dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Jude, bij mij was het zo opvallend rustig na mijn eisprong. Gewoonlijk voelde ik mijn borsten al wat eerder en had ik wat sterkere ongikrampjes. Het viel me op dat ik dat juist deze keer niet zo had. Op dag 21 had ik wat lichte ongikrampjes, maar toch iets anders. Ik denk dat dat de innesteling is geweest. (in de vroege ochtend van dag 16 heb ik mijn ei gelegd).

Ook op afscheidingsgebied was het opvallend rustig. Ik hield alles bij in een schriftje en had toen echt het gevoel dat het 2 kanten uitkon. Vorige week zondag had ik opeens best wel wat afscheiding en gewoonlijk heb ik dat de dag voordat ik ongesteld word, maar deze keer had het niets met een menstruatie te maken.

Spannend, joh, ik vind jouw rust heel positief. Het doet mij denken aan Me2 en mijzelf.

Ik duim voor je!

Liefs,
    Marla

2. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Nou Marla, dan hebben we allebei op dag 16 in de vroege ochtend een ei gelegd, en als ik nu, op dag 21, lichte ongikrampjes ga voelen, dan...

Zo, ik ga er weer eens vandoor, ik heb alleen maar even ingebroken hier!

Liefs,
    Jude.

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marla Gefeliciteerd !!

Ik wist het wel, echt super en deze ronde gaat het bij iedereen goed, dat moet gewoon. hebben we allemaal verdiend! En de rest volgt snel
    Mijn boobs voel ik echt niet hoor, geef er niet zo heel veel om (tenzij het een ongunstig teken is). Zoals ik al zei, in de avond wat gevoeliger.
    Wat ik nu wel heb is een temperatuur gekte.... en mijn spijkerbroek lijkt strakker te zitten, niet echt lekker. Gelukkig worden die dingen groter als je ze langer aan hebt.
    Merk je verder al iets? en ik had de kruidvat test.

Geniet er van!

Jette, hoe is het met je moeder?

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Dank je Anette! De een heeft wel last van haar boobies en de andere niet, dat is absoluut geen teken. Het valt mij alleen zo op, snappie? Dus jouw temperatuur is heel hoog, als ik het goed begrijp? Mijn buikje lijkt ook al wel wat anders, maar misschien is dat bij mij verbeelding. Jij bent toch al weer een week verder.

Tot snel,
    Marla

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ja Marla, GEFELICITEERD! Oh meid wat heerlijk! Ik was helemaal zenuwachtig toen ik deze pagina opende, gelukkig had je je banner al aangepast. Ben zo blij voor je! Herken je onzekerheid, en dat blijft nog wel even, maar heb vertrouwen en ga ervan uit dat het goed gaat. Wat de vk tegen mij zei is denk ik wel waar: ook als je behoudend bent tov de zwangerschap kun je je niet beschermen voor het verdriet als het alsnog mis gaat. Maar het gaat deze keer niet mis hoor!

Heerlijk, binnen 2 1/2 week positieve testen van Marla, Jette en Anette. Het was een vruchtbare meimaand :D! Nou Jude en Miriam en al die anderen nog...

Fijn weekend allemaal! Heb het reuze druk, sta al vanaf half 9 in de keuken en moet nog allemaal salades maken voor het bezoek vanmiddag, maar MOEST natuurlijk effies checken. Rest volgt later!

Veel liefs,

Neeke

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeej Marla, ik was ook helemaal zenuwachtig toen ik de site opende, brrr spannend en jaaaah hoor! MARLA IS ZWANGER! Van harte gefeliciteerd meid. Geweldig. Probeer heerlijk van dag tot dag van je zwanger zijn te genieten, want dat neemt dan niemand je meer af!

Mei was inderdaad een hele vruchtbare maand en wat leuk dat jullie ;Marla, Jette en Anette in dezelfde periode zijn uitgerekend!

Eigenlijk zijn er nu al best wel veel van degene die op dit forum zitten zwanger...ik doe een oproep verzamel al die hormonen maar en strooi ze maar naar mij, miriam en alle anderen!

En zwangere dames..............
    GENIET van ELKE DAG!

