dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi Marla

Ik bedoel daarmee dat ik zowiso niet geduldig aangelegd ben en mijn vriend is an het uuitvinden of ik idd tot het weekend kan wachten.

En ik vind het ook eng om een test te doen, bang voor maar 1 streepje..........................
    (.)(.) doen geen pijn bij mij maar had ik vorige keer ook niet, weel af en toe steekjes.
    Ik heb nu overal pijn dus ik kan niet echt zeggen of ik iets voel. Wel steken in mijn liezen, die zijn voor mij wel herkenbaar. Maar ja, zoals je al zegt, of is het verbeelding? Dat vraag ik me ook iedere keer af.
    Stom he, dat wij dat hebben? En ik was straks aan het denken dat als het zo is ik de volgende week al de vk mag bellen en de week erop echo, ENG
    Eerst maar even uitzieken en dan de rest.
    Mijn vriend vroeg zich af of mijn weerstand minder zou kunnen zijn omdat ik (misschien) zwanger ben.
    Geen idee.
    Nou Marla, we houden het spannend nog.
    Kan het me gewoon niet voorstellen.

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    anette waarom test je niet, je bent toch al behoorlijk overtijd, gewoon testen meis! Waarom jezelf en ons hier zo kwellen, toe doe de test! :)

Marla het wordt voor jou ook mega spannend of niet, je hebt de laatste rondes toch geen ronde er bij gehad dat je cyclus langer was, je was toch keurig op tijd elke keer!
    Mijn cyclus was na de MK langer en werd steeds korter naarmate de MK verder weg was!

dus marla, er is hoop, ben benieuwd wanneer je gaat testen!

Och meiden jullie zijn te lief voor me!, ik ben vanmiddag jankend vanuit het ziekenhuis naar huis gereden ik werd zieker enzieker, voelde me zo ellendig!
    Ben thuis gekomen en direct naar bed gegaan, na een uurtje geslapen te hebben knapte ik toch weer wat op, ben ook gewoon gaan lessen maar dat ging niet zo goed, ik kon het niet zo goed volhouden dus heeft jetteman maar gezegd dat ze het toch een beetje rustiger moest doen in deles omdat ik zwanger was, had mijn dag niet!
    Momenteel gaat het redelijk, heb vandaag ontdekt dat wanneer ik misselijk wordt en dan een glas melk drink dat het dan wat makkelijker wordt, dus ik ben aan de melk!

Mijn duimen draaien overuren meiden, ik hoop dat er geen ongies komen vanavond of vannacht!

Liefs
    Jette

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hey dames,

Jullie houden het wel spannend! Ben zo benieuwd Anette en Marla... dat zou echt geweldig zijn, twee raak in een ronde! Dan Miriam nog, die doet ook vast gauw mee, en Hommeltje weer als ze eraan toe is, en ben ik dan nog iemand vergeten? Oh dames gun het jullie zo, ook mijn duimen draaien overuren! Ben morgen de hele dag in vergadering, ook 's avonds nog etentje met het werk, dag erna weer de hele dag in vergadering dus wordt moeilijk om tussendoor te checken. Ik hoop op minstens TWEE prachtige banners als ik donderdagavond weer kom kijken!

Jette, zeur maar lekker meid, ik weet precies wat je bedoelt. Had het er zelf in het begin nog niet zo moeilijk mee, maar na een aantal weken was ik het wel zat. Het is precies zoals je zegt, je kent jezelf niet meer terug. Tsja, mensen klagen wel eens over de bijwerkingen van medicijnen, maar de " bijwerkingen" van HCG zijn ook niet te verwaarlozen... Kop op meid, voor je het weet zijn de lastigste weken voorbij!

Liefs voor allemaal,

Neeke

4. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    jeetje wat is het hier spannend met 2 dames overtijd... ik hoop het ook zo voor jullie! Jullie moeten ook mee in de polonaise!

Anette, wat vervelend dat je nu zo ziek bent. En kijk maar eens naar buiten, het is echt lekker weer dus als je even kan, lekker even naar buiten. Doet meestal wel goed, tenminste bij mij wel. Knap dat je nog steeds kan wachten met testen maar het ziet er volgens mij wel hoopvol uit...

Jette, kom hier maar lekker zeuren hoor! Daar zijn we voor. Al is het niet echt zeuren want je voelt je echt waardeloos denk ik.... ik herken het wel. Al gaat het bij mij echt met vlagen. Dan voel ik me prima en dan weer doodmoe. Maar ik denk dat ik niet mag klagen aangezien ik voor de rest nergens last van heb of heb gehad, geen misselijkheid enzo. En je vroeg of ik nog gewoon heb doorgereden... ja natuurlijk. Ik had wel een 'voordeel' dat in de eerste weken m'n ene paard niet helemaal goed was waardoor ik maar een reed. Nu wel weer 'volop' in training maar rij beide paarden 3 keer in de week en dat gaat redelijk goed. Ik stap wel wat vaker tussendoor en doe meestal niet 2 meer achter elkaar. Ga je nog naar de wedstrijd morgen? Succes als je gaat!

