heel goed jette, gezond eten en drinken top van je, ik heb gelukkig een goede instellign altijd gehad, was even ver te zoeken maar is weer terug gevonden. verder weinig nieuws van deze kant ga lekker een weekend weg vanmiddag geboekt morgen weg heerlijk even er tussen uit we gaan een klein stukje maar hoor in gelderland en we wonen in twente dus maar effe lekker er tussen uit inhet huisje zit een jacuzzi heerlijk heb er nu al zin in dus als ik effe er niet ben ben ik in mijn jacuzzi hihi dames hele fijne pinksterdagen en geniet er allen van de dames die al zwanger zijn en de dames die het dit jaar nog worden ga en blijf voor jullie duimen dat alles goed gaat voor mezelf het meest hihihi doei
Miriam, geniet ze, heerlijk er even tussenuit. En een jaccuzi, heeeeeeeerlijk! Neeke, geen cola meer, dat kun je niet menen! Zou voor mij een ramp zijn, niet dat ik het heel veel drink maar als ik bij het uitgaan ook al geen alcohol meer zou mogen en dan ook nog eens geen cola, pfff. Maar, petje af voor het gezonde eten. Zou ik ook eens moetten doen. Ben weer een stroopwafel aan het veroveren, mmm. Daarbij heb ik vandaag zowiso last van vreetbuien, kweet ook niet, ook al buikpijn. bah, is mijn dag niet vandaag. Moet morgen werken, heb dienst en morgenvroeg staat alweer ingepland. Ach ja, zijn weer extra uurtjes, das ook wel lekker. Verder geen nieuws. Nog een weekje en dan weet ik meer, denk het niet maar waarom niet geen idee. Vraag me ook af of je nu al iets zou kunnen werken? Fijn weekend allemaal en waarschijnlijk tot morgen, haha
miriam, heerlijk zeg zo'n weekendje en een jacuzi heerlijk man, geniet er van, gaan jullie dit weekend? Ik heb vandaag ook weer een beetje op internet gekeken of we in juli niet toch nog even een weekje weg kunnen! Heb nog geen succues gehad maar blijf zoeken! Ben terug uit het ziekenhuis mijn moeder is overgeplaatst naar een gewone afdeling, heerlijk man jippppiiieeejejeee ze kan het zelf nog niet bevatten, ze zegt dat ze is overgeplaatst omdat ze haar daar niet mochten, flauwekul natuurlijk! Wel moeten ze actief met haar benen aan de slag, ze kan nog niet veel met haar benen, dit moet nog beter! Maar zover ben ik in ieder geval super tevreden! Fijn weekend meiden liefs jette
jette super heel erg mooi toppie allemaal, je moeder gaat wonder boven wonder heel hard vooruit. heel mooi ben blij voor je. ja gewoon doorzoeken vind je vanzelf wel iets ik gan nu zo weg hihi. ben er helemaal klaar voor ahum heb er wel echt zin in nou fijn weekend allemaal liefs en een dikke knuffel miriam
He Jette Gaat goed met je moeder, heerlijk zeg. Heb je het al vertelt dat je zwanger bent of wacht je no even? En even weg, goed idee lijkt me, nu gaat dat nog, haha. Die redenatie hadden wij tenminste. Voor mij spannende week denk dat ik gewoon ongie ga worden, waarom weet ik niet maar ik heb net als vorige maand zwangerschapskwaaltjes dus daar trap ik mooi niet meer in. Vanavond bbq, heerlijk met zo'n weer. Maar Jette, hoe voel je je verder? Al kwaaltjes of niet? Vind het zo leuk voor jullie! Lijkt allemaal de goede kant op te gaan Liefs Anette
Wow Jette, wat gaaf dat je moeder naar de gewone afdeling mag: het gaat zo enorm de goede kant uit allemaal! Hebben ze al een verwachting uit gesproken hoe lang je moeder nog in het ziekenhuis moet blijven? Moet ze nog revalideren in een revalidatieoord, of mag ze dan meteen naar huis? (je hoort het al, ik loop weer eens enorm vooruit op de zaken ) Ik moest wel lachen dat je knoop al van je broek is gesprongen: dat gaat lekker hard! Enne....het wordt vast heel gezellig met die"afrikaanse"gynaecoloog. Misschien moet je woensdag maar geen zwarte laarzen aantrekken, hihi. Oh ja, vergeet dat rokje niet! (stel DAT je toch een inwendige echo krijgt). Enne...geen bananenrokje aantrekken, he? (sorry, flauw grapje). Oh ja, een vriendin van mij vertelde dat je kopjes (gewone) thee net zo moet tellen als koffie, maar ik weet niet goed of dat klopt. En Anette, was de bbq lekker? Ben je nog lekker aan het uitbuiken? (ik wel, heb gisteren weer eens zo veel gegeten en gesnoept). Goh, nog maar 4 dagen en dan weet je of het deze ronde raak is. Vind je de koffie nog steeds stinken? Volgens mij kun je al wel weten of je ongi wordt of niet. Ik houd sinds een paar rondes een schriftje bij en kan bijna al direct na de eisprong zien hoe het er voor staat. (dat is trouwens ook niet altijd leuk, moet ik zeggen). En volgens mij ligt Miriam nu heerlijk te bubbelen in haar jaccuzi........ Ik wil dat ooooook.... Heb je een leuk weekend gehad? Wel een heel goed idee om zo maar spontaan een weekend weg te boeken. Bedoelde je dat toen je schreef over luxe wensen die je niet kon vervullen als je zwanger bent of bedoelde je bijv. een nieuw huis? Het is zoals je zegt: eigenlijk moet je nu alle dingen doen die je niet meer kunt doen als je zwanger of bevallen bent. (ik heb nu al weer zin om uitgebreid uit eten te gaan, hihi en de wijn smaakt ook heerlijk). En Neeke, toen ik in het ziekenhuis lag, stimuleerden ze mij ook om zo veel mogelijk uit bed te komen en te zitten of te lopen. Het schijnt niet goed voor je longen te zijn. Hopelijk knapt je oma inderdaad wat op van het zitten. Hoe is het nu met je moeder's ogen? Ikzelf durf iemand nooit te feliciteren tenzij ik zeker weet dat ze zwanger is. Ben zo bang om iemand daarmee te kwetsen dat ik mijn lippen stijf op elkaar houd. Begrijp ik het goed dat je nog niet op je werk hebt verteld dat je zwanger bent? Volgens mij kun je het nu bijna niet meer verbergen. Mijn kraamvisite voor de baby van mijn baas is heel goed verlopen. Ik heb er van te voren zo min mogelijk bij proberen stil te staan en alle negatieve gedachten proberen uit te bannen. Toen we aankwamen, lag de baby in bed en dat vond ik wel heel prettig omdat ik zo wat aan het idee kon wennen. Zelfs toen de baby kwam, ging het prima. Wel was ik opgelucht dat ik na 2 uur naar huis kon. Gelukkig heb ik het droog weten te houden! Het voelt zo goed om beide kraamvisites achter de rug te hebben! Dat waar ik zo lang tegenop heb gekeken, is opeens weggevallen. Gisteravond hadden we vrienden met een baby van 7 maanden op bezoek. Het was zo schattig om hem te zien. Ik kreeg er echt voorpret door. Ik hoop echt heel erg dat dat voor ons weggelegd mag zijn. Corien, hoe gaat het met jou? Volgens mij heb je snel weer je volgende echo, toch? En hoe is het met je moeder? Is de pijn al iets minder? En Chantal, hoe gaat het eigenlijk met jou? Ben ik echt benieuwd naar! Hommeltje, mocht je dit lezen, dan hoop ik dat alles goed met je is en dat je je verdriet een beetje kunt verwerken. Nog een prettig weekend en tot snel! Marla
kan bijna al direct na de eisprong zien hoe het er voor staat, Marla hoe bedoel je dit (rare vraag van mij mss maar deze kan ik niet plaatsen) zou je me dat even willen uitleggen? En uitbuiken, ja nog steeds maar wel lekker. En de koffie smaakt me nog steeds, had ik vorige keer ook hoor, toen pas na een week of 6 vond ik de smaak minder. Jette, als je op voedingscentrum.nl kijkt staat er een kopje zwanger en daar kun je best veel nuttige informatie vinden over vanalles en nog wat. Marla, fijn dat je er achter bent gekomen dat kraamvisites goed verlopen, geeft weer vertrouwen. En ik weet zeker dat je zwanger gaan worden, dat spreken we bij deze af. op zich wel raar dat het niet lukt ook al klus je goed, je zou toch zeggen dat het dan goed moest zijn maar ja... Ik zou ook echt niet weten of ik ongie ga worden, de ene keer denk ik van wel, de andere keer heb ik zoiets van ja, waarom wel, kan net zo goed niet. We zullen zien en anders is de volgende keer een mooie nieuwe kans (dan uitgerekend op mijn verjaardag) Ik ga even op de bank liggen want het was vroeg toen we van bbq naar huis gingen en het voornemen om niet al te veel te drinken is mislukt. Nou ja, viel nog wel mee maar minder had gemogen. Was wel erg lekker Doei Miriam, heb je een beetje goed weer gehad? We willen natuurlijk wel verslag over hoe het was.
