Meiden, hoe zal het toch met Jette zijn? Ze is volgens mij vrijdag voor het laatst online geweest. Ik heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel over. Jeeeeeeeeeeeette, waar ben je? Ik reageer morgen op de rest. Liefs, Marla
Goh je hebt gelijk Marla, sinds vrijdag al niet meer. Ze had geen plannen voor een weekend weg toch? Hopelijk is er niets mis met haar of met haar moeder. Jette? Liefs Neeke
ja indd jette is al een paar dagen afwezig jette als je dit leest we missen je en als er iets is willen we je proberen op te vrolijken, als er niks is laat dan even iets van je horen. marla wat ben jij oplettend zeg heel goed. heb vanavond een goed gesprek gehad met mijn moeder, ze vond dat ik er weer beter uit zag heb toen over julllie allemaal verteld en hoe top jullie zijn. dat jullie niet oordelen en luisteren en een oppepper sturen daar waar nodig is. mijn moeder kreeg tranen in haar ogen en vond het mooi dat zoiets als dit bestaat. verder hebben we het over het zwanger worden gehad en ze vertelde me dat ze zelf altijd heel vroeg de eisprong heeft gehad want anders had ik en mijn broer er niet kunnen zijn. dus mischien heb ik dat ook wel. ze heeft wel altijd een lange cylus. we zullen zien. heb mezelf geen doelstelling meer gegeven we zien wel. ben nu ook wel weer iets rustiger heb zoiets van ach ben nog jong ja ik zeg het nu zelf goed he. welterusten allemaal liefs miriam
Ha Miriam Wat fijn dat moeders zo begrijpend kunnen zijn. en dat je echt met alles bij hun terecht kan. Ik vond het heel raar om het met mijn moeder over mijn miskraam te hebben (ze is nogal gesloten) maar het was zo fijn. En inderdaad, dit forum doet veel goed, ook om dingen te lezen. Meid, jullie komen er wel. Echt goed van je om er over te praten, dat helpt echt. Het valt allemaal niet mee, is ook zo´n raar ding, zwanger worden daar is echt helemaal niks van te snappen. Gisteren zei een collega nog dat ze het liefste in de zomer zou bevallen dus dat ze dat even moest plannen. Ik heb maar niks gezegd, leek mij het beste. Een dikke knuffel Anette
hallo meiden, hier ben ik weer, sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten maar ben alweer vanaf het weekend zo misselijk geweest dat ik bijna niet veel meer heb gedaan als boven de pot gehangen, en zelfs nu ik aan het typen ben begint het kokhalzenk alweer, het is werkelijk een drama, zondag 6 keer overgegeven en gisteren 5 keer het is niet leuk meer Ben vandaag ook nog thuis gebleven, vindt het erg vervelend maar het is niet anders hoor, heb geen zin om op het werk voor de pot te liggen! Ga het morgen weer proberen! Mijn bezoek bij de gyn. was goed onze wurm is nu 3,31 cm. en heeft armen en benen, het is niet voor te stellen zo klein maar alles er op en er aan! Het hartje klopte ook zeer goed, dus daar was ik erg blij mee! De gyn vondt het een goed teken dat ik zo misselijk was, nou ja ben je klaar mee! Bloeddruk was zeer goed, ijzerwaardes in het bloed zeer goed, en eiwitgehalte in het urine ook zeer goed! WAAROM BEN IK DAN ZO ZIEK? ik hoop maar dat het snel beter mag gaan, want dit is helemaal niks zo! chantal van harte meis, ben hardstikke blij voor je! en meiden lief dat jullie je zo'n zorgen hebben gemaakt, dat was niet mijn bedoeling sorry daarvoor! jette
Poehe Jette, ik ben zo opgelucht dat er niets met je aan de hand is, behalve je misselijkheid. Heel hartelijk gefeliciteeeeeerd met deze mooie echo! Dit was volgens mij een hele belangrijke. Wat een wonder dat het al zo mooi compleet is, met kleine armpjes en beentjes. Ook super dat je zulke mooie waardes had. Heb je echt overgegeven (met water of slijm) of waren het flinke kokhalsen? Liefs, Marla, die nu de rest zal beantwoorden.
