dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Klopt neeke je kunt niet elke keer eerste zijn (lekker arrogant he?) :)
    Nee ze doet het super boven verwachtingen, dus ik ben niets dan tevreden, de jury was zelf bij jetteman komen staan en had gezegd dat hij dit een erg goed paard vond, nog beter als mijn andere wedstrijdpaard, het zijn namelijk half zusjes ze hebben dezelfde vader!

Nou zo'n compliment is fijn om te krijgen!

Ik hoop maar dat je oma nog lange tijd zelfstandig kan blijven wonen neeke, maar als het niet meer gaat zal ze zelf toch ook inzien dat het zo niet meer gaat, wel erg verdrietig voor haar!

Geniet van je reis voor het werk, waar gaat de reis naar toe?

Liefs
    Jette

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Anette, ik hoop heel erg dat jij dat vruchtbaarheidsgen van jouw familie bij je meedraagt, want dan is het volgende maand raak. Het is wel maf om op je verjaardag uitgeteld te zijn. Ik dacht in eerste instantie dat ik dat was, maar bleek al de maand ervoor zwanger te zijn geraakt. Dat zou natuurlijk wel je aller, aller, allermooiste verjaardagscadeau zijn. Dus laat dat zieltje maar komen!
    En ja, ik heb al zoveel slechte verhalen hier gelezen over Romed. Zelfs iemand die zeker wist dat ze niet zwanger was, had nog een vaag lijntje. Dat die testen nog in de handel mogen.....
    Wel erg vervelend voor jouw vriendin: zo wordt je nog valse hoop gegeven. Maar, hopelijk heeft ze snel wel een positieve test van CB ofzo.

Goh Jette, jouw moeder heeft het afgelopen weekend wel megahard gewerkt, net wat jullie zeggen topsport bedreven. Ik kan me voorstellen dat dat haar zo heeft uitgeput, dat ze gisteren even een terugslag had. Volgens mij word je daar erg onzeker van en vraag je je af of er soms complicaties zijn. Hopelijk komt haar dipje door de vermoeidheid. Heb je vandaag nog iets over haar gehoord?

Hey Neeke, wat verdrietig dat je oma zo (snel) achteruit is gegaan: het is hartverscheurend om te weten dat ze een hele nacht op de vloer heeft geslapen, en dat ze de meest simpele dingen niet meer weet te doen. Bij mijn schoonvader, die Alzheimer had, is dat proces veel minder snel gegaan dan bij jouw oma, en zo groei je er vanzelf in, maar bij jullie nadert het afscheid al zo snel.
    Toen mijn schoonvader 2 hersenbloedingen vrij kort na elkaar had gehad, waren wij blij dat hij de 3e niet meer had overleefd. Het klinkt heel hard, maar hij had telkens zo enorm veel in moeten leveren, en het ging zo slecht met hem, dat we vrede konden hebben met zijn dood. Het is wat Jette zegt, het maakt het verdriet er niet minder om, maar je kunt het beter accepteren. Ik hoop echt dat je oma nu niet meer veel achteruit gaat.

Hoe was je echo vandaag? Helaas zullen we dat waarschijnlijk deze week niet meer horen, omdat je op zakenreis bent. Maar wie weet heb je wel een hotel met Internetverbinding en kun je toch nog even gluren op deze site. Veel plezier deze week!

Mijn baas heeft afgelopen zaterdag een zoontje gekregen, en vertelde me dit vanochtend. Ik heb hem van harte gefeliciteerd, bloemen laten opsturen naar zijn huisadres, en er eigenlijk helemaal geen moeite mee gehad. Ik heb mijn portie gewoon vorige week gehad.
    Ik heb zelfs foto's bekeken en de felicitatiemails gelezen zonder daarmee moeite te hebben. Pfff... ik heb het ergste nu dus achter de rug.

Mijn verjaardagsfeestje was erg gezellig. Wij hebben ons wel uit de naad gewerkt, maar dat weet je op zo'n dag. En ik heb ook leuke cadeautjes gehad. Op mijn verjaardag zelf had ik een waardebon van Marlaman gekregen voor een extra lang weekend in Florence. Hij had nog niets geboekt, maar wilde dat samen doen. We gaan nu in september of oktober in plaats van in mei. Wij willen nl. niet eerder weg, voordat er een alarmsysteem in ons huis is aangelegd. Voortaan geen inbrekers meer in ons huis.