Ik houd dus in een schriftje bij wat voor een soort afscheiding ik dagelijks heb. Ik wilde na mijn miskraam nl. wat meer inzicht krijgen in mijn cyclus, omdat die toen een beetje overhoop lag. (ik had in het begin last van tussentijds bloedverlies). Zo'n halve dag na mijn eisprong heb ik opeens extra afscheiding en ik ga er vanuit dat mijn ei dan "dood" is. Vlak daarna heb ik even hele lichte ongikrampjes. Als het goed is, dan zal ik morgen wat zwaardere onikrampjes hebben en daarna gaat vast mijn rechterborst weer pijn doen. Ik weet zelf dat het over is als ik mijn rechterborst weer voel, maar op dat moment ben ik nog niet in mijn cyclus. Je ziet na een paar rondes wel een patroon ontstaan. Ik zie ook voor de eisprong hoe ver ik nog ongeveer van de eisprong af ben. Jij was toch gependeld voor juni, dacht ik? Dat is dus de volgende ronde. Hmmmm.....dat wordt spannend. En Anette met de kater, het klinkt trouwens wel als een gezellige avond gisteren voor je. Ik probeer me sinds mijn miskraam ook te beperken met alcohol, maar hoe verder ik van de miskraam af ben, hoe minder me dat lukt. Alhoewel, ik heb gisteren maar 1 glas rode wijn gehad. Goed, he? (maar was laatst wel flink uit mijn dak gegaan). Liefs, Marla
Ha Marla, Ik snap wat je bedoelt, als ik terug denk naar de vorige keer had ik ook last van 'zwangerschapskwaaltjes' en nu weer dus ik heb het vermoeden van niet.. En kater, dat heb ik niet, meer last van te weinig slaap. als ik uit ben geweest slaap ik altijd zo'n 4 uur heel vast en ben daarna klaarwakker... Ik heb ook besloten dat ik er rekening mee probeer te houden maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het allemaal zo veel kwaad kan als je het nog niet weet (vertelde mijn ha). en die pendel..... ik weet het niet hoor maar zou erg fijn zijn! Story continues
Hallo dames, Het is rustig hier! Iedereen is vast druk bezig met weekendjes weg, uiteten... en morgen met z'n allen naar de meubelboulevard ! Hier een rustig weekend, gisteren verjaardag van schoonzus en -vader, was gezellig. Vandaag een dagje in huis lekker rustig aan gedaan, heerlijk! Morgen hopelijk wat minder regen, dan kan ik nog effies met m'n boefje naar buiten, die moet nodig gelucht worden . Marla, wat zal dat een bevrijding zijn om die kraamvisites achter de rug te hebben! Zo, nu kun je er weer tegen - en bij de volgende ben je vast zwanger! Ik duim in elk geval elke maand voor je. Goh, ongelofelijk dat je lichaam zo voorspelbaar is. Heb zelf wel altijd de periode rond de eisprong in de gaten gehouden, maar vond het verder lastig. Soms ook een beetje lastig inschatten als de dag ervoor geklust was . Fijn van de ene kant, maar laatst schreef je al dat je daardoor nu voor jezelf al weet dat het nu waarschijnlijk niet raak is, en dat is natuurlijk niet zo leuk! Ik blijf hopen, ben nou eenmaal heel erg eigenwijs . Ik ben trouwens in ronde 7 of 8 na de 1e mk weer zwanger geraakt, en volgens mij wel meer mensen dus wie weet! Jette, heerlijk dat je moeder zo vooruit gaat! Naar de gewone afdeling toe, wat fijn! Heeft ze ook geen last meer van de rare verpleger. Hoe voel jij je nu? Al erg moe aan het worden? En deze week al een eerste afspraak, spannend! Anette, ik hield er eerst ook wel rekening mee na de 1e mk, maar kreeg er gaandeweg zo de balen van dat ik er steeds minder op ging letten, dus net als jij Marla. Had op een gegeven