ik duim natuurlijk ook voor alle andere dames! Gun jullie allemaal ook zo'n mooie echo binnenkort. Nog even geduld dames, duurt vast niet meer lang!

Heel veel liefs voor allemaal,

Neeke

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jaaaaaa Neeke, wat geweldig, joh, om zo'n prachtige echo te hebben en wat grappig dat je klein wurmpie zo vrolijk aan het bewegen was. Je bent nu voorbij het punt waarop het de vorige keer mis is gegaan en dat is natuurlijk een belangrijk moment. Ben zo enorm blij voor je! Volgens mij kan je dag niet meer stuk, he?
    Heel erg proficiat met je mooie zwangerschap!

Ik wil nog wel even zeggen dat ik mijn opmerking dat ik iedereen om me heen zwager zie worden, behalve mezelf absoluut niets met jullie zwangerschappen te maken heeft. Ik vraag me alleen af of er bij mij soms iets beschadigd is tijdens de curettages. Dus alsjeblieft niet verkeerd opvatten, hoor, dat is absoluut niet zo bedoeld. Het slaat gewoon op mezelf.

Ik denk trouwens niet dat ik uit zelfbescherming denk dat ik ongi word, maar denk echt dat het niet raak is deze ronde. Ik heb een aantal rondes bijgehouden in een schriftje, en kom alle voortekenen al weer tegen. Het geeft wel aan dat ik mijn lichaam begin te kennen en dat is wel handig. Hopelijk weet ik de volgende keer dan ook meteen wanneer het raak is. :D

En lieve Neeke, hopelijk kun je vanaf nu flink genieten van je zwangerschap en je allerliefste wurmpje. Nummer 2 is echt onderweg!

Liefs,
    Marla

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Marla je bent een schat! Het duurt voor jou vast ook niet meer lang. Jij kent je eigen lichaam het beste, dus ik geloof je - maar blijf lekker eigenwijs toch duimen voor het tegendeel!

Ben nu inderdaad de tijd voorbij waarop het - achteraf gezien - misging. Vruchtje was toen gemeten op 4.4 cm. Nu was het al 6.6 cm! Mijn dag kan inderdaad niet meer stuk. Lief dat je zo blij voor me bent! Daaruit blijkt wel dat je ons op het forum niet bedoelde ;)

Liefs Neeke

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jippie Neeke, een hele dikke knuffel en gefeliciteerd met je mooie echo. lekker shoppen.. moet ook wel want ik las dat je kleren niet meer passen. Geniet ervan meid, samen met je mannetje.. enne de eerste baby dingetjes al gekocht? Echt superblij voor jullie

Wij mogen weer een maandje klussen.. ongie zet nog niet echt door (is vaker, dus) en ik zet nieuwe banner als ik meer weet.
    Moet zeggen dat ik er niet zo veel van baal als ik dacht maar dat komt denk ik ook omdat mijn rug en nek behoorlijk vastzitten, pijn....
    heb al jaren schouderklachten en af en toe een dip, nu dus weer, dus dadelijk naar de fysio.

He Marla, ik denk niet dat de zwangeren hier het zo opvatten maar wel liefs van je dat je het nog even zegt. Natuurlijk is het niet persoonlijk maar je wilt zelf ook zo graag, anders was je nog wel netjes aan de pil en niet op dit forum te vinden.
    Moet gaan lukken, wee hebben nu goede voorbeelden en je weet wat ze zeggen, goed voorbeeld doet volgen.
    Meid, komt allemaal goed, voor iedereen hier alleen niet met de gewenste snelheid

Liefs Anette

6. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey neeke geweldig meis, wat ben ik blij voor je, een goede echo, en zelfs al gegroeid, mooi hoor!

Zou dat kunnen marla, dat er iets beschadigd kan worden tijdens een curretage? en zou je dan daardoor niet zwanger worden?
    Ga je hier navraag over doen?

Liefs
    Jette

7. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoihoi,

Alweer niet zoveel tijd maar wil neeke toch van harte feliciteren met die mooie echo. Echt super!
    En de kritische weken voorbij! Ga lekker genieten meid!