Liefs,
    Marla

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Goed gedaan marla, echt meid hele spontane actie van je om zelfs bloemen bij un thuis te laten bezorgen! :D

Ik heb vandaag nog even gebeld ze heeft vandaag de ademstraining van een uur tot anderhalf uur goed doorstaan, ook hebben ze haar ongeveer 5 minuten op de bedrand laten zitten, dus toch nog niet zo'n slechte dag als ik vanmorgen dacht!

Ik hoop dat ze zo door mag gaan!

liefs
    jette

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Nou, wat is er weer veel geschreven.....

Marla ook nog bloemen, lief van je en zo te lezen goed op weg met je emoties, zal je goed doen.
    Enne ik heb laten pendelen door caruli, ze zegt juni zwanger van een meid. Ben benieuwd, zou dus bijna zijn en idd uitgeteld rond mijn verjaardag, genetisch bepaald? Kan dat?
    En Florence, super kado. Heerlijk er even tussenuit, doet altijd goed. Nu aftellen...

Neeke, wat erg van je oma, ook om te zien dat ze haar zelfstandigheid verliest, het kan dan ook wel snel gaan ben ik bang. Ik hoop voor je oma dat ze niet te veel pijn heeft, en dat het nu wat stabieler wordt. Sterkte ermee.
    Maar.... je echo? hoe was die? Wel echt fijn dat je zoveel echo´s hebt, kun je lekker genieten van je rondspringende kindje. OOoooh als ik er al aan denk, lief!

Jette, gaat goed met je moeder, super! Geeft een mens weer moed, hoe is het nu met je vader? Is hij nog een keer in het ziekenhuis geweest?
    Nou, dat je elke dag weer een stapje vooruit mag zien bij je lieve moeder, is ook zo´n doorzetter, net als jullie.

En Corien ?

hier niet veel nieuws alleen dat er vandaag een collega dingen kwam vragen over zwanger worden (nee, niet over de bloemetjes en de bijtjes, ik hoop dat ze dat wel weten) ik lijk wel expert met mijn 9 weken zwangerschap.
    Ik zal mijn vriend eens testen, kijken of de romed test vind dat ie zwanger is, kijk er niet van op, haha

Maar, er kunnen er alweer een aantal bijna testen, spannend toch weer.
    We horen het wel, ik hoop dat er snel van die mooie zwangerschapsbanners komen te staan hier....

Liefs Anette

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    He verdikkeme hele lap tekst getypt knalt mijn pc uit! grrrr.....!

nou nog maar een keer dan!

Tja anette als je even niet oplet of even geen tijd hebt, ben je zo een aantal pagina's achter, er wordt druk geschreven hier!
    :)

Ik geloof best in het pendelen, ik heb een tijdje geleden ook gependeld en toen werd er aangegeven dat ik vier kindjes zou krijgen, dat was inclusief de MK (nou dan mag ik wel opschieten he?)
    Dus ik dacht toen dat ik nog een MK zou kunnen krijgen want ik heb er nog nooit over na gedacht om drie kindjes te willen, ik heb altijd gezegd dat ik 1 zou willen, mijn hubbie wil echter wel meer!

Maar goed toen hebben we getest, we hebben onze fokmerries opgnoemd en gevraagd of ze drachtig waren of niet, en je raad het al, ze waren allemaal goed voorspeld, ongelofelijk!
    Terwijl mijn vriendin die het pendelen deed dat nooit kon weten, ze weet niet eens welk paard welke naam heeft en wat voor paarden we hebben!

Dus ik geloof er best in!
    Ook hebben we gevraagd of ik dit jaar nog zwanger zou worden en het antwoord was JA! dus ik wacht rustig af!
    Wel apart was dat we ook nog het geslacht hadden gevraagd van het vruchtje van de MK en dit kwam overeen met de chinese geslachtskalender, dus ik was best wel overtuigd!

