dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey jipppieieijjeeee anette, geweldig meis, wat een bevestiging he, zo'n kloppend hartje, maak je geen zorgen over de dagen, ik moest ook een aantal dagen terug 5 zelfs, maar de uitleg was erg plausibel, je kunt niet uitgaan bij b.v. een cyclus van 28 dagen dat exact op de 14de dag de bevruchting plaats vind, dan zou het allemaal wat makkelijker zijn he, als het zo zou werken, bij mij was het dus 5 dagen later!

Bij mij hebben ze de eerste keer dit alleen maar aangegeven dat het niet zo ver was als gedacht, de tweede keer hebben ze exact gemeten en toen wisten we dat het 5 dagen was!

maar ik ben hardstikke blij voor je meis!

HEB EINDELIJK DE PILLETJES GEHAALD PFFFFF eindelijk maar toch! heb gisteren direct een in genomen omdat ik weer mega misselijk was, en je raadt het nooit ben nog niet weer beroerd geweest, zou het een wonder middel zijn of toeval?

Marla veel success vanmiddag! denk aan je!

liefs
    jette

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve marla

heel veel toi toi vanmiddag komt goed geniet er van.

jette goed joh een wonderpil is het hihi nou hopen dat je je zo blijft voelen.
    hoe gaat het intussen met je moeder?

anne75 welkom hier op het forum
    schrijf alles van je af helpt soms
    het is niet niks meid hoop dat je snel meer zekerheid krijgt in de positieve zin.
    denk wel aan je

liefs miriam

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ik hoop maar dat die pilletjes blijven werken, het neemt de vermoeidheid niet weg, maar ben nog niet echt misselijk geweest!

Mijn moeder is natuurlijk enorm teleurgesteld dat ze niet naar het revalidatiecentrum kon, en misschien maximaal nog 3 weken in het ziekenhuis moet blijven!
    Ik probeer haar zo goed als kan te motiveren, maar het gaat moeizaam!

Nou ja we moeten geduld hebben!

liefs jette

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Drukke week tot nu toe, gisteren van half vijf 's ochtends tot een uur 's nachts van huis geweest voor een bespreking in Milaan, vandaag lekker mijn mama-dagje (ipv maandag). Sorry dat ik er even niet was om Anette en Marla nog eens succes te wensen!

Anette, gefeliciteerd! Superfijn meid, nu proberen er wat geruster op te zijn he!

Chantal, mijn lichaamstemp is in elk geval wel wat hoger (en ook al sneller dan normaal) als ik zwanger ben, dus wie weet? Ik duim voor je!

Jette, balen dat het nu weer minder gaat met je moeder! Bah wat een tegenvaller, jullie waren er allebei zo aan toe aan de verandering ten goede, en nu moet ze alsnog langer in het ziekenhuis blijven... Niet leuk. Sterkte!

Miriam, goed om je weer te horen. Klinkt als een lekkere uitrust-vakantie, en zo te horen nog voldoende genoten ondanks ongi. Het ongeloof dat het ooit nog goed komt is heel herkenbaar - overvalt me nu nog wel eens, suf he. Maar de een na de ander blijkt volgens mij zwanger in de ronde nadat ze verzucht heeft: het lukt nóoit meer! Dus wie weet :).

Anne, jij ook welkom, ben benieuwd wat je echo laat zien. Kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt. Succes!

Marla, waar ben je? Geen slecht teken hoop ik!?!?! Laat ons gauw wat weten!

Hier alles prima, ongelofelijk om alweer over de helft te zijn. Gisteren en eergisteren was ons wurmpje (is het inmiddels niet meer natuurlijk - we noemen 'm nu steeds vaker ukkepuk of kleintje) mega-druk. Dat belooft nog wat voor de komende maanden... Maar ik geniet er alleen maar van. Vandaag is-ie erg rustig, blijkbaar aan het uitrusten. Hopelijk is-ie morgen bij de echo niet al te veel aan het bewegen!

