Hoi Neeke, hoe is het nu met je? Je boosheid kan ik me zo goed voorstellen, heb je er nog met iemand over kunnen praten? En natuurlijk hoef je niet te zeggen het geeft niet. Laat maar weten hoe je er over denkt. Fijn da]t je kleintje zich laat voelen en bijna weer een echo, leuk hoor en laat je buikje maar goed zien aan de rest, ik zou ook zoooo trots zijn. Marla, hoe is het nu? Voel je je al wat zekerder of blijft het toch een beetje aanhouden? Ik zo anders echt bellen voor een echo. Ik heb een echo gehad met 5.5 weken, je zag idd niet veel maar ze konden wel zien dat de zwangerschapsring itact was. Jij bent nu 6 weken en ik geloof dat dan het hartje gaat kloppen dus zou je in ieder geval iets moeten kunnen zien. Ik hoop dat het weer beter met je gaat. Corien, nog een dagje.... Ik wil je alvast een supermooie dag toewensen en geniet er lekker van (jij voor twee) alvast een dansje voor jullie Jette, is de misselijkheid al minder? En hoe is het met je moeder'? is ze al in het kuuroord? Is in ieder geval weer een stapje dichter richting huis, een mooie tussenstap denk ik. Kan ze weer wat ritme opbouwen en is ze dat saaie ziekenhuis weer uit. Hier nog steeds hetzelfde, gisteren op het werk erg moe. Mijn benen wilden niet meer vooruit. Vandaag eigenlijk mijn vrije dag maar ga vanmiddag voor een collega werken. heb er een beetje spijt van dat ik het doe, moet soms ook meer aan mezelf denken. Missleijkheid alleen even als ik opsta, voor de rest weinig symptomen. Zo raar. Maar wat niet is kan nog komen. Ik weet eigenlijk ook niet meer precies vanaf welk moment ik de vorige keer zo misselijk was. Dinsdag om 14.10 uur echo. Ik denk wel eens, als er maar iets zit (vanwege de weinig symptomen). Maar nog 5 nachtjes slapen en dan weten we meer voor dat moment. Ga even eten en een bloemetje halen voor een verjaardag vanavond en dan maar naar het werk. Bah, helemaal geen zin in, ach is goed voor de economie.. Liefs Anette Ik ben een aantal mensen vergeten maar ook voor jullie: hoe is het?
He neeke ik kan me je teleurstelling en boosheid zeer zeker voorstellen, en het is ook zeker gegrond, belachelijk dat ze jullie thijs er niet op hebben gezet, tja en nu willen ze dat alsnog doen............ dat is toch echt belachelijk! Ik kan me het goed voorstellen hoor dat je hier boos en teleurgesteld over bent! Maar probeer het achter je te laten en rouw om het verlies van je oma, en richt je op het nieuwe leven wat in je buik groeit! Dikke knuffel van mij! Corien ik wil je morgen een fantastische dag toewensen, probeer er van te genieten, het gaat zo snel! Mijn misselijkheid is nog niet echt minder geworden, het is nu wel meer met vlagen maar voel me nog niet echt toppie! Mijn moeder kan hoogstwaarschijnlijk as. vrijdag naar een rehabiliteitscentrum ongeveer een half uur rijden van ons huis, dat zal een opluchting zijn niet meer uren in de auto! Jetteman en ik zijn aan het discusieren over de vakantie, we wilden een lastminute naar de zon, maar jetteman twijfelt hierover, omdat ik momenteel zo slecht tegen de warmte kan, en je eigenlijk niet te veel moet zonnen als je zwanger bent, wil hij liever naar of duitsland of oostenrijk in een hotel daar, al wil hij smorgens gewoon vertrekken en ik wil iets reserveren, nu heb ik een aantal leuke aanbiedingen gevonden op de anwb site, dit gaan we vanavond es even doorspitten! liefs jette