Nou, ik zal hier ook eens naar bed... heb het ook wel gehad. Vandaag overigens wel vrij geweest, ben naar kapper geweest voor proefkapsel voor de bruiloft. Samen met knippen, kleuren en proef make-up waren we meer dan 4 uur verder.....

Liefs, Corien

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    dus jij hebt niet zo'n last van misselijkheid gehd corien, nou gelukkig maar ja ik hop wel dat ik vandaag de wedstrijd ga rijden, het ging gisteren met lessen ook redelijk, maar vindt hetook zo zonde om de wedstrijd te laten schieten!

Marla, ga jij nog testen, ben benieuwd?

ik ga zo even slapen meiden, weltrusten!

jette

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Anette, raar, he, dat je bang bent dat je alles verbeeldt. Ergens baal ik van mezelf dat mijn fantasie op hol slaat. Waarom ben ik niet nuchterder gebleven?
    Ik schreef je toch dat ik dacht dat mijn borsten er wat anders uitzagen. Zelfs mijn vriend was dat opgevallen. Had jij dan pijn in je liezen toen je zwanger was? Ik heb dat ook wel eens vlak voor mijn NOD. Ik duim nog steeds heel hard voor jou!
    Beterschap!

Ooh Jette, vervelend dat je je zo depri voelt en zo hebt moeten huilen. Daardoor zie je alles natuurlijk heel somber in. Geef gewoon gehoor aan je eigen lichaam. Als je in het begin niet alles meer aankunt, dan heeft dat vast een reden en kun je maar beter rustig aan doen. (er gebeurt zo veel in je lichaam op dit moment). Vind jij melk nou ook beter smaken dan voor de zwangerschap? Ik was tijdens mijn zwangerschap opeens dol op melk.

Ik heb mijn eisprong in de nacht van dag 15 op dag 16 gehad en gewoonlijk word ik dan op dag 26 ongesteld. Ik zit nu op dag 29, en heb nog geen ongi gezien en het voelt ook niet zo aan. Mijn banner klopt niet helemaal vanwege mijn korte luteale fase.

Neeke, trek je het een beetje: de drukte op je werk? Voel je je nou redelijk energiek of maken veel vergaderingen je juist extra moe?
    Ik test pas in het weekend, als ik het haal en daarnaast nog eens volhoud.
    Veel plezier met je etentje. Wat voor een soort keuken wordt het?

Bij mij wordt het dus spannend: Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar had vanochtend een heel klein bruin sliertje in mijn afscheiding (dat overigens een scheutje was en heel raar voelde). Daarna heb ik volgens mij nog 2 speldenknopjes beige in mijn afscheiding gehad. Ik haat het recycle wc papier hier op mijn werk momenteel: er zitten allerlei gekleurde stukjes in en het belemmert mij in afscheiding lezen. Grrrrrr....
    Mijn borsten zijn nu bijna niet meer pijnlijk, maar ik ruik de vieze lucht van de stofzuiger van onze schoonmaakster op het werk des te beter (pffffff......wat een lucht).
    Ik vind het maar spannend allemaal en hoop op het beste.

Liefs,
    Marla

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    JIPPIE

Toch maar uit bed en in de douche om naar het kruidvat te gaan en meteen een dikke vette streep.
    Sjonge, sta helemaal te trillen hier
    ENG!

Dus nieuwe banner

Liefs Anette

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marla, zoals ik het lees moet jij ook echt een testje halen hoor.
    Duim voor je!

9. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooooooooooooooooh Anette, wow, van harte gefeliciteeeeerd! (ben ik de eerste? :D )
    Wow, die banner staat je perfect! Ben zo blij voor je! \:D/

Ik wacht nog met testen. Ik vind het zo eng, en als ik niet test, dan hoef ik me ook nog niet al te grote zorgen te maken bij het verdwijnen van symptomen. Doe ik nu ook al wel een beetje hoor. ;)

Geniet ervan! Wanneer ben jij uitgerekend? (stel dat ik zwanger ben, dan wordt het 14 februari).

Liefs,
    Marla

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    net even gekeken op 7 februari, net na carnaval.
    Ik vind het wel een beetje eng hoor, nu nog voor me houden en dat met collega´s die me nu al vanalles vragen.
    En jij bent de eerste.
    Ik vond het ook eng om te testen en nu voel ik me schuldig over het drinken van bier afgelopen weekend. Zondag 1 biertje gehad en dat was wel een hele lekkere laatste..................................

11. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    He Anette, wat lees ik hier even snel op het werk.... Jeetje wat ontzettend goed! Super! Van harte gefeliciteerd! Ben heel blij voor je! Wat goed dat je toch een testje hebt gehaald. Je ligt vast nu een stuk lekkerder in je bed ;) Toch ook nog van harte beterschap.

Wat goed gaat het hier met idereen he?! Nou, marla... jij ook nog een tesje doen?

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jaaahhh !
    Joepie Anette, geweldig!
    Driedubbel dik gefeliciteerd van mij!
    Hoop dat je je nu iets minder ziek gaat voelen!
    Wil je 1 ding voor me doen?......en dat is Marla aan de hand nemen zodat jullie samen naar de overkant kunnen! ;)

Liefs en dikke kus van mij
    Minka

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Aaah, Minka, wat ben je toch een lieve schat!
    Anette, zou je Minka dan ook willen ophalen?