Mijn moeder was gisteren toch nog best heel goed, toen ik gisteren belde hadden ze de ademtraining toch doorgezet, en ze kon gemiddeld tussen een uur en anderhalf uur volhouden!
    Ook heeft ze zo'n vijf minuten op de bedrand gezeten, dus zo slecht was de dag nog niet! :D

Liefs
    Jette

pfff gered met de tekst!

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Anette, en ja of je vruchtbaarheid genetisch bepaald kan zijn, dat weet ik niet, maar het valt mij wel op dat mijn zus, die altijd een grote fan van sinterklaas en kerst is allemaal augustus kinderen heeft. En mijn ouders waren kennelijk vaak "hitsig" (hih) in de zomervakantie, want mijn broer en ik zijn allebei eind april geboren, dus wie weet.........

Haha laat het even weten als je vriend met Romed positief getest heeft, dan gooi ik er ook een testje bij mijn vriend tegenaan. Als dat zo is, dan, dan, dan.......................weet ik al helemaal zeker dat ik ze nooit zal gebruiken. ;)

En Jette, gelukkig is de dip van jouw moeder dat ene stapje terug gebleken. Dan is het nu weer tijd voor die 2 hele grote stappen vooruit! Kan jouw moeder weer helemaal herstellen, dwz helemaal de oude worden? Hebben jullie het daar al over gehad? Sorry dat ik zo'n vrijpostige vraag stel en als je hem niet wilt beantwoorden, dan heb ik er alle begrip voor.
    Nou Jette, ik hoop met mijn hele hart dat je dit jaar, en graag snel een beetje, zwanger zult worden! Laat die pendels maar uitkomen, maar dan geen MK's meer, ajb! Wie weet ben jij wel die ene vrouw die een drieling ter wereld brengt, en een lokale bekendheid wordt.

Volgens mij komt mijn ongi eraan. Ik had een heel klein beetje rozeverlies op mijn wc-papiertje, maar zag verder nog niets. Meestal moet mijn ongi even op gang komen, en zit er een hapering in. Ik had hem alleen nu nog niet verwacht, maar pas morgen. Maar ach, dan kan ik weer snel naar de volgende ronde. Ik voel me heel positief en vrolijk.

Groetjes,
    Marla

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ? hallo marla, drieling, nou liever even niet hoor! :confused: :confused:

Ik hoop ook dat ik zwanger mag worden, heb nu een beetje een raar gevoel of eigenlijk helemaal geen gevoel, de afgelopen maanden had ik allerlei verschijnselen, en werd telkens ongi, nu voel ik niets, geen pijnlijke borsten niets!

Nou ik wacht gewoon rustig af!

Oh meiden ik heb vandaag de grootste verassing gekregen, mijn moeder was hardstikke wakker en ik kon met haar communiceren!
    Ze heeft me allerlei vragen gesteld, met handen en voeten dat wel, ik heb haar allerlei vragen gesteld die ze kon beantwoorden met ja of nee!
    En we hebben gecommuniceerd............ ongelofelijk, ook wilde ze weten waar ze was, wat er gebeurd was, etc. etc. etc.
    Heb haar voorzichtig wat informatie gegeven maar ze snapte er niets van, toen ik zei dat ze even geslapen had fronste ze en ze zei dat ze het niet begreep!
    Heb haar dus verteld dat ze een gaatje in haar darmen had, ontsteking in haar buik maar dat dit alles nu hersteld was, en dat ze aan moest sterken, dat vondt ze ook vreemd, volgens mij wilde ze zo van bed af stappen!
    Ze wilde graag mee naar huis, hi hi hi, heb haar voorgesteld dat ze maar in mijn auto moest gaan zitten, dat wilde ze graag!

Ook had ze humor, ze bewoog met haar voeten en ik vroeg of ze aan het dansen was, ze moest lachen!

Oh meiden ik hoop maar dat dit zo door mag gaan!

De artsen zijn vandaag bij haar geweest en hebben haar luchtpijp bekeken, VOLLEDIG HERSTELD! :D !
    Buik zag er goed uit, geen ontstekingen, echter wel wat etter nog bij de wond, die hebben ze een beetje verder open gemaakt zodat het er uit kon!