hallo meiden, Nog even een snel berichtje... vandaag wel vrij maar we moeten nog wel aardig wat doen voor morgen. Maar kon het niet laten om nog even hier bij te lezen. Neeke, heel begrijpelijk dat je boos was/bent! Zoiets kan heel erg pijn doen maar zoals jette ook al zei, laat het achter je en richt je op jezelf meid. Anette, dus ook nog steeds zo moe... vervelend he. Maar denk goed om jezelf en luister naar je lichaam! En volgende week echo, spannend zeg. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten, dat had ik heel sterk. Jette, wat fijn dat je moeder volgende week naar een kuuroord kan. Het gaat dus goed met haar! En ook nog dichter bij jullie huis, erg fijn. Heb je misschien ook iets meer tijd voor jezelf. Marla, hoe gaat het me jou? Geen afscheiding meer gehad? Die eerste weken zijn ook zo spannend he?! Je kunt niet wachten op de eerste echo maar probeer tot die tijd zoveel mogelijk van andere dingen te genieten en druk bezig te blijven dan gaat de tijd het snelst... Hier alles prima, de laatste dingen aan het regelen voor morgen. Ga eind vd middag richting m'n ouders want ik trouw natuurlijk bij hun uit huis De jurk gister weer gepast en hij paste prima nu ze hem iets hadden uitgelegd. Wel jammer van zo'n mooie jurk maar goed, het is voor een goed doel! Maandag had ik echo gehad en dinsdag moest ik naar VK. toen ik daar kwam vroeg ze meteen hoe het ging... ik zei prima alleen wat moe. toen zei ze, is ook niet zo raar, je hebt bloedarmoede. Dus nu zit ik aan een natuurlijk ijzer preparaat. Hoop maar dat het helpt. Nou, meiden ik moet nodig weer wat gaan doen. Werk ze voor iedereen die moet werken en iedereen een fijne dag. En alvast goed weekend want ik kom niet meer achter de comp tot die tijd. Liefs, Corien
Lieve Neeke, wat naar voor je dat ze jouw jochie vergeten zijn op het bidprentje. Bah, en het was al zo'n moeilijke dag. En lieve Corien, ik wil je een geweldige dag toewensen morgen: ze zeggen vaak dat je trouwdag de mooiste dag uit je leven is, en ik hoop van harte dat dat ook bij jou zo zal zijn (op de geboorte van jouw kinderen na, natuurlijk). Ik heb nog steeds af en toe wat bruine sliertjes (en soms wat donkerbruin slijm) tussen mijn afscheiding zitten en heb de echo in het ziekenhuis dan ook met een week vervroegd. (volgende week woensdag). (heb nog wel gekokhalsd vanochtend) Als ik me wat beter voel, zal ik meer posten. Liefs, Marla
Marla lieve meid, hoop gauw goed nieuws te zien van jouw kant! Fingers crossed hier. Fijne avond voor alle dames, Neeke
Hallo Dames, NOu zo te lezen zijn jullie gewoon heerlijk zwanger met alle kwaaltjes erbij! Marla houdt hoop hoor. Een hele goede vriendin van mij heeft bij ook regelmatig en aanhoudend bloedverlies gehad zelfs tot aan helder rood aan toe en heeft een prachtig meisje ter wereld gebracht! Wil je ook nog bedanken voor aangetekend gestuurde hormonen. Ik heb ze ontvangen hoor! Nu nog even in de wachtkamer zitten wachten en hopelijk heb ik volgende week goed nieuws. Laten wet het hopen! Lieve Corien ook ik wil je morgen een fantastische dag toewensen en dat je volop mag genieten van deze bijzondere gebeurtenis! En wat bijzonder dat je op je eigen bruiloft 2nummers gaat zingen...heel knap want lijkt me ook mega emotioneel En zie ook alweer 15 weken zwanger ....geweldig! Je geluk kan nu niet op deze maand, nietwaar? Neeke veel plezier volgende week bij de 20 weken echo? Willen jullie het eigenlijk weten wat het wordt? Ook nog gecondoleerd met je oma overigens en wat ontzettend naar hoe het is verlopen. Ik vind het trouwens alleen maar sterk van je dat je je niet meer beleefd kon opstellen want het is niet niks als je kind vergeten wordt! Marla, goed van je dat je de echo een week naar voren hebt gehaald. Ik hoop dat volgende week een hoop onzekerheid bij je weghaald. Ik duim voor je! Miriam is geloof ik heerlijk aan het genieten van een vakantie! En Jette, ik moest wel lachen om je opmerking dat je je vriend de wc pot zowat elke dag omhelst. Ik hoop dat het straks elke dag een beetje beter gaat. En wat fijn dat je moeder naar een kuuroord gaat. En ook ik heb de verbeelding bij de Marla zo mooi omschreef! Het heeft in ieder geval een positieve lading. Anette, je vergeet dat je moeheid ook een enorm symtoom is. De 1 is gevoeliger voor HCG dan de ander. Hoe gevoeliger (sommige zijn zelfs allergisch, ik ken er 1 en inderdaad 9 maanden