Tja Anette, ik heb vrijdag- en zaterdagavond 1,5 glas wijn gedronken, maar probeer er maar niet over te piekeren. Was het niet jouw huisarts die zei dat dat zo vroeg in de zwangerschap (de eerste 2 weken) nog geen kwaad kan? Dat was voorlopig je laatste glas, dus het is maar goed dat je er nog van hebt genoten.
    Ik vind het dapper dat je hebt getest. Enne.....je hebt morgen al de 5 op je banner staan. Fijn, joh!

Hey Corien, ik wil echt proberen te wachten met testen tot het weekend. Dat bruine sliertje zit me niet lekker, maar ik heb anderzijds ook niet het gevoel dat ik ongesteld zal worden. Tijdens de lunch en gisteravond had ik wat bubbeltjes in mijn buik. Diep in mijn hart heb ik er een goed gevoel bij, maar aan de andere kant ben ik toch bang dat ik mezelf voor de gek houd.

Liefs,
    Marla

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Marla,

Ik neem je stevig beet en je moet mee naar de zwangerenkant, zeker weten.
    Als wij er dan zijn zijn we sterk genoeg om alle anderen die onderweg zijn vast te pakken en ook de goede kant op te trekken!

Voor Minka is het klustijd ik stuur alvast wat hormoontjes jouw kant op.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,..,
    Duim voor je, veel plezier met klussen.

Corien, dank je en geef het goede voorbeeld! Zo snel mogelijk die 12 weken grens over (in Afrika ga ik dan een feestje geven)

Liefs Anette

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He, volgens mij vergeten we wat!

Er is er 1 jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is NEEKE :
    dance: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Meid van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er een fantastische dag van.

Dikke verjaardagskus van mij
    Minka

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Neeke

GEFELICITEERD, dat ik dat vergeet zeg!
    Dus toch je advies opgevolgd en zie het resultaat.
    Neem voor mij ook maar een lekker stukje gebak.

Knuffel Anette

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooooh Neeke, en ik had het nog wel zo in mijn agenda gezet...... maar nu moet Minka mij eraan helpen herinneren. Dank je Minka!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    De laatste met zijn drietjes. Jippie! Hoe oud ben je geworden als ik vragen mag?
    Ik eet een lekker groot stuk virtueel gebak (turkse nootjes taart) op jouw gezondheid, maar durf een glaasje champagne even niet aan op dit moment.
    Wel leuk dat je vannavond op je verjaardag uit eten gaat. Op zo'n dag mag je wel een extra portie vis of vlees. Veel plezier vandaag!

Ik wil niet al te hard meezingen met Minka, omdat mijn zangtalent niet al te groot is. Daarvoor hebben we Chantal nodig. Zij zingt heel goed.
    Dus Chantal, als je dit leest: zou je dan met ons mee willen zingen? :D

En Anette, ik kan me voorstellen dat je het eng begint te vinden. Je hebt nu een positieve test en het is dus "officieel". Maar ik duim dat het helemaal goed gaat en dat je over 8 maanden een hele mooie beeb in je armen houdt.

Wow, dat wordt volgens mij een groot feest daar in Afrika. Je toch niet stiekem dan aan de alcohol vergrijpen, hoor. ;)

Liefs,
    Marla

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neeke van mij ook van harte gefeliciteerd meid
    hoop dat je een leuke dag hebt gehad?
    dikke knuffel van mij voo jou. :)

anette wat goed zeg van harte gefeliciteerd ben heel erg blij voor je.

het gaat hier de goede kant op marla nu jij ook nog hoop ik en hou ons niet te lang in spanning. :) :) :)

vanavond lekker uit eten geweest met collega's en ex collega's heel gezellig gehad.
    nu zo lekker mijn bedje in en dan morgen op weg naar amsterdam om de toppers te zien.
    heb er echt zin in.
    denk niet dat deze ronde mij gelukkig gaat maken al weet ik niet wanneer die ronde voorbij is.
    maar omdat ik er niet op reken kan het niet echteen teleurstelling worden.
    hoop er de volgende ronde bij te zitten als ik weer iets meer weet over mijn cyclus.
    nou meiden voor nu slaap lekker allemaal en tot vrijdag avond hoop dan toch eigenlijk wel dat marla een positieve test heeft.
    dikke knuffel van mij liefs miriam

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marla, ik kwam even kijken hoe het met jou is, mijn duimen draaien overuren dus moet goedkomen!
    Ik kijk straks nog wel even

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he anette hieperdepiep holadiejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van harte gefeliciteerd meis, wat geweldig voor je!

hoe voel jij je nu?

kun je marla beetnemen en mee sleuren, want volgens mijn gevoel is marla ook zwanger, pleeeaaaswsssse laat het zo zijn!

marla test even alsjeblieft ik ben zoo nieuwschierig! ;)

liefs
    jette

Deel Deze Pagina