Dus op je vraag marla of ze volledig kan herstellen, ik denk het wel, is geen rare vraag hoor!
    Het is natuurlijk wel even afwachten wat de alvleesklier nog doet en gaat doen, maar heb niets gehoord over het feit dat ze geen insuline meer aanmaakt!
    Ik denk dat ze volledig kan herstellen, hoop het maar!

IK BEN ZO BLIJ, heb in de auto een potje zitten janken van geluk!

liefs
    jette

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Jette, ik kan hier moeilijk neerzetten hoe blij ik voor je be. Maar superblij !

En ik las iets over pendels, vertel?

Verder geen nieuws hier, regen regen regen enzo.

-x- Anette

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja anette ik ben ook superblij, echt waar het is ongelofelijk maar ik probeer me te behersen er kan natuurlijk altijd nog een tegenslag komen he?
    Wat ik wel erg vervelend voor mijn moeder vindt is dat ze er niets van begrijpt, ze weet nog niet hoe lang ze er ligt, en nu ik er over na denk heeft ze het me gevraagd, maar ik begreep haar toen niet!
    Nou ja zal het haar toch wel moeten vertellen he? Maar ik denk elke dag een beetje extra informatie niet alles in 1x!

Ja we waren laatst een weekend weg met vrienden en zij is helemaal into het pendelen, dus dachten we dat het leuk zou zijn om dat te doen!
    Nou zoals gezegd kregen wij vier kinderen, waarvan de eerste het dus niet zou halen! de MK dus!
    De volgende zwangerschappen zouden goed verlopen!
    Ook het geslacht werd bepaald, ook het geslacht van het vruchtje van de MK, en dit klopte met de chinese geslachtskalender!

Aangezien jetteman nogal sceptisch is had hij een test bedacht, hij noemde een naam van een merrie van ons, en vroeg of deze drachtig was of niet, en je gelooft het nooit , het klopte precies, terwijl mijn vriendin niet weet welk paard drachtig is en welk paard welke naam draagt!
    Het was ongelofelijk!

Dus ik ben overtuigd, ik geloof er in, Jullie?

Jette

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, Jette's moeder is wakker! Hoera voor Jettemama! \:D/ :whistle: :({|= :thumup: =D> :D

Ooooooooooooh Jette, ik ben toch zo enorm BLIJ voor jou!
    Wat ongeloofliijk dat ze al zo helder is en zelfs al naar huis wilde. Jij wilde haar bij wijze van spreken natuurlijk meteen in je auto zetten, snel naar huis scheuren, en deze nachtmerrie snel vergeten. Het lijkt wel alsof er een wonder is gebeurd! Was ze zomaar opeens uit zichzelf wakker, of hebben ze haar wakker gemaakt?
    En wat een goed nieuws dat haar luchtpijp helemaal hersteld is. Kan ze nu helemaal zelf ademen? Goh, ik kan het bijna niet geloven, het lijkt wel een droom, maar dan een hele mooie!
    Wel apart, he, dat ze geen besef van tijd heeft. Waarschijnlijk denkt ze dat ze gewoon een nachtje geslapen heeft. Het lijkt me ook heel vreemd als je geopereerd wordt, en je wordt dan een hele tijd nadien pas wakker. Toen ik uit narcose bijkwam, leek het ook wel alsof ik een minuutje geslapen had.
    Gaat je vader vandaag ook naar haar toe?

Wat pendels betreft, ik weet het niet, hoor. Diep in mijn hart geloof ik er niet zo in. Ik zie zo vaak hier op de site dat pendels niet kloppen, maar dat meiden zich er helemaal op vastgepind hebben, en dan is het toch zo'n tegenvaller. Misschien ben ik stiekem wel bang dat er uit mijn pendel komt dat ik nooit meer zwanger word, en laat ik het daarom niet doen. ;)

Ik heb me wel eens afgevraagd hoe het laten pendelen door iemand die je niet kent in zijn werk gaat. Je moet dat toch doen met iets persoonlijks? Bijv. een ring aan een ketting, ofzo? Weten jullie hoe ze dat oplossen?

Corien, hoe gaat het nu met jou?
    En Neeke, nog na aan het genieten van je echo? Baal je dat je deze week van huis bent, of vind je het juist leuk?