misselijk met ziekenhuis opname) voor het HCG hoe misselijker men is. Maar dat zegt niks over of het wel of niet goed gaat hoor. Trouwens slechts 50% van de zwangeren vrouwen zijn misselijk. Ik duim ook voor jou dat volgende week alles goed zal zijn! Verder is met mij alles goed. Ik heb verleden week 3 dagen cursus presenteren gehad. Aangezien ik als de dood daar voor ben, leek het mij goed deze cursus te volgen. En moet zeggen dat was een goede zet want ik ben nu over de drempelvrees heen hoor. Ik heb zelfs een presentatie van 45minuten gehouden met zeer aandachtig publiek en hele goede feedback. Was achteraf erg trots op mezelf! en verder moet ik het maar weer afwachten ...zal ik wel zal ik niet....zucht! gek genoeg heb ik érgens goede hoop ....maar ja weet het nog niet he? probeer me in te houden om straks teleurstelling te voorkomen. Wat trouwens wel gek was. Verleden week had ik mijn vruchtbare periode....en ik had zowaar ook gevoelige tepels en meer vruchtbaar slijm. En afgelopen dinsdag had ik ineens een mega plofbuik en steken enzo...leek ook net op een eisprong, dus die dag ook maar goed benut zegt maar. Ik blijf maar een rommelende buik (hihi ik schreef net rommelige hahah) houde...pffft nou gewoon maar afwachten dus! Misschien hoop ik wel te veel dat ik straks in de rij mag volgen! Nou dit wat het weer voor zover! Liefs, Chantal
Hallo Dames, NOu zo te lezen zijn jullie gewoon heerlijk zwanger met alle kwaaltjes erbij! Marla houdt hoop hoor. Een hele goede vriendin van mij heeft bij ook regelmatig en aanhoudend bloedverlies gehad zelfs tot aan helder rood aan toe en heeft een prachtig meisje ter wereld gebracht! Wil je ook nog bedanken voor aangetekend gestuurde hormonen. Ik heb ze ontvangen hoor! Nu nog even in de wachtkamer zitten wachten en hopelijk heb ik volgende week goed nieuws. Laten wet het hopen! Lieve Corien ook ik wil je morgen een fantastische dag toewensen en dat je volop mag genieten van deze bijzondere gebeurtenis! En wat bijzonder dat je op je eigen bruiloft 2nummers gaat zingen...heel knap want lijkt me ook mega emotioneel En zie ook alweer 15 weken zwanger ....geweldig! Je geluk kan nu niet op deze maand, nietwaar? Neeke veel plezier volgende week bij de 20 weken echo? Willen jullie het eigenlijk weten wat het wordt? Ook nog gecondoleerd met je oma overigens en wat ontzettend naar hoe het is verlopen. Ik vind het trouwens alleen maar sterk van je dat je je niet meer beleefd kon opstellen want het is niet niks als je kind vergeten wordt! Marla, goed van je dat je de echo een week naar voren hebt gehaald. Ik hoop dat volgende week een hoop onzekerheid bij je weghaald. Ik duim voor je! Miriam is geloof ik heerlijk aan het genieten van een vakantie! En Jette, ik moest wel lachen om je opmerking dat je je vriend de wc pot zowat elke dag omhelst. Ik hoop dat het straks elke dag een beetje beter gaat. En wat fijn dat je moeder naar een kuuroord gaat. En ook ik heb de verbeelding bij de Marla zo mooi omschreef! Het heeft in ieder geval een positieve lading. Anette, je vergeet dat je moeheid ook een enorm symtoom is. De 1 is gevoeliger voor HCG dan de ander. Hoe gevoeliger (sommige zijn zelfs allergisch, ik ken er 1 en inderdaad 9 maanden misselijk met ziekenhuis opname) voor het HCG hoe misselijker men is. Maar dat zegt niks over of het wel of niet goed gaat hoor. Trouwens slechts 50% van de zwangeren vrouwen zijn misselijk. Ik duim ook voor jou dat volgende week alles goed zal zijn! Verder is met mij alles goed. Ik heb verleden week 3 dagen cursus presenteren gehad. Aangezien ik als de dood daar voor ben, leek het mij goed deze cursus te volgen. En moet zeggen dat was een goede zet want ik ben nu over de drempelvrees heen hoor. Ik heb zelfs een presentatie van 45minuten gehouden met zeer aandachtig publiek en hele goede feedback. Was achteraf erg trots op mezelf! en verder moet ik het