Liefs, Chantal

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey marla fantastisch meid, gefeliciteerd ik zei het toch, het komt goed!

tja en de onzekerheden , het komt zoals het komt, zoals mijn gyn. zei 90% van de vrouwen die een MK hebben gehad gaat het de volgende zwangerschappen hardstikke goed!
    Tja hij had er niet bij verteld dat onder hardstikke goed ook constant boven de wcpot hangen hoorde maar verder hardstikke goed!

gefeliciteerd meis jullie dag kan niet meer kapot!

jette

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Jette

Ben je echt nog steeds zo misselijk? wanneer is het bij jou begonnen? Ik hoorde dat zwangerschapsgranules van vsm best goed werken, die zijn tegen de misselijkheid. Ik weet het ook niet hoor, je kunt even op de site van vsm kijken, staat info op.
    Ik zit hier met mijn knoop los zit veeeeeel beter maar we hebben ook niet echt super gezond gegeten afgelopen week, friet, pizza dus kan daar ook van komen.

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    \:D/ marla:

ben zo ontzettend blij voor dat de tranen me over de wangen lopen echt zo mooi
    en dan nog aan mij denken hoe doe je dat toch?
    ik vind je in ieder geval een super kanjer echt waar.

ja neeke ik hoop ook dat jude en ik en natuurlijk alle anderen ook heel erg snel aan de
    beurt zijn. gaat wel steeds meer kriebelen hoor
    elke keer als het bij iemand lukt dan denk ik kijk nog even en dan is het hier ook raak.
    kan niet anders toch?

chantal helemaal mee eens alle hormonen onze kant op

o mensen kan niet zeggen hoe blij ik ben jette marla anette neeke zwanger
    super hoe mooi kan het leven zijn nou kijk naar jullie en naar jullie banner en ik ben blij

zelf weet ik nog steeds niet wanneer mijn nod is dus deze ronde sla ik over zodat nu de hormonen gestrooid kunnen
    worden bij jude en chantal en de rest en de volgende ronde bij mij en de rest
    nou hele dikke knuffel liefs miriam :whistle:

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi anette, ja ben nog steeds zo beroerd, al is vandaag een goede dag zover, heb nog niet overgegeven maar verneem dat het weer begint te sluimeren, knap waardeloos, he bedankt voor de tip, ik ga direct op de vsm site kijken, thanks!

liefs
    jette

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooh meiden, ontzettend bedankt voor jullie hartverwarmende reacties!

Neeke en Sjannie, wat lief, zeg, dat jullie zelfs een beetje zenuwachtig waren!
    Heb je het gisteren gezellig gehad, Neeke? Was het nog voor je verjaardag? Ben je nog verwend? (Neeke wordt gebombardeerd met een heleboel vragen ;))

Ja Neeke, nu alleen Sjannie, Miriam, Jude, en alle andere meiden nog.

Sjannie, je kunt morgen een belletje van de postbode verwachten. Hij zal je een grote envelop geven met een giga hoeveelheid zwangerschapshormonen.
    Ik hoop zo dat je snel aan de beurt zal zijn. Ik hoop maar dat mijn zwangerschap jou toch een klein beetje hoop geeft. Ik geloofde er zelf al bijna niet meer in en dat is onterecht gebleken.

Hey Jette, wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Ik denk dat jij nog een januari mama bent, toch? Wel een hele opluchting dat het in 90 procent van de zwangerschappen na een miskraam wel goed gaat. Ik hoop toch zo dat wij allemaal bij die 90 procent horen.
    Hoe gaat het nu met je moeder? Zijn de ontstekingen inmiddels onder controle?
    Ik duim voor je morgen! Hoe laat moet je?

Anette, ik heb teruggerekend dat ik de vorige keer opeens zo'n dikke buik had op dag 36/37 en dat is volgens mij op bijna precies hetzelfde moment als jij dat nu hebt. En ik had toen juist niet veel gegeten. Ok, ok, ik geef toe dat je van pizza en friet ook wel een wat opgezette buik kunt hebben, maar ik vind het toch toevallig.

Aaaaah Miriam, je bent zo'n schat! Ik krijg zelfs tranen in mijn ogen van jouw lieve reactie. (het hcg begint al te werken, hihi). Jij komt ook zeker snel aan de beurt!
    Heb je echt geen idee van je NOD? Zou je soms overtijd kunnen zijn? Ik snap wel dat je geen hoop durft te hebben, omdat je bang bent voor weer zo'n grote teleurstelling. Ik probeerde mezelf altijd tegen dat soort dingen te beschermen (hoewel ik de vorige ronde al heel vroeg echt zeker wist dat het niet raak was).

Goh, over precies een week is jouw moeilijke dag. Hopelijk geeft je afspraak je genoeg afleiding. Ik zal die dag veel positieve gedachten naar je overseinen.