Ik wil natuurlijk graag m'n zwangerschapshormonen delen met jullie! Zou willen dat ik jullie in 1 keer zwanger kon stralen! Komt ie:
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

He jette, fijn dat het zo goed gaat me je moeder. Snap dat het nog lang niet snel genoeg voor je gaat maar het gaat steeds vooruit!
    En super gereden dus afgelopen weekend, gefeliciteerd. Echt onwijs goede punten! Dit was de eerste keer voor dit paard?

Liefs, corien

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ja corien, de eerste keer, geweldig he? wel een nadeel dit is niet meer te overtreffen!

ik ben superblij met deze merrie, thuis is ze wel moeilijk hoor, vooral als ze alleen moet lopen, had dus ontdekt als ik een paar paarden in de wei er naast heb is ze super rustig maar als ze alleen loopt niet normaal meer wat een energie, haast niet te handelen!

Waar had jij je m2 merrie nou mee geinsemineerd?

Hoe gaat het nu met je ben je nog aan het rijden of doe je rustig aan!
    Hoe voel jij je nu lichamelijk?

Ja mijn moeder gaat vooruit, maar ben nu doodsbang dat ze een terugslag krijgt, ze gaat al een aantal dagen vooruit!
    De longinfectie is weg, dus ademen gaat nu veel beter, ze heeft gisteren zelfs een slokje water gedronken!
    Ga vandmiddag weer naar het ziekenhuis!

Liefs
    'Jette[/i]

9. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    He Jette,

Ja, dit valt inderdaad bijna niet meer te overtreffen.... tja, 2x eerste dan ;) Snel maar naar de L2 zeker? Maar ze heeft dus wel een eigen willetje deze merrie... zijn meestal de besten he?!
    En een nieuwe flemming merrie op stal, klonk goed! Al voorzichtig beginnen te rijden?

Ik ben ook nog steeds druk met rijden. Voel me lichamelijk prima alleen soms opeens onwijs moe... De m2 merrie weer opgepakt vorige week nadat ze een tijd niet helemaal goed liep. Vind soms nog niet helemaal ok maar ze konden niks vinden dus ga nu weer trainen en dan maar zien hoe het verloopt. De vierjarige begint zich steeds iets losser te laten. Hij heeft tijdje geleden een koliekoperatie gehad en is hier nogal stijf door geworden. Hoop dat het allemaal weer goed komt met hem.

Heb de merrie met San Remo laten insemineren. Had deze hengst al een paar jaar in gedacht voor haar. Dacht als ik haar ooit laat insemineren dan door san remo dus hoefde er ook niet meer over na te denken. M'n oude merrie laat ik weer door johnson insemineren. Maar ze ziet er de laatste tijd niet zo best uit. Nog steeds niet helemaal uit het haar dus wacht nog ff.

Veel succes in het ziekenhuis vammiddag. Mischien kun je haar zelf al wat water laten drinken!

Liefs, corien

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ja corien dat zeggen ze wel he, dat het de besten zijn met een eigen willetje, maar soms wel lastig hoor!

ja 2x eerste zou helemaal geweldig zijn!
    Nou laat haar nog maar eerst even wat ervaring opdoen ik heb niet zo'n haast!

Ja de flemmingh merrie is bij ons op stal maar we hebben besloten om haar eerst een jaar rust te geven, insemineren en dan lekker in de wei!
    Onze dierenarts was van mening dat je dan veel minder snel een terugval kan maken dan is het volledig hersteld, het zou zonde zijn om haar nu te snel op te pakken en dat je dan weer een blessure krijgt!

Komt mij ook eigenlijk beter uit, het is lekker zo 2 paarden trainen naast mijn werk en ziekenhuis bezoeken, is dat best vol te houden!

He balen ja jij zit met je paardjes momenteel een beetje in de lappenmand he, zelfs een koliek operatie? was wel heftig of niet?!

Liefs
    Jette

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Wow Neeke, is je wurmpje al weer 6,6 cm? Ik heb de lineaal erbij gepakt, en probeerde me je kleintje voor te stellen in die grootte: ik ben toch wel onder de indruk van de maat: jouw wurmpje wordt al een hele wurm. En nu gaat hij of zij pas echt groeien.
    Heb je nog leuke dingen gekocht?