moment ook echt geen zin meer in foliumzuur elke dag. Bleef het wel slikken, maar sloeg ook wel eens een dagje over. Vond het na een tijdje zo frustrerend, elke keer voor niks... Maar nu laat ik graag de wijn staan natuurlijk! Met mijn moeders ogen gaat het goed Marla, lief dat je ernaar vraagt. Ze zal waarschijnlijk geen correctie meer nodig hebben - ongelofelijk lijkt me dat, na 55 jaar bril of lenzen! Ik hoop ook dat ze m'n oma wat vaker d'r bed uit krijgen, anders gaat ze alleen maar verder verzwakken. Ben alleen bang dat het voor haar niet meer zo hoeft omdat ze bang is voor het lijden. En ik zou het heerlijk vinden als ze ons kleintje nog kan meemaken, maar alleen als ze tot die tijd een menswaardig bestaan heeft. Op m'n werk weten m'n bazen het wel (ik rapporteer aan twee mensen), maar ik heb het niet lopen verkondigen of zo. Heb toch nog wat reserve merk ik, ook nu nog. Aangezien niemand ernaar durft te vragen zijn er nog niet veel mensen die het weten . Durf het zelf eigenlijk ook nooit te vragen behalve als het overduidelijk is. Heb me namelijk een keer vergist - pijnlijk . Het is volgens mij niet meer te verbergen, maar het maakt wel veel uit wat ik aan heb. Als ik een zwangerschapsbroek draag dan zie je de vorm van de buik goed, maar vrijdag op kantoor had ik een rok aan die eerst vrij ruim zat, en dan lijk ik blijkbaar gewoon wat dikker . Ach ja, ook niet erg voor een keer! Dinsdag weer controle, heb me een dagje vergist door het lange weekend - geen echo (als het goed is), wel hartje luisteren. Hoop zo dat alles goed is! Heel veel liefs voor allemaal en geniet nog van je extra weekend-dag, Neeke
hoi meiden, weer veel geschreven meiden, kan het bijna niet bijhouden, ja ben blij dat mijn moeder vooruit gaat maar het lijkt nu echt stil te staan, ze is moe, moet vaak overgeven, kan niets met haar benen, houdt vocht vast, en heeft geen stoelgang! Ben er nogal ongerust over! Mijn zwangerschap gaat goed, moet wel bekennen dat ik de afgelopen dagen ongezond heb gegeten, shoarma schotel, schnitzel met patat,nou ja is even niet anders! Voel me verder goed heb nergens last van dus dat is prima! Ik wacht gewoon woensdag af, dan heb ik de afspraak! Liefs Jette
anette1: heb je genoten van de bbq vast wel. en we blijven voor je duimen meid. hoop goed nieuws. Marla: hoi marla ik heb een heerlijk weekend gehad ontspannen relaxen en shoppen mijn pinpas heeft overuren gedraaid hihi, maar heerlijk had het ook nodig hoor even je hoofd leegmaken en geen gezeur van je eigen omgeving echt een aanrader. en wat ik met luxe bedoel is dat we nu nog een keer spontaan uit eten kunnen of een weekendje weg als ik zwanger raak dan niet meer moet er toch nog behoorlijk bij blijven werken en dan houden we denk niet veel meer over maar heb het dubbel en dwars voor over. snap je het nog. neeke: spannend weer dinsdag jammer dat je geen echo krijgt maar wel weer een wonder dat je het hartje kunt horen. geniet er van. goed dat het begin er is om mensen te vertellen dat je een wondertje in je buik hebt. langzaam aan gaat het nu wel komen dat ze het te weten komen. fijn voor je. jette: woensdag al zie ik de afspraak spannend ben benieuwd. en dat eten wat je hebt gehad mag wel hoor niet constant maar je mag echtwel eens uit de bocht springen met iets het is je gegunt, geniet lekker op je eigen manier allemaal dikke knuffel liefs miriam