Ik kwam erachter dat ik gisterochtend het verkeerde lijntje (nl. het horizontale lijntje van de plus) als het op hcg reagerend lijntje had beschouwd. Het horizontale lijntje (het "minnetje") was een stukje dunner dan het verticale lijntje. In eerste instantie dacht ik dan ook dat de test al wel redelijk positief was, maar nog niet maximaal, maar ik bleek dus toch gisteren een dikke positieve test te hebben en ben daar erg blij mee.

Ik heb volgende week een etentje bij een goede collega, die altijd super lekker kookt (met veel alcohol in de gerechten). Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Mijn baas is er nl. ook bij en ik wil liever niet dat hij al meteen doorheeft dat ik zwanger ben. Maar goed, ik heb nog een kleine week om een oplossing te bedenken. Eerst maar eens zien of ik uberhaupt deze week goed doorkom.

Liefs,
    Marla

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik wil wel een beetje misselijkheid van je ondernemen, heb ik ook wat symptoompjes (die ik af en toe wel zou willen hebben, zo raar dat ik verder niks merk)

Marla, dat probleem ken ik. Ik zou ook echt niet weten hoe je daar mee om kunt gaan. ik weet ook niet of alcohol in eten echt kwaad kan omdat alcohol door het verwarmen volgens mij voor een heel eind vervliegt. Ik zou het hier op het forum aan de verloskundige vragen of zo, ik neem aan dat meer mensen dit probleem hebben. Wanneer bel jij de vk of gyn?

Ik merk dat nu af en toe de zenuwen naar boven komen.. wat als... ik probeer er niet aan te denken maar ja, wat doe je er tegen? Ik ga dinsdag bellen voor een afspraak. Spannend!
    komt ook doordat ik bijna geen symptomen heb, van de andere kant had ik die de vorige keer wel en zie het resultaat. wil dus ook niet altijd iets zeggen.
    Nou duimen voor iedereen hier.

Liefs Anette

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marla, ik heb gehoord dat als er mee gekookt wordt het geen kwaad kan omdat de alcohol vervliegt en alleen de smaak van het eten beter wordt maar ik zal het ook even na vragen bij de verloskundige, anders kun je je altijd nog afmelden inverband met griep of zo hihi

ben echt blij voor je hoor en die oplossing komt wel.

ben wel heel blij dat we een afspraak hebben volgende week wordt het iets makkelijker.

wil toch nog een weekje weg met onze vakantie waarschijnlijk gaan we naar weert limburg bij de roompotvakantie's lekker even een week er tussen uit.
    nou dikke knuffel voor iedereen liefs miriam

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    oh anette, nee hoor ik gun niemand die misselijkheid, maar wees gerust ik kreeg dat ook pas op 6 en halve week, dus er is nog hoop voor je!

liefs
    jette

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee meiden,

Later kom ik nog wel even wat langer posten (vanavond denk ik, ben nu thuis met mijn kleine boefje dus weinig rus:D), wou in elk geval even laten weten:

Jette, succes voor vandaag!

Liefs Neeke

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    lief van je neeke, dank je wel!

hoop maar dat alles goed is, maar ben er eigenlijk niet eens zo mee bezig!
    Zien het vanavond wel weer!

liefs
    jette

17. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Ook even snel een berichtje hier... ook weinig tijd maar ik wil marla natuurlijk wel ontzettend feliciteren! Echt super! Van harte en geniet ervan meid. Echt heel leuk dat er al zoveel meiden weer zwanger zijn hier, nu de laatsten ook nog! Maar dat komt zeker goed.

Jette, succes vandaag!

Liefs, corien

18. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hoe gaat het overigens met je misselijkheid jette, wordt het ook iets minder? Nog wel op concours geweest? Ik naar tolbert, ging aardig. 189 en 218 (1ste) Wel blij en het jasje paste nog!

Anette, wees blij dat je niet misselijk bent meid! Maar ik weet wel wat je bedoelt, ik had ook totaal geen verschijnselen en je zoekt toch bevestiging he?! Maar het zegt helemaal niks. Morgen ga je bellen ofnie?! Hoop dat je snel terecht kunt voor een mooie echo!

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey super corien, wel en groot verschil of niet met je 1ste en 2de proef!

Ben niet geweest gisteren, het was me te warm, en ik was nog te ziek, het gaat vandaag gelukkig iets beter, ben wel steeds aan het doorkauwen om maar niet misseijk te worden, ik zit nu achter een galiameloen, hmm lekker fris!

liefs jette

20. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Stertke met je misselijkheid! Inderdaad gewoon door blijven eten, blijkt het best te helpen.

Ja, groot verschil in punten maar de proeven gingen redelijk hetzelfde.... kun je nagaan hoe smaken verschillen.

Deel Deze Pagina