Dank je wel voor je lieve woorden, Neeke. Maar vlak jezelf ook niet uit. Jij leeft ook altijd met iedereen mee, dat geldt voor zo veel meiden hier. De dagen kruipen inderdaad voorbij en ik zal toch zo blij zijn als we ongeschonden door de kritische tijd mogen komen. Vanochtend maakte ik me wat zorgen, omdat ik niet direct na het opstaan moest kokhalsen. Nou, in de douche heb ik dat drie-dubbel ingehaald. De vorige keer namen mijn symptomen zo abrupt af, en daardoor ben ik een beetje bezorgd. Oh lieve Neeke, volgens mij ben je pas helemaal gerustgesteld als je een gezond kindje in handen hebt, hoeveel goede seintjes je ook krijgt. Ga er nu toch maar lekker van genieten. Alles ziet er zo goed uit en Thijsje is toch ook helemaal gezond ter wereld gekomen? Ga maar eens een hele berg babykleertjes bestellen. Ook ik ben benieuwd of je al een babykamertje hebt. Is Frankrijk misschien iets voor jou? Als je niet te zuidelijk gaat, dan valt het wel mee met de hitte. Ik ben momenteel juist een koukleum. Anette, toen ik vorige week mijn echo had, voelde ik me ook niet meer misselijk. Van Amber begreep ik dat onze kwaaltjes niet altijd even sterk aanwezig zijn en dat ze soms wel een paar dagen weg kunnen zijn. Heeft je HA een recept voorgeschreven? Nog maar 2 nachtjes slapen en dan heb je je echo. Jij zult vast een hele mooie, flink gegroeide kleine spartelaar zien. Ik ben nog steeds misselijk en mijn borsten zijn ontzettend beurs, maar toch vind ik het moeilijk om te genieten. De angst zit er diep in. Ik koop ook nog helemaal niets en durf het zelfs niet aan om dat fotoboek te kopen. Ik kan er gewoon niet bij dat sommige meiden op dit moment in hun zwangerschap al hun babykamer bestellen. Wat een opmerking zeg, over bevallen in de zomer. Kinderen plan je niet, die krijg je, als je geluk hebt! Weet ze dat jij een miskraam hebt gehad? Dan zeg je dat toch al helemaal niet! Lieve Miriam, het is inderdaad zo fijn om met lotgenotes te kunnen schrijven over alles wat je dwars zit. Iedereen herkent elkaars gevoelens en dat vind je niet snel terug bij meiden die het niet zelf hebben meegemaakt. Ook ik ben zo blij dat ik hier van me af heb kunnen schrijven. Het heeft mij ook erg geholpen. Misschien heb jij wel net als je moeder een hele lange luteale fase. Er wordt vaak gezegd dat vrouwen altijd een luteale fase van 14 dagen hebben, maar dat is echt niet altijd het geval. Die van mij is slechts 10 dagen, daar ben ik door ovutesten achtergekomen. Fijn dat je wat rust hebt gekregen. Het zal ook wel schelen dat je 17 juni achter je hebt gelaten. Gisterochtend werd ik zo misselijk op mijn werk, dat ik naar de wc was gevlucht, waar net onze schoonmaakster was geweest. Ik kon nog net wat verontschuldigingen mompelen en zojuist kwam ze nog bij me langs om te vragen hoe het was. Ze had verwacht dat ik wel thuis zou blijven, omdat ik het zo zwaar te pakken had. Ze moest eens weten. Ik vind het wel een beetje genant, maar goed, er is niets aan te doen. Liefs, Marla
Jette wat goed zeg, een mooie echo alleen die misselijkheid. Die tabletjes helpen niet echt begrijp ik? Zo balen zeg, en dan ook nog een arts die 'blij' met je misselijkheid is, hmm je zou hem bijna hetzelfde toewensen al bedoelt ie het heel goed. Marla, de huisarts heeft niks voorgeschreven maar dat dacht ik al. Wel een middeltje om het weeig gevoel wat weg te nemen. Hij heeft me wel 3 keer gefeliciteerd en was helemaal enthousiast (schrok er zelfs een beetje van, is zo´n lieve man die ha van mij). Ook even andere medicijnen die ik normaal gesproken nodig heb op vakantie. Nou, dat wordt alleen paracetamol.. ik heb altijd last van mijn darmen op vakantie maar mag alleen in noodgevallen imodium pakken. Tja, bij de wc in de bus gaan zitten dan maar, haha. Misselijkheid is er weer vandaag, maar ik mag er absoluut niet over klagen hoor. Als ik Jette hoor, pff zij heeft het echt niet gemakkelijk. Dan is dat gedraai van mij niks. Ik sta tegenwoordig bij patienten te kokhalzen om me vervolgens te excuseren dat het echt niet aan hun ligt (wat zullen ze denken?) Mijn collega ligt de hele tijd in een deuk. Wacht maar tot ze zelf zwanger is (zij is niet degene van het plannen die het overigens weet van mijn mk). Ga zo bij mijn ouders eten en donderdag willen wij het daar gaan zeggen al denk ik niet dat het echt nieuws zal zijn (die moeders toch, ze weten ook alles al heb ik soms een totaal andere kijk op dingen) Marla, ik zal het middeltje tegen het weeig gevoel eens proberen en zal het anders even hier neerzetten, wie weet.. En iets kopen, ik heb me voorgenomen als het donderdag allemaal goed is dan mag ik iets halen, mijn eerste dingetje (wat zal dat moeilijk worden om te kiezen) Liefs Anette PS Jette, veel sterkte met je misselijkhied ik hoop echt dat het snel minder zal worden.