Anette, ik heb dat ook: als ik heel laat naar bed ben gegaan, dan word ik toch rond 07.30 uur wakker. Tja, dat werkritme, he? Overdag voel ik me dan vaak brak, maar 's avonds word ik weer wakker en ga dan toch relatief laat slapen. Wel fijn dat je HA heeft bevestigd dat het vlak na je eisprong geen kwaad kan om wat te drinken. Ik ga er meteen vanavond gebruik van maken. En Neeke, hopelijk is jouw kleintje net dat ene zetje in de rug dat je oma nodig heeft om te willen leven. Ik denk dat de geest nl. heel veel kan doen. Natuurlijk niet alles, maar ik heb aan mensen in mijn omgeving gezien dat het snel kan gaan als je het zelf hebt opgegeven. Dus oma van Neeke: ga ervoor! Jouw collega's zullen wel denken dat je de afgelopen tijd flink van het leven hebt genoten, haha, maar jij weet natuurlijk wel beter. En als je zwanger bent, dan is het natuurlijk helemaal niet erg dat ze denken dat je bent aangekomen. Heel lief dat je zo voor me duimt! Dat moet toch een keer effect hebben.... En lieve Jette, wat rot van je moeder. Hopelijk is dit weer dat kleine stapje terug dat ze nodig heeft om in topsnelheid vooruit te schieten. Als haar stoelgang eerst maar eens op gang komt, maar haar darmen zijn natuurlijk lui geworden door het stilleggen van haar lichaam. Toen ik zwanger was vond ik friet en schnitzel ook zo enorm lekker. Groentes en gekookte aardappelen juist helemaal niet. Voor en na de zwangerschap was (ben) ik dol op wokken, maar ik vond toen ik zwanger was de combinatie van wortel en prei toch zo smerig. Je smaak verandert echt! Oh ja, vind jij melk nu ook zo lekker? Heb je al vreemde smaakvoorkeuren? Het fruit heeft mij nog nooit zo lekker gesmaakt als tijdens de zwangerschap. (ik eet dan wel 2 stuks fruit per dag, maar alleen omdat het gezond is. Ben van nature geen fruiteter). En Miriam, ik snap helemaal wat je bedoelt. Bij ons wordt het ook krapper als er een kleine komt, maar ook wij hebben het er meer dan voor over. Je krijgt er zo veel voor in de plaats. Onze vrienden die zaterdag bij ons waren, zijn heel resoluut over het feit dat ze geen tweede willen. Als het mij gegeven is, dan wil ik er zeker 2! En jij? (een beetje fantaseren over de toekomst kan geen kwaad ) Ik moet zeggen dat ik mei altijd een geweldige maand vind. Het klussen gaat hartstikke goed, zelfs buiten de eisprong om. Maakt dat voor jullie nou nog uit? Liefs, Marla
Hoi jette, het gaat al zo lang goed met je moeder, ze heeft echt topsport geleverd en misschien was het allemaal even teveel en doet haar lichaam een stapje teurg om weer even oporde te komen. maar is niet leuk om te zien, probeer je niet teveel zorgen te maken. En een shoarmaschotel, mmmmm. Moet toch kunnen, je moet ook lekker genieten is heeeeeel belangrijk en dan eet je de volgende keer weer gezonder! Niet schuldig gaan voelen hoor. Toen ik zwanger was was dat zo ongeveer het enge (vet eten) en macaroni wat ik nog lekker vond. De rest stonk zo. Ik hoop dat dat de volgende keer anders is... maar ja dat gaat ook wel over. Ik zou het er zo voor over hebben om niks te lusten, hihi Neeke, morgen afspraak, succes, maar dat je het nog zo lang voor je kunt houden, meid dat geduld zou ik echt niet op kunnen brengen. hoe voel je je verder? En ik slik netjes elke dag mijn foliumzuur, ik gebruik femnatal dus ook meteen extra vitaminen. Ben ook niet zo'n fruiteter maar in de zomer gaat