Ben wel een beetje zenuwachtig...

Veel liefs voor allemaal en

Marla, laat je gauw wat weten?

Neeke

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Grrr.... Anette, wat een sukkelige assistent bij de VK: een duidelijk gevalletje van totaal niet goed luisteren, maar in dat geval kan ze maar beter je mond houden. Maar goed, dat kan de pret natuurlijk niet drukken van zo'n mooie echo. Voel jij je ook nog steeds op rozen lopen?

Oh lieve Minka, een hele dikke knuffel voor jouw lieve wens!

Hey Chantal, jouw hoge temperatuur en rommelige buik klinkt hoopgevend. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo veel van temperaturen af, maar mijn vriend vindt mij sinds ik zwanger ben zo warm. En ook ik had in het begin een rommelige buik. Heb je dat wel eens vaker gehad? Zo nee, dan zou het kunnen... Spannend!

En Jette, wat geweldig dat de pilletjes zo goed lijken te helpen. Is de misselijkheid erger dan de moeheid? Zo ja, dan kun je al blij zijn als die misselijkheid alleen al weg is.
    Ik dacht al dat je moeder erg teleurgesteld zou zijn: ze ligt al zo lang in het ziekenhuis en kijkt er natuurlijk echt naar uit om weer op te knappen, zodat ze sneller weer bij jullie kan zijn.
    Hopelijk gaat haar herstel toch voorspoediger dan gedacht.

Dank je wel, lieve Miriam. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo veel angst heb gehad voor de echo, dat er van genieten weinig terecht is gekomen, maar het belangrijkste is dat alles goed is!

En Neeke, het klinkt wel geweldig: even voor een meeting op en neer naar Milaan, maar volgens mij klinkt het leuker dan het is en zie je alleen maar het vliegtuig en de meeting locatie en helemaal niets van Milaan.
    Misschien is jouw kleintje aan het uitrusten voor de echo van morgen: staat dan heel hard voor het raampje op en neer te springen! Heel gaaf dat hij zo beweeglijk is!
    Super veel plezier toegewenst morgen! Hoe laat ben je aan de beurt?

En gelukkig kan ik alleen maar goed nieuws melden! JOEHOE! Het hartje en de zwangerschapstermijn kloppen helemaal.
    Ik was zo enorm nerveus en vraag me af of er nog meer vrouwen zijn die zo verschrikkelijk zenuwachtig zijn, maar ik weet het antwoord eigenlijk al: een grote JA!
    Gisteravond had ik wat bruine afscheiding en was dus weer geschrokken en haalde het rampscenario al weer bijna uit de kast. Vannacht heb ik redelijk kunnen slapen, maar was alleen wel belachelijk vroeg wakker, net als Marlaman.
    Gelukkig was de gynaecoloog erg aardig en begripvol en maakte zelf de echo en niet de co-assistente die er ook bij aanwezig was.
    Ik durfde eigenlijk niet te kijken naar het schermpje, maar mijn zorgen waren voor niets geweest. Alles zag er prima uit: ik heb nog steeds 14 februari als bevallingsdatum staan en ben dus precies zo ver in de zwangerschap als ik dacht.

Ik krijg nog 2 echo's in het ziekenhuis, op 12 en 30 juli en daarna wordt er gekeken hoe we verder gaan. Over de bloeding moest ik me geen zorgen maken: dat kan een hormonale reden hebben en zolang het bruin is, is er geen reden tot zorgen. De ene vrouw heeft er meer last van dan de andere.

Al met al ben ik dus enorm opgelucht en is mijn vertrouwen gegroeid! Ik ben nu op het werk, maar van werken komt niet zo veel, haha.

Liefs,
    Marla

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Marla, Van harte gefeliciteerd met je goeie echo! Ik kan me echt voorstellen dat je bloednerveus was en gelukkig is alles in orde en op schema! En nu alle zorgen overboord he? Geniet maar fijn dat je zwanger bent!