Hallo meiden, Chantal, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, echt super! En marla en anette, wat ontzettend fijn dat de echo zo goed en mooi was! Wat is dat een gerustellig he?! Hier alles prima, bruiloft was geweldig.... alleen veel te kort. Als ik foto's heb ontvangen zal ik wel paar in profiel zetten. Liefs, Corien
anette: ja het is echt fijn om met je moeder er over te kunnen praten ben er heel blij om en een zwangerschap plan je ook echt o wat naief. jette: ja ze is er weer hiep hiep hoera en een mooie echo toppie, jammer dat je nog steeds zo misselijk bent het gaat ook allemaal niet erg makkelijk, maar ja je weet waar je het voor doet en ik hoop dat je snel minder misselijk bent marla: het is begrijpelijk dat je moeilijk kunt genieten dat zou ik denk ik ook wel krijgen en de rest ook toch ben ik er van overtuigd dat je als je je goed voelt moet gaan genieten anders krijg je later spijt. maar dat zal je vast wel doen ben ik van overtuigd. corien: ben heel erg nieuwschierig naar je fotó's dus hoop er snel wat van te zien hier ben blij dat je hebt genoten van je bruiloft. heerlijk is dat jammer dat het zo snel voorbij is. en de tijd vliegt. chantal: hoe voel je je? dikke knuffel allen liefs miriam
Goedenavond dames, Ben vanavond alleen thuis, Thijsje ligt op bed, zo nog wel wat werken maar nu even lekker bijlezen. Jette, gelukkig, goed nieuws, gefeliciteerd! Dacht eerder aan iets mis met je moeder dan met jouw zwangerschap hoor, maar dat is gelukkig ook niet zo. Het is al vaker gezegd, je zit nu echt op de HCG piek en ook in de periode dat ik het even lastig vond omdat ik echt nergens energie voor had... Kop op, nog een paar weekjes en dan heb je het ergste gehad! Marla, lastig he, die tijd tussen twee echo's... Vlak na zo'n echo voel je je geweldig en heb je alle vertrouwen, maar daarna ga je toch weer twijfelen... Hoe herkenbaar! Maar bij elke goede echo zal de periode van het goede gevoel langer blijven en de onzekerheid minder worden, dat zul je zien! Ik was niet alleen zo ongerust dat ik nog niets kocht (heb ik bij Thijs ook pas halverwege gedaan), maar dit keer durfde ik niet eens de oude babyspulletjes van Thijs te bekijken, totdat ik 16 weken zwanger was of zo, en toen ook maar eventjes en nog niet weer... Het zit er diep in. Deze week ga ik lekker weer eens snuffelen op zolder. Anette, we zeiden al dat de kwaaltjes nog wel zouden komen! Bij mij hielp pepermunt altijd wel goed tegen misselijkheid, vooral Smintjes. Ging nooit de deur uit zonder. Je wordt vast niet ziek op reis! Corien, wat gaat zo'n dag snel voorbij he! Fijn dat jullie het goed hebben gehad. Ben benieuwd naar de foto's! Miriam, goh, als je een lange luteale fase hebt kan het best lastig zijn om een beetje goed te mikken, zeker als je mannetje veel van huis is (of ben ik nu in de war?) Fijn dat je zo goed met je moeder kunt praten, mijn moeder is niet zo open. Ze heeft zelf een keer een mk gehad maar toen wist ze nog niet dat ze zwanger was. Volgens mij vond ze het erg lastig om met de situatie om te gaan, ze heeft er nooit naar gevraagd. Ik ben blij dat het voor jou anders is, en nu op weg naar boven in de positieve spiraal he! Chantal, al symptomen? Hier gaat het goed! Vanochtend op het werk was ukkepuk zich zo aan het uitsloven dat ik af en toe even de gang op en neer ben gelopen om even bij te komen van het gewriemel, niet normaal wat een druktemaker! Was Thijsje ook heerlijk, straks allemaal van die drukke mannetjes om me heen. Tsja, babykamer - die hebben we al! Moet zeggen dat we voor