het een stuk beter. Maak vaker fruitsalades in het weekend met verschillend fruit. heerlijk is dat. Gisteren weer even uitgeweest maar durfde niet veel te drinken (raar, heb 2 biertjes gehad en voelde me schuldig daarna) maar was wel gezellig dus weer te laat naar bed. Het gekke bij ons is altijd dat ik naar huis wil omdat ik moe ben en vriend is niet naar huis te krijgen maar die hoor ik nu ook nog snurken... wie is er nou moe? Vreselijk geluid dat snurken, gelukkig hebben we een logeerbed en dat word gebruikt, Een fijne dag nog, lekker pinkpop kijken, vind ik er wel bij horen. Liefs Anette
ja als het mij gegeven wordt dan wil ik er wel drie hihi dromen he maar wel goed we hebben dan wel 1 probleem we kunnen totaal niet eens worden over de namen hihi maar dat is allemaal nog verre toekomst. wat ik bedoel met dan wordt het krapper mensen zeggen heel vaak tegen me je kunt wel willen maar hoe wil je dan doen. dan zeg ik het wordt niet beter dus dan kan het nooit dus vandaar dat ik aangeef dat zolang er nog geen kinderen zijn wij nu zomaar ineens een weekend weg kunne en dan niet meer maar dat vind ik niet erg annete: je moet je niet schuldig voelen heb je genoten gister avond? als je genoten hebt dan is het goed. en tja het bekende fenomeen vrouwen willen naar huis mannen willen blijven vrouwen zijn eerder hun nest uit en manene slapen een gat in de dag het is de harde waarheid. miriamsman vind nu dat hij slecht gemaakt word hihihihi waarheid is hard. nou fijne avodn nog allemaal liefs miriam
hoi meiden, sorry heb weinig tijd gehad om even te komen lezen en typen maar nu heb ik even de mogelijkheid! Heb vandaag gezond gegeten hoor, aardappels, groente stukje vlees! Ik moet er echt een beetje op gaan letten dat ik gezond ga leven! Ik zie best een beetje tegen a.s woensdag op, ben bang voor slecht nieuws, Jetteman heeft al voorgesteld dat hij woensdagmorgen met me mee wou gaan voor als we toch slecht nieuws zouden krijgen om me op te vangen! Lief of niet! Hey marla is toch fijn dat je nu zelfs buiten de vruchtbare periode erg veel plezier hebt in het klussen, dat is bij jullie toch ook wel eens anders geweest? Wat heeft deze verandering te weeg gebracht? Miriam hardstikke lekker meid zo'n weekend, je hebt echt genoten he? Ik hoop dat jullie gelijk hebben qua de vooruitgang van mijn moeder! Mijn vader was vandaag geweest, en hij was voor het eerst positief, ze was goed te spreken, en had ook weinig pijn, ze heeft wat gegeten en ook wat stoelgang gehad, dus so far so good! Echter valt ons beiden op dat wanneer wij erbij zijn ze gauwer haar oefeningen op geeft, terwijl als we er niet zijn haar oefeningen veel beter gaan volgens de verpleegsters, raar he? Terwijl ze normaal niet gauw opgeeft, nu wel! Liefs Jette
haha miriam, ik kreeg ook al zoiets te horen van mijn vriend. Viel best mee zei hij. Nou dat zullen we maar geloven maar wij weten wel beter Het was gezellig dus dat zit wel goed. Ik dacht vanmorgen zal ik een testje wagen maar ja, als ik een dag of twee dagen wacht dan weet ik het ook. Blijft irritant die week van de ongie, wel niet, je voelt vanalles maar wat is dat? Miriam, jullie hebben groot gelijk, nog lekker uit eten en even weg. Dat doet een mens goed. En straks een keer, dat zie je dan toch wel? Je kunt nu toch niet al gaan leven alsof je zwanger bent ofzo? Jette, misschien is je moeder ook wel onzeker als jullie er zijn. Dan moet ze toegeven aan haar ziekte en dat is niet fijn. Maar goed dat je vader positief was, klinkt beter. Maar moet nu op gaan schieten voor eht werk, ben nog niet wakker, heb slecht geslapen. Veel last van mijn rug en nek. Dt wil maar niet over gaan. Groetjes