Mijn ongi is vanochtend pas doorgebroken (eigenlijk pas een kwartier geleden). Gisteren heb ik eigenlijk geen bloed meer gezien, maar mijn hele lichaam voelde aan alsof het ongesteld moest worden, dus ik wachtte eigenlijk met smart op mijn ongi. Ik heb nu wat bloedverlies, maar het is nog niet veel. Hopelijk komt het snel op gang en werkt mijn lichaam nog steeds goed.

Liefs,
    Marla, die vanavond haar nieuwe computer kan ophalen. Jippieieie!

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    He gelukkig dat je vanavond je computer krijgt marla, kun je tenminste s'avonds ook weer antwoorden!

Dank je wel hoor voor je medeleven voor mijn moeder, je bent een schat,
    zelfstandig ademen gaat nog niet echt, ze is vandaag ook weer erg moe dus vandaag ademt ze tussen een half uur een een uur zelfstandig, wel willen ze er zo snel mogelijk naar toe om haar er van af te krijgen, maar het moet natuurlijk wel lichamelijk kunnen!
    Ze snapt dat zelf ook totaal niet waarom ze aan de beademing ligt, tja zij denkt dat ze hooguit een paar dagen heeft geslapen, ik moet haar denk ik vandaag vertellen dat het bijna 8 weken is geweest!
    Zie daar een beetje tegen op maar de arts in het ziekenhuis vindt dat eerlijkheid het allerbelangrijkste is!

De luchtpijp hersteld goed, en er ligt niets in de planning dat dit nog geopereerd moet worden!
    De wond op de buik ettert wat maar dat hebben ze gisteren schoongespoeld en antibiotica tegen gegeven, het klopte dus met wat de waardes in het bloed aangaven!

Vandaag gaat mijn vader mee, hij ziet er weer tegenop maar ik heb hem duidelijk gezegd dat hij daar verwacht wordt door mijn moeder!
    Hij is bang dat ze te erg van streek raakt, maar ik denk dat hij zelf van streek raakt en dat mijn moeder daar niets van gaat snappen!

Dat van de pendels kan ik me levendig voorstellen marla, tuurlijk zie ik hier ook dat het vaak onjuist is, en ik pin me er ook niet echt op vast!
    Ik zie wel, heb momenteel zoveel andere dingen aan mijn hoofd dat ik eigenlijk helemaal niet zo met zwanger worden bezig ben!

Ach nee tuurlijk geeft een pendel dat niet aan bij jou, JIJ WORDT GEWOON ZWANGER, heb je al eens overwogen om het medische circuit in te gaan, ik bedoel met hormonen etc.?

Corien, waar zit je, hoe gaat het met je?

liefs
    jette

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goedemorgen

3 kinderen, vandaar een drieling.. Ik weet niet of ik in pendels geloof, vind het wel leuk om te kijken of het klopt. Ik heb hieer laten pendelen door Caruli, in juni zou ik zwanger zijn van een meisje. Ik moest mijn vraag en mijn geboortedatum doorgeven. Dus nog 2 keer kans.. Anders klopt die van mij in ieder geval niet. Maar welgek dat ze dat van jullie paard wel goed had, zal toch wel iets inzitten denk ik.

Lieve marla, jij wordt zwanger hoor, net als de rest hier!

En Corien, ik weet het niet, al lang niks meer gehoord, zou er iets zijn? Nee toch?

Nou, ga lekker aan de poets

liefs ANette

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Maar misschien gaat het herstel van je moeder nu wel wat sneller, nu ze wakker is. Dan kan ze zelf meehelpen. Ik hoop het toch zo. Het lijkt me heel raar om aan de beademing te liggen, terwijl je wakker bent.
    Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om aan je moeder te vertellen dat ze maar liefst 8 weken heeft "geslapen", en niet 2 dagen. Maar wie weet kan ze het beter aan dan je denkt. Laten we dat hopen! Waarom vertellen de artsen haar dat niet zelf? Of is het beter als een vertrouwd persoon dat doet?