maar weer afwachten ...zal ik wel zal ik niet....zucht! gek genoeg heb ik érgens goede hoop ....maar ja weet het nog niet he? probeer me in te houden om straks teleurstelling te voorkomen. Wat trouwens wel gek was. Verleden week had ik mijn vruchtbare periode....en ik had zowaar ook gevoelige tepels en meer vruchtbaar slijm. En afgelopen dinsdag had ik ineens een mega plofbuik en steken enzo...leek ook net op een eisprong, dus die dag ook maar goed benut zegt maar. Ik blijf maar een rommelende buik (hihi ik schreef net rommelige hahah) houde...pffft nou gewoon maar afwachten dus! Misschien hoop ik wel te veel dat ik straks in de rij mag volgen! Nou dit wat het weer voor zover! Liefs, Chantal
Hoi allemaal Even voor Marla, ik las je bericht en werd er naar van, pff die onzekerheid. Ik zou willen dat ik je onzzekerheid weg kan nemen... Toch hoor je het regelmatig, bruinverlies en zoals al meer geschreven, zolang er maar geen helder bloed is. Marla, probeer afleiding te zoeken (makkelijk gezegd van mij) en wij twee krijgen allebei volgende week een mooie eerste echo! Ik duim voor ons.. Geluksknuffel Anette
Hey lieve Chantal, ik vind het altijd fijn als je even langskomt en iets van je laat horen. Dank je wel voor je verhaal over je vriendin. Dit soort verhalen geven de burger moed. Wat grappig dat je deze ronde zo duidelijk je eisprong hebt opgemerkt. In de laatste ronde had ik de dag voor de eisprong een heel kramperig gevoel en hem nog nooit zo duidelijk gevoeld en je weet wat daar van gekomen is. En zo'n rommelig gevoel in je buik is op zich ook niet slecht. Ik had zo'n een a twee dagen na de eisprong last van kleine prikkeltjes in mijn buik. Achteraf was dat misschien al een teken dat het raak was. Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als deze ronde jouw geluksronde zou zijn. En ik gun het je zo. Ik hoop zo enorm dat de aangetekende hormonen hebben geholpen. Ik duim weer hard, net als voor Miriam. Corien, heeeeeeeeeeeel veel plezier toegewenst vandaag. Je hebt er lijkt het een zonnetje bij. Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar je jurk. Je moeder was vast apetrots op je en jij op haar. Laat je ons snel weten hoe het is geweest, uiteraard nadat je bijgekomen bent. En niet de hele nacht geld tellen, he, zoals Jette en mijn zus destijds. Hey Anette, toch vind ik je behoorlijk zwanger overkomen in je posts met je moeheid en je misselijkheid 's ochtends. Ik ben ook eigenlijk voornamelijk misselijk in de ochtend, volgens mij omdat mijn maag dan nog leeg is. Je had toch ook al vreemde eetvoorkeuren? Ik heb me gisteren vergrepen aan een grote friet speciaal met een kroket. Mijn vriend vond dat ik mezelf wel eens mocht verwennen op zo'n sombere dag en ze hebben me heerlijk gesmaakt. Ik werd alleen een beetje onpasselijk van de zware frietlucht die vannochtend nog in onze auto hing. Oh Anette, het is helemaal niet mijn bedoeling om je een naar gevoel te geven. Sorry! Hopelijk kunnen we genieten van onze zwangerschap na de eerste echo. En Jette, heb je nog iets leuks kunnen boeken? Ik kan me voorstellen dat jij liever iets vooruit boekt, omdat je dan de leukste hotels kunt uitzoeken. Ik doe dit tegenwoordig altijd. We hebben een keer tot diep in de nacht moeten zoeken naar een hotel en kwamen ofwel uit bij poepiedure hotels, die ik met mijn karig studentenbeursje niet kon betalen, ofwel bij een groezelig hotel met douche op de gang. Dus ik pluis de reisgidsen en internet sindsdien van voor naar achteren uit. En lieve Neeke, hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je je Thijsje nog eens extra hard geknuffeld. Voor jou en je oma telt hij juist voor de volle honderd procent mee (en meer!). Gisteravond leek het bruinverlies gestopt te zijn, maar vanochtend had ik weer eenmalig bruine sliertjes bij het afvegen. Verder voel ik me wel behoorlijk zwanger. Ik voel me momenteel weeig en heb vanochtend 3 keer (water) ovegegeven) en wat gekokhalst op mijn werk. Volgens mijn vriend zijn mijn borsten al weer meer gegroeid en voel ik nog steeds heel warm aan. Ik heb gelukkig dus nog (toenemende?) kwaaltjes. Ik hoop zo vanuit mijn hele hart dat mijn kleintje dit keer helemaal gezond het levenslicht mag zien. Liefs, Marla