Hey Anette, zo te zien heeft je ongi echt doorgezet. Toch wel balen, zeg, maar je lichaam heeft zich wel netjes hersteldt. Ik hoop voor je dat de komende maand een hete wordt, en dat die Airco op volle kracht staat. Graag een zwangere Anette voor de volgende keer. ;)

Corien, ik zie hier opeens een hele vreemde straling de hoek van mijn kantoor binnenkomen. Is een beetje roze gekleurd, of was hij toch blauw? Hopelijk nestelt hij zich in mijn airco. ;) Ik heb voor de zekerheid alvast een flink aantal hormonen gevangen, dus het moet goedkomen.
    Bij jou nog alles goed? en met je moeder?

Jette, het is bijna niet te bevatten hoeveel vooruitgang je moeder inmiddels heeft gemaakt. Ik ben diep onder de indruk: jippieeee Jettemama heeft zelfs water gedronken! En ze is ook al heel snel hersteld van haar longontsteking. Dat geeft vast aan dat haar lichaam ontstekingen beter aankan en dus herstellende is. En nu maar heel hard duimen dat het zo blijft! Eh nee, Marla, dat het vooruit gaat zul je bedoelen! Absoluut!

Nou meiden, gelukkig voel ik me echt een heel stuk beter: voor het eerst lijk ik mijn dip echt helemaal achter me te hebben gelaten. Ik heb het gevoel dat ik zelfs de geboorte van het kindje van mijn baas een eitje vindt. Nou ja, jullie snappen wel wat ik bedoel.

Groetjes van een opgewekte Marla

P.s. morgen vier ik mijn verjaardag en gaat de bbq aan. Het is nog maar even mooi weer, dus ik zal daar volop van profiteren.

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Neeke, 6,6 cm, dat is toch al best groot, geen wonder dat je broek niet meer dichtkan, al wat leuke dingetje gekocht?

Jette, je moeder gaat echt al goed vooruit, gedronken en mss al rechtop zitten, super zeg.
    Duim voor je dat het in deze goede lijn door blijft gaan.

Marla, goed van je dat je je weer wat beter voelt, geniet orgen van je verjaardag en lekker veel eten en roseetjes drinken.. Geniet ervan meid, je hebt het verdient.

En ik, ik merk dat ik er niet eens zo heel veel van baal. ban ook blij dat mijn cyclus weer hetzelfde is als voor mk, en mijn tijd komt wel ben ik van overtuigd. Tja en die romed testen, raar spul. Ik heb er eentje aan iemand gegeven die al 5 dagen overtijd is, ze zag een heel vaag streepje. (ik had er wel bijgezegd dat ie vet positief moest zijn), daarna heeft ze vanmorgen weer een andere test gedaan en deze was negatief. Ze zit zo in de zenuwen, maar ze heeft nu dus 3 testen negatief en 1 hele vage. Ben er bang voor. Na 5 dagen zou je toch iets moeten kunnen zien lijkt me..
    Ik haal de volgende keer maar weer netjes een cb test, dan maar duurder.

Corien, ik heb ze gevangen, eens kijken of het helpt, alle beetjes baten, toch?

Allemaal eenfijn weekend

Liefs Anette

13. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Anette, jammer! Die Romed testen moeten maar in de prullebak :). Maar hartstikke fijn dat je lijf zich nu helemaal hersteld heeft, dat geeft vertrouwen!

Jette, las ook je berichtje in het 100+ topic :D het gaat echt goed met je moeder! Mooi meid, ben zo blij voor je! Hoop dat er binnenkort nog een mooi bericht bij komt natuurlijk :).

Marla, fijn dat je je beter voelt en groot gelijk dat je je verjaardag nog lekker even buiten viert! Nog meegedaan aan het kampioensfeest van PSV :) ?

Ja dames 6.6 cm (kruin-stuit!) is al heel wat! Ben reuzetrots op ons wurmpje. Heb flink geshopt, maar wel erg moeilijk om wat leuks te vinden, dus lekker basics gekocht, een zwarte, beige en spijker-broek, een zwart jurkje en nog wat bloesjes. Werd week in de knieen van de onzekerheid toen ik afrekende, zo van Is dit niet de goden verzoeken... maar goed, ik haal gewoon de labels er pas vanaf als ik het draag, kan geloof ik 30 dagen ruilen :(. 7 en 14 mei vk, als het goed is is het hartje dan te horen dus krijg ik lekker vaak bevestiging dat alles goed is. Voorlopig wil ik wel gebruik maken van het aanbod van extra controles, betrap me toch nog wel eens op onzekerheid, maar het vertrouwen is al flink gegroeid en groeit nog steeds! Denk wel dat ik het volgende week op m'n werk zal moeten vertellen, zeker met een zwangerschapsbroek aan is het buikje goed te zien :D , terwijl je aan sommige broeken niet ziet dat het een zwangerschapsbroek is.