Goh, wat raar dat je vader er zo tegenop ziet om je moeder te bezoeken. Je zou eigenlijk verwachten dat hij gisteren, of vanochtend al meteen in de auto zou zijn gesprongen, bij het horen van het goede nieuws. Je vader vertoont wat ontwijkingsgedrag. Misschien voelt hij zich diep in zijn hart wel een beetje schuldig dat hij maar zo weinig op bezoek is geweest.
    Hij MOET vanavond mee! Dat is hij aan je moeder verplicht.

Ik heb op mijn verjaardag met mijn vriend gesproken over de medische molen. We hebben nu september als deadline staan. Als ik in september nog niet zwanger ben, dwz een jaar na de missed abortion, dan laat ik me onderzoeken. Toch zie ik na mijn ziekenhuisavonturen wel een beetje op om het medische circuit in te gaan. Ik heb best wel een slechte associatie met het ziekenhuis. Ik merkte dat ook toen ik er vorige week voor nacontrole van februari moest zijn. Er schoten toen allerlei herinneringen door me heen van zowel mijn miskraam met de 2 curettages, als van mijn hangende oog en de nachten die ik er toen moest blijven, en natuurlijk dacht ik ook weer aan het overlijden van mijn schoonvader. Dat was echt een rottijd. Alleen al om deze reden hoop ik dat me een nieuwe gang naar het ziekenhuis bespaard blijft. Denk jij dan dat er hormonaal wat mis met me is? Ik heb juist het gevoel dat het op hormonaal gebied al 2 rondes goed gaat.

Liefs,
    Marla

14. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hmmmm, Anette, misschien trek ik een keer de stoute schoenen aan en vraag een pendel aan. Maar ik weet niet goed of ik dat wel durf. ;)

Lief van je, dat je wel denkt dat ik zwanger wordt. Ik moet een beetje hoop houden, want hoop doet leven. Vorige week was mijn hoop weg, en dat is vreselijk, maar gelukkig is hij deze week helemaal terug. Enne... voor jou dus juni al, dat schiet op. Betekent dat dan dat je eisprong in juni valt, of dat je positief test die maand?

Poets ze! Nooit mijn favo werk, maar ik ben altijd wel heel blij als mijn huis weer schoon is.

Liefs,
    Marla

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoe kun je dat hier laten doen dan dat pendelen, ben nu mega nieuwschierig of daar het zelfde uit komt als bij mijn vriendin!

Nee nee nee marla ik denk zeker niet dat er hormonaal iets met je is zeker niet hoor het was meer een informatieve vraag, heb namelijk zelf er wel al eens aan gedacht om het toch via die weg te proberen!

en mijn vader, tja hij is vindt ik tenminste wat egoistisch, denkt aan zijn gevoel, aan zijn problemen, maar zo is hij altijd al geweest, hij en mijn broer zijn gelijk en ik ben net als mijn moeder!
    Maar hij krijgt bij mij geen keuze, hij gaat vanavond gewoon mee! makkelijk zat!
    Ik accepteer geen NEE van hem en dat weet hij dus hij ging mee zei hij!

;)

Jette

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431

Ik weet niet of het werkt maar hier staat info over pendelen. Anders kun je bij de lounge kijken, daar staat het artikel.

Jette, goed van je dat je vader mee MOET van je. Maar hou is het met hem, kan hij er goed over praten met je? Is wel belangrijk dat hij zijn verhaal ook kwijt kan, opkroppen is niet zo best. Maar dat hoef ik je niet te vertellen. je bent ook zo super lief voor iedereen. Dus sterkte vnavond en ik hoop zo dat je vader met een goed gevoel thuis komt en dan vaker meegaat naar het ziekenuis zodat hij zijn lieve vrouw ook kan begeleiden.
    WEl een rare gedachte dat je moeder denkt dat ze maar even heeft geslapen, hoe leg je dat uit?
    Maar, supergoed dat je haar hebt gesproken en ik zie het al voor me, jas aan en wegwezen, lekker naar huis. Dat is een goede instelling.

marla, ik had dat ook met die pendel maar daarnaast had ik ook last van enorme nieuwsgierigheid en die heeft het gewonnen, zoals altijd, haha. Als je niet wilt moet je het ook niet doen. Ik weet ook niet of ik het moet geloven, maar er staat, dat je in juni zwanger bent van een meisje, dus we moeten goed klussen volgende week :)