Tja over die rommelige buik; plof buik is niet meer zo en het rommelen de ene dag meer dan de andere dag maar ..... dat heb ik wel vaker gehad (allen de laatste tijd niet) en toen werd ik toch ongi dus sja ik durf er echt niks meer van te zeggen...gewoon afwachten dus.
    Zojuist bij vriendin nummer 7 op kraamvisite geweest...ging prima hoor. Maar het zijn er wel veel dit jaar! Merk dat ik het nu ook veel beter kan handelen dan toen in mei omdat ik toen uitgerekend was.

Jette het klinkt wel als wonderpilletjes als ze zo snel al werken en haast geen last meer heb van misselijkheid. Wat ontzettend vervelend voor je moeder....jullie hadden het zo verdiend om een positievere fase het kuuroord in te gaan! Heel begrijpelijk dat ze/jullie teleurgesteld is/zijn.

Neeke veel plezier morgen bij de 20 weken echo!

Liefs, Chantal

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Chantal, ik vind het toch een goed teken dat je de laatste tijd geen rommelige buiken meer hebt gehad. Je lichaam zal nu wel weer op orde zijn. Mijn duimen draaien nog op topsnelheid, hoor!

Ja, op kraamvisite gaan rond de tijd dat je zelf uitgerekend bent, is echt niet leuk en behoorlijk moeilijk, omdat je je realiseert dat je er zelf ook zo bijgezeten zou hebben als alles goed was gegaan.

Ik hoop toch zo dat wij allemaal over niet al te lange tijd zelf kraamvisite krijgen en een hele gezonde beeb hebben. Ik vind het wel spannend bij jou, hoor! Waarom zou het niet raak kunnen zijn?
    Op het moment dat ik er zelf niet meer in geloofde, bleek ik juist zwanger te zijn, dus wie weet.

Liefs,
    Marla

8. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Oh dames, nog even kort berichtje van mij, heb ook wat tijd voor mijn mannetje nodig :D (ik kwam vannacht om 1 uur thuis, zijn wekker ging om kwart voor 5 voor een tripje naar Zwitserland, is nu gelukkig weer terug - en inderdaad, veel meer dan vliegtuig, luchthaven en kantoor zie je niet, het is gewoon werk - maar wel leuk werk :D ): ik wou even kwijt dat ik het zo heerlijk vind dat Jette, Marla en Anette allemaal goede echo's hebben gehad! We besmetten gewoon met z'n allen alle dames in dit topic met de zwangerschapshormonen, dus Chantal, Conny, Miriam, Minka, Anne en andere meelezers: be prepared! We rusten niet totdat jullie allemaal in blijde verwachting zijn :) :) :)

Morgen om 10.30 u 20 weken echo, duurt blijkbaar een half uur, ukkepuk is weer lekker druk vanavond dus ben benieuwd!

Heel veel liefs Neeke

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jippie Marla

Gelukkig meid, klinkt mooi. Ik hoop dat je je weer beter voelt nu.
    Sorry voor mijn late berichtje maar internet lag eruit (zeer frustrerent)

Welterusten en morgen lees ik de rest

Liefs

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    He neeke, wat voor werk doen jullie? ben het even vergeten, klinkt erg leuk!

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ja Neeke, het belangrijkste is dat je werk leuk is, dan kun je vroeg opstaan en het vele gereis er prima bij hebben.

We rusten inderdaad niet totdat iedereen een mooie beeb heeft!

Heeeeeel veel plezier en succes bij de 20-weken echo vandaag! Laat je snel weten hoe het is gegaan?

Anette, dank je wel voor je felicitaties! Ik heb meer vertrouwen gekregen. Ik neem aan dat jij jouw twijfels ook zijn afgenomen, toch? Ze komen vast wel weer terug, maar voor dit moment geniet ik volop....