Thijs niet heel veel gekocht hebben, we hadden de wieg te leen waar ik ook in heb gelegen. Die hebben we ook voor Thijs gebruikt, en gaan we straks weer gebruiken. Daarnaast hebben we een commode gekocht maar meer niet. Pronkstuk was een hele mooie schommelstoel die we met ons trouwen van mijn broertjes hadden gekregen, daar heb ik Thijs 's nachts altijd in gevoed. Thijs krijgt na onze vakantie een nieuwe kamer, dus in plaats van een babykamer uitzoeken mag ik gaan nadenken over een mooie grote-jongens-kamer! Bedoeling is dat die met z'n verjaardag klaar is. Dan hebben we ngo genoeg tijd om de babykamer te verven en weer in te richten. Durf er steeds vaker over te dromen... Marla, het wordt inderdaad Frankrijk! Ben gek op dat land. We gaan waarschijnlijk naar 2-3 gebieden (kamperen), ofwel in de bergen of niet al te zuidelijk. Provence of Cote d'Azur in het hoogseizoen is niet mijn favo, maar er zijn zat rustige gebieden waar het prachtig is. Heb er zin in! He wat een bericht weer, sorry dames! Wens jullie allemaal een geweldige avond. Veel liefs en een dikke knuffel Neeke
neeke moet het denk ik beter uitleggen, mijn man werkt elke nacht begint om half 10 en komt sóchtens tegen half 9 a 9 uur weer thuis en dat van maandag nacht tot vrijdagnacht. ik werk verschillende tijden soms begin ik om 6 uur sóchtens en soms pas rond 11 uur dus we lopen elkaar bijna constant mis doordeweeks en als we dan samen zijn dan is het eten en nog effe samen kop koffie leuten en dan is hij weer weg. dus komt altijd op het weekend aan. wat het klussen betreft. het enige voordeel is dat ik mijn bedje niet hoef te delen doordeweeks hihi ik heb wel een gevoel dat ik langzaam aan in een positieve spiraal kom had mij begin dit jaar een ultimatum gesteld zou voor 30 augustus weer zwanger zijn dan word ik 26 jaar maar die hoop heb ik vorige maand al aan de kant geschoven en nu ik geen datum meer heb geeft dat toch rust ergens wel jammer vind ik het maar ach het mocht nog niet baten en in het opzicht dat ik nog zo jong ben scheelt het uiteindelijk wel ik heb immers nog tijd zat. maar het komt goed dat moet. ik droom soms dat ik zwanger ben maar ben er niet meer verdrietig over als ik dan weer terug kom op aarde en dus niet zwanger ben. heb wel eens nagedacht over tempen maar weet niet hoe dat werkt en wil dat eigenlijk ook niet zou wel eens willen weten wanneer ik een eisprong heb maar weet ook niet hoe dat werkt. dus we blijven nog maar even op de gok klussen. zo toch nog langer dan verwacht welterusten allemaal denk niet dat ik morgen veel tijd heb om langs te komen probeer het wel effe anders tot overmorgen liefs miriam
Lieve Meiden, Ik heb verdrietig nieuws ...gistermiddag ben ik weer heel hard van mijn roze wolk gedonderd. We hadden een gezamelijk taartuurtje op het werk en lieten daar een film van de 3 optredens met mij en mijn collega's op de teambuilding verleden week aan de andere collega's zien en ik kreeg een enorme druk in mijn buik. Ik ben later naar de wc gegaan en ja hoor de eerste tekenen van een MK diende zich aan. Ik wist direct dat het mis was en dat het geen innestelingsbloeding zou zijn daar was het al te rood voor. Ik kon mij op mijn werk niet meer sterk houden en ben in tranen uit gebarsten! En het meest vreselijke is het contrast die er gisteren was. Ik had nl het mijn chef en directe collega's gisteren verteld. Heel erg getwijfeld of ik mijn zwangerschap nu wel of niet moest vertellen. Maar het was chefs laatste werkdag, ze was jarig en daarbij hebben zij heel erg meegeleefd en gsteund bij mijn