Poetsen, badkamer is nog niet klaar. heb de hele week last gehad van mijn rug en nek die vastzaten en doet weer zeer. Moet nog een beetje.
    en ik heb er ook zo´n hekel aan, BAH

liefs Anette

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tja anette hij heeft weinig keuze met een dochter als ik, maar het heeft hem goed gedaan, we hebben veel gepraat onderweg zowel heen als terug, hij was wel emotioneel maar heeft ook een beetje met mijn moeder gesproken, wel heb ik hem op 1 moment wat terecht moeten zetten, hij vondt dat ze zich niet in moest spannen om iets duidelijk te maken terwijl ik juist vindt dat ze het wel moet doen, ze heeft recht op vragen en antwoorden, het ging hardstikke goed, ze heeft veel dingen aangegeven en gezegd, maar ja het moeilijke komt nog haar vertellen dat ze er al 8 weken ligt!

Maar ik ga me er niet te druk over maken, mijn moeder is redelijk stabiel in haar hoofd, weinig emoties te bespeuren kan natuurlijk van de medicatie komen maar de tijd is wel zo lang zaam aan gekomen om haar dit in ieder geval te vertellen!

Ja mijn vader gaat nu wel vaker mee, hij moet gewoon ;)

Liefs
    Jette

18. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Goed van je Jette, dat je je vader naar het ziekenhuis hebt gesleept. Ik weet zeker dat hij je er achteraf dankbaar voor is. Hij moet toch een keer mee naar je moeder, en dan is het beter om het maar meteen te doen. Trouwens, ook wel zo leuk voor je moeder! ;)

Wel fijn om een goed gesprek met je vader te hebben gehad. Het gaat nog steeds zoooo goed met je moeder, he? Echt helemaal geweldig! Hopelijk blijft het zo voorspoedig lopen.

Dus jij zat er over te denken om de medische molen in te gaan? Heb jij voor jezelf een deadline gezet wanneer je zwanger moet zijn, voordat je naar de dokter stapt? Soms ben ik wel eens bang dat ik door die 2 curettages achter elkaar beschadigd ben van binnen. De eerste keer was ik nl. al in de 2e ronde zwanger geraakt, en nu zit ik al in de 7e ronde (de 8ste cyclus) na de Miskraam. Anderzijds heb ik gemerkt dat ik behoorlijk lang heb moeten herstellen, en waarschijnlijk ben ik nu pas sinds 2 rondes op orde. Vraag jij je ook wel eens af waarom het nu langer duurt dan in het begin?

En Anette, dus jij vond het eigenlijk ook eng om je te laten pendelen. Daar ben ik gelukkig niet de enige in. ;) Goh, ik zie dat jij op de verjaardag van mijn vriend gecuretteerd bent. (een donderdag dus). Da's ook toevallig. Eigenlijk is dat nog helemaal niet lang geleden. Heb je de miskraam al een beetje verwerkt? Heb je het er nog steeds moeilijk mee? Bij mij ging het na de curettages al een stuk beter, maar toch merk ik dat ik erg bezig ben met opnieuw zwanger worden, wat natuurlijk op zichzelf niet slecht is. Dat geeft wel aan dat je er helemaal klaar voor bent, maar ik word er wel eens ongeduldig van.

Nou, ik heb die regen nu al weer gehad. Ik moest net iets naar een ander gebouw brengen, keek in de spiegel aldaar, en schrok van dat pluizebosje van dat verregende kapsel. Hihi. :confused: :confused:
    Van die regen gaat mijn haar altijd zo pluizen. Ik weet het, we mogen absoluut niet klagen met dat mooie weer van de afgelopen tijd, maar deze mooi-weer (maar niet te warm) junk verlangt nu al weer naar de zon. Ik heb gisteren de vakantiefoto's van een collega bekeken, en heb nu accuut zin om weg te gaan.....