marla hoop houden meis, je verschijnselen zijn nog duidelijk aanwezig, ik help je duimen en hopen dat het goed gaat! Nee we hebben nog niets geboekt, we zijn nog niet uit gediscusieerd mijn hubbie wil de boel rondom huis allemaal klaar maken in de vakantie, en ik wil de laatste week relaxen, nu had ik een aantal uitdraaien gemaakt van betaalbare hotels in oostenrijk met zwembad, sauna, wellness programma heerlijk all inclusive, wil mijnheer eerst de boel klaar maken, en zit te zeuren over geld! Dus heb ik gisteren boos gezegd dat we dan maar niet op vakantie moesten gaan en heb hem de uitdraaien niet meer laten zien! Dat gaat elk jaar zo, van te voren is hij nooit enthousiast maar als hij er is wil hij niet meer weg! Dus we zijn er nog niet helemaal uit! liefs jette
Hoi Marla Jij geeft me geen naar gevoel hoor maar ik vind het zo vervelend als iemand in onzekerheid zit. Moet ik elke dag even kijken hoe het gaat. En rare eetgewoontes? Friet lust ik echt altijd, geen probleem om dat naar binnen te werken. heb ik ook altijd als ik ziek ben, vette hap, dat smaakt. Aankomende week word een spannende week voor ons. Was gisteren aan het denken dat die 2 weken wel heel snel voorbij zijn gegaan. Ik had het er gisteren nog met een zwangere collega over, zij heeft dus nergens last van gehad, alleen een beetje moe.. zo raar dat alles nu anders is dan de vorige keer. Eten smaakt goed, alleen snel vol en de geur kan ik ook prima hebben. Dalijk zien ze niks met de echo, zit er niks. Fijn weekend allemaal, nog plannen om iets te gaan doen? Liefs ANette
Ha die getrouwde Corien, hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw? Jeetje, Jette, balen, zeg, dat je vriend zich nou eigenlijk weer terugtrekt en net nu je die vakantie zo enorm hard nodig hebt. Kun je hem niet zeggen dat je na alle spanning rondom je moeder juist een beetje ontspanning moet hebben, omdat je het anders niet trekt? En zeker irritant als het elk jaar hetzelfde liedje is. Ik hoop van harte voor je dat hij er weer op terugkomt en dit keer heel enthousiast is. Grrrrr... Hey Anette, ben jij ook al zenuwachtig? Ik ben echt bang dat ik van mijn stokje ga aanstaande woensdag. Gelukkig heeft Marlaman veel vertrouwen, maar ikzelf vind het mega eng. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze bij jou niets zien zitten. Dan was het er echt allang uitgekomen en had je geen enkele symptomen. Je bent alweer 7 weken en 2 dagen. Het is wat je zegt: de 2 weken zijn ergens ook wel omgevlogen (hoewel ze ook wel weer zijn voorbij gekropen). Ben jij nou ook wat onzeker? Ik denk dat je dat na een miskraam of MA sowieso wel bent. Pfff... mijn vriend had verhalen gelezen van vrouwen die opnieuw zwanger waren na een eerdere miskraam en die bijv. niet eens meer wilde testen of een echo wilden. Miriam, ben je al terug van vakantie? Hoe heb je het gehad? En Neeke ik mis je een beetje op dit topic. Chantal, ik duim nog volop, hoor! Ik heb eigenlijk geen bruine sliertjes meer gehad, maar nog wel eenmalig een flinke klodder gekleurde afscheiding, maar dat kan ook bij een zwangerschap horen. Vannacht voelde ik me heel erg weeig en had gigantisch pijnlijke borsten, maar vanochtend heb ik maar 1,5 keer gekokhalst. (1 keer echt, en een keer bijna), maar goed, je weekendritme is dan ook wat anders en ik ben direct na mijn 2 glazen water gaan zitten, terwijl ik gewoonlijk van alles doe om vervolgens onder de douche te stappen. Ik ga eens snel douchen, want ik moet nog veel doen vandaag. liefs, Marla