Hoi anette, ga je testen vandaag, is dat niet nog wat vroeg? Laat je ons weten wat je gaat doen, ben erg benieuwd! Ja zou onzekerheid kunnen zijn, met mijn moeder, maar heb meer het gevoel dat ze dan gauwer op geeft als dat wij er niet bij zijn! Het is moeilijk hoor om haar zo te zien wurgen met alles! Het liefst wil je haar helpen maar het is beter dat ze het nu zelf weer gaat doen! Ja mijn vader was er gisteren 2 en half uur geweest en ze was de hele tijd vrolijk, geen pijn, lekker aan het praten, leuk is dat toen wij er zondag waren was ze sip, moest ze overgeven en had ze buikpijn! Is als grapje bedoeld hoor! Eerst maar eens kijken hoe ze vandaag is, ben benieuwd! liefs Jette
Hallo lieve dames, Zo aan het werk, nog even snel een reactie: Miriam, dat klinkt als een heerlijk weekend! Lekker zeg, jezelf zo verwennen. Wij gaan ook gauw weer eens uiteten met z'n 2-tjes, daar moet je tijd voor blijven maken! Anette, spannend he die laatste dagen... De duimen draaien volop, ik hoop met je mee! Zal het in de gaten houden de komende dagen. Ik wachtte meestal tot NOD of later, omdat ik ook een aantal keren voor niets getest heb en dan de dag erna (of zelfde avond) ongi werd vond ik dan zo zonde van zo'n test! Enne, als je gaat testen, dan niet met die dubieuze he! Jette, als je vader al zo positief is dan moet het zeker goed gaan met haar! Wat fijn zeg. Kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt als je dan zelf op een minder goede dag bij haar bent. Maar het "gemiddelde" van haar conditie zal steeds verder vooruit gaan. Trouwens, ik hoorde dat mijn oma zich bij haar eigen dochters ook veel minder goed voordoet dan bij de thuiszorg. Thuiszorg zegt dat ze veel te goed is om de hele dag op bed te liggen, terwijl ze bij mijn moeder en haar zussen net doet alsof ze bijna niet meer zelf kan zitten. Typisch he! Marla, hoe is het met jou meid? Fijn weekend gehad? Hebben jullie al een mooi plekje voor het beeld? Vroeg me nog af hoe groot het is, en is het voor binnen of buiten? Corien, hoe is het met jou? Hopelijk gaat alles goed. Hommeltje, mocht je dit lezen, ik hoop dat het met jou ook langzaam aan weer wat beter gaat. Veel liefs voor allemaal, Neeke
Hey neeke, wat vreemd dat jou oma dat dus ook doet, wat zal dat zijn? waarom zouden ze zich slechter voordoen dan dat het eigenlijk gaat? Had net een verpleegster aan de telefoon, ik wilde graag een arts spreken maar dan moest ik s'morgens tussen 8 en 9 maar even langs komen, ja duuuhhh ik moet toch werken, ikwring me al in allerlei bochten om zo vaak mogelijk te gaan! Maar ze vertelde dat het doel was haar zo snel mogelijk naar huis te laten gaan, naar huis? paniek sloeg even toe, hoe moet dat dan, ze geeft nog over, ze heeft nog geen regelmatige stoelgang, ze kan nog helemaal niet lopen? ze zal wel niet direct vandaag of morgen bedoelen, toch? Vandaag beginnen ze met intesieve fysio, misschien hebben ze middelen om haar snel op de been te krijgen, ik weet het ook niet hoor! Begrijp me niet verkeerd, ik zal het geweldig vinden dat ze naar huis mag, maar hoe moet dat dan?! jette