Liefs,
    Marla

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marla, ik zie je al zitten met een grote lach op je gezicht. Heerlijk toch
    Nou, bij mij is de misselijkheid deze week gekomen en voel me iin de ochtend echt brak. Niet overgeven alleen kokhalzen. Ach als alles maar goed blijft gaan.
    Die onzekerheid bij mij blijft nog een weekje. Volgende week donderdag krijg ik een echo en de vorige keer was daarop te zien dat het mis was. Maar ook nog maar net mis, dus er is een kloppend hartje geweest en gestopt rond 8 w 4 d. Dat is mijn mijlpaal. Ik ben er heel rustig onder dus voelt goed allemaal. En daarna lekker genieten van onze vakantie en als we daavan terug komen ben ik 13 weken en dan gaan we het zeggen.
    Tegen mijn ouders wil ik het volgende week zeggen na de echo. Ik vermoed dat mijn moeder het alweer in degaten heeft. Ze kan mij soms zo vragend aankijken.

Neeke, succes met je echo, dit schijnt een hele mooie echo te zijn want je beeb past dan nog net helemaal in beeld. Willen jullie weten wat het wordt?

jette fijn dat je misselijkheid minder is (heb ik toch een beetje overgenomen, haha) . Kun je meer gaan genieten van je zwangerschap.

Chantal, spannende tijd voor jou. Ik ga heel hard duimen.

Liefs Anette

13. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey anette, nou ik gun jou dat misselijke gevoel niet hoor, bah, ik vond het vreselijk, momenteel gaat het redelijk bij mij!
    Als het te erg wordt neem ik zo'n tabletje, ik heb echter constant een vol gevoel, en dan echt vol tot aan het randje!
    Terwijl ik helemaal niet zo veel eet!
    Als ik niks eet wordt ik weer misselijk dus dat is wel lastig!

Ik heb het de afgelopen dagen wat te druk gehad, dat merk ik wel ben doodop, nog drie weken na deze en dan heb ik vakantie, ben al aan het aftellen!
    Het werk boeit me momenteel ook niet echt meer, ik doe wat ik moet doen maar verder...........!

Ben met hele andere dingen bezig!

Wanneer gaan jullie weg anette?

Liefs jette

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi Jette

Maar ik ben ook lang niet zo misselijk als jij bent geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook niet op zit te wachten. Dat volle gevoel heb ik ook en geen honger en dan idd misselijk. Ik ga straks de granules van vsm halen, vooral voor de dagen dat ik werk. Thuis vind ik het prima.
    Als het niet meer gaat met je moet je echt even een dagje thuisblijven en in bed blijven liggen om goed te rusten, je maakt ook zoveel mee op dit moment en kijk eens terug naar wat je allemaal al voor je kiezen hebt gehad. Geen wonder dat je zo moe bent. Kan ook niet anders.
    Maar jullie gingen toch lekker weg alleen weet ik niet waar naar toe? Goed idee hoor om weg te gaan, thuis ben je ook maar telkens bezig met je normale dingen, tenminste dat heb ik altijd.
    wij gaan vrijdag 13 juli weg, dat is al over 2 weken. Heb er zo´n zin in.
    Heb ik net de vk gebeld om mijn afspraak te verzetten omda tmijn vriend echt niet meekna lukt het niet. Alleen een week later, net de dag voor mijn vakantie. Nou nee, vind ik niet zo´n super idee. Mijn vriend gebeld en ook die was teleurgesteld. hij vond het toch wel bijzonder, die echo. hij zei al, dan wil ik wel een echo als we terug zijn (lief he)

Ik ga boodschappen doen, groetjes Anette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  16. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