Hallo dames, Het was even druk hier (mn werk), gisteravond pas na 11 uur thuis, wel even bijgelezen maar geen puf meer voor een reactie... Moest gisteren eerst naar klanten in de Ardennen, toen in de buurt van Gent, en 's avonds een trouwerij in Scheveningen van een collega. Ben maar even geweest maar was gezellig. Maar goed dat ik op tijd naar huis ging want op de terugweg viel ik bijna in slaap op het laatst! Ben gelukkig veilig thuis gekomen. Anette, geen zorgen over het gebrek aan symptomen, je hebt volgende week vast een prachtige echo! Ik hoor van vriendinnen die twee kindjes hebben ook vaak dat de zwangerschappen heel verschillend waren, vooral bij bijv jongetje en meisje. En vermoeidheid is echt een symptoom hoor! Marla, lief dat je me mist . Voor jou ook spannend volgende week. Nog maar 4 nachtjes en dan weet je meer! Je zult zien dat alles er goed uitziet op de echo. Ben zo benieuwd wat je al kunt zien, mijn eerste echo was met 8 weken, dan heeft het echt al de vorm van een mini-beeb. En die afscheiding, dat klinkt heel herkenbaar! Ik had zwangerschapsslips gekocht omdat de meeste gewone niet meer lekker zitten, en die blijken een badstof inleg te hebben - kan ik af en toe best gebruiken ... Je klinkt echt heel erg zwanger. En... veel afscheiding, maar zonder bruin! Hopelijk heeft je baarmoeder nu alles weggewerkt en maakt-ie je de komende dagen niet meer aan het schrikken. Duimen draaien hard! Jette, poeh ben blij dat ik niet zo misselijk ben geweest, bij mij was het meer weeig. Als ik niet weeig was at ik weer vanalles om me daarna weer minder lekker te voelen . Ben blij dat dat nu voorbij is. Alweer 9 weken joh, wat schiet dat op! Corien, hoe was je trouwdag? Heb je ervan genoten? Jammer he, dat het alweer voorbij is! Hoop dat het weer een beetje meezat, het lijkt erop dat het nogal verschilde van plaats tot plaats... En zat je trouwjurk nog lekker? Miriam, hoop dat je genoten hebt van je vakantie! Geloof dat je maandag pas weer terug komt, of niet? Benieuwd hoe je het gehad hebt. Chantal, wat leuk, een cursus presenteren! Moet zeggen dat ik zelf graag een presentatie geef, vind ik altijd wel leuk, en zo'n cursus vond ik ook heel erg leuk om te doen. Ongelofelijk hoeveel je daarvan leert he, in zo'n korte tijd! Klinkt inderdaad als een goeie eisprong, nog even maar en dan weet je meer. Spannend! Hier gaat het eigenlijk wel goed ondanks het verdriet van afgelopen week, ik geniet van mijn zwangerschap en buikje. Lichamelijk voel ik me nu echt prima, en ik zit goed in mijn vel. Ons kleintje is meestal lekker druk en reageert ook op prikkels van buitenaf (hij/zij is erg nieuwsgierig naar grote warme handen, maar ook autogordels, randen van broeken, en de matras als ik mijn buik daarop laat rusten ). Op die momenten voel ik me echt bevoorrecht... Het stelt me wel gerust, al die bewegingen, al blijft de 20 weken echo wel spannend... Nog maar 5 nachtjes! We willen graag weten wat het wordt, ben dus ook wel heel benieuwd. Zo, genoeg gekletst , ik ga zo lekker even plat (sprak oma Neeke), vanochtend om kwart over zes kwam Thijsje gezellig bij ons in bed. Heel gezellig maar net iets te vroeg voor mij . Hij ligt nu ook te slapen dus ik ga ook even profiteren van de rust. Morgen ook een lekker rustig dagje, even bijkomen van alle emoties en drukte van de afgelopen weken. Heel veel liefs voor allemaal, Neeke
verdorie, een heel verhaal getypt is het plaatsen mislukt, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik doe morgen wel een nieuwe poging. Bah daar kan ik zo van balen