Werk ze!
    Marla

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ja Marla, ik wil ook zon, hier kan ik niks mee, heb net de vloer alweer moeten dweilen, grrrr.
    Mijn curretage, wat zal ik zeggen, ben meteen de week erop weer aan het werk gegaan voor halve dagen, in die week kreeg ik giga buikpijn dus weer terug naar de gyn, bleek mijn baarmoeder vol te zitten met gestold bloed, dus daar tabletjes voor gekregen en heerlijke krampen gehad. De dag erna bleek dat bijna alles weg was (moest ook wel, kon ook niet meer in zitten volgends mij). Toen kreeg ik te horen dat er verdenking was op een mola zwangerschap dus meteen bloedprikken en de week erna weer terug. Uitslag was nog niet binnen, grr. De week erop wel, was gelukkig goed! Helemaal blij natuurlijk maar achteraf denk ik dat ik te snel vooruit wilde. Kreeg wel een terugslag met veel huilen en dat had ik nog niet gehad.
    Verder gaat het prima, alleen merk ik dat ik niet zo goed tegen zwangere mensen kan die alleen maar klagen dat ze veel naar de wc moeten enzo. Ben bang dat dat ook zo blijft omdat ik dat ook al in mindere mate had voordat ik kinderen wilde, haha, hoop dat ik zelf niet zo word.
    Morgen moet ik met een collega samenwerken die dus zwanger is en het daar ook de hele dag over heeft, zie er erg tegenop.
    Moet er wel even bij zeggen dat ik volgens mij geen biologische klok heb (kapot denk ik), dus dat maakt het wel gemakkelijker.
    Ik ben ook pas oktober 2006 gestopt met de pil, dus 3 maanden erna al zwanger, dat maakt het denk ik ook wel anders. Moet nu natuurlijk niet meer al te lang gaan duren want ik ben er toch wel erg mee bezig, dus dat ongeduldige ken ik ;)
    Lief dat je er naar vraagt, dank je

Dus bij deze de afspraak met iedereen hier, zo snel mogelijk mooie zwangerschapsbanners..

Jette, ik vind het echt zo geweldig wat je allemaal doet, je ouders zullen wel trots zijn op zo'n lieve dochter. Volgens mij ben jij echt een zorg type, klopt dat?
    Goed dat je vader meer mee gaat, is voor zijn verwerking ook goed denk ik. En nu hij ziet dat het steeds beter gaat kunnen zijn zorgen ook langzaam minder worden.

Marla, misschien even een vervelende vraag, maar je sprak over curretages, dus je hebt het meer dan 1 keer meegemaakt? Ik heb het vast wel ergens gelezen maar, sorry, ik weet het niet meer.
    Dan moet het toch echt goed gaan de volgende keer! Geldt voor iedereen hier

En nog iemand iets gehoord van Corien?

Liefs Anette

20. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Aaah alweer de vloer dweilen, Anette? Bah, je blijft zo wel aan de gang. Ze moeten hun schoenen maar uittrekken.

De terugslag die jij hebt gehad, omdat je te snel te veel wilde, die hebben wij ook gehad, hoor. Je probeert je sterk en stoer te houden (ik was al weer 2 dagen na de constatering van de MA aan de slag) en wil het snel achter je laten, maar de waarheid is dat het nog al een impact op je leven heeft, en dat je het toch moet verwerken. In die zin is het goed dat de tranen zijn gekomen. Hopelijk heb je het goed van je af kunnen praten, en ben je er sterker uitgekomen.
    Ik weet dat Jette toen ook een flinke terugslag heeft gehad.

Gelukkig heb ik "pas" 1 miskraam gehad (en heb dit meteen even afgeklopt op hout), maar omdat er wat zwangerschapsweefsel was achtergebleven na de eerste curettage, ben ik 2 weken erna voor de 2e keer gecuretteerd. Ik was nl. onder het bloed en de stolsels (echt HEEL ranzig) wakker geworden, en zelfs mijn vriend, die normaal de rust en stabielheid zelve is, was in paniek.
    Ik merkte dat mijn hormonen flink van slag waren, maar dat is ook niet zo gek met 2 curettages zo kort achter elkaar.

Succes morgen! Weet je zwangere collega dat jij een miskraam hebt gehad? En zo ja, heeft ze het daar nog wel eens met je over?

En jaaaaa, Jette, is echt een "toppertje" .

Liefs,
    Marla

Deel Deze Pagina