We hebben een prachtig beebje gezien vanochtend! Uiteindelijk was ik vooral heel nieuwsgierig naar wat we zouden zien en niet meer zo erg nerveus, maar dat kwam wel weer toen we na een kwartier wachten naar binnen werden geroepen. Alles zag er goed uit en zo'n echo is echt heel mooi! (natuurlijk vooral omdat er niks geks te zien is) Vantevoren waarschuwen ze wel dat ze vanalles ook níet kunnen zien natuurlijk, maar wat we hebben gezien zag er goed uit: alles wat gemeten werd viel binnen 3-4 dagen van de theoretische termijn (behalve buikomtrek en geschat gewicht :D ons dikkerdje ligt ruim een week voor!). Ze bekijken echt vanalles, meten hoofdje, kleine hersenen, buikomtrek, bovenbeentje, bekijken het gezichtje, handjes, voetjes, of rug en buik dicht zijn, of de orgaantjes op hun plek liggen en maag en blaas al vol zijn, noem maar op. En hoewel je nooit zekerheid hebt weten we wel al dat het lipje goed dichtgegroeid is, en dat ons beebje geen klompvoetjes heeft. Ben zo blij! Kan er wel bezig over blíjven :D

Soms hoor je wel eens rare verhalen over echoscopistes maar die van ons was heel aardig. We gaven vooraf aan dat we, als ze het kon zien, wilden weten wat het is en daar deed ze helemaal niet moeilijk over, sterker nog, dat is het eerste wat ze bekeek. We krijgen (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid :) ) een ventje! Hihi ik had het dus goed. Mijn man vindt het wel jammer maar is natuurlijk vooral blij dat alles er goed uitziet.

Jette, ik doe verkoop bij een chemisch bedrijf (jaja), dus ik bezoek allerlei klanten die bijvoorbeeld verf, vlliegtuiglakken, wasmiddelen of zo maken, in de Benelux, Noorwegen en dan voor heel Europa een hele grote klant (met een kantoor in o.m. Milaan). Het is echt heel leuk om te doen, de contacten met de klanten zijn het belangrijkste en dat vind ik geweldig.
    Alweer bijna 10 weken zwanger! Dat schiet al op he, fijn! Hopelijk voel je je dan ook gauw weer wat beter. Ik hoop ook dat je moeder uit het ziekenhuis ontslagen wordt voordat jullie op vakantie gaan, dan kun je écht lekker uitrusten.

Anette, de tijd van zwangerschap komt aardig overeen met het moment dat ik misselijk werd bij de gedachte aan tomatensaus. Heb ook niet hoeven overgeven of zo, maar voelde me vaak vol en een beetje brak. Duurt nog maar een week of 6 hoor :). Spannend volgende week donderdag, nog maar een week!

Marla, fijn dat je wat meer vertrouwen hebt nu, lekker van genieten als je je zo voelt! Wat je zegt, er zullen vast nog wel onzekere momenten komen, maar gelukkig heb je regelmatig echo's de komende tijd en zul je steeds vaker kunnen genieten.
    Leuk dat jullie 3-en zo dicht bij elkaar zitten, binnen 4 weken!

Nu de rest nog, hopelijk volgen jullie gauw!

Chantal, hoe is het trouwens bij jou? Is er al wat meer peil op te trekken?

Veel liefs Neeke

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    annete mooi liedje he

wij draaien dat liedje hier zo ongeveer elke dag al een paar weken het liedje hoorde ik toen op de radio direct in onze muziek lijst gezet heel mooi mooie link van jou.

hier gaat het goed voorzover mogelijk soms denk ik weleens ben al zolang bezig en nog steeds niks positiefs bah.
    en de tijd dringt in de zin van onze aangetrouwde nicht loopt op knappen en dan moet ik daarheen terwijl ik ook op knappen zou moeten lopen bijna.

en mijn collega ook op knappen dus twee visite's binnen een maand bah.

maar ja we moeten erdoorheen.
    probeer telkens al kleine dingetjes mee te nemen.
    maar moeilijk is het wel hoor.

maandag weer fris aan de slag op mijn werk en dan zit mijn vakantie er weer op.

neeke fijn dat alles goed is en je een mooie echo hebt gekregen top
    liefs miriam

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Leuk werk neeke, zeer interessant lijkt me, al die verschillende mensen ontmoeten!

Hey een ventje, wat leuk meis, klopt dit ook met de chinese kalender?
    daar ben ik erg benieuwd naar!