Hallo dames, Hier de vers getrouwde vrouw... pff wat klinkt dat toch oud... gigi. Wat komen er deze week een bole echo's aan.... spannend allemaal he?! Goed van je marla dat je de echo een weekje hebt vervroegd. Onzekerhied is zo moeilijk... maar zoals hier al heel veel is gezegd, dat bruinverlies zegt helemaal niks. neeke, de 20 wk echo.... oh wat leuk! Dat moet de mooiste echo zijn heb ik gehoord. Alles is zo mooi te zien en past nog net allemaal op een beeld. Veel plezier! Fijn dat je de kleine af en toe voelt, geeft zoveel vertrouwen lijkt me. Ik kan niet wachten dat ik het ga voelen. Jette, verevelend dat het niet soepel gaat zo'n vakantie boeken maar jullie komen er vast wel uit. Wel even lekker weggaan hoor. Even heerlijk ontspannend doet een mens goed vooral na zo'n moeilijke en emotionele tijd die je hebt gehad. Thuis heb jij ook vast die rust niet die je op vakantie hebt. Ik kan nl ook niet thuis zitten niks doen. De paarden moeten toch gedaan worden dan.... Anette, ook een echo aankomende week. wat ontzettend spannend zeg! Veel succes en plezier want er zit vast een hele mooie beeb! Geniet ervan. Nog een paar nachtjes slapen... Hier dus alles goed. Vrijdag een hele mooie dag gehad. Was echt super en zoals iedereen altijd zegt.... zoooo snel voorbij. Het weer zat redelijk mee. Voor het trouwen hebben we alvast foto's gemaakt bij m'n ouders thuis en toen scheen het zonnetje prachtig. Richting gemeenthehuis begon het te plensen. Bij gemeenthehuis zeiden ze... hebben nog nooit een bruidspaar zo snel naar binnen zien komen.... Het ging echt tekeer tijdens de ceremonie. Daarna was het weer droog en hebben we nog meer foto's kunnen maken maar daarna begon het weer... wel heel jammer want we zouden naar de begraafplaats (schoonvader en schoonmoeder) om bloemen neer te leggen maar toen was het echt noodweer. dit hebben we dus gister maar gedaan (was toch jammer). Heerlijk gegeten en feest was geweldig. Zingen ging veel minder goed dat met oefenen (ga de hele dag praten en paar uur boven de muziek uit schreeuwen en je stem laat je ietswat in de steek) maar iedereen vond het super en mannetje ook geweldig. Op huwelijksnacht geen geld geteld hoor, gisteravond pas.... Zaten in hotel en hadden de cadeaus in de auto laten liggen. Waren gisteravond pas thuis aangezien ook 2 stel vrienden van ver in het hotel zaten... Nog geen foto's maar als ik wat heb zal ik ze in m'n album plaatsen. Nou, nu maar eens weer omkleden. M'n moeder is jarig dus daar gaan we zo weer heen. Ze was ook apetrots op onze bruiloft en heeft het aardig goed volgehouden. Kon er gelukkig bij zijn in het gemeenthehuis is toen weer even op bed gegaan, met eten was ze er weer even en s'avond bij het feest ook weer even. Ben heel dankbaar! Meiden, nog een fijne zondag! Liefs, Corien
Corien, gefeliciteerd en geniet nog lekker na van je ooie dag. En je moeder heeft het ook goed volgehouden zeg, heeft haar heel goed gedaan weet ik zeker. Marla, echt zenuwachtig ben ik nog niet maar dat zal vast wel komen denk ik. hoe is het nu met je? Ik lig veel te slapen, kan echt mijn ogen niet meer openhouden, zo gezellig. Verder geen bijzonderheden. Aleen vannacht naar gedroomd over een mk, dus toch zenuwen? Meid, komt goed met ons! Jette, heb je al een tabletje tegen misselijkheid ingenomen? Anders zeker doen hoor. Had toch maar een beetje aan mij gegeven.. Jij gaat alweer goed richting de 12 weken, fijn zeg. En de vakantie, lekker iets uitzoeken en dan de folder laten slingeren, gewoon gaan hoor. Ik weet zeker dat jetteman het dan ook heel fijn vind. Neeke, zo bijzonder lijkt het me om je beeb te voelen en te merken dat ie reageert. En dan nog een mooie echo, willen jullie weten of het een jongetje of meisje wordt? Geniet er maar lekker van. Chantal, zo´n cursus is altijd prima om te doen, je leert er toch weer bruikbare dingen van (is ook de bedoeling maar je hebt van die cursussen...) En je lichaam, is zo moeilijk om te volgen, de ene keer dit en de andere dat, had je maar een wijzertje maar we duimen voor je dat je snel een mooie banner mag maken. Miriam, volgens mij kom je morgen terug. Hoe was het? Een beetje goed weer gehad? Nou, ik ga weer slapen, hihi, even gebruik van maken ook. liefs Anette