MA in november. als het weer mis zou gaan zouden het toch wel weer te weten komen en de vorige keer kwam ook bij hun hard aan omdat ze niets wisten. Daarbij is de politie een prima omgeving om je veilig te voelen om zwanger te zijn. Toen ik mijn chef (apart) vertelde van het goede nieuws hebben we werkelijkwaar een ronde dansje in haar kamer gemaakt! Ze vond het zo ontzettend leuk en fijn voor me. Daarna mijn andere directe collega's verteld en ook zij waren allemaal zo ontzettend blij voor me met alle bijbehorende knuffels en dikke zoenen. Opa Frank (zo noem ik hem) zijn dochter en schoondochter waren dezelfde tijd als ik toen in mei uitgerekend zei mij dat hij het afgelopen vrijdag al aan mijn ogen had gezien en het goede nieuws geen verrassing voor hem was. Dus allemaal opgetogen en gezellig gehad tot dat ik dus later naar de wc ging. Ik wilde me eerst nog groot houden maar moest een lunch dekken, een collega was wereldkampioen karate geworden en er stonden zoveel mensen in mijn kamer. Ik was een memo aan het schrijven en wilde me op het werk storten maar door alle drukte en de naderende tranen zat ik zowat in de tekst en zag ineens hele dikke tranen druppelen vervolgens werd door chef een vraag gesteld dus ik moest wel opkijken. Ze zag gelijk dat er wat was en we vluchtte een rustige kamer in..............Verteld wat er gaande was en ze pakte me vast en liet me niet meer los. Op zich was het wel fijn dat ze en mijn andere collega mij opvingen. Andere collega heeft mijn computer afgesloten en spullen gepakt en na goed gesprek ben ik naar huis gegaan. Thuis gekomen sjannieman gebeld en die is naar huis gekomen. En ja en dan sta je gewoon weer om 15.00 uur bij school (man was niet optijd om Denise te halen) net te doen alsof er niets aan de hand is.........pfffft zucht.......! Ik heb dus maar kort op mijn roze wolk mogen zitten. Ik heb gister nog naar de test gekeken zo van....ik was toch wel zwanger? En toch echt een streep gezien. Ja wel die stond er nog steeds en ik voelde me ook zwanger! Opvallend is wel dat mijn borsten die eerst afgelopen vrijdag zeer begonnen te doen gisteren minder pijnlijk werden.... Het is een enorme teleurstelling en heb mijn ogen uit mijn kas gehuild. Maar met Denise in je buurt houd je je ook staande. Ook nog een vriendinnetje mee en gelukkig gingen ze boven spelen en konden sjannieman en ik erover praten. Wel stond ik er voor mijn zwangerschap zo in; als het toch niet goed is dan hoop ik maar dat het dan zo vroeg mogelijk gebeurd! En dat is het nu in mijn geval. Wat ik ermee bedoel te zeggen dat ik hoop sneller te kunnen herstellen dan de vorige keer. Dat was met (been) weeen een complicatie tijdens miskraam en vervolgens 5,5 week later gecurriteerd moeten worden. Dat wordt me nu wellicht bespaard. VK gesproken en verteld en ook prettig opgevangen: het zou een week mogen aanhouden en als het stopt mag ik er vanuit gaan dat het weer schoon is. Merk wel dat mijn lichaam aan het werk is om het eruit te krijgen. Heb pijnuitstraling in beide bovenbenen, mijn onderrug doet goed zeer. Mijn mijn normale ongi heb ik dat niet.... Sorry dat het een lang verhaal is geworden maar zo hoop ik de teleurstelling te verwerken en merk ook dat ik het lastig vind het jullie te vertellen want jullie zijn heerlijk fantastisch zwanger en hoop dat bij jullie nu niet de moed in de schoenen gaat zinken....Ik heb heb jullie echt zo het vertrouwen dat het wel goed gaat! Ik wil jullie meegeven, geniet van elke dag dat je zwanger bent .Elke genoten dag van blijdschap kan dan niet meer