Corien, hoe is het met jou trouwens?

Heel veel liefs dames en een geweldig weekend toegewenst,

Neeke

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    wow neeke, 6,6 cm. is al heel wat, ben hardstikke blij voor je!

marla hardstikke goed meis dat jij je dip achter je hebt gelaten, kom op hoor genieten morgen van je verjaardag, wat heb je trouwens van marlaman gekregen?

Vanavond ben ik naar het ziekenhuis geweest, mijn moeder had een dipje eigenlijk een afgedwongen dip, ze hebben de hele dag door 5 x drie kwartier de beademing stop gezet, dat was dus al vermoeiend, dan hebben ze haar 2 minuten op de bedrand laten zitten, en ook nog een keer op de zij gedraaid, jemig wat een gedoe over de hele dag!
    Beetje veel van het goede mijn moeder is er een beetje van in de stress geraakt dus was het nodig dat ze een rustgevend middel kreeg, dus toen ik vol verwachting de kamer binnen liep was ze buiten westen!
    Nou lekker hoor dacht ik nog daar rijd ik nou een dik uur voor, heb dus een tijdje tegen haar zitten kletsen maar kreeg geen reactie!

Ik raakte aan de praat met de verpleegster, ze had ook een paard en vertelde daar honderuit over, tot op een gegeven moment mijn moeder begon te bewegen, ogen wijd open alsof ze wilde zeggen, he meiden ik ben hier hoor!
    dus was ik wel blij dat ik nog even was gebleven!
    Ze had haar ogen helder open en legde haar hand in die van mij en trok hem later ook weer terug!
    Dus toch nog een goede dag met een klein dipje!

Liefs
    Jette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, je moeder gaat echt goed vooruit zeg, ze herkent je en weet dat je er bent,zo fijn zeg dat er nu dan echt vooruitgang in zit. En wat een intensieve trainingen, geen wonder dat je moeder moe is, is gewoon topsport voor haar.

Neeke, ik zou het nu echt niet meer voor me kunnen houden. Wie weten het allemaal? En idd die zwangerschapsbroeken van nu zien er best goed uit. Je bent morgen alweer 13 weken, wawt gaat het toch ook snel zeg.

Die testen hou ik nog even hoor, wie weet maar ik geloof ze niet meer of de streep moet net zo dik zijn als de controle streep. Ik had de test aan iemand gegeven die 3 dagen overtijd was, en ze zag een heel dun streepje. heeft ze na 2 dagen weer een andere test gedaan, vet negatief. Ze is nu bijna een week overtijd en test nu nog steeds negatief.
    Ik had gisteren op andere site mijn meest vruchtbare dagen berekend, komt ook meteen voor de komende 3 maanden uit.
    Wat blijkt... als ikniet deze maand zwanger wordt maar de volgende dan ben ik uitgeteld op mijn verjaardag. Zal toch niet? Moet wel een vruchtbare periode zijn in onze familie, mijn moeder is de week voor mij jarig en mijn vader de week na mij..... haha, moest er wel om lachen

Fijn weekend allemaal

liefs Anette

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he anette, dat is echt een vruchtbare maand in jou famlie, misschien is het voor jou dan ook raak, zou wel heel apart zijn hoor!

Ja mijn moeder levert momenteel echt een topprestatie, vandaag was ze ook weer moe maar de beademing is vandaag 5x 60 minuten uit geweest, geen probleem, maar wel doodmoe!
    Mijn vader is vandaag naar het ziekenhuis geweest samen met een kennis bij hem uit de buurt!
    Ik had een wedstrijd dus zo was het goed geregeld!
    Hij was wel weer erg emotioneel, maar daar moet hij doorheen!