hey corien, nog een keer gefeliciteerd met je huwelijk, ben blij dat je een mooie dag hebt gehad, en je moeder kon het ook bijwonen, fantastisch gewoon! Het is gelukt we hebben een vakantie geboekt hoor! kun je zien wie de baas thuis is he 8) nee hoor flauwekul, hubbie wilde wel op vakantie, maar wil thuis ook nog teveel, maar ook hij is even toe aan vakantie, dus gelukt! liefs jette
Heeey Corien, van harte gefeliciteeeerd, getrouwd stelletje! Was het een moetje? (een wel heeel flauw grapje). Het lijkt me wel heel apart dat je het nu over je man hebt, als je je vriend bedoelt, of was het nu andersom? Wow, jullie hadden het weer wel goed uitgekiend: wanneer er foto's werden gemaakt, scheen het zonnetje en als het regende dan schuil je gewoon even in het gemeentehuis. Even zonder gekheid: ik kan me zo goed voorstellen dat het een teleurstelling was dat jullie niet bij het graf van je schoonouders langs konden gaan. Op zo'n dag mist je vriend zijn ouders natuurlijk het meest: zij zijn de grote afwezigen. Had je vriend het er erg moeilijk mee? Ik vind het wel geweldig voor jullie dat je moeder het zo goed heeft kunnen volhouden. (en dat nemen ze jullie niet meer af!) Ik ben erg benieuwd naar je foto's! Neeke, wat enorm grappig dat jouw kleintje zo op prikkels van buitenaf reageert. Het is nu al een nieuwsgierig Aagje, haha. Het is vast een meisje. Over 3 nachtjes weet je het! Ik kan me zo voorstellen dat je de 20 weken echo nog steeds een beetje eng vindt, maar jouw frummeltje is vast helemaal gezond. Oh Anette, daar kan ik ook gefrustreerd van raken: dan heb je net een heel verhaal getypet en raak je vervolgens alles kwijt. Grrrrr.... Sindsdien copier ik mijn tekst alvast voordat ik submit. Dan heb ik het in ieder geval nog ergens staan. Je niet te druk maken over die miskraam droom: dat geeft wel aan dat je er onbewust toch wel enorm mee bezig bent. Volgens mij heeft zelfs Neeke nog vrij laat gedroomd (rondom de 15 weken?) dat ze een miskraam kreeg, maar bij haar is ook alles perfect. Ik droom momenteel ook praktisch elke nacht. Oh ja, dromen is ook een zwangerschapssymptoom. Ga je de laatste tijd dan ook vroeg naar bed? Ik ben bij tijd en wijle wat moe, maar niet heel erg. Lief dat je naar me vraagt! Had jij je eerste echo nou aanstaande vrijdag? Haha Jette, goed dat je je man toch hebt kunnen overtuigen en dat je toch een vakantie hebt geboekt. Nog wel eentje waar alles voor je geregeld wordt. Dan heb je wel verdiend na al die stressvolle weken/maanden. Hoi Anne, ik dacht al dat je vast in het verkeerde topic had gepost. Chantal, ik duim voor je deze week! Oooooh, laat het raak zijn! En Miriam, heb je een leuke vakantie gehad? Hoe was het nog geweest vorige week zondag? Ik heb sinds vrijdag geen bruine afscheiding meer gehad en ook nemen mijn symptomen nog steeds toe. Ik ben bij tijd en wijle behoorlijk weeig en misselijk en heb hele beurse borsten. Vanochtend heb ik ook al weer een paar keer moeten kokhalsen op mijn werk. Hopelijk heeft niemand het gehoord. Zaterdagavond hadden wij een etentje thuis voor een aantal collega's van mijn vriend. De vrouw van een van hen had vorig jaar een miskraam met 12 weken gehad en was nu opnieuw een kleine 5 maanden zwanger en ruim twee weken voor Neeke uitgeteld. Ze vertelde dat ze eigenlijk niet zo'n moeite met haar miskraam had gehad (poehe), in tegenstelling tot haar man, maar dat ze erg onzeker was in haar nieuwe zwangerschap. Ze bleek in de eerste weken ook last van bloedverlies te hebben gehad en had al het idee dat ze weer een miskraam zou krijgen. Gelukkig was het tegendeel het geval en gaat het nu hartstikke goed. Ze vertelde dat bloedverlies eigenlijk heel vaak voorkomt in de zwangerschap. Ze wist overigens niet van mijn miskraam en nieuwe zwangerschap, maar haar verhaal gaf mij wel weer wat hoop. Overmorgen heb ik mijn eerste echo al. Hopelijk is alles goed! Liefs, Marla