Zeg wat vindt jij over mijn vakantie, vindt jij dat wanneer mijn moeder nog aan het revalideren is ik wel op vakantie kan gaan of juist niet?

Ben een beetje onzeker hierover!

tja de 10 weken zijn gehaald, maandag mag ik weer naar de gyn, ben benieuwd hoe het er voor staat, ik heb nog steeds een overvol gevoel, vaak nog misselijk en af en toe spugen zoals gisterenavond bah!
    Het komt soms zo onverwacht!

Moet eerlijk bekennen dat er van genieten niet echt sprake is het is meer de dag doorkomen en s'avonds op de bank liggen met de ogen dicht!
    Wat een leven he? :)

maar ja het is voor een goed doel!
    liefs
    jette

19. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Thijsje had gisteravond opeens meer dan 40 graden koorts, was wel even schrikken! Maar vanochtend was hij helemaal opgeknapt. Had niets speciaals staan voor m'n werk dus heb maar besloten om nog een dagje thuis te blijven met hem, hij heeft twee dagen niks gegeten dus even uitzieken is wel nodig! Mijn man moest naar Londen voor een afspraak (vergelijkbaar werk :) ).

Miriam, jammer dat je even in een dipje zit! Net als Marla volgens mij, die had dat ook rond de uitgerekende datum. Dat jij maar hetzelfde pad mag volgen, van na de dip rust vinden en dan zwanger worden!

Jette, ik vind zeker dat je op vakantie moet gaan! Ik begrijp dat je moeder het minder gezellig vind (las ik in het andere topic), maar je hebt zoveel aan haar gedacht en rekening met haar gehouden de afgelopen maanden, dat je wel aan vakantie toe móet zijn! Je moet echt even aan jezelf en aan je mannetje denken. De eerste maanden van een zwangerschap zijn ook al best een aanslag op je lijf (en soms relatie :) - ik lag ook steeds zo ongezellig vroeg op bed. Maar ja, kon echt niet anders!) Augustus is een perfecte planning, dan voel je je weer wat beter, is de onzekere periode van de zwangerschap voorbij en kun je gaan genieten van je beginnende buikje. Doen dus!

Je gevoelens over de zwangerschap kan ik me heel goed voorstellen, was voor mij ook niet zo lang geleden :). Ik weet nog wel dat ik met een week of 11, 12 echt verzuchtte tegen mijn man dat ik het er graag voor over had, maar er even helemaal genoeg van had om zo moe te zijn! Ik herkende mezelf niet meer, zo futloos en zonder energie... Achteraf was dit het dipje, daarna ging het langzaam weer beter, al duurde het wel tot een week of 14 voordat ik weer lekker in m'n lijf zat.

Veel plezier maandag bij de gynaecoloog, hoop dat je weer een (prachtige) echo krijgt!

Oh wel wat veel voor Jette zie ik - andere dames volgende keer weer!

Marla, hoe is het met jou? Nog steeds aan het genieten hoop ik? Fijn dat de periode tot je volgende echo niet zo lang is, dan is het te overbruggen! Vond ik ook zo fijn.

Liefs Neeke

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    thanks neeke je begrijpt me volkomen, ik voel me thuis ook wel vaak schuldig, jetteman doet het huishouden, kookt, mest de stallen uit, zodat zijn princess thuis kan komen, kan rijden als ze zich goed voelt en dan op de bank kan gaan liggen :oops: en slapen of stilzwijgend voor zich uit ligt te staren!

Nee gezellig is het niet echt momenteel, jetteman zegt dat het hem niks uitmaakt, hij is ook wel lief, gisteren vroeg hij wat ik hem had gekocht voor zijn verjaardag vandaag, weet je wat hij als suggestie zei EEN OPBLAASPOP? :D we moesten er allebei hartelijk om lachen, tja ook onze intimiteit is ver te zoeken, we ploffen in bed en vallen direct in slaap!

Maar ik denk dat meerdere dames deze klachten kennen of niet?

liefs
    jette

Deel Deze Pagina