Liefs
    Jette

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Kan het me voorstellen om je vrouw daar zo te zien, is ook moeilijk maar het gaat de goede kant op, alweer langer vandaag, zo goed zeg!
    En voor jou ook goed dat je vader gaat, kun jij je ook eens op iets anders richten.
    Goede wedstrijd gehad? ik heb er echt totaal geen verstand van maar zo heeft ieder zijn ding.
    ik ga lekker uit, alcohol is nu nog toegestaan dus genieten vanavond.......

Fijn weekend allemaal

18. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee dames,

Gelukkig houdt het goede weer nog eventjes een dagje aan lijkt het! Hier schijnt de zon in elk geval.

Tsja Anette, lang zal ik het niet meer voor me kunnen houden want dat buikje is niet meer zo goed te verbergen! Vrijdag op het werk keek m'n baas ook al een paar keer die kant op :) had een spijkerjasje aan (met die warmte, moet mensen toch ook aan het denken zetten), dat verhult nog een beetje. Collega's van mijn man weten het nu allemaal, de beste vrienden en naaste familie. Verder nog niet. Morgen weer een echo (jaja wat een luxe! Nu bij de vk). Vind het toch weer spannend, maar ben niet meer zo zenuwachtig als vorige week.

Jette, hoe was je wedstrijd? Hebben jij en je paard net zo'n topprestatie geleverd als je moeder? Wist niet wat ik las, ongelofelijk hoe snel ze vooruit gaat! Van 5x 3 kwartier naar 5x een uur, geen wonder dat ze moe was! Ben zo blij voor je, hoop dat het zo vooruit blijft gaan!

Vanmiddag op verjaardagsvisite bij m'n broertje, zo even stad in denk ik om een kadootje te kopen (koopzondag gelukkig - was gisteren even vergeten dat alles dicht is bij ons op 5 mei vw festival...).

Marla, voel je je nog steeds goed? Hopelijk heb jij ook een leuk weekend! Thuiscomputer nog niet gemaakt? :D

Helaas hebben we naast al het goede nieuws ook wat minder goed nieuws, mijn oma gaat nu toch echt verder achteruit. Is afgelopen week een keer gevallen toen ze 's nachts naar het toilet ging en had niet meer de tegenwoordigheid van geest om haar bed te vinden, dus is tot de ochtend op de vloer blijven liggen. Ook weet ze sommige dingen niet meer, zoals hoe ze brood moet beleggen... Klinkt misschien raar maar ik hoop dat het nu niet meer te lang duurt voor haar, ze was altijd zo zelfstandig, en dan nu opeens zo achteruitgaan... :(

Maar goed, omdat we al langer weten dat ze ziek is ben je er wel een beetje op voorbereid dus de schrik is wat minder.

In elk geval nog een fijne dag allemaal!

Neeke

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey neeke wat vervelend voor je oma en jullie zeg, verschrikkelijk dat ze daar de hele nacht heeft moeten liggen!
    Ik weet dat je doordat jullie weten dat ze ziek is een klein beetje voorbereid bent op wat komen gaat maar toch zal het gemis er niet minder om zijn!
    Woont jou oma nog zelfstandig, zou het eventueel niets zijn voor haar om in een verzorgtehuis te gaan?

Nee zo'n topprestatie hebben we niet geleverd gisteren zoals mijn moeder, wat zij doet is echt topsport!
    Ik was 2 x vierde met mooie punten, was zelf niet tevreden over hoe mijn paardje liep, ze was wat gespannen, maar wat kun je verwachten dit was nog maar de 2e keer voor haar!
    Dus was ik met ontevreden proeven, erg tevreden over de plaatsing en de punten! :)

Liefs
    Jette

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Nou Jette, mooie uitslag toch? Ze kan niet elke keer eerste zijn :D !

Mijn oma woont nog zelfstandig, maar ze krijgt nu ook 's nachts thuiszorg. De situatie is dus niet meer lang vol te houden zo, ik ben bang dat ze binnenkort naar een verzorgingstehuis moet, dat zal ze zo verschrikkelijk vinden! Toen ze in het ziekenhuis lag wou ze ook alleen maar naar huis. Dus ik hoop dat ze thuis kan blijven, maar vrees van niet.

Ik ga morgen voor een weekje op reis voor het werk dus ben er wschijnlijk effies niet. Veel succes voor iedereen!

Liefs Neeke

Deel Deze Pagina