worden afgenomen! En zo sta ik er ook in. Heb toch mijn rondedansje gehad en de blijdschap kunnen delen ook al was het maar van korte duur maar heb ik toch mooi in de pocket en dat was heel waardevol en hartverwarmend! Lieve allemaal, ik ga even in de rust, lees af en toe gewoon mee hoor...dat wil ik niet missen. Ik wens marla natuurlijk een geweldige echo! Ben blij voor Jette dat alles erop/eraan zit en hartje ferm klopt. En Anette jij toch ook deze week een echo? En Neeke jij nu ook echt volop gaan genieten hoor! Veel liefs, Chantal
Hey Sjannie, ik breek toch even in op dit topic. Wat vreselijk dat je dit moet meemaken. Ik wens je heel veel sterkte met dit verdriet en verlies. Ik zit nu in de zelfde situatie, en ik hoop dat er voor ons beide snel weer de zon gaat schijnen. Liefs Hope
he chantal verschrikkelijk meis, wat een verdriet en wat een teleurstelling! Heb er geen woorden voor, ja wel een vloek woord maar dat mag ik hier niet uitspreken, wil je heel veel sterkte wensen, voor de komende tijd! dikke knuffel van deze kant liefs jette
Nee, nee, neeeee Chantal: dit mag niet en is niet eerlijk! Ik schrik echt van je verhaal. Wat een dag vol contrasten moet het gisteren voor je zijn geweest. Eerst heel blij omdat iedereeen zo enthousiast was, en vervolgens verdrietig tot op het bot vanwege de plotselinge miskraam. Het lijkt me zo moeilijk om gewoon weer door te moeten gaan en om 15.00 uur voor de school van Denise te staan, terwijl je van binnen verscheurd wordt. Goh Chantal, ik vind het zo enorm verdrietig voor je. Laat je toch nog een echo voor de zekerheid maken nadat het bloeden gestopt is? Ik kan me voorstellen dat dat vooral jou wat rust moet brengen, omdat jouw curettage na al die weken in december me nog helder voor de geest staat. Lieverd, doe maar rustig aan en neem de tijd om ook dit verlies te verwerken. Ook al wist je nog niet zo lang dat je zwanger was, toch doet het veel verdriet. Op het moment dat je een positieve test in handen hebt, voel je je zwanger en maak je toekomstplannen. Ook dan komt de klap volgens mij net zo hard aan. Als je behoefte hebt om het van je af te praten, dan staan wij hier voor jou klaar. Liefs, Marla
Neeee Chantal Goh meid ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik was zo blij toen ik je berichtje zag en nu dit! Meid, ik kan alleen maar zeggen : ik denk aan je! Heel veel sterkte de komende tijd en schrijf het hier maar lekker van je af Liefs Minka
O Chantal. wat enorm (ik schrijf het gewoon op) klote voor je om dit nu weer mee te maken. Ik las pas dat je weer zwanger was en nu dit. Ik kan me jouw verhalen in december ook nog goed herinneren, wij hadden rond dezelfde tijd een MK... Meid, heel veel sterkte gewenst... Liefs, Jude.
o chantal de tranen staan in mijn ogen waarom het is zo oneerlijk, ben je eindelijk weer zwanger wordt het je toch nog afgepakt. ik miste je hier ook al op het forum had dus enigzins al iets van oo zal alles nog wel goed zijn. potjandorie zeg ik kan alleen maar zeggen dat de pijn snel afneemt lichaamelijk dan he en dat je geestelijk dit op een goede manier kunt gaan verwerken. en wij zijn hier allemaal om naar je verhaal te luisteren en je weer moed te geven. hele dikke knuffel miriam
Lieve Chantal Wat vreselijk zeg, niet eerlijk is dit. Meid, doe rustig aan om dit te verwerken, ik denk dat het nu wel goed is dat je collega´s het weten. Denk goed aan jezelf en je weet het, je kunt hier altijd terecht als je je verhaal kwijt wilt en dan vooral niet meer sorry zeggen. Dat mag niet. Veel sterkte! Liefs Anette